Eén playlist aanmaken in spotify, daar de bewuste podcasts in plaatsen en op je Garmin deze playlist synchroniseren.MordiM schreef op zondag 17 mei 2026 @ 09:38:
Op een Garmin FR, is er een andere manier om een podcast te downloaden op horloge dan via bibliotheek, podcast downloaden, podcast kiezen en dan door lange rij afleveringen te gaan?
Ik wil namelijk van een podcast die ongeveer 200 afleveringen heeft aflevering 10 luisteren. Enige optie die ik ken die die hierboven beschreven. En dan laadt Garmin dus 5 afleveringen per keer voordat je naar de volgende pagina kan gaan. Dus 200 aflevering terug scrollen duurt een eeuwigheid.
Zo doe ik het ook. Ik heb een speciale muziek playlist en podcast playlist speciaal voor de Garmin. Dan sync ik elke keer wat ik wil horen als ik ga hardlopen.RobinE schreef op zondag 17 mei 2026 @ 10:32:
[...]
Eén playlist aanmaken in spotify, daar de bewuste podcasts in plaatsen en op je Garmin deze playlist synchroniseren.
Beetje omslachtig, maar met de matige app is dit de enige werkbare manier.
Bedankt beiden. Niet ideaal maar 100x beter dan via horloge navigeren naar juiste aflevering.RoD schreef op zondag 17 mei 2026 @ 10:34:
[...]
Zo doe ik het ook. Ik heb een speciale muziek playlist en podcast playlist speciaal voor de Garmin. Dan sync ik elke keer wat ik wil horen als ik ga hardlopen.
Beetje omslachtig, maar met de matige app is dit de enige werkbare manier.
Zo heb ik ook mn eigen hardloop playlist die ik regelmatig update. Even syncen starten en klaar. Kleine moeite als je offline op je mobiel wilt luisteren moet je ook eerst de download starten. Logisch allemaal.
Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 | Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio