chocka schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 14:19:
Ik krijg net een brief van Lijbrandt (powered by Glashart) dat zij binnenkort ook in Almere gaan aanbieden. Voor zover mij bekend komt Lijbrandt uit de doos van InterNL annex XMS, althans zij maken ook gebruik van de Animo 110, dus waarschijnlijk ook van de "XMS" Genexis. En modulaire pakketten.
Idd IPTV van XMS komt van Lijbrandt. Verder heb ik even vergeleken, maar los van eventuele aanbiedingen, is Tweak vooralsnog goedkoper. Plus dat ondanks de M1960 mss niet super te noemen is, dat ik aldaar 150 euro extra moet betalen voor een Animo 130 om HD te bekijken en die heeft niet eens een PVR functie. Dus nee vooralsnog denk ik nog wel ff bij Tweak te blijven. In afwachting van de andere router ne het kan alleen maar beter worden.
Ik heb ook zo'n brief van lijbrandt gekregen.
Voordeel is dat bij hun pakket wel analoge tv bij zit.
Nu neem ik dat appart af van upc omdat ik 4 televisies boven heb staan en dan is de analoge kabel van upc goedkoper voor mij, dan nog eens apart de setopboxen a €5.95 per stuk er bij te huren.
Lijbrandt heeft nu een 25/25 verbinding + analoge tv + iprtv + telefonie voor €49.95 p/mnd
Hier zit echter geen newsserver bij wat je bij tweak weer wel hebt.
Je kan bij lijbrandt de newsserver voor €7,- bij nemen.
om een goed vergelijk te nemen
(in mijn situatie):
Kosten Lijbrandt
€49,95 + €7,- voor de newsserver= €56,95
Kosten tweak:
€47,- +€16.80 (upc kabel voor de 4 televisies boven) =€63.80
Tweak is dus duurder, maar je hebt bij tweak wel een snellere internet verbinding, 30/30 om 25/25 bij Lijbrandt.
Let wel, dit is in mijn situatie.
Voor de gebruikers die geen upc meer hebben dan zou tweak goedkoper kunnen zijn als je uit gaat van 1 televisie.
Want wil je op meerdere televisies kijken dan komt er dus €5.95 bij per extra box.
Maar verlopig blijf ik bij tweak.
Ben tot nu toe heel tevreden over tweak.
Gratis bellen naar de helpdesk en een wachttijd gemiddeld van 1 minuut. (tenminste, de keren dat ik gebeld heb).
En waar maak je dat nu nog mee.
Maar ik blijf alles goed in de gaten houden.
En wie weet komt Lijbrandt wel met een goede aanbieding.
We wachten nog op de folders die we van hun gaan krijgen