Ongehinderd door enige ervaring met de vivoactive HR vraag ik je als eerste of je de firmware al wel hebt bijgewerkt, want daar zijn zover ik weet wel een aantal dingen in bijgewerkt die jij momenteel als probleem aangeeft.Dreanor schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 07:48:
Ik heb sinds een paar dagen de Garmin Vivoactive HR en ik heb wat "problemen" met deze activity tracker en ik vraag mij af of ik een kapotte unit heb.
Bluetooth en garmin zijn bij mij ook nooit erg succesvol te combineren, maar kennelijk zijn er toch genoeg mensen bij wie het wel werkt.
Tot slot zijn activity trackers uiteindelijk allemaal toch meer een soort 'guesstimate' tools. Echt exact stappen meten of verdiepingen tellen kunnen ze nog niet maar ze zouden een redelijk goede schatting moeten geven.
Ik gebruik de fenix 3 als 'activity tracker' (al hecht ik aan het hele activity gebeuren totaal geen waarde) en ik werk regelmatig 3 hoog waarbij spullen trap op en trap af mag sjouwen, dus in de praktijk zit ik regelmatig op 50+ verdiepingen per dag (waarbij sommige verdiepingen zelfs 21 treden hebben dus bijna dubbel tellen) maar ik mag juichen als de garmin er 10 toekent op zo'n dag. Misschien zit er wat vuil in m'n barometer
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II