Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 217 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 46.560 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180475

Anoniem: 42127 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 09:41:
[...]

Ik heal geregeld onze Tanks als resto shaman. MT --> earthshield en lesser healing wave spammen (glyphed ofc). Riptide tussendoor om de buff up te houden en te critten met lhw, of om snel een healing wave te casten (critten voor 22/23k). Als beide tanks dmg krijgen dan chain heal (Marrowgar bijv.). Daarnaast kun je als shaman direct switchen naar raidhealing, met lhw ~1sec cast en chain heal is dat prima te doen.

Zoek mijn shaman maar is op (http://eu.wowarmory.com/c...?r=Sunstrider&cn=Shammert). We doen momenteel ICC25 HC 8/12.
Je gear ziet er redelijk netjes uit, alleen had wel meer verwacht aangezien jullie Heroic doen.
Ikzelf speel een Orc Hunter op Draenor genaamd Lethyzs.

Progress zit op 25 9/12 Heroic en 10 11/12 Heroic.

We hadden op 25 11/12 Heroic kunnen zitten maar aangezien we niet echt een Hardcore Guild zijn doen we 't een beetje casual op dit moment.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 180475 op 11-05-2010 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwand3r3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Skillz schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 09:30:
Nog een vraagje, hoe ziet de rotation eruit voor een Rogue op een bossfight? (laten we zeggen een tank-spam fight) En bestaan er rotation macro's voor een rogue?
De term is Tank and Spank. En je wilt geen macro's gebruiken voor je rotatie. Rotaties zijn nooit meer hetzelfde voor welke class dan ook( geloof ik). Altijd op basis van welke skill is belangrijker om eerste te gebruiken, priority systeem dus.
Voor de precieze rotatie, die kan je wel vinden op de bekende sites. www.elitistjerks.com bv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-06 00:38

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Fijn weekendje gehad. Heel druk IRL maar op vrijdagavond wel nog even mijn laatste BT rep run gedaan en daarna nog een MC rep run, waar ik er nog "maar" 15 van hoef te doen. 8)7 Zondag eindelijk Arthas neer gekregen op 25-man (we hadden wat achterstand omdat we zo'n 10 spelers tegelijk verloren terwijl we bezig waren op/met Sindy). Woensdag hard modes. :D

Daarnaast nog van een vriend van me die bij Blizzard werkt de vraag gekregen of ik mijn Battle.net accountnaam wilde doorgeven, dan had hij binnen 2 weken een verrassing voor me. Ik hoop op een F&F alpha invite. :D

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-06 11:19

Neelon

FOR PONY!!!

Skillz schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 09:26:
[...]

Wat is je ingame name dan? ook blouwekip? altijd leuk om een mede azjol-nerub'er te zien.
Damma, Chaos Inc.

En we (horde) kunnen idd wat versterking gebruiken, maar er loopt genoeg horde voor ICC25 pugs etc.
Je was me voor. :P

Poxx [Dark Crusaders] hier, alts etc staan in mn sig.

Gisteren was onze 25m LK gecancelled, hadden geloof ik vanwege examens en wipe vooruitzicht maar 17 inschrijvingen ofzo, en vanavond zal het wel niet beter zijn.

Dus gingen we maar pirates farmen. Vlieg ik net Orgrimmar uit, zie ik in /2 LFM Mount Hyjal. Mooi stom geluk, had dit niet verwacht. Duurde een half uur ofzo voor de raid voldoende gevuld was, en dit resulteerde tijdens Ork Camp trash in:

[10-May-2010] Earned the achievement The Scale of the Sands for 10 points.

[10-May-2010] Earned the achievement 40 Exalted Reputations for 90 points.

Zonder problemen de raid afgemaakt verder, al gingen er op Archimonde wel hier en daar een paar dood.

Later op de avond ook meegeweest met een ToC25 pug, Solace of the Fallen dropt, maar roll verloren (halve raid leek er op te rollen). Nu dus ook die achievement binnen.

Eens kijken wat we hierna gaan proberen te halen.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42127

Anoniem: 180475 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 09:54:
[...]

Je gear ziet er redelijk netjes uit, alleen had wel meer verwacht aangezien jullie Heroic doen.
Ikzelf speel een Orc Hunter op Draenor genaamd Lethyzs.

Progress zit op 25 9/12 Heroic en 10 11/12 Heroic.

We hadden op 25 11/12 Heroic kunnen zitten maar aangezien we niet echt een Hardcore Guild zijn doen we 't een beetje casual op dit moment.
Dit is onze 3e week Heroic dus zoveel drops heb ik nog niet gezien. We zijn ook niet echt Hardcore met max 3 raid dagen in de week (hiervoor tijden maar 2). Veel upgrades vallen er voor mij zowiezo niet meer te halen, hier en daar een heroic version van een item dat ik al heb (264).

Zit alleen op de mace van de LK te aazen, maar aangezien de drops van de LK zo random zijn als het maar kan (2 weken achter elkaar 2 * Glorenzelg, High-Blade of the Silver Hand) kan dat nog wel ff duren.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-06 11:47

Local Host

Het forum is om te leren.

NMe schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 10:02:

Daarnaast nog van een vriend van me die bij Blizzard werkt de vraag gekregen of ik mijn Battle.net accountnaam wilde doorgeven, dan had hij binnen 2 weken een verrassing voor me. Ik hoop op een F&F alpha invite. :D
Even speculeren ; voor Closed beta zou het nog te vroeg zijn ? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:41

Nibbz

Postmaster General

NMe schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 10:02:
geen scam ;)? haha (ben vorige week gehacked.. dus ben heeel voorzichtig met dat soort dingen :p)

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
Local Host schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 10:18:
[...]

Closed-alpha is al enige tijd geleden begonnen!
Na het zien van dit filmpje ben ik toch wel heel blij dat ik SC2 gepreordered heb, die Thor is vetttt :D

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Local Host schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 10:18:
[...]

Ik denk niet dat er een closed beta komt. Althans, niet op friends & family invite-basis. :P Na en tijdens de alpha zullen ze wel doorontwikkelen tot zo klaar zijn voor de public beta. :)

Sowieso hoop ik dat Cata nog even op zich laat wachten. Wil eerst mijn MC rep op exalted hebben. :P
Nibbz schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 10:23:
[...]

geen scam ;)? haha (ben vorige week gehacked.. dus ben heeel voorzichtig met dat soort dingen :p)
Nope, ik ken die jongen al langer en hij heeft het via Vent gevraagd dus ik weet vrij zeker dat hij het zelf was. :P

[ Voor 26% gewijzigd door NMe op 11-05-2010 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-06 16:50

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Vraagje over putricide, wat werkt over het algemeen beter? Vaste plekken in de kamer stellen, of via RL de ooze-target marken en daar als een gek heen lopen? Onze beste try was gok 20 seconde in Phase 2, DPS op putricide gaat wel ok, maar die ooze gaat nonstop de mist in.

De RL roept north/south, de 2de tank roept left/right, ik heb de voorkeur green/red-side, eerste green ooze gaat net neer wanneer de rode al gaat spawnen. Dus mijn idee was om vaste plekken in de kamer op te stellen waar we bij elke spawn moeten gaan staan (melee wachten tot er een target is), en dit heen en weer wisselen afhankelijk welke ooze er spawnt.

We hebben wel 2 melee die dedicated putricide staan te meppen, is het dan beter die ook weg te halen om zeker te zijn dat die geen target worden van groene ooze?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

SinergyX schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 10:27:
Vraagje over putricide, wat werkt over het algemeen beter? Vaste plekken in de kamer stellen, of via RL de ooze-target marken en daar als een gek heen lopen? Onze beste try was gok 20 seconde in Phase 2, DPS op putricide gaat wel ok, maar die ooze gaat nonstop de mist in.

De RL roept north/south, de 2de tank roept left/right, ik heb de voorkeur green/red-side, eerste green ooze gaat net neer wanneer de rode al gaat spawnen. Dus mijn idee was om vaste plekken in de kamer op te stellen waar we bij elke spawn moeten gaan staan (melee wachten tot er een target is), en dit heen en weer wisselen afhankelijk welke ooze er spawnt.

We hebben wel 2 melee die dedicated putricide staan te meppen, is het dan beter die ook weg te halen om zeker te zijn dat die geen target worden van groene ooze?
Maintank moet gewoon met de groep mee bewegen. Als de groene ooze komt allemaal (inclusief de tank) naar de tegenoverliggende muur toe, en als de ooze iemand getarget heeft gaat de tank wat meer naar de andere kant. Wanneer je in P2 zit maakt je tankt tussen die twee tankposities door even een tussenstop vlakbij de tafel waar Putri steeds heen gaat om de bombs buiten de raid te droppen.

Met deze tacts kunnen 2 mensen zonder problemen op de baas blijven.

Heb ergens nog een video van onze (messy) eerste kill vanuit tankperspectief, zal die straks eens voor je opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In het begin hebben wij op Putricide ook heen en weer gelopen maar hebben daar op een gegeven moment van afgezien. Nu tanken we Proff aan de kant waar de groene slime spawned en nuken en outhealen we de groene. Als je dps bij het spawnen snel genoeg is dan kan de groene slime maar een keer iemand targetten. Deze dmg is makkelijk te outhealen op normal mode. De andere ooze moet natuurlijk nog wel gekite worden.

Hier een filmpje van deze taktiek: http://www.youtube.com/watch?v=mE755MLGVVs&feature=fvst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:57
SinergyX schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 10:27:

Tank Putricide gedurende het hele gevecht op de spot waar de green ooze spawned. Melee kan dan namelijk gewoon cleave damage geven en er staan meteen genoeg targets op de ooze mocht hij voor een melee gaan om de damage te soaken. Ranged staat gewoon erom heen. Als de andere ooze spawned gaat ranged meteen los op deze en melee gaat erop als er een target gekozen wordt.

In phase 2 doe je het precies zo enkel move je Putricide rond de spawn heen i.v.m. de flasks op de grond.

Door deze tactic hoeft je melee minder te lopen en dus is de DPS uptime hoger, dus snellere fight.

[ Voor 3% gewijzigd door JeroenNietDoen op 11-05-2010 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Een guild die Putri nog niet neer heeft gehad zou ik niet aan willen raden om een tactiek te kiezen die in de oefenfase nogal veel overbodige raid damage gaat opleveren. Gewoon op safe spelen, er is bijna geen voordeel aan het stil blijven staan op een punt, afgezien van misschien de posities van de slime op de grond maar die is altijd wel te managen.

Daarnaast gaat die tactiek het op heroic niet worden; een beetje vooruit plannen kan geen kwaad. :)

[ Voor 12% gewijzigd door NMe op 11-05-2010 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-06 10:02
Kaap schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 10:39:
[...]

Tank Putricide gedurende het hele gevecht op de spot waar de green ooze spawned. Melee kan dan namelijk gewoon cleave damage geven en er staan meteen genoeg targets op de ooze mocht hij voor een melee gaan om de damage te soaken. Ranged staat gewoon erom heen. Als de andere ooze spawned gaat ranged meteen los op deze en melee gaat erop als er een target gekozen wordt.

In phase 2 doe je het precies zo enkel move je Putricide rond de spawn heen i.v.m. de flasks op de grond.

Door deze tactic hoeft je melee minder te lopen en dus is de DPS uptime hoger, dus snellere fight.
Zo doen wij hem dus ook :).
Gistere hem nog gekilled toevallig, met 20 man :<

Nieuw zwaardje geloot ./joy
Obtained [Rigormortis]. (Equipped)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Denk dat dat ons probleem is, zoveel verschillende taktieken en wij nemen een mix van alles :+

We hebben de 'hug and bring it on!' taktiek gedaan (dus iedereen bij elkaar op de boss, naast green ooze spawn), maar de knockback van de green explosion konden healers niet optijd weer iedereen full health krijgen. We waren dus te laat, niet genoeg DPS om green in 1x neer te halen.

Maar qua tijd, hij spawnt en hoeveel seconde heb je dan voordat hij een target heeft en dus direct boom doet (we staan er immers naast)? Ik denk namelijk dat we wat DPS problemen hebben, ik dacht dat ooze 340k health heeft en als dat in 10 seconde moet, zit je met 34k per seconde wat wij met 6 DPS denk net kunnen halen (we hebben geen supergeared mensen buiten 1 retri en 2 healers).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NMe schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 10:44:
Een guild die Putri nog niet neer heeft gehad zou ik niet aan willen raden om een tactiek te kiezen die in de oefenfase nogal veel overbodige raid damage gaat opleveren. Gewoon op safe spelen, er is bijna geen voordeel aan het stil blijven staan op een punt, afgezien van misschien de posities van de slime op de grond maar die is altijd wel te managen.
Wij hadden ook moeite met Putri in het begin. Deze taktiek heeft ons juist een eerste kill opgeleverd. Natuurlijk is het nu een stuk makkelijker ivm gear, maar het is zeker het proberen waard....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadLock
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-06 11:02

DeadLock

Vastlopen is relatief....

Gisteren weer een nieuwe gamecard toegevoegd aan mijn account, kan ik weer 60 dagen WoW spelen :). De eerste zestig dagen zitten er alweer op en ik heb me best wel geamuseerd en veel progress geboekt. Mijn level 80 warlock die toen in lvl 80 starter gear zat, heeft nu redelijk goede pvp gear (full relentless set, rest wrath en ilvl 251 wapen) en mijn pve gear valt ook wel redelijk mee (al is een kleine 600 resi in je pve gear set natuurlijk niet zo schitterend :P).

Gisteren ingelogd en ik wist niet direct wat te doen, dus eerst maar even de 'Call to Arms' van AV gedaan. Die had ik nog nodig voor de achievement, maar helaas zelfs na 3x AV te winnen kreeg ik die achievement niet en die quest bestaat niet meer, dus ik snap het even niet. Daarna maar besloten om verder te gaan farmen in Nagrand voor mijn "Reins of the Dark War Talbuk". Via een Alliance/horde deal (elkaar om de beurt farmen voor de battle tokens) had ik al een tijdje ~175 halaa battle tokens in mijn bags zitten voor deze prachtige mount. Helaas heb je ook nog eens 20 research tokens nodig en voor ieder research token moet je eerst 10 Oshu'gun Crystal Powder nodig die een droprate van ~10% hebben. Mijn langste farm ooit, maar gisteren eindelijk toch maar eens doorgebeten :).

Na een uur of 4-5 grinden had ik eindelijk genoeg Crystal Powder, maar helaas was Halaa niet meer van onze faction :(. Gelukkig kreeg ik net een whisper van een friend, die me wist te melden dat ie zich verveelde. Dat kwam mooi uit, dan kon hij me even helpen met het terugnemen van Halaa. In Halaa hebben we nog redelijk lang mogen PvP'n tegen een resto druid en retri palladin, maar gelukkig waren we de meerdere in dit gevecht en na ze een keer of 5 afgeslacht te hebben was Halaa van ons :).

Eindelijk in het bezit van een mooie Reins of the Dark War Talbuk. In het proces ook al een stukje revered geraakt met de Kuerenai.

's Avonds zag ik in trade een ICC 10 pug, die nog een dps kon gebruiken. Een whisper later zat ik in deze group. De eerste 3 bosses gingen erg vlot neer (helaas geen loot) en dan viel de pug uit elkaar omdat er een tank weg moest, bah.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Anoniem: 42127 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 10:49:
[...]

Wij hadden ook moeite met Putri in het begin. Deze taktiek heeft ons juist een eerste kill opgeleverd. Natuurlijk is het nu een stuk makkelijker ivm gear, maar het is zeker het proberen waard....
Als deze tactiek wel werkt voor jullie en die andere niet, dan is je dps blijkbaar heel slecht in target switches, of je tank is heel slecht in positioneren... Deze tactiekwissel zorgt er alleen voor dat dps minder hoeft na te denken terwijl de healers het op kunnen/moeten vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Anoniem: 42127 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 09:41:
[...]

Ik heal geregeld onze Tanks als resto shaman. MT --> earthshield en lesser healing wave spammen (glyphed ofc). Riptide tussendoor om de buff up te houden en te critten met lhw, of om snel een healing wave te casten (critten voor 22/23k). Als beide tanks dmg krijgen dan chain heal (Marrowgar bijv.). Daarnaast kun je als shaman direct switchen naar raidhealing, met lhw ~1sec cast en chain heal is dat prima te doen.

Zoek mijn shaman maar is op (http://eu.wowarmory.com/c...?r=Sunstrider&cn=Shammert). We doen momenteel ICC25 HC 8/12.
Ik hield er niet zo van om te tank healen als shaman.
Maar ik ben wel beniewd voor hoeveel je LHW healen (normal/crits).
Nibbz schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 09:47:
Resto shamans kunnen tanks healen.. maar.. als je helemaal los wilt gaan.. Haste -> Chainheals ftw :D (en dan met trauma, abacus en 2e setbonus van T10... losgaan!!)
Voluit haste lijkt mij als Resto Shaman die tanks healt niet zo verstanding.
Stack Haste tot je Lesser Healing wave op een seconde zit.
2set bonus is een must, 4 set is ook erg lekker door de hoeveelheid crit die er op zit. En de bonus zorgt er voor dat je samen met Trauma bijna een druid bent met al je hots.
Abacus is alleen jammer dat ie zo random proct en dat de HC niet stackt met de normale versie.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

NMe schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 10:44:

Daarnaast gaat die tactiek het op heroic niet worden; een beetje vooruit plannen kan geen kwaad. :)
We hebben er al een stuk of 12 wipes op zitten, we moeten gewoon eerst een vaste goede taktiek vinden, welke iedereen gewoon zonder problemen kan doen. Alle voorgaande bosses werken nu perfect, veelal allemaal 1 shots (en wipes op trash :P), maar nu zitten we dus met Dreamwalker(1x gedaan), Counil (1x gedaan) en Putricide (12x), voordat we weer verder kunnen.

Die 1 poging op council was een missertje, ik was ranged tanker (shaman) en pakte agro van zo'n orb. Maar de mage dacht dat het de beachball was, dus gaat er vol op schieten.

We zitten qua gear nog niet echt super, enkel de retri pala heeft T10, de rest nog op T9. Daarnaast vind ik de Tier set van Shaman totaal kansloos, 10% extra dmg van LvB? Dat is amper 1000-1200 dmg :/ 2 extra ticks op Flame shock? Wat moet ik daar nu weer mee? (tijdens het lopen cast ik die altijd).
Anoniem: 180475 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 11:09:
Professor Putricide is op dit moment (met 15% buff) redelijk makkelijk.
Tja, leuk dat je hem makkelijk vind.

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 11-05-2010 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180475

Op Heroic 25 man is het een stuk leuker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Makkelijk/moeilijk is relatief. Dit ligt aan je gear/ervaring/raid-kwaliteit/etc...

Velen zullen lachen om LK25 normal, maar die hebben wij nog niet beneden de 50% gekregen vanwege de-fails etc...

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05-2023
SinergyX schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 11:01:
[...]
We zitten qua gear nog niet echt super, enkel de retri pala heeft T10, de rest nog op T9. Daarnaast vind ik de Tier set van Shaman totaal kansloos, 10% extra dmg van LvB? Dat is amper 1000-1200 dmg :/ 2 extra ticks op Flame shock? Wat moet ik daar nu weer mee? (tijdens het lopen cast ik die altijd).
Uhm die 2 ticken zorgen voor dat je je Flameshock bijna niet hoeft te refreshen.. Denk dat ik 3 a 4 LvB kan schieten voordat ik hem moet refreshen.. Scheelt dus iedere keer 1 CD waarmee je LB en LvB kan queuen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-06 22:18
Heb zelf Prof nog maar 2x (met succes) getanked. Ik liep hem altijd heen en weer aan de groene kant. Het pad was dan van de tafel tot aan de uiterste rand van de kamer (zo ver als je kunt gaan). In P1 hoef je weinig te bewegen en begon ik aan de uiterste rand. Ik bewoog dan alleen naar het midden als er een slime pool onder de melee kwam en dan slechts een klein stukje.

In P2 verplaatste ik kleine stukjes voor slime pools en 1/2 van de afstand als hij de oranje flesjes neergooit. Dus dan ging ik van de rand, naar het midden en dan bij de volgende oranje flessen verder naar de tafel. Dan omkeren en weer naar het midden en terug naar de rand, etc. De groen slime kan dan wel dichtbij spawnen als je pech hebt, maar dan kun je de boss eventueel aslnog wegtrekken.

Bij ons werkt het, maar we hebben wel een redelijk gegearde raid volgens mij (alts dat wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

Zertaxka schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 11:00:
Voluit haste lijkt mij als Resto Shaman die tanks healt niet zo verstanding.
Stack Haste tot je Lesser Healing wave op een seconde zit.
2set bonus is een must, 4 set is ook erg lekker door de hoeveelheid crit die er op zit. En de bonus zorgt er voor dat je samen met Trauma bijna een druid bent met al je hots.
Abacus is alleen jammer dat ie zo random proct en dat de HC niet stackt met de normale versie.
ik had daar nog een toevoeging bij moeten doen ;).. ik doelde erop dat tankhealen wel kan met een shaman, maar dat raidhealing the way to go is.

Alles op haste, chainheals.. = raidheal ftw (daar zijn shaman's toch het allerbeste in.. als je tankhealers nodig hebt... zijn pala's de beste keuze).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb

Aangezien steady 25man raids al amper lukt zitten we nog niet eens op een 25man normal kill.
Lijkt alsof de PRE-EXP slack al begonnen is.

Maar goed ookal is het 10man of 25man boeit me niet zoveel :D, zolang ik die mount maar krijg de title is toch shit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-06 20:46
Wat is je ingame name dan? ook blouwekip? altijd leuk om een mede azjol-nerub'er te zien.
Damma, Chaos Inc.
Ik zit zelf alliance side overigens: "kementari" (brutal deluxe - speedball ftw)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

bechown schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 11:44:
Uhm die 2 ticken zorgen voor dat je je Flameshock bijna niet hoeft te refreshen.. Denk dat ik 3 a 4 LvB kan schieten voordat ik hem moet refreshen.. Scheelt dus iedere keer 1 CD waarmee je LB en LvB kan queuen..
1 GCD, 1,5 sec extra ruimte tegen over iets van 3-4 sec extra duration. Dat staat toch in geen contrast met setbonus van andere classes? Van simpele 5% crit increase tot 10% increase dmg en skill-cooldown-resets. Eigelijk staat er gewoon dat de duration wordt verlengt met zo'n 6seconde, maar omdat haste nu de ticks versnellen, hebben ze het maar zo neer gezet. Daarnaast heb ik de Glyph die 60% crit dmg bonus geeft op flameshock, een 8k critical compenseert redelijk een lightning bolt (1 op de 3).

Een 2 set 232 T9 geeft nog een betere bonus;
(2) Set: Increases the duration of your Flame Shock spell by 9 sec.
(dit dus ongeachte je haste).

Zou het niet voor de gear-stats zelf zijn, ben je dus beter af met 2x T10 en 2x T9.

Mischien kom ik dan steeds de verkeerde shaman's tegen, maar ik heb ze nooit meer in de top 3 zien staan als er in de raid een rogue, mage en warlock rondlopen.

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 11-05-2010 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:59
Ik heb een filmpje in de startpost gezet waarin de belangrijkste veranderingen van Cataclysm te zien zijn in HD. Wel nog even een waarschuwing voor eventuele spoilers in het filmpje. Alleen kijken op eigen risico dus.

[ Voor 16% gewijzigd door Zeror op 11-05-2010 12:03 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-05-2022
SinergyX schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 11:59:
[...]

1 GCD, 1,5 sec extra ruimte tegen over iets van 3-4 sec extra duration. Dat staat toch in geen contrast met setbonus van andere classes? Van simpele 5% crit increase tot 10% increase dmg en skill-cooldown-resets. Eigelijk staat er gewoon dat de duration wordt verlengt met zo'n 6seconde, maar omdat haste nu de ticks versnellen, hebben ze het maar zo neer gezet. Daarnaast heb ik de Glyph die 60% crit dmg bonus geeft op flameshock, een 8k critical compenseert redelijk een lightning bolt (1 op de 3).

Zou het niet voor de gear-stats zelf zijn, ben je dus beter af met 2x T10 en 2x T9.

Mischien kom ik dan steeds de verkeerde shaman's tegen, maar ik heb ze nooit meer in de top 3 zien staan als er in de raid een rogue, mage en warlock rondlopen.
SinergyX schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 11:59:
[...]

Je moet zekers voor 4x T10 gaan , en zorgen dat je goed veel haste krijgt
Eigenlijk is de set bonus in raids best wel goed , ik hoef veel minder mijn flame shock te refreshen wat neer komt op toch al gauw 16 ticks per cast.
Dit geeft ongeveer ruimte voor 4 extra LBs , vind ik toch aardig wat.

En ik denk niet dat het mogelijk is voor shamans om mages of locks the verslaan op DPS , tenzij ze hun class niet kennen uiteraard.
Of het moet ICC25 gunship zijn , daar top ik altijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik zit ergens rond de 800 haste met die relic (base 601, 5x stack van 44, dan nog de 5% van de totem), wil ik hoger moet ik flink gaan inleveren op spellpower. Mischien als ik woensdag die stackende SP trinket krijg, dat ik weer wat haste in kan gaan zetten (die dus vorige week de Mage heeft gekregen, die zondag dus stopte met raiden.. leuk :/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
SinergyX schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 12:25:
Ik zit ergens rond de 800 haste met die relic (base 601, 5x stack van 44, dan nog de 5% van de totem), wil ik hoger moet ik flink gaan inleveren op spellpower. Mischien als ik woensdag die stackende SP trinket krijg, dat ik weer wat haste in kan gaan zetten (die dus vorige week de Mage heeft gekregen, die zondag dus stopte met raiden.. leuk :/)
Rond de hoeveel SP zit je ? of beter gezegt armory ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-06 15:17
Las Vegas schreef op maandag 10 mei 2010 @ 21:10:
Ben nu op m'n priest (73) inmiddels Disc dual spec. Wat is dat véééééééét!!!! Echt super tof om te healen zeg als je dat nog niet eerder gedaan hebt. Leuke afwisseling op het levellen als shadow iig. Benieuwd of het op level 80 ook een beetje viable is voor raids, of is het tegenwoordig zo dat alleen holy priests spots krijgen als healer? :P
disc priests zijn super. Je gaat er nooit een recount healing done mee toppen, maar als je als toch voor 'the numbers' gaat moet je even skada addon installeren en de absorb+healing meter bekijken. Tel daar bij op de minste overhealing van alle classes en de hoge mana efficientie. Een ander punt is dat shields niet benadeelt worden door healingreduction effects. En penance is toch wel de coolest looking healing spell evar! Kortom Disc is full of awesome!

edit: wat betreft holy, helaas zijn er andere classes die eigenlijk beter zijn in raidhealing dan holy priests. Holy is niet slecht maar een beetje meeehhh.

[ Voor 8% gewijzigd door Chefbierrr op 11-05-2010 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dacht net over de 2500 base, dus zonder Totem of Wrath (280) en glyph (84), flametongue weapon (211) en flask (150SP?). Dus selfbuffed rond de 3200 SP.

edit, Dalona@LB, dat is handiger :P

[ Voor 29% gewijzigd door SinergyX op 11-05-2010 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57942

bUHHH lekker is dat zeg.

Ben net verhuisd naar china blijkt mijn chars niet kunnen ge transferred worden... grrr

En alles overnieuw levelen daar zit ik echt niet op te wachten.. Zucht dan maar wachten tot de starwars mmo uitkomt en me daarop storten

Baai baai wow :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Anoniem: 57942 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 12:43:
bUHHH lekker is dat zeg.

Ben net verhuisd naar china blijkt mijn chars niet kunnen ge transferred worden... grrr

En alles overnieuw levelen daar zit ik echt niet op te wachten.. Zucht dan maar wachten tot de starwars mmo uitkomt en me daarop storten

Speel je toch gewoon je EU / US client vanuit china?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-12-2024
De 4pc setbonus voor een resto shaman is een must. De 2 pc niet. Als jij gaat stoppen om je riptide te gebruiken (GCD) verlies je kostbare tijd op je chainheal. Deze is veel sterker en efficienter. Dat hij dan een beetje sneller is wordt al verspeelt door het feit dat je een GCD hebt verbruikt.

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57942

6 uur tijds verschil plus een bonus latancy van minimaal 600 ms speelt niet zo fijn atm ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-06 23:47
Anoniem: 57942 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 12:43:
bUHHH lekker is dat zeg.

Als je al wow daar wil spelen kan je dan maar beter op de taiwanese servers spelen
in mainland zijn ze nog steeds bij Burning Crusade ...

of een manier vinden om de latency te verlagen. ik ken wat mensen die via china op de EU/US servers spelen met rond de 400~ ms ping

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

thewizard2006 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 12:49:
De 4pc setbonus voor een resto shaman is een must. De 2 pc niet. Als jij gaat stoppen om je riptide te gebruiken (GCD) verlies je kostbare tijd op je chainheal. Deze is veel sterker en efficienter. Dat hij dan een beetje sneller is wordt al verspeelt door het feit dat je een GCD hebt verbruikt.
maar als je riptide gebruikt op je target, en daarna chainheal.. gaat je chainheal veel harder (de hot van riptide word in 1x gehealed, waarna de 2e, 3e en 4e chain ook harder healt (de helft van de chain daarvoor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Laatst online: 10-06 20:25
Neelon schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 11:40:
[...]

Makkelijk/moeilijk is relatief. Dit ligt aan je gear/ervaring/raid-kwaliteit/etc...

Velen zullen lachen om LK25 normal, maar die hebben wij nog niet beneden de 50% gekregen vanwege de-fails etc...
dat valt reuze mee. over het algemeen zijn er niet veel guilds die hem hebben neergekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
patrickos85 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 13:12:
[...]

dat valt reuze mee. over het algemeen zijn er niet veel guilds die hem hebben neergekregen.
Ook de hoeveelheid pug's die beschikbaar zijn, maken een raidschedule niet aantrekkelijk voor sommige mensen dus krijg je minder recruits

daarom ben ik blij er guild talents en achievments komen, zodat mensen JUIST een guild zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonsaiboom
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-03 15:07
Deze week was wel een lekkere, hardmode sindragosa voor het eerst dood, dus nu 10/12 in HM ICC :D

En in het blue-geared project hebben we TOC10 leeg getrokken, aankomend weekend tijd voor ICC10 =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
SinergyX schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 12:35:
Dacht net over de 2500 base, dus zonder Totem of Wrath (280) en glyph (84), flametongue weapon (211) en flask (150SP?). Dus selfbuffed rond de 3200 SP.

edit, Dalona@LB, dat is handiger :P
600 haste is ook wel aan de te lage kant , moet echt op de 1000 gaan proberen te mikken
Maar ziet er naar uit dat je nog bezig bent met ele gear verzamelen aangezien er veel mp5 gear (van je resto set?) bij zit.
Gem keuze is goed , 20haste gem is een waste for ele ,vind alleen die meta gem wel beetje apart :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nibbz schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 13:04:
[...]

maar als je riptide gebruikt op je target, en daarna chainheal.. gaat je chainheal veel harder (de hot van riptide word in 1x gehealed, waarna de 2e, 3e en 4e chain ook harder healt (de helft van de chain daarvoor)
In constant dmg fights als BQL gebruik ik dan ook de chain heal totem ipv de riptide, en spam ik alleen maar chain heal zonder een gcd te wasten aan riptide. Dit is goed voor zo'n 12k healing :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

kowapanga schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 14:05:
[...]

600 haste is ook wel aan de te lage kant , moet echt op de 1000 gaan proberen te mikken
Maar ziet er naar uit dat je nog bezig bent met ele gear verzamelen aangezien er veel mp5 gear (van je resto set?) bij zit.
Gem keuze is goed , 20haste gem is een waste for ele ,vind alleen die meta gem wel beetje apart :P
Het was zo'n beetje MP5 of spirit, van die 2 kies ik dan toch MP5 :P Ashen verdict ring heb ik inderdaad de wisdom genomen ipv destruction, enige verschil was de MP5 vs hit. Dan heb ik meer aan MP5 dan hit, omdat ik ook nog af en toe resto spec moet draaien. Moet nog 10k honor voor de amulet, MP5 gaat dan weg maar wel betere stats.

Meta kon ik even geen betere vinden, dus vond deze eigelijk wel even best :P (JC had geen andere recipes op het moment).

[ Voor 56% gewijzigd door SinergyX op 11-05-2010 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SinergyX schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 14:21:
[...]

Het was zo'n beetje MP5 of spirit, van die 2 kies ik dan toch MP5 :P Ashen verdict ring heb ik inderdaad de wisdom genomen ipv destruction, enige verschil was de MP5 vs hit. Dan heb ik meer aan MP5 dan hit, omdat ik ook nog af en toe resto spec moet draaien. Moet nog 10k honor voor de amulet, MP5 gaat dan weg maar wel betere stats.

Meta kon ik even geen betere vinden, dus vond deze eigelijk wel even best :P (JC had geen andere recipes op het moment).
Bedenk wel dat de proc straks alleen maar op healing spells afgaat, en niet op damaging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Laatst online: 13-06 19:07
SinergyX schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 14:21:
[...]

Je probeert nu in resto gear een goeie elemental te zijn als je het mij vraagt. Mijn shaman komt niet in raids behalve de weekly en loopt in betere gear voor elemental, gewoon door andere keuzes te maken. Zo kun jij nog de neck halen uit FoS Hc, de 232 T9 shoulders (vervang je mp5 voor haste). De bracers kun je die cloth laten maken, ok het is cloth maar de mail versie heeft weer mp5. De ring kun je die met spirit nemen van de vendor, deze heeft haste. En dan zo snel mogelijk de belt vervangen voor die 264 van de vendor.

In mijn vorige guild hadden we een raidende shaman, en die zat echt wel in de top wat betrefd damage. Lijkt me makkelijk zat met raiden, succes met gearen dan maar. :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik had diverse items al kunnen vervangen, was het niet dat ik echt elk mogelijke roll doodleuk heb verloren (Loops of anger zelfs in FoS). Van trinkets tot bracers, rings en zelfs een mace (ok, m'n staff is nu beter, ik heb geen goeie offhand). Mijn voorraad badges is weer flink afgenomen, frost komt maar gestaagt binnen, die gaan ook direct door naar de T10.

@Freaky, Hoe komt jouw damage spellpower ruim 300 hoger ligt dan healing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Laatst online: 13-06 19:07
Mijn spelldamage ligt op 2534 waarschijnlijk omdat ik buffed ben uitgelogged en dus nog Flametongue Weapon op heb. Daarmee krijg ik zo'n 274 (+ 2260 = 2534) spellpower extra, maar dat zal dus wel bugged zijn in de armory. Ik cheat verder niet.. ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• khrin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-07-2012
Ketho schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 13:00:
[...]

Als je al wow daar wil spelen kan je dan maar beter op de taiwanese servers spelen
in mainland zijn ze nog steeds bij Burning Crusade ...

of een manier vinden om de latency te verlagen. ik ken wat mensen die via china op de EU/US servers spelen met rond de 400~ ms ping
Ik ken mensen die vanuit Spanje spelen met 300-400ms ;( .

Anyway gisteren Professor Pee down met onze 10 man guild op heroic! Gekilled terwijl hij rond de green spawn werd "gekite" met mij als tank (hij wordt richting green spawn gebracht en weg van die gele flesjes gebracht).
Weer een mega tanking leather upgrade voor onze resto/balance druid (die dat dus nooit gebruikt 8) ) en dan begonnen aan sindy als off tank

Als offtank is did het grootste snorfest ooit! Gewoon dps-en in je tank gear tot ze op 30% is. En dan 1 of 2 switchen en dan verkloot een dps (of zelf een keer ik) het weer.
Zit nu wel rond de 3,5 of soms lucky 4k dps in mijn tankgear met dps wapen.

Khrin is breathing in the neck of the slackers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Zoals jullie waarschijnlijk wel weten worden alle horde rassen buiten de Tauren en Orcs niet meer toegelaten tot Ogrimmar's centrum.

Dit is waarom:
Garrosh Hellscream: Don’t talk back to me, troll. You know who was left in charge here. Have you not stopped to ask yourself why Thrall chose me instead of you?

Vol’Jin: Dere’s no question why, Garrosh. He gave ya the title because he needed ta see once and for all if ya could overcome the pride and bloodlust dat have long run in ya family. I t’ink he did not expect de answer to be apparent so soon.

Garrosh Hellscream: You’re lucky I don’t gut you right here, whelp. You are foolish to think you can speak to your Warchief in such ways.

Vol’Jin: You’re no Warchief of mine. Ya’ve not earned my respect, and I’ll not see the Horde destroyed by ya thirst for war.

Garrosh Hellscream: And what exactly do you think that you are going to do about it? Your threats are hollow. Go slink away with the rest of your kind to the slums; I will endure your filth in my throne room no longer.

Vol’Jin: I know exactly what I am going to do about it, son of Hellscream. I will watch and wait as ya people slowly become aware of ya ineptitude. I will laugh as dey grow to despise ya as I do.

Vol’Jin: And when da time comes dat ya failure is complete and ya “power” is meaningless, I will be dere to end ya rule swiftly and silently.

Vol’Jin: Ya will spend ya reign glancin’ over ya shoulder and fearin’ the shadows, for when da time comes and ya blood slowly drains out, ya will know exactly who fired da arrow dat pierced ya heart.

Garrosh Hellscream: You have sealed your fate, troll.

Garrosh spits at Vol’Jin.

Vol’Jin: And you yours, “Warchief.”
Is dit badass of is dit badass? :D

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Laatst online: 09-06 22:18
khrin schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:47:
Als offtank is did het grootste snorfest ooit! Gewoon dps-en in je tank gear tot ze op 30% is. En dan 1 of 2 switchen en dan verkloot een dps (of zelf een keer ik) het weer.
Sindy als OT vond ik ooit behoorlijk saai :) Gelukkig mocht ik op een gegeven moment MT worden omdat ik meer burst threat kon genereren dan onze druid aan het begin van het gevecht.

Lastig in P3 vond ik dat de ijsblokjes soms net neergaan voor ik als tank mijn stacks heb kunnen resetten. Later werd daar wat meer rekening mee gehouden en toen ook neergekregen.

Vraag me verder af hoe die splitsing in rassen aan de horde kant gaat uitwerken... Krijgen we nu Orcs en Tauren die zich beter gaan voelen dan de rest? :P

[ Voor 10% gewijzigd door Morrar op 11-05-2010 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Rakkerzero schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:55:
Zoals jullie waarschijnlijk wel weten worden alle horde rassen buiten de Tauren en Orcs niet meer toegelaten tot Ogrimmar's centrum.

Dit is waarom:

[...]

Is Garrosh badass of is Garrosh badass? :D
Hmmm.. Zit Garrosh dan ook achter Cairne's mogelijke dood? :P
Of is dit eerste teken dat Trolls nu hun eigen stad gaan krijgen? (dat was dacht ik toch al bevestigt?)

lol@:
A Troll becomes Warchief after Cataclysm.
The Horde gets trolled.

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 11-05-2010 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb

Dit is waarom:

[...]

Sorry

Doomhammer en die andere zijn 3x zo badass
Niet slim om zo tegen je mede horde te doen, terwijl de alliance alleen maar sterker word en de slag tegen de cult en burning legion nog bezig is!
Garrosh will destroy the horde with a meaningless war with the alliance and themselfs.

@ en ja hij zit achter de moord van de tauren leader.
./spit garrosh

Afbeeldingslocatie: http://images3.wikia.nocookie.net/wowwiki/images/b/be/Varian_Wei.jpg
Bring it on ^^ red bean !

[ Voor 26% gewijzigd door Mektheb op 11-05-2010 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

SinergyX schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 16:15:
[...]

Of is dit eerste teken dat Trolls nu hun eigen stad gaan krijgen? (dat was dacht ik toch al bevestigt?)
Dude, waar heb jij gezeten de afgelopen paar maanden? :P
http://www.worldofwarcraf...nderdev/3p9/echoisles.xml
http://www.worldofwarcraf...derdev/3p9/gnomeregan.xml

Dus. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
  • Laatst online: 04-01 12:20
Wrynn en Garrosh kunnen elkaar de hand schudden wat bloeddorstigheid en blind zijn betreft. Ze willen beide exact hetzelfde doen: elkaar stuk maken.

Heb geen idee verder hoe de steun van alle andere rassen is voor Wrynn, maar Garrosh komt er op deze manier in ieder geval alleen voor te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Madje schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 16:40:
Wrynn en Garrosh kunnen elkaar de hand schudden wat bloeddorstigheid en blind zijn betreft. Ze willen beide exact hetzelfde doen: elkaar stuk maken.

Heb geen idee verder hoe de steun van alle andere rassen is voor Wrynn, maar Garrosh komt er op deze manier in ieder geval alleen voor te staan.
Dat is precies wat ik dus ook bedoelde, de dwarfs staan zoiezo 100% achter de human's
De gnome's weet ik niet eigenlijk hoe die er over denken, zullen wel druk zijn met hun thuis plaatsje.

Weet dat de Draneai het liever tegen de burning legion opnemen dan tegen horde, dit is voor hun een conflict wat klein is en totaal niet boeiend horde vs alliance, maar toch achter de alliance zullen staan.
De Worgen hebben het al tijden te voortduren dat de Undead / Forsaken hun aanvallen dus die zullen wel een hapje lusten van het gevecht.

En de Night elf's zijn net zoals de Tauren als het moet knokken ze wel maar ze zoeken liever andere uitgangen.
Maar dat er gewoon plekken zijn waar je als HORDE niet meer mag komen = wel shocking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Dit is waarom:

[...]

Ik vind Vol'Jin hier meer de badass hoor :D

----[edit]-----
Overigens is dit de transcriptie van een gesprek wat je middels een visioen oid te zien krijgt. Deze dialoog krijg je niet zelf te zien, maar het verklaart natuurlijk wel waarom de trolls en goblins zich buiten de stronghold van Org bevinden. Daarnaast is het nog allesbehalve zeker dat Cairne door Garrosh wordt vermoord. Daar is nog geen enkel teken voor gegeven.

[ Voor 34% gewijzigd door Blistimo op 11-05-2010 17:01 ]

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Blistimo schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 16:49:
[...]

Ya man ! we Trol's Aree Here for da serious business man !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 13:19
[...]

dumbass zou meer op z'n plaats zijn ja :P

edit:
Aangaande Garrosh btw

[ Voor 8% gewijzigd door garagaholic op 11-05-2010 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
garagaholic schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 16:58:
[...]

dumbass zou meer op z'n plaats zijn ja :P
nvm

[ Voor 3% gewijzigd door Mektheb op 11-05-2010 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Mektheb schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 16:44:
[...]

Maar dat er gewoon plekken zijn waar je als HORDE niet meer mag komen = wel shocking
Da's gewoon Blizzard's manier van de lag aanpakken. Alles weer verdelen over meerdere grote steden in plaats van iedereen op een kluitje in Dalaran. Ik had liever gehad dat ze de engine zouden aanpakken zodat spul dat buiten beeld is ook niet ingeladen hoeft te worden, maar goed, dat ben ik. :P

10 tegen 1 dat er iets vergelijkbaars gaat gebeuren bij de alliance.

[ Voor 6% gewijzigd door NMe op 11-05-2010 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Onder een steen, pad af, 4de grindbak rechts :P
Mektheb schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 16:44:
En de Night elf's zijn net zoals de Tauren als het moet knokken ze wel maar ze zoeken liever andere uitgangen.
Nouja, als Cairne wordt afgemaakt door Garrosh denk ik dat ze toch ook total war gaan :P
(stiekem hoop ik dat Varian hierachter zit, weer een reden om allies te footstompen :P).

Bloodelfs krijgen weer een bijrolletje :P (zolang ze maar die death-scar eens weghalen).
NMe schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 17:02:
Da's gewoon Blizzard's manier van de lag aanpakken. Alles weer verdelen over meerdere grote steden in plaats van iedereen op een kluitje in Dalaran. Ik had liever gehad dat ze de engine zouden aanpakken zodat spul dat buiten beeld is ook niet ingeladen hoeft te worden, maar goed, dat ben ik. :P
Erm, ze mogen toch alleen niet meer in de throne room? (athans, dat zegt Garrosh).

De training NPC's moeten daar dan ook weg neem ik aan (eerste kamer, shaman en druid dacht ik?).

[ Voor 26% gewijzigd door SinergyX op 11-05-2010 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
[...]

Nu je dat zo zegt geloof ik dat wel, maar aan de andere kant waar zouden ze dat moeten doen ?, bij de Gnomes ?

Ironforge zou dat denk ik niet gebeuren, stormwind ook niet...
Exodar is al dood, Darnassus weet ik ook niet kan alleen bedenken de worgen maar wie zouden er dan niet inmogen en wie wel ?,
huhm..

edit : @ hierboven, 100% zeker garrosh er voor zorgt ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Mektheb op 11-05-2010 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Daarnaast is het nog allesbehalve zeker dat Cairne door Garrosh wordt vermoord. Daar is nog geen enkel teken voor gegeven.
Zekerder is dat Cairne vertrokken is naar de Decolace en daar geholpen heeft om het dode gebied weer wat groei te geven in de natuur.
Als je goed gekeken hebt, heeft Blizzard nog enkel spoor laten zien dat de Worgen een district krijgen in Stormwind. Geen enkel screenshot van het nieuwe Stormwind van afgelopen week maakt dit duidelijk. Wellicht dus dat de Worgen een district krijgen in Darnassus ipv Stormwind.

[ Voor 38% gewijzigd door Zeror op 11-05-2010 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-06 13:49
[...]

Uiteindelijk zal de meerderheid wel in Dalaran z'n HS bewaren denk ik, zeker met alle portals . Tenzij ze ook in elke stad in Azeroth portals maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
RichardvdD schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 17:25:
[...]
Uiteindelijk zal de meerderheid wel in Dalaran z'n HS bewaren denk ik, zeker met alle portals . Tenzij ze ook in elke stad in Azeroth portals maken..
Dat is het slechtste wat Blizzard gedaan heeft als je het mij vraagt. Erg handig dat wel, maar slecht voor de gameplay. Waarom? Mensen Gamers zijn lui en daar had Blizzard dus geen gehoor aan moeten geven.

[ Voor 6% gewijzigd door Zeror op 11-05-2010 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Rakkerzero schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 17:29:
Dat is het slechtste wat Blizzard gedaan heeft als je het mij vraagt. Erg handig dat wel, maar slecht voor de gameplay. Waarom? Mensen Gamers zijn lui en daar had Blizzard dus geen gehoor aan moeten geven.
Blijft een ideale benchmark of je PC WoW een beetje kan draaien, gewoon op een drukke avond in Dalaran gaan rondhuppelen en kijken wat je framerate doet :+

Wees blij dat ze geen AH in Dalaran hebben gebouwd, dan waren alle steden gewoon leeg en Dalaran zwaar zwaar overbevolkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ze hadden nooit die Ah's van de steden moeten koppelen. Dat was echt de enige reden dat iemand toentertijd moest reizen. Toen eenmaal de Ah's gekoppeld waren aan elkaar werd er alleen nog maar 1 of 2 hoofdsteden gebruikt.

[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 11-05-2010 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
[...]

Idem met LFG, Summoning stone's overbodig. helemaal straks met je guild talent je de hele raid in 1x kan summonen.

Ach ja anders gaan de nieuwe wower's Q-Qen, en dan heb ik het over mensen die in de lichking begonnen met spelen. die hebben toch een heel andere kijk op de game als "de vanilla mensen" na mijn mening :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

SinergyX schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 17:33:
[...]

Blijft een ideale benchmark of je PC WoW een beetje kan draaien, gewoon op een drukke avond in Dalaran gaan rondhuppelen en kijken wat je framerate doet :+

Wees blij dat ze geen AH in Dalaran hebben gebouwd, dan waren alle steden gewoon leeg en Dalaran zwaar zwaar overbevolkt :P
Ajs je engineer bent is er wel degelijk een AH in Dalaran. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

[...]

Pardon? Ik heb helemaal geen zin om de hele tijd te reizen. Leuk hoor, die mooie wereld, maar na het questen in dat gebied heb ik het wel gezien. Op sommige stukken heb je gewoon 10 minuten reistijd waarin je niets kan doen. Daarvoor betaal ik toch niet? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-06 19:16

junglebeast

hier staat iets

Hmm CSI Stormwind.. In Cata dus

[ Voor 23% gewijzigd door junglebeast op 11-05-2010 17:43 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• khrin
Alhoewel mijn enige vanilla raiding AQ20 was, een beetje MC en heel veel, zelfs veel te veel UBRS. (Shield drop voor mijn warrior op 2e run!!!!), is het inderdaad zo dat er altijd veel qq is van de nieuwe generatie raiders.
Bij WOTLK waren de TBC'ers aant klagen over het verwijderen van attunments, dat alles easy was etc...

Het grappige is wel dat de meesten die klaagden nooit de laaste instance hebben gezien. (Ik ook niet, maar mij hoor je niet echt gemeend klagen)

Over vorige post en mensen op hun werk:
spoiler:
Link werkt nog op mijn werk voor plaatjes

[ Voor 16% gewijzigd door khrin op 11-05-2010 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Rakkerzero schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 17:35:
Ze hadden nooit die Ah's van de steden moeten koppelen. Dat was echt de enige reden dat iemand toentertijd moest reizen. Toen eenmaal de Ah's gekoppeld waren aan elkaar werd er alleen nog maar 1 of 2 hoofdsteden gebruikt.
Nee ik ga 13 euro per maand betalen om 50% van m'n tijd rond te huppelen in een veel te groot uitgestrekt plekje-in-the-middle-of-fooking-nergens, om even mijn flasks op de AH te gooien, of een quest in te leveren? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonsaiboom
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-03 15:07
Voor mensen die op zaterdagavond af en toe tijd over hebben en wel eens wat anders willen doen dan de zoveelste farmrun ergens of heroic, wil ik even wat pluggen voor het Undergeared project. Dit is georganiseerd door ene Gevlon. Deze guild houdt in dat we heroic blues only, en profession perks (dus wel epic engi helm, maar geen boe blacksmithing epics) proberen het wotlk content te clearen. Momenteel hebben we t/m toc10 leeg (yogg nog wel up, omdat we die +3 willen doen ipv +4) en gaan we volgende week proberen ICC10 te doen.

Omdat we ook de 25 varianten willen proberen te clearen, of iig zover mogelijk te komen, om een einde te maken aan de eindeloze "u need better gear lolz" discussies. De grote blokkades zijn vanzelfsprekend festergut en bql, maar goed, er komen nog wel wat buffs/nerfs aan voordat cataclysm komt.

Al met al, ik weet niet of jullie hiervan wisten, maar mensen die geinteresseerd zijn kunnen sowieso joinen. Raid invites gaan simpelweg op basis van "diegene die het beste is, gaat mee".

Hier is een linkje naar het blog dat erover gaat:

http://greedygoblin.blogs...k-gs-achie-or-no-inv.html

En nee, ik organiseer dit niet, ik speel slechts een kleine bescheide rol in die guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:57
Dat linken van de AH's was een verademing. Lomp getravel. Blij dat ze geen gehoor hebben gegeven aan die anti's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 359062

Iemand zin om met mij te RAFfen? Heb het ook al op mmo-champion en de WoW forums gepost. Hierzo staat wat ik te bieden heb in het engels:

I am looking to recruit someone on Jeadenar EU.

My name is Steven i am 17 years old, and im from The Netherlands. I speak english flawlessly incase you would like to use skype while leveling.

I want to play on the Horde side, since all my characters are there.

Things i can offer:
-Play everyday from 16.15 to 18.00 (dinner break 18.00 to 19.00) and play from 19.00 to 23.00+.
I have 5 level 80's and i know almost all quests on the horde side and leveling wouldn't be a problem. I have done RAF multiple times already with friends of mine and we leveled 1-80 in 2 weeks ( in a vacation that was).
-16 Slots bags x 4
-100g to start with
-My main has almost all glyphs so i can make those aswell
-LVL 20 Mount
-LVL 40 Mount
-LVL 60 Mount
-Dual-spec if i have enough money

If you are interested, add me on msn: negativ1337@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
Ook raar, Garrosh killed Cairne Bloodhoof, leider van Taurens, maar ze mogen nog wel Orgrimmar in, terwijl hij tegen de rest vrij weinig doet.

Als koe ga ik wel in Thunder Bluff bivakeren, het gras is daar veel groener!

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:02
Kaap schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 18:18:
Dat linken van de AH's was een verademing. Lomp getravel. Blij dat ze geen gehoor hebben gegeven aan die anti's :P
l2mage !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:55
Rakkerzero schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 17:35:
Tsja, sowiezo was een auction systeem van slechts enkele punten al een uiterst minimale vorm van marktwerking binnen een spel en met het linken is het zo'n beetje zo goed als geheel uit de wereld geholpen. Ook tegelijk daarmee heeft Blizzard zo'n beetje het laatste restje van exploration uit het spel geschrapt.

Dingen welk ze in nieuwere expansions nog verder wisten te overtreffen met de dalaran portals, LFG tool en niet te vergeten wat nog te komen valt.

Voor velen is WoW tegenwoordig weinig anders meer dan dalaran als lobby met portal naar AH map en visual chat interface terwijl je wacht op je match. Zit nog weinig anders meer bij :p. Grote andere delen van de wereld missen toch wel een beetje hun sfeer op het moment. Zeker in Kalimdor en Eastern Kingdoms ben ik bij een /who vaak de enige op een map of zo niet is het aantal vaak op 1 hand te tellen.

Hoop dat Blizzard daar in de toekomst verandering in zal proberen te brengen, want ook al wordt veel gemakkelijker gemaakt, is het wel jammer als dat ten koste gaat van het mmo gevoel in de wereld. Eventueel cross-server zones; ze doen toch al zoveel met cross-server en phasing, zal niet onmogelijk moeten zijn om ervoor te zorgen dat je phased in een instance van een map. Dus niet langer 100 realms met 5 spelers in bijv Feralas, maar 5 instances van Feralas met ieder 100 spelers op de map. Altijd leuk voor het sociale aspect van het spel, hoef je tenminste niet langer tegen een reeks bomen te praten tijdens levelen van een alt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-06 13:49
Weer de wekelijkse ICC25 pug gehad. Shield van BQL mogen ontvangen! Daarna voor het eerst Sindragosa gedaan, voor een paar mensen nieuw dus we hebben 3 tries gedaan en phase 2 werd uitgeleegd (plaatsing van de tombs om en om etc.). Volgende week gaat ze zeker neer! :D

En tja, WoW wordt wel allemaal veel makkelijker en handiger gemaakt. Aan de ene kant wel goed, maar aan de andere kant vind ik dat de balans er niet helemaal is. De éne fout wordt afgestraft met een raidwide wipe, terwijl de andere fout onopgemerkt blijft, terwijl iets 'juist' doen toch altijd even belangrijk moet zijn. Sommige spelers vervreemden helemaal van sommige bosses/instances omdat ze het zo outgearen, of er op rekenen dat de healer het wel voor ze kan fixen. Bijvoorbeeld de boss in HoS met de shock of sorrow. Echt NIEMAND die zich daar aan houdt of het uberhaupt snapt. Nou is dat wel een heel simpel voorbeeld maar ook in raids vind ik het soms superirritant als iemand zich niet aan de strategie houdt omdat hij of zij ervan uit gaat dat iemand anders het voor ze regelt. Zoals frozen orbs in VoA, de adds bij Putricide, de adds bij dreamwalker etc.
Dus niet langer 100 realms met 5 spelers in bijv Feralas, maar 5 instances van Feralas met ieder 100 spelers op de map. Altijd leuk voor het sociale aspect van het spel, hoef je tenminste niet langer tegen een reeks bomen te praten tijdens levelen van een alt.
Dat klinkt ook wel leuk ja. Want 90% van de zones is gewoon compleet uitgestorven.

[ Voor 74% gewijzigd door Divak op 12-05-2010 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

RichardvdD schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 00:13:

[...]
Dat klinkt ook wel leuk ja. Want 90% van de zones is gewoon compleet uitgestorven.
Toch zie ik dat liever niet. Brengt vast weer lag teweeg. We weten allemaal nog wel wat er gebeurde met de instance servers toen de nieuwe dungeon tool uitkwam... En vergeten we vooral ook even niet dat met je zo'n instanced zones elke keer als je een zone binnenloopt (of vliegt!) elke keer een laadscherm voor je neus krijgt omdat je van server wisselt? ;) Doe maar niet wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Laatst online: 12-06 23:47
Ja, zoals het nu is, is bv. Eastern Kingdoms 1 grote map file onderverdeeld in subzones.
Of blizzard zou heel veel kleine map files moeten maken voor elke zone met als nadeel zoals NMe als zei het telkens van instance/server wisselen
Of dat hele systeem zou op de schop moeten ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-12-2024
Nibbz schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 13:04:
[...]

ja ik weet hoe mijn spells werken dank u :)
Je moet riptide zien als een bonus als je bijv moet bewegen of wanneer je ff snel iemand moet toppen (bijv na een battleres of single target dmg van een boss zoals frostbolts van deathwhisper of wanneer deze persoon ergens alleen in de room staat).
Echter kan je bij een chainheal earthliving proccen, chained heal proccen. Deze kunnen op hun beurt trauma proccen + althors abascus. Verder krijg je op meer targets ancentral healing maar dat is niet altijd relevant. Die 0.4/0.5sec die je door je riptide wint op je chainheal weegt niet op tegen bovengenoemde + je global cooldown die je triggered "eet" deze versnelling ook weer op. Zie het als een leuke bonus.

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020

Vivaladen

SWC

maar wat gaat er dan met Thrall Gebeuren? heb berichten op wow.com gelezen dat hij niet de nieuwe Guardian gaat worden maar dat Med'an dat gaat worden,dat is trouwens de zoon van Medivh en Garona halforcen (wat opzicht best wel nasty is: een mens die het met een orc/draenei hybrid doet brrrrr :S )

en heb in die bladzijdes van de UK gamer die iemand een hele poos geleden hier gepost had gelezen dat er geruchten waren idd over Garrosh die Cairne Bloodhoof wacked en dat de zoon van Cairne een soort van stromannetje wordt van Garrosh,en dan nog een vastgebonden Thrall in een vrachtruim van een human schip?
mischien wel een familie lid van Blackmoore die zijn pet orc komt claimen haha

maar in pvp land worden dit zeer mooie tijden aangezien de horde en alliance straks lijnrecht tegenover elkaar komen te staan,en ik ben geen hordie maar geloof dat Garrosh niet echt geliefd is aan de andere kant,staan namelijk al diverse topics open met pissige hordies haha

maarja wat heeft die gast nou gepresteerd?hij leeft alleen op pappies roem geloof ik,hij kwam overigens wel voor in het boek : warcraft tides of darkness maar toen was ie ziek zwak en misselijk en heeft ie niet aan acties meegedaan.. geef mij Vol'jin maar dan haha die is oldschool! (warcraft 2)

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-06 10:19
Gisteravond weer een instance getanked op mijn DK.

Ik moet zeggen dat het vinden van een groep als tank wel super snal gaat :).

Random dungeon werd Nexus.

Ik ging dapper op pad, de pulls liepen aardig, maar na de mage boss lette de hunter in de party even niet op en liep midden in een groep mobs. Kan gebeuren. Ik probeer het nog snel over te nemen, maar een aantal zat al op de healer en anderen op de rest van de groep, gevolg healer (shaman) dood en de rest van de groep ook, alleen ik stond nog overeind. Ik dacht ik probeer het gewoonz o lang mogelijk vol te houde, elke mob die ik kill scheelt er weer eentje straks. Ik gebruikte mijn cooldowns en wist eerst een mob neer te krijgen, daarna nog een, intussen had de healer zijn self rez gebrukt en maakte ik de rest af. (Ging niet super snel, maar wel ik overleefde het).

Dat gaf wel een goed gevoel (en ook veel vertrouwen in mijn tank capaciteit). Maar omdat een van de groepsleden was doodgegaan verliet hiji maar meteen de groep (ach ja, dood gaan is ook zo erg).

Later in de instance nog een mooi misverstand gehad met de healer: we waren in dat gebied met die bomen en bloempjes enzo. De healer zegt: "brb" en meteen daarna "WC". Dus ik denk ook die zei in het verkeerde kanaal brb (chat kanaal ofzo, maar evenbezig met healen) dus ik pull de volgende groep. Bleek dus dat de helaer naar de wc was :D

Voor de DK ook nog wat saronite en cobaltgemined voor een aantal sukken tempered saronite armor (helm, bracers, waist, legs en boots) en voor Daunting Handguards".

Daarmee zou haar tank setje tot level 80 in elk geval goed op de rit moeten zijn.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
RichardvdD schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 00:13:
En tja, WoW wordt wel allemaal veel makkelijker en handiger gemaakt. Aan de ene kant wel goed, maar aan de andere kant vind ik dat de balans er niet helemaal is. De éne fout wordt afgestraft met een raidwide wipe, terwijl de andere fout onopgemerkt blijft, terwijl iets 'juist' doen toch altijd even belangrijk moet zijn. Sommige spelers vervreemden helemaal van sommige bosses/instances omdat ze het zo outgearen, of er op rekenen dat de healer het wel voor ze kan fixen. Bijvoorbeeld de boss in HoS met de shock of sorrow. Echt NIEMAND die zich daar aan houdt of het uberhaupt snapt. Nou is dat wel een heel simpel voorbeeld maar ook in raids vind ik het soms superirritant als iemand zich niet aan de strategie houdt omdat hij of zij ervan uit gaat dat iemand anders het voor ze regelt. Zoals frozen orbs in VoA, de adds bij Putricide, de adds bij dreamwalker etc.
Heb ik ook al een paar keer meegemaakt (in een guildrun of een pug). Ben je bij Saurfang, staat er 1 dps'er 100% van de tijd los te gaan op Saurfang om vervolgens vol trots een dps report te spammen. Goed zo knul, sta je eerste, heb je 10k+ dps gedaan, waarvan 0% op bloodbeasts... :F Ik speel zelf een dps class (hunter) en geloof me, doe er alles aan om elke druppel dps eruit te persen, maar niet ten koste van tactics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Vivaladen schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 08:58:
maar in pvp land worden dit zeer mooie tijden aangezien de horde en alliance straks lijnrecht tegenover elkaar komen te staan,en ik ben geen hordie maar geloof dat Garrosh niet echt geliefd is aan de andere kant,staan namelijk al diverse topics open met pissige hordies haha
Gezien de shizzle die binnen horde begint, vind ik de lijnrecht tegenover elkaar niet zo duidelijk. Orc leader ruzie met troll leader, tauren leader pleite, je hoort 0,0 van Forsaken en Bloodelfs, en dan krijg je nog de midgets die dan opeens anti-allies gaan worden? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
Gister weer lekker zitten wipen op sindragosa 25HC.
Echt bizar hoe mensen gewoon nog steeds kunnen falen met achter een iceblockje staan :S

oh ennuh lol @ mmo-champ , mietjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Pech voor de mensen die de Cataclysm screenshots nog niet gezien hebben. Blizzard heeft MMO-Champion verzocht alle content betreffende de Cataclysm Alpha te verwijderen van de site. We zullen dus helaas moeten wachten tot dit weer vrij wordt gegeven. Natuurlijk kun je in de tussentijd op zoek gaan naar sites die niet naar Blizzard geluisterd hebben en de content nog op hun site hebben staan.

Ikzelf heb de video die ik gisteren in de startpost gezet heb even lokaal opgeslagen op mijn PC. Mocht die verwijderd worden, kan ik hem proberen te reposten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Freaky Maus schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 14:51:
[...]

Je probeert nu in resto gear een goeie elemental te zijn als je het mij vraagt. Mijn shaman komt niet in raids behalve de weekly en loopt in betere gear voor elemental, gewoon door andere keuzes te maken. Zo kun jij nog de neck halen uit FoS Hc, de 232 T9 shoulders (vervang je mp5 voor haste). De bracers kun je die cloth laten maken, ok het is cloth maar de mail versie heeft weer mp5. De ring kun je die met spirit nemen van de vendor, deze heeft haste. En dan zo snel mogelijk de belt vervangen voor die 264 van de vendor.

In mijn vorige guild hadden we een raidende shaman, en die zat echt wel in de top wat betrefd damage. Lijkt me makkelijk zat met raiden, succes met gearen dan maar. :)
Even hier op terug komen, ben gister flink bezig geweest wat gear te vervangen.

Met 2 runs in FoS was de necklace voor mij, helaas nog geen trinket uit PoS. Verder de ring gehaald en nieuwe bracers laten craften (de leather variant heeft ook haste, was een stuk goedkoper om te maken dan de cloth variant).

Van 601 naar 745 base gegaan (armory), moet nu nog de shoulders en denk dat ik die trinket van pvp ga halen (128 haste), toch ruim 70 meer haste dan mijn setup en kom ik op 815 base.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
kowapanga schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 09:29:
Gister weer lekker zitten wipen op sindragosa 25HC.
Echt bizar hoe mensen gewoon nog steeds kunnen falen met achter een iceblockje staan :S

oh ennuh lol @ mmo-champ , mietjes :P
Terwijl deze techniek echt bij meerdere bosses zitten 8)

Ik heb op mijn rogue het eindelijk voor elkaar gekregen om m'n engineering te lvlen. Die zit nu op 405, dus ben nu de trotse bezitter van een echte legitieme Roflcopter! binnenkort eventjes naar de 435 voor m'n wyrmhole generator, altijd makkelijk voor bv de Tournament quest's als je eventjes in Howling fjords moet zijn.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

SinergyX schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 09:24:
[...]

Gezien de shizzle die binnen horde begint, vind ik de lijnrecht tegenover elkaar niet zo duidelijk. Orc leader ruzie met troll leader, tauren leader pleite, je hoort 0,0 van Forsaken en Bloodelfs, en dan krijg je nog de midgets die dan opeens anti-allies gaan worden? :?
ja je hebt gelijk maar ik denk dat het weer back to the roots of warcraft 1 zal gaan dan haha "Warcraft Orcs and Humans" :P

vind het trouwens een beetje vaag worden rond sylvanas windrunner aangezien toen de lichking(arthas versie) gedood werd haar levensdoel verdween (wraak op arthas) zal ze een nieuw doel vinden ergens in Gilneas?

maarja zoals Rakkerzero al poste zal Vol'jin erbij zijn als Garrosh valt als leider puur om hem te mollen dus denk dat ie gewoon netjes de horde zal blijven dienen,en voor de taurens zal de zoon van cairne prima als stromannetje gaan werken..

goblins weet ik nog niet die gaan natuurlijk voor de profit :P en de Belfs is idd ook nog een vraagstuk,undead zullen voornamelijk gaan vechten in en rondom Gilneas tegen de worgen .

(Viv hoop stiekem op een gevecht van leven op dood tussen King varian en Warchief Garrosh als wraak op het vermoorden van Jaina "Orc Lover" Proudmoore die is nu ook wel uitgespeeld haha)

(p.s. dit is uiteraart puur fictief,zijn nergens aanwijzingen dat jaina gaat hemelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Laatst online: 10-06 20:25
jaina is toch ook degene die een rol speelde in Mount Hyjal raid instance? aangezien we weer mount hyjal ingaan, bestaat de kans dat ze nog leeft :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

patrickos85 schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 09:59:
jaina is toch ook degene die een rol speelde in Mount Hyjal raid instance? aangezien we weer mount hyjal ingaan, bestaat de kans dat ze nog leeft :p
ja ze leeft ook nog hoor en er zijn geen aanwijzingen dat ze dood gaat,was fictief haha
jaina is tevens de gouveneur van Theramore island waar ze een wapenstilstand voor elkaar heeft gebokst met Thrall ..daarnaast was zij ook de spelbreker tijdens de battle of the undercity waar ze iedereen naar hun eigen stad teleporteerde en was ze te zien in meerdere instances :)

ook heeft ze een relatie gehad met arthas toen ie nog arthas was :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Varian, thrall, garrosh, Jaina.. lijkt wel op een human vs orcs 'back to the roots' principe.

Die vechten het maar lekker uit, ik ben veel meer benieuwd wat Forsaken en Bloodelfs gaan doen, nu het hele scourge probleem is afgelopen. Zeker Sylvanas moet weer een nieuw doel hebben, die kan geen haat jegens humans hebben lijkt me, omdat Fogrim haar heeft geholpen met een whoopen van LK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• khrin
psychodude schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 23:04:
[...]

Hoop dat Blizzard daar in de toekomst verandering in zal proberen te brengen, want ook al wordt veel gemakkelijker gemaakt, is het wel jammer als dat ten koste gaat van het mmo gevoel in de wereld. Eventueel cross-server zones; ze doen toch al zoveel met cross-server en phasing, zal niet onmogelijk moeten zijn om ervoor te zorgen dat je phased in een instance van een map. Dus niet langer 100 realms met 5 spelers in bijv Feralas, maar 5 instances van Feralas met ieder 100 spelers op de map. Altijd leuk voor het sociale aspect van het spel, hoef je tenminste niet langer tegen een reeks bomen te praten tijdens levelen van een alt.
... BAM! Cheap shot op mijn Shaman, trinket, ghost wolf, wolves, etc... tot ik einde van zone bereik.
Loading Screen
Escaped

Zone borders functioneren dan als een aggro reset, pvp escape van diegene met de snelste computer voor het loading screen?
Het andere is om hele contintenten te instancen, maar een hele battlegroup in Oggrimar of Ironforge, maakt het leven er niet beter op.

Ik snap ook niet wat er zoo moeilijk is aan reizen? Je zegt dat het gemakklijker gemaakt wordt? Maw een flightpath nemen en naar de wc gaan, daarna op een boot stappen en alt tabben om een ander muziekje op te zetten wordt als moeilijk gezien?

Het punt van mensen in de wereld ben ik wel mee eens, maar ik denk dat ze met de volgende punten in the Cataclysm daar wel verbetering in brenging via:
- Instances moeten ontdekt worden voor je LFG ervoor kunt gebruiken
- Veel nieuwe gebieden bevinden zich in de twee oude continenten
- Heel veel quests worden verandert doordat Deathwing een beetje Simcity desasters op ons los liet. Dit laaste betekent ook een beetje het volgende: Waarom zou ik een alt levelen terwijl er in Cata allemaal nieuwe quests te doen zijn ipv de gewone sleur?
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.