Het is volume down + power knop + optische scroller knop indrukken om het verwijderen van de batterij te simuleren; gisteren nog gebruikt toen m'n Desire compleet vastliep door een spelletje.
Klopt als een bus, maar dat is niet wat je buurman boven je bedoeld. Als je namelijk volume down en de power toets indrukt is het mogelijk dat je in een custom recovery terechtkomt.Kapitein Prozac schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 14:45:
Het is volume down + power knop + optische scroller knop indrukken om het verwijderen van de batterij te simuleren; gisteren nog gebruikt toen m'n Desire compleet vastliep door een spelletje.
Als je de custom recovery van Amon_Ra met Unrevoked flashed, dan kom je direct in de custom recovery terecht als je in het Hboot scherm voor [RECOVERY] kiest (en dus niet het zwarte scherm met gevarendriehoek)
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Wanneer krijg je de keuze voor Amon_Ra in Unrevoked eigenlijk? Ik kan me herinneren dat ik maar een flash knop tegenkwam tijdens het gebruik van Unrevoked op m'n MacBook (geen keuze oid).
Je kunt (in de Windows versie iig) via het menu een andere image selecteren.Kapitein Prozac schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 16:44:
Wanneer krijg je de keuze voor Amon_Ra in Unrevoked eigenlijk? Ik kan me herinneren dat ik maar een flash knop tegenkwam tijdens het gebruik van Unrevoked op m'n MacBook (geen keuze oid).
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Er is een nieuwe cynogen uit. 6.1 RC-1 (nog niet voor Desire) maar zitten wel wat leuke toevoegingen in, waar ik vooral naar uitkijk is:
Common: Galaxy S style power widget in notification bar - Pedlar
Common: Galaxy S style power widget in notification bar - Pedlar
ik heb het probleem, bij elke herstart van de telefoon geeft die de melding[b][message=34926145,noline]
En was begonne met Pays voor dat ik ging veranderen, nu weer op terug, toch de meest stabiele in mijn ogen!
"sim card changed"..
wanneer ik dan deze aanklik, crasht onmiddelijk com.android.settings.apn...
het heeft iets te zien met die apn, heb ze al es leeg gemaakt maar helpt niet echt
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Bij een Mac kan je gewoon bij Edit in de menubalk een custom recovery uitkiezen. Waar je aan moet denken is dat je dit moet doen vóórdat je je Desire inplugt, anders word je inderdaad niks gevraagd.Kapitein Prozac schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 16:44:
Ik krijg via Unrevoked de Amon_Ra recovery niet geinstalleerd 
Clockwork Mod staat er nu op, maar ik heb liever Amon_Ra. (gewend van mn Hero enzo.)
Melding die ik krijg is: "Waiting for root... (safe to restart if this doesn't work)"
(Dit nadat ie al een aantal dingen heeft gedaan, en net gereboot is...)
Iemand Tips?
Clockwork Mod staat er nu op, maar ik heb liever Amon_Ra. (gewend van mn Hero enzo.)
Melding die ik krijg is: "Waiting for root... (safe to restart if this doesn't work)"
Iemand Tips?
hmm ik heb gevonden wat er scheelt met die crash maar het lukt niet om het in orde te brengen...
als ik wijzigingen aanbreng in het bestandssysteem met root explorer... dan is alles in orde, maar na reboot staat het terug naar origineel.. blijkbaar onthoudt hij die changes niet en lijkt het of standaardrom terug gezet wordt...
iemand een idee??
als ik wijzigingen aanbreng in het bestandssysteem met root explorer... dan is alles in orde, maar na reboot staat het terug naar origineel.. blijkbaar onthoudt hij die changes niet en lijkt het of standaardrom terug gezet wordt...
iemand een idee??
Je zou dit eens kunnen proberen, daar moet het ook mee lukken-> [UTILITY] 1-click Android Flasher(Recovery, bootanimation, splash1)[V1.5.0]Wimbo schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 09:58:
Iemand Tips?
Je toestel moet dan wel S-off zijn, maar dat is eenvoudig te krijgen als je het nog niet hebt.
Bron: XDA
Als ik iets wijzig met RootExplorer, dan moet ik eerst het oude bestand verwijderen, en dan het nieuwe bestand erin plakken. Als ik heb er direct in plak, en hij geeft aan dat hij gaat overschrijven, dan werkt het niet, het lijkt dan idd dat het oude bestand blijft bestaan. Dus deleten en dan er vers&nieuw inplakken. Ik hoop voor je dat het werkt.azz_kikr schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 10:06:
hmm ik heb gevonden wat er scheelt met die crash maar het lukt niet om het in orde te brengen...
iemand een idee??
[ Voor 35% gewijzigd door janvanduschoten op 29-10-2010 10:35 ]
zorg er dus voor dat de amonra mod een .img file is, bij een ".zip" krijg je geen keuze'sHow do I use a custom recovery image instead of the packaged ClockworkMod?
You will need to choose a .img file, which is a binary file suitable for flashing. A .zip file will not work and may render your recovery partition inaccessible until you run unrevoked3 with an appropriate image.
USB naar Desire los koppelen, dan UnrEVOked starten.Wimbo schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 09:58:
Iemand Tips?
Als UnrEVOked vraagt om je telefoon aan te sluiten, eerst een custom recovery (Amon_Ra) kiezen via FILE.
Als je dat niet doet, dan wordt clockwork er op gezet.
Succes!
Thanks, maar dit doe ik alalbino71 schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 10:48:
[...]
USB naar Desire los koppelen, dan UnrEVOked starten.
Als UnrEVOked vraagt om je telefoon aan te sluiten, eerst een custom recovery (Amon_Ra) kiezen via FILE.
Als je dat niet doet, dan wordt clockwork er op gezet.
Succes!
Probleem is dat unrevoked mn Desire wel ziet, van alles doet pushing recovery enzo, gaat rebooten, en dan gebeurd er niets meer. Ik zie bootscreen, en daarna zwart scherm. Reageert dan ook niet op knoppen.
Heb trouwens de DeFrost 5.9 ROM, die lijkt meest op Elelinux die ik op mn Hero had (CM6.0 Froyo).
Misschien dat het daar aan ligt?
Ik ga nog even kijken of ik m s-off kan krijgen, en dan de tip van janvanduschoten proberen.
[ Voor 3% gewijzigd door Wimbo op 29-10-2010 11:16 . Reden: typo enzo ]
Verwijderd
Hoe kom je terug op de originele 2.1 of 2.2 rom van de Desire?
Heb verschillende roms geprobeerd maar wil toch terug naar de 2.2 Het is niet erg als ik mn root kwijtraak..
Bvd
Oja, die RUU dingen werkten helaas niet
Heb verschillende roms geprobeerd maar wil toch terug naar de 2.2 Het is niet erg als ik mn root kwijtraak..
Bvd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2010 11:41 ]
Toch is dat de enige manier. Ik heb dit eerder deze week ook gedaan.Verwijderd schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 11:41:
Hoe kom je terug op de originele 2.1 of 2.2 rom van de Desire?
Bvd
Zie deze post van mij: jelmervos in "HTC Desire - Deel 7"
Waarom werkt het bij jou niet???
[ Voor 5% gewijzigd door jelmervos op 29-10-2010 11:49 ]
Ik denk niet dat het aan DeFrost ligt. Je weet dat er verschillende versies van amon_RA zijn, afhankelijk van of je een amoled of slcd scherm hebt? Als je per ongeluk de amoled versie flashed op een slcd-desire krijg je ook een zwart scherm.Wimbo schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 11:14:
Probleem is dat unrevoked mn Desire wel ziet, van alles doet pushing recovery enzo, gaat rebooten, en dan gebeurd er niets meer. Ik zie bootscreen, en daarna zwart scherm. Reageert dan ook niet op knoppen.
Heb trouwens de DeFrost 5.9 ROM, die lijkt meest op Elelinux die ik op mn Hero had (CM6.0 Froyo).
Misschien dat het daar aan ligt?
Problem solvedgrun93 schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 11:56:
[...]
Ik denk niet dat het aan DeFrost ligt. Je weet dat er verschillende versies van amon_RA zijn, afhankelijk van of je een amoled of slcd scherm hebt? Als je per ongeluk de amoled versie flashed op een slcd-desire krijg je ook een zwart scherm.
Heb AlphaRev 1.5 gebruikt voor S-OFF.
AlphaRev 1.5 gaf wel wat problemen, maar dat is opgelost met reboot.
Daarna "ouderwets" (zoals op mijn Hero) via adb & fastboot Amon-RA geflashed:
code:
1
2
3
| adb shell mount /sdcard adb push recovery-RA-desire-v1.7.0.1-R5.1.img /sdcard/recovery-RA-desire-v1.7.0.1-R5.1.img adb shell flash_image recovery /sdcard/recovery-RA-desire-v1.7.0.1-R5.1.img |
[ Voor 4% gewijzigd door Wimbo op 29-10-2010 12:19 ]
Verwijderd
@Jelmervos
Ik heb nog wat gegoogled en denk dat het komt omdat ik w7 heb, of heb jij dat ook?
iniedergeval bedankt voor je reactie
Bootloader is 0.93 trouwens.
Oh zie in het andere topic dat jouw telefoon niet geroot was, mijne is dit wel en heb al verschillende customroms erop gehad. Misschien dat het daardoor niet lukt.. (Sorry ik heb weinig kennis van android, het is vast iets simpels
)
Ik heb nog wat gegoogled en denk dat het komt omdat ik w7 heb, of heb jij dat ook?
Oh zie in het andere topic dat jouw telefoon niet geroot was, mijne is dit wel en heb al verschillende customroms erop gehad. Misschien dat het daardoor niet lukt.. (Sorry ik heb weinig kennis van android, het is vast iets simpels

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2010 13:18 ]
ik hoop dat iemand me hier kan helpen.
m'n desire is dus geroot via unrevoked, maar als ik nu een custom rom wil installeren. (heb het al bij een vorig toestel genoeg gedaan, dus doe normaal alles juist) krijg ik een driehoek met een uitroepingsteken met de tekst bij installation aborted signature verification failed.
wat wil dit juist zeggen? en wat moet ik dan doen? ik kan hem nog perfeckt opstarten, maar het rare is dat bij mn vriendin haar desire dezelfde rom en rootmethode wel ging en ik nu deze fout krijg.
en owja, heb meerdere rom's geprobeerd overal krijg ik dezelfde fout bij..
help graag! zou graag de desire hd rom eropzwieren
m'n desire is dus geroot via unrevoked, maar als ik nu een custom rom wil installeren. (heb het al bij een vorig toestel genoeg gedaan, dus doe normaal alles juist) krijg ik een driehoek met een uitroepingsteken met de tekst bij installation aborted signature verification failed.
wat wil dit juist zeggen? en wat moet ik dan doen? ik kan hem nog perfeckt opstarten, maar het rare is dat bij mn vriendin haar desire dezelfde rom en rootmethode wel ging en ik nu deze fout krijg.
Werkt de Visionary root methode ook op de Desire?
Via google kan ik het antwoord niet vinden. Het schijnt wel te werken bij de Desire HD.
Maar werkt het ook bij de Desire?
Via google kan ik het antwoord niet vinden. Het schijnt wel te werken bij de Desire HD.
Maar werkt het ook bij de Desire?
[ Voor 56% gewijzigd door wout1976 op 29-10-2010 14:18 ]
Ik heb ook Windows 7, 64bit. Ook ik heb HBOOT 0.93 en mijn Desire was zeker wel geroot hoor!Verwijderd schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:06:
@Jelmervos
Oh zie in het andere topic dat jouw telefoon niet geroot was, mijne is dit wel en heb al verschillende customroms erop gehad. Misschien dat het daardoor niet lukt.. (Sorry ik heb weinig kennis van android, het is vast iets simpels)
Maar wat gaat er mis bij jou, misschien kan ik je verder helpen.
Verwijderd
oh whoops overheen gelezen.
Had een andere RUU's geprobeerd, heb nu degene gedownload die jij in het andere topic had gezet en die geprobeerd, kreeg de fout die jij al aangaf en ben nu dus bezig om de drivers te updaten. Maar kreeg iniedergeval geen foutmeldingen die ik wel kreeg met andere RUU's. Dus alvast heel erg bedankt, denk dat deze het wel doet
Hij is bezig met updaten GELUKT 1000maal dank
Had een andere RUU's geprobeerd, heb nu degene gedownload die jij in het andere topic had gezet en die geprobeerd, kreeg de fout die jij al aangaf en ben nu dus bezig om de drivers te updaten. Maar kreeg iniedergeval geen foutmeldingen die ik wel kreeg met andere RUU's. Dus alvast heel erg bedankt, denk dat deze het wel doet
Hij is bezig met updaten GELUKT 1000maal dank
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2010 14:31 ]
2 vliegen, mooi!Wimbo schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:17:
[...]
Problem solved
Heb AlphaRev 1.5 gebruikt voor S-OFF.
Ik zit zelf te denken om de partities aan te passen met s-off. Iemand dit al gedaan?
Je hoeft dan a2sd niet meer te gebruiken.
[ Voor 24% gewijzigd door albino71 op 29-10-2010 15:12 ]
Heb ik ook gehad, je kan in het menu aangeven dat hij de signature moet negeren. ik weet zo niet uit mijn hoofd waar het precies staatXstarzZ schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:38:
ik hoop dat iemand me hier kan helpen.
Jep, ergens in dat menu: "toggle verification signature" of zoiets.kleefding schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:18:
[...]
Heb ik ook gehad, je kan in het menu aangeven dat hij de signature moet negeren. ik weet zo niet uit mijn hoofd waar het precies staat
http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923
Verwijderd
Inderdaad, bij het flash-submenu 'toggle verification'.Sandrioni schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:59:
[...]
Jep, ergens in dat menu: "toggle verification signature" of zoiets.

Toevallig vanochtend en ik moet zeggen, erg makkelijk! Check deze post: http://forum.xda-develope...?p=8871073&postcount=3069 Goede uitleg. Geldt wel voor de N1table zoals gebruikt kan worden bij een CyanogenMod rom. Het tweede gedeelte van de post maakt een script waarmee als ik het goed begrijp ook de cache verplaatst wordt zodat je een extra 40mb of zo vrij krijgt.albino71 schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:06:
[...]
2 vliegen, mooi!
Ik zit zelf te denken om de partities aan te passen met s-off. Iemand dit al gedaan?
Je hoeft dan a2sd niet meer te gebruiken.
In ieder geval werkte het eerste gedeelte uitstekend bij mij en zijn de partities nu aangepast. Geen Apps2SD meer nodig
'Me' is geen bezittelijk voornaamwoord...
Ok, ik zat even te kijken op alpharev.nl en zie daar ook verschillende hboots staan. En de tip om in je nandroid backup te kijken of je img's terug kunnen.mbroeders schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:53:
[...]
Toevallig vanochtend en ik moet zeggen, erg makkelijk! Check deze post: http://forum.xda-develope...?p=8871073&postcount=3069 Goede uitleg. Geldt wel voor de N1table zoals gebruikt kan worden bij een CyanogenMod rom. Het tweede gedeelte van de post maakt een script waarmee als ik het goed begrijp ook de cache verplaatst wordt zodat je een extra 40mb of zo vrij krijgt.
In ieder geval werkte het eerste gedeelte uitstekend bij mij en zijn de partities nu aangepast. Geen Apps2SD meer nodig
Helaas is de grootte van mijn system.img 190mb, dus daar moet ik even induiken.
blijkbaar ligt de fout van sim card changed by de pays rom...
heb andere rom geflashed en fout is er niet meer;. (en ik moet eerlijk zeggen dat non-sense meer men ding is)
ben aan het prutsen gegaan met defrost
heb andere rom geflashed en fout is er niet meer;. (en ik moet eerlijk zeggen dat non-sense meer men ding is)
ben aan het prutsen gegaan met defrost
Wat houdt Sense nou precies in, oftewel: wat mis ik als ik een rom flash zonder Sense t.o.v. de orginele rom?
Sense is de gehele HTC interface. Ook wel bekend als "Rosie".
Dus je homescreen, maar ook de HTC phone dialer, de HTC mail app, HTC calendar, etc. Deze zijn allemaal in dezelfde stijl (Sense) gebouwd, en hebben dezelfde look&feel.
Pak je een Sense-loze ROM dan heb je meestal de standaard Android homescreen, dialer, etc. Zien er dus wat anders uit.
Dus je homescreen, maar ook de HTC phone dialer, de HTC mail app, HTC calendar, etc. Deze zijn allemaal in dezelfde stijl (Sense) gebouwd, en hebben dezelfde look&feel.
Pak je een Sense-loze ROM dan heb je meestal de standaard Android homescreen, dialer, etc. Zien er dus wat anders uit.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Nja geweldig.. Ik wou mijn Desire flashen met nieuwe rom.. de Desire HD rom.. ik had hem deze keer wel goed geroot met unrevoked.. had deze tut gevolgt http://theunlockr.com/201...om-rom-on-the-htc-desire/
maar het wil niet echt werken.. want er staan dingen in de tut die ik niet krijg/heb.. en nu is het zo dat ik mn Desire wel kan opstarten alleen blijft hij hangen bij wit scherm met in het groen HTC... thats it.. na 10 min. ofzo gaat ie ook niet verder
..
maar het wil niet echt werken.. want er staan dingen in de tut die ik niet krijg/heb.. en nu is het zo dat ik mn Desire wel kan opstarten alleen blijft hij hangen bij wit scherm met in het groen HTC... thats it.. na 10 min. ofzo gaat ie ook niet verder
Dan zou ik hem nog een keer rooten als ik jou was, want dan lijkt de recovery er niet goed op te staan...
Al is het trouwens wel zo, dat als je je toestel aan zet met volumeknop 'zachter' ingedrukt, dat je dan in het menu komt waar je met de volumeknop naar benden naar 'recovery' kan gaan. Dan is alleen op de aan/uit knop drukken genoeg om in de recovery te komen.. In de door jou aangegeven link geven ze aan dat je ook de volume knop omhoog moet indrukken, maar dat is niet nodig volgens mij.
Zijn er trouwens mensen die een screenshot kunnen maken van hoe de agenda functie van de MIUI roms eruit ziet? Of is dat dan de standaard Android agenda?
Al is het trouwens wel zo, dat als je je toestel aan zet met volumeknop 'zachter' ingedrukt, dat je dan in het menu komt waar je met de volumeknop naar benden naar 'recovery' kan gaan. Dan is alleen op de aan/uit knop drukken genoeg om in de recovery te komen.. In de door jou aangegeven link geven ze aan dat je ook de volume knop omhoog moet indrukken, maar dat is niet nodig volgens mij.
Zijn er trouwens mensen die een screenshot kunnen maken van hoe de agenda functie van de MIUI roms eruit ziet? Of is dat dan de standaard Android agenda?
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Nou.. ik kom wel in de recovery menu. Dus aan/uit knop ingedrukt met volume knop naar beneden.. en dan kom ik in het menu met recovery etc.
Maar ene tut staat anders beschreven wat je moet doen dan de andere
heel verwarrend allemaal.. en nu zit ik nog met het probleem dat ik mn foon niet normaal kan opstarten
... wie wilt me aub hier doorheen helpen!
Als ik zeg maar de .zip file van de ROM wil installeren krijg ik Installation failed.. en ik doe gewoon wat er in de tut wordt gezegd....
pff.. ik had nooit moeten rooten en dit moeten doen
had al zon naar gevoel erover dat het fout ging gaan omdat het nergens goed echt beschreven staat wat je nou moet doen
Maar ene tut staat anders beschreven wat je moet doen dan de andere
Als ik zeg maar de .zip file van de ROM wil installeren krijg ik Installation failed.. en ik doe gewoon wat er in de tut wordt gezegd....
pff.. ik had nooit moeten rooten en dit moeten doen
[ Voor 30% gewijzigd door Grudgie op 30-10-2010 20:55 ]
@ Grudgie: welke ROM probeer je te installeren en heb je al een andere rom geprobeerd?
[ Voor 51% gewijzigd door djjef85 op 30-10-2010 21:05 ]
Nee. Maar dat moet toch niet uitmaken? neem ik aan..
nja, als je zip currupt is of je probeert een cdma rom te installeren krijg je ook failed, dus probeer is een ander zou ik zeggen
een verkeerde kernel wil om een of andere reden ook nog wel is voor opstart problemen zorgen
een verkeerde kernel wil om een of andere reden ook nog wel is voor opstart problemen zorgen
[ Voor 27% gewijzigd door djjef85 op 30-10-2010 21:14 ]
Nja, er zijn mensen hier op forum die ook de Desire HD ROM op hun foon hebben. Dusja.. ik heb hem weer opnieuw gedownload en zet hem weer opnieuw op de SD Card.. maar ik moet mn foon wel gefixed hebben vanavond.. heb hem wel nodig morgen!!
Dit is het volgende wat ik krijg als ik wil installeren
Dit is het volgende wat ik krijg als ik wil installeren
E:Can't mount /device/block/mmcblk0p2 (file exists)
E:Can't mount SDEXT:
E:Failure at line 11: copy_dir PACKAGE:data SDEXT:
Installation aborded.
[ Voor 32% gewijzigd door Grudgie op 30-10-2010 21:22 ]
eerst deze flashen en dan zou het moeten werken
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=719151
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=719151
Hoe flash ik die? Want in de recovery menu staat nergens van Flash iets ofzo.. alleen install zip from sdcard. Of is dat het flash gedeelte.
Ja, dus net zoals ROMs
hier staat een stap voor stap guide, let op dat je eerst je SD moet partitioneren (staat allemaal duidelijk in de guide)
http://forum.xda-develope...php?p=7021325&postcount=2
hier staat een stap voor stap guide, let op dat je eerst je SD moet partitioneren (staat allemaal duidelijk in de guide)
http://forum.xda-develope...php?p=7021325&postcount=2
Nee dat moet in princiepe geod zijn. Maar ook ik adviseer je toch om een andere zip file te downloaden/andere rom. Kijk eens of dat wel lukt... Dat hij zegt installation failed wil al zeggen dat de zip file niet goed is... En dat verklaard dan ook waarom je niet gewoon je toestel kan opstarten.
Probeer gewoon Defrost even om te flashen. Of welke rom je ook wil....
Je hebt gelijkt dat het in principe goed moet gaan maar moet de zip file dus niet corrupt zijn. Geeft niet op, gewoon nog een keer proberen. Komt goed :-)
Probeer gewoon Defrost even om te flashen. Of welke rom je ook wil....
Je hebt gelijkt dat het in principe goed moet gaan maar moet de zip file dus niet corrupt zijn. Geeft niet op, gewoon nog een keer proberen. Komt goed :-)
Nou.. die Defrost pakt ie dus wel
.. maar waarom niet de Desire HD ROM?
Die wil ik zo graag erop!
omdat je nog geen ext3 partitie op je SD kaart hebt, als je die guide gedaan had dan was het wel gelukt.
vraag me niet waarom, maar toch is het zo
vraag me niet waarom, maar toch is het zo
[ Voor 33% gewijzigd door djjef85 op 30-10-2010 21:53 ]
---never mind---
[ Voor 120% gewijzigd door 13art op 30-10-2010 21:46 ]
Die errors had ik ook, je moet inderdaad een ext2/3-partitie op je SD-kaart hebben, dit is nodig voor SenseHD, bij andere oudere 2.2-roms zoals DeFrost heb je dat niet nodig omdat daarbij alles via de NAND wordt geregeld.
Gewoon backuppen, 512MB of wat meer als ext3 formatten en de rest als FAT32, en flashen
.
Was alleen wel balen toen ik erachter kwam dat Barcode Scanner en Google Goggles ook niet meer werkte, eventjes vergeten
edit: spuit12 inmiddels?
Gewoon backuppen, 512MB of wat meer als ext3 formatten en de rest als FAT32, en flashen
Was alleen wel balen toen ik erachter kwam dat Barcode Scanner en Google Goggles ook niet meer werkte, eventjes vergeten

edit: spuit12 inmiddels?
[ Voor 7% gewijzigd door MacorgaZ op 30-10-2010 21:49 ]
Bambu Lab P1S Combo
Dus ik moet eerst een ext3 partitie aanmaken. En dan pas kan ik die Desire HD Rom flashen.
Alleen ik kan nergens in het recovery menu partition sdcard vinden? Of ik zie het over het hoofd
Of moet ik eerst format sdcard doen?
Alleen ik kan nergens in het recovery menu partition sdcard vinden? Of ik zie het over het hoofd
[ Voor 44% gewijzigd door Grudgie op 30-10-2010 22:03 ]
durf niet te zeggen of het dan gelijk werkt. je kan het proberen, anders alsnog de guide die ik eerder gaf volgen
makkelijkste manier is rom manager downloaden van de market (gratis) en via dat programma je SD te partitioneren (wel eerst je SD backuppen)
makkelijkste manier is rom manager downloaden van de market (gratis) en via dat programma je SD te partitioneren (wel eerst je SD backuppen)
[ Voor 22% gewijzigd door djjef85 op 30-10-2010 22:45 ]
Heb deze vraag al eerder gesteld maar niemand die reageert..... stel toch geen rare vraag?
Heb deze vraag al eerder gesteld maar niemand die reageert..... stel toch geen rare vraag?
Dat moet er wel in staan. Bij de recovery.Grudgie schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 21:54:
Dus ik moet eerst een ext3 partitie aanmaken. En dan pas kan ik die Desire HD Rom flashen.
Ten minste bij Amon-Ra v1.7.0.1-R5 wel. Daar staat het direct in het startscherm van de recovery, 3de van onderen 'partition sdcard'
Ik zou er niet vanuit gaan. Bij elk toestel bedenkt htc namelijk weer een andere beveiliging om rooten tegen te gaan.wout1976 schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 22:46:
[ Voor 78% gewijzigd door 13art op 30-10-2010 22:48 ]
Oke.. heb rom manager geinstalled.. en nu? Moet ik Partition SD Card doen? En dan hoeveel voor Ext Size? 512 MB? En voor Swap Size dan? 0/32/64/128/256 MB?
Ext3= 512, swap 0, de rest FAT32
JAA!! En hij pakt hem nu wel!! :D! Finally.. een heel gedoe! Maar eindelijk doet ie het! 
Ik wil jullie allemaal bedanken met jullie help! In mn eentje kwam ik er nooit achter
Ik wil jullie allemaal bedanken met jullie help! In mn eentje kwam ik er nooit achter
Bedankt ook namens mij; draai nu ook RCmixHD. Ging in 1x goed. Heb nog een vraag; htcsense.com lijkt niet alle functionaliteit te hebben? Klopt dat?Grudgie schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 23:07:
JAA!! En hij pakt hem nu wel!! :D! Finally.. een heel gedoe! Maar eindelijk doet ie het!
HTC Hub op telefoon kan ook geen catalogus downloaden helaas
[ Voor 6% gewijzigd door hjw-001 op 31-10-2010 00:10 ]
Bij mij werkt htcsense.com wel
nja heb het niet volledig getest..
nieuwe defrost is uit, ff installeren,
man man, dit gaat allemaal veel te lekker
heb al meer zit prutsen en tweaken met die android als ik heb effectief gebruikt heb
man man, dit gaat allemaal veel te lekker
heb al meer zit prutsen en tweaken met die android als ik heb effectief gebruikt heb
Hmm.. vind de DesireHD Rom niet zo heel erg lekker werken. Die gaat er denk ik maar weer af. Waar kan ik de originele Desire roms vinden? De laatst iig.?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=695667Grudgie schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 11:32:
Hmm.. vind de DesireHD Rom niet zo heel erg lekker werken. Die gaat er denk ik maar weer af. Waar kan ik de originele Desire roms vinden? De laatst iig.?
let op, flashen =root kwijt
[ Voor 4% gewijzigd door janvanduschoten op 31-10-2010 11:59 ]
Ja had ik al gezien, alleen welke moet ik nemen? Want dat weet ik niet.
En ik had de Desire los gekocht, dus hij is niet branded ofzo..
De SD kaart formatteren op je PC?
Als je voor het rooten de laatste officiele updates had, dan heb je zeer waarschijnlijk RUU_Bravo_Froyo_HTC_WWE_2.10.405.2_R_Radio_32.44.00.32U_5.09.05.30_2_release_142828_signed nodig.Grudgie schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 12:01:
Ja had ik al gezien, alleen welke moet ik nemen? Want dat weet ik niet.
Die staat alleen niet in dat topic, maar wel @ http://www.mediafire.com/?kurwsdjqf7s3gbp
Als de versie niet klopt, bijvoorbeeld dat jij een nieuwere HBOOT hebt dan die van deze ROM, zal hij gewoon een melding geven dat de bootversie ouder is dan die op je telefoon staat, en hij stopt.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Ja maar op mn pc zie ik toch maar de 3.18g ofzo.. de rest is Ext3.. en die zie ik niet.. dus ik kan hem wel formateren maar heb ik alsnog alleen die 3.18g? en niet de andere van de Ext3? of zit ik nou verkeerd.Kapitein Prozac schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 12:51:
De SD kaart formatteren op je PC?
Je kan toch de hele indeling op de SD kaart verwijderen in schijfbeheer en dan een nieuwe FAT partitie maken? De ext3 partitie zou hij daar moeten laten zien als niet toegewezen ruimte (oid.).
Ja, en waar kan ik een nieuwe FAT aanmaken? Als ik rechtermuisknop doe kan ik niks, want er staat "Niet toegewezen". op de ext3 gedeelte.
Volgens mij iets van rechtermuisknop op de volumes op de SD kaart en dan kiezen voor volume verwijderen todat je een aaneengesloten zwarte balk hebt die de grootte van de hele SD kaart aangeeft. Dan kan je middels de rechtermuisknop een nieuw FAT volume aanmaken.
Mja.. dat is het probleem.. dat volume verwijderen krijg ik niet te zien bij rechtermuisknop menu.
Nou gewoon weer opnieuw in de recovery partitioneren en dan kiezen voor ext=0
Dus heb je nu bij de SD kaart enkel een zwarte balk of een (of meerdere) blauwe en een zwarte balk?
De volumes (op de SD kaart) met de blauwe balk moeten verwijderd worden, die met de zwarte mag blijven.
De volumes (op de SD kaart) met de blauwe balk moeten verwijderd worden, die met de zwarte mag blijven.
[ Voor 35% gewijzigd door Kapitein Prozac op 31-10-2010 14:20 ]
Ja dat snap ik allemaal
.. ik heb 1 zwarte balk en 1 blauwe balk, de blauwe balk is de ext3, als ik daar rechtermuisknop op doe, zie ik geen volume verwijderen.
Ah, anders iets van aanpassen, formatteren, etc?
Als ik die update wil uitvoeren krijg ik hem in het begin wel zover dat ie bootloader enzo wilt laden en krijg ik op mijn foon HTC te zien in het grijs met wit.. en dan later ofzo krijg ik melding dat de android telefoon niet aan de pc is gekoppelt.. maar hij is dat wel. Ik heb ook alle drivers opnieuw geinstalleerd.. en als ik de update weer wilt starten krijg ik hele tijd dezelfde melding dat de android telefoon niet is gekoppeld aan de pc, terwijl dat wel zo is.Nakebod schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 13:06:
[...]
Als je voor het rooten de laatste officiele updates had, dan heb je zeer waarschijnlijk RUU_Bravo_Froyo_HTC_WWE_2.10.405.2_R_Radio_32.44.00.32U_5.09.05.30_2_release_142828_signed nodig.
Die staat alleen niet in dat topic, maar wel @ http://www.mediafire.com/?kurwsdjqf7s3gbp
Als de versie niet klopt, bijvoorbeeld dat jij een nieuwere HBOOT hebt dan die van deze ROM, zal hij gewoon een melding geven dat de bootversie ouder is dan die op je telefoon staat, en hij stopt.
Ik heb nu nog DeFrost 6.0 erop staan.
Is er iemand die al een langere tijd leedroid (2.0 of hoger) op zijn desire heeft? Ik heb namelijk problemen met, voor zover ik kan zien, een memory leak. Op XDA wordt mijn vraag grotendeels genegeerd, wat mij doet vermoeden dat ik een van de weinige ben met dit probleem. Mogelijk dat er hier mensen zijn met een zelfde ervaring.
Ik gebruik leedroid sinds 1.6 o.i.d. en het probleem begon rond 2.0. Na het flashen (al dan niet met een volledige wipe) heb ik ongeveer 130mb werkgeheugen over wat in een periode van enkele dagen (afhankelijk van het gebruik van de telefoon) terug loopt naar 40mb. Als ik kijk welke apps er geheugen gebruiken, al dan niet precached, dan zie ik dat het lijstje van erg lang (na startup, vooral de precached) terug loopt naar 5 of 6 zonder een enkele app precached.
Als er nog 40mb over is, heb ik vaak dat bij het browsen, bij het gebruik van de home toets om op je "desktop" te komen, sense opnieuw ingeladen moet worden, wat resulteert in een balkje met loading. (zelfde gedrag komt ook voor bij anere toepassingen waarin ik de home button gebruik.
En reset doet wonderen, echter maar tijdelijk.
Nu kan het aan mijn telefoon zelf liggen, maar ik had het probleem niet voor leedroid versie 2.0 of met de originele ROM 2.1.
Dan blijven er twee dingen over, een app die lastig doet, of de ROM zelf. Nu kan ik versie 2.2e van leedroid installeren en dan een voor een apps, maar dat wordt een zeer lange aangelegenheid gezien de lange lijst apps. Plus dat het probleem pas voorkomt als ik mijn telefoon flink gebruik, wat zonder installed apps wat lastig wordt.
Mocht nu niemand dit verhaal enigszins bekend voorkomen, of geen tips hebben om de fout bij een app of de ROM te leggen, dan denk ik maar dat ik leedroid vaarwel zeg en een ander probeer.
Ik gebruik leedroid sinds 1.6 o.i.d. en het probleem begon rond 2.0. Na het flashen (al dan niet met een volledige wipe) heb ik ongeveer 130mb werkgeheugen over wat in een periode van enkele dagen (afhankelijk van het gebruik van de telefoon) terug loopt naar 40mb. Als ik kijk welke apps er geheugen gebruiken, al dan niet precached, dan zie ik dat het lijstje van erg lang (na startup, vooral de precached) terug loopt naar 5 of 6 zonder een enkele app precached.
Als er nog 40mb over is, heb ik vaak dat bij het browsen, bij het gebruik van de home toets om op je "desktop" te komen, sense opnieuw ingeladen moet worden, wat resulteert in een balkje met loading. (zelfde gedrag komt ook voor bij anere toepassingen waarin ik de home button gebruik.
En reset doet wonderen, echter maar tijdelijk.
Nu kan het aan mijn telefoon zelf liggen, maar ik had het probleem niet voor leedroid versie 2.0 of met de originele ROM 2.1.
Dan blijven er twee dingen over, een app die lastig doet, of de ROM zelf. Nu kan ik versie 2.2e van leedroid installeren en dan een voor een apps, maar dat wordt een zeer lange aangelegenheid gezien de lange lijst apps. Plus dat het probleem pas voorkomt als ik mijn telefoon flink gebruik, wat zonder installed apps wat lastig wordt.
Mocht nu niemand dit verhaal enigszins bekend voorkomen, of geen tips hebben om de fout bij een app of de ROM te leggen, dan denk ik maar dat ik leedroid vaarwel zeg en een ander probeer.
mja niet ech oplossing voor je probleem, maar met titanium backup kan je al je apps/settings in 1 klap backuppen (en terugzetten),[b][message=34945021,noline]
heb ik ook gedaan bij upgrade van defrost, 5.9 -> 6.0, enigste wat die niet meenam waren de widgets op homescreen (ik gebruik launcherpro), maar dat kan via backup van launcherpro...
ik zou eerst als ik jou was es upgraden naar 2.2e (je kan toch altijd terug met rom managers backup), en ook es andere rom proberen, dan weet je direct of het aan je phone ligt (maar dat lijkt me sterk)
wat je ook kan doen, is backup nemen met titanium backup, en dan alle apps eraf en zien of hij dan ook de memleak heeft...
Kan iemand me alsjeblieft helpen? Krijg de originele rom er niet op!
Volgens mij kun je beter dit forum een stukje terug lezen, of de zoek functie (rechtsboven ) gebruiken, want deze vraag is al eens voorbij gekomen. ( zoek ff op RUU)
(waarom eigenlijk je telefoon unrooten?)
(waarom eigenlijk je telefoon unrooten?)
[ Voor 4% gewijzigd door janvanduschoten op 31-10-2010 18:25 ]
Ja, en hier beschrijf ik toch dat het niet lukt via een RUU rom?Grudgie schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 15:45:
[...]
Als ik die update wil uitvoeren krijg ik hem in het begin wel zover dat ie bootloader enzo wilt laden en krijg ik op mijn foon HTC te zien in het grijs met wit.. en dan later ofzo krijg ik melding dat de android telefoon niet aan de pc is gekoppelt.. maar hij is dat wel. Ik heb ook alle drivers opnieuw geinstalleerd.. en als ik de update weer wilt starten krijg ik hele tijd dezelfde melding dat de android telefoon niet is gekoppeld aan de pc, terwijl dat wel zo is.
Ik heb nu nog DeFrost 6.0 erop staan.
je hebt die problemen met de defrost rom? of als je originele rom flashed?Grudgie schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 18:14:
je moet de htc sync installeren en terug verwijderen, dan herkent die normaal de desire wel..
btw je kan proberen deze rom te flashen
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=741775
niet echt de originele maar wel bijna...
[ Voor 38% gewijzigd door SadisticPanda op 31-10-2010 19:29 ]
Zal toch moetenGrudgie schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 18:33:
[...]
Ja, en hier beschrijf ik toch dat het niet lukt via een RUU rom?
http://theunlockr.com/2010/06/07/how-to-unroot-the-htc-desire/
Waarom wil je je toestel unrooten?
Nee, ik heb nu op dit moment DeFrost 6.0 rom erop! Die doet het gewoon..kan gewoon alles doen met mn foon. Alleen wil ik terug naar mijn originele HTC Sense rom, die ik op mn telefoon had staan voor ik bezig ging met rooten.
Vervolgens zei Nakedbot dit:
Dus ik die RUU bestand downloaden maar hij wil hem niet installeren op mijn telefoon. Ik krijg hele tijd foutmelding dat mijn telefoon niet verbonden is met mijn pc. En toch heb ik de telefoon verbonden met de usb kabel. Ik had ook al de HTC drivers en sync etc eraf gehaald en opnieuw geinstalleerd. Maar dat wil ook niet helpen.Nakebod schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 13:06:
[...]
Als je voor het rooten de laatste officiele updates had, dan heb je zeer waarschijnlijk RUU_Bravo_Froyo_HTC_WWE_2.10.405.2_R_Radio_32.44.00.32U_5.09.05.30_2_release_142828_signed nodig.
Heb je hier wat aan: jelmervos in "HTC Desire - Deel 7"Grudgie schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 18:14:
Welke fout krijg je precies? Foutcode?
[ Voor 7% gewijzigd door jelmervos op 31-10-2010 19:32 ]
De 170 fout, dat de Desire niet is gekoppeld aan de usb. Hij ziet hem niet aangesloten op de pc.jelmervos schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 19:32:
[...]
Heb je hier wat aan: jelmervos in "HTC Desire - Deel 7"
Welke fout krijg je precies? Foutcode?
Als ik jou was zou ik gewoon een Sense rom er op flashen. Dan houd je gewoon je root functionaliteit (kan altijd van pas komen) en heb je toch gewoon Sense er op zitten. Plus dat aan de standaard Sense rom nog van alles verbeterd kan worden. Dus vraag jezelf maar eens af waarom je percee een HTC rom wil hebben als er betere roms met Sense zijn, die er ook hetzelfde uit zien, maar onder de moterkap toch beter zijn...
Ahh.. het probleem is opgelost. Het was iets heel simpels.. ik had de USB kabel nu eens achterin mijn pc gedaan! En nu kreeg ik geen error!
en doet ie het wel!
Alleen zit ik nog met mn SDCard probleem, dat ik de Ext3 partitie niet van mn card afkrijg via Schijfbeheer.
Alleen zit ik nog met mn SDCard probleem, dat ik de Ext3 partitie niet van mn card afkrijg via Schijfbeheer.
[ Voor 26% gewijzigd door Grudgie op 31-10-2010 20:26 ]
Zoals ik al eerder zei, gewoon via de recovery: ext=0 zetten, dan ben je hem zo kwijt.
Mja.. ik kan nergens ext=0 zetten.l3art schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 20:32:
Zoals ik al eerder zei, gewoon via de recovery: ext=0 zetten, dan ben je hem zo kwijt.
[ Voor 10% gewijzigd door Grudgie op 31-10-2010 21:08 ]
Slechte recovery heb jij er op staan dan
Nou, naar lang twijfelen toch maar de sense rom eraf gegooid en draai nu DeFrost (ik had geen idee wat goede roms waren, gewoon maar wat geprobeerd) met S-OFF
Tot nu toe erg over te spreken, ben nu bezig met die voltagemods in de kernel aan het kijken bij welke de desire stabiel loopt. Hopelijk kan ik dan weer wat batt. besparen. Nog geen idee waar alles precies voor staat (iets met kegel en klok) maar dat komt nog wel
Heb gisteren een cleane 6.0 erop gezet en batterij lijkt erg goed. Zonder de klooien met kernels oid.
Verwijderd
Hoi jongens,
Ik dacht dat mijn Desire wel zo goed zou zijn dat ik er verder niet al teveel meer mee moest prutsen, maar ik zie nu toch wel dat rooten wat meer opties geeft. Al is het dan alleen maar zodat ik van al die troep, zoals aandelen, af ben.
Toch een paar, wellicht voor de hand liggende vraagjes:
1) In de TS staat het proces om A2SD te installeren, maar dit zit toch gewoon al bij de meest custom roms ingebakken? (misschien een domme vraag, maar ik weet niet of die stap echt noodzakelijk is).
2) Titanium Backup is allemaal leuk en aardig, maar als je hem eerst moet rooten heb je er nog niks aan
. Is er misschien een mogelijkheid om Angry Birds te backuppen?
Want ik heb aardig me best gedaan de afgelopen tijd.
3) Ik heb niet 124 pagina's door zitten lezen, maar vluchtig gezien zie ik dat Defrost wel één van de betere is. Is dit een goede Rom om mee te beginnen? Dit is natuurlijk vooral persoonlijk.
Ik ga eigenlijk toch de interface zelf wel veel veranderen, en wellicht Launcherpro ook gebruiken, dus veel poespas heb ik niet nodig.
Bedankt!
Ik dacht dat mijn Desire wel zo goed zou zijn dat ik er verder niet al teveel meer mee moest prutsen, maar ik zie nu toch wel dat rooten wat meer opties geeft. Al is het dan alleen maar zodat ik van al die troep, zoals aandelen, af ben.
Toch een paar, wellicht voor de hand liggende vraagjes:
1) In de TS staat het proces om A2SD te installeren, maar dit zit toch gewoon al bij de meest custom roms ingebakken? (misschien een domme vraag, maar ik weet niet of die stap echt noodzakelijk is).
2) Titanium Backup is allemaal leuk en aardig, maar als je hem eerst moet rooten heb je er nog niks aan
3) Ik heb niet 124 pagina's door zitten lezen, maar vluchtig gezien zie ik dat Defrost wel één van de betere is. Is dit een goede Rom om mee te beginnen? Dit is natuurlijk vooral persoonlijk.
Ik ga eigenlijk toch de interface zelf wel veel veranderen, en wellicht Launcherpro ook gebruiken, dus veel poespas heb ik niet nodig.
Bedankt!
1) Ja, zit al in gebakken bij heel veel custom ROMs.
2) Dat is klote. Er is wel een hele simpele hack voor Angry Birds *kuch kuch*.
3) Tja, DeFroST is wel leuk, maar je zal merken dat sommige veranderingen die HTC heeft doorgevoerd wel erg handig zijn. Ook een leuke ROM is RCMixHD, met de nieuwe Sense die ook op de Desire HD staat. Verder kun je natuurlijk op mijn website kijken waar al een aantal roms staan.
3) Tja, DeFroST is wel leuk, maar je zal merken dat sommige veranderingen die HTC heeft doorgevoerd wel erg handig zijn. Ook een leuke ROM is RCMixHD, met de nieuwe Sense die ook op de Desire HD staat. Verder kun je natuurlijk op mijn website kijken waar al een aantal roms staan.
Verwijderd
2) Ja daar wist ik van, maar ik ben trots op mijn vele sterrenKees Kluskens schreef op maandag 01 november 2010 @ 21:14:
1) Ja, zit al in gebakken bij heel veel custom ROMs.
3) Thanks, ik ga even kijken. (Alleen bij RCMixHD werkte de camera nog niet zo uit m'n hoofd. En ik hoef nou juist niet al die sense apps die ik toch niet gebruik).
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2010 21:23 ]
Ho ho niet te snel. Titanium Backup heb je super veel aan. Als je toestel geroot is, en je installeerd een nieuwe rom, dan heeft titanium backup meteen alle programma's al gebackuped en ben je dus niet afhankelijk van de market.Verwijderd schreef op maandag 01 november 2010 @ 19:49:
2) Titanium Backup is allemaal leuk en aardig, maar als je hem eerst moet rooten heb je er nog niks aan. Is er misschien een mogelijkheid om Angry Birds te backuppen?
Want ik heb aardig me best gedaan de afgelopen tijd.
Ik had bijvoorbeeld Defrost 5.6 er op staan, ik heb een schone installatie van Defrost 6.0 gedaan en de backup van Titanium terug gezet. Ook kan je ermee al je systeem instellingen en die van de programma's terug zetten zodat je dat niet allemaal handmatig hoeft te doen. Kanttekening erbij is dat het om de zoveel tijd wel verstandig is om gewoon alleen de programma's terug te zetten en dan niet meteen alle data erbij om zo ingeslopen fouten niet weer terug te zetten. Dan kost het dus eenmalig wat meer tijd, maar mijn ervaring is dat je toestel er dan wel weer sneller door wordt.
Kortom best een handig programma als je regelmatig van roms wisseld of zoals bij Defrost er regelmatig een update uitkomt en je die er op wil zetten. Persoonlijk vind ik het een musthave voor de fanatieke rom flasher....
Verwijderd
Alleen als ik nu om te beginnen mijn Desire wil rooten moet ik wel een full wipe doen. Dus voordat ik Titanium kan gebruiken moet ik eenmalig nu wel een andere manier zien te vinden om wat dingen te backuppen, of begrijp ik je verkeerd?
Als ik hem eenmaal geroot heb, zal ik het zeker gaan gebruiken ja.
Edit:
Misschien handig om dit in de TS te zetten? Want ik moest er even voor zoeken...tiesvts schreef op maandag 13 september 2010 @ 19:46:
[...]
Mijn desire HAD ook Hboot 0.93 met dezelfde rombuild.
Ik heb het gedaan volgens deze manier, erg simpel...als je eenmaal hboot 0.83 hebt kun je rooten met unrevoked...
Edit 2: Ah ik geloof niet dat downgraden nog nodig is met de nieuwe unrEVOked. Misschien ook handig voor de TS
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2010 22:01 ]
Maak ook gelijk een backup met sms backup& restore, backupt op je SD kaart, idem voor bookmark backup. Meer gebruik ik zelf niet, Titanium maakte bij mij meer kapot dan me lief was...
Ik maak ook nog een backup van launcher pro(menu >preferences >onderin het menu)
Ik maak ook nog een backup van launcher pro(menu >preferences >onderin het menu)
Klopt, je kan gewoon unrevoked draaien, en daarna, als je wilt, s-off zonder gekke dingen. Met twee keer een druk op de enter.
Overigens geweldige bluetooth stack in DeFrost, hoge tonen komen toch iets beter eruit met mijn bluetooth headset (mw-600). Volgens mij komt dit door het programmaatje wat erin zit, DSPManager, maar ik zal mij hier nog even in verdiepen
Overigens geweldige bluetooth stack in DeFrost, hoge tonen komen toch iets beter eruit met mijn bluetooth headset (mw-600). Volgens mij komt dit door het programmaatje wat erin zit, DSPManager, maar ik zal mij hier nog even in verdiepen
Verwijderd
Heb alleen fout bedacht dat je je telefoon moest wipen als je hem wilde rooten. Maar heb net simpel geroot m.b.v unrEVOked. Kan met Titanium nu wel proberen wat dingen te backuppen.
Bedankt voor de tip hierboven, maar dat had ik al gedaan!
Even gewoon een vraagje uit nieuwsgierigheid: waarom wordt bij elke rom de versie van de radio vermeld en waarom is dat zo belangrijk?
Even gewoon een vraagje uit nieuwsgierigheid: waarom wordt bij elke rom de versie van de radio vermeld en waarom is dat zo belangrijk?
De "radio" is een soort van pakket van divers die je connecties aansturen, dus je gsm signaal, gps ontvanger, WiFi ontvanger, enz.Verwijderd schreef op maandag 01 november 2010 @ 22:32:
Heb alleen fout bedacht dat je je telefoon moest wipen als je hem wilde rooten. Maar heb net simpel geroot m.b.v unrEVOked. Kan met Titanium nu wel proberen wat dingen te backuppen.
Sommige radio versie werken beter met bepaalde ROM s, dus eenbeter ontvangst, snellere verbindingen, zuiniger met de batterij, enz.
Verwijderd
Dank!
Heb om te beginnen maar Defrost erop gegooid. Helaas heeft Titanium toch niet de data van Angry Birds kunnen backuppen. Dus ik ben wel m'n vele sterretjes kwijt *snif snif*
Hoe doen jullie dat eigenlijk? Er zijn toch wel mensen die hier en Angry Birds spelen en regelmatig een nieuwe rom willen.
Heb om te beginnen maar Defrost erop gegooid. Helaas heeft Titanium toch niet de data van Angry Birds kunnen backuppen. Dus ik ben wel m'n vele sterretjes kwijt *snif snif*
Hoe doen jullie dat eigenlijk? Er zijn toch wel mensen die hier en Angry Birds spelen en regelmatig een nieuwe rom willen.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2010 01:24 ]
Dit topic is gesloten.