Geef ze is ongelijk; je eigen vakantie, opdrachten, tijdsindeling en compensatie bepalen zonder dat je daarvoor even langs 'de baas' moet om toestemming te krijgen. Dat noem ik zeker vrijheid.Orangelights23 schreef op zondag 26 december 2021 @ 13:07:
[...]
Ik ken veel zzp’ers die zelfstand begonnen zijn, want ‘vrijheid’ en ‘ondernemen’.
Ik heb liever de taart voor mijzelf dan dat ik een paar puntjes krijg. En dan lever ik daarnaast ook nog is een stuk vrijheid in. Nee bedanktOrangelights23 schreef op zondag 26 december 2021 @ 13:07:
[...]
Maar in de praktijk zie ik er aardig veel die gewoon voor langere tijd bij dezelfde klant blijven hangen, dus waarom niet gewoon bij een goede detacheerder?
Dat is nou precies wat ik niet wil; intern de corporate ladder beklimmen waar ik niet zelf de controle over heb. Ik zou ook niet weten waarom die corporate jaren mooi op mijn CV zouden moeten staan als ik uiteindelijk toch weer wil als zelfstandige aan de slag wil; dan sla je de plank een beetje mis in mijn ogen.Orangelights23 schreef op zondag 26 december 2021 @ 13:07:
[...]
Zeker als je ambitie hebt, kun je bij een goede detacheerder intern ook stappen maken, die mooi op je cv staan waarna je weer zelfstandig aan de slag kunt gaan.
Het feit dat je zelf weer terug op de loonlijst gaat zegt mij twee dingen: a) je kan niet, of b) je durft het niet.
:strip_exif()/f/image/dOEapmetop8CUoKdTKjTQ7dK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ZXjXqQdy1Ms8hCWnUx1fueMQ.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/a8nW5yIBjzkR3QujH06WCx28.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/GjLyFvKqD3CqPdP2qlERt3b7.png?f=fotoalbum_large)