Het grote sporthorloge met GPS topic.

Pagina: 1 ... 265 ... 322 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asprine
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:50
karazz schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 15:38:
Gisteren ben ik een stukje wezen hardlopen. Ik had mijn oortjes in en spotify via telefoon gestart. De activiteit had ik gestart op mijn horloge (Garmin). Ineens kreeg ik na een kilometer in 't duits mijn rondetijd te horen door m'n koptelefoon

Iemand hier toevallig enig idee?
Weet niet welk horloge je hebt maar voor de 955 is net een 16.09 beta uit met verschillende bug fixes voor Spotify.
Gezien de reacties maakt deze beta wel meer stuk dan heel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoReseth
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 20:31
Vandaag kwam ik er bij toeval achter dat garmin achter de schermen aan het sleutelen is aan de instelbaarheid van de hartslag zones. Zelf heb ik mijn "zones" bepaald door middel van een inspanningstest.
Sinds kort is het niet meer mogelijk om je zones op basis van BPM (exacte hartslagen) in te vullen, maar enkel nog maar op basis van % van maximum hartslag, of % van lactaat drempel.

Ik vond het maar vreemd dat het mij niet lukte, en na wat googlen kwam ik meerdere forum posts tegen waar dus uit bleek dat de optie BPM eruit gehaald is. Voor mij als data "nerd" erg frustrerend, omdat het nu niet meer mogelijk is je zones exact te zetten, want met % zit je er op bepaalde punten toch een slag of 2 naast. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-08 08:25
Steeffoon schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 16:41:
[...]

Ik vond bij mijn keuze ook de Epix te groot. Wil je wel het AMOLED-scherm dan kun je eventueel kijken naar de Garmin Forerunner 965, daar ben ik ook voor gegaan. Is navigeren niet belangrijk, dan kan de 245 nog een idee zijn.
Dit is zeker mooi! Zal je net zien, dat die niet in de aanbieding is bij Amazon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul!
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19:38
Volgende week loop ik de De Nijmeegse vierdaagse en verwacht ik veel berichtjes. Ik heb een Garmin Forerunner 955 en op mijn wijzerplaat heb ik het aantal ongelezen berichten staan. Als ik echter met een activiteit bezig ben, is de wijzerplaat niet meer zichtbaar. Na wat googlen heb ik een 'hot key' ingesteld zodat ik, zonder de activiteit te pauzeren/stoppen, naar de wijzerplaat kan. Zo zie ik het aantal ongelezen berichten en kan ik van daaruit kan ik dan naar de widgets om de berichten te lezen.

Ik zou graag het aantal ongelezen berichten in een van de gegevensscherm willen tonen, zodat ik in een oogopslag zie of er nieuwe berichten zijn. Alleen dat krijg ik niet voor elkaar, iemand enig idee of dit überhaupt mogelijk is? En zo ja hoe?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:01

Rhapsody

In Metal We Trust

Paul! schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 17:54:
Volgende week loop ik de De Nijmeegse vierdaagse en verwacht ik veel berichtjes. Ik heb een Garmin Forerunner 955 en op mijn wijzerplaat heb ik het aantal ongelezen berichten staan. Als ik echter met een activiteit bezig ben, is de wijzerplaat niet meer zichtbaar. Na wat googlen heb ik een 'hot key' ingesteld zodat ik, zonder de activiteit te pauzeren/stoppen, naar de wijzerplaat kan. Zo zie ik het aantal ongelezen berichten en kan ik van daaruit kan ik dan naar de widgets om de berichten te lezen.

Ik zou graag het aantal ongelezen berichten in een van de gegevensscherm willen tonen, zodat ik in een oogopslag zie of er nieuwe berichten zijn. Alleen dat krijg ik niet voor elkaar, iemand enig idee of dit überhaupt mogelijk is? En zo ja hoe?
Volgens mij geen built-in datafield, maar er is wel een IQ datafield voor;

Check out this app from the Garmin Connect IQ Store https://apps.garmin.com/e...5b-4a90-b465-89147178ea0e

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SvenVis
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10-09 10:18
Protax schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 17:27:
[...]

Dit is zeker mooi! Zal je net zien, dat die niet in de aanbieding is bij Amazon.
Mooi idd, scherper en groter scherm, vrijwel alle functionaliteiten die de Epix ook heeft. Echter waar jij aangaf, dragen op kantoor, oog wil ook wat, daar gaven de looks voor mij de doorslag. De 965 vind ik wel echt een sporthorloge, en niet een horloge voor alledag. Maar is allemaal persoonlijk natuurlijk.

Verder vond ik het scherm van de 965 wel wat 'uitsteken', met meer kans op krassen. Saffier op de Epix vind ik stuk fijner.

Ik had ze allebei besteld om daarna de 965 terug te sturen, waar ik had verwacht de Epix terug te zullen sturen. Succes met je keuze, je kunt er maar druk mee zijn. Heel wat video's van DC Rainmaker bekeken, helpt ook zeker, maar fysiek in handen werkt het beste natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul!
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19:38
Rhapsody schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 17:57:
[...]
Volgens mij geen built-in datafield, maar er is wel een IQ datafield voor;

Check out this app from the Garmin Connect IQ Store https://apps.garmin.com/e...5b-4a90-b465-89147178ea0e
Thanks! Dit is precies wat ik zocht! :)

En voor de mensen die twijfelen over de grootte van een Garmin watch, iets om ook rekening mee te houden: ik had hiervoor een 235, op papier was die minimaal kleiner dan de 955. Echter de 955 is wel dikker waardoor hij wat lomper is/oogt en (bij lange mouwen) soms meer weerstand biedt als je je pols draait. Ik heb er in begin wel aan moeten wennen, maar inmiddels draag ik 'm dag en nacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19:39
Aghanim schreef op maandag 26 juni 2023 @ 11:26:
Ik heb uit nieuwsgierigheid de ING klantenservice benaderd met de vraag wat de verwachting is voor de nieuwere Garmin modellen zoals de 265 - 965 - F7/Epix Pro. Ik kreeg de reactie terug dat er voorlopig geen plannen zijn om de voorraad te veranderen of uit te breiden.
Hoop niet dat ik er nu zelf steeds naast ga grijpen, maar de 265 staat nu dus wel in de ING store. Niet op voorraad. Paar dagen terug nog niet dus zal er net op staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is interessant. Ben dus lekker afgescheept met een standaard antwoord. Wat slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SX-Superfly
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:01
Pepper92 schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 20:04:
[...]

Hoop niet dat ik er nu zelf steeds naast ga grijpen, maar de 265 staat nu dus wel in de ING store. Niet op voorraad. Paar dagen terug nog niet dus zal er net op staan.
Hoe kun je een melding krijgen zodra de 265 op voorraad is? Of moet je dan met bots oid aan de slag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:43

Steeffoon

Smartphone-nerd

Protax schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 17:27:
[...]

Dat klopt, maar online her en der wel. Oa bij Wielrenner.shop. Daar heb ik 'm gekocht.

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Volgens DCR komen deze updates later ook naar de Epix en F7 (niet pro versies).

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SX-Superfly schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 22:07:
[...]

Hoe kun je een melding krijgen zodra de 265 op voorraad is? Of moet je dan met bots oid aan de slag?
Uptimerobot

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PatrickC schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 23:35:
Volgens DCR komen deze updates later ook naar de Epix en F7 (niet pro versies).
[YouTube: Huge Garmin Forerunner 255/265/955/965 Beta Feature Update!]
Schijnt wel connectiq fields compleet verknald te hebben (als in, worden vervangen door een timer veld... ook na opnieuw toevoegen steeds gereset).

Ik heb hem zelf nog niet geinstalleerd, ga zaterdag een ultra doen dus wilde het sowieso tot daarna uitstellen ;), maar als ik dat lees houd ik hem ook daarna nog maar even af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koets89
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20:21
SX-Superfly schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 22:07:
[...]

als je in dit topic zoekt op ''availablestock'' vind je wat uitleg en moet het lukken om de app uptimerobot hiervoor te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19:39
Pepper92 schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 20:04:
[...]

Inmiddels ook de 265s, Fenix 7 pro en Epix pro te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Laatst online: 27-08 08:25
Pepper92 schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 18:57:
[...]

Inmiddels ook de 265s, Fenix 7 pro en Epix pro te krijgen
Scheelt dat zoveel geld dan? Ik ben geen ING klant, mijn vriendin wel.

Heb de Epix in mijn winkelmandje bij Amazon zitten, maar dat is de zilvere variant (en ik twijfel).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• _Arthur
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:42

_Arthur

blub

Protax schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 19:04:
Scheelt dat zoveel geld dan? Ik ben geen ING klant, mijn vriendin wel.
Kan je zelf gewoon hier bekijken: https://www.ing.nl/punten/search/garmin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T_Verhoeven
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-09 13:36
Ik probeer de API te vinden zodat ik hem bij uptime robot kan invullen, alleen ik krijg hem maar niet gevonden?
https://www.ing.nl/punten/productdetail/1017283 Is het product wat ik toe wil voegen.
In developer tools ben ik naar network gegaan en heb ik wel diverse bestanden met response gevonden, maar nergens waar available stock bij staat. Zou iemand mij de juiste weg kunnen wijzen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
FR965 voor 454€ bij ING. Bizarre prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-09 13:01
Aghanim schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 18:17:
Uitverkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SX-Superfly
Aghanim schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 18:17:
Is die wel op voorraad geweest? Gister stond ie nog niet in de webshop, vandaag wel en meteen uitverkocht? Zelfde geldt voor de 265...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SX-Superfly schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 20:34:
[...]

Is die wel op voorraad geweest? Gister stond ie nog niet in de webshop, vandaag wel en meteen uitverkocht? Zelfde geldt voor de 265...
Het zijn er vaak een paar. Die zijn dan zeer snel weg en komen een week later weer beschikbaar. Met uptimerobot kun je er direct bij zijn en anders zal na een aantal weken de voorraad ook wel langer blijven als de meesten gekocht hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SX-Superfly
Aghanim schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 20:44:
[...]

Het zijn er vaak een paar. Die zijn dan zeer snel weg en komen een week later weer beschikbaar. Met uptimerobot kun je er direct bij zijn en anders zal na een aantal weken de voorraad ook wel langer blijven als de meesten gekocht hebben.
Toch maar aan de gang met uptimerobot... hoewel het al begint bij developer tools (geen idee...). Is dit een chrome extensie?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sander_g
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:36
T_Verhoeven schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 17:50:
Ik probeer de API te vinden zodat ik hem bij uptime robot kan invullen, alleen ik krijg hem maar niet gevonden?
https://www.ing.nl/punten/productdetail/1017283 Is het product wat ik toe wil voegen.
In developer tools ben ik naar network gegaan en heb ik wel diverse bestanden met response gevonden, maar nergens waar available stock bij staat. Zou iemand mij de juiste weg kunnen wijzen?
Dit is het API adres:
https://api.www.ing.nl/ap.../catalog/products/1017283

Hier zie je ook "availableStock":0 in staan.

Garmin Fēnix 7 Pro | https://www.strava.com/athletes/30783039

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brknbrkn
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11-07 20:52
Geldt dit alleen voor ING-klanten.?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
brknbrkn schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 13:35:
[...]

Geldt dit alleen voor ING-klanten.?
Ja, je moet sowieso inloggen met je ING account om daar iets te kunnen bestellen.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johrans
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 21:48

johrans

#*#=##

En ook al ben je ING klant, ik heb enkel een betaalrekening daar en geen spaarrekening zo te zien, dus heb ik peg. 😢😭

Acties:
  • 0 Henk 'm!
johrans schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 15:42:
En ook al ben je ING klant, ik heb enkel een betaalrekening daar en geen spaarrekening zo te zien, dus heb ik peg. 😢😭
Met een lege ING-spaarrekening mag je niks kopen daar inderdaad :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SX-Superfly
Twee stuks van de FR 965 op voorraad bij ING. Net besteld dus nog één over!
Ook twee stuks van de FR 265 op voorraad.

[ Voor 21% gewijzigd door SX-Superfly op 14-07-2023 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
johrans schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 15:42:
Je hebt geen spaarrekening nodig.
Zie: https://www.ing.nl/punten/services/145673

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johrans
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 21:48

johrans

#*#=##

Hmm 🤔 Maar ik heb al best lang een betaalrekening en een creditcard en geen punten.. Ook het maandelijks bedrag is wel hoger op die rekening 😅

[ Voor 12% gewijzigd door johrans op 14-07-2023 19:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hopjesvla79
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:17
een van de eerste hits op Google bij de vraag: ing rekening, geen rentepunten:

Punten zijn alleen voor particuliere ING klanten die minimaal een betaal- én een spaarrekening hebben.

Hi Ha Hopjesvla

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb me vergist… er staat Betaal EN Spaarrekening inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-09 09:31
Denk dat die er standaard bij zat. Ik had ook punten en geen losse spaarrekening. Wel "virtuele" potjes

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Kunnen we weer ontopic? De ING, rentepunten en dergelijke zijn hier offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• varzgul
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 06-08 14:11
Kan iemand me uitleggen waarom ik deze foutmelding krijg? Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E7K4alkRpDM0a5xb2ESzfr4yqj0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KjzxNTx27eb3GIrMmYAcjHPF.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 13:25
varzgul schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 14:35:
Kan iemand me uitleggen waarom ik deze foutmelding krijg? [Afbeelding]
Waar kijken we naar? Als het uptime robot is dan komt dat gewoon omdat je teveel calls doet en er een rate limiter in actie komt. Als er maar genoeg mensen dit doen wordt uptimerobot geblocked.

Back on topic nu dan maar? ;)

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Heeft iemand een idee wat dit blauwe balkje betekent op de Garmin Forerunner 965, rechts onderin? Blijft altijd die hoeveelheid blauw en heb echt geen idee. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k6Af1OsPGpCuBqXKxDF0XN-jy50=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wTGfyOQbMaUcqnI14EFaeW3Q.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SX-Superfly
Steeffoon schreef op maandag 17 juli 2023 @ 18:03:
Heeft iemand een idee wat dit blauwe balkje betekent op de Garmin Forerunner 965, rechts onderin? Blijft altijd die hoeveelheid blauw en heb echt geen idee. [Afbeelding]
Is dat niet de curve van de body battery?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

SX-Superfly schreef op maandag 17 juli 2023 @ 18:43:
[...]

Is dat niet de curve van de body battery?
Hmmm dat zou nog kunnen, ga ik morgenochtend even extra opletten. Ik had namelijk het idee dat hij niet anders werd qua grootte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brknbrkn
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11-07 20:52
Steeffoon schreef op maandag 17 juli 2023 @ 19:57:
[...]

Hmmm dat zou nog kunnen, ga ik morgenochtend even extra opletten. Ik had namelijk het idee dat hij niet anders werd qua grootte.
Andere vraag, hoeveel watchfaces zitten er standaard op de 965.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Steeffoon
Wat gebeurt er als je met je vinder ingedrukt houdt op het scherm op de blauw balk?
Mogelijk word dan het scherm geopend waarvan deze blauw balk is.

Over watchfaces gesproken. Op mijn FR 955 gebruik ik weer standaard watchface van garmin vanwege de touche functies. Nu viel mijn op dat met de met de garmin watchface waarbij je de seconden weergave niet uit kunt zetten het batterij verbruik gemiddeld twee keer zo laag is dan de gedownloade watchface waarbij ik de seconden weergave had uitgezet om stroom te besparen.
Hebben jullie die ervaring ook dat costume watchface zulke stroomvreters zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Poekie

Super Furry Animal

Steeffoon schreef op maandag 17 juli 2023 @ 18:03:
Heeft iemand een idee wat dit blauwe balkje betekent op de Garmin Forerunner 965, rechts onderin? Blijft altijd die hoeveelheid blauw en heb echt geen idee. [Afbeelding]
De kans op regen vandaag (percentage) volgens het weerbericht.

Smashrun | Strava | Citystrides | Brickset

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

@Verwijderd

Ah! Yes, de Weerapp inderdaad!
Poekie schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 13:23:
[...]

De kans op regen vandaag (percentage) volgens het weerbericht.
Check! Klopt inderdaad. Aangezien de verwachting de laatste dagen vrijwel gelijk is, is tie niet veranderd. Dat verklaart het. Thanks!
brknbrkn schreef op maandag 17 juli 2023 @ 21:10:
[...]

Andere vraag, hoeveel watchfaces zitten er standaard op de 965.?
Vrij veel. Heb ze niet geteld, maar als je denkt dat je ze allemaal hebt gezien, kun je die ieder voor zich nog aanpassen ook. Eventueel heb je via Connect IQ ook nog opties voor het downloaden van Watch faces.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Verwijderd kan, maar enorm afhankelijk van implementatie en hoeft absoluut niet het geval te zijn. Maar veel (variabele) info en inefficiënte code kunnen een hoop verknallen.

Mooie prijs van de 965 op ing btw, gelukkig heb ik niet meer de behoefte deze aan te schaffen ;) ik wacht maar op de 975 oid, alleen het oled scherm is toch niet genoeg voor me om het te verantwoorden.

(Dat gezegd hebbende is het voor de ing prijs wel erg verleidelijk, worst case verloop je hem gewoon door voor die prijs... Oh jee...)

[ Voor 52% gewijzigd door m0ridin op 19-07-2023 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SX-Superfly
Net de FR 965 binnen en aan het uitvogelen met handleiding erbij. Paar dingen kom ik niet uit:

Hoe zet ik push meldingen over 'het weer' uit?
Ik krijg nu constant een melding als het weer veranderd. Ik heb al gekeken bij app machtigingen maar daar staat geen app m.b.t. het weer bij. Denk dat dit met 'locatie' te maken heeft maar die hoeft niet per se uit eigenlijk.

[ Voor 57% gewijzigd door SX-Superfly op 19-07-2023 17:10 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:37

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Vwb meldingen: op mijn Fenix 6X kan ik, als er een melding binnenkomt, op Start drukken en in het dan getoonde menu kiezen voor "app blokkeren". Ook in Connect kun je aangeven welke apps meldingen mogen doorgeven en welke niet, maar of/hoe dat voor de FR965 gaat durf ik niet te zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SX-Superfly
GurbY{nl} schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 09:07:
Vwb meldingen: op mijn Fenix 6X kan ik, als er een melding binnenkomt, op Start drukken en in het dan getoonde menu kiezen voor "app blokkeren". Ook in Connect kun je aangeven welke apps meldingen mogen doorgeven en welke niet, maar of/hoe dat voor de FR965 gaat durf ik niet te zeggen.
Dank, ik heb het geblokkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schuurman
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:20
Ik heb de overstap gemaakt van een vivoactive 4 naar een Garmin Fenix 7. Heb nu al een paar dagen dat de Fenix het aantal stappen en jet aantal trappen doortelt van de vorige dag. Weet iemand of ik dit ergens in moet stellen.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:48
schuurman schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 08:07:
Ik heb de overstap gemaakt van een vivoactive 4 naar een Garmin Fenix 7. Heb nu al een paar dagen dat de Fenix het aantal stappen en jet aantal trappen doortelt van de vorige dag. Weet iemand of ik dit ergens in moet stellen.?
Is je slaap en HRV tracking wel goed? Een van de dingen op mijn 955 was dat stappen niet meer gereset werden de volgende dag en dus door telde. Van alles geprobeert, harde reset, etc. Uiteindelijk dus onder garantie bij de winkel een nieuwe gekregen. Bij mij was HRV en slaap tracking ook niet meer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 13:43

RoyK

Hobby tekenaar

Zijn er misschien middels wat meer mensen die de Garming Instinct Crossover hebben aangekocht? Hij is Nederland maar bij een paar winkels te koop. De reviews op YT zijn goed en vind ik hem er echt gaaf uitzien. Had graag gezien dat hij iets goedkoper was haha. Verder valt het me op dat er heel weinig over te vinden is in Nederland.

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Aghanim schreef op maandag 26 juni 2023 @ 11:26:
Ik heb uit nieuwsgierigheid de ING klantenservice benaderd met de vraag wat de verwachting is voor de nieuwere Garmin modellen zoals de 265 - 965 - F7/Epix Pro. Ik kreeg de reactie terug dat er voorlopig geen plannen zijn om de voorraad te veranderen of uit te breiden.
De Epix Pro staat inmiddels in de store, alleen geen 47mm helaas.

Twijfel nog steeds tussen de Epix en de Epix Pro. Als de ECG definitief was zou ik het wel weten

[ Voor 10% gewijzigd door shoombak op 20-07-2023 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ob3lix
  • Laatst online: 15:22
Sinds kort in het bezit van Garmin Fenix 7s Sapphire solar. Hele stap vooruit t.o.v. mijn 3 jaar oude Venu.
Voor de 7s gekozen vanwege mijn smalle polsen. Overige requirements waren multiband GPS, kaarten en toch ook wel de looks.

Paar keer wezen hardlopen en bevalt goed. Meer informatie op het scherm, meer data en veel nauwkeurigere GPS dan mijn vorige horloge wat vooral handig is met intervallen.

Vandaag voor het eerst een route via komoot gesynct om te kijken hoe navigeren tijdens hardlopen bevalt. Het volgen van de route ging, op paar vergissingen na, eigenlijk best goed.
Merkte alleen dat ik alle aandacht nodig had om de kaart te volgen. Controleren of ik nog netjes volgens de workout liep ging wat minder.

Hoe ervaren jullie dit? :) Of is dit een kwestie van wennen en finetunen van gegevensschermen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ob3lix Loop je een workout op onbekend terrein dan? Dat lijkt me dan lastig te doen inderdaad met steeds op de kaart op je horloge kijken, maar verschijnen geen alerts met instructies over hoeveel meter je moet afslaan? Kan zijn dat je die niet krijgt als je met een workout bezig bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Poekie

Super Furry Animal

PatrickC schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 14:08:
@ob3lix Loop je een workout op onbekend terrein dan? Dat lijkt me dan lastig te doen inderdaad met steeds op de kaart op je horloge kijken, maar verschijnen geen alerts met instructies over hoeveel meter je moet afslaan? Kan zijn dat je die niet krijgt als je met een workout bezig bent.
Het is mogelijk om turn-by-turn navigation uit te zetten voor een route. Waarom, geen idee, maar het kan wel. Lijkt er ook op dat daarna nieuwe routes ook turn-by-turn uit hebben staan. En het moet dus per route weer aangezet worden.

Smashrun | Strava | Citystrides | Brickset

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zie ook: https://forums.garmin.com...---check-for-updates-only

Device settings backup and restore… EINDELIJK! Dan kun je nu dus een factory reset doen zonder al je settings te verliezen.

[ Voor 60% gewijzigd door PatrickC op 21-07-2023 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Yes, mooie lijst updates. Ik ben vooral erg blij met de splitview van kaart en metrics. Handig als 'ie op de fiets gemonteerd zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyronick
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:37

Pyronick

Vorsprung durch gas geben.

ascent schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 16:16:
Yes, mooie lijst updates. Ik ben vooral erg blij met de splitview van kaart en metrics. Handig als 'ie op de fiets gemonteerd zit.
Grappig hoe Ray dit hier terloops even aantipt, terwijl dit m.i. misschien wel de beste toevoeging is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PatrickC schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 14:52:
Zie ook: https://forums.garmin.com...---check-for-updates-only
[YouTube: Garmin Fenix 7 & Epix July Beta Update: Full Details!]

Device settings backup and restore… EINDELIJK! Dan kun je nu dus een factory reset doen zonder al je settings te verliezen.
Dat zou TOP zijn (al is het eerst zien en dan geloven)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ben benieuwd of het algoritme voor sleep detection nog een keer verbeterd wordt. Die presteert toch nog steeds erg mager vergeleken met Fitbit, Apple en Oura. Aangezien slaap een forse impact op de andere metrics en training readiness heeft is het jammer dat Garmin dat nog niet verbeterd heeft. Zou ik blijer meer zijn dan de meeste extra features die nu toegevoegd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanger1981
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 08-09 09:01
Ook hier maar even aanhaken. Mijn 735XT begint op te raken, met name de batterij, en dus in de markt voor vervanging.

Niet veel eisen maar multisport is een harde eis. Ook de batterijduur tijdens sporten is belangrijk, een halve triatlon (dus ca. 7 uur inclusief voorbereiden etc) moet zonder probleem kunnen, liefst nog langer. Goede GPS etc spreekt voor zich.
HR tijdens zwemmen zou ook fijn zijn.

Geen budget voor ogen. Meestal kies ik voor de (in mijn ogen) beste deal (value for money). Iemand tips/suggesties welke ik naar moet kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pyronick schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 16:31:
[...]
Grappig hoe Ray dit hier terloops even aantipt, terwijl dit m.i. misschien wel de beste toevoeging is.
Deze video is meer een aanvulling op een eerdere video waarin hij deze al bespreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
m0ridin schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 17:49:
[...]

Dat zou TOP zijn (al is het eerst zien en dan geloven)
Je kunt de beta uitproberen. ;)

Ik heb even bij Ray nagevraagd waar deze backup wordt opgeslagen en dat is bij je Garmin Connect account.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
sanger1981 schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 18:19:
Ook hier maar even aanhaken. Mijn 735XT begint op te raken, met name de batterij, en dus in de markt voor vervanging.

Niet veel eisen maar multisport is een harde eis. Ook de batterijduur tijdens sporten is belangrijk, een halve triatlon (dus ca. 7 uur inclusief voorbereiden etc) moet zonder probleem kunnen, liefst nog langer. Goede GPS etc spreekt voor zich.
HR tijdens zwemmen zou ook fijn zijn.

Geen budget voor ogen. Meestal kies ik voor de (in mijn ogen) beste deal (value for money). Iemand tips/suggesties welke ik naar moet kijken?
Garmin Forerunner 265 en als je kaarten wilt om te navigeren de Forerunner 965,

[ Voor 4% gewijzigd door PatrickC op 21-07-2023 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Heeft die multisport ja? Cool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ascent schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 18:35:
[...]

Heeft die multisport ja? Cool!
Ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ascent De Forerunner 255 zou je ook nog kunnen overwegen, Die heeft ook al multisport en zal nog wat goedkoper zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PatrickC schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 18:26:
[...]

Je kunt de beta uitproberen. ;)

Ik heb even bij Ray nagevraagd waar deze backup wordt opgeslagen en dat is bij je Garmin Connect account.
Heb een 955 ;)

En die beta hebben ze weer zo vernacheld dat ik die even niet probeer (ConnectIQ velden blijven niet onthouden dus moet je elke keer opnieuw toevoegen bij een activitieit). Dus ik wacht even tot ze dat hebben opgelost voordat ik de beta flash... Gelukkig had ik het uitgesteld ivm een ultra die ik gepland had, anders was ik ook de sjaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigWillem89
  • Registratie: Juli 2013
  • Niet online
ob3lix schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 13:59:
Sinds kort in het bezit van Garmin Fenix 7s Sapphire solar. Hele stap vooruit t.o.v. mijn 3 jaar oude Venu.
Voor de 7s gekozen vanwege mijn smalle polsen. Overige requirements waren multiband GPS, kaarten en toch ook wel de looks.

Paar keer wezen hardlopen en bevalt goed. Meer informatie op het scherm, meer data en veel nauwkeurigere GPS dan mijn vorige horloge wat vooral handig is met intervallen.

Vandaag voor het eerst een route via komoot gesynct om te kijken hoe navigeren tijdens hardlopen bevalt. Het volgen van de route ging, op paar vergissingen na, eigenlijk best goed.
Merkte alleen dat ik alle aandacht nodig had om de kaart te volgen. Controleren of ik nog netjes volgens de workout liep ging wat minder.

Hoe ervaren jullie dit? :) Of is dit een kwestie van wennen en finetunen van gegevensschermen?
Die turn by turn navigatie is ook echt ruk. Of het ligt aan mij.

Route gemaakt via Komoot en dan gestart met activiteit en dan route volgen.

Hij slaat regelmatig afslagen over waardoor je nog steeds continu op je kaartje moet kijken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZkyxV8MoELepwhybGg2wnOcW3pg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LPkJs33IQ1KhzbUPkiADlxwc.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je ook al keer geprobeerd zonder komoot? Gpx inladen via garmin connect, enz. Bij mij werkt dat wel prima. Geeft zelfs van te voren 100 meter en bij de afslag zelf een waarschuwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@BigWillem89 Net nog een route van 32 km gefietst via de standaard navigatie op het horloge. Geeft netjes alle afslagen aan, ruim van tevoren en bij de afslag zelf. Ik zal de volgende keer eens de Komoot app op het horloge gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigWillem89
  • Registratie: Juli 2013
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 14:00:
Heb je ook al keer geprobeerd zonder komoot? Gpx inladen via garmin connect, enz. Bij mij werkt dat wel prima. Geeft zelfs van te voren 100 meter en bij de afslag zelf een waarschuwing.
Via starten Navigate of via het starten van een bike/run/walk etc. activiteit?
In ieder geval eens de moeite waard om te proberen. Zal ik morgen eens doen.
PatrickC schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 15:50:
@BigWillem89 Net nog een route van 32 km gefietst via de standaard navigatie op het horloge. Geeft netjes alle afslagen aan, ruim van tevoren en bij de afslag zelf. Ik zal de volgende keer eens de Komoot app op het horloge gebruiken.
Ja, als je de activiteit navigeer start dan werkt het prima. Maar dan worden de activiteiten niet juist opgeslagen. Activiteit type is dan Navigate en Other ipv bike/run etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BigWillem89 schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 18:43:
Ja, als je de activiteit navigeer start dan werkt het prima. Maar dan worden de activiteiten niet juist opgeslagen. Activiteit type is dan Navigate en Other ipv bike/run etc.
Nee hoor, ik start eerst activiteit Fietsen en kies dan pas Navigatie via long press Up en dan kiezen voor Navigatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 13:43

RoyK

Hobby tekenaar

Ik ben uiteindelijk voor de Garming Instinct Crossover gegaan zonder solar. Hij is op dit moment voor een stevige discount te grijpen (319 euro).

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leona1981
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-10-2023

Leona1981

Bunny phone home

Sinds een paar dagen in het bezit van een Forerunner 255s music! Had altijd Samsung watches maar mis daar de mogelijkheden voor training dus daarom toch maar overstap gemaakt naar een Garmin 😊

Ziet er allemaal heel goed uit máár: ik heb niet voor niets te music variant gekocht. Ik wil graag Spotify gaan gebruiken op de Garmin maar krijg het niet voor elkaar. Ik kan Spotify niet downloaden. Hij geeft de melding dat ik daarvoor eerst mijn FR moet updaten met Garmin Express maar meerdere keren gedaan en hij is gewoon up to date maar blijf dezelfde melding krijgen.

Gezocht in dit topic maar kwam het nog niet tegen (of ik heb echt niet goed gekeken).

Herkent iemand dit 'probleem'? En zo ja, wat is de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• route99
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 05-06-2024

route99

just passionately curious...

Al via de Connect app geprobeerd?
https://www.gadgetstowear...runner-255-music-and-955/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leona1981

Leona1981

Bunny phone home

Ja, dat was het eerste wat ik heb geprobeerd. Maar dan dus deze melding

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8gqfgb9x-4O0xfY_RoNkQmbLb74=/x800/filters:strip_exif()/f/image/wR22b6O1vxKG1uL1ayrOa95G.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:48
Leona1981 schreef op zondag 23 juli 2023 @ 10:35:

[Afbeelding]
Maar dit is connect IQ in je screenshot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• route99

route99

Ik zou het via de PC doen.. net als hier
https://forums.garmin.com...-update-on-garmin-express

Er zijn meer problemen:
https://www.reddit.com/r/...get_spotify_on_255_music/
FAQ does say it can take up to a week for updates to download and install..

[ Voor 33% gewijzigd door route99 op 23-07-2023 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leona1981

Leona1981

Bunny phone home

Ook al geprobeerd via pc. Dacht ook eerst dat het puur Spotify was maar ook geprobeerd om een watch face te downloaden en daar krijg ik dezelfde melding.

Zie in de reddit link ook over "enroll in beta programm"
Ook maar gedaan maar ook dat veranderd er niets aan. Ik leg de watch wel even aan de kant dan, over een paar dagen maar weer proberen. Geen fijne eerste kennismaking met Garmin zo...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Leona1981 schreef op zondag 23 juli 2023 @ 10:35:

[Afbeelding]
Leona FR 255s Music.? Wat is Leona?

Edit: Oh, zie het al, je naam. |:( Nog nooit gezien zo. :)

[ Voor 6% gewijzigd door PatrickC op 23-07-2023 14:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:47
PatrickC schreef op zondag 23 juli 2023 @ 14:26:
[...]

https://www.behance.net/g...er-245-Music_UI-UX-Design

3rd party dingetje

Edit: soms is het nog simpeler. :D

[ Voor 5% gewijzigd door Gonadan op 23-07-2023 14:42 ]

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Leona1981

Leona1981

Bunny phone home

PatrickC schreef op zondag 23 juli 2023 @ 14:26:
[...]

Ja, mijn naam :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Leona1981 ik heb dit probleem ook gehad met een F6 of 245M lang geleden. Vond het toen erg frustrerend. De oplossing weet ik helaas niet meer maar het goede nieuws is dus dat het op te lossen is :) Het had bij mij in elk geval niks met een beta te maken ant dat programma was er destijds niet. Ik geloof dat ik via Express op de PC toen een update gedaan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Leona1981 schreef op zondag 23 juli 2023 @ 09:45:
Hij geeft de melding dat ik daarvoor eerst mijn FR moet updaten met Garmin Express?
Welke softwareversie staat er op je watch volgens je watch en volgens Garmin Express?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• route99

route99

Soms helpt het om Garmin Expres te deinstalleren, alles uit deze PC-map te verwijderen
code:
1
C:\Program Files (x86)\Garmin

en daarna Garmin Expres weer te installeren.

[ Voor 37% gewijzigd door route99 op 24-07-2023 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-09 16:22
Advies gevraagd: Ik ben opzoek naar een horloge voorbij het hardlopen, en ik fiets veel.

Al geruime tijd wielren ik, en daarbij heb ik een Wahoo fietscomputer met allerlei sensoren + Polar hartslag band. Prima combinatie om alles in de gaten te houden.
Nu pak ik ook het hardlopen op en wil ik wat meer bezig gaan met trainen op pace en hartslag zones.
Daarbij zou een horloge ideaal zijn.

Nu neem ik nog altijd mn telefoon mee in een buideltasje samen met de hartslag band.
Telefoon voor Muziek, Strava, en uiteraard hartslag band voor hart slag.

Eigenlijk ben ik dus op zoek naar een 'simpel' schermpje om tijdens het hardlopen wat af te kunnen lezen.
Ik ben geen fan van smart watches, en verwacht het horloge niet altijd om te hebben.

- Heeft het dan zin om te investeren in een Garmin of Polar horloge? Ik keek bijvoorbeeld naar een Forerunner 55
- Evt gebruik maken van horloge tijdens het fietsen, heeft dat nog toegevoegde waarde? Ik heb de Wahoo uiteraard al.
- Wahoo en Garmin eco-systemen door elkaar. Gaat dat een beetje soepel?
- Nemen jullie je telefoon nog mee naast het horloge?
- Wat zouden jullie adviseren? Dik in stappen, of voor een simpel 'schermpje' gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ob3lix
  • Laatst online: 15:22
Poekie schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 14:34:
[...]

Het is mogelijk om turn-by-turn navigation uit te zetten voor een route. Waarom, geen idee, maar het kan wel. Lijkt er ook op dat daarna nieuwe routes ook turn-by-turn uit hebben staan. En het moet dus per route weer aangezet worden.
@iedereen die reageerde, dank voor de het meedenken.
Zou inderdaad goed kunnen dat turn-by-turn niet goed staat/gaat.

Ga ik op letten de volgende keer. Thanks voor de tip.

Het leek er ook op dat de navigatiegegevensschermen de plek innamen van de workout gegevensschermen.
Ben nu met de gegevensschermen aan het stoeien om met zo min mogelijk schermen alle benodigde data te hebben.

Moet zeggen dat in vergelijking met mijn oude Garmin Venu de UX van de fenix 7 wat minder intuïtief is, maar dat kan ook door de hoeveelheid extra functies komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leona1981

Leona1981

Bunny phone home

ascent schreef op maandag 24 juli 2023 @ 08:11:
[...]

Welke softwareversie staat er op je watch volgens je watch en volgens Garmin Express?
13.21 volgens beide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Dan zou je moeten kunnen updaten

https://forums.garmin.com...ies-software-update-15-19

V15.19 is een paar maand uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leona1981

Leona1981

Bunny phone home

ascent schreef op maandag 24 juli 2023 @ 17:59:
[...]

Dan zou je moeten kunnen updaten

https://forums.garmin.com...ies-software-update-15-19

V15.19 is een paar maand uit
ja, dat had ik ook gezien. Herstel gedaan op de wacht om te kijken of dat effect heeft.
Ook Garmin Express gede-installeerd en opnieuw geïnstalleerd maar hij blijft op 13.21 hangen en nog steeds die stomme melding ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Leona1981 schreef op maandag 24 juli 2023 @ 18:21:
[...]

ja, dat had ik ook gezien. Herstel gedaan op de wacht om te kijken of dat effect heeft.
Ook Garmin Express gede-installeerd en opnieuw geïnstalleerd maar hij blijft op 13.21 hangen en nog steeds die stomme melding ;(
En vanuit de watch via wifi? Desnoods even met de bluetooth uit zodat je zeker weet dat ie niet via ie mobiel loopt.

Alternatief kan nog zijn via een ander garminapp, Garmin explore. Die kan ook software updates doen. Wel heel vaag dat ie zo moeilijk doet.

Laatste gekke idee, een keertje via iets anders dan je vaste thuisaansluiting? Bij iemand anders op de wifi of via de 4G ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leona1981

Leona1981

Bunny phone home

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R50WQEGMHO7djDrUdW0_YsW3hSs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/eNVLu1AJ5Hg0O4Wp6mSanjeT.png?f=fotoalbum_large

:')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:25

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

… hier stond een domme comment. koffie! :Y)

[ Voor 91% gewijzigd door iNSaNe-oNe op 24-07-2023 19:38 ]

... en oranje! :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ascent
iNSaNe-oNe schreef op maandag 24 juli 2023 @ 19:37:
[...]

Explore is niet hetzelfde als Express :)
Klopt. Ze had, wat ik zo las, Express en connect al geprobeerd en dan is explore de 3e optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leona1981

Leona1981

Bunny phone home

Klopt. Want met Express kom ik helemaal geen steek verder.
Updaten via watch zelf: hoe dan? Want als ik naar "software update" ga staat er alleen "Automatisch bijwerken" en dan aan of uit.

Bedankt voor alle tips en adviezen. Maar kom er tot nu toe helaas niet verder mee :(
Heb de Garmin helpdesk/support maar eens even een mail gestuurd. Hopelijk kunnen ze me daar verder helpen. Verder tot nu toe wel blij met de watch. Voelt licht aan en slaap meting en activiteiten meting en koppeling met Strava werkt prima. Nu "alleen" nog Spotify werkend krijgen haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• route99

route99

@Leona1981 Heb je ook al een hard reset geprobeerd van je FR 255s Music en dan weer updaten?

[ Voor 21% gewijzigd door route99 op 24-07-2023 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leona1981

Leona1981

Bunny phone home

route99 schreef op maandag 24 juli 2023 @ 20:13:
@Leona1981 Heb je ook al een hard reset geprobeerd van je FR 255s Music en dan weer updaten?
Ik heb de opties 'standaard instellingen herstellen' en de 'gegevens verwijderen en instellingen herstellen' beide geprobeerd. Allebei zonder succes.

Krijg toch echt het gevoel dat er 'iets' aan de kant van Garmin geblokkeerd is zodat ik niet kan updaten naar een nieuwere versie. Watch via Garmin zelf ook gekocht. Leek me makkelijker ivm support ook. Reactie op mail kan 2 werkdagen duren staat er..

Update: updaten naar de nieuwste versie kan ik nog steeds niet. Via het Garmin forum er ook achter gekomen dat er meerdere zijn met dit probleem. https://forums.garmin.com...cant-update-my-garmin-255

Gelukkig wel een workaround voor het installeren van Spotify ("gewoon" zoeken op Spotify ipv via "music" naar Spotify te gaan en dan kan ik hem wel downloaden en installeren :X )
Dus voor dat stuk ben ik nu in ieder geval geholpen. Maar het rare eraan is dat Garmin dus al bijna 2 maand bekend is met het probleem dat gebruikers niet kunnen updaten naar een nieuwe versie en daardoor problemen ondervind maar het probleem (nog) niet oplost....

[ Voor 37% gewijzigd door Leona1981 op 25-07-2023 19:58 . Reden: Spotify nu wel kunnen installeren, helft van het probleem dus opgelost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Leona1981 schreef op maandag 24 juli 2023 @ 19:42:
.
Updaten via watch zelf: hoe dan? Want als ik naar "software update" ga staat er alleen "Automatisch bijwerken" en dan aan of uit.
Hmm ik heb daar ook een "check for updates" die een handmatige update forceert.
Pagina: 1 ... 265 ... 322 Laatste