PatrickC schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 19:39:
@
BroederM Je kunt op de Garmin site heel gemakkelijk horloges vergelijken en dan zelf bepalen welke opties je wel of niet belangrijk vindt.
https://buy.garmin.com/nl...068&compareProduct=529988
Voor mij viel de VA3 af omdat deze maar één fysieke knop had en dat vind ik voor een sporthorloge gewoon te weinig. Verder zijn de data pagina’s bij een activiteit maar beperkt te configureren. Je kunt bijvoorbeeld niet op pagina 1 drie velden zetten en op pagina 2 maar één. Verder ontbreekt er wat uitgebreidere hardloop data zoals training effect, training load, etc. (Firstbeat ondersteuning). Als je dat allemaal niet belangrijk vindt, dan is de VA3 Music een prima horloge lijkt mij.
Waarom staat de Forerunner 645 Music niet in je lijst?
@
rockhopper Thanks! duidelijk!
@
Frenz64 Ik wilde geen Fanboy zijn en heb mezelf echt geforceerd om naar andere merken te kijken. Dus ik heb door jou ook deze Suuto uitgebreid bekeken op het web. En ik vind hem gewoon niet sexy.
@
rockhopper en Patrick C, ik haat jullie, nee echt.
Ik was er redelijk uit dat om voor de vivo 3 te gaan, wederom deze stond niet hoog op het lijstje. Maar de 645 is een heel sexy ding.
Ik loop voor mij ontspanning, geen marathons of bepaalde wedstrijd tijden.
In het verleden heb ik schemas gevolgd om langere afstanden te lopen tot max 26km, maar kwam er achter dat ik het na 1 uur lopen gewoon zat word en dus loop ik 90% van de tijd 5-10km.
In doe interval trainingen om mijn snelheid te verhogen, maar eigenlijk alleen als ik er zin in heb.
Data verzamelen vind ik leuk, maar doe er vervolgens niets mee. Ik heb een milestonepod gebruikt. Leuk, maar als hij dood is koop ik geen nieuwe.
Mijn forerunner 410 mis ik voornamelijk als horloge en niet zozeer als sportloge. Maar ik wil gewoon weer een sporthorloge omdat ik dol ben op functionele apparaten en, zoals eerder gezegd, data vind ik wel leuk.
Ik heb dus voornamelijk naar het uiterlijk gekeken van de horloges en niet naar de extreme functionaliteit.
En nu hebben jullie mij bij de ballen, wat ik ben niet dol op "touchscreen", en de "extra knoppen op de 645 maken hem meer "horloge".
Probleem is het prijs verschil €239 (2de kans coolblue) vs €430, das gewoon 190 euro duurder.
Helemaal lastig omdat de 240 euro klopte met wat ik voor een nieuwe wilde betalen ( heb ik ook ooit voor mijn forerunner 410 betaald)
Ik ga er nog eens een nachtje over slapen. bedankt mannen. ik laat weten wat het is geworden