Verkeerde persoon, ik zit met een ander probleemDj-sannieboy schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 18:38:
[...]
Volgens mij zie je niet bij elke bank dat er een stornering heeft plaatsgevonden. Waarom maak je het bedrag niet gewoon over naar Tweak? Daarmee is het probleem toch opgelost?
Voor de goede orde:
WhiteDragon schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 18:11:
Ik kwam er dus achter dat ik al lange tijd kan verlengen (al bijna een jaar, ik hoorde bij de eerste glasvezelklanten)... Tweak doet alleen jammerlijk weinig aan klantenbinding.
Bij een verlenging+upgrade van het abonnement is het volgens de support mensen niet mogelijk om de Thomson EB te laten vervangen voor het nieuwe ZTE model! Dit geldt alleen voor nieuwe klanten óf als hij defect is. Nou is het ding per definitie FUBAR, met de NAT problemen, VPN problemen en alle andere instabiliteiten... Hier wil de supportdesk echter niet aan.
Ook de oude iTV ontvangers kunnen niet vervangen worden bij een verlenging. Nou is dit minder belangrijk maar toch is het gebrek aan welwillendheid tegenover vaste klanten (hiervoor lange tijd TweakDSL klant geweest) wel een grote teleurstelling.
Zijn er meer mensen met deze ervaring? Ik kan hier geen Fiber Blauw krijgen, dus switchen binnen Tweak is geen optie.
Het wordt zo wel erg interessant om verder te kijken naar een andere ISP. Er is gewoon geen énkele incentive vanuit Tweak om te verlengen. KPN zelf is een tientje per maand duurder, maar wel weer de eerste maanden korting en een Spotify Premium account, even ter vergelijking.
[ Voor 63% gewijzigd door TimTimX op 14-02-2012 21:31 ]