Laatst vroeg een maat aan me of ik mijn telefoon al had geroot. Ik dacht daar nooit aan te beginnen, maarja, het bloed kruipt waar het niet gaan kan en dus ben ik gisteravond aan de slag gegaan met rooten. Helemaal vlotjes liep het niet, maar na een avond lezen en lezen ben ik maar aan de slag gegaan met Unrevoked en dat ging wonderbaarlijk snel en makkelijk. In eerste instantie was ik vergeten de benodigde drivers te installeren, maar dat maakte niets uit. Ik kan het iedereen aanraden om je toestel, indien ondersteund, te rooten met Unrevoked. Daarna begon het pas eigenlijk. Ik wilde de Miui custom rom installeren. Dit duurde even maar afgelopen nacht 1 uur had ik em er echt op staan
Nu staat het erop en ik merk toch wel een aantal aspecten die niet helemaal werken zoals hoort, tenminste, dat denk ik. Ik zit met een niet werkende internetverbinding voor gmail en andere applicaties. Ik ga nog even verder zoeken, maar zit helaas op werk. Mijn verbinding via de browser werkt wel goed. Iemand een idee hoe hoe ik mijn hdsap/3g verbinding beter aan het werk krijg op Miui?
Edit: ik rommel ermee en zie ineens een optie auto sync staan. Dat is nu dus opgelost gelukkig. Nu eerst maar aan het werk
[
Voor 5% gewijzigd door
on99 op 04-10-2010 09:57
]