Het grote sporthorloge met GPS topic.

Pagina: 1 ... 333 334 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Stiggy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:48
@slow whoop: Die 47mm heb ik idd ook overwogen. Zou dan deze moeten worden. En dan nog een chestnut bandje erbij (van €150 8)7). Ik wou eigenlijk in een winkel gaan kijken hoe de 47 en 51mm staan, maar heb nog geen winkel in de buurt gevonden die ze heeft. De FR645 was ook echt wel iellig klein, dus hoop dat 51mm niet idioot staat. De 51 heeft ook wel wat andere voordelen (voornamelijk veel langere batterijtijd). Siliconenbandje krijg je bij die 51mm Exclusive gelukkig wel als extra bij.

@PaulC Dat is toch dezelfde als deze uit de pricewatch? Levertijd 7 dagen.

• PaulC
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:16
Stiggy schreef op maandag 29 juni 2026 @ 13:20:
Klopt

[ Voor 52% gewijzigd door PaulC op 29-06-2026 13:23 ]

• Stiggy
haaibaa2 schreef op maandag 29 juni 2026 @ 13:20:
[...]

Waarom niet een Garmin 970? Die is bij de ING ook iets van 500 euro. Heeft ook zaklamp. Kan verder hetzelfde als de Fenix 8. Is ook niet zo groot.
Ik ben niet zo'n hele fan van die zwarte randen. Vandaar ook de RVS/titanium look op de Fenix 8 die ik zoek. Die zit helaas niet op zo veel modellen. Smaken verschillen ook natuurlijk, maar de 970 lijkt me een evenveel plastic-fantastic ding als mijn FR645 en daar was ik wel klaar mee. Ik hoop dat de materialen van de Fenix 8 wat mooier zijn.

• slow whoop
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:47
@slow whoop: Die 47mm heb ik idd ook overwogen. Zou dan deze moeten worden. En dan nog een chestnut bandje erbij (van €150 8)7). Ik wou eigenlijk in een winkel gaan kijken hoe de 47 en 51mm staan, maar heb nog geen winkel in de buurt gevonden die ze heeft. De FR645 was ook echt wel iellig klein, dus hoop dat 51mm niet idioot staat. De 51 heeft ook wel wat andere voordelen (voornamelijk veel langere batterijtijd). Siliconenbandje krijg je bij die 51mm Exclusive gelukkig wel als extra bij.

Nou ja, je kunt natuurlijk ook ergens anders zo'n leren bandje halen voor een fractie van de prijs. Ik heb al enkele keren een non-Garmin (siliconen) bandje gekocht voor mijn horloge, en ik merk geen verschil in kwaliteit. Sommige lijken ook als twee druppels water op de originele Garmin bandjes.

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:55

PeaceNlove

Deugleuter

51 moet je stevige polsen voor hebben. Ik ben blij dat ik dat niet gedaan heb en voor de 47mm titanium ben gegaan. Erg mooie combinatie. Prijs zal niet veel lager worden, Luna-time is de enige volgens mij die zo’n lage prijs hanteert. Ik heb daar gekocht en prima shop.

• Stiggy
Bouman online zit op €999 maar daar krijg je nog €100 cashback op. Scheelt nog €70 met luna-time. Lees over luna zowel goede als ook wat slechte recensies.

[ Voor 12% gewijzigd door Stiggy op 29-06-2026 17:02 ]

• Hopjesvla79
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:27

draag al jaren 51 mm met de 5X+ en heb toch echt geen idioot dikke polsen (zou ze niet eens dik willen noemen). Gaat prima en voel je niets van, subtiel is het niet maar een dikke lelijke Rolex is dat evenmin ook niet. Gewoon dragen, na een tijdje ben je er helemaal aan gewend.

Hi Ha Hopjesvla

Pagina: 1 ... 333 334 Laatste