Verwijderd schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 14:27:
Even iets anders
Van de good old @home/ziggo ga ik naar tweakfiber 50+ yeeh.
Nu mag ik for "free" een NL domain naam registreren.
Hoe zit het met het beheer hiervan?
Zit er hosting bij met mysql, php, dns beheer e.d of errrr gaat dit rechtstreeks naar net nieuwe huis IP en succes ermee?
Ik kan hier weinig over terugvinden, zou natuurlijk Tweak kunnen bellen, maar doe hier eerst eens een poging, er zijn vast mensen die deze verbinding al hebben, hoop ik, toch, wellicht?

Voor wat betreft je eigen domein:
Er zit hosting bij met DNS beheer, webhosting (html) en mail.
Uitgebreidere hosting pakketten kan je los aanvragen. zie het als de meer 'standaard" service (eigen website met eigen domein en eigen e-mail adressen, laatsgenoemde zijn er 500 en evenveel aliassen)
Ander puntje aangaande IPTV, heb een tijdje terug (week of 2) denk ik de update op m'n motorola 1960 gekregen (kon "ineens" instellen of ik 720p, 1080i of sd als resolutie wilde en bladeren + menu's gingen vrij vlot), maar ben nu dus weer terug op de oude settings.....
erg jammer had nergens last van (ding liep niet vast, werkte juist soepel!!), nog weer even geduld hebben dus... (KPN kennende zal het wel even duren...

)
Wellicht dat ze in de nieuwe update gelijk de USB poort inschakelen!!

scheelt mij weer een HTPC neerzetten!
Laatste punt:
Wat ik (nog) niet begrijp is het feit dat tweak nog steeds die EB boxen uitlevert....
Mag toch verwachten dat ze die dingen testen met hun eigen instellingen alvorens ze aan klanten te leveren, lijkt me dat alle problemen die er nu zijn, dan ook aan het licht waren gekomen.
Snap best dat je als provider z.s.m. wil meeliften op het glasvezel podium, maar nu sla je de plank een beetje mis qua service...
In mijn ogen zijn JUIST de mensen die als eerst instappen het belangrijkst, mon-op-mond reclame en ervaringen worden door de "early adopters" vaak snel verspreid op het net.....