De garminscale heeft echt heel veel problemen met zijn wifi verbinding na een update.
Om de haverklap opnieuw pairen schijnt het advies te zijn. Of weer een factory-reset.
De prijs is daarbij wel erg hoog. Maar kun je genoeg over vinden hoor. Zie ook de beoordeling van Rainmaker.
Dat eerst werd volgens mij wel gedaan ergens terug.
Verder heb ik ze onthouden omdat ik er last van heb. Oke van de 310xt niet meer opdat die met pensioen is. Maar het is erg irritant als een funktie die je zeer regelmatig gebruikt niet meer doet., door een irrelevant update En Garmin dat erkent en aangeeft te zullen fixen, maar dat nooit meer doet en na 6 maanden je casus zo maar sluit. Dat blijft je wel bij.
Tegen de problemen met mijn GPSmap ben ik afgelopen vakantie nog tegenaan gelopen (funktie gesloopt, waarvoor ik hem eigenlijk mede gekocht had) en heb de neiging het bandje van mijn vivosmart bij elke laadcyclus te controleren. Ik zie nu al weer een breuk onstaan. En bandje stuk = heel apparaat waardeloos en onbruikbaar.
Dus onthouden is niet moeilijk als je er voortdurend mee geconfronteerd word hoor. Het zijn ook geen senarios, maar zaken die ik zelf meemaak. Feitelijkheden. Heb in totaal 11 devices in gebruik of gebruik gehad van onze vrienden van Garmin, waarbij ik de vervangingen (zoals nu mijn 3de! vivosmart 3) niet meetel.
Maar voor het merendeel werken ook mijn garmin's goed hoor. Maar laten wel eerlijk wezen. Garmin heeft gewoon lak aan zijn gebruikers. Altijd al gehad en heeft ze nog steeds. Daar wil ik wel een beetje voor waarschuwen als mensen te positief worden.
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......