Wat zou dan wel geschikt zijn? Heb zelf nog nooit een code assesment gehad maar ik word er ook niet warm van.Hydra schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 10:49:
[...]
Ik begin er ook altijd mee. Heeft geen enkel nut te bellen (of erger; koffie drinken) als ze niet hoger gaan dan 75E/uur.
[...]
Het komt vaker voor; ik heb ook aan de andere kant gezeten met ervaring met gewoon ronduit slechte ZZPers. Het "hij is zelfstandig dus hij zal wel goed zijn" gaat helaas niet meer op. Dus assessments zijn, net zoals voor intern personeel, gewoon nodig. Iemand er gewoon uitkieperen als blijkt dat 'ie slecht is, kost veel tijd, geld en energie.
Aan de andere kant vind ik als ZZPer een 'coding test' van 4 uur ook veel te lang. Ik ben hierzelf bij Backbase tegenaan gelopen; moest een Kalah implementatie maken en heb daar zo'n 4 uur aan besteed. Kom ik daar en blijkt dat ze niet de moeite genomen hebben er uberhaupt naar te kijken. Nou; fuck you.
Ben tot nu toe altijd wel door mondelinge intakes geweest maar onder tijdsdruk een game/algoritme maken dan gaat mijn imposter syndrome nogal van slag.