VVD is vooral een vehikel voor politici om zich in te likken bij grote multinationals om daar dan na een paar jaartjes pro-multinational wetgeving erdoor gedrukt te hebben dan een fijne baan te krijgen. Ik geloof niet dat de VVD ook maar ene interesse heeft in de ZZPer.dlmh schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 09:29:
[...]
Eehhhmm, wat is de VVD dan? Want als er een partij is waar veel ondernemers in zitten en waar veel weer uitvloeit naar het bedrijfsleven dan is het de VVD wel. Ze lijken wel meer begaan met grote corporaties dan met de "kleine ondernemer", maar toch...
Je moet je, nadat je je inschrijving gedaan hebt, ook zakelijk op laten nemen in het bel me niet register als ik het goed heb. Kennelijk zijn het gescheiden bestanden ofzo. Toen ik dat gedaan heb, was het ook eigenlijk helemaal voorbij. Ben sindsdien niet meer gebeld.Hmmbob schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 12:21:
Hmm, ik heb "in den beginne" (eerste 2, 3 weken ofzo) een paar energiemaatschappijen aan de telefoon gehad, maar daarna niets meer. Lijkt dus afgenomen te zijn?
[ Voor 29% gewijzigd door Hydra op 14-01-2020 13:01 ]
https://niels.nu