Ja, je kan het beste teruggaan naar stock voor garantie. Dit heeft meer met de houding van htc te maken dan met android. Dit gaat net zo makkelijk als met winmo.brrrt schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 12:45:
Na jarenlang met WiMo te hebben gekloot, wil ik toch een goed werkend toestel. Nu heb ik sinds kort de HTC Desire, en is al snel mijn standaard ROM met weinig opslaggeheugen mij gaan ergeren.
Nu denk ik aan een root voor het APP2SD+, maar ik zit nog met een aantal vragen die heel tegenstrijdig in dit topic overkomen.
Allereerst werd er gepraat over een soort "gedoog-policy" bij Android toestellen, dat je met een root en custom rom nog garantie kan bewaren, is dit nog steeds zo? Ik lees namelijk nu dat je de root weer ongedaan moet maken en de oorspronkelijke software erop moet zetten. Hoe zit dit? Ik ben namelijk bang (nu ik zo vaak over de boardswap lees) dat ik straks alles moeilijk ongedaan moet maken..
Ik lees in de OP ook veel over bricken van je toestel. Is dit sneller dan bij WiMo, of gebeurd dit (als je normaal de stappen doet/voorzichtig bent) niet snel? En natuurlijk "hoe makkelijk is het in vergelijking met WiMo om je toestel te flashen?"
Sorry voor de ongelofelijke noob vragen, maar omdat mijn toestel zo nieuw is, ben ik even voorzichtiger met flashen e.d.
Bricken gebeurt niet snel, gewoon unrevoked gebruiken om te rooten en het komt allemaal goed