Nee, niet mijn eigen ervaring, maar alleen een voorbeeld van hoe het ook zou kunnen gaan. Ik begrijp de CT-UK de nieuwe toestuurt en dan de oude mee retour neemt. Dan kun je in ieder geval ook het horloge blijven gebruiken (mits die dan nog wel werkt, maar dat was in dit geval zo omdat alleen de batterij wat te snel leeg liep) en zit je dan niet zonder horloge.rockhopper schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 10:34:
@PatrickC is dat jouw eigen ervaring? Het lijkt erop dat ik het gedeelte over het oude horloge terugsturen en de nieuwe er gratis bij gemist heb ergens (minor details?). Toch blijf ik erbij dat bij die Amerikaanse bedrijven de customer service en after sale service in eigen land het beter en zeker sneller afhandelen. CT-uk loopt achter in snelheid en daarnaast ook in aanbod, wat gewoon jammer is. Het is ook jammer dat ze niet synchroon dezelfde acties hebben. Ik zou verwachten dat het hoofdkantoor toch alle inkopen regelt en zo de acties ook opzet, maar kennelijk is het ingewikkelder dan dat.
Anyway ik wacht na 42 maanden nog altijd op informatie over een vraag die ik steldeMaar het is altijd goed te lezen dat aftersale in ieder geval traag maar goed is.
Om weer wat meer ontopic te geraken. De geruchtenmolen is inmiddels in volle gang over de nieuwe fenix 6
Persoonlijk loop ik er nog niet erg warm voor, minor updates behalve in prijs, die gaat met sprongen omhoog. De grote vraag is nu wanneer ze 'm aankondigen en/of in de winkel brengen. Ik zou marketing technisch zorgen dat ze meedoen in de kerst verkoop, maar ik kan er naast zitten natuurlijk. Sowieso vreemd dat het in deze periode zou gebeuren (tussen nu en kerst) omdat het sport seizoen (zomer) er bijna op zit.
42 maanden wachten... jij bent dus wel een heel erg geduldig persoon!
En ontopic... Fenix 6... ik ben vooral benieuwd naar wat dat met de prijzen van de 5 plus gaat doen. Niet voor mezelf, want die FR645M kan nog wel een heel tijdje mee, maar voor mijn broer, die een vervanger zoekt voor z'n VA HR en graag full color maps op z'n nieuwe sporthorloge heeft (voor trails). De 5 plus is dan een goede optie, maar ook de FR945 natuurlijk.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm