rockhopper schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 14:57:
[...]
Je kan nog naar de Suunto modellen kijken. Ik heb er persoonlijk geen ervaring mee, maar ze zijn van oudsher meer outdoor oriented en accuduur speelt daar een belangrijke rol in. Wellicht zijn er hier nog gebruikers die wat uit persoonlijke ervaring kunnen bijdragen.
Mijn oude Ambit 2 doet nog probleemloos 18 uur gps/hr/navi aan een stuk. De Ambit 3 peak gaat daarmee de 24uur eenvoudig voorbij, ~28 uur. De 9 zit ook in die hoek. Ik weet niet precies wat je tegen valt? Ze zitten behoorlijk aan de bovenkant van het spectrum. Maar misschien is jouw verwachting niet helemaal realistisch?
Als ik zo dc rainmaker zijn ervaring lees, dan gaat de polar het niet beter doen:
https://www.dcrainmaker.c...know.html#comment-2996110
Tevens lijken er nogal wat issues met batterijduur te zijn (net als met garmin btw) en haalt men de geclaimde duur niet. Ongetwijfeld zijn er nog wat optimalisaties mogelijk. Maar je zou wel eens teleurgesteld kunnen worden als je dit écht belangrijk vind.
En ja, daarna kan je evt de gps frequentie ed gaan vertragen om de batterij langer mee te laten gaan.
Maar waar heb je eigenlijk zo'n lange batterijduur voor nodig? Indien nodig kan je deze eenvoudig tijdens gebruik even aan de powerbank hangen... kan je weer een tijdje doorlopen. Zelfs ik doe dat zelden

Of is het gewoon luiheid?
-edit-
Ik zou zó graag willen dat de polar een goed alternatief zou zijn voor garmin, maar het is het weer niet. Suunto gaat ook niet optimaal met een wat matige introductie. Weet niet precies hoe dat nu is. En beta tester bij garmin worden voor de hoofdprijs heb ik ook niet heel veel zin in
[
Voor 7% gewijzigd door
Roozzz op 09-11-2018 18:21
]
If you can see, look. If you can look, observe