Precies hetzelfde hier, daar verbaasde ik me ook over. Wij hebben een tijdje bij mijn ouders gelogeerd terwijl de laatste nodige dingen aan onze nieuwe huurwoning afgerond werden (wat schilder werk e.d.), maar wel alvast de verhuizing officieel gemaakt omdat onze oude woning veel verder weg was. Vier dagen later had ik een brief van Knab, dat mijn adres in het KVK register aangepast was en zij die wijziging overgenomen hadden.t_captain schreef op donderdag 15 april 2021 @ 12:12:
En snel ook nog.
In 2017 verhuisd. Volgens de regels moest ik de verhuizing aan KvK melden. Nou leek het mij handig als je ook bewijsstukken hebt dat je geclaimde nieuwe adres inderdaad van jou is (en je dus niet probeert om je bedrijf tot een soort katvanger op een nepadres te maken).
Ik had dus bedacht om enkele dagen te wachten, een uittreksel bevolkingsregister aan te vragen en dat als bewijsstuk bnaar KvK te sturen bij de adreswijziging.
Nog binnen die paar dagen kreeg ik een brief. Ik was nalatig geweest om de verhuizing door te geven. Ze hadden het zelf even aangepast in de systemen, maar dit was natuurlijk niet de bedoeling.
Aan de ene kant heel fijn, maar aan de andere kant voelt het toch niet super dat je adres al meteen overal bekend is, zeker als ZZPer waar het gewoon je woonadres is