Nog niet. Mijn probleem is nog in de maak. (even vooropstellen: Tweak is met mijn issue aan de slag als het goed is) Tweak krijgt het voor elkaar om MIJ, als eindgebruiker en leek (;-)) te laten bellen met de glasvezelboer, Glashart in dit geval, en KPN omdat ik zogenaamd niet aangesloten kan worden.
Toch is hier een monteur geweest die het modem heeft geprobeerd te plaatsen. Prima kerel van Cambrium heeft geprobeerd wat die kon.
Tweak beweert nu dat een adres met een toevoeging het probleem is. Mijn onderbuurman, die geen toevoeging achter z'n huisnummer heeft, zou wel aangesloten kunnen worden. En ik, die 3 meter daarboven woont, zou dat niet kunnen. Best wel vreemd, wat kwam die monteur hier dan doen? Ik neem aan dat de koffie bij hem thuis nog altijd beter smaakt dan mijn oude Senseo zooi, dus daar hoefde die ook niet z'n huis voor te verlaten.
12 Weken is een hele poos als je al aangesloten bent. Ik moet eerst nog aangesloten worden, dat is heel andere koek, en toch is dat al lastig.
Ik wil niet alle schuld bij Tweak in de schoenen schuiven, waar 3 partijen zijn hebben 3 schuld! Wat ik wel een ramp vind is de informatie die Tweak naar buiten brengt, richting de klant. Je wordt nergens van op de hoogte gehouden als je gebeld hebt. Bij Orange, nu Online, krijg je een mailtje zodra je gebeld hebt met daarin de vraag hoe je de helpdesk hebt ervaren. Dit systeem zie ik bij Tweak nog niet gebeuren. CRM is helemaal niet zo moeilijk...
Het wordt tijd dat er bij Tweak eens echte protocollen worden geschreven en nageleefd, personeel omturnen tot een welwillende groep die de klant centraal zet en weet wat belangrijk is. Afwimpelen met "u zou KPN/Glashart eens kunnen proberen te bellen" gaat er lang niet bij alle klanten in.
En tot mijn grote verbazing had ik afgelopen week iemand van Glashart aan de lijn, die keurig terugbelde nadat ik dat verzocht had (1 van de 2 keren slechts), die meldde dat er binnenkort nog een aanbieder zou komen in Nijkerk. En warempel, een dag later krijg ik een grote envelop van Lijbrandt. Die is een paar euro duurder, maar als die wél een aansluiting kan verzorgen op 1 hoog dan is de stap snel gemaakt.
(Ik heb hier al heel lang een kalendertje staan met een bijbeltekst "wees geduldig". Ik denk niet dat die er voor niets al heel lang staat…)
@rweust Ik heb het vermoeden dat het Tweak Webcare Team hier niet op jouw issue gaat reageren, alleen op andere vragen, gezien er wel op anderen is gereageerd maar niet op jou verhaal op de vorige pagina.
[
Voor 4% gewijzigd door
sypie op 12-06-2010 15:16
]