Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Zo, vanaf morgen maar weer eens proberen of ik die childrens week achievements kan halen. Nu op m'n druid, deze keer heb ik tenminste nog enigzins een kans tegen mensen die achter PvEers aan gaan :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 01:28
Verwijderd schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 13:39:
Misschien een tip om het topic beter door te lezen ;)
my bad (=.=)\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08 08:39
Rakkerzero schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 11:47:
[...]

Is dat The Blasted Lands? :o
Oh, wacht. De Worgen krijgen daar een stukje zone erbij. Dat zal dan dit wel zijn.

Edit: Het is de nieuwe Tainted Scar in The Blasted Lands

[afbeelding]
Dat iemand er de tijd en moeite in stopt om die specifieke scene terug te vinden zeg. Jeetje! Alhoewel ik 'm in principe voor gek verslijt, vind ik 't overigens wel leuke info hoor :D.

Ziet d'r verder lekker uit, leuk om te zien dat ze wat sfeer kunnen toevoegen met nieuwe graphics!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-09 12:05
Mektheb schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 10:18:
[...]

inderdaad echt een nieuwe dimensie geeft het aan het spel, ik zat eerst goed te kijken bij het 1e plaatje van IS DIT WEL WOW ? :O

:)
Als ze nou eerst eens iets aan de engine doen.. Zelfs met een monster-pc kan je deze jarenoude game niet fatsoenlijk spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RichardvdD schreef op zondag 02 mei 2010 @ 00:49:
Als ze nou eerst eens iets aan de engine doen.. Zelfs met een monster-pc kan je deze jarenoude game niet fatsoenlijk spelen.
Ik zie ze echt nooit een compleet nieuwe engine gaan gebruiken, ze pushen de huidige steeds weer wat verder en het lijkt voor een jaartje weer 'vers en mooi'.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
SinergyX schreef op zondag 02 mei 2010 @ 02:23:
[...]

Ik zie ze echt nooit een compleet nieuwe engine gaan gebruiken, ze pushen de huidige steeds weer wat verder en het lijkt voor een jaartje weer 'vers en mooi'.
Geen nieuwe engine, maar gewoon de boel optimaliseren. Het slaat nergens op dat deze game niet soepel is te draaien op een moderne game-PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:59
RichardvdD schreef op zondag 02 mei 2010 @ 02:40:
[...]
Geen nieuwe engine, maar gewoon de boel optimaliseren. Het slaat nergens op dat deze game niet soepel is te draaien op een moderne game-PC.
Agreed, en grotendeels daarvan wordt veroorzaakt doordat alles gewoon gerendered lijkt te worden ongeacht of het in je view ligt of niet. Je merkt het goed in veel northrend areas, zoals onder andere dalaran. Al sta je midden in de stad en kijkt tegen een gebouw aan kan je alsnog een redelijk lage fps hebben gezien je specs; schroef je de view distance terug loopt het flink op ook al verandert er grafisch niets voor je wat je op dat moment ziet.

Dat zijn echt puntjes waar Blizzard het op het moment laat liggen, hoop dat ze dat tegen de release van Cata wel zullen hebben verholpen ondertussen want het is zo'n zinloze manier van lag creeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Heb toch echt nergens last van?, ook in een 25man raid met full aoe heb ik zoiezo 40 / 50 ms en me fps is altijd max.

en ik heb toch echt geen monster pc ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Ik ben een aantal dagen veel battlegrounds aan het doen op mijn Paladin als retribution, en sinds gisteren speel ik zelf met mijn DK in unholy spec in battlegrounds (wel met tank gear :P ). Maargoed, als ik zo naar deze twee classes kijk, kan iemand mij dan vertellen waar de balans is?!?

Death Knight:

Death Grip, Mind Freeze, Strangulate, Anti-Magic Shell, Anti-Magic Zone, Chains of Ice, Icebound Fortitude, Lichnorne, Bone Shield, Desecration

Paladin:

Een zielige stun en een korte CC met een belachelijk lange cooldown.
Mektheb schreef op zondag 02 mei 2010 @ 12:27:
[...]

Heb toch echt nergens last van?, ook in een 25man raid met full aoe heb ik zoiezo 40 / 50 ms en me fps is altijd max.

en ik heb toch echt geen monster pc ofzo
640x480 ofzo? :P En dat geeft ook wel aan dat de game niet geoptimaliseerd is, omdat de perforemance bij veel mensen verschillend is en dat dat afhangt van de setup van hun PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:10

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

RichardvdD schreef op zondag 02 mei 2010 @ 13:39:
[...]kan iemand mij dan vertellen waar de balans is?!?[...]

Paladin:

Judgement of Justice, Hand of Freedom, Hand of Protection, Lay on Hands, Sacred Shield, Divine Shield, Repentance die noemde je impliciet al, Improved Righteous Fury, healing met Holy Shock en Flash of Light en evt Holy Light als je gebubbled bent. En dan vergeet ik vast en zeker nog wel wat. Het valt best mee hoor :).

[ Voor 4% gewijzigd door Dricus op 02-05-2010 15:01 ]

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08 08:39
psychodude schreef op zondag 02 mei 2010 @ 12:06:
[...]

Agreed, en grotendeels daarvan wordt veroorzaakt doordat alles gewoon gerendered lijkt te worden ongeacht of het in je view ligt of niet. Je merkt het goed in veel northrend areas, zoals onder andere dalaran. Al sta je midden in de stad en kijkt tegen een gebouw aan kan je alsnog een redelijk lage fps hebben gezien je specs; schroef je de view distance terug loopt het flink op ook al verandert er grafisch niets voor je wat je op dat moment ziet.

Dat zijn echt puntjes waar Blizzard het op het moment laat liggen, hoop dat ze dat tegen de release van Cata wel zullen hebben verholpen ondertussen want het is zo'n zinloze manier van lag creeren.
Ik heb me altijd laten vertellen dat WoW meer CPU dan GPU intensief is. En dat lijkt me wel logisch: het aantal polygonen dat wow rendert, ook als is het druk in dala, is naar mijn gevoel nog steeds een stuk lager dan wat je bijvoorbeeld ziet in de unigine (heaven, dx11) demo.

Het wordt trouwens tegengesproken door de hoeveelheid CPU die wow hier gebruikt. Dat zijn geen schrikbarende hoeveelheden CPU tijd, zeker niet over de 4 cores heen. Dit terwijl ik wel de process affinity mask heb ingesteld voor mn i7. GPU wordt ook niet altijd volledig belast, dus waar nou die hele performance issues vandaan komen... Voor mij blijft het gissen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dricus schreef op zondag 02 mei 2010 @ 14:59:
[...]

Judgement of Justice, Hand of Freedom, Hand of Protection, Lay on Hands, Sacred Shield, Divine Shield, Repentance die noemde je impliciet al, Improved Righteous Fury, healing met Holy Shock en Flash of Light en evt Holy Light als je gebubbled bent. En dan vergeet ik vast en zeker nog wel wat. Het valt best mee hoor :).
Wat is het nut van Improved Righteous Fury ? (neem aan dat dit nog steeds over pvp gaat?)

Edit: Lol, dat wist ik even niet 8)7
Nogmaals een edit:
Improved Righteous Fury (3 Ranks) will additionally decrease damage taken by the Paladin by 2/4/6%.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2010 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
6% minder damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Dricus schreef op zondag 02 mei 2010 @ 14:59:
[...]

Holy Shock heb je niet als Ret.
Divine Shield, Divine Protection, Lay on Hands en Hand of Protection zit je met het probleem dat als je 1 van deze gebruikt dat je de 2 minuten daarna met Forberance zit. Dus je kan dan niet 1 van deze 4 nog een keer gebruiken.

En dan noemt Richard nog niet eens de meest irritante van DK's, Death Strike.
Dit healt echt voor een belachlijke hoeveelheid.
Oh en vergeet ook die Pet Sacrifice niet die gewoon effe voor 40 % healt.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RichardvdD schreef op zondag 02 mei 2010 @ 13:39:
Ik ben een aantal dagen veel battlegrounds aan het doen op mijn Paladin als retribution, en sinds gisteren speel ik zelf met mijn DK in unholy spec in battlegrounds (wel met tank gear :P ). Maargoed, als ik zo naar deze twee classes kijk, kan iemand mij dan vertellen waar de balans is?!?

Death Knight:

Death Grip, Mind Freeze, Strangulate, Anti-Magic Shell, Anti-Magic Zone, Chains of Ice, Icebound Fortitude, Lichnorne, Bone Shield, Desecration

Paladin:

[...]
640x480 ofzo? :P En dat geeft ook wel aan dat de game niet geoptimaliseerd is, omdat de perforemance bij veel mensen verschillend is en dat dat afhangt van de setup van hun PC.
2560x1600 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Net School of Hard Knocks gehaald

/flex

Nu kan m'n account weer de ijskast in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Owjeih
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2022
Hydra schreef op zondag 02 mei 2010 @ 17:19:
Net School of Hard Knocks gehaald

/flex

Nu kan m'n account weer de ijskast in :P
Het is echt zalig PVP'en nu voor achievements :p
Alliance dat in WG flagroom gewoon flag pakt en dropt en pakt en dropt en pakt en dropt....

Zo kan ik de 50x return flag achievement snel halen :D

Beetje lullig om zo /welcome of /no te spammen naar Alliance :D

Edit: 7400 ach points nu... 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Owjeih op 02-05-2010 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
WSG en AV gingen prima, daar waren mensen gewoon aan 't traden. Maar EotS was een enorme pain in the ass. Heb een hoop geluk gehad met die groep waar ik in terecht kwam. De 4 potjes ervoor had ons team geen enkele tower omdat iedereen bezig was de flag te jatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Die in EOTS is echt een ramp. Ik heb een paar keer al bijna mijn keyboard tegen mijn monitor willen slaan> Echt super frustrerend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:06
RichardvdD schreef op zondag 02 mei 2010 @ 02:40:
[...]
Core i5-750
4GB DDR1333
Ati 4850

1920*1080 met alle opties, behalve shadow quality is low, op medium en high afhankelijk van wat voor setting, kom ik aan 40fps in 25-mans raid.

Dus wellicht eerst maar eens je moderne PC optimaliseren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb sinds zaterdagnacht eindelijk mijn 310% violet drake gehaald en er dropte de volgende dag ook nog eens de blauwe drake in Oculus. En omdat ik school of hard knocks nog moest halen die zaterdagnacht, had ik ook genoeg voor een black war kodo mount. Het kan slechter gaan in een weekend :). En als toetje dropte ook nog eens de 255 dps bow in een icc25 pug.

(nu nog eens die verdomde tiger mount in z'g...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
Kunnen jullie mij helpen met een macro waarmee ik met mijn enh shaman de volgende spells ineenkeer pop?

Heroism, Feral Spirit, Call of the Elements, Shamanistic Rage

Ik heb geprobeerd /cast 'spell' 4x onder elkaar gezet, maar dit werkte niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Skillz schreef op maandag 03 mei 2010 @ 07:52:
(nu nog eens die verdomde tiger mount in z'g...)
Ja, farm die ook 2 keer per week maar tot dusver geen mazzel zoals ik bij mijn Baron mount had (op 3de repfarm run gedropt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Weekendverslagje,

Afgelopen vrijdag niet meegeweest met de raid wegens Koninginnedagactiviteiten. Ondanks de festiviteiten is er wel een ICC raid geweest afgelopen vrijdag waar de eerste wing en Festergut + Rotface neergelegd zijn. Gisteren zijn we verder gegaan.

Omdat we de Blood Prince Council de vorige reset al een keer neergelegd hebben gingen we gisteren voor een nieuwe progress kill op Valithria Dreamwalker. De eerste 4 tries waren nodig om de kill prioriteiten voor de adds goed tussen de oren te krijgen en het ophouden van de Emerald Dream debuff te beheersen. De derde try hebben we bovendien de Resto Druid de raid laten healen en de Disc Priest de boss in plaats van andersom. Dit alles resulteerde in een kill eeh, overwinning op de 5e try *O*. Wat een heerlijk gevecht voor een Holy Paladin zeg! Beacon of Light ophouden op de boss en vervolgens gewoon de raid healen. Geen zorgen hoeven maken om mana, gewoon 40k+ Holy Lights spammen. Op de 5e try heb ik bijna de 10k HPS aangetikt (zal tijdens het spammen een stuk hoger zijn geweest, als je in de Emerald Dream zit kun je niet healen).

Daarna doorgegaan naar de Blood Prince Council en die meteen geonehsot. Prachtige cleane kill zonder doden en andere noemenswaardige problemen. Iedereen was goed geconcentreerd en voerde zijn/haar taak goed uit. Deze keer hebben we het met 3 tanks en 2 healers gedaan. Als iedereen goed oplet is het met 2 healers dus prima te doen, zo blijkt.

Daarmee was het programma voor de avond eigenlijk al afgerond. Het was alleen nog niet eens 22.00, dus we hadden nog een dik uur raid tijd over. We hadden een goede groep, dus besloten we om nog weer wat tries op Professor Putricide te gaan doen. De eerste try was het al meteen duidelijk dat dit veel beter ging dan vorige tries. Onze tactiek is om de boss onder de oranje tank te tanken (dus niet onder de groene zoals andere guilds dat doen, die tactiek werkte voor ons op de één of andere manier gewoon niet). Als de groene add komt, dan wordt die meteen geslowed door de abomination; als de oranje add komt gaat iedereen een stukje uit elkaar staan tot duidelijk is wie hij target, waarna diegene gaat kiten en de rest de add doodmaakt. Ook hier hadden we weer 4 tries nodig om de tactiek te perfectioneren. De 3e en 4e try waren we al heel dicht bij een kill. We hadden elke keer de pech dat we nét een oranje add in de raid hadden als phase 3 begon. Ondanks dat was de 5e try een kill *O*.

2 Progress kills op één avond was meer dan waar we van tevoren op gehoopt hadden, dus dit was voor ons een hele goede raid avond. Het is goed merkbaar dat verschillende mensen de gevechten beter doorkrijgen en meer routine gaan krijgen. De 15% buff helpt, maar de verbetering van de individuele spelers en de samenwerking geeft ten opzichte van een tijd terug de grootste doorslag. We zitten nu dus op 9/12 in ICC10. De Lich King is voor het gevoel binnen bereik.

Ook nog PvP nieuws trouwens: We hebben een 5v5 Arena team opgericht genaamd "vijf". Samenstelling: Hunter, Boomkin, Prot Paladin, Resto Druid en Holy Paladin (moi). De eerste 10 potjes zijn gespeeld, waarvan er 6 gewonnen zijn. Zo op't eerste gezicht is dit best een leuke combo, zéker als de Hunter zich wat meer in PvP gear gaat steken (hij is nu eindelijk begonnen met Honor farmen, tot nu toe deed hij altijd in full PvE gear mee).

Allemachtig, 't is een flinke wall of text geworden. Even een TLDR dan maar: Progress kills op Valithria Dreamwalker en Professor Putricide. Mooie oneshot op Blood Prince Council. Nieuw 5v5 Arena team opgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Ik had bljikbaar een 7 dagen free time pending dus heb ik WoW maar even opgepakt dit weekend.

Ik heb nu een level 18 hunter ( Horde ) op trollbane, daar ben ik met 3 vrienden opnieuw begonnen. (Priest, Warrior, Druid) En ik moet zeggen, de economie is wel echt gestoord. Ik heb al >50g verdient en iets van ~200g pending op het AH. 13g voor een copper ore stack? 7g voor een linen cloth stack? 35g voor een wool cloth stack? 7g voor een moss agate? etc.

De economie is echt gestoord momenteel!
Ook nog eens 15 gold voor een level 11 groen boogje? :|

Wat wel weer een pluspunt is voor de economie is dat ik voor 2 copper stacks, een 16 slot bag kan kopen. Ik heb nu al 3x 16 slot bags (+mijn backpack). Dat is wel relaxed.

Is dit omdat iedereen al eeuwen level 80 is en niks heeft om geld aan uit te geven ofzo?
Het geld dat alles momenteel kost staat niet in verhouding met het geld dat ik verdien van trash items en quests, maar dan wel weer van wat ik gather.. Apart in ieder geval. Ik herinner me nog copper stacks voor 20s ofzo.

Waar ik pluspunten voor moet geven is het nieuwe LFG systeem, hetwerkt echt perfect. Binnen 2 minuten een groep voor RFC.. En gelijk in de instance geteleporteerd worden en weer terug naar waar je was.
Ik herinner me nog wel hoe moeilijk het was om een RFC groep te vinden haha..
Jammer trouwens dat stockades niet beschikbaar is voor horde.

Waar ik wel even over frons is de 1000 arrow stacks?! ik kan met mijn starting bag 6000! arrows dragen.. dat hebben ze wel zeer makkelijk gemaakt nu..ik hoef echt nooit meer te refillen, behalve als ik nieuwe arrows kan kopen omdat ik level up ga.
Eerst kon ik max 4000 arrows dragen met mijn 20! slot quiver, nu met mijn 6 slot quiver 6000. Dit vind ik wel een onnodige change.

Het voelt ook aan alsof de EXP gained (veels te veel) gebuffed is vergeleken met eerst.. ik was in no-time met 2 vingers in mijn neus, level 18.

Ik had een boar getamed omdat ik charge wel lekker vond altijd.. alleen kon ik charge nergens vinden.
Blijken er nu 3 trees te zijn! Tenacity, ferocity en nog een. En moet ik dus via talents charge pakken die pas vanaf level 20 beschikbaar is haha.

Er is zoveel veranderd dat ik wel echt even moet zoeken nu naar hoe en wat :P

Ik zal mijn ervaringen blijven posten :D ik ben er nog een van de oude generatie voor al deze updates..

[ Voor 12% gewijzigd door kaluro2 op 03-05-2010 08:30 ]

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
kaluro2 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 08:26:
Welcome to Trollimmie's server >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:18

Trouble

Everything is awesome

Dit weekend voor het eerst in Dalaran beland :P Ben nu beetje bezig met de Children's Week, heb Speedy al te pakken, maar was met m'n domme hoofd helemaal naar Un'Goro gegaan - le-zen voor je iets doet :')

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Niet online
Jammer trouwens dat stockades niet beschikbaar is voor horde.
Dat is het wel, ik denk dat je nog een paar leveltjes moet :)

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

CyCloneNL schreef op maandag 03 mei 2010 @ 09:23:
[...]

Dat is het wel, ik denk dat je nog een paar leveltjes moet :)
Ik dacht dat stockades lager level was dan Shadowfang Keep.. heb t even opgezocht maar blijkbaar toch niet. :+
Recommended levels for this instance are 22-29, with level 15 being the earliest a player can enter. There are no blue drops off any of the named mobs, save for a rare mob named Bruegal Ironknuckle, and Kam Deepfury who rarely drops a staff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteravond vervolg van ICC, festergut, rotface en putricide. Festergut was 2x wipe, 10 stack op tanks en de spores buff oppakken ging niet helemaal goed. Uiteindelijk op 100k hadden we nog 3 man over, schijnbaar net genoeg om die laatste 100k weg te meppen.

Rotface was grappig genoeg in 1x goed gegaan, uiteindelijk ook maar 2 man ofzo over maar toch gehaald.

Putricide was ons grootste probleem, beste attempt was net in phase 2 (gok 75%), wilde maar totaal niet lukken met die ooze, eerste ooze lag er meteen 2 plat omdat niemand in de buurt was om de damage te delen. Poging erna ging het tot de rode ooze, daar gingen weer 2 mensen plat.

Vanavond weer een poging, we willen eerst alles 1x gedaan hebben om woensdag in 1x zoveel mogelijk neer te halen. Op de agenda Putricide, Blood prince en blood queen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik heb nu een level 18 hunter ( Horde ) op trollbane, daar ben ik met 3 vrienden opnieuw begonnen. (Priest, Warrior, Druid) En ik moet zeggen, de economie is wel echt gestoord. Ik heb al >50g verdient en iets van ~200g pending op het AH. 13g voor een copper ore stack? 7g voor een linen cloth stack? 35g voor een wool cloth stack? 7g voor een moss agate? etc.

Ook nog eens 15 gold voor een level 11 groen boogje? :|
Ehm... Vergeet je voor het gemak niet even dat de quest rewards ook omhoog zijn gegaan? Een willekeurige daily levert je 14g op, een random heroic ook ergens rond de 24g. De economie is niet gestoord, dat heet inflatie en dat ga je altijd zien in games waarin ze niet willen dat players goud lopen op te potten tussen expansions in. ;)
Waar ik wel even over frons is de 1000 arrow stacks?! ik kan met mijn starting bag 6000! arrows dragen.. dat hebben ze wel zeer makkelijk gemaakt nu..ik hoef echt nooit meer te refillen, behalve als ik nieuwe arrows kan kopen omdat ik level up ga.
Je had liever gezien dat hunters als enige class totally fucked zijn als ze hun "reagents" niet stacken? In Cataclysm heb je helemaal geen ammo meer, vind ik een goeie change.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
RichardvdD schreef op zondag 02 mei 2010 @ 21:39:
Die in EOTS is echt een ramp. Ik heb een paar keer al bijna mijn keyboard tegen mijn monitor willen slaan> Echt super frustrerend!
Ja, dat had ik dus ook. Daarom vind ik het zo'n kutachievement: PvEers vinden hem ronduit frustrerend en mensen die willen PvPen kunnen dat niet omdat heel de groep op de flag staat te campen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

NMe schreef op maandag 03 mei 2010 @ 09:45:
[...]

Ehm... Vergeet je voor het gemak niet even dat de quest rewards ook omhoog zijn gegaan? Een willekeurige daily levert je 14g op, een random heroic ook ergens rond de 24g. De economie is niet gestoord, dat heet inflatie en dat ga je altijd zien in games waarin ze niet willen dat players goud lopen op te potten tussen expansions in. ;)
Ok inflatie waar high level spelers in meekunnen, maar dat brengt nadelen met zich mee voor de nieuwelingen op de server.
NMe schreef op maandag 03 mei 2010 @ 09:45:
Je had liever gezien dat hunters als enige class totally fucked zijn als ze hun "reagents" niet stacken? In Cataclysm heb je helemaal geen ammo meer, vind ik een goeie change.
Nou ja, dit maakt grotere quivers totaal overbodig ( op wat attack speed increase na), ik vond het op zich wel apart ja . in raids kwam je misschien nog wel eens wat arrows tekort maar vanaf level 1, 6000 arrows kunnen dragen vind ik inderdaad overbodige luxe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 18:58

Neelon

FOR PONY!!!

kaluro2 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 10:00:
Nou ja, dit maakt grotere quivers totaal overbodig ( op wat attack speed increase na), ik vond het op zich wel apart ja . in raids kwam je misschien nog wel eens wat arrows tekort maar vanaf level 1, 6000 arrows kunnen dragen vind ik inderdaad overbodige luxe.
Quivers zijn totaal overbodig geworden, de attack speed increase is meegenomen in autoshot tegenwoordig.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok inflatie waar high level spelers in meekunnen, maar dat brengt nadelen met zich mee voor de nieuwelingen op de server.
Twee kanten, nieuwelingen die niets kopen qua gear van de AH verdienen enkel geld, zelfs als je barrens rond huppelt met mining of buiten Silvermoon, kan je tijdens questen al bergen stacks copper ore binnenhalen. Zeker met de randoms (usefull bag reward) kom je relatief makkelijk aan je lvl gear, enkel voor profession training kan het erg duur worden als je dingen van de AH gaat plukken.
De attackspeed is al erg lang geleden verwijderd, de attackspeed zit nu standaard in het wapen ingebouwd.

En de luxe heb je nu op lagere lvls, vroeger was het enkel ergenis om midden in een dungeon zonder arrows te zitten. Op hogere lvls is het enkel een uitkomst, 6000 arrows schiet je in sommige gevallen in 1 raid erdoorheen. Daarnaast kostte het je bergen met geld om de hoogste dps arrows te willen gebruiken, al betaal je nog steeds flink voor die nieuwste arrows. Je was of 1 bag altijd kwijt voor quiver, of je moest nonstop ruimte maken in je bags om maar ruimte te houden voor je arrows (toen was het 100/stack).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:09

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Stacks copper en low-level gems enzo zijn gewoon duur omdat er weinig low level characters meer rondlopen op je server die er sloten van op AH dumpen. Wat er nu nog op AH gezet wordt, wordt vaak gekocht door high lvl toons die er het geld voor (over) hebben om snel een crafting profession te skillen. Bij de toon die ik net naar 80 heb geleveld had ik mining en skinning en met name mining leverde me sloten gold op. Mithril ore ging voor 60G per stack.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Wat voor nadelen dan? Als je als nieuweling gewoon 2 gathering professions neemt zul je nooit last hebben van te weinig gold. Gewoon tijdens het questen alles gatheren wat je tegenkomt (mining of herbalism gecombineerd met skinning is het handigst) en verkopen op de AH. Per saldo zul je er verhoudingsgewijs qua liquiditeit ongeveer hetzelfde voorstaan als pak hem beet een jaar terug.
Overbodig of niet, je hebt er in ieder geval geen last van, dus waar hebben we het over? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-09 12:54
Kaap schreef op maandag 03 mei 2010 @ 08:53:
[...]

[...]

Welcome to Trollimmie's server >:)
Ik word pas lastig als ie lvl 80 is met Enchanting/JC/Inscription en eventueel flasks...

oh, nog 4k voor de 500K grens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Wil ook maar weer een poging wagen aan Wow, tijd geleden best lang gespeeld.
Voorheen op Doomhammer gespeeld, en nog even op Azjol-Nerub.
Nu maar eens doorzetten :P

Ga een frisse start maken, zit te denken aan hunter.
Welke server raden jullie me aan?
Zoek een leuke communitie, NL guild is niet hoofdzakelijk.
Voorkeur gaat stiekem uit naar Alliance, vanwege Worgen straks.

Maar het gaat me meer om de gezelligheid en volwassenheid van de communitie.
Dus is die bij de Horde beter ga ik daarheen. (Op de desbetreffende server)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Van 't weekend weer lekker lopen spelen op m'n shammy. :) Ben nu bijna lvl 68, maar denk erover om voorlopig nog even door te gaan in Outlands. Respec naar elemental is echt super. Dacht dat enhancement al lekker levelde zonder downtime (heals met 5 maelstrom stack, had nooit mana issues), maar elemental is zo mogelijk nog beter. Het gros van de mobs ligt voor ze bij me zijn of kan nog net een klapje geven, en met de earth elemental valt vrijwel alles te solo'en. Leuke class. O+
[...]

Que? Nieuwe PC'tje draait alles op hoogste instellingen zonder problemen hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is toch een command om particles ofzo omhoog te gooien? Moet je dat eens doen met een lock of mage die een aoe laat gaan, ik had hem iets te hoog gezet en zat dia show te kijken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:39
Dagboekje:

Zo van het weekend voor het eerst als tank mee geweest op een serieuze ICC10 run. Weliswaar met alts, maar wel goed gegearde alts. Alles gecleared tot aan de LK, terwijl ik hiervoor niet verder was geweest dan Fester / Rot. Had tactics wel gelezen, maar valt toch niet mee om het allemaal ook in de praktijk te brengen.

Toch ging alles redelijk vlotjes neer; PP in twee tries en een paar wipes op Sindy, maar de rest geoneshot. Alleen LK lukte niet omdat ik daar gewoon te weinig ervaring had en er ook geen hunter was om de enrages te counteren. Viel als tank niet mee om de Horrors op te pakken, de enrage te counteren met Shield Bash / Conc Blow / Shockwave en tegelijkertijd zoveel mogelijk Ghouls te taunten. Zeker als je twee Horrors hebt is het link, want die doen gewoon 20K in een klap. Aantal tries beneden de 70% gekomen, maar daarna de raid maar gecalled. Misschien later deze week afronden, al moet ik dan eerst maar eens gaan studeren op de tactics :)

Qua loot niet veel nieuws, alleen nieuwe tank chest (http://eu.wowarmory.com/c...xml?r=Bloodhoof&cn=Morrar). M'n alt hunter daarentegen gaat wel lekker en zit nu goed in de gear binnen 1 1/2 week (http://eu.wowarmory.com/c...xml?r=Bloodhoof&cn=Isolad).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet iemand wat "EU Arena Pass" is? Ik kwam deze character tegen:
http://eu.wowarmory.com/c...?r=Arena+Pass+1&cn=Dalona

Speciale Arena Event? (wel leuke gear :D).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

SinergyX schreef op maandag 03 mei 2010 @ 11:15:

Ik zag het bij mijn wow account staan inderdaad, je kan een purchase doen waarbij je 8 weken met EU Arena Pass events mee mag doen, wat het is? geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Exitium schreef op maandag 03 mei 2010 @ 10:29:
Van 't weekend weer lekker lopen spelen op m'n shammy. :) Ben nu bijna lvl 68, maar denk erover om voorlopig nog even door te gaan in Outlands. Respec naar elemental is echt super. Dacht dat enhancement al lekker levelde zonder downtime (heals met 5 maelstrom stack, had nooit mana issues), maar elemental is zo mogelijk nog beter. Het gros van de mobs ligt voor ze bij me zijn of kan nog net een klapje geven, en met de earth elemental valt vrijwel alles te solo'en. Leuke class. O+

[...]

Que? Nieuwe PC'tje draait alles op hoogste instellingen zonder problemen hoor. :)
Shammy is ook leuk. Heb inmiddels een mage, hunter, pala en shammy geleveled waarvan shammy en pally op 80 (hunter en mage op 70).
Shammy verreweg de meeste lol mee gehad (behalve met die vervloekte totemquests! :( ).

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Lees hier alles over het Arena Pass event. Het is een Arena tournooi waarbij je wat geinige prijzen kunt winnen (uit m'n hoofd een non-combat pet en een title ofzo). Het leuke eraan is dat je een char kunt maken en qua specs, gear, enchants geen beperkingen hebt. Het komt er dus op aan om een goed team samen te stellen met een juiste combinatie van gear/specs/enchants/etc. Het verschil in gear mogelijkheden tussen teams is er niet, dus komt het puur aan op skillz. Lijkt me op zich best geinig om aan mee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Menace_1981 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 07:58:
Kunnen jullie mij helpen met een macro waarmee ik met mijn enh shaman de volgende spells ineenkeer pop?

Heroism, Feral Spirit, Call of the Elements, Shamanistic Rage

Ik heb geprobeerd /cast 'spell' 4x onder elkaar gezet, maar dit werkte niet.
Je hebt te maken met global cooldown, na elke spell die je cast kan je 1,5 seconde niets doen. Vandaar dat je dat niet in een macro kan plaatsen. Het enige wat je in een macro kan zetten waardoor je meerdere dingen tegelijk kunt doen is door er dingen in te zetten die niet met de global cooldown te maken hebben, bijvoorbeeld je trinkets, of je auto-attack.

Op mijn shaman gebruik ik deze macro's als enhance:
#showtooltip Lightning Bolt
/startattack
/cast Lightning Bolt
/script UIErrorsFrame:Clear()
En dat doe ik dan met alle spells die ik heb. Op die manier start je automatisch je auto-attacks als je een spell cast, en krijg je geen error berichten als je een knop teveel aan het bashen bent (erg handig als enhancement shaman! :D ).

Trouwens, een of andere Duitser heeft effe alle achievements behaald:

http://eu.wowarmory.com/c...Taerar&cn=Caspi&gn=Refuge

[ Voor 6% gewijzigd door Divak op 03-05-2010 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morrar schreef op maandag 03 mei 2010 @ 11:05:
Dagboekje:

Zo van het weekend voor het eerst als tank mee geweest op een serieuze ICC10 run.
Hoe kan je dan al serieuze ilvl 251 gear en hoger hebben :p ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:32
Verwijderd schreef op maandag 03 mei 2010 @ 11:33:
[...]

Zeker geninja'd als dps in eerdere runs :)

Afgelopen week tweemaal Legplates of Painful Death verkocht met een paar k winst, nu komt Shadow's Edge in de buurt van bereikbaar.

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Dagboek verhaaltje:

Ik had reeds verteld dat mijn guild geen 2e ICC10 groep kon opzetten, dus na goed na te denken afscheid genomen van de guild, wel jammer maar wilde toch wat meer raiden. Ik ben daarna bij een nieuwe guild gekomen die dus 11/12 10 doen en 10/12 25.

Ikzelf heb alleen maar 6/12 10 4/12 25 gehad, dus was benieuwd hoever we zouden komen. Als trial weet je nooit of je een invite krijgt dus ik afwachten na de reset en idd kreeg ik een invite voor icc10.

Ik ben daar erg blij mee want mn Rogue had toen nog 2/5 T10 en was aan het sparen voor mijn T1- head (95 frostys!)

Goed , eenmaal begonnen in ICC, ging alles zo snel :o We hebben in een avond 10/12 gedaan. Dus voor mijn 4 nieuwe bosses :X Echt, geloof me als je die nieuwe bosses nog niet gedaan hebt Oh My GOD. Maar had wel alles bekeken op video en de tacks gelezen uiteraard. Maar dan moet je je theorie in praktijk omzetten. Huhu , Al met al had ik het niet slecht gedaan en keurig 10/12 op mn condo staan. Ben daar erg blij mee. En had genoeg badges voor mn Bad Head. Rogue T10 Head is zo schitterend. Zo mooi. Sommige vinden het lelijk maar als rogue moet je er ruig uitzien vind ik. dus had ik 3/5 wow. en alweer op weg om mn gloves te kopen zodat ik 4/5 kan halen om de set bonus die echt super is.

Een dag erna besproken dan we Sindy en LK gingen doen. Phoe week geleden durfde ik niet eens te denken aan die 2 bossesn. Ok, volgende dag op weg naar Sindy, val ik daar nog te pletter, had niet gezien dat de lift er niet was, dus leader mijn ressen terwijl de lift weer naar beneden ging. Jup je kan het wel raden he Weer dood -_- :O maargoed na 3/4 try's op Sindy was ook dat draakje neer, Nu was de setup niet perfect voor de LK dus wij gingen hem toch meer even bezoeken eens kijken wat we ervan maken.

2 try's gehad op de Lich King maar zonder succes en besloten om te stoppen. Al met Al zeer goede progressie voor mij 11/12 yay 3e Item T10 erbij en 2 leuke nieuwe daggers!!!!.

@Zondag:

De 25 man ingegaan met de guild en Blood Councel neer, daarna gestopt omdat er te veel dc's hadden en lagg niet meer normaal. Maar had dus wel genoeg om mn gloves te halen. Dus deze dame zit nu op 4/5 ;-)

Al met al om over te gaan op een raiding guild , was een goede insteek. ben nog wel wat onzeker op de nieuwe bosses, tja wat wil je. binnen een week van 6/12 naar 11/12 O+

Mn rogue begint echt serieus nice damage te doen.

Check maar eens op armory.

Cindyrogue Alonsus.

Rgds
Cin x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:20
Zo eindelijk een mede tweaker alonsuser gevonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
SPelen er hier nog mensen op Outland (alliance)? Ik heb daar onlangs mijn oude rogue heen getransferred en ben eergisteren level 80 geworden, dus als er nog mensen zijn die heroics wilen farmen, hit me up: Cooldowns. Zit nu nog in een Nederlands tlige guild (vol met allemaal noobs) dus nadat ik de gear van badges gehaald heb wil ik op zoek naar een raid guild (heb ervaring tot 6 bazen in ICC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bartske schreef op maandag 03 mei 2010 @ 11:53:
Zo eindelijk een mede tweaker alonsuser gevonden!
Ja heb daar 2 lvls 80 3 lvls 70 ;)

Zit daar al jaren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 03 mei 2010 @ 11:33:
Crafted gear gok ik, afaik kan je dat zonder toegang tot ICC 264 gear maken, zolang je maar genoeg gold hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 22-08 10:49
RaDKiLL schreef op maandag 03 mei 2010 @ 11:19:
[...]

Shammy is ook leuk. Heb inmiddels een mage, hunter, pala en shammy geleveled waarvan shammy en pally op 80 (hunter en mage op 70).
Shammy verreweg de meeste lol mee gehad (behalve met die vervloekte totemquests! :( ).
Heb een DK, Pala (beiden 80), lock en druid (beiden 70) hier, en nu dan die shammy op 67. (nog wel wat lager grut ook natuurlijk) De DK is de leukste/makkelijkste om te lvlen, de shammy staat op twee IMO. Benieuwd of resto ook zo leuk is. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vangelis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-09 11:14
SinergyX schreef op maandag 03 mei 2010 @ 12:05:
[...]

Crafted gear gok ik, afaik kan je dat zonder toegang tot ICC 264 gear maken, zolang je maar genoeg gold hebt :P
En je heb ook nog emblems van daily hc en weekly raid. Natuurlijk kan je ook nog VoA doen en met beetje geluk t10 hieruit meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Hallo, voordat ik van ninjaen beschuldigd wordt; ik heb hiervoor natuurlijk wel PUGs gedaan en andere guild altruns, maar deze waren nooit echt bedoeld om verder te komen dan de eerste 4 / 6 bazen... Vandaar ook dat ik zeg "serieuze" altrun...

Daarnaast heb ik vroeger als MT getanked in de TBC tijden (Black Temple) in een semi-progressie guild. Veel mensen kennen me daar nog van en daarom wordt ik redelijk vaak meegevraagd als tank. Het is dus niet zo dat ik als een of andere slackende DPSer meegedragen wordt een alles ninja wat los en vast zit :P

Uiteraard doe ik natuurlijk ook VOA en daar m'n gloves eerlijk gewonnen. Bracers zijn inderdaad crafted van AH (1K gold, dus waarom niet) en met Frosties kun je de rest kopen...

[ Voor 52% gewijzigd door Morrar op 03-05-2010 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
RichardvdD schreef op maandag 03 mei 2010 @ 11:31:
[...]
Je hebt te maken met global cooldown, na elke spell die je cast kan je 1,5 seconde niets doen. Vandaar dat je dat niet in een macro kan plaatsen. Het enige wat je in een macro kan zetten waardoor je meerdere dingen tegelijk kunt doen is door er dingen in te zetten die niet met de global cooldown te maken hebben, bijvoorbeeld je trinkets, of je auto-attack.

En dat doe ik dan met alle spells die ik heb. Op die manier start je automatisch je auto-attacks als je een spell cast, en krijg je geen error berichten als je een knop teveel aan het bashen bent (erg handig als enhancement shaman! :D ).
Thanks, daar heb ik helemaal niet aan gedacht.

Ik heb het namelijk nodig voor arena. Ik wil dan bij de start alles poppen, maar eer ik klaar ben met het indrukken, staan ze alweer voor mijn neus :P Bij wijze van dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Om de Global Cooldown (GCD) kom je niet heen, maar je kunt wel meerdere casts onder 1 knop samennemen met castsequence:

/castsequence SpellA, SpellB

Als je deze macro de eerste keer aanklikt wordt SpellA gecast, als je nog een keer klikt SpellB. Je kan natuurlijk pas de tweede keer klikken als de GCD afgelopen is, maar je hebt dan wel alle twee spells handig onder 1 knopje.

Daarnaast kun je de macro ook eenvoudig laten resetten, bijvoorbeeld als je uit combat gaat:

/castsequence reset=combat SpellA, SpellB

Of op basis van een timer (dus korste cooldown bijvoorbeeld):

/castsequence reset=10,combat SpellA, SpellB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vangelis
Is het hierbij ook mogelijk om op de manier een lijst van spells en abbilities te maken met verschillende cooldowns. Om op deze manier je priority aan te houden? Dus dat de eerste uit de lijst die niet op cooldown is dat deze wordt gebruikt/gecast?
Denk eigenlijk van niet. Maar vond het niet kwaad kunnen om toch even te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als het zo makkelijk zo zijn, speelt 90% van de mensen met 1 macro knop :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Vangelis schreef op maandag 03 mei 2010 @ 12:44:
[...]

Is het hierbij ook mogelijk om op de manier een lijst van spells en abbilities te maken met verschillende cooldowns. Om op deze manier je priority aan te houden? Dus dat de eerste uit de lijst die niet op cooldown is dat deze wordt gebruikt/gecast?
Denk eigenlijk van niet. Maar vond het niet kwaad kunnen om toch even te vragen.
Helaas pindakaas kun je in een macro niet checken of een spell op cooldown is of anderzijds niet beschikbaar is (geen mana, proc, etc). Een prioriteiten lijstje maken in een macro is dus onmogelijk.

Enerzijds jammer, maar anderzijds zouden veel classes anders inderdaad gereduceerd worden tot het spammen van 1 knopje zoals SinergyX hierboven ook al zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vangelis
Dacht ik al dat het niet kon. Anders zou het ook wel op EJ aangegeven zijn lijkt mij. Dat zou toch wel beste manier zijn om dat kleine beetje dps dat ik extra uit mijn char kan halen dan dat ik al doet.
(hoogste dps tot nu toe 11.2k dps. Dit was nog met de 10% buff. Sinds de 15% heb ik nog geen 25 man raid gehad waarbij ik als dps was gejoined. - Voor mijn character zie signature)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben mijn PVP Retri build een beetje aan het maken. Iemand anders vertelde mij dat je als pvp pally 5% hitrating moet hebben. Kan iemand dit bevestigen ?

Dit is 'm tot nu toe:
http://eu.wowarmory.com/c...ht%27s+Hammer&cn=Thrandul

Edit:

Dus dan moet ik maar even anders gemmen, of een hit trinket erbij halen. Tot ik die 5% heb ?
Verder nog opmerkingen ? Ik hoor ze graag.

Overigens, kan ik met deze build ook al een beetje meedoen met arena's ? Ik wil arena points, zodat ik relentless gear kan scoren. Alleen dit gaat te langzaam door alleen bg's te doen, en frost emblems uit te geven.

Edit 2:

Yup working on the trinkets. Vandaag even die andere medallion halen voor extra resi. En misschien kan ik wel eens 1e baas van icc10 doen. Wordt lastig, maar ga het proberen 8)

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2010 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwand3r3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Special attacks hebben 5% kans om te missen. Dus vandaar dat ze zeggen 5% is een must.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
5% is de standaard miskans die je hebt tegen iemand van hetzelfde level. Misschien dat je je cloak met hitrating kan nemen, maar je hoeft er niet echt op te focussen. De axe van de eerste boss uit ICC10 heeft bijvoorbeeld ald meer dan 100 hitrating, dus als je die kan bemachtingen zit je al goed.

Verder zou ik je meta-gem veranderen. De run speed heb je niets aan, aangezien je al Pursuit of Justice hebt. En de trinkets zo snel mogelijk vervangen door de pvp-trinkets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

What is the 2010 World of Warcraft Arena Pass?

The 2010 World of Warcraft Arena Pass is an event based on the Arena System in World of Warcraft. All teams participating in the Arena Pass event will be competing on the Arena Pass realms -- separate from the live realms. In addition, there is a registration fee to join. This specialized format provides a means for high-level players to face off in an intensely competitive environment that emphasizes strategy, skill, and execution over all other elements of play.
What is the format for this year’s Arena Pass event?

Participating players will gain access to our dedicated Arena Pass realms and be able to create up to three level-80 characters per registered account. This special realm will allow players to fully customize Arena Pass characters with some of the best items available in the game. We will be using the 3v3 Arena format for this year's event. Please note that the standard 2v2, 3v3, and 5v5 Arena season games will continue as normal on the live realms and will not be interrupted by this event.
What are some special features of this year's Arena Pass?

* Customizable level 80 character templates with gear from the Wrath of the Lich King expansion
* Arena Pass vendors updated with some of the best items available in Northrend
* Exclusive Armored Murloc pet earnable for live characters
* Exclusive “Vanquisher” title earnable for live characters over level 71

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05-2023
addictive schreef op maandag 03 mei 2010 @ 11:57:
SPelen er hier nog mensen op Outland (alliance)? Ik heb daar onlangs mijn oude rogue heen getransferred en ben eergisteren level 80 geworden, dus als er nog mensen zijn die heroics wilen farmen, hit me up: Cooldowns. Zit nu nog in een Nederlands tlige guild (vol met allemaal noobs) dus nadat ik de gear van badges gehaald heb wil ik op zoek naar een raid guild (heb ervaring tot 6 bazen in ICC)
Zijn genoeg mensen op Outland hier.. en ja is een leuke guild waar je in zit ^^.. Zit een oud member in die gekicked was nadat hij bij veel pug runs zich niet heel netjes gedroeg maar zal je nog wel meemaken.. Al met al is het wel gezellig op Outland.. beetje laggy soms dat is het enige..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Verwijderd schreef op maandag 03 mei 2010 @ 12:59:
Overigens, kan ik met deze build ook al een beetje meedoen met arena's ? Ik wil arena points, zodat ik relentless gear kan scoren. Alleen dit gaat te langzaam door alleen bg's te doen, en frost emblems uit te geven.
Als het je puur en alleen om de arena punten gaat, dan heb je geen goede gear nodig. Richt gewoon een arena team op en doe 10 potjes per week. Zolang je onder de 1500 rating zit krijg je dan elke week de hoeveelheid arena punten voor 1500 rating. Als je een 5v5 team hebt zit dat op een dikke 500 punten als ik me niet vergis. 3v3 en 2v2 geven minder punten. Met een paar weken farmen heb je dan je Relentless setje bij elkaar, zéker als je ook nog elke dag een random battleground wint (krijg je 25 arena punten voor).

[ Voor 32% gewijzigd door Dricus op 03-05-2010 13:21 . Reden: En weer weg :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dricus schreef op maandag 03 mei 2010 @ 13:14:
[...]

Als het je puur en alleen om de arena punten gaat, dan heb je geen goede gear nodig. Richt gewoon een arena team op en doe 10 potjes per week. Zolang je onder de 1500 rating zit krijg je dan elke week de hoeveelheid arena punten voor 1500 rating. Als je een 5v5 team hebt zit dat op een dikke 500 punten als ik me niet vergis. 3v3 en 2v2 geven minder punten. Met een paar weken farmen heb je dan je Relentless setje bij elkaar, zéker als je ook nog elke een random battleground wint (krijg je 25 arena punten voor).
Oke, dan ga ik dat zeker even doen. Vind pvp toch wel uitdagend, vooral als je weet tegen welke klassen je sterk bent. Met battlegrounds ook, dan kom ik aantuffen met een healer en een andere dps, op mijn mammoet waar 3 personen op passen. Dan storm ik op een groepje allys af, en dan hak ik op iedereen in. Heerlijke chaos ! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Zo afgelopen vrijdag mijn Pally naar lvl80 geholpen, als laatste die Briddenbard quest gedaan in icecrown (om diverse redenen) en gelijk maar heroics ingedoken om wat emblems te farmen, kreeg als eerste HC.. Old Kingdom.. kreeg al gelijk commentaar van mede spelers...dat ik daar niets te zoeken zou hebben voordat we nog maar een mob aangeraakt hadden, toen ik de daily sharede waren ze ineens al wat vriendelijker, toen ik ook nog eens 1.8k dps deed was ik ineens hun grootste vriend omdat ze kennelijk een DK hadden die nog geen 600dps deed, gekicked hadden en een nieuwe DK kregen die nog geen 400deed :P.

Bij laatste boss kwam er de opmerking 'this could be intresting for the pally' ik had eerlijk gezecht wel zoiets van 'oh shit insanity' maar dat viel allemaal reuze mee binnen een paar seconden had ik ze dood.

Na een aantal heroics en wat stonekeeper shards ingeleverd te hebben voor wat pvp gear kwamen FoS en PoS vrij, ook ff battered hilt overgestuurd en quest begonnen, tot het punt dat ik in PoS moest zijn voor de saronite en hammer van eerste boss. Gequeued voor FoS, ging lekker soepel, queue voor PoS en dat ging ook lekker, gelijk quest gedaan.. dropte de Tyranecal Beheader ook nog es, die nog ff gebruikt en weer random queues ingedoken, kreeg ik FoS 2 randoms later, gelijk ingeleverd en gequeued voor HoR normal.. bleken er 3 medespelers ook op de hilt quest uit te zijn en die quitten dan gewoon, ik ben maar gebleven met de tank maar die wilde ook niet meer wachten. Opzich een hele leuke quest voor die battered hilt, zeker als je SWP ingaat.

Een heel geslaagd weekend gehad paladin is leuk.. maar.. afentoe heb ik echt zoiets van 'je staat erbij en kijkt ernaar' je hebt wel wat CC mogelijkheden die van pas kunnen komen, en de ene keer eindig ik met 4k dps overall en andere keer 3k overall maar naarmate de gear vordert zie je wel een flinke vooruitgang kwa dps, het enige waar ik nu nog mee zit is mijn expertise die is ver onder de maat.

Vanavond weer ff met m'n warlock spelen en als die 80 is heb ik alle classes op 80, alleen geen hunter op deze account dan maar die vindt ik maar saai.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
  • Laatst online: 03-03-2022
Gadver de gadver,

Log ik zaterdag s'middags op WoW om ff een daily heroic te pakken gebeurt er het volgende.
Binnen paar seconde zit ik in een heroicgroup (Voordeel van tank hehe) en wil ik mijzelf Sanc buffen, zie ik opeens dat ik geen Symbols meer heb. Ik denk wat raar (heb er normaal rond de 1000 in mijn backpack zitten) dus ik open mijn bags en zie tot mijn verbazing 74 silver en nog wat copper. Ik denk wtf had toch zeker 52000 gold, na verder speuren zie ik dat al mijn retgear en flasks etc ook is verdwenen, dus ik bedank de dailyheroic en portal meteen naar Dalaran. Bahhhhh ook mijn persoonlijke bank geplunderd en kreeg whispers dat de Gbank ook zowat leeg is.(500 flasks, tig BoE ilvl 264, 22kgold etc etc). Meteen maar een ticket gemaakt naar een GM dat mijn account compromised is.

Ik snap er niks van, ik share geen account, geen verdachte mailtjes geopend, niks gedaan op dubieuze websites en toch ben ik gekraakt. Wel gelezen over keyloggers, dus meteen hele pc gescanned op virussen en ook nog gescanned met Adware. Helemaal niks gevonden!!! Gekke is dat er nu 3 officers en Ik als GM hiervan de dupe zijn geweest in de laatste 2 weken. Echt heel raar of puur toevallig, wie zal het zeggen snap er werkelijk geen hol van, maar je staat wel even raar te kijken. Check mijn spullen nu elke keer als ik aanlog en haal opgelucht adem als alles er is. Heb nu meteen maar een authenticator op mn account gegooid.

P.S. heb alles van Blizz al teruggekregen diezelfde middag, dus dat ging vrij rap waarvoor dank blizz _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Ikzelf, bij mij een de guild een paar, paar IRL vrienden... overal zijn van die hacks aan de gang in erg snel tempo en erg veel. Het lijkt niet af te hangen van welke server, ook verschillende virusscanners die elk niks vinden.

Ook de officiële email reply@blizzard.com word sinds kort gebruikt voor erg veel scam mails. Geen gezonden vanuit xxx namens reply@, nee gewoon de eigen email/server van blizz die ze te pakken hebben. Lijkt er dus op dat het een lek is van binnenuit, niet van mensen zelf.

De 'days waiting time' is toevallig slechts 1-2 uur geworden rond dezelfde periode. Ook geen vragen van email/pw verandert, gegeven, shared of wat dan ook. Gewoon direct 'oh hier zijn al je spullen' Lijkt er dus op dat ze weten dat het probleem bij hen zelf ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Laatst online: 17-06 07:04
Mistymo schreef op maandag 03 mei 2010 @ 13:34:
Gadver de gadver,

Log ik zaterdag s'middags op WoW om ff een daily heroic te pakken gebeurt er het volgende.
Binnen paar seconde zit ik in een heroicgroup (Voordeel van tank hehe) en wil ik mijzelf Sanc buffen, zie ik opeens dat ik geen Symbols meer heb. Ik denk wat raar (heb er normaal rond de 1000 in mijn backpack zitten) dus ik open mijn bags en zie tot mijn verbazing 74 silver en nog wat copper. Ik denk wtf had toch zeker 52000 gold, na verder speuren zie ik dat al mijn retgear en flasks etc ook is verdwenen, dus ik bedank de dailyheroic en portal meteen naar Dalaran. Bahhhhh ook mijn persoonlijke bank geplunderd en kreeg whispers dat de Gbank ook zowat leeg is.(500 flasks, tig BoE ilvl 264, 22kgold etc etc). Meteen maar een ticket gemaakt naar een GM dat mijn account compromised is.

Ik snap er niks van, ik share geen account, geen verdachte mailtjes geopend, niks gedaan op dubieuze websites en toch ben ik gekraakt. Wel gelezen over keyloggers, dus meteen hele pc gescanned op virussen en ook nog gescanned met Adware. Helemaal niks gevonden!!! Gekke is dat er nu 3 officers en Ik als GM hiervan de dupe zijn geweest in de laatste 2 weken. Echt heel raar of puur toevallig, wie zal het zeggen snap er werkelijk geen hol van, maar je staat wel even raar te kijken. Check mijn spullen nu elke keer als ik aanlog en haal opgelucht adem als alles er is. Heb nu meteen maar een authenticator op mn account gegooid.

P.S. heb alles van Blizz al teruggekregen diezelfde middag, dus dat ging vrij rap waarvoor dank blizz _/-\o_
jammer dat er dan nog mensen zijn zonder Authenticator..
Nee het is nog steeds niet waterdicht, maar i.e.g. een heel stuk lastiger binnen te komen!

Btw, krijg je al je stuff terug of niet? :)
Btw2: Is niet bedoeld om te flamen hoor!! :X

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble

Trouble

Everything is awesome

Ik had zondag ofzo een whisper dat mijn account uitgekozen was voor het krijgen van die mount die je kunt kopen, whisper was van ene BlizzardBlizz, ik denk 't is wel goed en heb hem gereport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Laatst online: 13-09 16:51
Pfff, ik ben bezig met de ambassador title, maar tyfus zeg, wat duurt dat lang. Ik wil op een ram en op een tijger rijden. Dus flink aan het questen voor reputation points. Verder even mijn kindje opgepikt en een rondje door Eastern Kingdom gemaakt. Wel gezellig al die kindjes. :P

Verder medetweaker ontmoet.. Gotcoast :w

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:54
HawVer schreef op maandag 03 mei 2010 @ 13:59:
Pfff, ik ben bezig met de ambassador title, maar tyfus zeg, wat duurt dat lang. Ik wil op een ram en op een tijger rijden. Dus flink aan het questen voor reputation points. Verder even mijn kindje opgepikt en een rondje door Eastern Kingdom gemaakt. Wel gezellig al die kindjes. :P

:w terug!

Maar nog nooit opgevallen dat ik hier ook zit? Grappig, ik dacht dat het algemeen bekend was in onze guild & volgens mij hebben wij het er ook over gehad in eerdere topics :)

Ben misschien vanavond weer online op mijn Priest, ff de daily random

[ Voor 21% gewijzigd door Ryur op 03-05-2010 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45

De gemakklijkste manier om Ambassador te worden is via Argent Tournament Dailies (vooral van de factions zelf).

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Mistymo schreef op maandag 03 mei 2010 @ 13:34:
Gadver de gadver,

Toch een beetje je eigen schuld hoor zonder authenticator. Kost een paar euro en dan hoef je je gelijk nergens meer bang over te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
Macchill schreef op maandag 03 mei 2010 @ 13:48:

Btw, krijg je al je stuff terug of niet? :)
Btw2: Is niet bedoeld om te flamen hoor!! :X
Ja alles wat ik had is netjes terug en hetzelfde voor de gbank spullen. Wel netjes had het terug binnen 4 uur nadat ik een ticket had gemaakt.

No offence taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Pfff, ik ben bezig met de ambassador title, maar tyfus zeg, wat duurt dat lang. Ik wil op een ram en op een tijger rijden. Dus flink aan het questen voor reputation points.
Koop een lading runecloth en lever die in? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NMe schreef op maandag 03 mei 2010 @ 14:25:
[...]

Koop een lading runecloth en lever die in? :P
Volgens mij gaat dan inderdaad argent tourney toch sneller. Buiten de dailies kan je, als je eenmaal champion bent, ook die seals kopen voor extra reputation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
RichardvdD schreef op maandag 03 mei 2010 @ 14:13:
[...]
Toch een beetje je eigen schuld hoor zonder authenticator. Kost een paar euro en dan hoef je je gelijk nergens meer bang over te maken.
Speel het spel al vanaf release en heb nooit mijn account geshared, vage mails beantwoordt, of dergelijke websites bezocht. Ben denk ik redelijk save met mijn account omgegaan. Dus als het mijn eigen schuld is omdat er van die Klote violen de game verzieken en het blijkbaar easy is om dit soort dingen te kunnen doen dan vindt ik dat Blizzard die authenticators gewoon bij de game hoort te leveren. Anders klinkt het zo..... Ach meisje is je eigen schuld, had je maar geen rokje moeten aantrekken...

Maar goed, heb nu dus een authenticator!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mistymo schreef op maandag 03 mei 2010 @ 14:28:
[...]

Die kan je alleen via de blizzstore kopen toch met credit card of is dat inmiddels aangepast ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Verwijderd schreef op maandag 03 mei 2010 @ 15:25:
[...]

Die kan je alleen via de blizzstore kopen toch met credit card of is dat inmiddels aangepast ?
Hij is toch ook voor diverse smartphones gratis te downloaden?

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Peter2_ schreef op maandag 03 mei 2010 @ 15:30:
Toch enkel voor iphone supported? (rest zou via java oid gaan?).

Ik ben weer door mijn voorraad heen, mischien van de zomer weer 4 kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Mistymo schreef op maandag 03 mei 2010 @ 14:28:
[...]

Speel het spel al vanaf release en heb nooit mijn account geshared, vage mails beantwoordt, of dergelijke websites bezocht. Ben denk ik redelijk save met mijn account omgegaan. Dus als het mijn eigen schuld is omdat er van die Klote violen de game verzieken en het blijkbaar easy is om dit soort dingen te kunnen doen dan vindt ik dat Blizzard die authenticators gewoon bij de game hoort te leveren. Anders klinkt het zo..... Ach meisje is je eigen schuld, had je maar geen rokje moeten aantrekken...

Ik heb niet zo gek lang gelee ook hetzelfde meegemaakt, kennelijk gaat er volgens de blizz tech support een 'identieke' armory site rond, en wel meerdere websites die vrijwel identiek zijn aan blizzards websites, hier ben ik mogelijk in de fout gegaan.

Blizzard was zelfs zo behulpzaam dat ze me alles 2 keer verstuurd hebben, alle items die BoE waren kreeg ik 1 maal zoals ze waren, en 1 maal zonder enchants en die waren dus niet meer bound aan mij. Ook alle emblems/marks etc etc kreeg ik dubbel, zelfs items afkomstig van quests zoals de Onyxia's head ringen had ik dubbel :).

Enige nadeel is dat ik geen authenticator kan krijgen puur om de reden dat ik geen CC heb, je zou zeggen dat die software van hun voor telefoons ook zou moeten werken maar helaas.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Blackberry zou supported zijn, maar na betaling en downloaden kreeg ik de melding app not supported for your device. Nu ook maar f paar gewone authenticators bestellen.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Peter2_ schreef op maandag 03 mei 2010 @ 15:30:
[...]

Laat ik nu een N97 hebben :-( en geen credit card..

Blijven niet veel opties over denk ik zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

SinergyX schreef op maandag 03 mei 2010 @ 14:28:
[...]

Volgens mij gaat dan inderdaad argent tourney toch sneller. Buiten de dailies kan je, als je eenmaal champion bent, ook die seals kopen voor extra reputation.
Toch zit je dan aan een bepaalde limiet per dag vast. Met het inleveren van runecloth kun je op dezelfde dag van neutral naar exalted als je wil. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

NMe schreef op maandag 03 mei 2010 @ 15:45:
Toch zit je dan aan een bepaalde limiet per dag vast. Met het inleveren van runecloth kun je op dezelfde dag van neutral naar exalted als je wil. :)
Goh, dat ik daar nog niet aan gedacht heb... Ik moet op mijn Paladin nog 2 Alliance factions naar exalted brengen voor de Ambassador title en die staan allebei vrij diep in revered. Voor dat laatste stukkie is dat nog wel een goed plan. Ik moet sowieso ook de andere cloth turnins nog doen voor die factions, dus met dat allemaal bij elkaar moet exalted gemakkelijk haalbaar zijn lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble

Trouble

Everything is awesome

Wat is dan de site van de officiele armory?

Never mind, staat in de TS :P

[ Voor 27% gewijzigd door Trouble op 03-05-2010 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
eu.wowarmory.com

Maar even over de authenticator: als ik die installeer op mijn telefoon (Android) moet ik iedere keer bij het inloggen mijn wachtwoord en de code / key intikken (B.net e-mail onthoudt ie zelf)? Lijkt me wel wat meer gedoe, maar aan de andere kant hoor ik toch net wat te vaak verhalen van gekraakte accounts... Daarnaast is de Corehound Pup ook wel een leuke toevoeging aan mijn collectie.

[ Voor 100% gewijzigd door Morrar op 03-05-2010 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NMe schreef op maandag 03 mei 2010 @ 15:45:
[...]

75 rep per stack, lijkt me een eeeeeeerg duur grapje te worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

SinergyX schreef op maandag 03 mei 2010 @ 16:20:
[...]

Pff... "ooit" was dat de enige manier en toen was gold en runecloth ook nog veel meer waard... spoiled brats :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inferno schreef op maandag 03 mei 2010 @ 16:43:
Pff... "ooit" was dat de enige manier en toen was gold en runecloth ook nog veel meer waard... spoiled brats :P
Ik heb het nog meegemaakt ;)
Ik moest en zou de undercity mount krijgen als bloodelf, alle quests, cloths inleveren.. uiteindelijk maar met 30 marks van de 3 BG's dat ding gekocht (en dat duurde lang, vaak verloren), nu kan je ze allemaal kopen zonder restricties voor dacht 20 of 30k honor.

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 03-05-2010 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Laatst online: 13-09 16:51
[...]
Ik heb uitgerekend dat ik voor IF 80 stacks van 20 runecloth moet hebben voor exalted.. :D

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan ben je er dus bijna? Afaik is Honored -> Exalted 21000 rep, dus dat is 280 stacks van runecloth :+

En gister WEER, ik doe de hele Sons of Hodir quest, inclusief de laatste waar je die bonus rep krijgt.. Hated :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:16
80 stacks is niet zo heel veel. Je kan alle IF startgebiedquests doen voor wat extra rep. Idd, de level6+ quests.
Sowieso is een rondje solo door stratholme een stack of 10-15. En als je dat solo niet binnen een uurtje kan is dat echt goed fout :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

[...]

Valt best mee, ik heb die rep bij elkaar gesprokkeld voor het Argent Tournament er überhaupt was. Was ook een kwestie van alle startgebieden afgaan en vervolgens veel Stratholme rennen voor de Baron mount (die ik nog steeds niet heb :'( ) en runecloth. :)

On another note: ik begin eindelijk mijn eeuwige rivaal wat betreft achievementpunten in te halen. :D

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.