Na alle goede berichten durfde ik het ook eindelijk aan om mijn kostbare Desire (de mooiste ABM van dit moment trouwens!) aan een root actie bloot te stellen.
Eerst op Win7 X64, zonder succes. Nog even de diverse work arounds geprobeerd, maar dat bleek geen zinvolle actie.
Toen geprobeerd op Ubuntu 9.10 32bit. Dat lukte dus eerst ook niet!
FAILED (remote: 90 hboot pre-update! please flush image again immediately)
Na enkele keren proberen dacht ik dat ik toch met step2 verder moest gaan. Zo gezegd zo gedaan.
Dat lukte dus ook niet!
Toch maar weer step1, maar nu zelf de commands los van elkaar uitvoeren in de terminal.
Blijkt dus dat in hetzelfde script de aktie wordt herhaald als work around voor deze foutmelding.
@TS: Mag wat mijn betreft best in de OP worden gezet!
Om een kort verhaal lang te maken....step2 wilde nog steeds niet. Rode gevaren driehoek bleef in beeld.
Step2 dus ook maar handmatig uitvoeren.
Dit gaf wat meer inzicht en wat bleek...hij probeert in step2 toch weer de rootedupdate.zip naar de gemounte sdcard te sturen.
@TS: Volgens mij is de kopieeraktie die in de OP wordt beschreven niet zinvol?
Toch was dat niet het probleem. Step2 ging niet verder omdat er blijkbaar geen goede mount van de SDCARD mogelijk was. De oplossing was simpel....ander SD kaartje er in en die deed het wel!
Toen was het in no time klaar.
De klok was alweer ruim middernacht voorbij en dus tijd om een dutje te doen.
Nu in alle rust maar eens rond kijken en afwachten wat er aan custom roms langskomt of eventueel zelf iets bakken t.z.t.
Bedankjes aan iedereen die meedoet aan dit topic! Dit geeft de n00bs voldoende info om te bepalen OF je wil gaan rooten/flashen en wanneer het juiste instap moment is. Dus nogmaals....tnx!
[
Voor 0% gewijzigd door
albino71 op 31-05-2010 10:48
. Reden: typo ]