Ik zal geen 14 dagen accepteren. Zolang de lijn, nota bene op mijn verzoek, vrij gegeven is wil ik gewoon dat een andere partij hier mee aan de slag mag. Zou wat zijn zeg.... dat ik, terwijl ik zeker weet dat ik iets wil, moet gaan wachten zodat ik me misschien nog kan bedenken. Op de dag dat ik geen dienst meer geleverd krijg op de lijn wil ik dat deze 'vrij' is. Als dat niet zo blijkt te zijn, dan denk ik dat ik er maar eens werk van ga maken om dit bekend te maken bij ALLE consumenten die denken ergens glasvezel te willen nemen en/of ooit over te stappen.....
bovendien, als zulke dingen bv. wettelijk bepaald zouden zijn (wat me sterk lijkt aangezien ADSL overstappen ook binnen een dag kunnen/mogen), dan zou Lijbrandt hier ook van af moeten weten. Het blijft overigens belachelijk dat er op ADSL netwerken tegenwoordig van alles geregeld is en men voor glasvezel, dat tot op zekere hoogte dezelfde structuur kent qua gebruikerslijnen en centrales, compleet het (administratieve) wiel weer moet uitvinden.
Begin het onderhand wel zat te worden. Ik ben altijd naar volle tevredenheid klant geweest bij Tweak maar de laatste week, sinds de 'radiostilte' is in gegaan, begin ik behoorlijk te balen. Te meer omdat ik formeel ook geowon nog steeds betalend klant ben (en zelfs bereid ben dat tot m'n opzegdatum te zijn terwijl ik al eerder word afgeslote nvan de dienst).
En wat betreft die ADSL lijn: Tsja, laat ik daar maar niet over beginnen (die is er iig nog niet).
Bottom line: Er gaan nog wel heel wat meer "Youp van 't Hek" nodig zijn om de telecomsector op het rechte pad te krijgen.
[
Voor 19% gewijzigd door
eymey op 13-12-2010 17:17
]
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.