Goh die Bbz is wel erg riant versoepeld. Geen vermogenstoets, geen partnertoets. Is wel erg free money zo

Sympathiek. Geen vetpot uiteraard, maar een centje is een centje.
Ik kom toevallig net terug van (afgebroken) vakantie, kan niet terug naar bestaande klanten, dus vandaag een aantal acquisities de deur uit gedaan, hoor al van een aantal recruiters dat de opdrachten drastisch aan het opdrogen zijn nu.
Mocht het niks worden met de acquisities dan is zo'n Bbz centje wel aardig geregeld van Rutte. Hoeft de buffer in ieder geval niet aangesproken te worden.
Al heb ik wel het idee dat als dit aanhoudt ik na een tijdje desnoods bij een picnic of zoiets ga werken zoals hier wordt voorgesteld, om maar bezig te blijven, thuis zitten word je ook niet blij van op de lange termijn.
Hoewel.. Misschien wel een leuke opportunity om je een nieuwe skill aan te meten, een leuke nieuwe programmeertaal of techniek leren, een cursusje erin volgen en dat ondersteunen met wat opensource commitjes hier en daar..

Kan je voortaan ook daarin acquisitie doen! Zeker met zo'n Bbz'je erbij is dat geen straf.
Every crisis is an opportunity..