Ik heb afgelopen weekend mijn telefoon ook even geroot. Aangezien ik er flauw van werd dat ik steeds apps moest wissen wanneer ik iets nieuws wilde installeren omdat het geheugen vol zat.
Ik heb Unrevoked3 gebruikt en er een MoDaCo Custom Rom r24 op gezet en Super Circle Battery erop geflasht.
Nu kan ik echter sinds gisteren niets meer uit de market downloaden, er komt in beeld te staan dat hij de app gaat downloaden en dat pijltje verschijnt in m'n notificatie balk. Echter is dit pijltje na 2 tellen weer verdwenen en is er uiteindelijk niets gedownload.
Ik heb al op verschillende fora gekeken en de volgende oplossingen geprobeerd.
- Google talk starten
- Market cache legen
- Market data legen
- Market cache + data legen + telefoon 15 min uitzetten
- Market update verwijderd
- Gmail wachtwoord gewijzigd
Dit heeft allemaal niet geholpen en ik sta op het punt om m'n telefoon opnieuw te flashen. Ik hoop echter
dat er hier mensen zijn met andere suggesties.
Ik heb Unrevoked3 gebruikt en er een MoDaCo Custom Rom r24 op gezet en Super Circle Battery erop geflasht.
Nu kan ik echter sinds gisteren niets meer uit de market downloaden, er komt in beeld te staan dat hij de app gaat downloaden en dat pijltje verschijnt in m'n notificatie balk. Echter is dit pijltje na 2 tellen weer verdwenen en is er uiteindelijk niets gedownload.
Ik heb al op verschillende fora gekeken en de volgende oplossingen geprobeerd.
- Google talk starten
- Market cache legen
- Market data legen
- Market cache + data legen + telefoon 15 min uitzetten
- Market update verwijderd
- Gmail wachtwoord gewijzigd
Dit heeft allemaal niet geholpen en ik sta op het punt om m'n telefoon opnieuw te flashen. Ik hoop echter
dat er hier mensen zijn met andere suggesties.