Acties:
  • 0 Henk 'm!
Routed schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 11:25:
[...]

Hoeft niet perse, is een truukje voor om dat met voor ons normale client te doen.

Maak ff een kopietje van je huidige wow dir, en vervang daarin alle mappen/files waarin GBen voorkomt door USen en draai de repair functie.

Nu zou het moeten werken, voor de preciese werkwijze moet je maybe ff google gebruiken maar hier kwam het in het kort op neer.
Scheelt je weer een 16gb download, je moet nml ook je us client helemaal tot 3.3.x (huidige versie) patchen.
Kijk ! dat is nieuws daar ben ik helemaal blij mee toch nog iets op me verjaardag behalve werken en piep weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02:55
Zijn er eigenlijk mensen hier die WoW op een Mac spelen? Zo ja wil dat een beetje? (zit er over te denken om naar een apple over te stappen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FranticDJ schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 11:29:
Zijn er eigenlijk mensen hier die WoW op een Mac spelen? Zo ja wil dat een beetje? (zit er over te denken om naar een apple over te stappen)
Heb er geen probleem mee :) en anders kan je altijd nog dual boot op je mac zetten en vervolgens daar in windows wow spelen :)
mogelijkheden zijn eindeloos !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:19

Rannasha

Does not compute.

Anoniem: 240461 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 11:28:

Is die aplha dan te downloaden ? je moet toch ook een key hebben of heb ik het mis ?
De client is vast te downloaden via de minder legale kanalen. Maar zonder key kun je er weinig mee (behalve data-mining wellicht). En de keys gaan alleen naar Blizzard medewerkers en vrienden/familie (vandaar de naam Friends & Family Alpha). Tenzij je iemand kent die bij Blizzard werkt of er zelf werkt zul je niet in de alpha komen. Enige mail of website die anders beweert is hoogstwaarschijnlijk een scam / keylogger.

@FranticDJ: WoW heeft gewoon een native MacOS client, dus het wordt volledig ondersteund. Over de prestaties kan ik niets zeggen, maar het lijkt me dat die heel erg vergelijkbaar zijn met een Windows-machine met dezelfde hardware.

[ Voor 15% gewijzigd door Rannasha op 07-05-2010 11:33 ]

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240461

Daar dacht ik dus ook al aan. Naar alle waarschijnlijkheid aleen keyloggers.

kan niet geloven dat je er mee kan testen zonder geldige key

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Achja, er hoeft maar 1 iemand iets te lekken tijdens zo'n Alpha test en de dag daarop is het overal op internet te vinden inclusief handleidingen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-04 08:50
FranticDJ schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 11:29:
Werkt als een tiet! Hehe, nee serieus, werkt super goed. Prestaties zijn super, alle addons werken. Gewoon 100% gelijk aan de windows prestaties, misschien nog wel beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Anoniem: 337619 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 10:44:
[...]

Helaas (verkeerde) woordkeuze. Het is nu puur skills en strat.
Soms is het leuk als je een 0 res team tegenkom met een 600 armor pen warrior en 1.2k res om der door heen te hakken.;-)
Ik heb zo vd week ook even wat games gespeeld, Arms pvp specced warrior full PVE gear, 1300 ARP en alleen de PVP trinket.

potjes van 10-15 seconden waarin ik er 65k Damage uit gooi :-)

samen met een shadow priest gespeeld die ongeveer een kwart van de dmg deed maar me wel makkelijk kon ondersteunen, waar het dan ook om ging. van de 10 potjes geprobeert er 9 gewonnen en 1 verloren (mage, druid combo alleen maar kiten)

Overigens is het niet mogelijk in het arena tournooi ook gewoon in PVE gear te gaan ? voor sommige classen is het beter half/half PVP/PVE gear of zelfs vol PVE

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rakkerzero schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 11:40:
Achja, er hoeft maar 1 iemand iets te lekken tijdens zo'n Alpha test en de dag daarop is het overal op internet te vinden inclusief handleidingen.
Ja heb die sites ook reeds gevonden waar je de client op rappidshare kan downloaden met alle uitleg.
Alleen dan kan je dus alleen lokaal testen lijkt me. En daarbij zal er geen level 80/85 char aanwezig zijn om diverse talenten te testen toch ?

Zeker wel intressant om eens te testen op een client waar ik normaal niet op game natuurlijk.

Phoe bijna weekend. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LOL. Badlands krijgt een penis landschap :+

Afbeeldingslocatie: http://static.mmo-champion.com/mmoc/images/news/2010/may/catazones/badlands_01.jpg

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Ach ja, die hele GS discussie steeds. Nuttiger zou iets van een SkillScore addon zijn;
Die je score berekend aan wat meer criteria

SS = # relevant gear for spec/role + Talent build + Enchants + Gemmed correctly – 10* times standing in fire it BURNZ! + DPS/GS + use of cooldown – Leaves after 1 wipe + achievement while performing well - Early leaves + raid awareness + xx criteria

Want ook die achievements hoeven niet gelijk wat te zeggen over de speler, zeker de 1e 4 bosses in icc kun je als DPS ook wel doorgeloodsd worden als idiot, waar de raid het dus in principe ge 9 man’d heeft.
Alleen zo’n addon zou niet populair worden, want dan hebben de idiots geen manier meer om zich beter voor te doen dan ze zijn :P

Heb zelf het geluk gehad dat ik wel een keer ICC binnen kwam met mn magere 4.6k GS (Ik ben een nieuwe wow speler, heb bijna alle triumpf gear etc, maar wel iemand met een serieuze attitude), 1e 5 bosses one shot als tank zijnde (mijn 1e keer in ICC), en mijn 1e raid ooit; maar ik denk wel mn class te kennen en watch vids/read strats voordat ik een raid inga.
Dus nu een achievement opgepikt en zal het wel makkelijker worden om binnen te komen. En inmiddels bijna 5k gs...

Maar een 'echt' guild zoeken zal toch lastig zijn, heb lastig player profile; weinig ervaring, maar wil wel richting hardcore op termijn. Als guilds nou wat verder zouden kijken dan zijn er vast goede players te vinden die een hoop kunnen toevoegen aan een roster.
Gear is makkelijk te fixen, skill lastiger :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Species5618 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 11:32:
[...]

De client is vast te downloaden via de minder legale kanalen. Maar zonder key kun je er weinig mee (behalve data-mining wellicht). En de keys gaan alleen naar Blizzard medewerkers en vrienden/familie (vandaar de naam Friends & Family Alpha). Tenzij je iemand kent die bij Blizzard werkt of er zelf werkt zul je niet in de alpha komen. Enige mail of website die anders beweert is hoogstwaarschijnlijk een scam / keylogger.

@FranticDJ: WoW heeft gewoon een native MacOS client, dus het wordt volledig ondersteund. Over de prestaties kan ik niets zeggen, maar het lijkt me dat die heel erg vergelijkbaar zijn met een Windows-machine met dezelfde hardware.
Simple geval van in de opstart servers logonservers een admin admin accountje maken en ofline spelen.
;) moet echt wel te doen zijn. en zo niet is file diggen al interresant genoeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-04 23:11
Species5618 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 11:32:
[...]

Mjah, aan een client alleen heb je niets tenzij je de server files hebt. Als je de files hebt (ong 80mb) heb je binnen een paar seconden een private server staan. Vermoedelijk is de server voor 3.3 niet compatibel met de catalysm client. Je zou het kunnen proberen met het aanpassen van de config files. Daar staat in welke versie van de client mag connecten aan de server. Maarja, daar ga ik niet aan beginnen, als het wel werkt is al het nieuwe er al aan af. Daarnaast vermoed ik dat het zal regenen aan Sql errortjes. Op de achtergrond wordt het allemaal in een Mysql databasje opgeslagen.

[ Voor 6% gewijzigd door HawVer op 07-05-2010 12:05 ]

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05-2023
Tja GS werkte in het begin wel.. de slechtere spelers deden er langer over om genoeg HC's te farmen dus had je al minder rtards.. Maar nu heeft elke rtard wel een gs boven de 5k dus heeft het hele gs verhaal veel minder zin behalve dan als je genoeg hoge GS gasten erbij hebt zitten je meer bosses kan doen.. dus helemaal debiel is het niet.. festergut is gewoon een dps race door zijn enrage.. Heb je teveel lage gs gasten erbij zitten dan maakt het geen reet uit hoe goed ze zijn.. je komt gewoon niet verder.. Maar voor ICC10 4700GS en ICC25 5200GS is gewoon redelijk.. Beide zijn te halen door alleen maar HC's te farmen.. Beetje moeite mag iemand er wel voor doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
bechown schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 12:06:
[...]

Tja GS werkte in het begin wel.. de slechtere spelers deden er langer over om genoeg HC's te farmen dus had je al minder rtards.. Maar nu heeft elke rtard wel een gs boven de 5k dus heeft het hele gs verhaal veel minder zin behalve dan als je genoeg hoge GS gasten erbij hebt zitten je meer bosses kan doen.. dus helemaal debiel is het niet.. festergut is gewoon een dps race door zijn enrage.. Heb je teveel lage gs gasten erbij zitten dan maakt het geen reet uit hoe goed ze zijn.. je komt gewoon niet verder.. Maar voor ICC10 4700GS en ICC25 5200GS is gewoon redelijk.. Beide zijn te halen door alleen maar HC's te farmen.. Beetje moeite mag iemand er wel voor doen :)
4700 is inderdaad heel goed te doen, maarja.. zag laatst LFM Patchwerk Must Die, 6k GS required!!

maarja, ICC ben ik nog niet geweest, de rest wel.. Ik zie het wel :) geen haast, geen guild, en ook geen behoefte eraan eigenlijk.

En persoonlijk vind ik dat de addon gearscore gebanned moet worden omdat het bewezen is dat het lag veroorzaakt op de servers door constante datauitwisseling.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dakreal schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 12:17:
[...]

En persoonlijk vind ik dat de addon gearscore gebanned moet worden omdat het bewezen is dat het lag veroorzaakt op de servers door constante datauitwisseling.
Is dat inderdaad bewezen?

Als wij gaan raiden wordt er bij ons wel gezegt dat je deze moet deactiveren. Eigenlijk bijna alle addons behalve the must have dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bechown schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 12:06:
5k haal je nog steeds niet gemakkelijk met enkel HC's, daar moet je extra forst en pvp items voor bijleggen. Volledig 232 is afaik rond de 4700, links en rechts wat 245 erbij (non tier triumph), dan haal je de 4800 wel.

In de guild hadden we hier ook discussie over, better safe then sorry, 10 man 4700 kan wel, maar je hebt erg weinig marge met fouten. Wij hebben het geluk met 2 healers tegen de 5800, hiermee kan je best wat foutjes permiteren.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SinergyX schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 12:20:
[...]

5k haal je nog steeds niet gemakkelijk met enkel HC's, daar moet je extra forst en pvp items voor bijleggen. Volledig 232 is afaik rond de 4700, links en rechts wat 245 erbij (non tier triumph), dan haal je de 4800 wel.

In de guild hadden we hier ook discussie over, better safe then sorry, 10 man 4700 kan wel, maar je hebt erg weinig marge met fouten. Wij hebben het geluk met 2 healers tegen de 5800, hiermee kan je best wat foutjes permiteren.
Tja weet het niet. Mijn rogue is nu precies 5801 Denk meer boven de 5K is wel safe om ICC te doen.
Er onder , hmm weet het niet;. ligt veel aan de skills van de player , heb je echt meer aan dan een GS van K. Zat laats in een TOC10 en er was een mage met bijna 6K en zat onderaan de dps list. wil toch wel wat zeggen en blijkt dat die GS totaal niks zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
SinergyX schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 12:20:
[...]

Het is wel te doen hoor.. ik zat op 4848 met alleen maar triumph gear en drops uit HC's.. Nu zit ik net over de 5k gs met alleen maar 1 item van frosts en 1 ICC rep item en 2 cheap craft items 245.. Ben net weer begonnen als prot pala.. Holy spec heb ik voor guild raids en zit op 5406gs..
http://www.wow-heroes.com...=Outland&name=bringmedown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Don't get me wrong,
ik ben ook niet tegen een gearcheck, ook ik snap dat je een bepaalde gear nodig hebt om gear te doen.
ICC 25HC in quest greens gaat hem inderdaad niet worden.

Maar een gearcheck helpt niet tegen een, FIRE it BURNZ idiot :P

Daarnaast is GS gewoon niet goed in dat het:
1. Niet relevancy of gear checked, PvP gear geeft soms hogere GS, maar slechter in PvE encounter. Of bv Healer plate on tank
2. Checkt niet de enchants
3. Checkt niet de gems
4. Checkt niet de persoon in die gear

Mijn SkillScore calculatie houd ook rekening met die gear.

Idd met 3/5 232, 2 245 offset en rest op vergelijkbaar lvl zat ik zonder raid gear rond de 4600; heb bijna alles uit HC/triumpf.

Maar heeft gewoon met mentaliteit van een hoop spelers te maken, belachelijke requirements en nog wipen omdat mensen gewoon de fight niet snappen. En daarom maar de requirements nog verder omhoog gooien omdat het volgens heb obv aan gear lag...

Wel grappig ook dat mensen GS vragen die je alleen kunt halen door die content al gedaan te hebben en loot hebben daarvan, hoe kun je dan ooit progressie doen?

Daarnaast geeft GS ook niet aan dat iemand meer DPS zal doen dan een lagere GS iemand, alleen dat diegene meer potentie heeft om hogere DPS te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bechown schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 12:27:
Het is wel te doen hoor.. ik zat op 4848 met alleen maar triumph gear en drops uit HC's.. Nu zit ik net over de 5k gs met alleen maar 1 item van frosts en 1 ICC rep item en 2 cheap craft items 245.. Ben net weer begonnen als prot pala.. Holy spec heb ik voor guild raids en zit op 5406gs..
http://www.wow-heroes.com...=Outland&name=bringmedown
Aantal classes hebben ook het voordeel dat je 245 of zelfs 264 off-item kan halen, terwijl andere classes (hunter, warrior, rogue) puur op wapens wordt berekend. De relic/libram/idol/etc kost 'maar' 30 frost emblems (264), terwijl die wel dezelfde GS berekent krijgt als iemand die enkel wapens kan equipten (en dus max van 232 kan halen).

Waar ik met mijn hunter amper op de 5k kon komen, had ik het in no time met mijn shaman (die 150 SP pvp trinket helpt ook enorm).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 240461 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 12:20:
[...]

Is dat inderdaad bewezen?

Als wij gaan raiden wordt er bij ons wel gezegt dat je deze moet deactiveren. Eigenlijk bijna alle addons behalve the must have dan :P
nee maar het is netzoals dbm het vraagt constant info van de server. wat dus lagg veroorzaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mektheb schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 12:35:
nee maar het is netzoals dbm het vraagt constant info van de server. wat dus lagg veroorzaakt
dbm was toch puur combat log ding met interne timers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Niet online

JBplap

Powered by:

http://www.wow-heroes.com...server=Nagrand&name=Mimer
Zo waggel ik dus nu rond :)

Kan alleen nog geen enchanter vinden die mn wep kan enchanten :S
Met nu dus die chest van LD :) en 1e frost item; skeleton key.

Heb Icky's rotten thumb, maar vergeten te equippen.
Ach ik kom er wel :) maakt me nu niet meer zo druk.
Professions ook gemaxed, dus dat is ook een extra 120 stam die GS niet zou tellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 12:39:
[...]

dbm was toch puur combat log ding met interne timers?
Ja het was voorall het interne gedeelte, geloof dingen zoals DXE er minder last van hebben, maar goed !
Tukui of die ander lua script based ui;s gebruiken dusdanig weinig je amper er last van heeft.

En zoiezo gebruik ik geen gs als iemand het me vraagt inspecten ze me maar, ik zeg altijd als ze vragen GS ? no idea inspect me and honostly i dont care.
Dan krijg je vervolgens geen reactie meer totdat je langs ze heen loopt en op je klikken en dan in eens krijg je je invite.

Ach ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-04 19:34
JBplap schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 12:30:
[...]
Wel grappig ook dat mensen GS vragen die je alleen kunt halen door die content al gedaan te hebben en loot hebben daarvan, hoe kun je dan ooit progressie doen?
90% van de mensen die Puggen cq GS gebruiken willen geen progressie, die willen hun 7-8/12 bosses killen en daarvan de loot binnen harken.
En dat gaat nu eenmaal makkelijker met mensen die de boel al enigzins overgearen (ckers met de 15% buff).

Wat er overblijft zijn mensen die wel erg goed zijn, goede gear hebben verzameld maar die niet de mogelijkheid hebben om op het meest voor de hand liggende tijdslot (19.00/24.00) te raiden op zondag t/m donderdag (of iig de door de meeste guild vereiste attendency te halen binnen hun schema).

Deze mensen zijn veroordeeld tot het puggen en hopen dat ze op een gegeven moment vanzelf een keer verder komen of in een van de vaste pug terecht te komen van mensen in een soortgelijke situatie.

Kijk maar eens wat er over het algemeen word gemeld, meestal iets van "lfm, icc25 going 7/12 whisp ach+gs"

Als je progressie wilt moet je atm toch in 99% van de gevallen een guild zoeken waar je dit kan doen, dit is nu eenmaal niet anders.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-05 16:12

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ey Mektheb... zie pas net het icoontje bij je naam... IRL gz!

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Als er belang is voor info over hoe een blizzard authenticator werkend te krijgen op een nokia 5800, laat me dit even weten dan maak ik hier een handleidinkje voor.

((werkt ook voor starcraft2 btw))

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Routed schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 12:48:
Als je progressie wilt moet je atm toch in 99% van de gevallen een guild zoeken waar je dit kan doen, dit is nu eenmaal niet anders.
Betekend wel automatisch dat je alle 'voorgaande' raids zal overslaan. Nooit zie ik meer een Naxx, Ulduar, Onyxia, EoE (ok, die is nu weekly, maar man man man wat een fail), raids waar menig persoon best nog wel een leuke trinket of ring vandaan kan vissen. En zelfs als er een raid is, 'eist' men een achievement, en die heb je dan precies niet. En zelfs in die raids kan je nog steeds progressie maken, al is het maar 1 trinket of 1 emblem extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hallo allemaal,

Ik heb alweer 2,5 week niet gepost. Ik ben ondertussen alweer bijna een week terug van vakantie, en heb totaal geen behoefte aan wow. Gister ben ik even een half uurtje online geweest, maar daar was eigenlijk niet zo heel veel aan. De komende 2 raidavonden kan ik door RL niet mee, de raidleader heeft al gevraagd of ik weer ga spelen of niet. Hij kan wel wat goede dps gebruiken als we LK willen omleggen.

Komende week maar even aankijken hoe het allemaal voelt, als ik volgende week nog steeds geen behoefte heb om te spelen ga ik mijn account maar opzeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101156

Anoniem: 291809 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 20:42:
[...]
En nu we het toch over Paladins hebben: ik ga een poging wagen met Holy PvP, iemand met ervaring die mij daar wat meer over kan vertellen? Ik heb gehoord dat je nergens zo goed leert healen als in PvP.
Lekker op 't werk 30+ pagina's WOW aan het lezen.. moest hier even op reageren.

Je leert zeer rap reageren in BG's en dat is absoluut een voordeel. Alleen is dat niet hetzelfde als "goed" healen. Wat is goed healen? In BG's is het vooral anticiperen en snel reageren! Koste wat het kost de FC up houden! Overheals FTW :) In raids ligt dat uiteraard heel erg anders. Ze zijn ook niet te vergelijken maar ik ben er van overtuigt dat als je beide vaak speelt je daar alleen maar beter van kan worden ;)

Ik speel sinds Vanilla maar sinds een paar maanden niet meer (pauze/definitief, who knows?). WOW wel een beetje gehad, paar keer gestopt en weer begonnen. Waar ik tot het aller laatste moment altijd heel veel plezier in heb beleeft; BG Healing met m'n Paladin!

Echt helemaal te gek. AV's healen is Uber, vooral als je het geluk heb met een paar medespelers te zijn die het leuk vinden om Vandarr te defenden (ik ben geen liefhebber van de laatste tijd nogal populaire rush tactiek). Met 6-10 man 20-30hordies afhouden... en niet snel daarna winnen, heerlijk :D

Op WSG standaard de flagcarier helpen dat ie mooi kan doorlopen en qua HP opgetopt blijft - ik wil BG's vooral winnen -. Op AB ben ik van mening dat de healers in principe in een 'zerg' groep moet zitten. Als iedereen gaat verdedigen, dan pas doen de healers dat ook.

Een paar healing addons is wel een must-have imo, maar die zal je vast wel hebben. Verders; Beacon en dat critshieldje op jezelf, PVP gear en lots of Staminaaa!

.. owja; wees bereid zijn om talloze keren geganked te worden. Frustreerd wel eens; dat de hordies vaak direct op de healers gaan hakken - geef ze eens ongelijk :P -, en de allies dat veelal nalaten, niet snappen - "You could try to kill the healers first uknow?" :F - , of gewoonweg alleen grinden. Dan word ik selectief; diegene die actief spelen om te winnen heal ik; de grinders zoeken het maar lekker zelf uit >:)

[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 101156 op 07-05-2010 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
Skill > GS als je 't mij vraagt..

Gisteren voor t eerst in maanden weer eens gespeeld. Vriend van me die flink opgegeared was in de tijd dat ik niet gespeeld heb heeft 6k GS, ik 5,4k GS.. Vrag me dan toch af waarom hij 'maar' 50 dps boven mij zat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FranticDJ schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 13:16:

Gisteren voor t eerst in maanden weer eens gespeeld. Vriend van me die flink opgegeared was in de tijd dat ik niet gespeeld heb heeft 6k GS, ik 5,4k GS.. Vrag me dan toch af waarom hij 'maar' 50 dps boven mij zat..
omdat jij misschien melee bent en hij ranged en hij meer moest bewegen en lopen als jij ?.
of beide zelfde class ?

Bedoel gistere zat ik ook op saurfang 10man op 14k dps en de rest op 6k.
Waarom ? geen idee de rest was melee btw en 1 ranged, en ook rond de 5500gs of hoger

[ Voor 3% gewijzigd door Mektheb op 07-05-2010 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mektheb schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 13:18:
Waarom ? geen idee de rest was melee btw en 1 ranged, en ook rond de 5500gs of hoger
Adds, rond rennen, lag, nood healing, noem het maar op. En 14k op 10man? Logje? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Idd ;) Ik doe op saurfang gemiddeld 8.5K / 9K en dan als melee continue bashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 13:22:
[...]

Adds, rond rennen, lag, nood healing, noem het maar op. En 14k op 10man? Logje? :P
nee ik gebruik geen log's en met 5900gs moet dat op 10man niet te moeilijk zijn voor een mage :P
En mijn gear lvl denk ik zo.
http://eu.wowarmory.com/c...&cn=Mektheb&gn=The+Dragon
Wel een armory linkje

En was niet bedoeld van dat ik het niet snapte maar meer zo van op de post hierboven GS zegt niks aangezien per fight iederee nwat anders doet !

Festergut is ook zo'n fight waar je als top dpser wel boven aankomt met je flasks / pots etc.
Fights zoals bv Dreamwalker doe ik weer een stuk minder dps ;) bij saurfang hoef ik niet te bewegen en kan constant blijven nuken, en ook bij festergut hoef ik niet te bewegen.

[ Voor 28% gewijzigd door Mektheb op 07-05-2010 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 28-04 14:15
5k is meer dan genoeg voor zowel ICC10 en ICC25.

Maar mensen willen blijkbaar dat je al in de ICC-gear voordat je een raid joined. Ga maar eens na, de officiële stap is ToC10->ICC10. Dus met vol i232 moet je al een eind komen. Zo heb ik met de guild op mijn DK ICC10 getanked met 4500 GS, waarbij nog 2 andere verse lvl80's van de rond de 4800 GS meegingen. Geen enkel probleem en naast de eerste 4 bosses hadden we ook Putricide gedowned.

En vlak na de release van ICC, was 5k gearscore toch heel behoorlijk en kreeg je direct een invite. Omdat de gemiddelde speler nu meer gearscore krijgt, lijken de requirements ook omhoog te gaan. Terwijl deze eigenlijk hetzelfde zouden kunnen blijven of omlaag kunnen gaan (gezien de 5% buff die er elke maand bijkomt). Maar in plaats daarvan gaat de gevraagde gearscore steeds omhoog.

Ik ben blij dat ik niet meer hoef te puggen, en als ik moet puggen is mijn gear wel genoeg. Maar toch is het stom dat er blind naar gearscore gekeken wordt. Want als je dan iemand inspect, zie je bijvoorbeeld iemand met 5600 GS die totaal geen enchants heeft, verkeerde gems, of een vage spec, of heel veel PVP gear etc. Dan kan je beter gewoon iemand inspecteren in het midden van Dalaran, dat werkt nog steeds het beste vind ik. En aan de manier waarop sommige lui je whisperen kan je ook wel een hoop uit afleiden.

'LFM ICC25 LINK ME UR 4/12 BOSSES WE DO FIRST 4 BOSS AND MABE MORE NEED MELE DPS AND GOD TANK FOR ALST SPOTS! W ME QUICK FOR INV AND W YOUR GS!!! NO ACHIEV NO INV!!!!'
vs.
'LFM ICC25, aiming for 6 bosses, need players with experience killing at least the first 6 bosses. Come to the middle of Dalaran for an inspect/invite'

of

'INV ME I AM DK DPS GUD DPS 5500k GS I KNOW TACS'
vs
'Hey I'm a Death Knight DPS and want to join your group, I've done all the bosses before and got decent gear'

In de bovenste gevallen weet je dat met een failgroep te maken hebt dus die raids/personen kan je wel vermijden. En dan ben je direct verlost van 98% van de retards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmmm. ik krijg het nog niet voor elkaar om die gelekte Cataclysm client werkend te krijgen.
De EU versie verbouwen schijnt niet echt te helpen. Ik ga de US versie maar gewoon proberen.

[ Voor 34% gewijzigd door Zeror op 07-05-2010 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rakkerzero schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 13:29:
Hmmm. ik krijg het nog niet voor elkaar om die gelekte Cataclysm client werkend te krijgen.
De EU versie verbouwen schijnt niet echt te helpen. Ik ga de US versie maar gewoon proberen.
kan helaas niet voor je mee kijken ben nog aant werk "werk"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ragged
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-03 11:39

ragged

2

Eerste post ever.

Ik heb dus de " Nibelung " 25 man staff, gister spawnde ik 3 valkyrs met de eerste 2 spells, zit hier een cap op met hoeveel je er kan summonen ? XD

mijn record is 5 in ICC10 man, mn dps ging van 8.8k naar 12,4 ^^

Char : Ehmbian Blood-elf Warlock @ Al' Akir EU Horde

1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:44
Mja Saurfang is ruk voor sommige melee. Als Fury bijvoorbeeld moet je opletten met alles dat meerdere targets raakt als er adds in de buurt zijn (zeg maar 1/3 van het gevecht). Dan valt WW dus weg voor een groot deel en is je DPS gewoon een stuk lager.

Ook als tank is het naatje dat je je TCs moeet gaan timen en Revenge moet droppen voor een flink deel van het gevecht. Als je glyphed Devastate hebt, nog meer klote voor je. Zeker nadat je een taunt overname hebt gedaan is het wel jammers als je maar halve TPS kunt leveren in sommige fases.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Routed schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 12:48:
[...]

90% van de mensen die Puggen cq GS gebruiken willen geen progressie, die willen hun 7-8/12 bosses killen en daarvan de loot binnen harken.
En dat gaat nu eenmaal makkelijker met mensen die de boel al enigzins overgearen (ckers met de 15% buff).

Deze mensen zijn veroordeeld tot het puggen en hopen dat ze op een gegeven moment vanzelf een keer verder komen of in een van de vaste pug terecht te komen van mensen in een soortgelijke situatie.

Kijk maar eens wat er over het algemeen word gemeld, meestal iets van "lfm, icc25 going 7/12 whisp ach+gs"

Je vergeet de groep waar ik in zit :P 'fresh' 80's om het zo maar te noemen, net raid klaar, dus 232 gemiddeld ofzo, zover je zonder raiden kunt komen.
En val dus beetje tussen wal en schip in dan...

Als je de boel overgeared dan heb je imho die gear ook niet meer nodig :z en daarom runnen is dan beetje pointless

Ik wil best een guild zoeken, maar ook daar heb ik al gear voor nodig.
Dit is wel mijn doel om naar een echt raid guild te gaan, maar wil het liefst al iets oppakken zodat ik niet aan de poort geweigerd word met no gear/achi...
SinergyX schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 12:54:
[...]

Betekend wel automatisch dat je alle 'voorgaande' raids zal overslaan. Nooit zie ik meer een Naxx, Ulduar, Onyxia, EoE (ok, die is nu weekly, maar man man man wat een fail),
. En zelfs als er een raid is, 'eist' men een achievement, en die heb je dan precies niet.
Dit dus :)

[ Voor 12% gewijzigd door JBplap op 07-05-2010 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
[...]

omdat jij misschien melee bent en hij ranged en hij meer moest bewegen en lopen als jij ?.
of beide zelfde class ?
Beiden hunter :) met zelfde spec.

Maar ben m'n hunter somewhat beu.. Ik raid op t moment nauwelijks vanwege afstuderen.. Dus ga gewoon m'n druid levelen naar 80.. En dan over maand of wat misschien weer wat raiden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-03 20:53
JBplap schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 13:59:
[...]

Je vergeet de groep waar ik in zit :P 'fresh' 80's om het zo maar te noemen, net raid klaar, dus 232 gemiddeld ofzo, zover je zonder raiden kunt komen.
En val dus beetje tussen wal en schip in dan...

Als je de boel overgeared dan heb je imho die gear ook niet meer nodig :z en daarom runnen is dan beetje pointless

Ik wil best een guild zoeken, maar ook daar heb ik al gear voor nodig.
Dit is wel mijn doel om naar een echt raid guild te gaan, maar wil het liefst al iets oppakken zodat ik niet aan de poort geweigerd word met no gear/achi...
Je bent bij ons welkom!
Wij zijn net bezig om de guild op te schroeven om raids te gaan doen.
A.s. zondag staan Naxx (weekly) en daarna TotC10 op het programma.

Server: Aerie Peak
Guild: Thundercats Ho
Faction: Horde

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Lijkt wel alsof het vragen om achievements en GS weer wat afneemt, tenminste wat ik zie in trade. Gisteren zonder problemen uitnodigingen gekregen voor weekly raid (Anub in Naxx dus sowieso piss easy natuurlijk) en VoA25; bij geen van beiden werd gevraagd om GS of ach. Gelukkig maar want op mijn paladin heb ik ze van geen van beiden (nu wel achievement voor VoA25 natuurlijk, helpt weer in de toekomst). Vooral bij VoA bungelde ik wel ergens onderaan qua dps ( 3.5K ongeveer, zit ver onder de hit cap vooral en op bosses wreekt zich dat) maar dat komt snel wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ToC10 en ToC25 kwam ik ook in zonder vermelding van GS/achievement (heb ik ook niet, maargoed). Bij 25 man wel aangegeven dat ik hem genoeg op mn hunter heb gedaan (en doodleuk failen op die muurcharge :X).

VoA mag van mij wel op de schop, 9/10 pakken ze frostwatcher en iedereen meteen pleite, terwijl er nog genoeg ook baat hebben bij flamewatcher, of zelfs nog die stormwatcher. Nu 1x VoA25 gehad met beide bosses, natuurlijk geen drop voor mij, maar daar zat zeker 10 man bij ver over de 6k GS, dus we konden makkelijk 3-4 man missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-03 20:53
SinergyX schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 14:23:
ToC10 en ToC25 kwam ik ook in zonder vermelding van GS/achievement (heb ik ook niet, maargoed). Bij 25 man wel aangegeven dat ik hem genoeg op mn hunter heb gedaan (en doodleuk failen op die muurcharge :X).

VoA mag van mij wel op de schop, 9/10 pakken ze frostwatcher en iedereen meteen pleite, terwijl er nog genoeg ook baat hebben bij flamewatcher, of zelfs nog die stormwatcher. Nu 1x VoA25 gehad met beide bosses, natuurlijk geen drop voor mij, maar daar zat zeker 10 man bij ver over de 6k GS, dus we konden makkelijk 3-4 man missen.
Ik stem voor een volgorde van VoA mobs killen..
Eerst de meest zwakke, en dan steeds moeilijker..
Zou iedereen baat bij hebben..
Die Emalon is tegenwoordig toch appeltje-eitje voor veel mensen (nee niet allemaal)..

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
FranticDJ schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 13:16:

Ik ben zelf niet goed in rogue PvE, maar doe het om wat heirlooms te sparen e.d.

Laatst in VoA 10 ( Ik heb 4800 gs ofzo ) en er was nog een andere rogue met 5600.
Beide muti, en ik haalde 4.5k dps.. en hij zat op 4.4k dps :S

Of hij is ontzettend aant slacken.. of hij is gewoon nub.. maar dat zijn echt wel rare verschillen.

Wat ik trouwens wel leuk vond! Ik deed voor het eerst Tavaron, die frozenorb spell is leuk geript van d2 :D Maar wel mooi gevecht op zich. Snapte alleen nog niet hoe die AOE van hem triggerde en op welk moment.. zag niet iets van een castbar of iets wat er vooraf ging. Gelukkig deed het maar 13k damage. dus dat was niet zo een ramp.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-05 09:02
Over GS gesproken , meest overrated flauwekul ever! Ik ging gister met mijn mage(5100) GS naar een ICC 10 pug met een gemiddelde GS van 5500. Ik had goeie moed van dit doen we wel even , nou niet dus he.

Eerste boss ging wel prima, maar wat tot me verbazing stond ik op nummer 1 dps met mijn 5k dmg (die andere mage met zijn gs van 5600 kwam niet eens aan de 4k). Vervolgens krijgen we deathwhisper op ons pad. De melee had niet door dat ze de casters moesten neermeppen, iedereen op die adds en niemand deed dmg op deathwhisper (toen vroeg ik me ondertussen al af waar ze die archievements en GS gekocht hadden).

Goed voor de 2de poging had ik maar uitgelegd hoe het moest , dus ik d8 nou als er iets niet fout moet gaan is het gunship toch wel? En toen brak mijn klomp , iedereen netjes die jetpack , zie er een aantal overspringen. En toen gingen ze de boss op het andere schip aanvallen, HUH? Wipe binnen een minuut , sta je daar als enige mage die caster daar proberen te slopen. Ondertussen ging iemand ook nog eff een half uurtje afk , en nu zit ik voor deze week met ee nsave waar je u tegen zegt. Dan ligt de frustratie wel hoog moet ik zeggen, vooral als ze je al vragen met een min. GS van 5200 en 6 archieve dingen van ICC10. Toen ging ik eff enrage in die raid en was snel weg :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Marrowgar is ook niet echt een DPS match, wordt je gespiked of moet je vaak lopen voor de flames ben je al aardig wat DPS kwijt. Deathwisper (toch met mana shield?) is dan veel metere maatstaaf, mits je wel in dezelfde 'taak' zit (ranged of melee dps).
Dakreal schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 14:34:
Snapte alleen nog niet hoe die AOE van hem triggerde en op welk moment.. zag niet iets van een castbar of iets wat er vooraf ging. Gelukkig deed het maar 13k damage. dus dat was niet zo een ramp.
AoE wordt ook aangekondigd door DBM, Whiteout heet het dacht ik. Is afaik een raid-wipe dmg, dus je kan er weinig tegen doen. Flamewatcher heeft soortgelijke, die ronddraaiende animatie (3 ticks van 3k ofzo?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-03 14:06
[...]

of beide zelfde class ?

14k sustained dps is best wel hoog op Saurfang 10m. Ik haal op Saurfang 25man nauwelijks boven de 10k sustained dps (mits ik fail op target switches). Sterker nog ik haal nog maar net de 14k dps in de eerste 30% van LK25 en dan blaas ik door al mijn cd's en mp heen. Dat stuk van het gevecht hoef je al helemaal niet te bewegen als je een beetje geluk hebt (geen plague).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 14:49:
Marrowgar is ook niet echt een DPS match, wordt je gespiked of moet je vaak lopen voor de flames ben je al aardig wat DPS kwijt. Deathwisper (toch met mana shield?) is dan veel metere maatstaaf, mits je wel in dezelfde 'taak' zit (ranged of melee dps).

[...]

AoE wordt ook aangekondigd door DBM, Whiteout heet het dacht ik. Is afaik een raid-wipe dmg, dus je kan er weinig tegen doen. Flamewatcher heeft soortgelijke, die ronddraaiende animatie (3 ticks van 3k ofzo?)
Inderdaad geweldige animatie's en moves van die bosses :D, kunnen ze niet vaak genoeg ingame doen !

Gratis mana de hele fight oleee :D
Zo'n voordeel met die ward's, kan me ook niet herrineren ik oom ben geweest in een van die fights of in een fight zoals dreamwalker.
deTwisj schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 14:53:
[...]

14k sustained dps is best wel hoog op Saurfang 10m. Ik haal op Saurfang 25man nauwelijks boven de 10k sustained dps (mits ik fail op target switches). Sterker nog ik haal nog maar net de 14k dps in de eerste 30% van LK25 en dan blaas ik door al mijn cd's en mp heen. Dat stuk van het gevecht hoef je al helemaal niet te bewegen als je een beetje geluk hebt (geen plague).
Timing van pot's trinkets en cd's dan hou je de dps aardig hoog zakt wat in van 14k naar 11k maar zodra je weer kan, is het weer hoger laten we zeggen ik tussen de 12 / 14k eindig volgens recount

[ Voor 28% gewijzigd door Mektheb op 07-05-2010 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Macchill schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 14:32:
[...]

Ik stem voor een volgorde van VoA mobs killen..
Eerst de meest zwakke, en dan steeds moeilijker..
Zou iedereen baat bij hebben..
Die Emalon is tegenwoordig toch appeltje-eitje voor veel mensen (nee niet allemaal)..
Ik stem tegen en met mij velen.

De meeste pugs doen de frost boss en fire boss, de rest van de bosses zou je alleen voor emblems en een heel klein kansje voor de mammoth doen. Dat interesseert in pugs bijna niemand.

MOETEN beginnen bij Archavon zou betekenen dat tegen het eind van een periode, als de WG battle nadert, groepen zich moeten haasten om nog bij de interessante boss te komen. Van haasten naar fail is een klein stapje (pullen als healers niet klaar zijn etc) en voordat je het weet zijn hele raids gesaved omdat ze net niet toe komen aan de interessante bosses. Of er wordt weer eens een nieuwe boss toegevoegd , raid wipet 1x en valt uit elkaar en iedereen is saved.

Wat jij voorstelt leidt hoe dan ook tot veel meer drama dan het huidige systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
Diversity schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 14:42:
Dan ligt de frustratie wel hoog moet ik zeggen, vooral als ze je al vragen met een min. GS van 5200 en 6 archieve dingen van ICC10. Toen ging ik eff enrage in die raid en was snel weg :P.
Aah kan je beter achterwege laten.. zit ook wel eens in een failraid met Pug en soms is het niet anders.. Vergeet dan niet dat er misschien nog mensen inzitten die wel weten wat ze moeten doen.. en als je dan je frustraties dumpt hun er niks mee kunnen en de volgende keer melden bij een volgende pug dat ze jou niet moeten inviten.. Zitten een paar bij ons op de server die met die reden van naam veranderd zijn :).. Er zijn ook een paar bij mij op het lijstje die meteen /kick krijgen of een whisper naar RL.. Met failen kom je niet op dat lijstje maar wel met debiel gedrag.. Had een hunter die in ToC25 zijn pet op agressive had staan terwijl faction spawnde.. Daarna nog stoer doen ipv sorry mijn fout.. Wordt daar op aangesproken en begint te schelden en te tieren.. Tja die staat bij mij op nummer 1..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SnoeiKoei schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 14:58:
Of er wordt weer eens een nieuwe boss toegevoegd , raid wipet 1x en valt uit elkaar en iedereen is saved.
En wat is daar anders aan dan eerste boss doen? Je bent met 1 boss saved voor de rest van alle bosses en no way dat jij ooit een raid kan samenstellen voor die 2de boss. 232/245 gear drop is helemaal zo slecht nog niet, maar niemand vind het interessant meer. Wat is dan uberhaubt het doel nog van Storm en Earth watcher?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

SinergyX schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 15:01:
[...]

En wat is daar anders aan dan eerste boss doen? Je bent met 1 boss saved voor de rest van alle bosses en no way dat jij ooit een raid kan samenstellen voor die 2de boss. 232/245 gear drop is helemaal zo slecht nog niet, maar niemand vind het interessant meer. Wat is dan uberhaubt het doel nog van Storm en Earth watcher?
Wat er anders is?? Sorry hoor maar ik heb het met de introductie van de frost boss zelf meegemaakt dat de guild raid waar ik in zat eerst wel even de fire boss zou doen. Dus, fire boss neer, iedereen saved, en daarna de frost boss niet neergekregen voordat WG begon. Daarna de rest van de week geen raid meer kunnen maken voor VoA met die toons. Je kunt dan niet meer puggen. Hadden we die fire boss maar gelaten voor wat het was, dan was uiteindelijk iedereen nog instaat geweest de frost boss te blijven proberen, in andere guild raids en pugs.

Ik snap niet wat daar moeilijk aan is.

De fire boss doet iedere groep nog bijna dus die heeft nog nut op 25man.
De andere bosses doet geen pug meer nee, de gear die daarvan dropt is niet beter dan wat er in bijvoorbeeld Pit of Saron en Halls of Reflection dropt en met emblems heb je sowieso al betere gear in 1 avond.

Storm en Earth watchers HEBBEN ook geen nut meer, net zo min als de bosses in Naxx, Uld, OS, EoE... Wat boeit dat nou. Die bosses zijn nog leuk om te doen maar niemand doet ze nog voor de loot.

[ Voor 18% gewijzigd door SnoeiKoei op 07-05-2010 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat heet planning, je bent gewoon flink fout bezig als je 'even 10 minuten voor WG' VoA induikt, met de gedachte er door heen te hobbelen. Ik mag elke week tegen 6 bosses aan kijken, waarvan 2 mogelijk nog een leuke upgrade drop hadden kunnen geven en wat emblems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 28-04 14:15
Niemand is geïnteresseerd in i232/i245 crap of lager van de ovrige bosses. En als je het wel kan gebruiken, heb je vaak pech omdat de meerderheid er geen behoefte aan heeft en de raid al verlaat na de eerste boss. Kan ik wel begrijpen. Als je zonodig alle bosses wilt doen, moet je er maar een speciale raid voor maken. En dan kan ik je direct ook vertellen dat je gelijk veel mindere spelers in je groep zult krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:44
SinergyX schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 15:01:
Wat is dan uberhaubt het doel nog van Storm en Earth watcher?
Niks. VOA is gewoon een dungeon waar iedere tier een nieuwe lootboss in wordt gepropt. De bosses van de oudere tiers worden daarmee overbodig en dat is ook de bedoeling. Ze hadden net zo goed de andere bosses kunnen verwijderen of een boss kunnen maken die met iedere tier sterker wordt of iets dergelijks.

Waarschijnlijk gaat het straks hetzelfde met badge vendors en oude loot als ze overstappen op twee currencies. Dan kan de oude vendor in principe ook het spel uit wanneer er betere loot is toegevoegd (als de prijzen gelijk zijn that is).

Ik vind het systeem zo eigenlijk wel OK, al is het wel eens jammer dat Fire overgeslagen wordt ja. Als je dat niet wilt maak je zelf de raid en doe je Fire eerst. Dan weet je tenminste zeker dat iedereen blijft.

[ Voor 14% gewijzigd door Morrar op 07-05-2010 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moet zeggen ik altijd ook alleen maar de nieuwe boss doe, ik doe niet eens mee aan de WG battle, is zo boring
heb de honor / gold niet nodig.

Ik pak vaak woensdag gelijk een 25 / 10 met guildies random achter elkaar en dan ist klaar voor de week. er is nog nooit iets gedropt voor me behalve pvp gear.

Full relentless heb ik bijna ! dus ook ringen etc en nee dat is niet van VoA alleen ook gekocht met emblems :P
Verder doe ik alleen voa eigenlijk voor die black mammoth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

SinergyX schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 15:10:
Dat heet planning, je bent gewoon flink fout bezig als je 'even 10 minuten voor WG' VoA induikt, met de gedachte er door heen te hobbelen. Ik mag elke week tegen 6 bosses aan kijken, waarvan 2 mogelijk nog een leuke upgrade drop hadden kunnen geven en wat emblems.
Ik ben helemaal niet "flink fout bezig door even 10 min voor WG VoA in te duiken", emblems haal ik namelijk met 6 tot 8 tegelijk uit de random heroics (gaat veel sneller dan VoA en je krijgt er 26G bij) en voor de interessante gear uit VoA heb je niet meer dan 10min meer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor jou interessant mischien, zoals ik zei is 245 gear voor nog genoeg mensen interessant spul.

Je loopt toch zelf mee richting Flamewatcher, dat had je dus al kunnen weten dat Frost niet meer haalbaar voordat WG zou beginnen. Zie ik het probleem niet zo.. ik pak nu enkel nog de raids waar ze beginnen met Flame.

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 07-05-2010 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

SinergyX schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 15:20:
Voor jou interessant mischien, zoals ik zei is 245 gear voor nog genoeg mensen interessant spul.

Je loopt toch zelf mee richting Flamewatcher, dat had je dus al kunnen weten dat Frost niet meer haalbaar voordat WG zou beginnen. Zie ik het probleem niet zo.. ik pak nu enkel nog de raids waar ze beginnen met Flame.
Da's toch een prima oplossing. Ik protesteer alleen tegen mensen die dat dan maar voor iedereen willen verplichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkUnreal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:38

DarkUnreal

Postmaster General

Mektheb schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 14:54:
[...]

Inderdaad geweldige animatie's en moves van die bosses :D, kunnen ze niet vaak genoeg ingame doen !
Voor de mensen die roken:

Neem een trekje van je sigaret..

Geniet er even van, zoals gebruikelijk.. maar..

ga rondjes draaien op je plek zodra je de rook uit je mond blaast...

rara, op wie lijk je dan :p

@ dutchman:

2 tanks is ook niet echt nodig bij Koralon.. als de healers snappen dat ze los moeten gaan bij de Meteor Strike.. komt het met 1 tank ook goed :)

[ Voor 15% gewijzigd door DarkUnreal op 07-05-2010 15:35 ]

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:14
Als voetnoot in de discussie: gelukkig zijn er in een 25 man raid altijd wel mensen die niet te beroerd zijn om ook bij de Fireboss mee helpen, ik blijf ook altijd hangen. Ja, je hebt faalhazen die 1 seconde na het bekijken van de Frost loot de groep verlaten, en die zijn wat mij betreft niets anders dan asociaal. Fireboss loot is op 25 man nog bijzonder relevant voor mensen die weinig raiden of nog niet zo lang 80 zijn.

De crux is alleen: de benodigdheden voor de vuurbaas zijn niet zo hoog, je hebt er gelukkig geen 25 spelers meer voor nodig. 2 tanks en wat gegearde healers, een paar goed gegearde DPS'ers en diegenen die op de loot uit zijn kom je al een heel einde. Twee weken terug heb ik hem toevallig nog met 17 man neer zien gaan, 2 tanks, 5 healers, 10 DPS. Een paar droppers hoeft dus niet erg te zijn. Saved raken in een groep die wel Fire neer krijg en niet Frost is een stuk 'erger' dan andersom gezien de relevantie van de gear. Die groepen zie je tegenwoordig echter ook niet zo vaak meer :) Daar lijkt de truc trouwens te zijn om zo dicht op mogelijk op woensdag je VOA'tje te doen, hoe verder in de week hoe groter de kans op falen. Mijn twee cent, na al dit getik voegt het volgens mij niet zoveel meer toe :D

Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Laatst online: 21:19

Rannasha

Does not compute.

ragged schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 13:57:
Eerste post ever.

Ik heb dus de " Nibelung " 25 man staff, gister spawnde ik 3 valkyrs met de eerste 2 spells, zit hier een cap op met hoeveel je er kan summonen ? XD

mijn record is 5 in ICC10 man, mn dps ging van 8.8k naar 12,4 ^^

Char : Ehmbian Blood-elf Warlock @ Al' Akir EU Horde
Nibelung heeft een 2% proc-chance zonder interne cooldown of maximum aantal Val'kyr. Met een beetje mazzel gaat het dus erg hard.

Semi-offtopic: Gisteren Heroic Nibelung kunnen oppikken voor mijn Moonkin offspec. Geen van de mainspec casters wou het ding en onze fulltime Moonkin was er juist die raid niet bij. Stereke Val'kyrs en zo'n 100 spellpower meer dan de normal versie die ik eerst gebruikte.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand hier die de US versie van WoW speelt en mij even de downloadlink kan geven van de setup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://download.mmosite.com/pages.php?gameid=23
Mischien dat je hier wat kan combineren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Rakkerzero schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 16:09:
Iemand hier die de US versie van WoW speelt en mij even de downloadlink kan geven van de setup?
Kan je niet gewoon een trial accountje aanmaken en gewoon de game downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dakreal schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 16:35:
[...]

Kan je niet gewoon een trial accountje aanmaken en gewoon de game downloaden?
Krijg die trial versie niet werkend met de cata alpha client.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe RAF account gemaakt, wilde ik upgraden, via creditcard digitaal gekocht:
This notice is being sent to inform you that we are unable to successfully process
the recently requested electronic upgrade for World of Warcraft account
Wat nou weer? :/ Waarom voegen ze dan uberhaubt een digitale versie toe welke toch nooit lijkt te werken, vorige 2 RAF accounts was precies hetzelfde probleem.

Maar het wordt erger:
In addition, in order to protect the security of both this World of Warcraft account and your payment method we have disabled access to this account to prevent potential abuse.
Moet echt niet gekker worden daar bij Blizzard. Wordt mijn RAF account geblokkeerd omdat ik (gok ik) 2 betalingen op 1 avond heb gedaan :/ An sich geen probleem zou je zeggen, maar nu is dus ook mijn payment method geblokkeerd van mijn hoofdaccount.

Edit, dus erger :/
This account has been temporarily disabled and is currently unable to access World of Warcraft.
Support heeft 'problemen' met de centrale en accepteert momenteel geen nieuwe telefoontjes, zaterdag zijn ze niet open.
'Thank you for contacting Blizzard Entertainment Europe'.

[ Voor 21% gewijzigd door SinergyX op 07-05-2010 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Niet online

JBplap