Ik had bljikbaar een 7 dagen free time pending dus heb ik WoW maar even opgepakt dit weekend.
Ik heb nu een level 18 hunter ( Horde ) op trollbane, daar ben ik met 3 vrienden opnieuw begonnen. (Priest, Warrior, Druid) En ik moet zeggen, de economie is wel echt gestoord. Ik heb al >50g verdient en iets van ~200g pending op het AH. 13g voor een copper ore stack? 7g voor een linen cloth stack? 35g voor een wool cloth stack? 7g voor een moss agate? etc.
De economie is echt gestoord momenteel!
Ook nog eens 15 gold voor een level 11 groen boogje?
Wat wel weer een pluspunt is voor de economie is dat ik voor 2 copper stacks, een 16 slot bag kan kopen. Ik heb nu al 3x 16 slot bags (+mijn backpack). Dat is wel relaxed.
Is dit omdat iedereen al eeuwen level 80 is en niks heeft om geld aan uit te geven ofzo?
Het geld dat alles momenteel kost staat niet in verhouding met het geld dat ik verdien van trash items en quests, maar dan wel weer van wat ik gather.. Apart in ieder geval. Ik herinner me nog copper stacks voor 20s ofzo.
Waar ik pluspunten voor moet geven is het nieuwe LFG systeem, hetwerkt echt perfect. Binnen 2 minuten een groep voor RFC.. En gelijk in de instance geteleporteerd worden en weer terug naar waar je was.
Ik herinner me nog wel hoe moeilijk het was om een RFC groep te vinden haha..
Jammer trouwens dat stockades niet beschikbaar is voor horde.
Waar ik wel even over frons is de 1000 arrow stacks?! ik kan met mijn starting bag 6000! arrows dragen.. dat hebben ze wel zeer makkelijk gemaakt nu..ik hoef echt nooit meer te refillen, behalve als ik nieuwe arrows kan kopen omdat ik level up ga.
Eerst kon ik max 4000 arrows dragen met mijn 20! slot quiver, nu met mijn 6 slot quiver 6000. Dit vind ik wel een onnodige change.
Het voelt ook aan alsof de EXP gained (veels te veel) gebuffed is vergeleken met eerst.. ik was in no-time met 2 vingers in mijn neus, level 18.
Ik had een boar getamed omdat ik charge wel lekker vond altijd.. alleen kon ik charge nergens vinden.
Blijken er nu 3 trees te zijn! Tenacity, ferocity en nog een. En moet ik dus via talents charge pakken die pas vanaf level 20 beschikbaar is haha.
Er is zoveel veranderd dat ik wel echt even moet zoeken nu naar hoe en wat
Ik zal mijn ervaringen blijven posten

ik ben er nog een van de oude generatie voor al deze updates..
[
Voor 12% gewijzigd door
kaluro2 op 03-05-2010 08:30
]