![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 100% gewijzigd door Zeror op 28-04-2010 14:06 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik Henk 'm!
![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 100% gewijzigd door Zeror op 28-04-2010 14:06 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Ik Henk 'm!
![]() | ||
| ||
![]() |
[ Voor 100% gewijzigd door Zeror op 22-04-2010 21:28 ]
Surfin' paradise!
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Ik Henk 'm!
[ Voor 11% gewijzigd door London op 22-04-2010 09:55 ]
Riley Gaines: Swimming Against the Current, Fighting for Common Sense in a World That’s Lost its Mind
Leading Bid $3,300.00Rakkerzero schreef op donderdag 22 april 2010 @ 09:21:toon volledige bericht
OMFG kijk wat Blizzard aan het doen is:
- http://www.biddingforgood.../Item.action?id=110159597
Ze verloten een hele vette WoW pakket voor de hoogste bieder.
Inhoud:
* World of Warcraft Collector's Edition (Signed by the Development Team);
* World of Warcraft: The Burning Crusade Collector's Editions (Signed by the Development Team);
* World of Warcraft: Wrath of the Lich King Collector's Edition (Signed by the Development Team);
* World of Warcraft TCG Etheral Plunderer Loot Card;
* World of Warcraft TCG Spectral Tiger Loot Card;
* World of Warcraft TCG Spectral Kitten Loot Card;
* World of Warcraft 1 year Subscription Card;
* World of Warcraft Gryphon Hatchling Plushie with In-game Companion;
* World of Warcraft Wind Rider Cub Plushie with In-game Companion.
Er wordt nu al 1.600 dollar voor geboden
[ Voor 63% gewijzigd door Morrar op 22-04-2010 13:17 ]
[ Voor 0% gewijzigd door Ketho op 22-04-2010 10:32 . Reden: dt -.- ]
Over mount heb je een punt.Morrar schreef op donderdag 22 april 2010 @ 10:30:
Hmm wordt steeds gekker wat ze doen voor de doekoes; eerst mount en nu weer dit. Ze ruiken het grote geld kennelijk.
[ Voor 6% gewijzigd door Darkasantion op 22-04-2010 10:34 ]
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Als je goed bij die site kijkt is het voor een goed doel... Niet Blizz zelf...Morrar schreef op donderdag 22 april 2010 @ 10:30:
Hmm wordt steeds gekker wat ze doen voor de doekoes; eerst mount en nu weer dit. Ze ruiken het grote geld kennelijk.
[ Voor 3% gewijzigd door UdiBenLudi op 22-04-2010 10:47 ]
____(>^^(>0o)>____
Een dev signed Collectors Edition is iets meer dan wat virtueel spul, zie het als eerste uitgave van een stripboek of dergelijke. Die pets verkoop je weer door, genoeg interesse.PcManiaxx schreef op donderdag 22 april 2010 @ 10:33:
Dat er mensen zijn die uberhaupt dat soort zooi kopen snap ik dus echt niet.![]()
Zelfde als met de Celestial steed, ruim 25 dollar voor een virtueel iets. Sommige mensen nemen alles veel te serieus. Deden ze dat maar meer met hun leven
Laat die ilvl200 shield craften, scheelt al weer aardig wat. Verder kan je proberen om ICC HC's te beginnen, daar droppen de 'hoogste' ilvl items non-raid/crafted (axe 232 en shield 219 - die laatste uit HoR Normal dacht ik). Afaik is defcap 540, heroics op 535, dus je zit al goed. Maar per saldo geeft 1 def 'more bang for your bucks' dan losse staats zoals dodge/parry.JBplap schreef op donderdag 22 april 2010 @ 10:30:
Upgrades die eraan komen:
i232 Chest
i219? neck van 19 emblems of conquest?
i245 Ring clutch of fortification
Dus advies on gear zou gewenst zijn:
http://eu.wowarmory.com/c...et.xml?r=Nagrand&cn=Mimer
[ Voor 40% gewijzigd door SinergyX op 22-04-2010 11:00 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Vervang je schoentjes, liefst door epic drops of badges-spul, eventueel zelfs door PVP boots met resilience. Met Def + resilience gecombineerd kun je ook uncrittable raken, op wowwiki staat daarvoor een macro waarin je je def + resilience kunt opgeven om uit te rekenen of je ucnrittable bent.JBplap schreef op donderdag 22 april 2010 @ 10:30:
Je mist een hele boel enchants, dit scheelt ook al wat def rating:JBplap schreef op donderdag 22 april 2010 @ 10:30:toon volledige bericht
Est. value was 2500
Dus verkocht gaat hij wel worden,
Die 3400 is wat jij nu moet bieden (3300 al geboden).
1e page hopelijk zo snel weer vol
Ontopic:
Ik lijk een beetje DEF problemen te hebben, mn prot pally zit nu op 538 def, (genoeg voor de heroics die ik nu doe) maar als ik dan kijk naar m'n geplande updates (via Rawr) dan merk ik dat meeste items zeker niet meer def hebben (eerder minder). Heb mn yellow sockets nu stam/def gegemm'd. Is het voor een beginnende tank toch nodig om die puur def te gemmen dan?
Of doe ik iets anders fout?
Upgrades die eraan komen:
i232 Chest
i219? neck van 19 emblems of conquest?
i245 Ring clutch of fortification
* Kees heeft Herald of the Titans[b][message=33874243,noline]
Bij deze dan ook DIEP respect voor de mensen die dit met Ilevel 226 en lager gedaan hebben![]()
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Ik zou die pas doen als je de benodigde items ge-upgrade hebt.deTwisj schreef op donderdag 22 april 2010 @ 11:15:
[...]
Je mist een hele boel enchants, dit scheelt ook al wat def rating:
- Head: +37 STA +20 defense rating (enchant, argent crusade rep)
- Chest: +275 HP of +10 stats of +22 defense rating (enchants)
- Waist: Belt buckle (en gem)
- Feet: +run-speed +15 STA of +22 STA (enchants)
- Wrist: +40 STA of +12 defense rating (enchants)
- Back: +12 defense rating of +225 armor (enchants)
- Shield: +20 defense rating of +12 STA (enchants)
Hier zou je al genoeg defense rating mee moeten krijgen. Punt is alleen dat je veel dingen gaat upgraden nu je lv80 bent en je jezelf moet afvragen of je wel zulke dure investeringen moet maken voor een relatieve korte tijd dat je het item gaat gebruiken.
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
20 euro voor iets wat ik op al me alts kan gebruiken en om het te verdienen een uurtje moet niksen.PcManiaxx schreef op donderdag 22 april 2010 @ 10:33:
Dat er mensen zijn die uberhaupt dat soort zooi kopen snap ik dus echt niet.![]()
Zelfde als met de Celestial steed, ruim 25 dollar voor een virtueel iets. Sommige mensen nemen alles veel te serieus. Deden ze dat maar meer met hun leven
Anoniem: 270238
Het is ook wel een leuke uitspraak: "25 dollar voor een virtueel iets". Zijn dezelfde mensen die met gemak op een avondje stappen er minimaal 50 euro doorjassen, voor wat? Vloeibaar iets, wat je bijna dezelfde avond er weer uit loopt te pissen. Dan kan die 25 dollar er ook wel af imo.Mektheb schreef op donderdag 22 april 2010 @ 11:27:
[...]
20 euro voor iets wat ik op al me alts kan gebruiken en om het te verdienen een uurtje moet niksen.
Kortom zo raar vindt ik het niet.
En waarom omdat het kan komen ze volgende week met nog 10 andere koop ik ze ook allemaal. waarom omdat het kan.
http://hawvie.deviantart.com/
Anoniem: 259867
Voor zover ik weet wordt het een heroic 5man dungeon, geen raid. Net zoals Shadowfang Keep. Ben sowieso benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken: bestaande dungeon layout en mobspawns upgraden naar lvl 85 elite, of gaan ze voor een wat grotere upgrade met een aanpassing van de dungeon layout enzo... Zowel SFK als DM zijn al vrij lineair, en beide dungeons hebben behoorlijk wat trash, meer dan de huidige dungeon design philosofy...HawVer schreef op donderdag 22 april 2010 @ 11:52:
[...]
Verder heb ik in deadmines een truukje geleerd. Het schip heeft een groot wiel aan de zijkant. Daar kun je vanaf de steigers opspringen. De mobs zullen je daar niet volgen. Als je teveel gepuld hebt kun je met de hele groep daar op springen. Dat is met name handig om te ontsnappen aan captain greenskin, die op lage level hard mept. De mobs zullen na verloop van tijd terug naar hun originele plek gaan. Dit is met name voor Catalysm handig om te weten, aangezien daar deadmines een raid wordt.
Jep, SFK en DM worden beide een heroic, oftewel een 5-man dungeon. Ben heel benieuwd, vooral aangezien SFK altijd mijn favoriete instance geweest is (De hele atmosfeer, en de castlevania-like muziek!)Blistimo schreef op donderdag 22 april 2010 @ 12:14:
[...]
Voor zover ik weet wordt het een heroic 5man dungeon, geen raid. Net zoals Shadowfang Keep. Ben sowieso benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken: bestaande dungeon layout en mobspawns upgraden naar lvl 85 elite, of gaan ze voor een wat grotere upgrade met een aanpassing van de dungeon layout enzo... Zowel SFK als DM zijn al vrij lineair, en beide dungeons hebben behoorlijk wat trash, meer dan de huidige dungeon design philosofy...
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 259867 op 22-04-2010 12:26 ]
Ik hoop op de hele SM instance, SFK is leuk misschien Scholomance.Anoniem: 259867 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 12:22:
[...]
Jep, SFK en DM worden beide een heroic, oftewel een 5-man dungeon. Ben heel benieuwd, vooral aangezien SFK altijd mijn favoriete instance geweest is (De hele atmosfeer, en de castlevania-like muziek!)
Welke vanilla instances hopen jullie in Cataclysm weer terug te zien als heroic?
Edit: Ben ook wel geintesseerd in een BRD-heroic. Dat zou geweldig zijn!
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Ik vind de hele Scarlet Monastary gebeuren nog steeds erg leuk. Het hele theme spreekt me aan, mooie details leuke encounters. Altijd leuk om eens in de zoveel tijd te doenAnoniem: 259867 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 12:22:
[...]
Jep, SFK en DM worden beide een heroic, oftewel een 5-man dungeon. Ben heel benieuwd, vooral aangezien SFK altijd mijn favoriete instance geweest is (De hele atmosfeer, en de castlevania-like muziek!)
Welke vanilla instances hopen jullie in Cataclysm weer terug te zien als heroic?
Ik ben persoonlijk bang dat ZG gaat verdwijnen als Cataclysm hit, hetzelfde zou kunnen gelden voor MC aangezien Ragnaros gaat verkassen. Desalniettemin zouden ZG en MC gave (5-man!) heroics kunnen worden.prutser001 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 12:33:
[...]
Ik hoop op de hele SM instance, SFK is leuk misschien Scholomance.
Waar ik eigenlijk ook wel op hoop is bepaalde raid instances, MC/ZG.
Voorderest.. mjah DM ben ik wel blij mee, voorderest is er eigenlijk weinig.
____(>^^(>0o)>____
Grootste irritatie daar, die zielige dingen die zichzelf human noemen, rennen altijd weg als ze bijna plat gaan. Beetje kans pullen ze meteen 3 groepen extra, waar erg veel ranged tussen zit (mages en priests), wat enorm moeilijk is te tanken op dat lvl.Gekheid schreef op donderdag 22 april 2010 @ 12:34:
Ik vind de hele Scarlet Monastary gebeuren nog steeds erg leuk. Het hele theme spreekt me aan, mooie details leuke encounters. Altijd leuk om eens in de zoveel tijd te doen
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik was laatst voor het eerst naar Karazhan gegaan. Dat is een grandiose raid/dungeon zeg, ook erg castlevania-achtig qua atmosfeer en heel inventieve encounters met het optreden encounter(roodkapje, grandioos!) en het schaak encounter. In eerste instantie was de reden om erheen te gaan om een mongoose enchant scroll te halen maar we zijn met z'n 3en (prot war, demo lock en resto druid) eens gaan kijken hoe ver we de instance konden runnen. We zijn in ieder geval ver genoeg gekomen om de achievement te krijgen van de laatste boss te verslaan, maar we hebben wel een aantal bosses overgeslagen.Anoniem: 259867 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 12:22:
[...]
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
Ik hoop ze alle rare mounts en stuff eruit halenAnoniem: 259867 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 12:40:
[...]
Ik ben persoonlijk bang dat ZG gaat verdwijnen als Cataclysm hit, hetzelfde zou kunnen gelden voor MC aangezien Ragnaros gaat verkassen. Desalniettemin zouden ZG en MC gave (5-man!) heroics kunnen worden.
Heb je wel eens ge-offtanked als palatank en dat je alle abilities gebruikt?Tao schreef op donderdag 22 april 2010 @ 12:32:
[...]
Een advies: glyph of Divine Plea doet wonderen... Ik zit zelden zonder mana op m'n palatank.
De shoulder enchant kan je halen (de mindere vanaf honored, de pro enchant vanaf exalted) bij Sons of Hodir. De headpiece enchant kan je toerekenen aan reputatie voor de Argent Crusade, als ik me het zo goed herinner.JBplap schreef op donderdag 22 april 2010 @ 13:19:toon volledige bericht
@ All over mijn gear,
Thanksfor input
Enchants was ik even vergeten dat die soms ook nog wat def geven idd. En ben van plan die te doen op gear die boven 219 zit.
Wbt die rep enchants?
Waar moet dat allemaal gedaan worden? Iets van sons en nog 1 zou je moeten doen toch? Maar ik heb geen flauw idee waar/hoe ik aan de rep kom.
Wat betreft het kopen/laten craften van upgrades vind ik die gewoon veel te duur, is mn eerste char en heb niet 2k gold om een item te laten craften he he.
Wil het dus met zoveel mogelijk stuff van badges/drops doen.
Weet veelal al wel wat de upgrades zijn (Rawr) maar punt is dat die vaak minder item points aan def besteed hebben dan een aantal van huidige gear.
Zit nu al wel dichtbij, maar ga achteruit als ik upgrade omdat er dus minder itempoints aan def zijn uitgegeven.
Vanavond iig genoeg badges voor de chest, en misschien nog necklace.
____(>^^(>0o)>____
Je krijgt toch ook nog xx % van de healing naar je mana?Ossi schreef op donderdag 22 april 2010 @ 13:20:
Heb je wel eens ge-offtanked als palatank en dat je alle abilities gebruikt?
Met 20 seconden ben je gewoon oom, als je geen damage binnenkrijgt. Daar helpt die glyph, die ik uiteraard gebruik, echt niet bij
True datMektheb schreef op donderdag 22 april 2010 @ 13:18:
[...]
Ik hoop ze alle rare mounts en stuff eruit halen, dan worden ze teminste weer wat waard ! nu zie je iedereen erop
Riley Gaines: Swimming Against the Current, Fighting for Common Sense in a World That’s Lost its Mind
Moet je wel dmg krijgen, wat dus meestal als OT niet is. Geld namelijk alleen voor effectieve healing, niet overhealing.SinergyX schreef op donderdag 22 april 2010 @ 13:21:
[...]
Je krijgt toch ook nog xx % van de healing naar je mana?
Die 2 namen kende ik al, maar waar zitten die?Anoniem: 259867 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 13:21:
[...]
De shoulder enchant kan je halen (de mindere vanaf honored, de pro enchant vanaf exalted) bij Sons of Hodir. De headpiece enchant kan je toerekenen aan reputatie voor de Argent Crusade, als ik me het zo goed herinner.
Mja als ze dat dan maar doen nadat ik ook mijn ZG tijgertje heb mogen looten. Heb al vele vele keren Thekal omgelegd, maar hij wil maar niet droppen. Raptor heb ik al wel, maar zou het setje graag compleet maken.Mektheb schreef op donderdag 22 april 2010 @ 13:18:
[...]
Ik hoop ze alle rare mounts en stuff eruit halen, dan worden ze teminste weer wat waard ! nu zie je iedereen erop
Ik Henk 'm!
MMO-Champion zegt dat dit door Blizzard geplaatst is.Ketho schreef op donderdag 22 april 2010 @ 10:31:
maar hoe weet je dat het door blizzard wordt verloot, en niet door een verzamelaar?
@Rep enchants: de head enchant levert je het meeste op momenteel (37 stam, 20 def) en die valt te halen bij de Argent Crusade. De Argent Crusade heeft quests in o.a. Icecrown en Zul'Darak. De quartermaster kun je vinden in het zuiden van Icecrown in een klein fortje niet ver van Dalaran af. Als je daar de quests doet raak je minimaal Honored. De rep gaat echt heel snel daarJBplap schreef op donderdag 22 april 2010 @ 13:19:toon volledige bericht
@ All over mijn gear,
Thanksfor input
Enchants was ik even vergeten dat die soms ook nog wat def geven idd. En ben van plan die te doen op gear die boven 219 zit.
Wbt die rep enchants?
Waar moet dat allemaal gedaan worden? Iets van sons en nog 1 zou je moeten doen toch? Maar ik heb geen flauw idee waar/hoe ik aan de rep kom.
Wat betreft het kopen/laten craften van upgrades vind ik die gewoon veel te duur, is mn eerste char en heb niet 2k gold om een item te laten craften he he.
Wil het dus met zoveel mogelijk stuff van badges/drops doen.
Weet veelal al wel wat de upgrades zijn (Rawr) maar punt is dat die vaak minder item points aan def besteed hebben dan een aantal van huidige gear.
Zit nu al wel dichtbij, maar ga achteruit als ik upgrade omdat er dus minder itempoints aan def zijn uitgegeven.
Vanavond iig genoeg badges voor de chest, en misschien nog necklace.
Vanaf friendly kun je ook een Tabard kopen van de betreffende factie (Argent Crusade, Kirin Tor, Wyrmrest Accord, Ebon Blade) waarbij je rep krijgt door deze aan te hebben in lvl 80 dungeons/heroics. Helaas sons of hodir niet, mocht je echter teveel triumph's hebben kun je deze ook inwisselen voor rep tegenwoordig dacht ik.Cleetje schreef op donderdag 22 april 2010 @ 13:38:
[...]
@Rep enchants: de head enchant levert je het meeste op momenteel (37 stam, 20 def) en die valt te halen bij de Argent Crusade. De Argent Crusade heeft quests in o.a. Icecrown en Zul'Darak. De quartermaster kun je vinden in het zuiden van Icecrown in een klein fortje niet ver van Dalaran af. Als je daar de quests doet raak je minimaal Honored. De rep gaat echt heel snel daar
[ Voor 6% gewijzigd door UdiBenLudi op 22-04-2010 13:42 ]
Die tiger dropt voor mij ook nooit, en de witte kip van MGT ook niet.Morrar schreef op donderdag 22 april 2010 @ 13:32:
[...]
Mja als ze dat dan maar doen nadat ik ook mijn ZG tijgertje heb mogen looten. Heb al vele vele keren Thekal omgelegd, maar hij wil maar niet droppen. Raptor heb ik al wel, maar zou het setje graag compleet maken.
Over Karazhan: ik vond dat ook een erg leuke raid! Erg veel detail in de omgeving en best geinige encounters. Het theater was ook mijn favoriet met Roodkapje en de Grote Boze Wolf (run away little gurl!).
HOOFDDORP - Een nieuw huisdier voor in World of Warcraft zorgt ervoor dat Blizzard in vier uur twee miljoen dollar heeft verdiend.
De Blizzard Pet Store heeft vandaag twee nieuwe virtuele huisdieren gekregen, waarvan er één Blizzard 500.000 dollar per uur heeft opgebracht. De zogenaamde celestial steed is volgens informatie uit de Blizzard Store "geboren in de Twisting Nether" en laat spelers "in stijl reizen".
Het paard kost vijfentwintig dollar en biedt spelers verder geen nieuwe vaardigheden. Volgens website wow.com stonden er ongeveer vier uur na het uitbrengen van de virtuele pet ongeveer 80.000 mensen te wachten totdat ze mochten downloaden.
alleen cosmetische dingenHawVer schreef op donderdag 22 april 2010 @ 13:47:
[...]
Ze staan in hun recht om het te doen. Ik hoop alleen niet dat dit de nieuwe trend gaat worden. Bijvoorbeeld volgende stap is Shadowmourne in de blizzard store?
[ Voor 19% gewijzigd door Mektheb op 22-04-2010 13:50 ]
Ik ken het probleem, ik zit in en guild waarbij we "casual" hardcore raiden, en is dus met een attendancy eis van 33% werken waardoor wij soms wel een raid moeten cancellen en ruim +45 raiders hebben.Mistymo schreef op donderdag 22 april 2010 @ 13:32:toon volledige bericht
Gister weer ICC25 gedaan en wat een fail,
Normaal beginnen we om 19:30 en eindigen we rond 23:00 met tries op BQ. Gister leek het wel zon avondje dat niks lukte. Tuurlijk de eerste wing one shotted, maar toen. Rotface 3 tries, Fester 2 tries, Prof 4 tries en Dream 2 tries en indmiddels was het 23:30. Ok we waren maar 1 boss achter maar gevoelsmatig was het een ramp raid.
Probleem wat we hebben is dat we eigelijk op 25 man nooit dezelfde samestelling hebben (Gister dus weer 4 nieuwe trials meegenomen en weer uitleggen) en dat progress opeens weer verder lijkt dan ooit. Raiders waar je vanop aan kon, hebben opeens irl issues (trials hebben dan nu wel een kans, maar ja). Als de raiders er wel zijn dan worden trials weer pissed omdat ze geen raidspot hebben en zoeken hun heil weer elders.
Enige mogelijkheid is dus zoveel te recruiten (wat lastig is op onze server) dat je dus altijd een perfecte setup in je raid hebt, maar waarbij je dan weer op bepaalde dagen zoveel mensen moet teleurstellen en dus weer negativisme. Utopie zou zijn gewoon de 35 raiders die we hebben altijd online te laten zijn
Is er niemand anders die dit probleem heeft in zijn/haar guild? Mischien kunnen we dan de handen ineenslaan
SinergyX schreef op donderdag 22 april 2010 @ 13:21:
[...]
Je krijgt toch ook nog xx % van de healing naar je mana?
Bedankt voor de reply, scheelt mij weer uitleggenUdiBenLudi schreef op donderdag 22 april 2010 @ 13:24:
[...]
Moet je wel dmg krijgen, wat dus meestal als OT niet is. Geld namelijk alleen voor effectieve healing, niet overhealing.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
I see what u did thar.Kees schreef op donderdag 22 april 2010 @ 14:03:
Ja, what's next.. gaan ze geld per maand vragen om wow te mogen spelen? ow wacht..
[ Voor 64% gewijzigd door Anoniem: 259867 op 22-04-2010 14:17 ]
Overgeslagen (5 van de 11):deTwisj schreef op donderdag 22 april 2010 @ 12:46:
[...]
Ik was laatst voor het eerst naar Karazhan gegaan. Dat is een grandiose raid/dungeon zeg, ook erg castlevania-achtig qua atmosfeer en heel inventieve encounters met het optreden encounter(roodkapje, grandioos!) en het schaak encounter. In eerste instantie was de reden om erheen te gaan om een mongoose enchant scroll te halen maar we zijn met z'n 3en (prot war, demo lock en resto druid) eens gaan kijken hoe ver we de instance konden runnen. We zijn in ieder geval ver genoeg gekomen om de achievement te krijgen van de laatste boss te verslaan, maar we hebben wel een aantal bosses overgeslagen.
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
____(>^^(>0o)>____
Titel is er in principe al, friends in high places (er is indirect geld mee gemoeid).Anoniem: 259867 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 14:10:
On-topic: Ik vind het niet erg dat er (cosmetische!) dingen toegevoegd worden in het spel.
Als je besluit deze dingen te kopen (wat ik persoonlijk niet zou doen, al is dat maar dankzij financiële issues op het moment) - go ahead. Zolang de balans van het spel maar niet vernaggeld wordt door een dergelijke aanpassing, en het puur cosmetisch blijft.
Als er wapens, armor etc. toegevoegd gaat worden, dan ben ik het daar uiteraard niet mee eens ivm overduidelijke redenen.
Overigens, in de lopende trend van non-combat pets en mounts die verkocht worden.. Hoe lang zal het duren voor er titles verkocht worden? Denk niet lang meer.
Het is helemaal niet nodig om al je abilities te spammen als OT.Ossi schreef op donderdag 22 april 2010 @ 13:20:
[...]
Heb je wel eens ge-offtanked als palatank en dat je alle abilities gebruikt?
Met 20 seconden ben je gewoon oom, als je geen damage binnenkrijgt. Daar helpt die glyph, die ik uiteraard gebruik, echt niet bij
Zoals ik al schreef, zolang het bij cosmetische dingen (i.e. titels, pets, mounts) blijft heb ik er niks op tegen.Mektheb schreef op donderdag 22 april 2010 @ 14:27:
alsnog wat maakt het uit als iemand een title koopt ?.
Guild Wars anyone?Mektheb schreef op donderdag 22 april 2010 @ 14:27:
"wordt tijd we ons eigen gear met dye kunen kleuren"
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 259867 op 22-04-2010 14:34 ]
Tot vorige week liep ik ook nog trots met mijn Kingslayer rond. Maar toen ik voor de fishing daily in Dalaran in de sewers stond te vissen kwam er links van mij een onbekende staan. Die had ook Kingslayer. Nog geen minuut later kwam er rechts een onbekende staan. En ook die had Kingslayer. Het leek wel of iedereen er mee rond loopt. Toen ben ik maar geswitched naar wat anders.Darkasantion schreef op donderdag 22 april 2010 @ 14:31:
Me Pally heeft nu Starcaller, en me Lock heeft Hand of Ad'al, dus die zijn speciaal genoeg voor mijStraks misschien Starcaller door Kingslayer vervangen
Snap wel dat je divine plea aan wil houden maar dit heeft niks met de glyph te maken voor mana...RyackWerk schreef op donderdag 22 april 2010 @ 14:21:
[...]
Het is helemaal niet nodig om al je abilities te spammen als OT.
Ik kan prima OT spelen zonder dat ik een mob op me heb en ik ga dan niet oom. Meteen vanaf het begin Divine Plea aan (geglyphed), dus niet pas als je op 50% mana zit. Op het juiste moment je aoe silence gebruiken, geeft weer 8% mana (belf). Hand of sacrifice gebruiken op de MT en Divine Sacrifice kun je gebruiken om extra schade te krijgen, de healing van die extra schade is weer mana.
____(>^^(>0o)>____
Afaik heeft DK inderdaad geen talents die je runes resetten of meer runepower krijgen bij inkomende damage (wel die deathrune talent, maar die werkt al puur aanvallend). Warrior/beertje zijn rage based, denk dat je niet genoeg rage haalt puur uit damage doen om een losgaande MT bij te houden.UdiBenLudi schreef op donderdag 22 april 2010 @ 14:47:
Feit is elke tank heeft "moeite" met een MT bijhouden als OT wanneer je als OT geen dmg krijgt (miss DK niet, die ken ik niet)...
[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 22-04-2010 14:56 ]
Waren dan onbekende mensen voor jouw, of onbekende guilds? Mensen heb ik geen probleem mee, zou best kunnen zijn dat ze in een hardcore guild kunnen zitten, maar niet echt bekend zijn buiten de guild als lid, en dus heeft de Titel nog "waarde" als "moeilijk" te halen.RyackWerk schreef op donderdag 22 april 2010 @ 14:43:
[...]
Tot vorige week liep ik ook nog trots met mijn Kingslayer rond. Maar toen ik voor de fishing daily in Dalaran in de sewers stond te vissen kwam er links van mij een onbekende staan. Die had ook Kingslayer. Nog geen minuut later kwam er rechts een onbekende staan. En ook die had Kingslayer. Het leek wel of iedereen er mee rond loopt. Toen ben ik maar geswitched naar wat anders.
Inderdaad die bedoelde ik.UdiBenLudi schreef op donderdag 22 april 2010 @ 14:47:
[...]
Snap wel dat je divine plea aan wil houden maar dit heeft niks met de glyph te maken voor mana...
Glyph of Divine Plea
Major Glyph
Classes: Paladin
Requires Level 71
Item Level 45
Use: While Divine Plea is active, you take 3% reduced damage from all sources.
Er zijn wel talents die zorgen dat zolang je iets hit divine plea gerefreshed wordt... Gok dat je dat bedoeld...
Zelfs een DK mist extra threat in dat geval. Er is een attack met hoge threat die je alleen kunt uitvoeren na een parry of dodge dacht ik.Feit is elke tank heeft "moeite" met een MT bijhouden als OT wanneer je als OT geen dmg krijgt (miss DK niet, die ken ik niet)...
.. of the Shattered Sun.Anoniem: 259867 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 14:10:
[...]
Overigens, in de lopende trend van non-combat pets en mounts die verkocht worden.. Hoe lang zal het duren voor er titles verkocht worden? Denk niet lang meer.
Rune Strike, krijg je als je dodges/parries en ik dacht ook als je gemissed word. Dat laatste weet ik echter niet zeker. Als je die niet hebt scheelt het je inderdaad een bak aan threat, zelfde als met een warrior die geen Revenge kan doen.RyackWerk schreef op donderdag 22 april 2010 @ 14:55:
Zelfs een DK mist extra threat in dat geval. Er is een attack met hoge threat die je alleen kunt uitvoeren na een parry of dodge dacht ik.
[ Voor 37% gewijzigd door Neelon op 22-04-2010 14:59 ]
1 Van de belangrijkere threat abilities van een DK tank, Rune Strike, is alleen beschikbaar na een dodge of parry. Als de boss niet op jou staat te meppen, dan kun je die dus niet gebruiken en is het erg lastig een MT bij te houden qua threat.SinergyX schreef op donderdag 22 april 2010 @ 14:53:
[...]
Afaik heeft DK inderdaad geen talents die je runes resetten of meer runepower krijgen bij inkomende damage (wel die deathrune talent, maar die werkt al puur aanvallend). Warrior/beertje zijn rage based, denk dat je niet genoeg rage haalt puur uit damage doen om een losgaande MT bij te houden.
Pala heeft voordeel, een druid kan innervate af en toe erop gooien en je kan weer even vooruit (plus alle raidwide mana-regen buffs). Extreme geval kan je seal of wisdom gaan draaien, kans op 2% mana per hit dacht ik
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
Dat is een goede inderdaad! Bedankt voor de tip, niet die van racial, daar kan ik niets mee als human zijndeRyackWerk schreef op donderdag 22 april 2010 @ 14:21:
[...]
Het is helemaal niet nodig om al je abilities te spammen als OT.
Ik kan prima OT spelen zonder dat ik een mob op me heb en ik ga dan niet oom. Meteen vanaf het begin Divine Plea aan (geglyphed), dus niet pas als je op 50% mana zit. Op het juiste moment je aoe silence gebruiken, geeft weer 8% mana (belf). Hand of sacrifice gebruiken op de MT en Divine Sacrifice kun je gebruiken om extra schade te krijgen, de healing van die extra schade is weer mana.
Damn je hebt gelijk, de glyph is niet om de divine plea te behouden bij een hit. Thanks for the reminderUdiBenLudi schreef op donderdag 22 april 2010 @ 14:47:toon volledige bericht
[...]
Snap wel dat je divine plea aan wil houden maar dit heeft niks met de glyph te maken voor mana...
Glyph of Divine Plea
Major Glyph
Classes: Paladin
Requires Level 71
Item Level 45
Use: While Divine Plea is active, you take 3% reduced damage from all sources.
Er zijn wel talents die zorgen dat zolang je iets hit divine plea gerefreshed wordt... Gok dat je dat bedoeld...
Feit is elke tank heeft "moeite" met een MT bijhouden als OT wanneer je als OT geen dmg krijgt (miss DK niet, die ken ik niet)...
Heb het eerder over 'echt' geld, niet in gold variant.Neelon schreef op donderdag 22 april 2010 @ 14:56:
[...]
.. of the Shattered Sun.
Te koop voor ik dacht 1k gold? Zit wel een rep-grind aan vast volgens de veel te kleine lettertjes.
dat bedoel als zo'n scheit spel als guildwars het kan waarom in WoW niet, dont get me wrong maar ik krijg een beetje een sicke pit ervan dat iedereen in het zelfde apen pakje met de zelfde combinaties loopt. puiur omdat het BIS is.Anoniem: 259867 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 14:33:
[...]
Zoals ik al schreef, zolang het bij cosmetische dingen (i.e. titels, pets, mounts) blijft heb ik er niks op tegen.
[...]
Guild Wars anyone?
Niet helemaal mee eens - ik vind persoonlijk het idee van een vaste armor set met vaste kleuren wel gaaf, geeft zo een beetje onderscheid tussen bepaalde sets die weer van bepaalde waarde zijn. Maar dat is uiteraard mijn mening!Mektheb schreef op donderdag 22 april 2010 @ 15:15:
[...]
dat bedoel als zo'n scheit spel als guildwars het kan waarom in WoW niet, dont get me wrong maar ik krijg een beetje een sicke pit ervan dat iedereen in het zelfde apen pakje met de zelfde combinaties loopt. puiur omdat het BIS is.
Misschien wil ik me gear wel blauw hebben inplaats van rood. en zo moeilijk kan het niet zijn.
En daar is echt wel markt voor en zeker een economie !
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 259867 op 22-04-2010 15:18 ]
Dat ben ik wel met je eens maar het is dan in eens minder leuk als 90% met Sanctified rondloopt..Anoniem: 259867 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 15:18:
[...]
Niet helemaal mee eens - ik vind persoonlijk het idee van een vaste armor set met vaste kleuren wel gaaf, geeft zo een beetje onderscheid tussen bepaalde sets die weer van bepaalde waarde zijn. Maar dat is uiteraard mijn mening!
Overigens snap ik je idee wel, en begrijp het wel dat er veel mensen zijn die hier wellicht interesse in hebben. Alleen ik toevallig niet.
Hehe Ik ben zelf GM en heb nog steeds deze problemenDarkasantion schreef op donderdag 22 april 2010 @ 13:57:
[...]
Maar met Cata wordt het anders, ik mag dan de raid apps afhandelen, en ga dan wat strenger selecterenDit wordt zelfs ondersteund door de GM
Ben ik het ook mee eens - ietwat meer diversiteit in de armor sets mag wel weer. TBC was een geweldig voorbeeld wat dat betreft, je zag in één oogopslag waar het desbetreffende character zich op dat moment bevond, raid-progress wise.Mektheb schreef op donderdag 22 april 2010 @ 15:21:
[...]
Dat ben ik wel met je eens maar het is dan in eens minder leuk als 90% met Sanctified rondloopt..
En maar een paar 277 natuurlijk.
allemaal hetzelfde, ik denk dan maak of alles weer zoals het was in tbc zodat je echt duidelijk kan zien WIE welke content doet.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 259867 op 22-04-2010 15:45 ]
Ja precies, en dat is niet omdat iedereen dan kan zien hoe e-peen ik ben ( want dat ben ik niet in vergelijking met een hoop andere tweakersAnoniem: 259867 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 15:44:
[...]
Ben ik het ook mee eens - ietwat meer diversiteit in de armor sets mag wel weer. TBC was een geweldig voorbeeld wat dat betreft, je zag in één oogopslag waar het desbetreffende character zich op dat moment bevond, raid-progress wise.
Edit: niet alleen PvE-wise. Zelfde geldt uiteraard voor PvP.
Snap wat je probeert te zeggen - ben het er aan de ene kant compleet mee eens, dat wil zeggen; de shards van legendaries die alleen in 25-man droppen. Dit mag wat mij betreft ook wel in 10-mans, maar dan uiteraard met een compleet ander uiterlijk/andere stats, zodat ze goed te onderscheiden zijn. Aan de andere kant begrijp ik het standpunt en de keuze van Blizzard ook wel, dat ze dit alleen in de 'hogere' raids mogelijk willen maken. Maar als dit dan zo gaat, zorg er dan voor om dat alleen in 25-man Heroic versies te doen. Ik bedoel, legendaries blijven legendaries!Mektheb schreef op donderdag 22 april 2010 @ 15:48:toon volledige bericht
[...]
Ja precies, en dat is niet omdat iedereen dan kan zien hoe e-peen ik ben ( want dat ben ik niet in vergelijking met een hoop andere tweakers) maar gewoon wat verschil.
Ook dat als je Casterleggs wil craften, is er maar 1 of 2 soorten, waarom niet zoals vroeger dat je 7 verschillende belts kon craften ?, en er ook nog is 20 konden droppen her en der.
Ttis allemaal zo makkelijk.
Ondanks dat het wel verandert is en veel ten goede en sommige dingen weer juist niet.
Heb ik me twijfels of dit nou echt de bedoeling is, zoals argent tournament dat iedereen bijna het zelfde eruit zag dat snap ik, we worden een leger om de lichking te killen.
Maar waarom moet er uberhaudt een T10 T10,25 en een T10,50 zijn. snap het wel omdat ze 10man raids ook voor 10man guilds leuk willen maken en daar heb ik niks mis mee, maar dan moet je ook niet voor dingen zoals legendary's de shards alleen laten droppen in een 25man.
Of zie ik dat verkeerd en sla ik de plank mis?
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 259867 op 22-04-2010 15:54 ]
Ja inderdaad, hulde iemand die me begrijptAnoniem: 259867 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 15:53:
[...]
Snap wat je probeert te zeggen - ben het er aan de ene kant compleet mee eens, dat wil zeggen; de shards van legendaries die alleen in 25-man droppen. Dit mag wat mij betreft ook wel in 10-mans, maar dan uiteraard met een compleet ander uiterlijk/andere stats, zodat ze goed te onderscheiden zijn. Aan de andere kant begrijp ik het standpunt en de keuze van Blizzard ook wel, dat ze dit alleen in de 'hogere' raids mogelijk willen maken. Maar als dit dan zo gaat, zorg er dan voor om dat alleen in 25-man Heroic versies te doen. Ik bedoel, legendaries blijven legendaries!
Catch my drift?
Edit: Met betrekking tot het gebrek aan diversiteit van dezelfde Tier sets, verander dan de complete modellen inderdaad, en niet alleen het kleurpatroon
____(>^^(>0o)>____
En guildwars is weer een stap verder gegaan, in de stappen van Maple, overlay outfits. Dacht er nu 3 outfits beschikbaar zijn, maple enkel 100den, maar ook andere games hebben een baggervloot aan custom outfits.Mektheb schreef op donderdag 22 april 2010 @ 15:15:
dat bedoel als zo'n scheit spel als guildwars het kan waarom in WoW niet, dont get me wrong maar ik krijg een beetje een sicke pit ervan dat iedereen in het zelfde apen pakje met de zelfde combinaties loopt. puiur omdat het BIS is.
Misschien wil ik me gear wel blauw hebben inplaats van rood. en zo moeilijk kan het niet zijn.
En daar is echt wel markt voor en zeker een economie !
Dat is dan toch het ideale van dat systeem, jij koopt die overlay outfits niet en iemand die er wel waarde aan geeft kan naar hartelust shoppen en zn char net zo mooi maken als hij zelf wel.DNAxtreme schreef op donderdag 22 april 2010 @ 17:45:
Ik geef niet zoveel om de uiterlijke dingentjes. Als ik iemand sneller neer krijg met een knakworst in mn hand zou ik die equippen. Al moet ik het aller lelijkste piece aantrekken om daarmee betere stats zou hebben.. Tsja.. Ieder z'n ding zeggen we dan altijd maar heh
____(>^^(>0o)>____
En dat is juist waar de markt is, mensen die het 0,0 boeien geven er geen geld aan uit, mensen die het willen hebben betalen er graag voor. Eerste groep heeft niets te zeuren, 2de groep helemaal happy.DNAxtreme schreef op donderdag 22 april 2010 @ 17:45:
Ik geef niet zoveel om de uiterlijke dingentjes. Als ik iemand sneller neer krijg met een knakworst in mn hand zou ik die equippen. Al moet ik het aller lelijkste piece aantrekken om daarmee betere stats zou hebben.. Tsja.. Ieder z'n ding zeggen we dan altijd maar heh
Enerzijds ben ik wel voor. Echter: Niet alleen voor écht geld kopen, maar ook wat voor gold of al wat standaard opties. Daarnaast vernaggel je wel een zéér groot deel van de RP beleving (ook voor niet RP-minded spelers!) door een kussen met een daaruit komende beer, of een grote roze schuimrubberen hamer in plaats van *vul hier mean looking axe in*. Ik weet dat voor mij geldt dat een deel van de magie van 'de wereld' verdwijnt wanneer ik een Orc of Tauren warrior in een konijnenoutfit met een grote roze hamer voorbij zie huppelen..JBplap schreef op donderdag 22 april 2010 @ 18:00:
[...]
Dat is dan toch het ideale van dat systeem, jij koopt die overlay outfits niet en iemand die er wel waarde aan geeft kan naar hartelust shoppen en zn char net zo mooi maken als hij zelf wel.
Idd ook die lol wapens in maple zijn geniaal, kun je idd met een knakworst slaan
Of een kussen waar dan een beer uit komt als je slaat.
Ik ben voor
hoeven ze niks anders aan te doen dan het al is, want ookal is het RP wize, met easter event kan je daar ook een hoodje met oortjes krijgen.garagaholic schreef op donderdag 22 april 2010 @ 18:13:
[...]
Enerzijds ben ik wel voor. Echter: Niet alleen voor écht geld kopen, maar ook wat voor gold of al wat standaard opties. Daarnaast vernaggel je wel een zéér groot deel van de RP beleving (ook voor niet RP-minded spelers!) door een kussen met een daaruit komende beer, of een grote roze schuimrubberen hamer in plaats van *vul hier mean looking axe in*. Ik weet dat voor mij geldt dat een deel van de magie van 'de wereld' verdwijnt wanneer ik een Orc of Tauren warrior in een konijnenoutfit met een grote roze hamer voorbij zie huppelen..
Als blizzard dat dus gaat doen, hoe gaan ze dan zulke dubieuze zaken aanpakken? Kan ik het bijvoorbeeld uitzetten? En als dat kan, wat is dan het nut van het kopen van zulke dingen voor anderen?
Klopt, heb zelf die mace geloot van LK als Offspec, maar die ziet er eigelijk niet uit. Totaal geen wow factor, draag liever dat zwaardje van OnyxiaMektheb schreef op donderdag 22 april 2010 @ 18:26:
[...]
Hoop wapens nu vandaag de dag zien der inderdaad niet uit
Ik Henk 'm!
[ Voor 11% gewijzigd door JBplap op 23-04-2010 00:27 ]
Zo te zien heb je wel mazzel gehad met dropsRichardvdD schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 00:43:
4 dagen lvl80 op m'n Death Knight, en al t/m Rotface + Festergut getanked, en 200k hp wipe op PutricideDus hoezo 5,5k gearscore? Ik had niet eens 4,5k. Wel een cloak gewonnen en de ring genomen uiteraard.
http://eu.wowarmory.com/c...l?r=Trollbane&cn=Minister
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
[ Voor 8% gewijzigd door Vangelis op 23-04-2010 08:49 ]
De Mallet of Zul'Farrak vind ik zo een wapen. Looks zijn echt goed en je ziet aan het wapen dat het met liefde ontworpen en gemaakt is. Dat is het enige wapen die ik nog steeds bewaar in mijn bank. Heeft misschien ook te maken met de hoeveelheid moeite die ik er in heb gestoken om dat ding te pakken te krijgen. In één van de Tales of the past movies op worldofwarcraftmovies.com komt het wapen ook weer terug bij de warchief volgens mij,SinergyX schreef op donderdag 22 april 2010 @ 16:52:
Maar ook wapens, dacht dat je bij die laatste arena quest chain (bij Zul'grub ofzo?) als reward een huge mace wapen als reward kan krijgen, flut itemlevel maar puur voor de looks zou je dat ding willen dragen. Ook diverse Outlands wapens blijven echt heel mooi om te zien, of de 2h heirloom axe, vond het gewoon jammer op het moment dat ik de ruin of edge (ToC HC?) moest gaan dragen.
[ Voor 8% gewijzigd door HawVer op 23-04-2010 08:57 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq