Je redeneert een beetje verkeerd om, maar je zit er op zich niet ver naast.chocka schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 14:19:
Ik krijg net een brief van Lijbrandt (powered by Glashart) dat zij binnenkort ook in Almere gaan aanbieden. Voor zover mij bekend komt Lijbrandt uit de doos van InterNL annex XMS, althans zij maken ook gebruik van de Animo 110, dus waarschijnlijk ook van de "XMS" Genexis. En modulaire pakketten.
Idd IPTV van XMS komt van Lijbrandt. Verder heb ik even vergeleken, maar los van eventuele aanbiedingen, is Tweak vooralsnog goedkoper. Plus dat ondanks de M1960 mss niet super te noemen is, dat ik aldaar 150 euro extra moet betalen voor een Animo 130 om HD te bekijken en die heeft niet eens een PVR functie. Dus nee vooralsnog denk ik nog wel ff bij Tweak te blijven. In afwachting van de andere router ne het kan alleen maar beter worden.
Er zijn in NL twee grote resellers op glasvezel (dat kleine projectje van BBNed in Amsterdam stelt weinig voor): Reggefiber en KPN.
Reggefiber heeft een aantal resellers die nu bekend zijn, waarschijnlijk komt er deze maand nog wel eentje bij:
Lijbrant / XMS <- Reggefiber zelf dus
Solcon
OnsNet-partijen
Nog een paar kleintjes
Lijbrant/XMS is 100% eigendom van Reggefiber/Eurofiber (en dus 41% KPN).
IPTV geleverd door resellers op het Reggefiber netwerk zijn allemaal van Glashart Media; die heeft rechten verkregen door een overname van Schweitzer*.
Ik mag het niet echt hardop zeggen, maar de prijs voor die HD set-top box is wel erg aan de hoge kant.
Bericht hierboven