Nou, ik heb de knoop doorgehakt (en vrouwlief soort van overtuigd

). Er is een Fenix 6s Pro onderweg, het liefst had ik een gewone Fenix qua batterijduur maar met mijn smalle polsen was dat iets teveel van het goede. Dus voor de 6s Pro gegaan als vervanger van mijn Garmin Venu. Redenen voor het overstappen:
- Navigatie (met maps)
- Meer ondersteuning voor het hardlopen (herstel, aerobic effect, etc.)
- Ondersteuning voor hartslag band met running dynamics (dat blijkt de Venu niet te hebben)
- Nieuwe gadget
Ik heb ook Forerunners overwogen, maar vond eigenlijk geen goed alternatief. De 745 zat in dezelfde prijsrange (ik heb 470 betaald voor de 6s Pro), maar dan heb je breadcrumbs ipv maps. Dus dat was voor mij een nobrainer. Ik ben benieuwd naar de eerste ervaringen, vooral het gemis aan touchscreen hoop ik aan te kunnen wennen.
Mijn Garmin Venu is alle kleurretentie inmiddels trouwens kwijt. Ook bij vrouwlief zit er wel retentie op het scherm, maar bij ons allebei is het gelukkig niet meer storend.
Edit: Meh, de 6s Pro was allesbehalve nieuw. Die is weer retour gegaan. Maar even kijken of ik nog even afwacht wat de prijs gaat doen of dat ik hem nu al bestel.
[
Voor 7% gewijzigd door
Arjan90 op 14-04-2021 07:29
]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."