@3Style, inderdaad! Ik heb hem zojuist binnen gehaald en ben nu de vertaalde versie aan het installeren! Ik had al de onvertaalde versie geïnstalleerd, maar deze was vooral... Chinees. Deze keer wipe data en cache gedaan. Compleet nieuwe installatie, duurt ook iets langer. Ik moest ook meteen nieuwe instellingen doorgeven aan de telefoon, net zoals toen ik deze uit de doos haalde. Google account e.d.. Ben daar nu mee bezig. Ik zie verder dat er een 3g verbinding tot stand is gebracht, máár het duurt wel lang om te communiceren met de Google servers. Verder staat de tijd nog niet goed, maar dat is een kwestie van aanpassen. Helaas, het is me nog niet gelukt om contact met de google servers te vinden, deze stap had ik dan ook overgeslagen. Dit lukte me later wel snel. Ben nu in het hoofdscherm, met een nieuwe achtergrond zoals je ook al liet zien in je screens! Ik merk ook op dat er veel meer standaard wallpapers zijn! Dat is wel leuk, afwisseling.
Ik probeer nu een telefoonnummer te draaien en daar zie ik direct een Chinese zin. Ik zal eens aan m'n vriendin vragen wat er zoal staat. (Helaas weet ze het niet, later aan m'n zwager vragen.) Misschien kan ik dat later doorgeven. Het bellen doet het in ieder geval. In de telefoonsettings zie ik verder ook geen verschil met de vorige versie als het gaat om het bereik. -97dBm 6-10 asu. Wat me wel opvalt is dat bij deze nieuwe versie wel duidelijk wordt aangegeven of er UMTS of HSDPA verbinding is. Dat kon ik de vorige keer niet zien, maar dat kan aan mij liggen.
Bij het ontvangen van een sms is er nu ook een leuker deuntje. Dat is natuurlijk voor iedereen persoonlijk.
Ik zie dat er helaas een aantal BRUT programma's zijn geïnstalleerd. Deze zal ik even bekijken en anders verwijderen. Ik mis helaas nog een klok, maar ik heb nogal wat apk's op mijn sd staan. Pure grid calender, Beautiful widgets installeren en rollen maar!
Nu eerst nog de market, want deze was kortweg kl*te. Helaas vind ik nog steeds niet de gratis versie van treintijden. Misschien is deze ook wel weggehaald. Helaas. Tevens merk ik op dat de wifi verbinding niet zo goed meer is als ik voorheen had bij versie 0.9.3. Ik werk er echter net 5 minuten mee, dus veel kan ik daar nog niet over zeggen. Browsen gaat gelukkig wel snel
Keep you posted als ik iets tegen kom. En succes als je het wilt uitproberen.