In feite voldoet een 235 al naar mijn idee (en is overigens meer dan een prima hardloop horloge, zelf 1 jaar intensief gebruikt), de vraag is hoe graag je de horloge 24/7 draagt met de daarbijbehorende looks... of beter gezegd, hoeveel waarde je geeft aan de looks?anandus schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 21:42:
Enfin. Een hardloophorloge dus. Liefst een Garmin (want zou het graag gebruiken met TrainAsOne).
Na rondkijken zijn de kanshebbers (voor mijn budget):
* Een ForeRunner 235
* Een ForeRunner 735XT (maar die is meer voor triathlon, geloof ik)
* Een Vivoactive 3
* Een tweedehands Feniks 5
Alleen voor hardlopen, ik doe niet aan fietsen of andere sporten.
Muziek luisteren doe ik via mijn telefoon, welke meegaat tijdens het rennen (dus het hoeft niet heel erg standalone te zijn).
Een pluspunt als ik hem 24/7 kan dragen (een- of tweemaal per week opladen is okee), maar is niet noodzakelijk. Slaaptracking is in dat geval een must.
Wat zouden jullie doen?
Vivoactive raad ik je ten zeerste af, te beperkt in mogelijkheden als je het mij vraagt. 735 is meer gericht op triathlon maar eveneens een absolute topper en zal ongetwijfeld - meer dan - voldoen aan je voorwaarde, oke, misschien de looks niet icm 24/7 dragen? Tweedehands, sja, moet je net geluk mee hebben (en zou ik zelf niet snel doen maar dat is mijn persoonlijke mening).
Ik weet niet wat je budget is, maar denk dat je een fenix 5 ook wel voor leuk prijsje moet kunnen krijgen (met de komst van de 6, sinds pakweg 1,5 maand geleden). Met de F5 heb je natuurlijk een topper op alle fronten, maar deze kent zijn prijs tov de overige.
Oftewel, hoeveel ben je bereid uit te geven