@
CyberpopeAghanim schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 10:31:
[...]
Volgens DC Rainmaker wel:
Next, the Garmin FR230 & FR235 has a cycling mode that supports ANT+ Speed/Cadence sensors. This means that you can pair it to any ANT+ Speed-only, Cadence-only, or Speed/Cadence combo sensor. It does not support Bluetooth Smart sensors (of any type).
Let wel op dat "fietssensors" meer omvat dan alleen speed en cadence. Als je echt serieus bezig bent wil je ook een powermeter aan je fiets koppelen en dat gaat
niet rechtstreeks met de 230 en 235. Via omwegen en moeilijke constructies via connect IQ apps mogelijk wel, maar daar koop je het horloge niet voor (denk ik). Nu zijn powermeters dure dingen die meer kosten dan de gemiddelde fenix 5 over het algemeen, dus tegen die tijd zal je zelf ook wel meer huiswerk doen om zo'n ding (en bijpassend horloge) aan te schaffen, maar het is dus niet helemaal juist om te zeggen dat -alle belangrijke- fietssensoren werken.
-edit- ik zie dat @
MrAcid hier al op ingegaan is, dus never mind.
@
dreamscape de 220 is inderdaad sterk verouderd en helaas maar een slecht horloge als je kijkt naar 'value for money'.
Even over een andere boeg om hier toch nog een beetje een nuttige post van te maken:
Zoals velen hier weten loop ik erg weg met de Scosche Rhythm+ (niet met de manier waarop het bedrijf zijn producten uitrolt, maar wel met het product zelf)
Ik las op gpsrumors dat Polar, het bedrijf met echte hartslagmeting achtergrond ook bezig is met een OH1, een soortgelijk product dat Scosche heeft uitgebracht, maar dan met wat meer toeters en bellen.
Wat ik vooral belangrijk vind aan deze is: langere accuduur, en een wat gerenommeerder bedrijf.
Ik ben benieuwd wanneer deze op de markt komt en hoe nauwkeurig hij gaat worden.
Meer info hier
http://gpsrumors.com/polar-oh1
Waarbij mijn top 3 van belangrijk in willekeurige volgorde toch cadence, hartslag en power zijn.
[
Voor 27% gewijzigd door
rockhopper op 18-08-2017 12:35
]