![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 100% gewijzigd door Zeror op 11-05-2010 11:59 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 100% gewijzigd door Zeror op 11-05-2010 11:59 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
![]() | ||
| ||
![]() |
Jawel. Want met elke rep die je voor Steamweedle Cartel haalt gaat er, dacht ik, rep voor de Bloodsail Buccanners af.Las Vegas schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 19:02:
[...]
Dat is niet logisch.. Als je honored hebt gehaald met BC en dan d.m.v. Dire Maul runs rep haalt met SWC dan gaat dat sneller dan exalted met BC worden en dan SC rep naar exalted (farmen).
Dan nog is het niet logisch. Exalted halen met Bloodsail Buccaneers is praktisch onmogelijk. Ja, het kan, maar het duurt zo'n 200 uur langer omdat je van Revered tot Exalted maar kan levellen op 1 mob. Die mob geeft 5 rep per kill, wat dus inhoudt dat je die 4200 keer moet killen om exalted te worden.Rakkerzero schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 20:21:
[...]
Jawel. Want met elke rep die je voor Steamweedle Cartel haalt gaat er, dacht ik, rep voor de Bloodsail Buccanners af.
Tesla M3LR '21
| 17 December 1991 | De Nerdette |
Is toch niets zo lastig? Alle threat die jij doet wordt getransferred naar de persoon waar jij Tricks op doet. Tevens krijgt je Tricks target ook een damage buff voor een paar seconden.-Trouble- schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 22:10:
Die titel is niet voor niets The Insane natuurlijk
Ik heb net Tricks of the Trade geleerd maarreh... ik snap 't niet
Tesla M3LR '21
| 17 December 1991 | De Nerdette |
Owh, dan had je nog 3-4 uurRakkerzero schreef op zondag 09 mei 2010 @ 00:40:
*phew* op de valreep toch nog Children's Week kunnen voltooien. Het was 6 minuten voor 12 uur.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Hoho... dat is met 1 mob.. maar je kan ook gewoon de guards afmaken, en dat is een eitje.Las Vegas schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 20:23:
[...]
Dan nog is het niet logisch. Exalted halen met Bloodsail Buccaneers is praktisch onmogelijk. Ja, het kan, maar het duurt zo'n 200 uur langer omdat je van Revered tot Exalted maar kan levellen op 1 mob. Die mob geeft 5 rep per kill, wat dus inhoudt dat je die 4200 keer moet killen om exalted te worden.
.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Nee, nog 1 uur. Om 1 uur s'nachts eindigen events. Tenminste mijn Orphan Whistle was bruikbaar tot 1 uur s'nachts zag ik later.
Alles tegelijkertijd is geen vereiste nee, maar zodra er een patch uitkomt wordt de progress weer gewiped en moet je dus alles weer halen. Tenzij je het op de ''goeie'' manier haalt, wat dus inhoudt; Honored met BB en dan middels DM runs exalted worden met de Steamwheedle Cartel steden.Kees schreef op zondag 09 mei 2010 @ 01:55:
[...]
Hoho... dat is met 1 mob.. maar je kan ook gewoon de guards afmaken, en dat is een eitje.
De achievement is niet 'alles tegelijkertijd'.
Tesla M3LR '21
Gelukkig hoef je alleen maar honored te hebben voor de insane achievementLas Vegas schreef op zondag 09 mei 2010 @ 09:30:
[...]
Alles tegelijkertijd is geen vereiste nee, maar zodra er een patch uitkomt wordt de progress weer gewiped en moet je dus alles weer halen. Tenzij je het op de ''goeie'' manier haalt, wat dus inhoudt; Honored met BB en dan middels DM runs exalted worden met de Steamwheedle Cartel steden.
En guards geven maar rep tot 11999/12000. Daarna moet je dus op die ene mob in Badlands rep halen wil je exalted worden.
Anoniem: 52990
Je zou de Sha'tari Skyguard kunnen doen, geeft ook een leuke mount, pet en een tabard.Iemand hier tips voor makkelijk TBC reps die zijn te grinden? En dan een factie met een tabardHeb Sporeggar en Kurenai al, maar voor de rest kan ik geen rep opnoemen die makkelijk te farmen is (heroics grinden gaat zo traag).
Op dit moment is onze progress 9/12 ICC10 HC en 11/12 ICC25.Rakkerzero schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 18:10:
[...]
Cool. Hoe is jullie guild? Veel endgame raiding. Wat is jullie progress?
"For me there's only one music: good music" || WoW: Kazzak: Isímode (100 Pala); Al'Akir: Lolalock (90 Lock), Strikeman (Mage), Sherpepunt(Warrior), Dadruid(Druid)
Ik heb hem tegelijk met mijn eerste quest ingeleverd. Heheh foutje. De rest van de achievments komen volgend jaar wel weer.Rakkerzero schreef op zondag 09 mei 2010 @ 09:27:
[...]
Nee, nog 1 uur. Om 1 uur s'nachts eindigen events. Tenminste mijn Orphan Whistle was bruikbaar tot 1 uur s'nachts zag ik later.
[ Voor 20% gewijzigd door HawVer op 10-05-2010 08:53 ]
http://hawvie.deviantart.com/
[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 10-05-2010 09:15 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Heb je geluk gehad Rakker!Rakkerzero schreef op zondag 09 mei 2010 @ 00:40:
*phew* op de valreep toch nog Children's Week kunnen voltooien. Het was 6 minuten voor 12 uur.
[ Voor 10% gewijzigd door Andiaen op 10-05-2010 10:16 ]
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Defense is handig (meer voor de extra avoidance dan voor crit-imune), maar belangrijkste is een beetje healthpool te hebben. Ik heb zelf een Frost tank spec, welke het ook bijzonder goed doet voor solo (zoveel verschil zit daar ook weer niet in), dus in nood kan ik omwisselen._Peter2_ schreef op maandag 10 mei 2010 @ 10:51:
Ik vraag me twijfel of ik met haar kan tanken in normals. (Ze heeft eent anking off-spec en ik heb wat gear verzameled met defense erop en een niet heirloom wapen met rune of swrodbreaking)
[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 10-05-2010 10:59 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Self buffed meer dan 12k health in tank spec en frost presence.SinergyX schreef op maandag 10 mei 2010 @ 10:58:
[...]
Defense is handig (meer voor de extra avoidance dan voor crit-imune), maar belangrijkste is een beetje healthpool te hebben. Ik heb zelf een Frost tank spec, welke het ook bijzonder goed doet voor solo (zoveel verschil zit daar ook weer niet in), dus in nood kan ik omwisselen.
Had met mijn warrior eindelijk Bezerker stance opgepikt, valt opeens tegen hoeveel skills je dan nog eigelijk hebt. Heroic strike, Cleave en Taste for Blood (ofzo? 3 hits 1% healing). Vond het wel een leuk alt project, maar had verwacht dat de uiteindelijk rotatie wat meer zou zijn dan handje vol skills, bij DK heb ik in iedergeval nog wat rotatie.
[ Voor 5% gewijzigd door _Peter2_ op 10-05-2010 11:06 ]
Fury Rotatie: Bloodthirst-Whirlwind-Slam als deze procced van Fury talent-Heroic Strike als je genoeg rage hebt.SinergyX schreef op maandag 10 mei 2010 @ 10:58:
Had met mijn warrior eindelijk Bezerker stance opgepikt, valt opeens tegen hoeveel skills je dan nog eigelijk hebt. Heroic strike, Cleave en Taste for Blood (ofzo? 3 hits 1% healing). Vond het wel een leuk alt project, maar had verwacht dat de uiteindelijk rotatie wat meer zou zijn dan handje vol skills, bij DK heb ik in iedergeval nog wat rotatie.
Gewoon proberen zou ik zeggen, zat gister in een team met een tank van net 11k en ging ook zonder problemen (ok, paladin healer had wel die tierset lvl70 uit <weet ik veel waar in BC>). Ik had zelf nog wat blue gear uit instances van BC, deze volgegooid met wat 24stam gems. Zolang je agro kan houden ben je al een heel eind._Peter2_ schreef op maandag 10 mei 2010 @ 11:05:
Self buffed meer dan 12k health in tank spec en frost presence.
Armory: Laylyah@Aszune
Ik ben pas 45 en heb heirloom maces (toen nog voor mijn enh shaman en mijn dual whield frost DK), dus Fury kwam goed uit om dual whield te blijven en ik hou dan 1 mace voor tankspec. Ik switch nog regelmatig naar balanced stance, puur omdat ik die footstomp dan wel gewoon kan gebruiken en die veel betere damage geeft dan Cleave spammen (nouja, rage gain gaat nog niet zo goed).Kaap schreef op maandag 10 mei 2010 @ 11:14:
Fury Rotatie: Bloodthirst-Whirlwind-Slam als deze procced van Fury talent-Heroic Strike als je genoeg rage hebt.
Ja, op lower level is Fury retesaai om te spelen. Arms is sinds WoTLK ook de way to level.
[ Voor 38% gewijzigd door SinergyX op 10-05-2010 11:28 ]
Je health is wel netjes, maar ligt het aan mij of is je armor en defense rate laag? Als tank lijkt me dat wel prettig? Of heb je als DK tank meer aan health?_Peter2_ schreef op maandag 10 mei 2010 @ 11:05:
[...]
Self buffed meer dan 12k health in tank spec en frost presence.
Armory: Laylyah@Aszune
[ Voor 23% gewijzigd door HawVer op 10-05-2010 11:26 ]
Er is wel een aardige stap van Outland tanking naar LK, van 68 naar 69 alleen als DPS meegedaan in LK dungeons omdat ik anders simpelweg ge-2shot werd (met 11k HP in frost pres, echter lang niet genoeg defense voor critcapHawVer schreef op maandag 10 mei 2010 @ 11:20:
[...]
Je health is wel netjes, maar ligt het aan mij of is je armor en defense rate laag? Als tank lijkt me dat wel prettig? Of heb je als DK tank meer aan health?
Mijn armory: http://eu.wowarmory.com/c...l?r=Anachronos&cn=Warsnor (overigens is mijn gear niet optimaal voor tanken..Eigenlijk ben ik alleen echt tevreden over mijn shoulders. Vandaar dat die ook als enige gems hebben.)
Overigens kom ik prima met 6k hp door alle dungeons heen. Wat belangrijkste is, is dat je de agro houdt zodat de healer alleen jouw hoeft te healen. Volgens mij is aggro het grootste probleem bij DK tanks. (Van horen van, zelf geen ervaring mee. Ik tank alleen maar.)
.edit. Als ik je nog een tip mag geven, zorg voor een nieuwe chest. Dat lijkt me niet echt een tankitem.
Mag ik je armory eens zien?Inferno schreef op maandag 10 mei 2010 @ 11:35:
[...]
Er is wel een aardige stap van Outland tanking naar LK, van 68 naar 69 alleen als DPS meegedaan in LK dungeons omdat ik anders simpelweg ge-2shot werd (met 11k HP in frost pres, echter lang niet genoeg defense voor critcap).
Dit is mijn main.Met 5k+ hit/crits op trash is de pret dan snel voorbij. Zelf ga ik dus nog maar even wachten tot ik 72 ben of 15k hp oid heb met queuen als tank
Waarom haal je niet even de heirloom shoulders btw? Scheelt je een hoop tijd...
FootstompSinergyX schreef op maandag 10 mei 2010 @ 11:19:
Ik ben pas 45 en heb heirloom maces (toen nog voor mijn enh shaman en mijn dual whield frost DK), dus Fury kwam goed uit om dual whield te blijven en ik hou dan 1 mace voor tankspec. Ik switch nog regelmatig naar balanced stance, puur omdat ik die footstomp dan wel gewoon kan gebruiken en die veel betere damage geeft dan Cleave spammen (nouja, rage gain gaat nog niet zo goed).
https://niels.nu
Chest is een heirloom item, die scaled mee met mijn level en geeft ook nog 10% experience bonus.HawVer schreef op maandag 10 mei 2010 @ 11:20:
.edit. Als ik je nog een tip mag geven, zorg voor een nieuwe chest. Dat lijkt me niet echt een tankitem.
Footstomp is thunderclap bij SinergyXKaap schreef op maandag 10 mei 2010 @ 11:49:
[...]
FootstompEn waarom zou je Cleave spammen tijdens het levelen? Bloodthirst en Whirlwind!
Ik heb gewoon 7 dungeons met de LFG tool gedaan gisteren. Ging echt super, geen wipes, geen gezeik, bedankjes na afloop. Het enige wat achterlijk was dat ik tegelijk met een DK op mijn huidige shoulders need deed. Echt een super upgrade voor mij. Maar hij moest en zou hem perse hebben. Terwijl zijn shoulders beter waren dan die van mij. Maar goed, dat kon mijn aangename avond niet meer verpesten.Hydra schreef op maandag 10 mei 2010 @ 11:52:
Zelf gesigned als healer / tank en kreeg daarop de tank role en we konden dus meteen door, dus gewoon de instance gefinished maar had het toen wel weer ff gehad met die LFG.
Ik zag van 't weekend een ICC10 pug met een GS van 6k vereist. Vraag me af wat je precies in ICC 10 te zoeken hebt met een GS van 6k, en nee, het was geen achievement run ofzo, want ze gingen 'misschien' voor gunship heroicCarthrax schreef op maandag 10 mei 2010 @ 11:59:
Wat mij opviel is dat in Trade Chat daar de mensen ongelovelijk verliefd zijn op GearScore
5k GS voor de spiderboss in Naxx was niet vreemd.
https://niels.nu
Whirlwind moet je wel echt even halen, heel erg belangrijk. Is ook een AOE hit en kan je meteen Cleave en Thunderclap vergeten. Cleaven is alleen nuttig bij multitarget tanken en, zoals mijSinergyX schreef op maandag 10 mei 2010 @ 11:52:
Nou ermm... ik kwam er dus pas gister achter dat bezerker stance via een quest haalbaar was (samen met intercept), dus ik mis nog alle skills van bezerker stance, waaronder ... juist, Whirlwind
En Thunder clap bedoel ik, ziet er uit als een footstomp
Bij die instant abilities lijkt alleen de attack-speed te resetten, met 2x 2.8sec maces sta je dan opeens bijna 3seconde niet meer te meppen. Of moet je dit echt super gaan timen met je attack-speed?Kaap schreef op maandag 10 mei 2010 @ 12:05:
Whirlwind moet je wel echt even halen, heel erg belangrijk. Is ook een AOE hit en kan je meteen Cleave en Thunderclap vergeten. Cleaven is alleen nuttig bij multitarget tanken en, zoals mijop trashpacks.
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.
Anoniem: 316512
Bij deze.Anoniem: 316512 schreef op maandag 10 mei 2010 @ 12:30:
Begonnen met LK 25 heroic. T/m phase 2 gekomen. Phase 3 is blijkbaar het lastigst. Kan iemand dat bevestigen?
Tesla M3LR '21
Absoluut mee eens. Problemen met dps warrior is het opbouwen van rage. Als de mobs niet in je nek hijgen bouw je slecht rage op. Ik sta nu ook steevast bovenaan in de damage done.Chefbierrr schreef op maandag 10 mei 2010 @ 12:54:
volgens mij kan je warriors beter gewoon lvlen als prot tegenwoordig. Revenge hit toch zo hard nu... En insta ques voor random dungeons.
Ik heb ook een prot spec voor dungeons, maar solo schiet het niet echt op. Revenge is beetje de enige skill die veel dmg doet, maar tegen casters kan je dan al erg weinig beginnen. Begreep dat prot pas leuke damage gaat doen tegen de 60 (sword & board en Devastate?), tot die tijd ben ik happy met fury.Chefbierrr schreef op maandag 10 mei 2010 @ 12:54:
volgens mij kan je warriors beter gewoon lvlen als prot tegenwoordig. Revenge hit toch zo hard nu... En insta ques voor random dungeons.
Nah, die gebruik ik niet veel. Mijn rotatie tijdens levelen ziet er ong zo uit:SinergyX schreef op maandag 10 mei 2010 @ 12:58:
[...]
Ik heb ook een prot spec voor dungeons, maar solo schiet het niet echt op. Revenge is beetje de enige skill die veel dmg doet, maar tegen casters kan je dan al erg weinig beginnen. Begreep dat prot pas leuke damage gaat doen tegen de 60 (sword & board en Devastate?), tot die tijd ben ik happy met fury.
Anoniem: 236827
Anoniem: 272620
SinergyX schreef op maandag 10 mei 2010 @ 12:58:
[...]
Ik heb ook een prot spec voor dungeons, maar solo schiet het niet echt op. Revenge is beetje de enige skill die veel dmg doet, maar tegen casters kan je dan al erg weinig beginnen. Begreep dat prot pas leuke damage gaat doen tegen de 60 (sword & board en Devastate?), tot die tijd ben ik happy met fury.
Ik hak graag door HC's heen met mijn Frost Giant's Cleaver, en sta ook regelmatig als 1e of 2e op de lijst van DPSAnoniem: 236827 schreef op maandag 10 mei 2010 @ 13:28:
Ik tank heroics op m'n Warrior in tankgear met een mix DPS gear; 11k Revenge crits ftw.. en dat met maar 232-245 gear.
DPS moet z'n flink z'n best doen om boven me te komen in Damage Done in een heroic
Armory is http://eu.wowarmory.com/c...l?r=Grim+Batol&cn=Proteus maar ja, sta daar (uiteraard) atm in DPS gear. Ook de spec is niet echt goed (random clicking toen ik hem ooit begon
Kan je beter doen op 80, zeker ambassador is dan een stuk beter te doen.[...]
Dit is mijn main.Ik ben een langzame leveler.Ik doe ook van alles tussendoor. Zoals old ironjaw vissen en poging tot ambassador titel.
Volgens mij is het net zoals bij rogues zo dat je met dual wield hoger miss % hebt en ook dat je OH swings niet goed scalen met de rest van je gear zoals je MH.SinergyX schreef op maandag 10 mei 2010 @ 13:40:
Dat is ook mijn planning op 60, 2 heirloom axes (dingen zien er zooo stoer uit). Maar ik neem aan dat je dmg dan bizar eind omhoog gaat tov lvl59 fury? Je dps op elk wapen wordt bijna 2x zoveel, minus dan een 10%, maar dat zou weinig verschil moeten geven.
[ Voor 26% gewijzigd door Inferno op 10-05-2010 13:53 ]
Nee hoor, hoef ik helemaal niet zoveel moeite voor te doenAnoniem: 236827 schreef op maandag 10 mei 2010 @ 13:28:
Ik tank heroics op m'n Warrior in tankgear met een mix DPS gear; 11k Revenge crits ftw.. en dat met maar 232-245 gear.
DPS moet z'n flink z'n best doen om boven me te komen in Damage Done in een heroic
Ret Pala's r overpowered!Kees schreef op maandag 10 mei 2010 @ 14:02:
[...]
Nee hoor, hoef ik helemaal niet zoveel moeite voor te doen
ligt eraan of je skills hebt als ret pala of niet
Hoezo uberhaupt pala's zijn simpelpatrickos85 schreef op maandag 10 mei 2010 @ 14:26:
[...]
ligt eraan of je skills hebt als ret pala of niet![]()
[ Voor 7% gewijzigd door ShadowBumble op 10-05-2010 14:34 ]
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Vandaar dat tanken soms niet goed gaat, ik val in slaap in het midden van m'n toetsenbordShadowBumble schreef op maandag 10 mei 2010 @ 14:33:
Hoezo uberhaupt pala's zijn simpel
Roll hoofd van Links naar rechts over toetsenbord -> Tanking
Roll hoofd van Rechts naar Links over toetsenbord -> Retribution
Ram hoofd in het midden van je toetsenbord -> Holy
* ShadowBumble runs from the paladin's in this topic
Hap hapRichardvdD schreef op maandag 10 mei 2010 @ 15:38:
Als het goed wilt doen komt er wel veel meer bij kijken.
Zoals?RichardvdD schreef op maandag 10 mei 2010 @ 15:38:
Bewegen doe ik met de muis, chatten heeft auto-sensingRichardvdD schreef op maandag 10 mei 2010 @ 15:38:
[ Voor 22% gewijzigd door SinergyX op 10-05-2010 16:12 ]
[ Voor 24% gewijzigd door Divak op 10-05-2010 17:06 ]
En gedaan, nogmaals even de link: Laylyah@Aszune_Peter2_ schreef op maandag 10 mei 2010 @ 11:53:
[...]
Chest is een heirloom item, die scaled mee met mijn level en geeft ook nog 10% experience bonus.
Verder heeft ze nu haar "DPS / Solo" gear aan.
Ik zal eens uitloggen in "Tank" gear (Equipment manager is best handig)
Aszune_Peter2_ schreef op maandag 10 mei 2010 @ 17:33:
[...]
En gedaan, nogmaals even de link: Laylyah@Aszune
Tesla M3LR '21
Oooohhh zo simpel?ShadowBumble schreef op maandag 10 mei 2010 @ 14:33:
[...]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Tesla M3LR '21
Anoniem: 219071
Lich King 10m HC is bijna onmogelijk zonder discLas Vegas schreef op maandag 10 mei 2010 @ 21:10:
of is het tegenwoordig zo dat alleen holy priests spots krijgen als healer?
[ Voor 7% gewijzigd door Divak op 10-05-2010 22:14 ]
Daar was ik al achter inderdaadRichardvdD schreef op maandag 10 mei 2010 @ 22:14:
[...]
Lich King 10m HC is bijna onmogelijk zonder discGeldt voor nog wel een paar bosses waar disc echt super handig is. En in battlegrounds zijn ze echt schijtvervelend
Tesla M3LR '21
Ik ben zelf disc/holy en we hebben altijd minstens 1 disc priests (en 1 holy), omdat holy nogal met de nerfbat heeft gekregen is het tegenwoordig juist makkelijk een holy priest te vervangen dan een disc priest (er is geen enkele class die echt concurreert met disc)Benieuwd of het op level 80 ook een beetje viable is voor raids, of is het tegenwoordig zo dat alleen holy priests spots krijgen als healer?
Ik zit zelf op azjol-nerub, horde kan daar wel wat versterking gebruiken maar is zeker niet leeg en komt iig redelijk volwassen over.Kan iemand mij een goede server aanbevelen met een volwassen community en geen spam server.
[ Voor 22% gewijzigd door blouweKip op 10-05-2010 23:40 ]
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Kijk eens in Dalaran danRj- schreef op maandag 10 mei 2010 @ 21:21:
Hey, Ik heb zo juist mijn account weer geactiveerd. Na 1.5 jaar niet meer te spelen. Nadat ik inlog concludeer ik dat mijn server aan de horde kant bijna dood is. Maximaal 10 man in Orgrimmar.
Opzoek naar een nieuwe server dus.
Kan iemand mij een goede server aanbevelen met een volwassen community en geen spam server.
World of Warcraft PTR Patch 3.3.5
The latest patch notes can always be found at http://www.worldofwarcraft.com/patchnotes/
The latest test realm patch notes can always be found at http://www.worldofwarcraf...est-realm-patchnotes.html
GeneralUser Interface
- The Ruby Sanctum, an all-new 10- and 25-player raid featuring normal and Heroic difficulties, is now available for testing! Players will find the dungeon entrance below Wyrmrest Temple in Dragonblight.
- Copied Test Realm characters are not copied with their achievement history in order to better facilitate the character copy process.
Chat FrameFriends List
- Players can now right-click on any chat type (Whisper, Trade, General, Party, Raid, etc.) and choose the Pop Out Chat option. This will move that chat type to a separate tab in the Chat frame which can be undocked and moved anywhere on the screen.
- Using the Pop Out Chat option on a Whisper will place the conversation with that player in a separate tab.
- Any time a conversation with another player is put into its own tab, the tab will glow when a new message is received.
- Hovering over the Chat Frame and using the mouse wheel will allow players to scroll through chat text.
- Players can select Classic Mode under Interface Options to keep the Chat Frame functionality closer to what it was prior to patch 3.3.5.
- The Simple Chat User Interface option has been removed.
For additional notes on Lua and XML changes please visit the UI & Macros Forum: http://forums.worldofwarc....html?sid=1&forumId=11114
- A new icon has been added to the top left of the Chat Frame which will open up the Friends list.
- In addition to its current functionality, the Friends List will now allow players to add Battle.net accounts (Real ID). Players will have to confirm that they are friends in order for a Real ID to be added. Once Real ID friends, players can communicate cross-game, cross-faction and cross-realm.
- A new Pending tab has been added where players can accept or decline a Real ID friend request, or select the Report Spam or Block Communications buttons.
- Players can now select from three statuses which will be visible to their friends: Available, Away and Busy.
- A Broadcast window has been added to the top of the frame. Players can use this to broadcast a message to all of their Real ID friends online. This message will also be displayed under the broadcaster’s Real ID information in each friend’s list.
Ongeveer Icc 25man normal en Icc10 normal, en dan kan je het ook nog op heroic doen volgens mijLocal Host schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 08:43:
Op welk niveau moeten we Ruby verwachten ? Word dit zwaarder dan ICC of is dit in de verhaal-lijn richting de nieuwe uitbreiding ?
lijkt me duidelijkThe Ruby Sanctum, an all-new 10- and 25-player raid featuring normal and Heroic difficulties, is now available for testing!
Ik doelde meer op niveau van Ulduar / ToC zeg maar of dat het moeilijker zou worden dan ICC
[ Voor 3% gewijzigd door Local Host op 11-05-2010 09:11 ]
Gefeliciteerd!!!Local Host schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 09:10:
Sidenote : Xlocal casts [mega pie] voor het hele Grote WoW topic !
hmm, ja dan zouden mensen het moeten testen. dan kan er verteld worden of het niveau gelijk is aan icc of toc/ulduar.Local Host schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 09:10:
[...]
Ik doelde meer op niveau van Ulduar / ToC zeg maar of dat het moeilijker zou worden dan ICC
Dat er een normal en hc versie van zou zijn was mij ook duidelijk
Wat is je ingame name dan? ook blouwekip? altijd leuk om een mede azjol-nerub'er te zien.blouweKip schreef op maandag 10 mei 2010 @ 23:39:
[...]
Ik zit zelf op azjol-nerub, horde kan daar wel wat versterking gebruiken maar is zeker niet leeg en komt iig redelijk volwassen over.
[ Voor 12% gewijzigd door bitpixl op 11-05-2010 09:28 ]
heb het even getest maar voor pvp zou ik toch iets anders willen adviseren aangezien het net iets sneller gaat als je het toetsenbord oppakt en over je gezicht heen rolt ipv het het gezicht over het toetsenbord rollenShadowBumble schreef op maandag 10 mei 2010 @ 14:33:
[...]
The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village
* Zeror consumed 1x [mega pie]. Stomach capacity temporary decreased by 1.Local Host schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 09:10:
Sidenote : Xlocal casts [mega pie] voor het hele Grote WoW topic !
[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 11-05-2010 09:31 ]
[ Voor 17% gewijzigd door bitpixl op 11-05-2010 09:32 ]
Las stukjes dat drops gelijk zijn aan Onyxia ten tijden van ToGC, dus pittig, maar met 'end content' gear is het appeltje-eitje.Mektheb schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 08:49:
Ongeveer Icc 25man normal en Icc10 normal, en dan kan je het ook nog op heroic doen volgens mij
Anoniem: 42127
Ik heal geregeld onze Tanks als resto shaman. MT --> earthshield en lesser healing wave spammen (glyphed ofc). Riptide tussendoor om de buff up te houden en te critten met lhw, of om snel een healing wave te casten (critten voor 22/23k). Als beide tanks dmg krijgen dan chain heal (Marrowgar bijv.). Daarnaast kun je als shaman direct switchen naar raidhealing, met lhw ~1sec cast en chain heal is dat prima te doen.Negaiido schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 00:16:
Zijn er ook resto shamans hier die (MT)healen in raids? Ik heb zelf een priest waarmee ik altijd healde maar ik vind het een beetje saai worden met priest. Dus wou ik voor wat verandering een shaman hebben.
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 42127 op 11-05-2010 09:47 ]
13:37
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq