Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
- Zeror
- Registratie: September 2003
- Laatst online: 22:04
Ik Henk 'm!
- Activision Blizzard
- Warcraft
- Battlenet
- World Of Warcraft - Wrath Of The Lich King
- World Of Warcraft - The Burning Crusade
- World of Warcraft: Cataclysm
- Mmog
- World Of Warcraft - Battlechest
- World of Warcraft Burning Crusade, Collector's Edition
- Pc-game
- World Of Warcraft
- Blizzard Entertainment
- Blizzard
- Rpg
:strip_icc():strip_exif()/u/92368/crop67f122a4021bc.jpg?f=community)
- SinergyX
- Registratie: November 2001
- Laatst online: 18:10
____(>^^(>0o)>____
- Pc-game
- Mmog
- Games
- Rpg
- World of Warcraft: Burning Crusade Collectors Edition
- World Of Warcraft
- Blizzard
- Warcraft
:strip_icc():strip_exif()/u/41502/breezah.jpg?f=community)
Daarbij, buiten EU is een creditcard vrij standaard, zeker Amerika krijg je zo'n ding al bijna op je 16de verjaardag
Maar als er genoeg vraag ik, kan ik wel eerder weer een setje kopen?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
staat je telefoon hier niet tussen? zoja, dan kan je hem gratis (blijkbaar nu voor €0,55 maar dat kan met paypal) voor je telefoon downloaden
heb hem zelf voor mn iphone gedownload (gratis) en dat werkt prima
[ Voor 10% gewijzigd door mberendsen op 03-05-2010 18:47 ]
Ik zal van de week wel een zooi bestellen (3 max geloof ik), kan je er 1 van mij nemen. Ik laat wel f weten wanneer ik bestel/ze binnen heb.Rakkerzero schreef op maandag 03 mei 2010 @ 18:22:
IK snap nog steeds niet dat Blizzard niet gewoon andere betaalmogelijkheden in hun blizz store toevoegt. Ik wil dolgraag een authenticator, maar ik heb geen credit card om te betalen.
Mocht iemand andere webshops weten die ook de authenticator verkopen houd ik me aanbevolen.
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Ik speel al sinds 2005, dus ik ben de nodige noobs al tegen gekomen, daar kijk ik niet meer van opbechown schreef op maandag 03 mei 2010 @ 13:14:
[...]
Zijn genoeg mensen op Outland hier.. en ja is een leuke guild waar je in zit ^^.. Zit een oud member in die gekicked was nadat hij bij veel pug runs zich niet heel netjes gedroeg maar zal je nog wel meemaken.. Al met al is het wel gezellig op Outland.. beetje laggy soms dat is het enige..
Mocht je zin hebben om heroics te runnen, laat het maar weten. Kan mijn badges nu goed gebruiken om te gearen, buiten de craftable gear die ik nu heb
En als er meer mensen op Outland zijn, let me know!
- Zeror
Ik Henk 'm!
- Activision Blizzard
- Warcraft
- Battlenet
- Mmog
- Pc-game
- World Of Warcraft
- Blizzard Entertainment
- Blizzard
- Rpg
Ik heb een HTC HD2, dus zou het even moeten proberen.mberendsen schreef op maandag 03 mei 2010 @ 18:45:
http://mobile.blizzard.co...-net-mobile-authenticator
staat je telefoon hier niet tussen? zoja, dan kan je hem gratis (blijkbaar nu voor €0,55 maar dat kan met paypal) voor je telefoon downloaden
heb hem zelf voor mn iphone gedownload (gratis) en dat werkt prima
Edit: Phone not compatible.
[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 03-05-2010 19:23 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
- SinergyX
____(>^^(>0o)>____
- Pc-game
- Mmog
- Games
- Rpg
- World Of Warcraft
- Blizzard
- Warcraft
(tja, als je opeens je user/pass moet invoeren in een authenticator, zou er toch een lichtje moeten gaan branden

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
- Zeror
Ik Henk 'm!
- Activision Blizzard
- Warcraft
- Battlenet
- Mmog
- Pc-game
- World Of Warcraft
- Blizzard Entertainment
- Blizzard
- Rpg
- SinergyX
____(>^^(>0o)>____
- Pc-game
- Mmog
- Games
- Rpg
- World Of Warcraft
- Blizzard
- Warcraft
Verwijderd
heb hem niet gekocht (lang leve gratis iphone app) maar je krijgt ook nog een ingame pet en je acc is lekker veilig, geen zorgen meer!
Was tijden bang dat ik gehacked zou worden , omdat hele server weet dat ik meer dan 250k gold heb, echt een opluchting nu
hehe prepaid creditcard... dat zou dus gewoon een pinpas zijn danRakkerzero schreef op maandag 03 mei 2010 @ 19:42:
Kan ik in Nederland trouwens een eenmalige prepaid credit card kopen? Dan kan ik daar die authenticator mee bestellen.
Van het weekend weer begonnen met wow. Zit er weer helemaal in. Heb een lvl 80 lock en pala, maar die vind ik beide erg saai. Zag dat ik nog een mage had op lvl 50. Ben daar mee verder gegaan. Damn die classic instances duren best lang vergeleken met TBC en WotLK
56 inmiddels, bijna naar outlands!
Anders lees je mijn post hierboven ergens evenRakkerzero schreef op maandag 03 mei 2010 @ 19:42:
Kan ik in Nederland trouwens een eenmalige prepaid credit card kopen? Dan kan ik daar die authenticator mee bestellen.
Nee dat is een debet card. Ik heb zowel een CC als een DB. Veel pokerspelers hebben zo'n DB, je kan via neteller je pokerwinsten op een neteller account uitcashen en via de debet card van neteller (een mastercard) overal pinnen of op de CC manier betalen.Rudolf schreef op maandag 03 mei 2010 @ 21:31:
[...]
hehe prepaid creditcard... dat zou dus gewoon een pinpas zijn dan
[ Voor 44% gewijzigd door Roeligan op 03-05-2010 21:38 ]
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Dat kun je ook met authenticator nog hoor. Wikipedia: Man-in-the-middle attackVerwijderd schreef op maandag 03 mei 2010 @ 20:56:
Was tijden bang dat ik gehacked zou worden
Tsja, dat is gewoon altijd dom om van de daken te schreeuwen.omdat hele server weet dat ik meer dan 250k gold heb, echt een opluchting nu
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Hack de zijneVerwijderd schreef op maandag 03 mei 2010 @ 22:11:
Doe mij eens tips geven om 250k gold bij elkaar te sprokkelen
RatPack #814
Verwijderd
Verwijderd schreef op maandag 03 mei 2010 @ 20:56:
omdat hele server weet dat ik meer dan 250k gold heb, echt een opluchting nu
Verwijderd
http://eu.wowarmory.com/c...27s+Hammer&cn=Biermeester113 Nexus-Prince Shaffar kills (Mana Tombs). 4 hours, 10 minutes ago
Moet ik hier nog iets mee doen ?
ik zou hem een ingame mail sturen, en anders na een dag reporten ze zoeken het dan zelf wel uit. Gewoon het verhaal vertellen.Verwijderd schreef op maandag 03 mei 2010 @ 22:50:
Overigens, iemand die ik via wow ken, zit de hele tijd in Mana Tombs. Hij reageerd ook niet. Ik vermoed dat zijn account gehacked is, of dat hij een bot heeft geïnstalleerd oid.
[...]
http://eu.wowarmory.com/c...27s+Hammer&cn=Biermeester
Moet ik hier nog iets mee doen ?
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
| 17 December 1991 | De Nerdette |
- Zeror
Ik Henk 'm!
- Activision Blizzard
- Warcraft
- Battlenet
- Mmog
- Pc-game
- World Of Warcraft
- Blizzard Entertainment
- Blizzard
- Rpg
Volgens mij is dit een oplossing voor mijn probleem:
- https://www.neteller.com/home/index.jsf
of
- http://www.mywirecard.com/nl/Home.html
[ Voor 16% gewijzigd door Zeror op 03-05-2010 23:35 ]
Verwijderd
Blood Furnace normal - Kwartiertje bezig = 125g (1 run)NMe schreef op maandag 03 mei 2010 @ 22:56:
Instances soloen levert een leuke cent op. Toen ik KoT en Consortium rep aan het farmen was deed ik 3 TBC-heroics op een dag, leverde me zo'n 250g op voor een uurtje of anderhalf werk.
Uurtje bezig = 500g
Oeps... Heb ik nu iets verklapt
Overigens heb ik Stratholme - normal ook een paar keer compleet gefarmed. Dit leverde mij ongeveer 200 tot 300 per run op.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2010 23:41 ]
Neteller kaart werkt prima, maar dat duurt een flinke tijd voordat je zo'n kaart hebt.
Je account moet eerst 2 tredes in veiligheid omhoog (bankafschriften + paspoort insturen)
en dan duurt het nog een maand ofzo.
@game
Vandaag eindelijk weer eens gespeeld

Met sons of hodir begonnen, wel leuke chain, maar duurt wel ff
Vraagt guildie of ik met ICC10 run mee wil (PUG), ze hadden tank nodig,
prima.
Trash gecleared, ready om bossy te bestormen; rl zegt all out
Was het een rep run

Ze waren iig wel erg tevreden over mn tanken
Dat is mooi meegenomen, want ik voldoe nog niet aan de GS standaard
Als ik morgen en wo de 2 daily van frost haal en dan wo de weekly raid kan ik skeleton key halen
Dit is een regelrechte leugen ik heb nog NOOIT meer dan 25 nrg terug gekregen hiervan.
als je leest zie je staan " Per combo point" wat gewoon NIET waar is. anders zou ik best ooit wel een keer 100 nrg in een klap krijgen...........
momenteel is dit de http://www.wowhead.com/talent#fhecocToirocuZ0bZebfbh0db spec die ik gebruik voor pvp en gaat me wel goed af. Geen Lethality maar mutilate doet poep damage dus waarom punten voorspillen eraan. 3 points in Improved Eviscerate omdat ik niet op elke type vijand deadly poison wil stacken... . dus af en toe rond lopen met wound/mind poisons of dubbel wound.
Over het algemeen is Envenom ook niet echt super. zelfs met 5 stacks deadly en 5 combo points zul je amper boven 5k uit komen op veel targets. terwijl ele shammys mij voor 8k critten met hij lavaburst...
Ik wil Lui UI v3
- SinergyX
____(>^^(>0o)>____
- Pc-game
- Mmog
- Games
- Rpg
- World Of Warcraft
- Blizzard
- Warcraft
(het is stacking 20% 1 punt, 40% 2 punten etc etc, dus 5 combo punten is 100%).
Je hoeft stiekem niet eens goed te lezen wat er staat om te snappen dat het niet kán kloppen wat jij denkt te lezen. Zelfs talented kun je niet 125 max energy hebben, dus 25 energy * 5 combopoint = 125 energy terug na een finishing move zou gewoon slecht design zijn, en zo maf is Blizzard nou ook weer niet.HStyles schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 00:17:
Even een vraag over een rogue tallent
Dit is een regelrechte leugen ik heb nog NOOIT meer dan 25 nrg terug gekregen hiervan.
als je leest zie je staan " Per combo point" wat gewoon NIET waar is. anders zou ik best ooit wel een keer 100 nrg in een klap krijgen...........
Echt super, ik heb nu zo'n beetje elke noemenswaardige ability wel aan een leuk berichtje gehangen
Ik had Shadow's Edge voor mijn retribution spec gehaald, maar ik ga toch weer fulltime terug naar prot. Die shadow's edge hou ik dan wel voor PVP oid
Er staat "20% chance per combo point"HStyles schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 00:17:
Even een vraag over een rogue tallent
Er staat niet "20% chance to restore 25 energy per combo point"
De rest laat ik aan jou over
Vraagje over die bags die je krijgt van een "random dungeon".
- Kan je er meerdere per dag verkrijgen? Zit er überhaupt een limiet op?
- Zit er altijd iets blauws in of kan er ook iets goens/paars etc. inzitten?
- Wat is de gedachte achter deze bags? Spelers dwingen random dungeons te pakken zodat er geen voorkeur gegeven wordt aan bepaalde dungeons en alles even bevolkt is?
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Je kunt het vergelijken met wat "vroeger" de daily normal was of de daily heroic.kaluro2 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 08:15:
[...]
Er staat "20% chance per combo point"
Er staat niet "20% chance to restore 25 energy per combo point"
De rest laat ik aan jou over.
Vraagje over die bags die je krijgt van een "random dungeon".
- Kan je er meerdere per dag verkrijgen? Zit er überhaupt een limiet op?
- Zit er altijd iets blauws in of kan er ook iets goens/paars etc. inzitten?
- Wat is de gedachte achter deze bags? Spelers dwingen random dungeons te pakken zodat er geen voorkeur gegeven wordt aan bepaalde dungeons en alles even bevolkt is?
Maar op 80 kun je nu toch ook ongelimiteerd random Heroics doen.
Overigen over de rewards zie WoWwiki
[ Voor 5% gewijzigd door _Peter2_ op 04-05-2010 08:24 ]
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Gisteren eerst maar eens de Children's Week achievments afgemaakt. Ik moest alleen de PvP achievement nog. Arathi Basin was een makkie (die had ik eerder al gehaald). Alterac Valley was ook een makkie, Horde en Alliance stonden gebroederlijk samen beurtelings de torens van elkaar af te pakken. In Warsong Gulch wilde de Horde niet echt meewerken. Desalniettemin lukte het me toch om de Alliance vlag in de Horde base terug te veroveren. In Eye of the Storm was de Horde ook niet van plan mee te werken, maar ook daar slaagde ik er in een vlag te veroveren.
Ik bedacht me vanochtend dat die hele vreedzame samenwerking die ontstaat tussen Alliance en Horde met dit event wel eens precies de intentie van Blizzard geweest zou kunnen zijn. Ik bedoel: Er zijn tenslotte wel kínderen bij he! Om die tere kinderzieltjes nu meteen aan het bruutste BG geweld bloot te stellen zou natuurlijk niet echt getuigen van goed Patron/Matron-schap
Verder nog PuG's naar ToGC10 en ToGC25 gejoined. De 10-mans viel uit elkaar na 2 wipes op Lord Jaraxxus. De 25-mans viel uit elkaar na 2 wipes op de Northrend Beasts. Zo kennen we de PuG's weer. Nooit te beroerd om snel op te geven

Ook ben ik maar eens begonnen mijn Gnomeregan Exiles en Exodar reputations op exalted te krijgen voor de Ambassador titel. Voor Gnomeregan Exiles moest ik nog de meeste rep, dus daar ben ik mee begonnen. Eerst maar eens Dun Morogh leegquesten. Waarschijnlijk ben ik als dat gebeurd is al wel exalted. Voor Exodar reputation kan ik Azuremyst Isle nog leegquesten. Vandaag of morgen heb ik de titel wel binnen denk ik.
Ook heb ik nu 5 van de 12 Arena Master trinkets voor de Gurubashi Arena Grand Master achievement. Best geinig om te doen, zeker als er wat meer 'gegadigden' zijn. Ergens vorige week ben ik zo'n 10 minuten bezig geweest om mezelf in leven te houden tegen een level 80 Rogue en een level 80 Shadow Priest, waarna eindelijk een guildie arriveerde om me te helpen ze af te maken. Het moge duidelijk zijn dat die Rogue en Priest niet de beste spelers waren. De Rogue kreeg ik dood, waarna hij het opgaf. De Priest kon ik niet eens schade toebrengen vanwege z'n shields, maar ik kon zijn damage wel outhealen.
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
Bron: http://forums.worldofwarc...0639017&pageNo=2&sid=1#24Yes, we can confirm that the Family & Friends phase of the testing process for World of Warcraft: Cataclysm has begun. The closed beta test phase has not yet started, but we will provide updated information when it does.
De Alpha is dus gestart. Let goed op scam mails mensen.
Ik miste het toch echt teveel, zeker omdat m'n broertje vrijdag belde (voor wat andere dingen dan WoW), en zei dat er toch wel wat mensen zijn die vroegen waar ik bleef (we zitten in dezelfde guild). Dus toen ik zondagavond online kwam, kreeg ik idd een aantal /whispers met dat ze het leuk vonden dat ik terug was!
De guild was toen ik in november vertrok (en in januari ff een maandje terug was) verrekte stil, mensen die niet meer kwamen opdagen, vertrokken waren naar Aion, gewoon een dode guild dus..
Maar toen ik zondag online was, waren ze zelfs de weekly guildraid Trial of the Crusader 10 aan het proberen (Lord Jarratel geloof ik moest neer). en daarnaast nog 11 leden die er niet bij zaten! m.a.w. er waren ineens 22 mensen online!!
Er bleken 3 nieuwe GM's benoemd te zijn, en die gaan proberen de guild weer raid-waardig te maken. Zal een tijdje duren om iedereen te gearen, maar ik heb er spontaan weer heel veel zin in!
Gister ook maar een lijstje gemaakt met welke gear ik nog moet hebben, das toch nog veel werk...
Vanavond maar ff als vanouds met m'n broertje lekker instances plunderen!!
Misschien ook nog een wat classics clearen voordat Cata erdoorheen banjerd..
- Zeror
Ik Henk 'm!
- Activision Blizzard
- Warcraft
- Battlenet
- Mmog
- Pc-game
- World Of Warcraft
- Blizzard Entertainment
- Blizzard
- Rpg

Waarschijnlijk is dit bij de nieuwe settlement van de Tauren in Stonetalon Mountains. Sunrock Retreat is vernietigd van wat ik begrepen heb.
- SinergyX
____(>^^(>0o)>____
- Pc-game
- Mmog
- Games
- Rpg
- World Of Warcraft
- Blizzard
- Warcraft

Woensdag reset en hopelijk eerste berg bosses in 1 avond, maar motivatie bij aantal mensen is flink gedaald, benieuwd hoe dit de rest van de week gaat lopen.
We zijn nu beide lvl67 en net begonnen aan Zangarmarsh, het is gewoon stom dat je op dit level gewoon nu pas aan Zangar begint, als ik het vergelijk toen TBC geintroduceerd werdt en ik vanuit classic de overstap maakte, ik had toen werkelijk echt HF/ZM/Nagrand/Terrokar/Blade's Edge een deel van Netherstorm en SMV gedaan om 70 te halen.
Nou zul je zeggen 'ja maar in WotLK moet je wel een hoop zones doen' dit is helaas niet waar, in Northrend kan ik 80 halen dmv Borean Tundra/Fjord/Dragonblight en een klein stukje Grizzly Hills, meestal maak ik het af als ik 79 ben door de Argent Vanguard quests en de Shadow Vault chain/SoH chain te doen meestal zit ik dan al op 80, ook met de introductie van WotLK had ik echt wel meer zones nodig om 80 te halen want toen had ik heeeeel wat quests in Stormpeaks en Icecrown gedaan ik kan me gewoon niet voorstellen dat heirlooms zoveel uitmaken, 20% is veel maar ik denk dat het gemak om een grp te vinden voor een dungeon ook een enorm verschil maakt nu ben je er met een muisklik eerst was het een groep zoeken en naar de desbetreffende instance vliegen/lopen.
We gaan waarschijnlijk door tot 70 in Outland omdat hij WotLK nog niet heeft, ben alleen benieuwd of hij wel boven de 70 kan levelen zonder de expansion aangezien ik nu iets van 14bars voorloop zal ik veeeel sneller 70 aantikken dan hij. Vraag me zoiezo af wat er gebeurt als hij op lvl70 de dungeon queue ingaat of dan Northrend instances beschikbaar zijn nadeel is dan wel dat je gewoon onder de maat gegeared bent vergeleken met Outland gear als ik alleen al naar mijn Paladin kijk ging deze van 6k naar 11k hp door alleen al de start quests in Borean Tundra te doen het 2de puntje van irritatie is dat als je 70 of 71 bent je al gelijk naar dat Taunka village gestuurd wordt, op 72 verwacht Blizz kennelijk al dat je aan Dragonblight begint dit kan zelfs zo gek lopen dat je dubbele quests krijgt die dus (langer geleden) chains kunnen buggen omdat je bepaalde quests al ingeleverd hebt.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Even mijn dagboekje bijwerken, want heb een hele tijd niks gepost!
Allereerst heb ik op mijn Priest eindelijk de gok genomen en enchanting doorgeknalt naar 450 en moet zeggen het bevalt me wel, zo af en toe een macrotje spammen dat ik werk zoek en het werk stroomt binnen.
Belangrijkste vind ik zelf dat ik nu niet zo afhankelijk ben van andere voor mn enchants. Hoevaak ik al niet een hele week heb moeten zoeken naar een Enchanter die eventjes Berserking of +10 Stats kan enchanten.. urgh

Verder heeft mijn Rogue nog een ICC25 pug gedaan en daar had ik zoveel geluk met rollen dat de RL me op een gegeven moment maar eventjes vroeg of ik loot wilde afstaan.
@Authenticator
Anders een inkoop actie starten onderling? Iemand die wel een CC heeft die lief aankijken?

Ik heb 2 builds bekeken welke mij aanstaan. een 15/3/53 en een 15/5/51.
Verschillen:
Improved rend vs improved charge
2 punten uit fury (cruelty) vs 2 extra punten in prot (focused rage)
Iemand nog wat voor en nadelen over deze verschillen?
15/3/53 build
15/5/51 build
Van de week weer eens kijken of ik mn gear weer wat kan upgraden, wel al een nieuwe chest gehad van een guildie (Breastplate of the white knight met enchant en epic gems). Maar de rest is nogal achtergebleven na een jaar inactiviteit.
RatPack #814
- SinergyX
____(>^^(>0o)>____
- Pc-game
- Mmog
- Games
- Rpg
- World Of Warcraft
- Blizzard
- Warcraft
Je moet dit echt nog eens proberen met normaal punt en hoofdletter gebruik. Je laatste stuk is bijna 1 zin, zoals jij die geschreven hebtprutser001 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 09:50:
lang verhaal

Rakkerzero reageerd niet op het aanbod wat ik deed, ik ga deze week of volgende week (moet mn CC weer opnieuw activeren, was verlopen, wacht nu op de brief met code) er 3 bestellen. 2 voor mezelf en heb er dus 1 over (kan er max 3 bestellen geloof ik).RaseriaN schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 10:02:
@Authenticator
Anders een inkoop actie starten onderling? Iemand die wel een CC heeft die lief aankijken?
RatPack #814
Ja, goeie addon en erg modulair, alles valt te configgen. het heeft zelfs dual-spec profiles ...RichardvdD schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 02:15:
CastYeller 2 als addon, ge-wel-dig. Ik zat telkens te kloten met fatsoenlijke macro's voor mijn spells, maar dat is nu helemaal niet meer nodig. Je heeft aan welk bericht je moet schreeuwen/roepen als je een bepaalde spell cast. Werkt echt perfect. Bij macro's gaat dat nogal eens mis, en zeker als je een knop aan het bashen bent (dan komt het bericht 10 keer in beeld).
kon ik ook maar zo goed coden

- Zeror
Ik Henk 'm!
- Activision Blizzard
- Warcraft
- Battlenet
- Mmog
- Pc-game
- World Of Warcraft
- Blizzard Entertainment
- Blizzard
- Rpg

Maargoed dat was te verwachten natuurlijk.
- SinergyX
____(>^^(>0o)>____
- Pc-game
- Mmog
- Games
- Rpg
- World Of Warcraft
- Blizzard
- Warcraft
4 volgens mij, maar via support kan je dit opkrikken naar 6.Roeligan schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 10:13:
Rakkerzero reageerd niet op het aanbod wat ik deed, ik ga deze week of volgende week (moet mn CC weer opnieuw activeren, was verlopen, wacht nu op de brief met code) er 3 bestellen. 2 voor mezelf en heb er dus 1 over (kan er max 3 bestellen geloof ik).
Heb laatst ook icc 6/12 gedaan, pug stijl. Die 15% buff (geeft onder andere meer dps dan bv een bloodlust, en is nog permanent ook) maakt het zo dat een tank met een gs van rond de 4,5k al het OT werk kan doen. Is die tank goed en zijn je healers ook wakker dan kan je met 4,5k gs zelf 6/12 als MT doorkomen.
Stats voor tank zijn 540 def of meer (uncrittable) en rond de 30k hp UB. Met kings/sanc, priest buff en icc buff zit je dan ruim over de benodigde 40k.
Kan me niet voorstellen dat het vinden van zo'n tank met 4,5k gs of meer onmogelijk was voor icc...
Wat betreft war talents, je kan beste gaan voor 15/3/53 totdat je goed bekend bent met alles. Het optimale zit wel iets anders: 15/3/53
Last stand lijkt interessant.. maar is het totaal niet. Je moet het zelf op tijd gebruiken, in tegen stelling tot zeg AD. Maar een pala's AD gaat 9/10 aan op een wipe, dus maakt het weinig verschil op.
Gag order hetzelfde.. lijkt interessant maar nutteloos. Als interrupts van belang zijn word er wel iemand op gezet (want als tank moet je bezig zijn met het.. rarara.. tanken) en dps bonus is niet hoog genoeg om de moeite waard te zijn. Tuurlijk, het geeft meer threat maar threat output is dusdanig dat je geen verschil zult merken tenzij je aardig undergeared bent.
Mocht je die toch per se willen, neem dan punten uit focussed rage. Maar die is imo nuttiger vanwege lagere rage kosten - warrior zwakte blijft toch altijd die eerste paar seconden waar je risico loopt om rage starved te raken.
[ Voor 41% gewijzigd door Xanaroth op 04-05-2010 10:32 ]
Neem de eerste, maar vervang wel improved rend door improved charge. Als je de komende tijd heroics gaat runnen zou ik deze glyphs kiezen:Roeligan schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 10:05:
15/3/53 build
15/5/51 build
block
cleave
sunder armor (of resonating power)
command
charge
thunderclap (2 extra range)
D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh
Roeligan schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 10:05:
Ik heb 2 builds bekeken welke mij aanstaan. een 15/3/53 en een 15/5/51.
Verschillen:
Improved rend vs improved charge
2 punten uit fury (cruelty) vs 2 extra punten in prot (focused rage)
- Improved Charge: meer rage bij het begin voor een snelle aggro build-up
- Improved Rend: meer dps in de 75%+ hp range (+35% dmg), nuttig voor de heroic bosses & raid bosses. De meeste normale mobs zijn al neer voordat Rend al afgelopen is
- Focused Rage: ik vind dat [3/3] Focused Rage een MUST is voor elke warrior tank
- Cruelty: [2/5] voor meer dps/threat
- Ik zou liever maar [2/5] in Anticipation doen met een beetje minder dodge
Edit: Omdat je Deep Wounds hebt, dacht ik dat je voor een threat spec gaat
[ Voor 4% gewijzigd door Ketho op 04-05-2010 10:52 ]
- SinergyX
____(>^^(>0o)>____
- Pc-game
- Mmog
- Games
- Rpg
- World Of Warcraft
- Blizzard
- Warcraft
De guild is pas vorige week compleet gemaakt, 6 van de 10 zitten op trial in de guild. Doel was met deze 10 (en 1 backup) heel ICC te gaan doen, daarna kijken of het gaat lukken. Slechts 3 van de guild hebben ICC gedaan (en GS tegen de 6k).Myrdreon schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 10:20:
Sin, waarom raid cancellen rond een tank? Dat is misschien iets wat je in tbc deed omdat niemand de moeite deed tanks aan gear te helpen. Nu met emblems en dungeon finder zijn er altijd teveel tanks voor icc.
Beide tanks zijn compleet nieuw in ICC, elke boss moet je dus leren. We hadden 2 backup tanks, 1 alt van mij en 1 alt van de mage, maar dan mis je dus het leren van ICC als je primaire class (ranged DPS).
Iedereen was flink pissed off, we hadden op zondag nog aardig wat progressie (fester en rotface plat) en daar was de afwezige tank nog hyperactief 'dat we het wel even zouden doen'. Ik ben persoonlijk niet zo happy met die gast, imho voelt hij zich heel wat (laat opzettelijk iemand doodgaan omdat hij iets te ver naar voren stond) en aantal keer liep hij sarcastische opmerkingen te maken richting de andere tank. Goed, andere tank heeft wat moeite gehad met agro op wipeship (HC ging het 4x fout), maar hij doet inmiddels erg goed z'n best.
Hij is ook iets te gebrand op shadowmourne, terwijl we een main spec pala DPS in de guild hebben zitten, die logischerwijs eerste keus wordt voor dat wapen.
Ach ja, ashen verdict ring al in de pocket, nieuwe cape gekocht, de rest van upgrades helaas verloren met rolls. (gewoon 2x achter elkaar 1 rollen

Ok, makes senseMyrdreon schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 10:20:
[...]
Wat betreft war talents, je kan beste gaan voor 15/3/53 totdat je goed bekend bent met alles. Het optimale zit wel iets anders: 15/3/53
Last stand lijkt interessant.. maar is het totaal niet. Je moet het zelf op tijd gebruiken, in tegen stelling tot zeg AD. Maar een pala's AD gaat 9/10 aan op een wipe, dus maakt het weinig verschil op.
Gag order hetzelfde.. lijkt interessant maar nutteloos. Als interrupts van belang zijn word er wel iemand op gezet (want als tank moet je bezig zijn met het.. rarara.. tanken) en dps bonus is niet hoog genoeg om de moeite waard te zijn. Tuurlijk, het geeft meer threat maar threat output is dusdanig dat je geen verschil zult merken tenzij je aardig undergeared bent.
[...]
Kan ik de cleave niet beter vervangen voor devistate?psych schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 10:30:
[...]
Als je de komende tijd heroics gaat runnen zou ik deze glyphs kiezen:
block
cleave
sunder armor (of resonating power)
command
charge
thunderclap (2 extra range)
In ieder geval thx voor de tips. Ga nog even mn grijze massa laten werken
RatPack #814
Roeligan schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 10:56:
Kan ik de cleave niet beter vervangen voor devistate?
- Blocking, Cleaving, Shockwave voor AoE threat spec
- Blocking, Devastate, Shockwave voor Boss threat spec ..
- SinergyX
____(>^^(>0o)>____
- Pc-game
- Mmog
- Games
- Rpg
- World Of Warcraft
- Blizzard
- Warcraft
Oh dat wist ik niet eens. Hij heeft het er steeds over, dus weet niet precies wat zijn bedoeling is.Vangelis schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 11:01:
SinergyX, Shadowmourne is alleen te halen via icc25, wat ik hier lees lijkt het of je alleen 10 man raid doet. Dit zou betekenen dat het niet eens mogelijk is om Shadowmourne te halen.
Ach ja, we zien het woensdag wel. An sich is het een leuke club en veel leren best bijzonder snel.
Ik moet zeggen ik weet niet precies welke glyphs ik heb, maar zeker blocking en devestate (ik ga van shockwave uit, maar dat zou ook zomaar cleaving kunnen zijn).Ketho schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 11:04:
[...]
- Blocking, Cleaving, Shockwave voor AoE threat spec
- Blocking, Devastate, Shockwave voor Boss threat spec ..
Shockwave is zeker niet nodig op boss fights, threat is dan nooit een issue. Shockweave is meer voor AOE. Maar ook dan heb je er niet veel aan. In heroics zijn packs vaak al neer voordat je shockweave of cooldown is.
Belangrijk is om alles met de eerste TC (minor glyph) en shockweave goed te raken, met wat cleaven en devestate (en spellreflect bij casters) blijft alles gewoon aan je plakken. (behalve als je in een 6k gs geared groep zit ofzo).
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
AoE packs in heroics zullen je de meeste moeite opleveren. Vandaar meer een aoe gerichte setup. Ik ben het niet eens met Myrdreon over Last Stand en Gag Order. Het is 1 talent point voor een mooie button als je ziet dat je healer moet rennen of als je net 1 pack teveel hebt gepulld (tijdens Last Stand ook Regeneration aanzetten = win). Daarnaast silence op je heroic throw helpt enorm om die caster naar je toe te trekken.
Als je over een tijdje je aandacht van heroics naar raids gaat verleggen dan kan je opnieuw bekijken welke glyphs / build beter zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door psych op 04-05-2010 11:17 ]
D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh
- Mektheb
- Registratie: December 2006
- Laatst online: 22:20
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
:strip_icc():strip_exif()/u/202430/458684_q.jpg?f=community)
Het is niet Beimba, ook niet Armory Light, WoW progress ook niet ?
WoWjitsu ofzo is het ook niet.
Kom er maar niet op ! aaaah
Als je problemen hebt met taalgebruik bla bla boeit me niet, dit stukkie was getikt over ~ 2,5 uur ben namelijk gewoon aan het werk.SinergyX schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 10:11:
[...]
Je moet dit echt nog eens proberen met normaal punt en hoofdletter gebruik. Je laatste stuk is bijna 1 zin, zoals jij die geschreven hebt
Reageer dan niet als je niet inhoudelijk kan reageren.
Zit er hier toevallig ook een ignore knop om bijdehante mensen te negeren? Ik zit hier niet voor jouw plezier of om je gezeur te lezen, misschien moet ik wat duidelijker zijn, 2,5 uur en afentoe wat toegevoegd omdat ik niet 2,5 uur op mijn plek zit.
[ Voor 27% gewijzigd door prutser001 op 04-05-2010 11:35 ]
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
http://elitistarmory.com/ ?Mektheb schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 11:24:
Ik zit nu al het hele weekend te bedenken welke site ik wel is bezocht waar je iemand ze gear kon zien en hoevaak die BV ulduar heeft gedaan etc..
Was erg blij met de attitude in de guild, iedereen bleef komen, geen gezeur etc. Hopelijk kunnen we dat vasthouden @ hc icc25
- SinergyX
____(>^^(>0o)>____
- Pc-game
- Mmog
- Games
- Rpg
- World Of Warcraft
- Blizzard
- Warcraft
Dan had je 2,5 uur om er een normaal leesbare tekst van te maken.prutser001 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 11:25:
Als je problemen hebt met taalgebruik bla bla boeit me niet, dit stukkie was getikt over ~ 2,5 uur ben namelijk gewoon aan het werk.
It's been too long since the character has logged in. Unable to load data
Grappig
Edit, met refresh krijg ik wel mn character te zien: Cached: 10 days ago.
In 10 dagen kan je veel neerhalen, lijkt me niet handig om te gebruiken voor boss-kill checks.
[ Voor 35% gewijzigd door SinergyX op 04-05-2010 11:33 ]
Ehm je kan em gewoon met een vinkje actualiseren... Best handig dus, alleen de percentages worden een beetje vreemd berekend (gaat kennelijk ook op het aantal bosskills, niet per se hoeveel je down hebt).SinergyX schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 11:31:
It's been too long since the character has logged in. Unable to load data
Grappig
Edit, met refresh krijg ik wel mn character te zien: Cached: 10 days ago.
In 10 dagen kan je veel neerhalen, lijkt me niet handig om te gebruiken voor boss-kill checks.
Het is www.pugchecker.comMektheb schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 11:24:
Ik zit nu al het hele weekend te bedenken welke site ik wel is bezocht waar je iemand ze gear kon zien en hoevaak die BV ulduar heeft gedaan etc..
- SinergyX
____(>^^(>0o)>____
- Pc-game
- Mmog
- Games
- Rpg
- World Of Warcraft
- Blizzard
- Warcraft
Dat vinkje 'refresh' had ik al aangezet, paar keer view gedaan en nu doet hij hetInferno schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 11:48:
Ehm je kan em gewoon met een vinkje actualiseren... Best handig dus, alleen de percentages worden een beetje vreemd berekend (gaat kennelijk ook op het aantal bosskills, niet per se hoeveel je down hebt).
Pugchecker is apart, staat bij dat Flamewatcher een bug heeft (niet telbaar), maar op mijn hunter op wow-armory bijvoorbeeld laat hij wel het aantal zien:
9 Koralon the Flame Watcher kills (Wintergrasp 25 player).
[ Voor 21% gewijzigd door SinergyX op 04-05-2010 12:00 ]
http://www.wow-heroes.comMektheb schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 11:24:
Zo, is er een op zijn pik getraptprutser001 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 11:25:
[...]
Als je problemen hebt met taalgebruik bla bla boeit me niet, dit stukkie was getikt over ~ 2,5 uur ben namelijk gewoon aan het werk.
Zit er hier toevallig ook een ignore knop om bijdehante mensen te negeren? Ik zit hier niet voor jouw plezier of om je gezeur te lezen, misschien moet ik wat duidelijker zijn, 2,5 uur en afentoe wat toegevoegd omdat ik niet 2,5 uur op mijn plek zit.
Eerst bagger neerpleuren op internet en als er gereageerd wordt om een ignore knop vragen, gief popcorn plx
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
gz !
gratz, bij ons een lekker vlotte BQL hc kill, guild first gister en op LK was iedereen zijn concentratie kwijt....Viggen schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 11:30:
Woohoo, eindelijk Lich King neer @ 25man... Beetje laat maar toch erg nice (16e guild van de server ofzo xD) En zoals wel vaker bij ons, eerste pull van de avond meteen een kill xD Sucky loot, 2x 2h sword en 2x prot. Maarja, volgende week hc marrowgar en hopelijk hc bonespike nomnom
Was erg blij met de attitude in de guild, iedereen bleef komen, geen gezeur etc. Hopelijk kunnen we dat vasthouden @ hc icc25
[Signature]
Ja, dat is erg irritant. Ik heb wel eens gehad dat ik afspraken daarvoor had afgezegd omdat ik lekker wilde raiden en dat het door een 'no show' niet door ging. 9 man staan klaar en 1 persoon kan het verpestenSinergyX schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 09:40:
Gister stond laatste raiddag op de planning voor vervolg in ICC, 9 man alles doorgelezen voor Proffesor, council, bloodqueen, komt uiteindelijk de tank niet opdagen. Half uur gewacht, raid gecanceled
Woensdag reset en hopelijk eerste berg bosses in 1 avond, maar motivatie bij aantal mensen is flink gedaald, benieuwd hoe dit de rest van de week gaat lopen.

Dan die ene puggen? No thank you!! Dan log ik liever uit.
Ach daar heb ik ook zo'n hekel aan! Van die tanks die denken dat ze alles zijnSinergyX schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 10:46:
[...]
Iedereen was flink pissed off, we hadden op zondag nog aardig wat progressie (fester en rotface plat) en daar was de afwezige tank nog hyperactief 'dat we het wel even zouden doen'. Ik ben persoonlijk niet zo happy met die gast, imho voelt hij zich heel wat (laat opzettelijk iemand doodgaan omdat hij iets te ver naar voren stond) en aantal keer liep hij sarcastische opmerkingen te maken richting de andere tank.

Maar goed, raiden kan wel leuk zijn, maar wat mij betreft met een relaxte en volwassen groep, wipen en hard je best doen om bossen te downen, dan met dat soort jongens.
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
Het geeft ook een indicatie van welke instance je zou moeten zijn. het lijkt erg veel op armory light maar die is het niet.
Dat is inderdaad ook wat ik ga zoekenMenace_1981 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 12:09:
[...]
Maar goed, raiden kan wel leuk zijn, maar wat mij betreft met een relaxte en volwassen groep, wipen en hard je best doen om bossen te downen, dan met dat soort jongens.
Ben voor mezelf bijna klaar om met raiden te beginnen
Hoop alleen dat ik ergens binnen kom, omdat ik dus nog weinig raid ervaring heb (wel als tank gepugged van zo ong 15-80
Moet alleen nog even wat ervaring opdoen. Lees wel strats en kijk vids, en het raiden lijkt me erg leuk, eindelijk iets meer doen dan alleen tankNspank.
Ik gebruik threatplates in tank setting, (dus mob aggro on me is groen, losing geel, en no aggro rood)
en vroeg mij af of het daar mee mogelijk is (of bv een extra addon)
Om de aggro van de andere tank een ander kleurtje te geven? (bv donkergroen/roze)
En dan dus rood alleen nog te hebben voor mensen die geen aggro moeten hebben (Healers/dps)?
Gister voor het eerst ICC in geweest en dat ging goed, alleen trash zouden we met 2 tanks doen, maar dat is eigenlijk niet eens nodig of wel? Behalve voor die trap bosses dan misschien. Maar kon op die gewone mobs wel group aggro houden.
Van die nameplates zou ik niet weten. Persoonlijk gebruik ik gewoon Grid om te kijken of er iemand anders dan de tanks is die aggro heeft. Samen met Clique kan ik daarmee makkelijk op die persoon klikken om dan righteous defense te gebruiken (ik ben een prot paladin) om zijn targets te taunten. Mijn Grid geeft namelijk een rode rand om iedereen die aggro heeft (op targets waar ik ook threat op heb).JBplap schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 12:30:
[...]
Dat is inderdaad ook wat ik ga zoeken
Hoop alleen dat ik ergens binnen kom, omdat ik dus nog weinig raid ervaring heb (wel als tank gepugged van zo ong 15-80) En kreeg daar wel altijd te horen dat ik het goed deed, dus moet wel goed komen.
Moet alleen nog even wat ervaring opdoen. Lees wel strats en kijk vids, en het raiden lijkt me erg leuk, eindelijk iets meer doen dan alleen tankNspank.
Ik gebruik threatplates in tank setting, (dus mob aggro on me is groen, losing geel, en no aggro rood)
en vroeg mij af of het daar mee mogelijk is (of bv een extra addon)
Om de aggro van de andere tank een ander kleurtje te geven? (bv donkergroen/roze)
En dan dus rood alleen nog te hebben voor mensen die geen aggro moeten hebben (Healers/dps)?
Gister voor het eerst ICC in geweest en dat ging goed, alleen trash zouden we met 2 tanks doen, maar dat is eigenlijk niet eens nodig of wel? Behalve voor die trap bosses dan misschien. Maar kon op die gewone mobs wel group aggro houden.
Hmm, de enigste die ik ken zijn www.wow-heroes.com en imba.hu maar vind van die twee wow-heroes de betere.Mektheb schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 12:13:
Nee allemaal zijn het ze niet :<
Het geeft ook een indicatie van welke instance je zou moeten zijn. het lijkt erg veel op armory light maar die is het niet.
[ Voor 11% gewijzigd door deTwisj op 04-05-2010 12:37 ]
Ik weet nog uit vanilla als we MC gingen doen (als _erg_ casual guild, één groot wipefest), dat was pas irri, 40 man op de been zien te krijgen... en dan vooral op de been houden, na 2 wipes was meestal 1/3e alweer uit de raid gestapt.Menace_1981 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 12:09:
[...]
Ja, dat is erg irritant. Ik heb wel eens gehad dat ik afspraken daarvoor had afgezegd omdat ik lekker wilde raiden en dat het door een 'no show' niet door ging. 9 man staan klaar en 1 persoon kan het verpesten![]()
[...]
Ach daar heb ik ook zo'n hekel aan! Van die tanks die denken dat ze alles zijn![]()
Toch een periode die ik voor geen goud gemist zou willen hebben
RatPack #814
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
HELD !deTwisj schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 12:36:
[...]
Van die nameplates zou ik niet weten. Persoonlijk gebruik ik gewoon Grid om te kijken of er iemand anders dan de tanks is die aggro heeft. Samen met Clique kan ik daarmee makkelijk op die persoon klikken om dan righteous defense te gebruiken (ik ben een prot paladin) om zijn targets te taunten. Mijn Grid geeft namelijk een rode rand om iedereen die aggro heeft (op targets waar ik ook threat op heb).
[...]
Hmm, de enigste die ik ken zijn www.wow-heroes.com en imba.hu maar vind van die twee wow-heroes de betere.
dat was em haha
Er zijn genoeg leuke guilds hoor. Op Dragonblight waar ik voorheen zat, heb je genoeg volwassen guilds die leuke progressie hebben.JBplap schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 12:30:
[...]
Dat is inderdaad ook wat ik ga zoeken
Hoop alleen dat ik ergens binnen kom, omdat ik dus nog weinig raid ervaring heb (wel als tank gepugged van zo ong 15-80) En kreeg daar wel altijd te horen dat ik het goed deed, dus moet wel goed komen.
Op Anachronos ben ik met mijn Paladin een semi-hardcore guild gejoined die een hele relaxte sfeer heeft. Jammer alleen dat ik geen zin meer heb om te raiden en momenteel veel BG's doe en sinds kort Arena. Vanuit hun wordt gezegd, ach maakt niet uit, als je zin hebt kom je, als je je maar niet verplicht voelt om te komen. Perfect!
Volgens mij kun je zeker nu redelijk makkelijk een passende guild vinden aangezien er momenteel een tijd aanbreekt (of is aangebroken) dat mensen LK gekilled hebben, WoW zat zijn en gaan wachten op de expansion.
Think I'll passRoeligan schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 12:40:
[...]
Ik weet nog uit vanilla als we MC gingen doen (als _erg_ casual guild, één groot wipefest), dat was pas irri, 40 man op de been zien te krijgen... en dan vooral op de been houden, na 2 wipes was meestal 1/3e alweer uit de raid gestapt.
Toch een periode die ik voor geen goud gemist zou willen hebben
[ Voor 15% gewijzigd door Menace_1981 op 04-05-2010 12:44 ]
- SinergyX
____(>^^(>0o)>____
- Pc-game
- Mmog
- Games
- Rpg
- World Of Warcraft
- Blizzard
- Warcraft
De 2 leaders waren ook flink pissed off, zondag hadden we ook iets vertraging, maar daar had de persoon in kwestie ruim van te voren nog iemand gebeld en zijn richting internet cafe gegaan (internet lag eruit).Menace_1981 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 12:09:
Ja, dat is erg irritant. Ik heb wel eens gehad dat ik afspraken daarvoor had afgezegd omdat ik lekker wilde raiden en dat het door een 'no show' niet door ging. 9 man staan klaar en 1 persoon kan het verpesten![]()
We hadden mazzelkills op Rotface en festergut, benieuwd of we woensdag weer zoveel mazzel hebben.
En ranged staat meestal op een aftstandje zodat je wel ziet welke mob op wandel is. Meestal aoe aggro rotatie (DND, icy touch, plague strike pestilence, bloodtap, en blood boil) en daarna beginnen te tap targetten met runestrikes en omen opletten of er iemand dichtbij is werkt voor meeste trash op mijn dk.
En een dps eens laten sterven is geen probleem, hoe hou je anders hun ego in toom
Noes ik zei die site al eerder een aantal posts boven hem

Haha, dat heb ik ook wel gehad met mijn retri paladin als ik in een trigger happy bui was. Tank pullt, ik doe vleugels, bafffff, knal alles eruit, aggro, dood. Tank: 'Tja, ik kon niet veel doen.' Jep, helemaal mijn eigen schuld.khrin schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 12:44:
En een dps eens laten sterven is geen probleem, hoe hou je anders hun ego in toom
- SinergyX
____(>^^(>0o)>____
- Pc-game
- Mmog
- Games
- Rpg
- World Of Warcraft
- Blizzard
- Warcraft
Agro pakken door trigger happy DPS komt wel voor, maar hier ging de tank in de aanval (die ranged ability van paladin), waarna de DPS richting mob liep om seal etc erop te gooien. Op dat moment stopt tank volledig met aanvallen en seconde of 3 later ligt DPS dood op de grond. Hij had makkelijk agro kunnen blijven houden, maar hij stopte gewoon met aanvallen.Menace_1981 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 12:52:
Haha, dat heb ik ook wel gehad met mijn retri paladin als ik in een trigger happy bui was. Tank pullt, ik doe vleugels, bafffff, knal alles eruit, aggro, dood. Tank: 'Tja, ik kon niet veel doen.' Jep, helemaal mijn eigen schuld.
RL zei nog, ook als iemand wat fout doet, is het geen reden om iemand dood te laten gaan.
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
O.OLocal Host schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 12:50:
[...]
Noes ik zei die site al eerder een aantal posts boven hem
I must be blind, pardon me dear sir !
Jij bent held nummer 1 dan en hij held 2 !
Helemaal eens met RL, maar dat is ook een totaal andere situatie.SinergyX schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 13:04:
[...]
Agro pakken door trigger happy DPS komt wel voor, maar hier ging de tank in de aanval (die ranged ability van paladin), waarna de DPS richting mob liep om seal etc erop te gooien. Op dat moment stopt tank volledig met aanvallen en seconde of 3 later ligt DPS dood op de grond. Hij had makkelijk agro kunnen blijven houden, maar hij stopte gewoon met aanvallen.
RL zei nog, ook als iemand wat fout doet, is het geen reden om iemand dood te laten gaan.
Enige keer dat ik het eens ben met zo'n actie, is als de tank, met name in heroics, te maken heeft met een DPS die pullt, omdat het niet snel genoeg gaat. Direct vanaf de eerste keer, mwa mwa, maar na een waarschuwing zeker.
Ik voelde de bui al hangen en ja hoor, de Horde pakt meteen alle 4 de bases. Aangezien zo'n beetje alle Alliance spelers op het midfield en bij de vlag aan het nooben waren lukte het ook niet meer om een basis terug te pakken. Horde capte de ene vlag na de andere en won de BG in luttele minuten met 1600 tegen 0 en [Flurry] en [Eye of the Storm Perfection] tot gevolg (voor hun dan, niet voor ons natuurlijk
Aangezien ik m'n achievement nu binnen heb en ik nu gewoon weer lekker wil PvP'en, mag Blizzard dat hele event per nu stoppen
- SinergyX
____(>^^(>0o)>____
- Pc-game
- Mmog
- Games
- Rpg
- World Of Warcraft
- Blizzard
- Warcraft
Daar is het toch een achievement voor?SinergyX schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 13:28:
Vind die achievement ook te veel van het goeie, dat je verplicht wordt een BG in te duiken.. best. Maar dat je daarna ook nog eens een niet al te makkelijk haalbare achievement moet halen, vind ik beetje teveel van het goede.
Ik bén onze RL en bovendien een van de tanks. Als een van de DPS all out gaat terwijl gevraagd wordt om rustig aan te doen of als we vragen om nog even geen AoE te doen en de eerste spell die ik zie is een Seed of Corruption, dan wil ik nog wel eens die DPS dood laten gaan voor ik taunt.SinergyX schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 13:04:
[...]
Agro pakken door trigger happy DPS komt wel voor, maar hier ging de tank in de aanval (die ranged ability van paladin), waarna de DPS richting mob liep om seal etc erop te gooien. Op dat moment stopt tank volledig met aanvallen en seconde of 3 later ligt DPS dood op de grond. Hij had makkelijk agro kunnen blijven houden, maar hij stopte gewoon met aanvallen.
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
5 flags in 1 WSG terug brengen ( omdat een horde ze elke x oppakte en dropte zodat elke alliance dat kreeg ! )
50 flags in AB pakken, horde lieten me hem elke x pakken en zo deden we dat omstebeurten.
Andere worden ik heb me prima vermaakt
Savonds nog een 25man ICC gedaan de 1e voor ons deze week weer.
Nieuwe boots geloot van Festergut en nieuwe wapen van Marrowgar helaas 2x token verloren :<
Echt zo shit bijna de enige upgrades nog pre hc ofc.
Mjah, ik vind dit toch ook wel een twijfelachtige... Niet iedereen (zéker op PvE servers) doet aan PvP, terwijl het karakter van die world events is dat iedereen de achievements kan halen. Deze achievement valt ten opzichte van die andere achievements dan wat uit de toon.JBplap schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 13:32:
Daar is het toch een achievement voor?
Dankzij het feit dat Alliance en Horde veelal samenwerken in de BG's kunnen de non-PvP'ers deze achievement ook halen. Als dit niet het geval geweest was, dan zou het voor de non-PvP'ers bijna onmogelijk zijn deze achievement te halen tenzij je een blik PvP vriendjes op kunt trommelen om je er doorheen te slepen.
Ik vind ook wel dat het niet verkeerd is dat je moeite moet doen voor bepaalde achievements hoor, maar die world event achievements moeten IMO wel toegankelijk blijven voor een breed publiek. Deze achievement valt wat dat betreft wat uit de toon vind ik.
@Mektheb:
Die achievements zijn nu wel even makkelijk te halen ja, da's waar. Voor mij voelt het op deze manier alleen een beetje als "vals spelen" omdat het hele Horde versus Alliance idee tijdelijk even niet meer werkt zoals het normaal gesproken werkt. Maargoed, daar zet ik me ook wel weer overheen en vanavond ga ik waarschijnlijk toch wel even wat van die achievements hunten. Het gevoel van voldoening na het halen van zo'n achievement zal iets minder zijn dan normaal, maargoed, als het kan zou je wel gek zijn als je er geen gebruik van maakt, toch?
Flag capture in ab: Begin van nieuwe game, Charge naar de vlag van stable / farm ( Alliance / Horde).
Tower capture in av: Begin van nieuwe game, Charge naar de verste tower (minste kans dat andere spelers volgens)
Flag return in wsg: camp je eigen basis en kill flag carrier. Wanneer die dood is snel klikken met muis op locatie waar flag dropt.
Deze 3 dingen heb ik allemaal mijn eerste game binnen paar minuten kunnen halen. Alleen voor ab / av pech gehad dat ik een ronde was gejoined die al bezig was.
Oets: geen idee hoe je dit makkelijk kan doen. Gewoon proberen basis te behouden, wanneer dit goed gaat kan je proberen voor de flag te gaan. (Ook deze was me in het eerste potje gelukt.)
[ Voor 9% gewijzigd door Vangelis op 04-05-2010 14:12 ]
We spend our years as a tale that is told
flag capture doe je inderdaad met rechtermuis knop (voor ab)Dutchman! schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 14:16:
Ik ben ook een echte PvP noob,en mis van vorig jaar de childrens week enkel de PvP achievementsSterk nog, ik weet niet eens hoe ik een vriendelijke of vijandelijke vlag 'in kan leveren' bij de basis.... oppakken is een simpele rechter klik, maar dan?
In wsg en oets pak je ze op met de rechtermuis knop. Maar het echt capturen van de vlag doe je door terug te gaan naar je eigen basis (in wsg naar plek waar de vlag staan bij jou team. In oets naar je eigen basis waar je een soort "teleporter" zit zoals in ulduar / icc)
Ps: Voor wsg moet je flag returnen ipv capturen. Dit is enkel rechtermuis knop en vlag wordt gelijk weer in je eigen basis geplaatst.
Ik heb ook alle objectives van de achievement in één potje van de desbetreffende BG gedaan. Maargoed, ik zit ondertussen vrij goed in de PvP gear, 'k heb alle non-set Wrathful items, 2x Furious en 3x Relentless set items, gemmed en enchanted voor PvP en een PvP spec. Maar de gevallen dat het gemakkelijk was, waren de gevallen dat de Horde meewerkte. Als dat niet het geval is, is het ook voor een PvP'er gewoon een moeilijke achievement om te halen (zeker als je zoals ik healer bent), dat heb ik in WSG wel gemerkt. De Horde capte 2 keer voordat ik een keer in staat was om een vlag te returnen. En dat was ook omdat een mede Alliance speler zo vriendelijk was om hem voor me te laten liggen nadat we de FC samen doodgemaakt hadden (hij DPS'en, ik hem healen).Vangelis schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 14:11:
Die achievement voor Children's Week is niet heel moeilijk. de lastigste blijft die in oets.
Flag capture in ab: Begin van nieuwe game, Charge naar de vlag van stable / farm ( Alliance / Horde).
Tower capture in av: Begin van nieuwe game, Charge naar de verste tower (minste kans dat andere spelers volgens)
Flag return in wsg: camp je eigen basis en kill flag carrier. Wanneer die dood is snel klikken met muis op locatie waar flag dropt.
Deze 3 dingen heb ik allemaal mijn eerste game binnen paar minuten kunnen halen. Alleen voor ab / av pech gehad dat ik een ronde was gejoined die al bezig was.
Oets: geen idee hoe je dit makkelijk kan doen. Gewoon proberen basis te behouden, wanneer dit goed gaat kan je proberen voor de flag te gaan. (Ook deze was me in het eerste potje gelukt.)
In EotS had ik de mazzel dat ik de vlag snel kon pakken en de Horde toevallig met hele andere dingen bezig was dan FC's killen. Ik moest helemaal in m'n uppie naar de Draenei Ruins lopen die ook nog eens onbewaakt was, dus dat ik kon cappen was gewoon pure mazzel.
Ik vind het verder niet heel erg ofzo hoor. Ik vind het alleen een beetje jammer dat het zo'n averechts effect heeft op de BG's. Eigenlijk kun je een week lang niet fatsoenlijk BG's doen omdat de gameplay verstoord wordt doordat je ineens een hoop PvE'ers in de BG's hebt, Horde en Alliance elkaar helpen en veel mensen leaven zodra ze hun objective voltooid hebben.
Wat mij betreft valt deze achievement een beetje in dezelfde categorie als de RNG achievements van o.a. Brewfest (die er ook uitgehaald is dacht ik?).
Ik miste m'n Love Fool vorig jaar op die ene achievement, waardoor ik m'n Violet pas dit jaar met Lovefest kreeg, anders had ik 'm met Brewfest al gehad :< Letterlijk 6 dagen lang iedere keer dat ik kon met cologne op een guard zitten smoothtalken, en in totaal maar 1 Candy Heart Bag gehad... en vervolgens maakte ik van de 8 verschillende Hearts 4 unieke... Om vervolgens te zien dat de achievement van 8/8 naar 6/8 generft werd... en ik er dus nog niks aan had... RAAAAAAH!
[ Voor 57% gewijzigd door Blistimo op 04-05-2010 15:05 . Reden: quote verwijderd ]
- SinergyX
____(>^^(>0o)>____
- Pc-game
- Mmog
- Games
- Rpg
- World Of Warcraft
- Blizzard
- Warcraft
Waar toen (voor die tijd) belachelijke stamina trinkets voor in de plaats zijn gekomenDricus schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 15:27:
Voor de Brewfest meta moest je voorheen toch een mount bemachtigend met een achterlijk lage droprate? Daar is ook in dit topic flink over geklaagd als ik het me goed herinner.

Sort of, alleen was brewfest toen voor de achievements er waren, en dus wisten niet veel mensen het. De eerstvolgende keer was het al weer veranderd.Dricus schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 15:27:
Voor de Brewfest meta moest je voorheen toch een mount bemachtigend met een achterlijk lage droprate? Daar is ook in dit topic flink over geklaagd als ik het me goed herinner.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
Je zou ze maar beide hebbenDricus schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 15:27:
allebij in 2 dagen!
Slecht nieuws voor mezelf vanavond: De raid naar icc10 hc gaat niet door. Meer dan de helft van groep kan niet. Morgen kan ik dan zelf weer niet mee naar icc 25.
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
Dat had ik dan weer niet ! xDVangelis schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 16:17:
[...]
allebij in 2 dagen!![]()
Slecht nieuws voor mezelf vanavond: De raid naar icc10 hc gaat niet door. Meer dan de helft van groep kan niet. Morgen kan ik dan zelf weer niet mee naar icc 25.
Nog 2 Keepers en ik heb me key to algalon xD en nog 4 achievments en me rusted
Hulde !
Daarna op naar ironbound, en vervolgens ergens over een maand of 2 die van ICC wel als de 30% buff er is
Dan zal mijn guild wss pas ervoor gaan, ookal is het op 10 man dan ben ik tevreden die mount is zo geil.
Gladiator Netherdrake is nog wel beter maar goed die kan ik niet krijgen
Mijn huidige guildies zijn niet allemaal in ulduar geweest, dus de hele leercurve moet herbeginnen (lees mimiron hardmode

Vooral lastig nu iedereen op icc hardmode aant focussen is.
[ Voor 12% gewijzigd door khrin op 04-05-2010 16:41 ]
Dit topic is gesloten.