[HTC Desire] Rooten & Custom ROM's Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 43 Laatste
Acties:
  • 245.591 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Cavalera125 schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 09:54:
[...]

Ik vind de Google method echt niet bruikbaar. Als je je telefoon koppelt aan de PC als diskdrive kun je alle programma's / widgets die op SD staan ineens niet meer gebruiken en na het ontkoppelen moet je je widgets soms weer opnieuw instellen. Daarnaast moet de applicatie dit ondersteunen, anders werkt het alsnog niet.
Als je bovenstaande methode dus uitvoert, dan kun je alle apps met de Google-methode op de SD-kaart zetten.

Verder vind ik het ook niet ideaal nee. Maar ik heb geen zin om mijn SD-kaart te formatteren en partitioneren. Dus ik doe het eerst maar zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shit.. ik dacht dat opendesire sense had joh... hahahaha...

dan maar defrost2.0g proberen

*update* toch maar weer terug naar opendesire 2.0 gegaan. Werkt top! Ik moet alleen wel ff wennen dat ik geen sense meer heb.... maarja....
Ik vond die rom met dat espresso stijltje niet lekker werken. De helft deed het niet.

*update 2* Die blackbar mod voor opendesire2.0 is echt super!

ik heb alleen nog een ext3 partitie op mijn sd kaart staan... kan ik die gewoon weghalen? zo ja, hoe doe ik dat?

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2010 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xburchartz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-09 14:55
Ik heb net mijn Desire geroot middels de R6 methode en wilde nu a2sd+ installeren, maar ik begrijp niet hoe ik in de recovery mode zou moeten komen. In de zipfile zit alleen een step1-linux.sh en geen recovery shellscript (ook zat er geen step2 in, dus het werkte nogal anders allemaal)

Hoe kom ik dan nu in die recovery mode? Moet ik ergens anders nog iets downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-07 09:53

wph

xburchartz schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 14:22:
Ik heb net mijn Desire geroot middels de R6 methode en wilde nu a2sd+ installeren, maar ik begrijp niet hoe ik in de recovery mode zou moeten komen. In de zipfile zit alleen een step1-linux.sh en geen recovery shellscript (ook zat er geen step2 in, dus het werkte nogal anders allemaal)

Hoe kom ik dan nu in die recovery mode? Moet ik ergens anders nog iets downloaden?
Dat is vrij simpel. Download uit de Android Market het programma Rom Manager. Vanuit dit programma kan je je telefoon laten rebooten in recovery.

Overigens voor alle mensen die lopen te klooien met rooten, er is nu een 1-click recovery methode beschikbaar, de unrEVOked3 methode. Als dat niet meer lukt :+ http://rootmydroid.co.uk/...wto-root-your-htc-desire/

Zelf zit ik al weer een tijdje op OpenDesire 1.6a, werkt prima, battery life is ook goed, al was AmerBravox4.1 beter daarin. Snelheid is wel ongeëvenaard. Versie 1.6b was een misbaksel, 2.0 zal ik vandaag of morgen eens installeren.

HTC Sense mis ik eigenlijk niet meer zo, al denk ik dat ik de HTC Peep en HTC News Widgets weer wel snel zou gaan gebruiken. Launcher Pro werkt erg goed als vervanger voor Sense. Wel heb ik een blackbar mod geïnstalleerd, want de standaard android bar en die iconen, daaraan zal ik nooit wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbertvw1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:15
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn Desire. De wifi lijkt niet helemaal goed meer te werken. Ik weet niet hoe lang dit probleem zich al voordoet, maar ik kwam er gisteravond achter en ik kan het maar niet verhelpen.

Als ik wifi voor de eerste keer aanzet, werkt alles prima. Zet ik wifi uit en zet ik het weer aan, dan krijg ik de melding: Kan Wi-Fi niet starten. Pas na een reboot werkt wifi weer (alleen de eerste keer dan).

Ik heb een geroote Desire en het probleem kwam pas na het rooten. Of dit toeval is weet ik niet, een paar dagen voor het rooten is m'n telefoon ook vrij nat geworden. Zou dit er iets mee te maken kunnen hebben?

Ik heb verschillende ROMs (2.1 & 2.2) en Radio's geprobeerd, zonder verbetering.

Wie kan mij helpen?

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josss9
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-03 05:46
Ik heb nu ook Froyo er op staan! Jippie, haha, na heel wat geklooi zeg.

Maar het blijkt dus dat de tutorial van pag 1 van dit topic de R5 methode (denk ik) volgt, bij de r6 methode (welke ik heb gebruikt) is er geen step2-windows.bat Ik ben toen gewoon doorgegaan naar de recovery mode (via Fake Flash).

De radio geinstalleerd, en toen opendesire 2.0 erop gezet. In het begin werkte de radio niet, dus heb ik een full wipe gedaan en toen de radio en vervolgens opendesire 2.0 opnieuw geinstalleerd. Nu werkt het allemaal!

De rom bevalt me tot nu toe SUPER, eindelijk af van al die verschrikkelijke apps die er standaard op staan!
Batterijverbruik kan ik nog niets over zeggen, maar lijkt tot nu toe beter dan standaard. (20 uur en nog 67 procent over, normaal hang ik hem elke dag aan de lader) De radio is zowiezo beter als wat ik eerder had, ik heb nu op dezelfde plek als eerst 3 streepjes bij wifi, tegenover 1 bij de standaard radio!

En dan even het volgende:
Is het normaal dat je bij rooten/customrom/radio flashen je Google calender ineens leeg is? Al mijn afspraken, verjaardagen en weet ik wat allemaal is WEG????? De contacten zijn er nog wel daarentegen (ook van Google)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RendyHD
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-01-2023
Ik heb de Expresso sense mod gehad, maar wil toch graag OpenDesire proberen.
Deze heb ik gedownload via Rom Manager (AdamG - OpenDesire2.0),
Nu is mijn vraag of hij de radio ook veranderd, of dat dei gewoon op de versie kan blijven die ik ook heb gebruikt voor de andere mod (nieuwste versie).

I'm a tweetin'! - @RendyHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josss9
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-03 05:46
Deze radio moet je gebruiken voor opendesire (2.0) : 32.41.00.32U_5.08.00.04
Ik denk niet dat die vanzelf mee wordt geinstalleerd.

Hier te vinden:
(de bovenste 'leaked' moet je hebben)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=687464/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RendyHD
Thnx, is indd de zelfde =)
Verwijderd schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 12:28:
*update 2* Die blackbar mod voor opendesire2.0 is echt super!
Zou je een linkje erbij kunnen zetten van deze mod?

*edit, OpenDesire is mij toch wat te simpel.. Heb liever een wat uitgebreidere.
We gaan weer verder zoeken ^^

[ Voor 18% gewijzigd door RendyHD op 15-07-2010 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipo1000
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-09 08:08
Yeah, het is gelukt, in 1 keer... Rooted en OpenDesire 2.0 erop. Wel even wennen zonder Sense, sommige dingen (zoals T9 kiezen om in je contacten te zoeken in de phone) mis je gelijk. Ook geeft Froyo op het unlock scherm veel minder duidelijk de 'missed calls' weer. Andere dingen helemaal niet.

[ Voor 16% gewijzigd door pipo1000 op 15-07-2010 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RendyHD
Had hem ook gezien, maar deze was alleen in engels, en denk dat ik toch het nederlands ga missen..
Vooral met het smsen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 10:54

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Als je terug gaat van 2.2 naar 2.1, dan moet is eerst je kaartje opnieuw partitioneren, dan de ext3 terugzetten en dan de Nand backup restoren (als je begint met restoren kom je in een bootloop).
Hier kom ik even niet uit...

Ik heb 2 MicroSD kaartjes. Eentje met de ext3 partitie en Fat32 partitie en de andere heeft alleen een Fat32 partitie. Als ik wil updaten naar FroYo, dan stop ik dat kaartje met alleen een Fat32 partitie erin. Maar wat gebeurt er:

- Met A2SD op de Fat32 FroYo kaartje? Ik dacht dat A2SD een gepartitioneerde kaartje nodig had?
- En wat moet ik nu doen als ik toch weer terug wil naar 2.1? Gewoon oude kaartje er weer in doen met de ext3 partitie erop en daarop de ROM van 2.1?

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedNas74
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:57
Blck schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 20:38:
[...]

Had hem ook gezien, maar deze was alleen in engels, en denk dat ik toch het nederlands ga missen..
Vooral met het smsen enzo.
Met morelocale2 is hij volledig in het Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Wel bijblijven, want inmiddels is 1.0a alweer uit :)

Ik neem toch weer even de afwachtende houding aan 8)

[ Voor 35% gewijzigd door albino71 op 15-07-2010 21:09 ]

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

albino71 schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 21:08:
Wel bijblijven, want inmiddels is 1.0a alweer uit :)

Ik neem toch weer even de afwachtende houding aan 8)
Ga m toch es proberen. Die FroyoRom met Sense en de espressolook heeft ook een nieuwe versie, 0.12.

Gonna try 'm both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Fijn, A2SD geinstalleerd en nu heb ik een boot freeze...wit scherm met HTC logo. Kan rebooten wat ik wil maar hij blijft er op hangen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01:19
pff kan het nu allemaal niet bijhouden wat er uitkomt. Heb er een paar geprobeerd maar blijf nu even op de ROM van LeeDroid zitten. Bevalt uitstekend tot nu toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb em geinstalleerd, maar volgens mijn werkt die officiele google app2sd niet. Ik kan applicaties niet verplaatsen naar de sd. Dan krijg ik een foutmelding.

Damn! 1.0a alweer.... dan die maar ff proberen :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2010 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
werk niet met froyo A2SD maar met de "old school"A2SD. Zie via quick system information dat ik 200 mb gebruik van mijn 512 ext3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02:07
Welke Radio kan je nu het beste gebruiken met eclair? Weet dat de laatste specifiek voor Froyo zijn, maar heb ook een 'oudere' gedownload, maar toen bleef hij bij het opstarten ook hangen op het bootlogo :(

edit:
Even opendesire geprobeerd, maar vind hem toch nog iets te kaal. Hou ook niet van een dialer die niet gewoon de namen weergeeft als je die intoetst. Nu maar Pays Desire Sense 2.3 proberen.

[ Voor 32% gewijzigd door 13art op 15-07-2010 22:05 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hopiconjo schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 21:55:
werk niet met froyo A2SD maar met de "old school"A2SD. Zie via quick system information dat ik 200 mb gebruik van mijn 512 ext3
ik zie et ja... waarom werkt froyo app2sd niet dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
omdat ik had gelezen dat froyo A2SD niet altijd volledig op je sd instaleert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hopiconjo schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 22:35:
omdat ik had gelezen dat froyo A2SD niet altijd volledig op je sd instaleert
dat klopt, maar je kan wel sommige apps verplaatsen naar je sd, maar als ik dat doe krijg ik een fout melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 22:40:
[...]

dat klopt, maar je kan wel sommige apps verplaatsen naar je sd, maar als ik dat doe krijg ik een fout melding.
Gewoon meteen nog een keer proberen, dan doet-ie het wel. Bugje in Froyo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Elke keer als ik wipe en een nieuwe ROM installeer, en vervolgens mijn apps + settings terugzet... dan wordt alles prima geretored, maar alle widgets op het homescreen werken niet meer. Is dit bij jullie ook zo? Ik gebruik overigens Titanium voor backups. Snelkoppelingen naar apps of telefoonnummers die op homescreens stonden worden wel gewoon gerestored.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Laatst online: 12-09 21:27
RoD schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 02:03:
Elke keer als ik wipe en een nieuwe ROM installeer, en vervolgens mijn apps + settings terugzet... dan wordt alles prima geretored, maar alle widgets op het homescreen werken niet meer. Is dit bij jullie ook zo? Ik gebruik overigens Titanium voor backups. Snelkoppelingen naar apps of telefoonnummers die op homescreens stonden worden wel gewoon gerestored.
Klopt, ik heb nu maar even alles gebackupped met titanium behalve launcher pro en die maar geinstalleerd via de market. Bij mij gaven de widgets namelijk nog steeds problemen als ik ze opnieuw toevoegde. Nu lijkt het wel goed te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Heb ik ook sporadisch last van. Zou inderdaad met Launcher Pro te maken kunnen hebben. Volgende keer maar even denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Zo opendesire alweer naar 2.0, toch maar weereens terug van defrost af dan (richardtrip gaat toch steeds meer mods toepassen en extra's toevoegen, ik wil echt een vanilla froyo). Wel jammer dat Adam nu met die sense troep bezig is, beter maakt hij eerst opendesire af. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Ik had zelf ook niet al te goede ervaringen met Titanium backup. Wel eens volledige backups gemaakt, en die dan terug gezet, maar dan waren alle gekochte applicaties niet goed gerestored waardoor ze het niet deden. En ik dus veel forced shutdowns kreeg. Dat was trouwens zonder launcher pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RendyHD
Is het bij jullie ook zo dat als je de apps op SD installeerd via froyo dat de widgets dan nietmeer werken nadat je hem met de pc hebt verbonden?. Zelfs nietmeer na reboot van de telefoon.
Heb dit al bij 2 froyo roms gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-09 07:51
Widgets moet je niet op je SD-kaart installeren maar altijd op telefoongeheugen. word bij meerdere roms aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik heb ook wel eens gehad dat ik een app naar de SD-kaart verplaatste, waarna de widget van een andere app niet meer goed werkte. Ga in het vervolg alleen nog maar apps naar de SD-kaart verplaatsen waarvan de ontwikkelaar heeft aangegeven dat het mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

One click root door Unrevoked. Klik. Dat klinkt wel interessant. Wellicht handig voor mensen waarbij de methode van Paul niet werkt. Iemand al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
RoD schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 13:46:
One click root door Unrevoked. Klik. Dat klinkt wel interessant. Wellicht handig voor mensen waarbij de methode van Paul niet werkt. Iemand al geprobeerd?
Op XDA zie ik dat steeds meer mensen zich melden waarvan hun telefoon bricked is. Dat zorgde ervoor dat ik het vanmorgen maar niet gedaan heb. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Mijn tellie was ook bricked gisteren...werkt inmiddels weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 12:16
Ik heb een Froyo ROM draaien met sense en het werkt allemaal prima. Keurig de instructies gevolgd, hoewel ik het soms wel een beetje eng vond. Ik vraag me alleen af; Wat doen die Radio dingen die je schijnbaar ook moet updaten (en ik dus ook heb gedaan)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Radio rommen updaten je radio, zoals GPS, 3G etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

CoiLive schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 15:58:
Ik heb een Froyo ROM draaien met sense en het werkt allemaal prima. Keurig de instructies gevolgd, hoewel ik het soms wel een beetje eng vond. Ik vraag me alleen af; Wat doen die Radio dingen die je schijnbaar ook moet updaten (en ik dus ook heb gedaan)?
Radio ROM zorgt voor de aansturing van zaken zoals gsm, umts, wifi, gps, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 12:16
Ah kijk, nu snap ik hem. Ik vond het al vreemd dat de FM Radio geupdate moest worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xburchartz
Waarom zou ik eigenlijk mijn radio updaten? Inmiddels heb ik mijn tel geroot en direct daarna opendesire 2.0 geïnstalleerd. Alles werkt prima. Ontvangst is gewoon goed. Wat is dan de (on)zin van een radio update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik meen dat videorecording ed het niet goed doet zonder de nieuwe radio. Ik heb dat overigens zelf niet getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Heb net DeFrost 2.1 (FroYo) gedownload...
Die lijkt (afgaande op de verschillende posts) erg goed.

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
albino71 schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 00:02:
Heb net DeFrost 2.1 (FroYo) gedownload...
Die lijkt (afgaande op de verschillende posts) erg goed.
+1 Richardtrip is erg snel met zijn updates, ik ben binnen 12u alweer overgestapt van opendesire. Nu blijf ik gewoon bij Defrost. :)

Zijn er hier mensen die ADW launcher gebruiken? Ding crasht als een gek bij mij zeg, ongelooflijk dat cyanogen die launcher tot zijn standaard heeft gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Heb hem er nu op, maar ik ben niet echt te spreken over de werking van het touchscreen. Ik heb daar altijd last van als ik FroYo draai. Een soort lag t.o.v. Eclair roms.

ADW slechts kort gedraaid op Eclair, dus kan er weinig over zeggen. Launcher Pro is het voor mij.

edit: Ga nu de eerste FroYo van Pay87 eens proberen. Zijn Eclair roms waren mijn favo's...kijken of dat stand houdt bij FroYo :)

[ Voor 42% gewijzigd door albino71 op 17-07-2010 00:51 . Reden: typo enzo ]

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibex
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:01

Ibex

^^ met stom.

Even SetCPU geinstalleerd. Ik ben benieuwd of dit veel zal helpen qua battery life. Ik draai momenteel tussen 380 en 254 MHz (low battery) en ik merk niet eens enige vertraging :).

Archlinux - Rode gronddingetjes zijn lekker - Komt uit .be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Pay87 ben ik ook wel erg benieuwd naar, laat me maar weten wat je ervaringen zijn. Zou zowaar mn eerste froyo rom kunnen zijn.

SetCPU blijf ik lekker vanaf. Gebruik hem in ieder geval niet om over te klokken. En ook met onderklokken had ik het idee dat het niet altijd even goed werkte waardoor mn toestel soms zelfs langzamer was en bleef dan de bedoeling was. Gewoon dus lekker zonder. Werkt wat mij betreft prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeNiTaLiX
  • Laatst online: 12-09 18:55

GeNiTaLiX

Naapje

help!

Ik heb mijn toestel gepoogd te rooten en heb alle stappen gevolgd. Nu heb ik hem opnieuw opgestart en kom ik in de htc .. quietly brilliant bootloop! , ik heb de unroot procedure gevolgd maar kom niet in te telefoon om de terminal te downloaden!

****OPLOSSING:
In de startpost staat inderdaad dat je de gebruikersgegevens moet wipen, maar door alleen voor deze optie te kiezen kwam ik in de loop. Na een 3e re-root heb ik ook voor cache gegevens whipen gekozen. Hierop werkte de telefoon weer en is hij succesvol geroot.

(thanks voor de tip btw)

[ Voor 33% gewijzigd door GeNiTaLiX op 17-07-2010 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xburchartz
Heb ik ook gehad. Bij mij hielp het om het toestel en nogmaals te wipen. Er zijn geloof ik twee data/wipe mogelijkheden. Allebei gebruikt en toen opnieuw de update.zip toegepast. Daarna werkte het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightMare
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 19:12
Ik vind de Unrevoked methode ook wel interessant. Maar dan met AmonRA 1.7.0.1 Recovery R5 ipv ClockworkMod Recovery. Heb de reacties in het Unrevoked topic gelezen maar kom weinig tegen mbt bricked telefoons.

Zag echter dat Yzord ook problemen had en vroeg me af hoe hij die verholpen heeft (altijd handig om op voorhand te weten toch?)

Zijn er nog meer die Unrevoked hebben gebruikt en hun ervaring willen delen?
RoD schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 13:46:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RendyHD
Ik had vandaag dat mijn desire opeens uitstond en ook nietmeer aanging.
Ik moest de batterij eruit halen en weer erin doen, toen ging bij pas weer aan.
Heb dit nog nooit eerder gehad, daarom mijn vraag of het door het rooten of costum ROM kan komen?

En iemand deze al us gebruikt? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=724123

[ Voor 16% gewijzigd door RendyHD op 17-07-2010 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riemer1990
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:37
Blck schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 15:11:
Ik had vandaag dat mijn desire opeens uitstond en ook nietmeer aanging.
Ik moest de batterij eruit halen en weer erin doen, toen ging bij pas weer aan.
Heb dit nog nooit eerder gehad, daarom mijn vraag of het door het rooten of costum ROM kan komen?

En iemand deze al us gebruikt? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=724123
Het kan zijn dat het blijven haken is. Misschien een idee om het probleem aan te kaarten bij je ROM bouwer, of een andere ROM uit te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo makkelijk die unrevoked 3.1
gedaan in ubuntu en heb nu een custom recovery image, waardoor ik dus me stock rom kon backuppen met nandroid. gelijk geroot ook btw.
ben nu beetje andere roms aan het flashen. hier zat ik dus op te wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Laatst online: 12-09 21:27
Verwijderd schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 20:57:
Zo makkelijk die unrevoked 3.1
gedaan in ubuntu en heb nu een custom recovery image, waardoor ik dus me stock rom kon backuppen met nandroid. gelijk geroot ook btw.
ben nu beetje andere roms aan het flashen. hier zat ik dus op te wachten :D
Alleen een beetje jammer dat je niet wat uitgebreidere partitie wijzigingen kunt invoeren.. Dat moet dan weer met Rom manager

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RendyHD
Gebruik zelf nu deze image: [ROM-FroYo] Official Froyo HTC Sense ROM (15/07 | ROOTED)
Met de nieuwste radio die erbij hoort, maar heb elf idee dat het netwerk er op achteruit is gegaan (minder GSM, en GPS duurt stuk langer)
Iemand anders die dit ook heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter06
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-09 22:48
Ik ben nu al enkele dagen op zoek naar een antwoord.. Maar ik kom niet verder dan dat als je je foon wil rooten, dat je je foon ook moet wipen (dus volledig resetten?)

Schiet me niet af als het antwoord voor de hand lag of makkelijk te vinden was, dan heb ik het gewoon verkeerd gedaan..

Maar stel nu dat ik wil rooten met de unrevoked methode (3.1). Dan is het niet zo dat enkel de recovery ROM wordt geupdate waardoor je nadien roms naar hartelust erop kan zetten. Maar kan je dan ook gewoon verder met de rom die er al op stond (stock) met root of moet je dan nog steeds die stock rom er nadien terug opzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RendyHD
Door de recovery ROM te updaten kan je andere ROMs erop zetten waar root op zit.
Door de 2de stap zet je zegma een ROM met root rechten erop, de recovery patch zorgt niet voor de root rechten.
Tenzij ik me compleet vergis.. Is voor mij ook een nieuw wereldje :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter06
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-09 22:48
Ondertussen heb ik het maar gewaagd en gedaan..

Dus.. Om mijn eigen vraag te beantwoorden:
Wouter06 schreef op zondag 18 juli 2010 @ 19:02:
Ik ben nu al enkele dagen op zoek naar een antwoord.. Maar ik kom niet verder dan dat als je je foon wil rooten, dat je je foon ook moet wipen (dus volledig resetten?)

Schiet me niet af als het antwoord voor de hand lag of makkelijk te vinden was, dan heb ik het gewoon verkeerd gedaan..

Maar stel nu dat ik wil rooten met de unrevoked methode (3.1). Dan is het niet zo dat enkel de recovery ROM wordt geupdate waardoor je nadien roms naar hartelust erop kan zetten. Maar kan je dan ook gewoon verder met de rom die er al op stond (stock) met root of moet je dan nog steeds die stock rom er nadien terug opzetten?
Door Unrevoked3 toe te passen zorg je ervoor dat je op je bestaande/geflashte ROM root rechten krijgt.
Dit betekend dat je nadien geen nieuwe rom hoeft te flashen als je genoegen neemt met de stock rom en root.

Hiermee kan je dus zonder probleem een radioupdate doen, of later via ROM Manager er eenvoudig een custom rom opzetten zonder te moeten prullen via een pc.

Ik ben content! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem: gisteren mijn desire geroot (enrevoked) en geprobeerd defrost erop te gooien, maar nu herkent hij mijn sim-kaart niet meer en lust hij ook geen sd-kaartjes meer. De sim doet het wel nog in een andere telefoon. Ik dacht eerst dat ik de sd gewist had maar nu ik eindelijk een sd-adapter heb gevonden en het kaartje in mijn computer heb gestopt, blijkt alles er gewoon op te staan. Andere kaartjes pakt de desire ook niet Ik heb zelfs net een oude geformateerd (fat32) maar die wil hij ook niet. hij geeft ook geen opties in het sd en opslag menu: dus niet wissen of formateren.

Nu bleek de sim kaart van mijn vriendin het wel in mijn desire te doen, maar haar sd-kaart (ze heeft ook een desire) doet het ook niet. De sim is dus niet zo'n probleem - even een nieuwe halen - maar voor de sd zie ik het somber in.

Overigens is het niet gelukt een andere rom erop te zetten, maar is het wel reroot. Het ging pas fout na de poging een andere rom erop te zetten.

Ik heb overal gezocht, maar niks over een vergelijkbaar probleem gevonden. Hebben jullie een idee, want ik ben geneigd om de root-toegang te verwijderen (dat kan toch?) en dan terug naar de winkel te gaan met een 'hij was opeens stuk verhaal'.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2010 11:03 . Reden: tikfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Er kan altijd wat misgaan bij het installeren van een custom ROM. Als je een backup hebt gemaakt van je ROM kun je die gewoon terugzetten, en dan eens kijken of de boel het wel weer doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op maandag 19 juli 2010 @ 11:17:
Er kan altijd wat misgaan bij het installeren van een custom ROM. Als je een backup hebt gemaakt van je ROM kun je die gewoon terugzetten, en dan eens kijken of de boel het wel weer doet.
Nu mogen jullie me allemaal een sukkel noemen, maar dat heb ik niet gedaan want dat vond ik teveel gedoe... Ik heb trouwens nog gewoon dezelfde standaard rom erop staan als voor mijn flashpoging, omdat het flashen blijkbaar niet lukte. Het vervelende is dat ik het ook niet opnieuw kan proberen omdat hij geen sd-kaart meer lust.

Ik heb overigens net wel al mijn sim-kaart weer aan de praat gekregen door via de recovery de cache en de dalvik-cache te wissen. Mijn sd-kaart doet het echter nog niet dus ideeën zijn nog zeer welkom.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2010 11:33 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kastermaster
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-08 12:04
Ik heb sinds ik een 2.2 rom draai alleen maar problemen met mijn SD-kaart. Spontaan verdwijnende bestanden en bestanden die niet toegankelijk zijn... Ik heb een full wipe gedaan en mijn instellingen en apps daarna met Titanium Backup terug gezet. Iemand ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjado
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-03 18:03

Tjado

Dé man

Ik heb ook besloten mijn Desire te rooten, nu het vrij simpel kan met unrevoked 3. Alles prima gegaan eigenlijk, binnen 10 minuten klaar :)

Mooie aan deze methode vind ik dat je je eigen ROM er nog op laat staan, zodat je voordat je een andere flasht een nandroid backup kan maken.

Echt, simpeler kan bijna niet!

Die ene, met die snor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

Handig dat Nandroid van clockworkmod, als je een rom hebt geinstalled en je wilt terug.
Alleen wil hij niet mn a2sd partitie backuppen, komt er een error.
Is er een andere manier om dit te doen?
kaartje in PC een n image maken met een prog(welke?) en weer terug zetten indien nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rynon
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18:05
wil me telefoon zo gaan rooten met unrevoked 3 maar wil eerst een backup maken met nandroid kan iemand me dat uitleggen want snap niet hoe het gedaan moet worden. heb op xda gekeken maar kan er niets van maken

kan ik eindelijk froyo is uitproberen :D
hebben de meeste roms ook nld als taal er in staan of is het gewoon wwe?

[ Voor 12% gewijzigd door rynon op 19-07-2010 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o

marcel-o

eerst rooten volgens de unrevoked manual
daarna volgens de manual booten in "recovery" en nadroid starten.
http://rootmydroid.co.uk/...wto-root-your-htc-desire/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-08 16:12

Icyzer

Goudvis

Ik heb mijn telefoon nu geroot, maar ik wil er eigenlijk wel wat meer mee. Maar als ik bv A2SD installeer ben ik dan al mijn data kwijt? Of als ik Nandroid wil installeren, of als ik z'n mooi custom battery wil
marcel-o schreef op maandag 19 juli 2010 @ 19:55:
Dit ziet er handig uit, kan je zo je telefoon 'rerooten' als hij al geroot is, want volgens mij is dit makkelijker dan al dat andere :P

[ Voor 50% gewijzigd door Icyzer op 19-07-2010 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o

marcel-o

Icyzer schreef op maandag 19 juli 2010 @ 20:11:
Ik heb mijn telefoon nu geroot, maar ik wil er eigenlijk wel wat meer mee. Maar als ik bv A2SD installeer ben ik dan al mijn data kwijt? Of als ik Nandroid wil installeren, of als ik z'n mooi custom battery wil

[...]

Dit ziet er handig uit, kan je zo je telefoon 'rerooten' als hij al geroot is, want volgens mij is dit makkelijker dan al dat andere :P
custom battery circle mod moet je als rom installeren en nee, je verliest niks, hij verandert alleen wat png'tjes in je rom.

A2SD zelfde verhaal, na de installatie van a2sd reboot je je phone, de apps worden verplaatst naar je ext2 partitie op je sdkaart(die je maakt met de bootloader, vergeet geen backup van je sdkaart te maken) en je kunt weer verder en immens veel apps installen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

marcel-o schreef op maandag 19 juli 2010 @ 20:29:
[...]

custom battery circle mod moet je als rom installeren en nee, je verliest niks, hij verandert alleen wat png'tjes in je rom.

A2SD zelfde verhaal, na de installatie van a2sd reboot je je phone, de apps worden verplaatst naar je ext2 partitie op je sdkaart(die je maakt met de bootloader, vergeet geen backup van je sdkaart te maken) en je kunt weer verder en immens veel apps installen.
Maar je apps, en je data. Blijven die bewaard dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o

marcel-o

Icyzer schreef op maandag 19 juli 2010 @ 20:31:
[...]

Maar je apps, en je data. Blijven die bewaard dan?
jazeker,
marcel-o schreef op maandag 19 juli 2010 @ 20:29:
na de installatie van a2sd reboot je je phone, de apps worden verplaatst naar je ext2 partitie op je sdkaart
er wordt geen wipe uitgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

Maar, voor A2SD moet je toch een ander recovery scherm installeren ofzo? Want ik kan niet de SD partitionen

edit: Bah, dit hele root/flash gebeuren is niet voor mij weg gelegd zeg :S

[ Voor 26% gewijzigd door Icyzer op 19-07-2010 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rynon
marcel-o schreef op maandag 19 juli 2010 @ 19:55:
dit snap ik maar weet niet hoe die nandroid werkt want je moet er ook apps voor instaleren op je telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

rynon schreef op maandag 19 juli 2010 @ 21:30:
[...]

dit snap ik maar weet niet hoe die nandroid werkt want je moet er ook apps voor instaleren op je telefoon?
Dat staat notabene in de guide die gelinkt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rynon
RoD schreef op maandag 19 juli 2010 @ 21:53:
[...]

Dat staat notabene in de guide die gelinkt wordt.
denk dat ik dan echt heel scheel ben maar zie het echt niet staan hoe nandroid werkt (excuses voor als ik er overheen lees) zie alleen staan hoe je hem kan rooten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

rynon schreef op maandag 19 juli 2010 @ 22:14:
[...]

denk dat ik dan echt heel scheel ben maar zie het echt niet staan hoe nandroid werkt (excuses voor als ik er overheen lees) zie alleen staan hoe je hem kan rooten
Volg gewoon die guide, dan kom je er vanzelf. Die laat je namelijk een Nandroid-backup maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

RoD, nu je toch vraagbaak aan het spelen bent :P
Ik had dus mijn Desire geroot, maar ik heb denk ik niet de goede recovery ROM of zo iets
Dus mijn vraag, welke moet ik hebben. Het enige wat ik heb gedaan is de desire rooten met r6, what's next?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rynon
Icyzer schreef op maandag 19 juli 2010 @ 22:21:
Ik had dus mijn Desire geroot, maar ik heb denk ik niet de goede recovery ROM of zo iets
Dus mijn vraag, welke moet ik hebben. Het enige wat ik heb gedaan is de desire rooten met r6, what's next?
oke ga het morge ff uitproberen en hopen dat het goed gaat en bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Icyzer schreef op maandag 19 juli 2010 @ 22:21:
Het makkelijkste is om even ROM Manager uit de Market te installeren. Dat is een soort alles-in-een-programma. Die flashed bijvoorbeeld ook een recovery. Als je die installeert kan er weinig misgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

RoD schreef op maandag 19 juli 2010 @ 22:40:
[...]

Het makkelijkste is om even ROM Manager uit de Market te installeren. Dat is een soort alles-in-een-programma. Die flashed bijvoorbeeld ook een recovery. Als je die installeert kan er weinig misgaan.
_/-\o_
Geweldig, bedankt :)
2.5.0.1 deed het niet, even een andere recovery proberen :P
En 2.5.0.0 doet het wel :D
En blijkbaar was 2500 toch 2501 ofzo, achja het werkt :P

edit#zoveel: Shit shit shit... Ik zit in een boot loop na het installeren van A2SD :S
Ik heb al alles gewiped en factory gereset, maar het werkt niet :( Als ik in recovery zit kom ik alleen in de oude recovery, niet de ROM manager recovery..

[ Voor 37% gewijzigd door Icyzer op 20-07-2010 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

Icyzer schreef op maandag 19 juli 2010 @ 23:48:
[...]

_/-\o_

edit#zoveel: Shit shit shit... Ik zit in een boot loop na het installeren van A2SD :S
Ik heb al alles gewiped en factory gereset, maar het werkt niet :( Als ik in recovery zit kom ik alleen in de oude recovery, niet de ROM manager recovery..
Eigenlijk mag dit natuurlijk niet, maar aangezien ik toch wel graag mijn telefoon werkend heb voor morgen bump ik dit topic toch...
Kan iemand mij hiermee helpen?
Ik heb de installatie van A2SD uit de TS gedaan, en volgens recovery was die installatie succesvol verlopen. Toch blijf hij bij het booten hangen op het witte scherm met enkel HTC, geen quietly blabla. Ik heb dus al vanuit het standaard recovery menu alles geprobeerd te resetten, maar dat hielp niet. Graag jullie hulp hierbij

edit: Als ik recovery open komt er trouwens onderin wel met gele letters het volgende te staan:

E:Can't open /cache/recovery/command

[ Voor 6% gewijzigd door Icyzer op 20-07-2010 02:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Alles wipen wat je kan...en daarna nieuwe rom erop zetten...dan werkt het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-09 09:35
Icyzer schreef op maandag 19 juli 2010 @ 23:48:
[...]

_/-\o_

wat een moodswings heb jij toch! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Bah, ik blijf steeds maar twijfelen tussen opendesire en Defrost.
Defrost is steeds sneller met zijn updates en fixes, OpenDesire hobbelt daar een beetje achteraan heb ik het gevoel. Maar defrost is een echte port, toestel identificeert zich zelfs als nexus one wat niet handig is met dingen als unrevoked bijvoorbeeld.

Hoe kijken jullie hier tegenaan? Aardig wat Opendesire gebruikers hier dacht ik? (Ik draai mijn os trouwens gewoon in het Engels dus de taal is geen must voor mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
ik gebruik alleen maar Defrost... met Unrevoked ook geen probleem gehad. Wel moet ik zeggen dat ik defrost een beetje heb aangepast..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Nadeel van defrost is wel dat er steeds meer toevoegingen komen in de ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
-TheNose- schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 12:09:
Nadeel van defrost is wel dat er steeds meer toevoegingen komen in de ROM.
Is dat een nadeel? Hier draait DeFrost top :D

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 14:10
ik draai hier defrost 2.1 met de uv 998 mhz kernel, en mijn batterijduur is nog nooit zo goed geweest. Na 30 uur nog 60% over oid, dat soort grapjes. Heel erg tevreden. Defrost 2.2 draaide qua batterijduur wel minder, maar 2.3 heb ik nog niet uitgeprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Bij Opendesire staan er toch nog wel erg veel issues open ook zie ik. AdamG heeft zich gewoon teveel werk op de hals gehaald door twee roms uit te brengen denk ik. Richardtrip voegt wijzigingen wel heel snel door.

@Prologic: Hoe heb jij die unrevoked voor elkaar gekregen dan? Bij mij vind hij de desire gewoon niet, drivers uit de guide van unrevoked zijn geinstalleerd...

@Luqq: Dat undervolten heb ik tot nog toe nog niet zo gesnapt. Heeft dat geen nadelige gevolgen? Schadelijk voor je telefoon bijv?

[ Voor 15% gewijzigd door -TheNose- op 20-07-2010 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

@jzord: Wat voor rom dan? Want dat heb ik namelijk nog niet gedaan, een nieuwe rom erop zetten. Dus welke rom moet ik er dan opzetten?
pina schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 10:15:
[...]

wat een moodswings heb jij toch! :D
Ja, eerst doet ie het, dan doet ie het niet, dan toch weer wel en uit eindelijk start hij niet op :( Moodswings inderdaad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Icyzer schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 12:28:
@jzord: Wat voor rom dan? Want dat heb ik namelijk nog niet gedaan, een nieuwe rom erop zetten. Dus welke rom moet ik er dan opzetten?

[...]

Ja, eerst doet ie het, dan doet ie het niet, dan toch weer wel en uit eindelijk start hij niet op :( Moodswings inderdaad :P
Het is Yzord ;)

Maar ik heb gewoon OpenDesire erop gezet op mijn SD. Toen in recovery mode gezet mijn Desire...alles gewiped wat maar ook gewiped kon worden en toen gekozen voor een zip van mijn SD en de OpenDesire gepakt. Even dacht ik dat dat ook niet ging werken, maar toen ineens deed ie het en hij doet het nu nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
-TheNose- schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 12:16:
Bij Opendesire staan er toch nog wel erg veel issues open ook zie ik. AdamG heeft zich gewoon teveel werk op de hals gehaald door twee roms uit te brengen denk ik. Richardtrip voegt wijzigingen wel heel snel door.

@Prologic: Hoe heb jij die unrevoked voor elkaar gekregen dan? Bij mij vind hij de desire gewoon niet, drivers uit de guide van unrevoked zijn geinstalleerd...
Ik heb niks bijzonders ervoor hoeven te doen gewoon gedownload drivers geïnstalleerd terwijl hij in fastboot stond en daarna revoked gedraaid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

Hah, sorry :P Ik moest even je naam onthouden, en had dat dus niet helemaal goed gedaan :)
Maar ik heb gewoon OpenDesire erop gezet op mijn SD. Toen in recovery mode gezet mijn Desire...alles gewiped wat maar ook gewiped kon worden en toen gekozen voor een zip van mijn SD en de OpenDesire gepakt. Even dacht ik dat dat ook niet ging werken, maar toen ineens deed ie het en hij doet het nu nog steeds.
Dat ga ik eens proberen, moet je die dan nog hernoemen naar update.zip?
Edit: Bij openDesire word expliciet genoemd dat je het vanuit je custom recovery moet doen. Maar omdat ik ROM manager geinstalleerd heb kom ik daar dus niet in..

[ Voor 11% gewijzigd door Icyzer op 20-07-2010 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:59
Icyzer schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 13:05:
[...]

Hah, sorry :P Ik moest even je naam onthouden, en had dat dus niet helemaal goed gedaan :)

[...]

Dat ga ik eens proberen, moet je die dan nog hernoemen naar update.zip?
Edit: Bij openDesire word expliciet genoemd dat je het vanuit je custom recovery moet doen. Maar omdat ik ROM manager geinstalleerd heb kom ik daar dus niet in..
Je kunt elke ROM die je op je SD kaart zet flashen met ROM manager, via de optie " Install ROM from SD card " in ROM manager. Je kunt hem beter niet hernoemen, dan kun je hem makkelijker vinden.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

janvanduschoten schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 13:23:
[...]

Je kunt elke ROM die je op je SD kaart zet flashen met ROM manager, via de optie " Install ROM from SD card " in ROM manager. Je kunt hem beter niet hernoemen, dan kun je hem makkelijker vinden.
Ja, maar het probleem is dus dat mijn telefoon niet meer voorbij het HTC bootscherm komt... Ik kan dus ook niet bij de rom manager komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
TWFpa2Vs schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 12:56:
[...]

Ik heb niks bijzonders ervoor hoeven te doen gewoon gedownload drivers geïnstalleerd terwijl hij in fastboot stond en daarna revoked gedraaid
Vaag dat heb ik ook gedaan, wel onder windows 7 misschien dat dat uitmaakt?
Gebruik nu fake flash, werkt precies hetzelfde natuurlijk, 1 stapje extra.

Nog mensen met info over undervolted kernels, speciaal die van defrost? Kan het kwaad? Hoe weet je dat het niet goed werkt (wat voor fouten krijg je dan?).

[ Voor 7% gewijzigd door -TheNose- op 20-07-2010 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:59
Icyzer schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 13:28:
[...]

Ja, maar het probleem is dus dat mijn telefoon niet meer voorbij het HTC bootscherm komt... Ik kan dus ook niet bij de rom manager komen...
Ah, dan moet het anders. Heb je fake flash op je SD kaart staan? Denk het wel, dan gaat het als volgt: telefoon uit, volume down knop & power knop ( links bovenop je telefoon) indrukken. Je komt in het hboot scherm. Wacht een seconde of 5, en kies dan voor de optie dat je naar de recovery gaat ( ik typ nu op de desire, dus kan het niet exact zeggen) je komt dan in het scherm met de rode driehoek. Druk nu op volume up &power tegelijk, en je komt in een andere recovery. Kies nu voor de optie waarin je update. zip flashed. Je komt nu in de juiste recovery waar je kunt wipen en flashen.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Aan alle FroYo gebruikers....

Vinden jullie FroYo sneller? Ik namelijk niet tijdens dagelijks gebruik. Misschien met games e.d. wel, maar dat doe ik niet. Ik vind bijvoorbeeld het touchscreen veel beter reageren op Eclair. Met alle FroYo's die ik heb geprobeerd zit er een soort lag tussen aanraking/slide en daadwerkelijke beweging van de icons. Iemand anders die ervaringen ook?

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

janvanduschoten schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 13:41:
[...]

Ah, dan moet het anders. Heb je fake flash op je SD kaart staan? Denk het wel, dan gaat het als volgt: telefoon uit, volume down knop & power knop ( links bovenop je telefoon) indrukken. Je komt in het hboot scherm. Wacht een seconde of 5, en kies dan voor de optie dat je naar de recovery gaat ( ik typ nu op de desire, dus kan het niet exact zeggen) je komt dan in het scherm met de rode driehoek. Druk nu op volume up &power tegelijk, en je komt in een andere recovery. Kies nu voor de optie waarin je update. zip flashed. Je komt nu in de juiste recovery waar je kunt wipen en flashen.
Dit klopt :) als je maar fake flash op je SD hebt staan genaamd update.zip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
albino71 schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 13:49:
Aan alle FroYo gebruikers....

Vinden jullie FroYo sneller? Ik namelijk niet tijdens dagelijks gebruik. Misschien met games e.d. wel, maar dat doe ik niet. Ik vind bijvoorbeeld het touchscreen veel beter reageren op Eclair. Met alle FroYo's die ik heb geprobeerd zit er een soort lag tussen aanraking/slide en daadwerkelijke beweging van de icons. Iemand anders die ervaringen ook?
Bij defrost merk ik die lag niet, bij opendesire wel.
Pagina: 1 ... 15 ... 43 Laatste

Dit topic is gesloten.