Aghanim schreef op maandag 25 mei 2020 @ 09:18:
Hmm ik word steeds enthousiaster. Had mezelf een cadeau beloofd als ik mijn PR op de HM zou verbeteren. Dat is gisteren gelukt. Echt nodig is het niet want mijn FR245 voldoet prima maar ik mis wel pay en music en nu ik meer wil gaan trailrunnen in onbekend gebied is maps ook handig.
Ben alleen benieuwd of de F6S Pro niet alsnog te lomp is want ik houd van relatief kleine klokken (FR245, Venu etc.). Balen dat ik deze niet even kan bekijken in de winkel ipv bestellen en mogelijk retourneren.
Ik heb ze (in België) al naast elkaar zien liggen in de A.S. Adventure (toch zeker die van Mechelen en Leuven), daar ligt meestal de volledige Garmin lineup (Forerunner, Vivoactive, Instinct en Fenix toch, Delta let ik niet zo op). Winkels zijn ook weer open sinds een week of twee, maar goed in Nederland zijn ze nooit dicht geweest. Zijn er geen gelijkaardige winkels in NL?
Ik kan de precieze verhoudingen niet helemaal goed herinneren maar ik vond de F6S er wel klein uit zien. Dikte kan ik weinig van zeggen, in de winkel zijn die vastgemaakt aan een staander. FR 245 is wel wat slanker, het kan wel dat de F6S wat moeilijker onder de mouwen van een overhemd gaat.
Je zou, aangezien je toch regelmatig horloges koopt, er één kunnen houden voor het sporten (F6S) en één voor casual gebruik (Venu bv). Bij het gebruik voor navigatie bij trailrunnen zou het relatief kleine scherm van de F6S net kunnen storen.
@
Frenz64 De FR 935 kan helemaal geen kaart tonen. Ik heb de route functionaliteit van mijn FR 935 nog niet vaak gebruikt
maar voor mij doet die geen turn by turn navigatie, er is alleen broodkruimelspoor om te volgen en ik krijg alleen melding als ik van de route af ga. Het geheugen is ook miniem, geen plaats voor kaarten.
Edit: FR935 heeft dus wel turn by turn navigatie, maar zeker geen kaarten.