[HTC Desire] Rooten & Custom ROM's Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 43 Laatste
Acties:
  • 245.593 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-09 07:51
probeer LauncherPRO is op een froyo rom ipv launcher 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-08 16:12

Icyzer

Goudvis

janvanduschoten schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 13:41:
[...]

Ah, dan moet het anders. Heb je fake flash op je SD kaart staan? Denk het wel, dan gaat het als volgt: telefoon uit, volume down knop & power knop ( links bovenop je telefoon) indrukken. Je komt in het hboot scherm. Wacht een seconde of 5, en kies dan voor de optie dat je naar de recovery gaat ( ik typ nu op de desire, dus kan het niet exact zeggen) je komt dan in het scherm met de rode driehoek. Druk nu op volume up &power tegelijk, en je komt in een andere recovery. Kies nu voor de optie waarin je update. zip flashed. Je komt nu in de juiste recovery waar je kunt wipen en flashen.
Ik heb deze gedownload, maar vervolgens hernamed naar update.zip want zo was die niet genoemd. Daarna inderdaad geflashed, succesvol. En dan kwam ik in de nieuwe recovery (waar ik na een reboot overigens alleen kan komen als ik weer opnieuw flash) vanwaar ik alles heb gewiped, en vervolgens Pays-Desire-Sense_v2.1-BS geflashed (ook succesvol volgens de recovery). Als ik dan vervolgens reboot kom ik weer bij mijn witte HTC scherm zonder extra tekst ofzo..

Ik moet zeggen het begint nu een beetje frustrerend begint te worden, dus alle tips/mogelijkheden zijn welkom! Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
heb je een ext2/3/4 partitie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

Ik heb gewoon een volledig fat32 gepartitioneerde microsdkaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
en je hebt een full wipe gedaan? eerste keer nieuwe rom laden kan lang duren..

Dit ook gedaan?
Fully wipe Data and Cache / wipe Dalvik-cache

staat in het topic van de rom..

[ Voor 80% gewijzigd door TWFpa2Vs op 20-07-2010 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

TWFpa2Vs schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 14:41:
en je hebt een full wipe gedaan? eerste keer nieuwe rom laden kan lang duren..

Dit ook gedaan?
Fully wipe Data and Cache / wipe Dalvik-cache

staat in het topic van de rom..
Heb ik al gedaan, maar zolang ie het toch niet doet kan het vast niet kwaad het nog een keer te proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
en als je een andere rom probeert? bv defrost of dergelijke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

TWFpa2Vs schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 14:48:
en als je een andere rom probeert? bv defrost of dergelijke?
Ik denk dat hij het nu doet. Deels door mijn ongeduld gebeurde er niets omdat ik na dat ik in het witte bootscherm kwam na een 20 seconden weer de batterij eruit haalde, ik was nu even naar de wc en er was een ander boot scherm. En net toen ik de batterij er weer uit wilde halen werd mijn pin gevraagd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

-TheNose- schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 14:18:
[...]

Bij defrost merk ik die lag niet, bij opendesire wel.
Ik had hem ook bij DF...toch vreemd.
Een keer via cookandroid een DF wat gemod en die was wel snel...rara 8)7

Ben inmiddels weer terug op Sparta 1.3....lekker vlot en snappy _/-\o_
Kom ik toch weer elke keer op terug.

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Icyzer schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 14:58:
[...]

Ik denk dat hij het nu doet. Deels door mijn ongeduld gebeurde er niets omdat ik na dat ik in het witte bootscherm kwam na een 20 seconden weer de batterij eruit haalde, ik was nu even naar de wc en er was een ander boot scherm. En net toen ik de batterij er weer uit wilde halen werd mijn pin gevraagd :)
Eeehm...bij veel custom roms duurt de eerste boot super lang (soms wel 5 minuten).
Niet zenuwachtig worden....gewoon een bakkie/biertje/frisje doen.

Heb je eerder ook in al je ongeduld de batterij er vroegtijdig uit gejenst? d:)b
Wel mooi dat het gelukt is trouwens.

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

albino71 schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 15:37:
[...]

Eeehm...bij veel custom roms duurt de eerste boot super lang (soms wel 5 minuten).
Niet zenuwachtig worden....gewoon een bakkie/biertje/frisje doen.

Heb je eerder ook in al je ongeduld de batterij er vroegtijdig uit gejenst? d:)b
Waarschijnlijk wel :P

Achja, nu doet het in ieder geval ;)
Is er ergens een lijstje te vinden met Custom Roms en informatie daar over? Want die in de TS loopt al een beetje achter, en ik wil me er graag een beetje in verdiepen maar die namen van die custom roms zijn ook niet echt verduidelijkend...Namen als 'AhmgskMod' xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Meer mensen hier die een undervolted kernel draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Icyzer schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 15:59:
[...]

Waarschijnlijk wel :P

Achja, nu doet het in ieder geval ;)
Is er ergens een lijstje te vinden met Custom Roms en informatie daar over? Want die in de TS loopt al een beetje achter, en ik wil me er graag een beetje in verdiepen maar die namen van die custom roms zijn ook niet echt verduidelijkend...Namen als 'AhmgskMod' xD
Nog niet bekend met XDA Developers en MoDaCo begrijp ik?
Er zijn voldoende linkjes in dit topic te vinden..bij deze nogmaals.

http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=594

http://android.modaco.com...desire-desire-modaco-com/

Helaas houdt iedereen zijn eigen manier van rom omschrijving er op na, maar met lezen wordt je een stuk wijzer. Topic start lezen van een custom rom en daarna ploeteren van achter naar voor zou ik zeggen.
Dan krijg je een indruk van de ins en outs van de ROM en de bugs die er in zitten.

Succes! ;)

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaleBatzZ
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-08 14:06
-TheNose- schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 16:30:
Meer mensen hier die een undervolted kernel draaien?
Ik moet zeggen dat ik sinds gisteren ook maar eens DeFroST er op heb gezet met de 800mv kernel. Werkt hier als een tierelier! Ben om 3 uur gaan slapen toen stond mijn batterij op 100% en om 10 uur werd ik wakker en me batterij stond nog steeds op 100%! Normaal met OpenDesire ben ik toch wel 2 a 3% kwijt.

Dus ik draai een undervolted kernel heb niet het idee dat ie langzamer is, batterij gaat langer mee. Maar het blijft toch geport... Daarom hoop k dat AdamG snel OpenDesire compleet maakt ook met undervolted kernel, dan ben ik weer om! Maar voor nu is DeFroST 2.3 prima.

*EDIT*

Wat ik er wel nog even bij moet zeggen is dat ik JuiceDefender gebruik...

[ Voor 5% gewijzigd door KaleBatzZ op 20-07-2010 18:42 ]

Ik lust geen rotte appels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

Hoe bewaren jullie trouwens al jullie data tussen het installeren van nieuwe roms in? Want al die dingen wil je toch niet steeds opnieuw installeren, downloaden en instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaleBatzZ
Icyzer schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 19:09:
Hoe bewaren jullie trouwens al jullie data tussen het installeren van nieuwe roms in? Want al die dingen wil je toch niet steeds opnieuw installeren, downloaden en instellen?
2 mogelijkheden die ik ken:

1. Titanium Backup gebruiken
OF
2. MyBackup Pro gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

terrorvogel schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 19:18:
[...]

2 mogelijkheden die ik ken:

1. Titanium Backup gebruiken
OF
2. MyBackup Pro gebruiken
Oh oke, dat zijn dus de betere mogelijkheden :P Thanks
Helaas om god weet wat voor reden, werkt die niet zo goed met widgets. Achja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Die 4-5 apps die ik gebruik die zijn zo weer ingesteld hoor. SMS etc vind ik totaal onbelangrijk. :P
Ik zit nu weer op Defrost 2.3 en het is momenteel toch wel een wereld van verschil met opendesire. Defrost vliegt waarbij opendesire lagt op sommige momenten. Ook Touiteur deed moeilijk onder opendesire. Ik blijf voorlopig lekker bij defrost en probeer opendesire wel als hij echt volwassen is.

Unrevoked er nu ook op, even HTC drivers opnieuw erop gezet en toen was het in 2 minuten klaar. Heerlijk berichten ondertussen van die unrevoked flasher..."waiting 5 seconds cause windows sucks" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Icyzer schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 19:26:
[...]

Oh oke, dat zijn dus de betere mogelijkheden :P Thanks
Helaas om god weet wat voor reden, werkt die niet zo goed met widgets. Achja ;)
Het is bij widgets wel vaker problematisch om die te herstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

Nou, ik moet zeggen. Ik ben blij dat mijn telefoon het weer doet en dat ik geroot heb+custom rom :P
Een vraagje, ik meen ergens gelezen te hebben dat je met een filemanager die root mogelijkheden hebt pre-installed apps kan verwijderen. Hoe gaat dat precies in z'n werk?

Edit: Kan het trouwens kloppen dat na het installeren van een Custom ROM de batterij veel sneller leeg loopt? In 2 uur 10% daling

[ Voor 19% gewijzigd door Icyzer op 20-07-2010 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Nou mijn opendesire/defrost problemen zijn uit de lucht. Richardtrip compiled nu van AOSP source. :)

http://forum.xda-develope...?p=7271872&postcount=6797

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

-TheNose- schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 00:31:
Nou mijn opendesire/defrost problemen zijn uit de lucht. Richardtrip compiled nu van AOSP source. :)

http://forum.xda-develope...?p=7271872&postcount=6797
Er zijn nog wel wat hobbeltjes te nemen volgens mij....de eersten zijn alweer terug op 2.3.

[ Voor 0% gewijzigd door albino71 op 21-07-2010 01:15 . Reden: typo ]

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Icyzer schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 23:21:
Edit: Kan het trouwens kloppen dat na het installeren van een Custom ROM de batterij veel sneller leeg loopt? In 2 uur 10% daling
Alles kan met een custom rom ;) Je zult toch echt even zelf op zoek moeten gaan waar het aan ligt. Kijk naar het accugebruik en lees ervaringen op XDA. Overigens zeggen de ervaringen nog niet alles, er komen best nog wel eens wat problemen voor waarbij de een er wel last van heeft en de ander niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

Mmm Ik heb nu DeFrost 2.4 geinstalleerd met de 800mV kernel. Maar klopt het dat je daarbij niet in de market komt, en ook niet in de gmail app? Ik zie ook nergens mogelijkheid met mijn gmail in te loggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
De APN list mist in defrost 2.4. :( Dat is wel lastig. Maar goed Richardtrip is erg snel met fixes dus dat komt wel goed. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaleBatzZ
Ik ben blij dat Richard eindelijk AOSP source heeft genomen. Blijf toch nog even op DeFrost 2.3 hangen tot alle kinderziektes eruit zijn. Maar zoals the Nose al aangeeft zal dat niet lang duren :)

PS: OpenDesire 2.2 is onderweg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

Icyzer schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 23:21:
Nou, ik moet zeggen. Ik ben blij dat mijn telefoon het weer doet en dat ik geroot heb+custom rom :P
Een vraagje, ik meen ergens gelezen te hebben dat je met een filemanager die root mogelijkheden hebt pre-installed apps kan verwijderen. Hoe gaat dat precies in z'n werk?

Punt 1 moet je in recovery doen met adb via windows of linux, de schrijf rechten van de system map zijn behoorlijk beperkt als je phone in normale stand staat, de files komen terug als je ze delete met bijvoorbeeld Root Explorer.
Punt 2 kan 2 redenen hebben.
1= De batterij cache is weg, er is geen calibratie de kans is ook groot dat ie nu bij 10% uitgaat, daarna werkt t beter.
2= het installen vreet idd wat stroom, de boel unzippen en op de juiste plaats zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

Nou ik word hier echt met de minuut wijzer.
Die APN List die bij DeFrost 2.4 mist is vervelend, maar z'n groot probleem is dat nou ook weer niet toch? Gewoon even opzoeken :P
Maar als DeFrost 2.4 nu geupdate word om bugs te fixen, betekend dat dan dat ik alles opnieuw moet flashen of kan ik ook een soort OTA update doen?

Het is trouwens wel even wennen een non-sense rom. Ik gebruikte nooit sense voor de launcher, maar zelfs dan nog is er echt heel veel anders.
edit: Geen facebook plaatjes meer bij contacten :(

[ Voor 5% gewijzigd door Icyzer op 21-07-2010 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 juli 2010 @ 11:01:
Probleem: gisteren mijn desire geroot (enrevoked) en geprobeerd defrost erop te gooien, maar nu herkent hij mijn sim-kaart niet meer en lust hij ook geen sd-kaartjes meer. De sim doet het wel nog in een andere telefoon. Ik dacht eerst dat ik de sd gewist had maar nu ik eindelijk een sd-adapter heb gevonden en het kaartje in mijn computer heb gestopt, blijkt alles er gewoon op te staan. Andere kaartjes pakt de desire ook niet Ik heb zelfs net een oude geformateerd (fat32) maar die wil hij ook niet. hij geeft ook geen opties in het sd en opslag menu: dus niet wissen of formateren.

Nu bleek de sim kaart van mijn vriendin het wel in mijn desire te doen, maar haar sd-kaart (ze heeft ook een desire) doet het ook niet. De sim is dus niet zo'n probleem - even een nieuwe halen - maar voor de sd zie ik het somber in.

Overigens is het niet gelukt een andere rom erop te zetten, maar is het wel reroot. Het ging pas fout na de poging een andere rom erop te zetten.

Ik heb overal gezocht, maar niks over een vergelijkbaar probleem gevonden. Hebben jullie een idee?'.
Ik kom er niet uit mijn probleem en wil mijn desire nu terugbrengen naar de winkel. Is het een probleem als hij geroot is en letten ze daar op? Is er anders een manier om hem te ont-rooten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-07 09:53

wph

Icyzer schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 10:56:
Die APN List die bij DeFrost 2.4 mist is vervelend, maar z'n groot probleem is dat nou ook weer niet toch? Gewoon even opzoeken :P
Maar als DeFrost 2.4 nu geupdate word om bugs te fixen, betekend dat dan dat ik alles opnieuw moet flashen of kan ik ook een soort OTA update doen?

Het is trouwens wel even wennen een non-sense rom. Ik gebruikte nooit sense voor de launcher, maar zelfs dan nog is er echt heel veel anders.
Gewoon de nieuwe versie van DeFrost er overheen flashen, zonder te wipen. Kost hoogstens 10 minuten. OTA zou makkelijk zijn, maar helaas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
wph schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 11:10:
[...]

Gewoon de nieuwe versie van DeFrost er overheen flashen, zonder te wipen. Kost hoogstens 10 minuten. OTA zou makkelijk zijn, maar helaas ;)
OTA kan wel ? ROM Manager anyone? :9

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 11:03:
[...]

Ik kom er niet uit mijn probleem en wil mijn desire nu terugbrengen naar de winkel. Is het een probleem als hij geroot is en letten ze daar op? Is er anders een manier om hem te ont-rooten?
Ik zou je probleem eens posten op XDA, al zie ik het somber voor je in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

DennusB schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 11:11:
[...]

OTA kan wel ? ROM Manager anyone? :9
Ja oke, als je dat OTA noemt ;)

OpenDesire loopt nogal achter in Rom Manager, nog niet verder dan 2.0

[ Voor 15% gewijzigd door wph op 21-07-2010 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

Ohja, hoe kan je checken of het installeren van de 800mV kernel echt gelukt is?
Ik nam aan dat je eerst de Full ROM moest flashen en daarna de 800mV kernel. Maar toen daarna bij reboot ik weer niet voorbij het bootscherm kwam, heb ik weer de Full ROM geflashed waarna het het allemaal deed ;)

Maar nu weet ik dus niet of die 800mV kernel nu wel of niet draait..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djjef85
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-09-2020
Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 11:03:
[...]

How to Unroot your HTC Desire to stock (onderaan de post)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank! Ik ga het proberen. Helaas werkt de link op die pagina naar juiste stock-rom niet meer, maar daar kom ik wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Icyzer schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 10:56:

[..]

edit: Geen facebook plaatjes meer bij contacten :(
Settings > Accounts & Sync Settings > Add account > Facebook > Tada!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 11:42:
[...]

Dank! Ik ga het proberen. Helaas werkt de link op die pagina naar juiste stock-rom niet meer, maar daar kom ik wel uit.
edit:
Er zijn toch wel meer berichten over niet goed werkende sd kaartjes dacht ik?
Ik zou toch ff zoeken hier en daar als ik jou was.

edit2: Dichterbij dan ik dacht...Check OP en lees "Mijn toestel is bricked, wat nu?".
Wellicht dat dat uitkomst biedt.

UnRoot stappen:
SD kaartje ook terug in de oude staat (dus maar 1 partitie) en formatteren.

Daarna via dit draadje

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=695667

deze RUU downloaden

RUU_Bravo_HTC_Europe_1.15.405.1_Radio_32.30.00.28U _4.05.00.11_release_121684.exe

Daarna via je Desire de OTA's laten ophalen en installeren.

Uiteindelijk zit je dan op 1.21.xxx.x met Radio 4.06 en hboot 0.80

Indien nog nodig kun je daarmee met een gerust hart terug naar de shop. ;)

[ Voor 17% gewijzigd door albino71 op 21-07-2010 13:56 ]

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
terrorvogel schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 08:30:
Ik ben blij dat Richard eindelijk AOSP source heeft genomen. Blijf toch nog even op DeFrost 2.3 hangen tot alle kinderziektes eruit zijn. Maar zoals the Nose al aangeeft zal dat niet lang duren :)

PS: OpenDesire 2.2 is onderweg...
AdamG krijgt heel veel van zijn fixes van oa Richardtrip, dus defrost aosp is handiger en sneller dan denk ik. Richardtrip kennende is er vanavond al een 2.4a. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-08 21:20
-TheNose- schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 14:06:
[...]

AdamG krijgt heel veel van zijn fixes van oa Richardtrip, dus defrost aosp is handiger en sneller dan denk ik. Richardtrip kennende is er vanavond al een 2.4a. ;)
already there

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 10:54

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Nu wil ik zelf een ROM editen (zeg maar) door apps eruit te halen die niet van belang zijn voor mij en weer toe te voegen. Nu heb ik al de Desire Tools om de zip weer opnieuw te signen etc., maar zit ik toch nog met wat vraagjes.

Er staan apk's in data/app & system/app. Nu begrijp ik dat system/app apps zijn die op je systeemgeheugen installed moeten worden en data/app op je SD kaart (correct me if i'm wrong).

Kan ik nu gewoon apps uit de system/app verwijderen zonder dat het OS overstuur raakt? Bijv. het weer.
Kan ik gewoon elke willekeurige app in de data/app zetten? Of hoe weet ik dat deze in system/app moet?

Want een echte handleiding hoe je apps kan verwijderen en plaatsen is er niet. Ja gewoon weghalen uit de zip op plaatsen in de zip, maar schijnbaar zijn er dus gewoon 2 versies apps.

Iemand die een handleiding heeft liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaleBatzZ
Man wat is die snel :)
[...]
Ja klopt indd, maar was nogal gehecht aan de Nederlandse taal. Gelukkig heeft Richard die nu ook.
BTW: zit nu nog op 2.3 kan ik 2.4a erover zetten zonder een full wipe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

@Yzord

Ben er wel eens mee bezig geweest, maar volgens mij is het helemaal trial & error.
Check Chef Central op XDA eens.

Over system/app en data/app....
Apps die in system/app staan kun je niet de-installeren, die in data/app wel.
Apps2sd heeft daar bij mijn weten niets mee te maken.

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 13:08
Welke Froyo ik ook installeer, hij synchroniseert mijn Twitter contacten niet. Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabili
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 11:54
[...]

Zit zelf ook te overwegen Defrost erop te zetten maar word de nederlandse taal ondertussen ook al ondersteund?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaleBatzZ
Mabili schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 15:09:
[...]
Zit zelf ook te overwegen Defrost erop te zetten maar word de nederlandse taal ondertussen ook al ondersteund?
Jup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Heeft iemand OpenDesire 2.2 met uvoc-kernel al geprobeerd? Klinkt wel goed, en de eerste ervaringen klinken ook wel aardig, maar ik wacht toch nog even met installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

RoD schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 16:08:
Heeft iemand OpenDesire 2.2 met uvoc-kernel al geprobeerd? Klinkt wel goed, en de eerste ervaringen klinken ook wel aardig, maar ik wacht toch nog even met installeren.
Heb het al wel geprobeerd, draaide aardig snel voor mn gevoel, de Linpack score was 45+. Heb het alleen maar heel even draaiende gehad, omdat de blackbar mod die ik altijd gebruik niet werkte met 2.2. Aangezien 2.1 ook goed werkt (op het af en toe stoppen van de accelerometer na) ben ik voorlopig weer terug bij 2.1. Ben benieuwd wanneer CyanogenMod nou eindelijk eens uit is, met zo veel weken programmeertijd zijn de verwachtingen inmiddels toch wel hooggespannen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

wph schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 16:13:
[...]

Heb het al wel geprobeerd, draaide aardig snel voor mn gevoel, de Linpack score was 45+. Heb het alleen maar heel even draaiende gehad, omdat de blackbar mod die ik altijd gebruik niet werkte met 2.2. Aangezien 2.1 ook goed werkt (op het af en toe stoppen van de accelerometer na) ben ik voorlopig weer terug bij 2.1. Ben benieuwd wanneer CyanogenMod nou eindelijk eens uit is, met zo veel weken programmeertijd zijn de verwachtingen inmiddels toch wel hooggespannen :P
Blackbarmod is inmiddels compatibel met 2.2: Klik.

Waarom wil je trouwens CyanogenMod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
RoD schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 16:31:
[...]

Blackbarmod is inmiddels compatibel met 2.2: Klik.

Waarom wil je trouwens CyanogenMod?
CyanogenMod met zijn standaard ADW launcher lijkt me helemaal niks. Die Cyanogen en zijn clubje zijn trouwens wel een stel arrogante zakken bij elkaar zeg.

De Nederlandse taal in defrost is aardig fucked up vind ik. Dubbel keyboard. Switch je van taal dan blijft de helft in de oude taal staan, etc. Opendesire doet dat toch een stuk beter. AdamG heeft een aantal interessante fixes in 2.2 geplaatst, is ook erg actief op zijn bugtracker forum.

Ik ben echt weer een flash junk aan het worden. Als opendesire nu goed draait bij me blijf ik daar even bij. Moet hem tenslotte ook nog gewoon als telefoon gebruiken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightMare
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 19:12
heb Defrost 2.4a erop gezet. Radio geupdate, alles gewiped enzo (alleen SD card niet geformateerd). Nu blijft hij de hele tijd hangen bij de setup (communicating with Google...)

Wat zou dat kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Missende APN list? Je hebt dus geen mobiel internet tijdens de setup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

NightMare schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 16:44:
heb Defrost 2.4a erop gezet. Radio geupdate, alles gewiped enzo (alleen SD card niet geformateerd). Nu blijft hij de hele tijd hangen bij de setup (communicating with Google...)

Wat zou dat kunnen zijn?
Cancellen en later pas je Google-account toevoegen wil nog wel eens werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

-TheNose- schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 16:37:
Ik ben echt weer een flash junk aan het worden. Als opendesire nu goed draait bij me blijf ik daar even bij. Moet hem tenslotte ook nog gewoon als telefoon gebruiken. ;)
Ja je zou met al dat geflash bijna vergeten dat ie ook functioneel gebruikt kan worden hè? :P

Edit: ohja, ik had hier net gepost 8)7

Verder net even OpenDesire 2.2 geflasht. Het is inderdaad allemaal net even wat sneller, heb ik het idee. Wel blijft het ding te traag voor live wallpapers, imo. Dat is wel jammer.

[ Voor 23% gewijzigd door RoD op 21-07-2010 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

Als je een ROM wilt installeren met een Undervolted kernel erbij hoe gaat dat in z'n werk, dat staat er in de startpost niet bij.
Moet je eerst de kernel installeren en dan de ROM, of andersom.
En is er ook een Uv rom waar nog wel Sense op staat? Want ik vind sommige Sense dingetjes toch wel prettig om mee te werken (vooral de dailer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

albino71 schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 13:45:
[...]

edit:
Er zijn toch wel meer berichten over niet goed werkende sd kaartjes dacht ik?
Ik zou toch ff zoeken hier en daar als ik jou was.

edit2: Dichterbij dan ik dacht...Check OP en lees "Mijn toestel is bricked, wat nu?".
Wellicht dat dat uitkomst biedt.

UnRoot stappen:
SD kaartje ook terug in de oude staat (dus maar 1 partitie) en formatteren.

Daarna via dit draadje

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=695667

deze RUU downloaden

RUU_Bravo_HTC_Europe_1.15.405.1_Radio_32.30.00.28U _4.05.00.11_release_121684.exe

Daarna via je Desire de OTA's laten ophalen en installeren.

Uiteindelijk zit je dan op 1.21.xxx.x met Radio 4.06 en hboot 0.80

Indien nog nodig kun je daarmee met een gerust hart terug naar de shop. ;)
Geweldig bedankt! Ik stelde me bij 'bricked' altijd meer voor dat een telefoon helemaal niets meer doet en heb berichten daarover dus niet goed doorgelezen. Ik heb wel (heel veel) over niet/slecht werkende sd-kaarten gelezen, maar ik vond nergens een probleem zoals ik dat heb: mijn Desire pakt namelijk ook geen verse sd-kaarten en mijn kaart doet het wel in mijn laptop, maar zoals je het nu uitlegt als een symptoom van het 'bricked' zijn is dat logisch.

Wat ik trouwens nog vergat te vermelden is dat mijn USB-verbinding ook niet meer goed werkt. Via de bootloader herkent hij mijn telefoon wel, maar in windows (7, 64bit) niet. Die RUU heb ik gedownload, maar kreeg ik dan ook niet op mijn telefoon.

Om een lang verhaal nog een beetje kort te houden: ik heb mijn telefoon vandaag (ik had jouw reactie helaas nog niet gezien) al naar de winkel gebracht. Als ze hem weigeren te repareren dan heb ik nu in ieder geval een plan B.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Icyzer schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 18:57:
Als je een ROM wilt installeren met een Undervolted kernel erbij hoe gaat dat in z'n werk, dat staat er in de startpost niet bij.
Moet je eerst de kernel installeren en dan de ROM, of andersom.
Bij sommige ROMs (zoals OD 2.2) zit dat gewoon ingebouwd. Verder zijn er voor sommige ROMs verschillende versies beschikbaar.
En is er ook een Uv rom waar nog wel Sense op staat? Want ik vind sommige Sense dingetjes toch wel prettig om mee te werken (vooral de dailer).
Heb je al op XDA gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:13
Heb nu DeFrost 2.4a Ziet er netjes uit. Wel lekker dat je met de spacebar tussen engels en nederlands kan schakelen. Alleen geeft hij geen spellingsuggesties weer als ik in het nederlands type :?

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightMare
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 19:12
RoD schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 16:49:
[...]

Cancellen en later pas je Google-account toevoegen wil nog wel eens werken.
Inderdaad.. daarmee is het opgelost! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

RoD schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 19:58:
[...]

Bij sommige ROMs (zoals OD 2.2) zit dat gewoon ingebouwd. Verder zijn er voor sommige ROMs verschillende versies beschikbaar.
Bedankt, maar als er net zo als bij DeFrost er een DeFrost 2.4 Full ROM (~90 MB) en een DeFrost 2.4 800mV kernel (2,4 MB) is. Hoe werkt dat dan?
Heb je al op XDA gekeken?
Ik had inderdaad op XDA gekeken, maar met in mijn achterhoofd de gedachte dat er een losse UV kernel bij moest zitten. Maar ik heb ondertussen begrepen dat alle uvoc roms undervolted zijn, helaas staat er niet altijd bij tot hoeveel mV maar ach. Nu ik weet ben ik ook daar naar gaan kijken, maar tot op heden nog niets gevonden :(

Binnenkort ga ik op vakantie dus ik ga maar een uberbattery rom ga zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Gloeiende goden, een maand geleden had ik al gezeur met m'n accelerometer(werkt niet meer).
Na het compleet wipen(3x) en het reflashen van DeFrost ging het weer top, nu sinds DeFrost 2.2 weer gezeik... doet weer niks meer. Zelfs na het updaten naar 2.4a nogsteeds geen werkende accelerometer, ligt dit nou aan mij of aan die ROM? Ik word gek :X

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
op mijn werk zeg ik altijd dat het aan de gebruiker ligt.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 21:27
TWFpa2Vs schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 07:19:
op mijn werk zeg ik altijd dat het aan de gebruiker ligt.. :P
"Have you tried turning it off or on again?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Voor degenen die een Android 2.2-rom draaien, kunnen jullie eens in de CaffeineMark-benchmark kijken wat voor score jullie halen? Ik heb zelf het idee dat een custom rom met Android 2.2 voor een enorm verschil zorgt in die benchmark.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tym
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Tym

RoD schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 15:11:
Voor degenen die een Android 2.2-rom draaien, kunnen jullie eens in de CaffeineMark-benchmark kijken wat voor score jullie halen? Ik heb zelf het idee dat een custom rom met Android 2.2 voor een enorm verschil zorgt in die benchmark.
Ik haal een overall score van rond de 5500:

Sieve score = 4312 (98)
Loop score = 10167 (2017)
Logic score = 8293 (0)
String score = 4342 (708)
Float score = 4715 (185)
Method score = 3724 (166650)

Ik heb de modaco r5 rom geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik haal iets hoger, maar dat bevestigt het beeld wel een beetje. In reviews: HTC Desire: begeerte heeft ons aangeraakt haalt de Desire maar 1145 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djc
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09 23:18

djc

RoD schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 15:11:
Mijn OpenDesire 2.1 (eerste revisie) doet 4431 overall.

Rustacean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-09 08:29
Mijn Desire met Openfrost 2.4C

Sieve: 1315
Loop: 10693
Logic: 8370
String: 4598
Float: 4580
Method: 3887

Overall: 4612

EDIT:
2e keer draaien levert sieve 4506 en overall 5634 op. Rest is min of meer gelijk...

[ Voor 26% gewijzigd door Frankster op 22-07-2010 16:23 ]

Een leven zonder feesten is als een verre reis zonder logement (Demokritos ca. 500 B.C.)
&Creative

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RendyHD
  • Laatst online: 05-01-2023
Mijn scores op pays-desire-froyo-sense v1.1:
Sieve 4444
Loop 11089
Logic 8474
String 4518
Float 4934
Method 3795

Overall: 5728

Eerste keer was ergens in de 5500, maar had hem al weggeklikt, geen geduld (a)

[ Voor 12% gewijzigd door RendyHD op 22-07-2010 16:51 ]

I'm a tweetin'! - @RendyHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kastermaster
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-08 12:04
Official Froyo HTC Sense ROM 1.0C:
Sieve 4499
Loop 10714
Logic 8316
String 4483
Float 4629
Method 3929

Overall 5654

De 1e keer was mijn score 1100, maar sindsdien blijft de score redlijk constant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Oftewel, Android 2.2 zorgt voor een forse verbetering in de benchmark-prestaties. Moet ook wel zeggen dat het vlotter is dan de stock-ROM, gemiddeld genomen, maar dit is toch wel een erg grote verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

Met DJ Droid v1r1
Sieve score 1303
Loop score 8293
logic score 9293
string score 4533
float score 4644
method sc 2793

Overall 4363
Op enkele punten hoger en op andere punten weer lager.
t is niet de meest optimale rom, maar wel stabiel verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

Eerste keer overall 3770
Daarna overall 5683

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rynon
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-09 18:05
hoe kom ik aan fat32 op me sdhc kaart?
heb al rond zitten kijke maar tot nu toe nog niks tegengekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

rynon schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 22:43:
hoe kom ik aan fat32 op me sdhc kaart?
heb al rond zitten kijke maar tot nu toe nog niks tegengekomen
De meeste SD kaartjes zijn standaard in fat32 geformateerd. Anders stop je hem in je computer en formateer je hem alsnog naar fat32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rynon
draai eindelijk op froyo koste wel wat moeite
Eerste keer bleef ik in bootscreen hangen. Schrok ik best wel van maar na een wipe data/factory reset was het gelukkig opgelost, maar ben nu ineens al me contacten kwijt *zucht* stonden op me sim. Is er een mogelijkheid om ze terug te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

rynon schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 01:16:
draai eindelijk op froyo koste wel wat moeite
Eerste keer bleef ik in bootscreen hangen. Schrok ik best wel van maar na een wipe data/factory reset was het gelukkig opgelost, maar ben nu ineens al me contacten kwijt *zucht* stonden op me sim. Is er een mogelijkheid om ze terug te krijgen?
Sim gewiped? Die mogelijkheid heb ik nog nergens kunnen vinden?!

Heb je ze van sim naar telefoon verplaatst en daarna de factory reset?
Dan zijn ze weg helaas.

tipjes....
Neem een google account, syncen die handel en online heb je alles staan.
Ook zeer handig voor je pop3 accounts en eventuele sms backup.
Gebruik daarnaast appbrain en flashen wipen en factory resets stellen niks meer voor want alle info staat online bij Google. Je start je net wiped phone op, stelt je google account in en hup daar zijn je contacten en
2 tellen later is je mail beschikbaar.
Voor je apps moet je dan nog Appbrain zelf ff installeren via de market, inloggen en syncen maar.
Helemaal up and running in no time.

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

Ik heb gister de DeFrost 2.4 geflashed met 800mV kernel, maar ik denk dat dat niet helemaal goed is gegaan. Om te kijken hoelang de batterij mee gaat heb ik hem gister eerst leeg laten lopen en toen opgeladen om over de nacht te kijken hoe de batterij het vol hield. Vanmorgen was de batterij op 31%, toen ik ging slapen (9uur daarvoor) stond deze nog op 79%. Volgens battery info kwam dat omdat de telefoon 8u 45m actief was geweest en dus niet in suspense gegaan was. Kan dit aan de rom liggen of moet ik het echt enkel zoeken in applicaties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

albino71 schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 01:35:
[...]

Sim gewiped? Die mogelijkheid heb ik nog nergens kunnen vinden?!

Heb je ze van sim naar telefoon verplaatst en daarna de factory reset?
Dan zijn ze weg helaas.

tipjes....
Neem een google account, syncen die handel en online heb je alles staan.
Ook zeer handig voor je pop3 accounts en eventuele sms backup.
Gebruik daarnaast appbrain en flashen wipen en factory resets stellen niks meer voor want alle info staat online bij Google. Je start je net wiped phone op, stelt je google account in en hup daar zijn je contacten en
2 tellen later is je mail beschikbaar.
Voor je apps moet je dan nog Appbrain zelf ff installeren via de market, inloggen en syncen maar.
Helemaal up and running in no time.
Ook welke apps je hebt, staat online bij Google en als de setup wizard goed werkt in je rom zullen de apps automatisch gedownload worden. Heb net een nightly build van CyanogenMod geflashed en toen werd een groot deel van mn apps automatisch gedownload. Helaas niet allemaal, dus moest ik alsnog Titanium Backup aanzetten.

Overigens heeft CM er niet lang opgestaan, het voelde niet zo snel aan als OpenDesire. Daarnaast moest ik nog Google Apps flashen en het HTC keyboard. Weinig zin om dat elke keer te moeten gaan doen bij een nieuwe nightly build. Toen mn achtergronden alleen nog maar in de kleur zwart kwamen was ik het beu en heb ik snel OpenDesire gerestored. Ik moet wel zeggen dat ik het Cyanogen settings menu wel erg mooi vond. Je kan bijna alles instellen, je framework elke kleur geven etc. Wat ik alleen absoluut niet begrijp is waarom ze ADW Launcher gebruiken, zelfs de stock launcher is beter en LauncherPro is helemaal 10x beter. Daarnaast begrijp ik al die dikdoenerij niet zo goed, ze doen alsof ze de heilige graal hebben ontwikkeld, maar dan moeten ze toch echt nog een tandje bij schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

Icyzer schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 11:38:
Ik heb gister de DeFrost 2.4 geflashed met 800mV kernel, maar ik denk dat dat niet helemaal goed is gegaan. Om te kijken hoelang de batterij mee gaat heb ik hem gister eerst leeg laten lopen en toen opgeladen om over de nacht te kijken hoe de batterij het vol hield. Vanmorgen was de batterij op 31%, toen ik ging slapen (9uur daarvoor) stond deze nog op 79%. Volgens battery info kwam dat omdat de telefoon 8u 45m actief was geweest en dus niet in suspense gegaan was. Kan dit aan de rom liggen of moet ik het echt enkel zoeken in applicaties?
Die klacht heb ik op XDA al vaker voorbij zien komen. Las ook in het OpenDesire topic dat AdamG, de ontwikkelaar van OpenDesire, vond dat die 800mV kernel niet stabiel genoeg is. Probeer eens de 925mV kernel en kijk hoe het dan gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

wph schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 13:58:
[...]

Die klacht heb ik op XDA al vaker voorbij zien komen. Las ook in het OpenDesire topic dat AdamG, de ontwikkelaar van OpenDesire, vond dat die 800mV kernel niet stabiel genoeg is. Probeer eens de 925mV kernel en kijk hoe het dan gaat.
Mmm, ik heb nu set cpu gedeinstalleerd en volgens mij gaat het al beter. Maar ik hou je advies in m'n achterhoofd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03:07
Vraagje voor de mensen die nog 2.1 hebben draaien. Welke Radioversie draaite er bij jullie en ben je daar tevreden over?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rynon
hoe kan ik een EXT3 PARTITION voor app2sd maken want de uitleg hier klopt niet met clockworkmod.
geroot met unrevoked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
waar halen jullie die benchmark software vandaan eigenlijk? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

-TheNose- schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 16:01:
waar halen jullie die benchmark software vandaan eigenlijk? :P
Gewoon van de Market ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

rynon schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 15:54:
hoe kan ik een EXT3 PARTITION voor app2sd maken want de uitleg hier klopt niet met clockworkmod.
geroot met unrevoked
Eh, GoT is geen helpdesk. Geef dus eerst eens aan wat je zelf al geprobeerd hebt, en waarom je er niet uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

RoD schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 16:01:
Ik haal iets hoger, maar dat bevestigt het beeld wel een beetje. In reviews: HTC Desire: begeerte heeft ons aangeraakt haalt de Desire maar 1145 :)
Sieve score = 4994
Loop score = 12003
Logic score = 9240
String score = 4905
Float score = 5140
Method score = 4191

Overall score = 6230 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djjef85
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-09-2020
DeFroST 2.4d (HAVS max 998MHz 925mV)

Sieve score 4474
Loop score 10589
logic score 8246
string score 4593
float score 4547
method sc 3920

Overall 5634

[ Voor 8% gewijzigd door djjef85 op 23-07-2010 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

l3art schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 14:39:
Vraagje voor de mensen die nog 2.1 hebben draaien. Welke Radioversie draaite er bij jullie en ben je daar tevreden over?
Ik kom er net achter dat ik de nieuwste radio gebruik i.c.m. met Sparta 1.3 :)
32.42.00.32U_5.09.00.08
Die had ik geflashed omdat ik DF2.2 had getest.
Daarna dus Sparta 1.3 terug en Nandroid terug....
Werkt goed, geen klachten.

Ik had daarvoor altijd de oudste radio
32.30.00.28U_4.05.00.11
Werkt ook goed trouwens.

Ik had het idee dat met de 32.37.00.32U_4.06.00.16 de batterij wat sneller ging, maar dat is niet wetenschappelijk onderbouwd.

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Wellicht een onnodige vraag, maar bevat de volgende ROM nou ook gewoon de Nederlandse taal?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=694564

Dacht altijd dat WWE stond voor 'World Wide English'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

Icyzer schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 11:38:
Mmm tussen 13:24 en 21:55 is hij ook weer gezakt van 72% tot 10%
Frustrerend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01:19
Heb ook de benchmarks gedraaid. ROM is LeeDroid 1.4c

Heb een overall score van 5778

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 03:07
albino71 schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 21:07:
[...]

Ik kom er net achter dat ik de nieuwste radio gebruik i.c.m. met Sparta 1.3 :)
32.42.00.32U_5.09.00.08
Die had ik geflashed omdat ik DF2.2 had getest.
Daarna dus Sparta 1.3 terug en Nandroid terug....
Werkt goed, geen klachten.

Ik had daarvoor altijd de oudste radio
32.30.00.28U_4.05.00.11
Werkt ook goed trouwens.

Ik had het idee dat met de 32.37.00.32U_4.06.00.16 de batterij wat sneller ging, maar dat is niet wetenschappelijk onderbouwd.
Heb je ook geen last met de camcorder dan? die blijft bij mij steeds hangen en zorgt voor een reboot met een eclair rom en de nieuwste radiorom.

edit:
Draai nu # Arrow # [ROM][23/07] ۵.NeoPhyTe ROM 1.2 Sense-FroYo - ( FRF91 l Fast l 720p | 2.06 | AP2SD )
Heeft alles wat ik wil. Ben toch echt een HTC fan en kan niet echt uit de voeten met een kale rom. Mooi vormgegeven.Blijf bij deze rom maar even steken denk ik :)

[ Voor 19% gewijzigd door 13art op 24-07-2010 06:09 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

l3art schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 03:00:
[...]

Heb je ook geen last met de camcorder dan? die blijft bij mij steeds hangen en zorgt voor een reboot met een eclair rom en de nieuwste radiorom.

edit:
Draai nu # Arrow # [ROM][23/07] ۵.NeoPhyTe ROM 1.2 Sense-FroYo - ( FRF91 l Fast l 720p | 2.06 | AP2SD )
Heeft alles wat ik wil. Ben toch echt een HTC fan en kan niet echt uit de voeten met een kale rom. Mooi vormgegeven.Blijf bij deze rom maar even steken denk ik :)
Hmm..niet getest.
Ik ben inmiddels weer FroYo's aan het flashen.
Ik ga die NeoPhyte ook eens proberen. :9 (flashjunk!)

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-09 20:24

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Ik baal er een beetje van dat je nu een andere radio nodig hebt om het echoprobleem onder FroYo op te lossen aangezien die ervoor zorgt dat je tegen FC's op kan lopen als je weer teruggaat naar Eclair. :(

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

gday schreef op zondag 25 juli 2010 @ 02:19:
Ik baal er een beetje van dat je nu een andere radio nodig hebt om het echoprobleem onder FroYo op te lossen aangezien die ervoor zorgt dat je tegen FC's op kan lopen als je weer teruggaat naar Eclair. :(
Switch jij zo vaak tussen Froyo en Eclair dan? Verder is het volgens mij niet zoveel moeite om gewoon de originele radio terug te flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

gday schreef op zondag 25 juli 2010 @ 02:19:
Sorry hoor, maar dit vindt ik gezeur....
Is er een oplossing voor het echo probleem is het weer niet goed. 8)7
Ennuh..je weet toch dat custom roms bugs bevatten hoop ik??

Er is trouwens een oplossing voor je probleem....terug naar stock en niet meer custom roms flashen.
Of, niet zo zeuren, lekker blijven flashen en dan in 1 stapje extra die oude radio gewoon ook ff flashen als je naar een Eclair rom gaat.
Aan jou de keus...ik zou het wel weten, maar ik ben dan ook een flash addict aan het worden. :9

@I3art: Heb Neophyte er op staan. Ziet er idd goed uit, batterij lijkt ook prima.
Ga nu nog even de laatste OpenDesire en LeeDroid proberen.

[ Voor 0% gewijzigd door albino71 op 25-07-2010 13:52 . Reden: typo enzo ]

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 13:08
+1, Custom Roms zijn nooit perfect, zullen ze ook nooit worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik vind OpenDesire beter dan de originele ROM. Minder bugs :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
(jarig!)
Edit: Opendesire staat erop. Maar zowel gmail als market openen niet :(. Ff data wipe doen en opnieuw erop zetten dan maar :P

[ Voor 84% gewijzigd door rodie83 op 25-07-2010 18:12 ]

Pagina: 1 ... 16 ... 43 Laatste

Dit topic is gesloten.