Net mijn onderneming opgestart. In eerste instantie zelfstandig, actief op het vlak van consultancy in de duurzaamheid. Uiteraard met veel it/techniek erin

. Ik werk voor een aantal grotere klanten.
In dit topic al veel nuttige tips teruggevonden.
Nou zat ik nog even met de boekhouding, ik zie hier verschillende alternatieven voorbij komen.
Wat zou ik graag willen: stukje gemak, liefst online ivm backups e.d., niet al te duur, uren per project kunnen bijhouden/doorfactureren, aangifte link. Daarnaast ga ik gebruik maken van een elektrische leaseauto (aanschaf) dus moet met bijteling, regelingen e.d. ook wat handig zijn.
Vorige week begonnen met e-boekhouden.
Omdat dit in eerste instantie gratis was, en de reviews op internet best redelijk ok leken.
De interface en het gemakt valt mij een beetje tegen. Ook vind ik het redelijk omslachtig om uren bij te houden ook met koppeling klanten e.d.
Welk alternatief zouden jullie mij aanraden?
Ik zag hier accumulus (zelfde prijs) en moneymonk (gaat al snel naar de 20 euro p/m) veel voorbij komen.
Een excel achtig iets zou voor mij overigens ook prima zijn voor de opstart, heb een Microsoft 365 abbo dus goede mogelijkheden qua online backup e.d.