Het grote sporthorloge met GPS topic.

Pagina: 1 ... 146 ... 324 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valorian
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:15
Ik begrijp @rutgergron wel, vindt het ook niet erg logisch zo. Ik werk toch naar een weekdoel toe en dan is het fijn om bijv op donderdag te zien hoeveel km’s ik die week, vanaf maandag, al gehad heb. Helemaal vreemd us dat je in de app wel kan instellen of je je week op zondag of maandag wilt laten starten, maar dat met die input dus verder niets gedaan wordt.

Maar dat gezegd hebbende realiseer ik mij ook dat geen enkele interface voor elke gebruiker alles zal bieden, dus als ik mijn weeksaldo wil weten ga ik naar strava.

PS: zo zijn er wel meer suboptimale weergaves. Bijvoorbeeld: kijk je naar je maandtotaal halverwege een maand dan staat daar ook het gemiddelde per dag en week maar dan wel doorgerekend naar de hele maand. Dus als je op 10 mei al 100km hebt afgetikt staat daar bij gemiddelde per dag 3km en per week 25km... 🙃

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Valorian schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 23:32: Helemaal vreemd us dat je in de app wel kan instellen of je je week op zondag of maandag wilt laten starten, maar dat met die input dus verder niets gedaan wordt.
Wordt dat niet op het horloge gebruikt bij bv watchfaces? In de standaard watchface van mijn FR645M staan bij mij namelijk de km’s die ik tot dan gerend heb in de week waarin we zitten en die telt dan vanaf maandag, wat mijn instelling is als start van de week.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valorian
PatrickC schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 23:55:
[...]

Wordt dat niet op het horloge gebruikt bij bv watchfaces? In de standaard watchface van mijn FR645M staan bij mij namelijk de km’s die ik tot dan gerend heb in de week waarin we zitten en die telt dan vanaf maandag, wat mijn instelling is als start van de week.
Ah je hebt gelijk. En ik bedenk me dat in de standaard stausschermpjes waar je op de watch doorheen kan bladeren ook een “this week” schermpje zit. @rutgergron voor jou ook handig om te weten, zo heb je dus toch nog een plek waarbij je binnen het garmin ecosysteem het weeksaldo tot dan toe terugziet. Blijft in mijn optiek gek dat er zaken zijn die wel op watch staan maar dus niet in apo, net zoals ook bijv “race predictor”, die vind ik ook niet in app. Maar komende vanuit TomTom is de zowel app als watch voor mij nog altijd een verademing qua wat je er allemaal terug kan vinden 🎉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:38
PatrickC schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 23:55:
[...]

Yup, daar wordt het wel gebruikt. Moet ook zeggen dat ik het meest daar kijk voor dingen in een week.
trends over langere termijn vind ik de exacte dag minder boeiend.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Ik vind het wel een gemis dat Garmin bepaalde periodes niet te lijkt te ondersteunen. De huidige week kan je inderdaad vrij snel inzien op je horloge zelf maar ik werk naar een jaar doel toe waarbij ik voor mijzelf iedere maand/week in ieder geval X richting het doel wil hebben. Dan is het toch wel handig om dat in te kunnen zien op maand basis en wat ik bijvoorbeeld vorige week gedaan heb.

Nu moet ik met de hand de verschillende activiteiten bij elkaar nemen en gaan rekenen. Voor een horloge van >€600 voelt dat wel erg knullig, helemaal omdat mijn vriendin dit met haar goedkope horloge in combinatie met de gratis versie van Endomondo wel zo in kan zien in de mobiele app.

Ook is het gewoon jammer dat je persoonlijke doelen nog steeds enkel van via de Garmin Connect website kan inzien. Het zou leuk zijn als je dat ook op de mobiele app kon en bijvoorbeeld aan het einde van een activiteit te zien krijgt of/hoeveel je naar je doel toegewerkt hebt op je horloge.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Op de Garmin Connect website kun je rapporten maken over bijvoorbeeld de gelopen afstand van de laatste 4 weken. Dan krijg je wel de totalen per week te zien, met maandag als start dag.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BFzUuKTVzNffAb8ti-OoBS3-QM8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/iEXaFQ23q8YP0S0JyUOChciU.png?f=fotoalbum_large

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valorian
Caayn schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 07:51:
Ik vind het wel een gemis dat Garmin bepaalde periodes niet te lijkt te ondersteunen. De huidige week kan je inderdaad vrij snel inzien op je horloge zelf maar ik werk naar een jaar doel toe waarbij ik voor mijzelf iedere maand/week in ieder geval X richting het doel wil hebben. Dan is het toch wel handig om dat in te kunnen zien op maand basis en wat ik bijvoorbeeld vorige week gedaan heb.

Nu moet ik met de hand de verschillende activiteiten bij elkaar nemen en gaan rekenen. Voor een horloge van >€600 voelt dat wel erg knullig, helemaal omdat mijn vriendin dit met haar goedkope horloge in combinatie met de gratis versie van Endomondo wel zo in kan zien in de mobiele app.

Ook is het gewoon jammer dat je persoonlijke doelen nog steeds enkel van via de Garmin Connect website kan inzien. Het zou leuk zijn als je dat ook op de mobiele app kon en bijvoorbeeld aan het einde van een activiteit te zien krijgt of/hoeveel je naar je doel toegewerkt hebt op je horloge.
Waarschijnlijk niet helemaal wat je bedoelt, maar voor de zekerheid:
Als je op de app naar "activiteiten" -> "hardlopen" gaat en dan rechtsboven op "1j" klikt kan je vervolgens daaronder ook de kilometers per maand zien. Je hebt dan dus je totale jaar-afstand + afstand per maand van de afgelopen maanden in een overzicht. In je horloge zie je je week-score. Met deze combi heb je dus zicht op waar je staat voor dat jaar, voor die huidige maand, voor de huidige week, voor de laatste 7 dagen en voor de laatste 4 weken. En voor de afgelopen maanden. Wat mis je dan nog precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgergron
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 05-10 20:16
Hoe kan ik in mijn horloge mijn week overzicht zien? Kan het niet vinden namelijk, heb een Vivoactive 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valorian
rutgergron schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 08:55:
Hoe kan ik in mijn horloge mijn week overzicht zien? Kan het niet vinden namelijk, heb een Vivoactive 3.
Ah die ken ik niet, weet niet of het daar ook in zit. In de 945 zit het als je met knopje linksonder door de verschilende 'hoofdschermen' scrollt, dan kom je vanzelf bij een scherm met "this week". Verder zijn er bij de 945 diverse watchfaces. Een van de standaard-watchfaces laat ook op de watchface zelf het weektotaal zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op mijn FR645M zit dat ook niet standaard maar via Connect IQ kun je bv een widget ‘Weekly Activity’ installeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bram34
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 07-10 23:38
Valorian schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 08:08:
[...]

Waarschijnlijk niet helemaal wat je bedoelt, maar voor de zekerheid:
Als je op de app naar "activiteiten" -> "hardlopen" gaat en dan rechtsboven op "1j" klikt kan je vervolgens daaronder ook de kilometers per maand zien. Je hebt dan dus je totale jaar-afstand + afstand per maand van de afgelopen maanden in een overzicht. In je horloge zie je je week-score. Met deze combi heb je dus zicht op waar je staat voor dat jaar, voor die huidige maand, voor de huidige week, voor de laatste 7 dagen en voor de laatste 4 weken. En voor de afgelopen maanden. Wat mis je dan nog precies?
Ik snap @Caayn en @rutgergron wel. Voor het werken naar doelen toe is het gewoon minder praktisch. Ik wil weten wat ik per week, per maand en per jaar gelopen heb. Het liefst met de mogelijkheid om aantekeningen te kunnen maken. Waarom heb ik die week meer of minder gelopen.
Als ik nu wil weten wat ik dit jaar gelopen heb ga ik naar Strava toe.
Om de afgelopen 4 weken te bekijken vanaf de huidige dag is handig om de trainingsintensiteit/belasting te bekijken. Alleen ik mis een mooi overzicht.

Daarnaast mis ik ook de mogelijkheid om op de kaart mijn snelheid te zien. Aangegeven met kleur bijvoorbeeld. Paars piek, blauw snel, groen gemiddeld, oranje langzaam, rood traag. Dan kan je in één opzicht zien waar en hoe je gelopen hebt. Het liefst dat je dan nog kan aantikken en dat de snelheid getoond wordt.

De grafieken die nu getoond worden gaan op basis van tijd, dit vind ik ook jammer. Waarom tijd en niet op basis van km? Je kan prima beide neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-10 13:58
Op je horloge, ga naar History -> Totals -> Running -> Weekly. Daar zie je het overzicht per week ipv de laatste 7 dagen.

[ Voor 9% gewijzigd door Taigu op 13-05-2020 15:10 ]

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Gonadan
Het wordt wel een beetje geneuzel zo hoor. Je koopt een horloge wat activiteiten tracked en daar krijg je sofware bij, de één vind dat prima voldoen en de ander zoekt meer.
De meeste fanatiekere sporters of mensen die van details houden zie ik toch vaak andere tools gebruiken en de bestanden inladen of een dienst van een derde partij afnemen. Het is juist mooi dat dat kan, het is onmogelijk om met één pakket iedereen tevreden te krijgen.
Zoveel mensen zoveel wensen.

[ Voor 3% gewijzigd door Gonadan op 13-05-2020 14:15 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgergron
Gonadan schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 14:15:
Het wordt wel een beetje geneuzel zo hoor. Je koopt een horloge wat activiteiten tracked en daar krijg je sofware bij, de één vind dat prima voldoen en de ander zoekt meer.
De meeste fanatiekere sporters of mensen die van details houden zie ik toch vaak andere tools gebruiken en de bestanden inladen of een dienst van een derde partij afnemen. Het is juist mooi dat dat kan, het is onmogelijk om met één pakket iedereen tevreden te krijgen.
Zoveel mensen zoveel wensen.
Tot op zekere hoogte klopt dat, alleen om bijv. bewust bepaalde features eruit te laten om consumenten naar hogere modellen te lokken. Heb er beetje een dubbel gevoel bij.

Ik ben echt wel tevreden met mijn Vivoactive 3. Maar het zou niet een grote moeite moeten zijn om de horloge ook van audio te voorzien voor interval. Het model profileert zich toch als high-end activity tracker. Maar ruimte voor '7 timed' activities voor opslag, maak er dan 25 van. Laat staan een week overzicht ipv 7 dagen terug. Software en hardware technisch zou dit allemaal makkelijk moeten kunnen.

De nieuwe Vivoactive 4 kost gemiddeld €300,-. Dit is toch écht een premium prijs waarbij de bovenstaande features er toch wel in zou moet zitten.

Komt ook dat Garmin een monopoly positie heeft en niet echt last heeft van hevige concurrentie. Concurrentie is er wel maar mensen die serieus met sporten bezig zijn kunnen eigenlijk alleen bij Garmin terecht.

[ Voor 13% gewijzigd door rutgergron op 13-05-2020 15:38 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-10 13:09
@Caayn en @rutgergron kennen jullie het Garmin Connect wel via de browser? Natuurlijk, niet via het horloge, maar het horloge is wat mij betreft per definitie niet geschikt voor uitgebreidere analyses/voortgangbepaling. Hier kun je vrij veel data naast elkaar zetten om te analyseren, inclusief afstand, gemiddelde snelheid/tempo, hoogtemeters, etc. Ik kwam juist uit op Garmin, omdat Strava in de maandtotalen bijv. ook het fietsen meeneemt. Waardeloos dus.

Schaamteloze crosspost uit het Hardlopen topic, maar je kan dit ook voor activiteiten als fietsen e.d. doen dus het is ook relevant in dit topic, zoals ook blijkt uit de discussie die hier ontstaat. Groeperen kan per kalenderweek, per maand of per jaar.
Arjan90 schreef op donderdag 30 april 2020 @ 12:01:
[...]
MaandMaartApril
Afstand138 km148 km
Hoogtewinst208 m358 m
Gemiddelde snelheid8,9 kilometer per uur9,5 kilometer per uur
Gemiddelde hartslag157 bpm152 bpm
Gemiddelde cadans162 spm165 spm

[...]
toon volledige bericht
Je kan dit bereiken via: https://connect.garmin.com/modern/progress-summary

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • +6 Henk 'm!
rutgergron schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 15:33:
[...]

Tot op zekere hoogte klopt dat, alleen om bijv. bewust bepaalde features eruit te laten om consumenten naar hogere modellen te lokken. Heb er beetje een dubbel gevoel bij.

Ik ben echt wel tevreden met mijn Vivoactive 3. Maar het zou niet een grote moeite moeten zijn om de horloge ook van audio te voorzien voor interval. Het model profileert zich toch als high-end activity tracker. Maar ruimte voor '7 timed' activities voor opslag, maak er dan 25 van. Laat staan een week overzicht ipv 7 dagen terug. Software en hardware technisch zou dit allemaal makkelijk moeten kunnen.

De nieuwe Vivoactive 4 kost gemiddeld €300,-. Dit is toch écht een premium prijs waarbij de bovenstaande features er toch wel in zou moet zitten.

Komt ook dat Garmin een monopoly positie heeft en niet echt last heeft van hevige concurrentie. Concurrentie is er wel maar mensen die serieus met sporten bezig zijn kunnen eigenlijk alleen bij Garmin terecht.
Waarom ga je nu weer op die tour? Daar is een tijdje terug genoeg over gezegd volgens mij? We waren nu toch bezig over het zien van week totalen? Laten we het daar bij houden a.u.b..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rutgergron
PatrickC schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 18:05:
[...]

Waarom ga je nu weer op die tour? Daar is een tijdje terug genoeg over gezegd volgens mij? We waren nu toch bezig over het zien van week totalen? Laten we het daar bij houden a.u.b..
Klopt, zal er verder ook over ophouden. (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TR1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15:55
Momenteel loop ik het meest met mijn AW5, wel meestal met borstband.
Gaat op zich wel aardig maar ik wordt wel een beetje gek van de accuduur, touchscreen ed.
Zat al een tijdje mee te kijken en twijfelde lang tussen een Garmin Fenix 5x plus of een 6 Pro.
Net toch maar een nieuwe 5x plus besteld voor nog geen €430.
In het verleden heb ik al eens een Fenix 3 non hr gehad dus ik ben erg benieuwd naar de 5x plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvsteyn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:10
TR1969 schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 09:58:
Gaat op zich wel aardig maar ik wordt wel een beetje gek van de accuduur, touchscreen ed.
Zat al een tijdje mee te kijken en twijfelde lang tussen een Garmin Fenix 5x plus of een 6 Pro.
In het verleden heb ik al eens een Fenix 3 non hr gehad dus ik ben erg benieuwd naar de 5x plus.
Als je al een Apple watch hebt, waarom dan niet gekozen voor bijvoorbeeld de forerunner 945 (als je tenminste al die functionaliteit denkt te gaan gebruiken)? Of ga je de Fenix altijd gebruiken ipv je Apple watch?

Heb zelf ook een AW5 en wil ivm batterijduur mijn huidige FR235 gaan vervangen en neig juist naar de 945 omdat ik het horloge alleen wil gaan gebruiken tijdens het sporten en niet zo voor de looks hoef te gaan.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR1969
bvsteyn schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 10:17:
[...]

Als je al een Apple watch hebt, waarom dan niet gekozen voor bijvoorbeeld de forerunner 945 (als je tenminste al die functionaliteit denkt te gaan gebruiken)? Of ga je de Fenix altijd gebruiken ipv je Apple watch?

Heb zelf ook een AW5 en wil ivm batterijduur mijn huidige FR235 gaan vervangen en neig juist naar de 945 omdat ik het horloge alleen wil gaan gebruiken tijdens het sporten en niet zo voor de looks hoef te gaan.. :)
Qua functionaliteit ontlopen de 5x plus en de 945 elkaar niet heel erg veel als ik ze naast elkaar leg.
Allebei hebben ze multisport, muziek en kaarten (iets wat bijvoorbeeld de Polar Grit X niet allemaal heeft).
De (Stalen) looks van de Fenix vindt ik persoonlijk dan wel een stuk mooier dan die van de (kuststof) 945.
De scherpe prijs gaf het laatste zetje.
Of ik het altijd ga gebruiken of in combinatie met de AW weet ik nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ziny
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 17:29
Aangezien ik geen aankoopadvies topic vond voor accessoires post ik dit hier:

Ik ben op zoek naar een SmartWatch voor een familielid die niet al 'te' behendig is met hardware, de Xiaomi Mi Band leek mij interessant maar aangezien deze persoon geen smartphone heeft ben ik op zoek naar een alternatief met ingebouwde GPS.

Had gedacht aan prijsklasse 50-100 EUR of is dit te laag voor deze vereisten?

Graag iets minimalistisch, klein en niet te opvallend. Iets basis en gebruiksvriendelijk die zijn job doet. Zal vooral gebruikt worden om te gaan wandelen en in het dagdagelijkse leven.

Alvast bedankt indien iemand een voorstel heeft!

[ Voor 16% gewijzigd door ziny op 16-05-2020 12:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:00
Goede keus. Ik heb bij dezelfde shop hetzelfde horloge gehaald voor €469, prijs is nu idd €427 dus nog een stuk lager. Goede aanbieding! Ik denk dat de 7 serie ook wel zal komen binnen nu en een half jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

ziny schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 12:34:
Aangezien ik geen aankoopadvies topic vond voor accessoires post ik dit hier:

Ik ben op zoek naar een SmartWatch voor een familielid die niet al 'te' behendig is met hardware, de Xiaomi Mi Band leek mij interessant maar aangezien deze persoon geen smartphone heeft ben ik op zoek naar een alternatief met ingebouwde GPS.

Had gedacht aan prijsklasse 50-100 EUR of is dit te laag voor deze vereisten?

Graag iets minimalistisch, klein en niet te opvallend. Iets basis en gebruiksvriendelijk die zijn job doet. Zal vooral gebruikt worden om te gaan wandelen en in het dagdagelijkse leven.

Alvast bedankt indien iemand een voorstel heeft!
Wat wil de persoon weten van zijn wandelingen?

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ziny
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 17:29
Cyberpope schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 12:59:
[...]

Wat wil de persoon weten van zijn wandelingen?
Basisfunctie's zoals datum / tijd, afgelegde afstand, stappen en verbrande calorieën zullen voldoende zijn, liefst vrij simpel houden als introductie tot smart watches :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:47
Ik vraag me wel af of het veel zin heeft zonder smartphone.
Als ik zie wat er overblijft van alle informatie die mijn Polar Vantage verzamelt als ik dat zonder smartphone zou terugkijken dan is dat niet veel.
Hoe wil die persoon een route gaan terugkijken op zijn smartwatch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

ziny schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 13:10:
[...]

Basisfunctie's zoals datum / tijd, afgelegde afstand, stappen en verbrande calorieën zullen voldoende zijn, liefst vrij simpel houden als introductie tot smart watches :)
En dit dan alleen op de horloge zien of ook graag op de computer?

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valorian
jopie schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 13:19:
Ik vraag me wel af of het veel zin heeft zonder smartphone.
Als ik zie wat er overblijft van alle informatie die mijn Polar Vantage verzamelt als ik dat zonder smartphone zou terugkijken dan is dat niet veel.
Hoe wil die persoon een route gaan terugkijken op zijn smartwatch?
Er staat niet dat ie zijn route wil terugkijken. Rest kan je ook op computer terugzien.

@ziny De functies die je noemt hebben alles te maken met een sporthorloge en niets met een smartwatch. Voor die functies hoef je geen koppeling aan internet/telefoon te hebben. In hoeverre zie je deze wens dan toch als opstap naar smartwatch? Of zou een tomtom-horloge bijv ook voldoen? Voordeel daarvan is dat tussenkomst mobiel niet nodig is.

[ Voor 26% gewijzigd door Valorian op 16-05-2020 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-10 13:58
@ziny Amazfit Bip

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:01
ziny schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 13:10:
[...]

Klinkt meer als spoty watch.

Mijn TomTom Cardio Multisport gaat er uit. Zoeits?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frij5fd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 04-10 22:17
https://buy.garmin.com/nl-NL/NL/p/574602 (Vivosport) dekt volgens mij alle behoeften en is rond de 100 euro verkrijgbaar

[ Voor 4% gewijzigd door Frij5fd op 16-05-2020 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valorian
Ik denk ook aan zo'n TomTom voor @ziny 's vraag. Ze zijn nu dirt-cheap (de "3" serie al voor zo'n 50 euro 2e hands) en erg van de eenvoud. Iemand die niet teveel gedoe en info wilt moet je nu niet meteen gaan opzadelen met een Garmin of Samsung met 1001 opties. Alleen zijn ze niet echt 'klein en onopvallend', maar goed, dan moet je voor zo'n fitbit achtige oplossing gaan.

@maartend Heb je destijds ook de TomTom via rentepunten gekocht? Ik heb ook nog zo'n TomTom Cardio Multisport liggen. Onverwoestbaar en hoewel niet uitblinkend in mogelijkheden wel een barometer en voor zijn tijd lange batterijduur. Altijd blij mee geweest. Daarna nog paar jaar "Adventurer" gehad (de opvolger) en pas sinds 6 maanden een Garmin 945.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maartend
Valorian schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 14:30:
@maartend Heb je destijds ook de TomTom via rentepunten gekocht? Ik heb ook nog zo'n TomTom Cardio Multisport liggen. Onverwoestbaar en hoewel niet uitblinkend in mogelijkheden wel een barometer en voor zijn tijd lange batterijduur. Altijd blij mee geweest. Daarna nog paar jaar "Adventurer" gehad (de opvolger) en pas sinds 6 maanden een Garmin 945.
Nee, gewoon gekocht. Maar nu sinds week een Garmin 830 voor de MTB en zoek iets wat daar mee praat. Dus vivoactive. Dus gaat deze weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frenz64
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-10 21:52
Of Amazfit Bip S, doet alles wat je vraagt @ziny en kost €50 nieuw

Niet te vergeten best in class accuduur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Santee schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 12:35:
[...]

Goede keus. Ik heb bij dezelfde shop hetzelfde horloge gehaald voor €469, prijs is nu idd €427 dus nog een stuk lager. Goede aanbieding! Ik denk dat de 7 serie ook wel zal komen binnen nu en een half jaar.
Hebben jullie het hier over die Deense website? Ik heb de Fenix 5 Plus Sapphire of Fenix 5x Plus Sapphire ook op het oog, en die webshop heeft wel hele scherpe prijzen. Echter, aangezien het niet om een paar tientjes gaat twijfel ik een beetje. Wat nu als het horloge defect raakt bijvoorbeeld? Hoe staan jullie hierin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Verwijderd schreef op zondag 17 mei 2020 @ 17:17:
[...]

[...]

Hebben jullie het hier over die Deense website? Ik heb de Fenix 5 Plus Sapphire of Fenix 5x Plus Sapphire ook op het oog, en die webshop heeft wel hele scherpe prijzen. Echter, aangezien het niet om een paar tientjes gaat twijfel ik een beetje. Wat nu als het horloge defect raakt bijvoorbeeld? Hoe staan jullie hierin?
Tja ze hebben een Nederlandse shop, wellicht dat je wat meer verzending moet betalen, maar eerlijk gezegd heb ik al jaren geen kapotte electronica meer gehad (even afkloppen), dus ik kijk liever naar de scherpe prijs. Zeker voor die €427, ik zou geen €500 betalen puur omdat het een NL shop is en dus makkelijkere garantie claims heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR1969
Verwijderd schreef op zondag 17 mei 2020 @ 17:17:
[...]

[...]

Ook zij geven gewoon 2 jaar garantie dus ik verwacht daar geen andere manier van werken dan na aankoop bij een nederlandse winkel.

https://www.runningxpert....rhoekanikeenclaimindienen

Ook eerdere aankopen in het buitenland zijn op dat punt altijd probleemloos geweest.
Voor deze prijs vond ik het persoonlijk het risico waard.

[ Voor 5% gewijzigd door TR1969 op 17-05-2020 20:26 . Reden: Link toegevoegd ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Verwijderd Mijn broer heeft daar laatst nog de Fenix 6 Sapphire Titanium aangeschaft. Was binnen een paar dagen binnen. Is gewoon een prima webshop.

[ Voor 61% gewijzigd door PatrickC op 17-05-2020 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Heren (en dames ;)), afgelopen weekend ben ik gaan MTB'en en heb ik, zoals ik al meerdere keren gedaan heb, een gpx geïmporteerd als koers. Het enige verschil met andere keren is dat ik nu onderweg dacht in te pikken omdat een deel van de rit langs huis lag en naar de start rijden verder is.

M'n 245 zei al snel dat ik "Op koers" zat, alles OK dus, maar eens ik voorbij de start reed, was de koers voorbij en werd de kaart met aanwijzingen niet meer getoond. Omdat ik m'n progressie niet wou verliezen, heb ik de activiteit niet gestopt om de koers opnieuw te starten. Maar dit moet toch handiger kunnen, nee? Kan ik zonder iets te verliezen de koers niet opnieuw starten? Of de start in Garmin Connect verplaatsen of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR1969
SanderL schreef op maandag 18 mei 2020 @ 09:22:
Heren (en dames ;)), afgelopen weekend ben ik gaan MTB'en en heb ik, zoals ik al meerdere keren gedaan heb, een gpx geïmporteerd als koers. Het enige verschil met andere keren is dat ik nu onderweg dacht in te pikken omdat een deel van de rit langs huis lag en naar de start rijden verder is.

M'n 245 zei al snel dat ik "Op koers" zat, alles OK dus, maar eens ik voorbij de start reed, was de koers voorbij en werd de kaart met aanwijzingen niet meer getoond. Omdat ik m'n progressie niet wou verliezen, heb ik de activiteit niet gestopt om de koers opnieuw te starten. Maar dit moet toch handiger kunnen, nee? Kan ik zonder iets te verliezen de koers niet opnieuw starten? Of de start in Garmin Connect verplaatsen of zo?
Volgens mij stopt hij omdat je waarschijnlijk ook over het eindpunt van je koers bent gereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
SanderL schreef op maandag 18 mei 2020 @ 09:22:

Logisch. Je importreerd een track, ding is een rondje. Je rijdt over start finish, je bent dus klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:39
Je kunt natuurlijk achteraf heel makkelijk 2 activities mergen met bijv https://gotoes.org/strava/Combine_GPX_TCX_FIT_Files.php of https://www.fitfiletools.com
Als je wilt voorkomen dat iemand je twee halve tracks ziet kan je ze tijdelijk even op private zetten. Dan thuis de twee delen downloaden op je computer, mergen en opnieuw in garmin/strava whatever zetten.

[ Voor 36% gewijzigd door Mistraller op 18-05-2020 09:56 ]

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Niet online
Hmm, er is dus toch geen makkelijkere manier, zo te horen. Dan wordt het inderdaad mergen (niet echt voorstander van en hoe goed werkt dat in de praktijk) of gewoon toch naar de start rijden en die extra kilometers dan maar voor lief nemen. Thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quakie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:58

Quakie

quakelen

Ik heb sinds kort mijn eerste Garmin (fenix5). Tijdens een koers ritje heb ik om de zoveel tijd een melding batterij spaarstand binnen 30sec. Vorige x liet ik hem in spaarstand gaan omdat er nog 7km zat voordat ik een bocht moest nemen.Echter ging hij dus niet uit spaarstand en reed ik verkeerd. Gisteren klikte ik het dus steeds weg.... ik kan nergens vinden waar ik dit kan uitzetten? Iemand een idee?

Ik teken nergens meer voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
SanderL schreef op maandag 18 mei 2020 @ 10:23:
Hmm, er is dus toch geen makkelijkere manier, zo te horen. Dan wordt het inderdaad mergen (niet echt voorstander van en hoe goed werkt dat in de praktijk) of gewoon toch naar de start rijden en die extra kilometers dan maar voor lief nemen. Thanks :)
Volgens mij is dat helemaal niet nodig hoor, ik denk dat het eerder ligt aan de wijze waarop je de koerst gestart bent.
Heb je het wellicht gedaan door binnen je activiteit direct voor de koers te kiezen? Mijn ervaring is namelijk dat je beter voor navigeren kunt gaan en dan pas een koers kiezen. Je krijgt dan betere aanwijzingen en de activiteit staat dan een beetje los van de navigatie. Ik krijg aanwijzingen maar bepaal zelf wanneer m'n activiteit stopt. Als ik nog niet bij m'n startpunt geweest ben gaat hij volgens mij ook niet zomaar stoppen als ik er dan wel kom, dan ziet hij dat juist als start volgens mij. Maar ik moet bekennen dat ik dergelijke scenario's nu ook weer niet zo bewust getest heb. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Niet online
Gonadan schreef op maandag 18 mei 2020 @ 13:49:
[...]

Volgens mij is dat helemaal niet nodig hoor, ik denk dat het eerder ligt aan de wijze waarop je de koerst gestart bent.
Heb je het wellicht gedaan door binnen je activiteit direct voor de koers te kiezen? Mijn ervaring is namelijk dat je beter voor navigeren kunt gaan en dan pas een koers kiezen. Je krijgt dan betere aanwijzingen en de activiteit staat dan een beetje los van de navigatie. Ik krijg aanwijzingen maar bepaal zelf wanneer m'n activiteit stopt. Als ik nog niet bij m'n startpunt geweest ben gaat hij volgens mij ook niet zomaar stoppen als ik er dan wel kom, dan ziet hij dat juist als start volgens mij. Maar ik moet bekennen dat ik dergelijke scenario's nu ook weer niet zo bewust getest heb. ;)
Da's zeker eens het proberen waard. Ik ben inderdaad begonnen door een fietsactiviteit te starten en onmiddellijk "Koersen" te kiezen. Ik kan het eens proberen met "Navigeren" en daarna pas m'n koers te kiezen. En ergens klinkt dat nog wel logisch: je "focust" meer op navigatie dan het koersen zelf.

M'n activiteit stopte wel pas als ik het wou, dus het is niet zo dat hij vanzelf gestopt is met tracken van zodra ik de finish of start voorbijreed. Het was enkel jammer om de kaart niet meer te zien eens ik dat punt voorbij was want er durven al wel eens wat pijltjes te ontbreken op de route. Of niet duidelijk zichtbaar zijn waardoor je dus fout zit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blavlaa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:04
Quakie schreef op maandag 18 mei 2020 @ 10:48:
Ik heb sinds kort mijn eerste Garmin (fenix5). Tijdens een koers ritje heb ik om de zoveel tijd een melding batterij spaarstand binnen 30sec. Vorige x liet ik hem in spaarstand gaan omdat er nog 7km zat voordat ik een bocht moest nemen.Echter ging hij dus niet uit spaarstand en reed ik verkeerd. Gisteren klikte ik het dus steeds weg.... ik kan nergens vinden waar ik dit kan uitzetten? Iemand een idee?
Als ik op mijn F6 kijk, zou je dan in de activity settings moet kijken.
Voorbeeld
Ga naar settings>Activities and Apps>Run>Run Settings>Power Mode>Auto Enable>Off
Wat ik zo snel zag geld dit ook voor andere Activities

PV 8x355 W45 & 8x355 O45 / 2x MT 5.12 kWh V151.215-V153.215 / CT003 V117 / L&G E350 1P DSMR4.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quakie

Quakie

quakelen

@blavlaa thanks, maar ik heb geen power mode er tussen staan. Alleen time out spaarstand. Die kan op normaal of verlengd. Volgens mij is dat als je activiteit gepauzeerd staat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blavlaa
Quakie schreef op maandag 18 mei 2020 @ 14:50:
@blavlaa thanks, maar ik heb geen power mode er tussen staan. Alleen time out spaarstand. Die kan op normaal of verlengd. Volgens mij is dat als je activiteit gepauzeerd staat..
https://www8.garmin.com/m...E2-84E6-44CF8F872D79.html

Misschien toch eens verlengd proberen

PV 8x355 W45 & 8x355 O45 / 2x MT 5.12 kWh V151.215-V153.215 / CT003 V117 / L&G E350 1P DSMR4.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quakie

Quakie

quakelen

thx @blavlaa maar eens proberen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MacPoedel
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-10 17:33
@Quakie Volgens mij heb je de navigatie wel gestart, maar de activiteit zelf niet. Is er achteraf dan iets naar Garmin Connect gesynchroniseerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:24
MacPoedel schreef op maandag 18 mei 2020 @ 20:50:
@Quakie Volgens mij heb je de navigatie wel gestart, maar de activiteit zelf niet. Is er achteraf dan iets naar Garmin Connect gesynchroniseerd?
Dat dacht ik ook.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• maartend
Zo. Overstap van TomTom Multisport naar Garmin Vivoactive 3.
Benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Santee schreef op zondag 17 mei 2020 @ 17:25:
[...]

Tja ze hebben een Nederlandse shop, wellicht dat je wat meer verzending moet betalen, maar eerlijk gezegd heb ik al jaren geen kapotte electronica meer gehad (even afkloppen), dus ik kijk liever naar de scherpe prijs. Zeker voor die €427, ik zou geen €500 betalen puur omdat het een NL shop is en dus makkelijkere garantie claims heeft.
TR1969 schreef op zondag 17 mei 2020 @ 20:25:
[...]

Ook zij geven gewoon 2 jaar garantie dus ik verwacht daar geen andere manier van werken dan na aankoop bij een nederlandse winkel.

https://www.runningxpert....rhoekanikeenclaimindienen

Ook eerdere aankopen in het buitenland zijn op dat punt altijd probleemloos geweest.
Voor deze prijs vond ik het persoonlijk het risico waard.
PatrickC schreef op zondag 17 mei 2020 @ 20:39:
@Verwijderd Mijn broer heeft daar laatst nog de Fenix 6 Sapphire Titanium aangeschaft. Was binnen een paar dagen binnen. Is gewoon een prima webshop.
Bedankt, allen! d:)b Weet iemand van jullie toevallig ook of die € 429,- voor de Fenix 5 Plus Sapphire een tijdelijke aanbieding is of dat ze al langer deze prijs hanteren? Eigenlijk kan ik pas over 2,5 week het horloge bestellen, maar het zou zonde zijn als hij dan weer duurder is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Verwijderd Geen idee, behalve dat deze webshop altijd wel goede Garmin aanbiedingen heeft. Verder heb je misschien ook nog het risico dat de voorraad opraakt bij hun. Dus is gewoon een gok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:13
@Verwijderd Volgens DCRainmaker valt op te maken dat richting vaderdag de prijzen van een aantal modellen in prijs wordt verlaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvsteyn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:10
EdwinW schreef op maandag 18 mei 2020 @ 22:03:
@Verwijderd Volgens DCRainmaker valt op te maken dat richting vaderdag de prijzen van een aantal modellen in prijs wordt verlaagd.
Hopelijk gaat die FR 945 dan ook in prijs omlaag... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quakie

Quakie

quakelen

MacPoedel schreef op maandag 18 mei 2020 @ 20:50:
Thx misschien is dat het. Ik mistte inderdaad 20km, ik dacht dat het kwam omdat ik per ongeluk op een verkeerde knop had gedrukt..

ik selecteer, fietsen, dan navigatie en dan mijn opgeslagen koers, start koers... en dan druk ik op garmin logo na gps fix.. Is dit niet goed?

@Verwijderd Aanbedieningen staan er al minimaal 3 weken op hun site.. En prijzen zijn zelfs iets gestegen. Een fenix 5 sapphire is nu 399 en dat was 385...

[ Voor 13% gewijzigd door Quakie op 19-05-2020 07:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

PatrickC schreef op maandag 18 mei 2020 @ 21:55:
@Verwijderd Geen idee, behalve dat deze webshop altijd wel goede Garmin aanbiedingen heeft. Verder heb je misschien ook nog het risico dat de voorraad opraakt bij hun. Dus is gewoon een gok.
Je hebt helemaal gelijk. Toch maar gelijk besteld dan d:)b Wil geen risico lopen dat hij straks duurder is of wellicht niet meer op voorraad. Bij Amazon zou ik € 60,- meer betalen en voor dat geld kan ik ook een HRM-Run kopen. Verder is het horloge maar zeer beperkt leverbaar en betaal je bij de NL shops al snel rond de € 600,- (en dan kan je net zo goed de F6 kopen :))
EdwinW schreef op maandag 18 mei 2020 @ 22:03:
Thanks voor de tip! Ik heb echter vanmorgen de Fenix 5 Plus Sapphire besteld voor € 429,-. Vind die prijs al erg scherp en heb geen geduld om nog langer te wachten ;)
Quakie schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 07:43:
[...]

@Verwijderd Aanbedieningen staan er al minimaal 3 weken op hun site.. En prijzen zijn zelfs iets gestegen. Een fenix 5 sapphire is nu 399 en dat was 385...
Als ik nu kijk staat de Fenix 5 Sapphire voor € 372,- te koop. Voor een paar tientjes meer (€57,- om precies te zijn) heb je echter de Plus versie (die ik dan vanmorgen ook heb besteld :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quakie

Quakie

quakelen

@Verwijderd Ah, dan is het deze week weer verlaagd. Ik heb toen de 5 genomen omdat ie langer doet met zijn batterij tov 5+. Veel plezier met je aankoop. Je moet wel wat geduld hebben voordat je hem binnen krijgt ;) Bij mij duurde het 4 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Laatst online: 23:05
Hoeveel zou een goed gebruikte Fenix 5X nog waard zijn? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:10
Requiem19 schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 11:31:
Hoeveel zou een goed gebruikte Fenix 5X nog waard zijn? :P
Goed gebruikt, als in helemaal aan het einde van zijn latijn, zo goed?
Of goed als in keurig onderhouden en eigenlijk zgan? ;)

Het is maar wat de gek er voor geeft, maar even kijken op MP is al een aardige indicatie. Ze zijn redelijk prijsvast, ik ga zelf meestal uit van 15% eraf per nieuwe generatie.
Dus in jouw geval rond de 55-70% van de nieuwprijs?

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
rockhopper schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 11:40:
[...]

Goed gebruikt, als in helemaal aan het einde van zijn latijn, zo goed?
Of goed als in keurig onderhouden en eigenlijk zgan? ;)

Het is maar wat de gek er voor geeft, maar even kijken op MP is al een aardige indicatie. Ze zijn redelijk prijsvast, ik ga zelf meestal uit van 15% eraf per nieuwe generatie. D
us in jouw geval rond de 55-70% van de nieuwprijs?
Marktplaats vind ik steevast te hoog zitten. Die vragen voor een 2e hands 5X plus nog €450-500 gebruikt terwijl die nieuw op runningxpert.nl nu €427 is.
Een 5X non plus zou 2e hands misschien €250 waard zijn? Als die erg versleten is wat een gek ervoor geeft denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Requiem19
  • Laatst online: 23:05
Het is natuurlijk weer mei maand en dan krijgen we allemaal zin om ons vakantiegeld uit te geven aan onnuttige gadgets. Althans, ik..

Nu mn bandje voor de zoveelste keer stuk is dacht ik.. misschien moet ik de 5X lekker verkopen en een veel te dure 6 aanschaffen. Maar als ik nog maar 250 ervoor krijg wordt het bedrag dat ik moet bijleggen wel weer erg hoog.

Gr,
Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
@Santee Het zijn relatief goede toestellen met een goede after sale, zelfs buiten garantie. Als het verkoopt volgens die te hoge prijzen op MP is het kennelijk toch zoveel waard, waarmee ik niet wil zeggen dat ze dat in mijn ogen waard zijn, maar kennelijk is er voor die prijs wel genoeg vraag naar.
En vergeet niet dat niet iedereen tijd of moeite neemt om op zoek te gaan naar de laagste prijs.

Als ik iets verkoop of koop doe ik uitgebreid onderzoek, maar dat gaat echt niet voor iedereen op.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR1969
Verwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 10:21:
[...]

Je hebt helemaal gelijk. Toch maar gelijk besteld dan d:)b Wil geen risico lopen dat hij straks duurder is of wellicht niet meer op voorraad. Bij Amazon zou ik € 60,- meer betalen en voor dat geld kan ik ook een HRM-Run kopen. Verder is het horloge maar zeer beperkt leverbaar en betaal je bij de NL shops al snel rond de € 600,- (en dan kan je net zo goed de F6 kopen :))

[...]

Thanks voor de tip! Ik heb echter vanmorgen de Fenix 5 Plus Sapphire besteld voor € 429,-. Vind die prijs al erg scherp en heb geen geduld om nog langer te wachten ;)

[...]

Als ik nu kijk staat de Fenix 5 Sapphire voor € 372,- te koop. Voor een paar tientjes meer (€57,- om precies te zijn) heb je echter de Plus versie (die ik dan vanmorgen ook heb besteld :))
toon volledige bericht
Goede keuze en een mooie prijs.
Zondag heb ik daar de 5x plus Sapphire besteld en als post.nl meewerkt komt het vandaag al binnen.
Ook door Runningxpert keurig op de hoogte gehouden van het bestelproces incl. Track and trace nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TR1969 schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 12:27:
[...]

Goede keuze en een mooie prijs.
Zondag heb ik daar de 5x plus Sapphire besteld en als post.nl meewerkt komt het vandaag al binnen.
Ook door Runningxpert keurig op de hoogte gehouden van het bestelproces incl. Track and trace nummer.
Nice! Wat was voor jou de reden om voor de 5 X Plus te kiezen? Ik zat namelijk te twijfelen tussen de 5 Plus en een 5 X Plus, maar ben bang dat de X te oversized voor mij zou zijn (heb niet hele grote/dikke polsen).

Hier is de track & trace ook al binnen trouwens oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:49
Goedemiddag mede-Tweakers.

Ik ben momenteel in het bezit van een Polar sport tracker. Zonder GPS of andere smart functies.
Ook ben ik al even niet tevreden over de heart rate tracking.

Nu ben ik aan het kijken voor een nieuwe en me oog is gevallen op de Garmin Venu. Ik ben ook in het bezit geweest van een Android Wear horloge met Amoled scherm en vind dat toch wel erg mooi.
Nu weet ik dat een horloge nooit super super accuraat is met hartslagmetingen en dus wil ik nu er z'n mooie korting loopt de Garmin HRM-Dual erbij aanschaffen.

De grote vraag is alleen. Als ik deze koppel met de horloge, zend de band dan ook de hartslag nog uit naar andere apparaten? Want mijn fietscomputer vangt ook Bluetooth gegevens op. Zo kan ik met mijn Garmin Venu de training tracken en op mijn fietscomputer ook de huidige hartslag zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TR1969
Verwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 12:50:
[...]

Nice! Wat was voor jou de reden om voor de 5 X Plus te kiezen? Ik zat namelijk te twijfelen tussen de 5 Plus en een 5 X Plus, maar ben bang dat de X te oversized voor mij zou zijn (heb niet hele grote/dikke polsen).

Hier is de track & trace ook al binnen trouwens oOo
Eigenlijk vooral de accuduur.
Het formaat scheelt wel iets (4 mm) maar de accu is fors groter (zeker met gps/muziek).
Maar ook ik heb tussen deze zitten twijffelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
TR1969 schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 13:52:
[...]

Het formaat scheelt wel iets (4 mm) maar de accu is fors groter (zeker met gps/muziek).
Ik had hetzelfde. Ik ben ook voor de 5X plus gegaan voor accuduur. Eigenlijk is hij wat te zwaar, maar de non X was maar 11 gram lichter. De 945 is echter 40 gram lichter, dat ga je wel echt merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FORZAM
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-10 13:38
Dubrillion schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 13:30:
Goedemiddag mede-Tweakers.

Ik ben momenteel in het bezit van een Polar sport tracker. Zonder GPS of andere smart functies.
Ook ben ik al even niet tevreden over de heart rate tracking.

Nu ben ik aan het kijken voor een nieuwe en me oog is gevallen op de Garmin Venu. Ik ben ook in het bezit geweest van een Android Wear horloge met Amoled scherm en vind dat toch wel erg mooi.
Nu weet ik dat een horloge nooit super super accuraat is met hartslagmetingen en dus wil ik nu er z'n mooie korting loopt de Garmin HRM-Dual erbij aanschaffen.

De grote vraag is alleen. Als ik deze koppel met de horloge, zend de band dan ook de hartslag nog uit naar andere apparaten? Want mijn fietscomputer vangt ook Bluetooth gegevens op. Zo kan ik met mijn Garmin Venu de training tracken en op mijn fietscomputer ook de huidige hartslag zien.
Ja, dat kan, de HRM-Dual is één van de enige die dit kan via bluetooth, zie volgende quote van DCRainmaker:
Update: Turns out the Garmin HRM-DUAL can indeed do dual Bluetooth as well. Initially when I asked Garmin they said they were limited, but they re-confirmed today they initially misspoke and it will indeed do dual Bluetooth Smart connections, as well as the ANT+ channel. And in fact – I’m able to validate exactly this on my strap.
Maar wat je altijd ook kan doen is gewoon voor ANT+ kiezen. Zowel de Venu als je fietscomputer zullen dit wel ondersteunen, en da's gewoon een "broadcast" signaal. (Als in, al leg je 50 fietscomputers en horloges binnen het bereik van de HRM, ze kunnen dat signaal allemaal tegelijkertijd oppikken.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
TR1969 schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 13:52:
Had ook die overweging inderdaad maar ik ben uiteindelijk voor de gewone plus gegaan. Accuduur is voor mijn gebruik lang zat (nu helemaal nu ik in een luie fase zit, dik een week accuduur). Ik vond een stapje minder lompe bezel dan wel weer prettig.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
FORZAM schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 15:00:
[...]

Ja, dat kan, de HRM-Dual is één van de enige die dit kan via bluetooth, zie volgende quote van DCRainmaker:

[...]

Maar wat je altijd ook kan doen is gewoon voor ANT+ kiezen. Zowel de Venu als je fietscomputer zullen dit wel ondersteunen, en da's gewoon een "broadcast" signaal. (Als in, al leg je 50 fietscomputers en horloges binnen het bereik van de HRM, ze kunnen dat signaal allemaal tegelijkertijd oppikken.)
Bedankt voor de tip. Al heb ik wel nagekeken dat mijn huidige fietscomputer dus niet om kan haan met ANT+ helaas. Ik wil denk ik de hartslag band gaan gebruiken voor het circuit training/CrossFit. Dan blijft het een beetje accuraat allemaal. Morgen komt de Venu binnen. Ben erg benieuwd!

Ik vind het niet erg als de Venu er wat slagen naast zit. Alleen mijn huidige Polar pakt de verhoging soms pas na 20 minuten op. En soms zelf helemaal niet en blijft hij in warming-up hartslag staan voor een heel uur.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FORZAM
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-10 13:38
Dubrillion schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 18:14:
[...]

Bedankt voor de tip. Al heb ik wel nagekeken dat mijn huidige fietscomputer dus niet om kan haan met ANT+ helaas. Ik wil denk ik de hartslag band gaan gebruiken voor het circuit training/CrossFit. Dan blijft het een beetje accuraat allemaal. Morgen komt de Venu binnen. Ben erg benieuwd!

Ik vind het niet erg als de Venu er wat slagen naast zit. Alleen mijn huidige Polar pakt de verhoging soms pas na 20 minuten op. En soms zelf helemaal niet en blijft hij in warming-up hartslag staan voor een heel uur.....
Welke fietscomputer is dat dan? Het zou maar net kunnen dat die dan ook niet het juiste bluetooth profiel ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Vivoactive 3 al binnen, gisteren besteld. Amazon ; 160 euro voro de granite.

Pairen ging were rot, net als bij mijn edge 930. Moest het doen vanuit het apparaat en dan ging het goed.

Nu een leuke, minimalistische face op zetten en een skijken voor een fijne running app. en een fijne MTB app.

En fijn is bij mij overzichtelijk. Snelheid, afstand, hr, totale tijd en km tijd is voldoende. En dan iet eens op 1 pagina, maar op 2.

[ Voor 18% gewijzigd door maartend op 19-05-2020 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
FORZAM schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 20:24:
[...]

Welke fietscomputer is dat dan? Het zou maar net kunnen dat die dan ook niet het juiste bluetooth profiel ondersteunt.
Bryton Ryder 15. Mijn huidige Polar kan wel uitzenden en ontvangen. Morgen maar even testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR1969
Vandaag m’n 5x Plus ingebruik genomen.
Op zich ging dat prima, koppeling toestel met mijn telefoon ging even iets lastiger.
Vanavond op de atletiekbaan getraind maar er is geen gps data geregistreerd.
Stond wel gewoon ingesteld op “normaal GPS”.
Ook krijg ik bij het opstarten van de activiteit eerst een rood blokje bovenin met gps, bij verder bevestigen een optie mogelijkheid.
Ik zie alleen nergens de rood/oranje en groene ringen die ik gewend was te zien op mn oude Fenix 3.
Op de kaartweergave is de lokatie wel goed.

Nog even wandeling geprobeerd maar hetzelfde resultaat.

Zie ik wat over het hoofd of is er iets anders aan de hand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TR1969 schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 22:48:
Vandaag m’n 5x Plus ingebruik genomen.
Op zich ging dat prima, koppeling toestel met mijn telefoon ging even iets lastiger.
Vanavond op de atletiekbaan getraind maar er is geen gps data geregistreerd.
Stond wel gewoon ingesteld op “normaal GPS”.
Ook krijg ik bij het opstarten van de activiteit eerst een rood blokje bovenin met gps, bij verder bevestigen een optie mogelijkheid.
Ik zie alleen nergens de rood/oranje en groene ringen die ik gewend was te zien op mn oude Fenix 3.
Op de kaartweergave is de lokatie wel goed.

Nog even wandeling geprobeerd maar hetzelfde resultaat.

Zie ik wat over het hoofd of is er iets anders aan de hand?
Heeft het horloge de laatste firmware? En dan met name de GPS versie? Daar staat toevallig niet 0.00?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR1969
PatrickC schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 23:06:
[...]

Heeft het horloge de laatste firmware? En dan met name de GPS versie? Daar staat toevallig niet 0.00?
Tijdens de installatie heb ik meteen een firmware gedaan (versie 11.0) GPS is versie 2.60

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TR1969 schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 23:11:
[...]

Tijdens de installatie heb ik meteen een firmware gedaan (versie 11.0) GPS is versie 2.60
Ok, en wat is de EPO waarde? Huidige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR1969
PatrickC schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 23:52:
[...]

Ok, en wat is de EPO waarde? Huidige?
EPO staat huidige

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TR1969 schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 22:48:
Kun je daar wat foto’s van maken en hier posten? Het lijkt er bijna op dat GPS uit staat voor de activiteit die je kiest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR1969
PatrickC schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 00:02:
[...]

Kun je daar wat foto’s van maken en hier posten? Het lijkt er bijna op dat GPS uit staat voor de activiteit die je kiest.
Daar lijkt het wel op , alleen staat het bij instellingen voor de activiteit wel ingeschakeld

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kb5HVRA4FJQE_HgAsvX0BhsgFbU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ievWT0OkGHza6ot6E8b5CoYB.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5DDjoSD1RDPq6byRJmnZITfJQQE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/bYedYxpBtq5VoGjogjjhTKpL.jpg?f=user_large

[ Voor 12% gewijzigd door TR1969 op 20-05-2020 07:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@TR1969 Lijkt er toch op dat je geen GPS lock hebt. Ik heb geen Fenix 5 Plus, maar als ik op de 2e foto linksonder kijk dan zie ik daar toch een stukje van een rode ring. Op mijn FR645M begon de GPS status ring eerst ook op die plek, maar Garmin heeft die later ingekort. Die ‘opties’ bovenin het scherm vind ik dan weer wel vreemd. Wat gebeurt er als je de GPS setting van Hardlopen op ‘GPS + Galileo’ zet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
Op de eerste foto zie je inderdaad de GPS status, die moet nog wel even door trekken naar groen. Was dat gebeurd?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR1969
PatrickC schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 08:01:
@TR1969 Lijkt er toch op dat je geen GPS lock hebt. Ik heb geen Fenix 5 Plus, maar als ik op de 2e foto linksonder kijk dan zie ik daar toch een stukje van een rode ring. Op mijn FR645M begon de GPS status ring eerst ook op die plek, maar Garmin heeft die later ingekort. Die ‘opties’ bovenin het scherm vind ik dan weer wel vreemd. Wat gebeurt er als je de GPS setting van Hardlopen op ‘GPS + Galileo’ zet?
Veranderen naar GPS + Galileo (of Glonass) maakt niet uit, hij zoekt niet naar GPS bij de start van een activiteit.
Heb hiervoor ook een 645M gehad (en Fenix 3). Dat was altijd vrij simpel, druk op de knop linksboven om in het activiteitenscherm te komen, selecteer de juiste sport, wacht op gps verbinding en druk op start om de activiteit te beginnen.
Volgens de handleiding zou het bij de 5x plus hetzelfde moeten gaan.
Gonadan schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 08:06:
Op de eerste foto zie je inderdaad de GPS status, die moet nog wel even door trekken naar groen. Was dat gebeurd?
Nee, dit blijft hetzelfde en ook bij lange tijd buiten veranderd dit niet.

De enige update die er nog openstaat is een kaartupdate maar dat kan hier volgens mij niets mee te maken hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blavlaa
Wat je zou kunnen proberen.

Installeer de GPS INFO app.

Start de app en leg hem minstens 20 minuten buiten "GPS soak".

Mocht hij dan nog steeds niks doen dan soft reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR1969
blavlaa schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 08:51:
Wat je zou kunnen proberen.

Installeer de GPS INFO app.

Start de app en leg hem minstens 20 minuten buiten "GPS soak".

Mocht hij dan nog steeds niks doen dan soft reset.
Beide geprobeerd, helaas zonder resultaat.
Ben bang dat deze retour gaat ;w , een nieuw toestel moet het gewoon doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
TR1969 schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 08:41:
Veranderen naar GPS + Galileo (of Glonass) maakt niet uit, hij zoekt niet naar GPS bij de start van een activiteit.
Heb hiervoor ook een 645M gehad (en Fenix 3). Dat was altijd vrij simpel, druk op de knop linksboven om in het activiteitenscherm te komen, selecteer de juiste sport, wacht op gps verbinding en druk op start om de activiteit te beginnen.
Volgens de handleiding zou het bij de 5x plus hetzelfde moeten gaan.
Klopt, zo gaat het normaal gesproken ook.
Nee, dit blijft hetzelfde en ook bij lange tijd buiten veranderd dit niet.

De enige update die er nog openstaat is een kaartupdate maar dat kan hier volgens mij niets mee te maken hebben.
Dan zou ik hem eens gewoon een tijdje buiten leggen net zo lang tot hij groen is. De eerste keer kan dat even duren, noemen ze soms 'soaken' inderdaad en heb je in principe geen extra apps voor nodig.
Dat hij het op de kaart wel laat zien hoeft niet te betekenen dat de GPS dat doet, dat kan ook gecached zijn via de app.

Mocht alles echt niet werken dan zou ik even contact zoeken met support.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@TR1969

Vooral de eerste keer kan het lang duren voor je een gps fix krijgt, als je dan ook nog beweegt wordt het helemaal lastig...

Ik zou hem inderdaad even in de tuin, op het balkon, of in de vensterbank tegen het raam leggen terwijl je hem een gps fix laat krijgen. Als er dan nog steeds niks verandert lijkt er idd iets anders aan de hand en eerder een defect.

Maar in je eerste foto zie je het eerste 'stukje' van gps ontvangst... deze moet eerst rood vollopen (en dan alleen het 'options vakje'), daarna oranje worden en uieindelijke groen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blavlaa
TR1969 schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 09:42:
[...]

Beide geprobeerd, helaas zonder resultaat.
Ben bang dat deze retour gaat ;w , een nieuw toestel moet het gewoon doen.
Als je nog zin hebt een hard reset.

Hrm dat alles van je F5 verwijdert wordt, in de link staat wat je zoal kan bewaren om later weer terug te zetten. Hoewel het meeste automatisch wordt herstelt als je hem weer aan je account hangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Zo. Mijn vivoactive 3 dus gisteren binnen. paar app er op gezet (hardlopen en MTB) en vandaag gaan lopen. Gewoon de ingebouwde garmin app gebruikt, deze geeft eigenlijk goed weer wat ik wilde ; HR, tempo, afstand, km.tijd. Oh, en na elke km de km tijd voor die km. Dus ik denk dat ik de andere er af gaat gooien. Wel even wennen, ik dacht dat ik hem op het einde had uitgezet, maar dat was niet zo. Ik moet hem echt stoppen. Dus nog een hele snelle 2km daarna, 0.52nib/km. (was met de auto, kwam ergens vandaan). Ach, dat ingekort.
Wat wel grappig was, voor ik thuis was had ik al kuddo's. Tja, ging natuurlijk via de GSM zodra ik weer bij de auto was. Afijn, bevalt beter mijn mijn TT Cardio, zit lekkerder.

Vraag ; weet ieamnd of het mogelijk is om live mijn route te volgen als ik mijn gsm bij heb?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blavlaa
maartend schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 11:31:
Zo. Mijn vivoactive 3 dus gisteren binnen. paar app er op gezet (hardlopen en MTB) en vandaag gaan lopen. Gewoon de ingebouwde garmin app gebruikt, deze geeft eigenlijk goed weer wat ik wilde ; HR, tempo, afstand, km.tijd. Oh, en na elke km de km tijd voor die km. Dus ik denk dat ik de andere er af gaat gooien. Wel even wennen, ik dacht dat ik hem op het einde had uitgezet, maar dat was niet zo. Ik moet hem echt stoppen. Dus nog een hele snelle 2km daarna, 0.52nib/km. (was met de auto, kwam ergens vandaan). Ach, dat ingekort.
Wat wel grappig was, voor ik thuis was had ik al kuddo's. Tja, ging natuurlijk via de GSM zodra ik weer bij de auto was. Afijn, bevalt beter mijn mijn TT Cardio, zit lekkerder.

Vraag ; weet ieamnd of het mogelijk is om live mijn route te volgen als ik mijn gsm bij heb?
Bij Garmin noemen ze dat LiveTrack.
In de Garmin Connect app ga je naar Hamburger menu>Safety and Tracking>LiveTrack
Rest wijst zich vanzelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TR1969
blavlaa schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 11:15:
[...]

Als je nog zin hebt een hard reset.

Hrm dat alles van je F5 verwijdert wordt, in de link staat wat je zoal kan bewaren om later weer terug te zetten. Hoewel het meeste automatisch wordt herstelt als je hem weer aan je account hangt.
Ik heb hem terug gezet naar fabrieksinstellingen en een ticket bij Garmin aangemaakt.
Als dat te lang duurt gaat het retour naar de webshop.
Het zou gewoon "binnen bepaalde grenzen" out of the box moeten werken, zeker als je bekend bent met Garmin/Garmin Connect en Express.

@PatrickC @Gonadan @blavlaa @m0ridin bedankt voor het meedenken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poekie
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Poekie

Super Furry Animal

TR1969 schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 14:44:
[...]

Ik heb hem terug gezet naar fabrieksinstellingen en een ticket bij Garmin aangemaakt.
Als dat te lang duurt gaat het retour naar de webshop.
Het zou gewoon "binnen bepaalde grenzen" out of the box moeten werken, zeker als je bekend bent met Garmin/Garmin Connect en Express.

@PatrickC @Gonadan @blavlaa @m0ridin bedankt voor het meedenken!
Ik zou in dit geval misschien toch de webshop benaderen, het ding is net nieuw, je hebt met hen een overeenkomst. Sowieso is Garmin via de website benaderen een heel stuk langzamer (lees: 1-2 weken) dan ze bellen.

Smashrun | Strava | Citystrides | Brickset

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rockhopper
@TR1969
Aangezien ik hetzelfde toestel heb ben ik even mee aan het kijken.
Je kan per activiteit instellen of gps aan of uit staat.
Dus normaal gesproken staan deze al goed maar je kan het controleren door een activiteit te starten.
1) knop rechtsboven kies activiteit
(ik pak even fietsen)
nieuw scherm komt er te staan zoals bij jouw eerste plaatje met daarop OPTIES
2) kies opties door op midden links te drukken
lang keuze scherm komt te voorschijn met ergens onderaan "fietsen instellingen" (waarbij fietsen je activiteit is)
kies die
3) scroll weer een heel eind naar beneden totdat je gps tegenkomt en kijk dat deze fatsoenlijk aan staat
gps + galileo is wat ik standaard gebruik (ymmv)

Voor de rest heb ik na de eerste keer vrij snel een fix, binnen 10s meestal. In een nieuwe omgeving kan dit tot 20 min duren afhankelijk van de locatie, zorg dat je vrij zicht hebt op de horizon bij een eerste gebruik.

Voor de rest zijn de tips al gegeven en zou het eigenlijk moeten werken. En inderdaad, eerst via de winkel, dan pas via garmin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Niet online
rockhopper schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 14:54:
In een nieuwe omgeving kan dit tot 20 min duren afhankelijk van de locatie, zorg dat je vrij zicht hebt op de horizon bij een eerste gebruik.
Waarom zou een nieuwe locatie anders zijn? De satellieten zijn toch eender waar op aarde te ontvangen en bij andere gps-ontvangers zoals je smartphone is dit toch ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
SanderL schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 16:13:
[...]

Waarom zou een nieuwe locatie anders zijn? De satellieten zijn toch eender waar op aarde te ontvangen en bij andere gps-ontvangers zoals je smartphone is dit toch ook niet?
In deze tijden van zo min mogelijk reizen zal het minder snel meespelen. Maar als ik op vakantie ga dan moet ik in een ander land (zeg 500km of meer van huis) toch even een soak doen dan wel langer wachten tot ik een fatsoenlijke fix heb. Omdat ik zelf dit meestal of op de veerboot of in het vliegveld doe, kan de ontvangst minder zijn waardoor het extra lang duurt, maar zelfs bij goede ontvangst op andere plekken na zo'n verplaatsing hadden mijn toestellen altijd minimaal een klein minuutje nodig.
[pure guessmode]Dat zal er wel mee te maken hebben dat het horloge bij een nieuwe activiteit er van uitgaat dat je min of meer op plek bent waar de laatste activiteit stopte en daarna langzaam de zoekcirkel groter maakt. [/pure guessmode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
SanderL schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 16:13:
Omdat hij enigzins de locatie weet en welke er in de buurt zijn, daarom is het ook belangrijk de EPO up to date te houden.

Bij de eerste keer of na een grote verplaatsing werkt dat quickfixmechanisme niet en moet hij dus echt een tijdje analyseren voordat de fix echt goed is.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag de Garmin Fenix 5 Plus Sapphire ontvangen ter vervanging van mijn Garmin Forerunner 610. Wat een verschil..... *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 21:59:
Vandaag de Garmin Fenix 5 Plus Sapphire ontvangen ter vervanging van mijn Garmin Forerunner 610. Wat een verschil..... *O*
Je hebt ‘m al binnen! *O* Is wel een verschil met een FR610... die heb ik ooit ook nog gehad. Veel plezier met je aankoop! Was echt een koopje voor dat geld! :Y

Pagina: 1 ... 146 ... 324 Laatste