Lord_Dain schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 13:29:
[...]
Dat is ook wel zo, alleen heet het topic 'het grote sporthorloge met GPS topic' vervolgens lees je hier voornamelijk over de Garmin sporthorloges, inmiddels hebben ook andere merken sporthorloge met GPS. Dus of de OP is niet goed (meer) of de titel van het draadje mag een keer aangepast worden

(of beide natuurlijk). Er zijn denk ik toch wel mensen die de OP eerst lezen, dat is zelfs zoals het hoort, toch?
Er zijn helaas maar weinig fabrikanten van volwaardige -sport- gps horloges. En als er dan een keer iets nieuws komt sneeuwt zo'n toestel al snel onder in het geweld rondom garmin. Als je goed in de markt kijkt zie je dat het een keiharde wereld is waarin garmin (te) comfortabel aan de leiding is met maar weinig competitie.
@
rutgergron noemt vooral smartwatch fabrikanten als alternatief op
Er zijn wel voldoende alternatieven in de vorm van smartwatches of hybride sport/smart, maar van de weinige concurrenten die over zijn hoor je helaas weinig nieuws. Je hebt het Finse merk Suunto en Polar en vooruit Sigma en Timex hebben recentelijk nog iets uitgebracht, maar Garmin heeft op zich de zaken redelijk goed voor elkaar met een eigen platform, een bewezen trackrecord en volop keuze.
Wahoo, inmiddels een bewezen concurrent van garmin in de fietscomputer wereld, zou volgens de geruchten ook in de horloge markt stappen, maar dit is tot nu toe nog niet gebeurt.
Voor mij heeft de titel van het topic verder weinig waarde, ik vind het prima zoals het is met ruimte voor andere toestellen, ik volg het topic gewoon en reageer er in. Wat andere mensen doen weet ik niet, maar als ik zie dat de OP bijgewerkt moet worden in een ander topic, dan sla ik deze meestal ook over.
[
Voor 7% gewijzigd door
rockhopper op 22-07-2020 17:38
]