Het grote sporthorloge met GPS topic.

Pagina: 1 ... 338 339 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• ArnoutV
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:36
Ik heb nu een Fenix 7, sport echt stukken minder dan paar jaar geleden.
Als ik een andere koop wacht ik tot de Fenix 8 Sapphire Amoled verder in prijs daalt
Een helderder Amoled scherm hoeft voor mij niet

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:41
Voor mij zou het echt de pro / mips / solar worden. Ik vind de titanium behuizing super mooi en ik ben nog steeds overtuigd van MIP, always on met nagenoeg geen verbruik, persoonlijk vind ik dat een horloge gewoon altijd een watchface moet hebben. Heb je zo'n mooi horloge, staat er een zwart vlak op (of minimale wijzers als je dat zo toch always on kiest bij amoled).

Ik kan met ook voorstellen dat een ander de voorkeur geeft aan de betere kleuren en contrast van een amoled scherm, maar ik ben blij dat ze MIP nog niet hebben laten vallen in dit segment!

(alleen op dit moment nog te duur met 1100 euro en een 100% functionerende F6..)

[ Voor 6% gewijzigd door Prulleman op 25-08-2026 15:40 ]

Strava

• OneMoreThing
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15:41
ArnoutV schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 15:25:
Ik heb nu een Fenix 7, sport echt stukken minder dan paar jaar geleden.
Als ik een andere koop wacht ik tot de Fenix 8 Sapphire Amoled verder in prijs daalt
Een helderder Amoled scherm hoeft voor mij niet
Een helderder Amoled scherm zorgt voor betere leesbaarheid in direct zonlicht. Mijn Fenix 8 Amoled is moeilijk leesbaar in direct zonlicht terwijl mijn Apple Watch Ultra 2 prima leesbaar is. Deze zomer heb ik een meerdaagse wandeltocht in de bergen gedaan waarbij ik mijn Fenix mee had maar ik had regelmatig moeite om het scherm af te lezen als de zon erg fel was.

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:57
schumi1986 schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 14:35:
[...]

E sim is ook op de Fenix 9 niet aanwezig.

Garmin Pay ondersteunt ook Visa/Mastercard.
ICS weet ik, maar je ziet dat de debitcard ook steeds vaker wordt geaccepteerd op plekken waar eerst een creditcard vereist was. (bijv autoverhuur)
Wij gebruiken onze creditcard steeds minder vaak, en met de komst van wero zal dat nog minder zijn, dus die verdwijnt bij ons nog wel een keer denk ik.

En eens hoor, mijn idee is even zonder de technische implicaties... zo vaak betaal ik niet dus ik zou er ook zeker niet op willen inleveren qua accuduur.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:57
OneMoreThing schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 15:41:
[...]

Een helderder Amoled scherm zorgt voor betere leesbaarheid in direct zonlicht. Mijn Fenix 8 Amoled is moeilijk leesbaar in direct zonlicht terwijl mijn Apple Watch Ultra 2 prima leesbaar is. Deze zomer heb ik een meerdaagse wandeltocht in de bergen gedaan waarbij ik mijn Fenix mee had maar ik had regelmatig moeite om het scherm af te lezen als de zon erg fel was.
Daarom is MIP zo tof; hoe meer zon, hoe beter beeld :) Zonder enige impact op stroomverbruik.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

• Spuugvuur
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
MIP is zonder twijfel een mooie techniek wat dat aangaat, maar ik vond het verschil in kwaliteit van beeld echt te groot. Zo zie je maar weer: zoveel mensen, zoveel wensen. Fijn dat Garmin beide wensen (deels) een plek kan geven in hun assortiment.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Pagina: 1 ... 338 339 Laatste