Probleem: gisteren mijn desire geroot (enrevoked) en geprobeerd defrost erop te gooien, maar nu herkent hij mijn sim-kaart niet meer en lust hij ook geen sd-kaartjes meer. De sim doet het wel nog in een andere telefoon. Ik dacht eerst dat ik de sd gewist had maar nu ik eindelijk een sd-adapter heb gevonden en het kaartje in mijn computer heb gestopt, blijkt alles er gewoon op te staan. Andere kaartjes pakt de desire ook niet Ik heb zelfs net een oude geformateerd (fat32) maar die wil hij ook niet. hij geeft ook geen opties in het sd en opslag menu: dus niet wissen of formateren.
Nu bleek de sim kaart van mijn vriendin het wel in mijn desire te doen, maar haar sd-kaart (ze heeft ook een desire) doet het ook niet. De sim is dus niet zo'n probleem - even een nieuwe halen - maar voor de sd zie ik het somber in.
Overigens is het niet gelukt een andere rom erop te zetten, maar is het wel reroot. Het ging pas fout na de poging een andere rom erop te zetten.
Ik heb overal gezocht, maar niks over een vergelijkbaar probleem gevonden. Hebben jullie een idee, want ik ben geneigd om de root-toegang te verwijderen (dat kan toch?) en dan terug naar de winkel te gaan met een 'hij was opeens stuk verhaal'.
[
Voor 0% gewijzigd door
Verwijderd op 19-07-2010 11:03
. Reden: tikfout ]