Crazy D schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 22:36:
[...]
Dan stap je over naar de Rabobank of zo, waar je sowieso al meer betaald, en betaald voor kijken naar je saldo, en voor geld overmaken

Ja ik weet dat dat over centen gaat en als je 15k factureert je je af kunt vragen of 20 euro bankkosten in de maand een probleem is, maar dat is voor mij principe. Het is gewoon belachelijk dat de grote banken zo misbruik maken van de ondernemers. Maar inderdaad, de goedkopere prijs per maand betaald zich wel uit in langer wachten in de app/site
Al zit ik met een VOF wel bij ABN (want KNAB ondersteunt geen VOF...), die app is wel een stuk fijner en sneller. Maar ja, mag ook wel voor ruim 2 x zoveel bankkosten

Ben ik wel met je eens hoor, maar het is ook een stuk implementatie vind ik. Even het simpele voorbeeld van geld overschrijven.
Je hebt 3 opties/tabbladen:
- Geld overschrijven naar externe rekening
- Geld overschrijven naar eigen spaarrekening
- Nog 1 optie (die ik nooit gebruik anders wist ik de naam wel

)
Standaard als je op 'geld overschrijven' drukt, gaat hij naar tab 1. Maar dat wil ik vaak niet. Geen probleem natuurlijk, maar dan klik je op tab 2 en dan moet de site laden

Waarom? Maak er gewoon net als ING iets van een dropdown oid van zodat je direct geld kan overschrijven, op welk tabblad je ook zit (of haal die onnodige tabbladen uberhaupt weg)..
Dat is vooral een grote irritatie bij mij, dat continue onnodige laden, wat met een beetje goede implementatie zo is opgelost.. Ook mislukt de eerste keer inloggen altijd (zoals je bij vele anderen in het KNAB topic ook leest) via de app..
Maargoed, beetje off-topic. KNAB is een prima bank, maar je moet wel wat geduld hebben.. Die automatisch btw wegschrijven optie vind ik dan wel weer handig
[
Voor 4% gewijzigd door
ID-College op 06-10-2021 08:43
]