heb dezelfde ervaringen al jij op mijn acer timeline laptop, 10.04 draait echt goed, stabiel en zonder continu rammelen van de hd, voor indexeren ed, vertragen en herstarten... Alles werkt en is veel sneller dan windows 7 ... verder...
Het splash scherm wat een bug is en heb ik maar op zwart gezet, niet echt een gemis
GPU ati werkt en de intel GPU heb ik in de bios uitgezet, de GPU switch zoals die in windows werkt werkt (nog) niet maar geen echt probleem verder.
Interne mic werkt niet, uitwerpen dvd drive werkt niet altijd en heb ik opgelost met een snelkoppeling.
Multitouch muispad koste iets tweaken en het aan en uit schakel knopje van de muispad idem maar zonder teveel problemen werkt dat nu ook.
Verder werkt alles, incl alle rand apparatuur, printer,foto camera, bebook en zo nog wat dingen.
Ben sinds 10.04 100% over op Ubuntu en haal in combinatie met "powertop" 11/13 watt verbruik wat neer komt op 5.30 / 6 uur accu tijd, in windows was dat gemiddeld een half uurtje meer, door die GPU switch waarschijnlijk.
ik vind het niet erg want ik krijg er een veel mooiere computer ervaring voor terug (en soms jaloerse blikken

)
Geen rare dingen nog verder meegemaakt, één klein ding wat mij stoort is dat het lock scherm anders is dan het inlog scherm, ik had graag gezien dat dit hetzelfde is (net als in windows) maar goed verder top.
[
Voor 5% gewijzigd door
DummyXL op 21-05-2010 16:26
]
Hier had een inspirerende tekst kunnen staan.