Goh, heb niet echt een idee of zoiets snel stuk gaat. Als je die schermverlichting nog niet veel gebruikt hebt denk ik niet dat dat 'lampje' (of wat het ook mag zijn) snel de geest zal geven, maar alles kan natuurlijk.the Runningman schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 20:59:
Hoi, Ik heb de 310XT, maar sinds een tijdje doet de verlichting van het scherm het niet meer.
...
Kan zoiets kapot gaan?
Heb zou me verwonderen mocht je het zelf nog niet bekeken hebben, maar voor alle zekerheid vraag ik het maar: heb je gezien of de 'sterkte' van de verlichting niet toevallig op zijn minimum staat (wat zoveel betekent als geen verlichting)? Dit kan je doen door ietsje langer op de 'On/Off' knop te drukken, tot je zo'n schuifbalkje krijgt.
Via de up/down-pijltjes kan je de zelfgekozen preset aanpassen (bevestigen met 'Enter'). Bij elk kort indrukken van On/Off, zal de displayverlichting verspringen van 0% naar de gekozen preset, en dan naar 100%. Dus er is een klein kansje dat de displayverlichting op 0% staat.
Volgens mij zal je na een hard reset toch steeds voor de eerste keer de sterkte van de verlichting moeten instellen als je ze de eerste maal wil gebruiken. Gezien je zegt dat je reeds een reset hebt uitgevoerd, zou je dit schuifbalkje toch al moeten tegenkomen zijn, waardoor ik ook denk dat het toch een andere (hardwarematige) oorzaak heeft.
[ Voor 12% gewijzigd door dvraemdo op 25-01-2014 12:30 ]