Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 217 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 46.572 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
khrin schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 10:23:
[...]

... BAM! Cheap shot op mijn Shaman, trinket, ghost wolf, wolves, etc... tot ik einde van zone bereik.
Loading Screen
Escaped

Zone borders functioneren dan als een aggro reset, pvp escape van diegene met de snelste computer voor het loading screen?
Het andere is om hele contintenten te instancen, maar een hele battlegroup in Oggrimar of Ironforge, maakt het leven er niet beter op.

Ik snap ook niet wat er zoo moeilijk is aan reizen? Je zegt dat het gemakklijker gemaakt wordt? Maw een flightpath nemen en naar de wc gaan, daarna op een boot stappen en alt tabben om een ander muziekje op te zetten wordt als moeilijk gezien?

Het punt van mensen in de wereld ben ik wel mee eens, maar ik denk dat ze met de volgende punten in the Cataclysm daar wel verbetering in brenging via:
- Instances moeten ontdekt worden voor je LFG ervoor kunt gebruiken
- Veel nieuwe gebieden bevinden zich in de twee oude continenten
- Heel veel quests worden verandert doordat Deathwing een beetje Simcity desasters op ons los liet. Dit laaste betekent ook een beetje het volgende: Waarom zou ik een alt levelen terwijl er in Cata allemaal nieuwe quests te doen zijn ipv de gewone sleur?
Het mooie is van WoW dat het allemaal seamless is, als ze dit gaan aanpassen wordt het guildwars.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Waarom zou ik een alt levelen terwijl er in Cata allemaal nieuwe quests te doen zijn ipv de gewone sleur?
Waarom zou je nu raiden terwijl je het ook kan doen later met een 30% buff later? Waarom zou je uberhaupt nu spelen als je toch alles in 85 vervangt?

edit: toch maar even toevoeging om de post wat leuker te maken ;)

Lief dagboek... Eergister 11/12 HM ICC10 gecleared, gisteren LK met 30 stacks achievement... hopelijk binnen een weekje of 2 de rest van de glory achievements O+

[ Voor 30% gewijzigd door Inferno op 12-05-2010 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180475

Inferno schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 10:34:
[...]
Waarom zou je nu raiden terwijl je het ook kan doen later met een 30% buff later? Waarom zou je uberhaupt nu spelen als je toch alles in 85 vervangt?
Amen to that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:26
Dag allemaal,

Ik heb na lange tijd weer mijn account geactiveerd. Ik ben niet de persoon die uren lang kan raiden en dat is waarschijnlijk ook de reden dat ik zodra ik 80 ben mijzelf ga vervelen omdat ik afhankelijk wordt van anderen.

Ik heb een 80 paladin en een 80 death knight. Tijdens het levelen nooit bezig geweest met achievements. Ik heb nu wat BOA items gekocht en een paladin en een rogue aangemaakt. Weet nog niet met welke ik verder ga. Doel is nu langzaam levelen, exploren, proffs levelen en in low lvl bg proberen alle achievements te halen. Waarom low level, stukken makkelijker en met de boa items ben je toch vrij sterk in vergelijking met veel andere low level chars.

Waarschijnlijk wordt het mijn rogue, heb er wel een hekel aan dat je met non-healing classes meestal ten dode bent opgeschreven zodra je een aantal debuffs krijgt.

Paladin is altijd een van mijn favoriete classes geweest, maar leveling is echt hell (judgement en auto attack) low level dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Nibbz

Postmaster General

Aangezien Cataclysme terug gaat naar de roots...is het dan straks ook weer mogelijk om een elite te kiten naar Stormwind en dat die elite daar havok creëerd? heb dat ooit gezien op een filmpje. Een of andere elite (leek op Malganis) werd gekite (van de blasted lands ofzo) naar stormwind.. waar hij dus iedereen kilde (mensen kregen ook een of andere debuff op zich, die ze weer doorgaven waarna iedereen dood ging in SW).

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-06 10:02
Nibbz schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 10:44:
Aangezien Cataclysme terug gaat naar de roots...is het dan straks ook weer mogelijk om een elite te kiten naar Stormwind en dat die elite daar havok creëerd? heb dat ooit gezien op een filmpje. Een of andere elite (leek op Malganis) werd gekite (van de blasted lands ofzo) naar stormwind.. waar hij dus iedereen kilde (mensen kregen ook een of andere debuff op zich, die ze weer doorgaven waarna iedereen dood ging in SW).
Doomlord Kazzak was dat, en die verschuild zich nu in Helfire in Outland.
Dus of het kan weet ik niet :P

edit het filmpje
http://www.youtube.com/watch?v=Jl0VWJdE01M

[ Voor 4% gewijzigd door Mektheb op 12-05-2010 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Dt was destijds in classic met patch voor Naxxramas ^^ en ja daar zijn VEEL mensen van overleden.

Als het goed is bedoel jij 1 van de demons uit blasted lands die ernaar toe gekyte was :p Er zijn wel meerdere mobs naar Stormwind gehaalt hehe.

Wat ook zou kunnen is dat jij het einde van de Closed Beta bedoeld van WoW in November of December 2004 ( kan ook wel januari 2005 zijn.. maar dat weet ik niet precies meer )

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020

Vivaladen

SWC

KraveN schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 10:41:
Paladin is altijd een van mijn favoriete classes geweest, maar leveling is echt hell (judgement en auto attack) low level dan.
ja haha ik ken het,gaan ze ook veranderen,zag namelijk in de pally changes dat ze Crusader strike beschikbaar gaan maken vanaf het begin,ook leuk in low lvl bg's haha

zat er eerst over te denken om ook een twink te gaan maken maar aangezien je nu in een aparte bracket komt als je je XP vastzet kan je lekker lang gaan wachten tot er genoeg twinks zijn voor een potje wsg

maar low lvl bg is fun en je krijgt er ook nog xp voor maarja voornamelijk levelende mensen die ff een potje bg tussendoor doen dus kwa gear hoef je niet veel te verwachten,geloof dat als je rond de lvl 30 bent je de eerste items met honor kan kopen (die gnome vendor die ook tabards en potions verkoopt en de vendors van wsg,ab en av natuurlijk maar dat is ff reizen )

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 20:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mektheb schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 10:51:
[...]

edit het filmpje
Leuke reactie in dat filmpje:
Notice how different all the high level chars look, not like the uniform mass that you have today, where every class and character look alike thanks to poor design.

Beetje heeft hij wel weer gelijk, het is bijna allemaal T9/10 gear en de non-tier gear (emblems) zijn identieke looks.

Kon je vroeger dat ook niet doen met een doomguard van warlock? (die summon ritual).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Vivaladen schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 10:56:
[...]

ja haha ik ken het,gaan ze ook veranderen,zag namelijk in de pally changes dat ze Crusader strike beschikbaar gaan maken vanaf het begin,ook leuk in low lvl bg's haha

zat er eerst over te denken om ook een twink te gaan maken maar aangezien je nu in een aparte bracket komt als je je XP vastzet kan je lekker lang gaan wachten tot er genoeg twinks zijn voor een potje wsg

maar low lvl bg is fun en je krijgt er ook nog xp voor maarja voornamelijk levelende mensen die ff een potje bg tussendoor doen dus kwa gear hoef je niet veel te verwachten,geloof dat als je rond de lvl 30 bent je de eerste items met honor kan kopen (die gnome vendor die ook tabards en potions verkoopt en de vendors van wsg,ab en av natuurlijk maar dat is ff reizen )
LvL 70 xpvastzet bracket AV = 61/70
alleen WSG / EOTS / AB kom je in een apparte bracket van 70/79 maar niet voor AV.

Mijn pally is nu 69 bijna 70 en ik kom genoeg twinks in av tegen met full brutal etc, ik ga het zelfde doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
SinergyX schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 10:57:
[...]

Leuke reactie in dat filmpje:
Notice how different all the high level chars look, not like the uniform mass that you have today, where every class and character look alike thanks to poor design.

Beetje heeft hij wel weer gelijk, het is bijna allemaal T9/10 gear en de non-tier gear (emblems) zijn identieke looks.

Kon je vroeger dat ook niet doen met een doomguard van warlock? (die summon ritual).
Ja maar dat was geen elite, dus die was vrij snel dood. Het was wel een lastige mob though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05-2023
Nee mechanics zijn gewijzigd ook in instances.. denk niet dat ze dat terugveranderen.. Het werkte vroegah omdat 1 pullde en agro nam.. AoE debuff op omstanders waardoor hun ook agro pakte.. De AoE debuff genereerd geen agro meer ook AoE damage niet.. Dus iemand moet hem eerst aanvallen om hem daar te houden.. Anders is het pathreset..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

SinergyX schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 10:57:

dat kan nog steeds :) moet je wel een questline voor volgen waar je Dire maul in moet (gewoon dood gaan bij de achterdeur en vervolgens door de deur heen lopen en ressen) en in winterspring..als je de summon spell doet gaat er echter niet meer iemand random dood maar verliest hij/zij alleen een dot HP..
Mektheb schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 10:58:
[...]

LvL 70 xpvastzet bracket AV = 61/70
alleen WSG / EOTS / AB kom je in een apparte bracket van 70/79 maar niet voor AV.

Mijn pally is nu 69 bijna 70 en ik kom genoeg twinks in av tegen met full brutal etc, ik ga het zelfde doen
ooow verek haha dat wist ik niet,heb alleen getest als een lvl 19 twink :) maar dat kost je ook nog wel ff brutal scoren,tenzij je het samen met een bevriend team doet natuurlijk :) anders sta je vet lang te wachten maarja dat verschilt ook weer per Battlegroup..vond Brutal trouwens niet zo heel vet eruitziet op mn pally,vond S3 mooier met dat cirkeltje boven mn hoofd en die bling bling shoulders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Vivaladen schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 11:05:
[...]

dat kan nog steeds :) moet je wel een questline voor volgen waar je Dire maul in moet (gewoon dood gaan bij de achterdeur en vervolgens door de deur heen lopen en ressen) en in winterspring..als je de summon spell doet gaat er echter niet meer iemand random dood maar verliest hij/zij alleen een dot HP..

[...]

ooow verek haha dat wist ik niet,heb alleen getest als een lvl 19 twink :) maar dat kost je ook nog wel ff brutal scoren,tenzij je het samen met een bevriend team doet natuurlijk :) anders sta je vet lang te wachten maarja dat verschilt ook weer per Battlegroup..vond Brutal trouwens niet zo heel vet eruitziet op mn pally,vond S3 mooier met dat cirkeltje boven mn hoofd en die bling bling shoulders
Ik ook :)
Daarom ga ik voor gewoon Tier 6 met Sunwell wapens en attributen.
Vervolgens gewoon lvl 80 epic gems erin, muhaha
En lekker healen :D en knokken tegelijk

Call to arms krijg je zoiezo arena punten van, maar je kan ook gewoon een arena team maken en elke week 10 matches spelen lekker boeiend 1vs2 je krijgt teminste punten duurt ff maar je kan wel zo een tof wapen of shield of iets krijgen.
Ach ik zie het al eerst maar is 70 worden en dan mensen optrommelen voor een BT / MH run.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Vivaladen schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 11:05:
Ik heb er ooit 1 gehad via Curse of Doom, 60 seconde wachten tot die spell dmg doet, moet dan ook nog de killende damage zijn :P Ze zijn inderdaad niet zo sterk :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:24

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

SinergyX schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 11:12:
[...]

Ik heb er ooit 1 gehad via Curse of Doom, 60 seconde wachten tot die spell dmg doet, moet dan ook nog de killende damage zijn :P Ze zijn inderdaad niet zo sterk :P
Hehe ja dat heb ik ook een keer gehad, in een raid... kans is klein natuurlijk dat je curse of doom precies de dmg doet die een 25 mans raid boss sloopt, dus valt niet te timen. Is wel erg grappig, boss gaat plat en er popt een doomguard, die echt compleet wasted is omdat het de laatste boss van de raid is. :X Hele raid: "LOL"

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180475

[...]

edit het filmpje
Epische shizzle <3
Kan me nog goed heugen dat ze die adds van Lethon naar Orgrimmar kite :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Nu online

Nibbz

Postmaster General

Anoniem: 180475 schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 11:27:
[...]

Epische shizzle <3
Kan me nog goed heugen dat ze die adds van Lethon naar Orgrimmar kite :P
vanilla wow heerscht zoo hard.. echt balen dat ik het gemist heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mberendsen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-07-2013
[...]

edit het filmpje
haha jaaah dat soort dingen zijn altijd leuk >:)

Hakkar Destroys Orgrimmar ook zo'n leuk iets uit de oude doos xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strikeman225
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 29-05 10:34
Gisteren ICC10HC. Ook nog Sindragosa en Putricide gister neer. 11/12 10HC. Net zo veel als 25m progression 8)7 . Deze week 4 nieuwe bosses op 10m hc (council, dreamwalker, sindragosa, putricide). Daarbij hadden we nog 30 tries over toen we aan LK 10hc begonnen. We hebben voor de lol wat dingen geprobeerd, alleen we konden hem nog niet over P1 pushen.
Toen op normal gezet en ge1shot, echt lame tbh.

We zaten met ons 10m team al te speculeren: Wat gaat als eerste neer: 25m normal LK of 10m heroic LK...

"For me there's only one music: good music" || WoW: Kazzak: Isímode (100 Pala); Al'Akir: Lolalock (90 Lock), Strikeman (Mage), Sherpepunt(Warrior), Dadruid(Druid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

SinergyX schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 11:12:
[...]

nou ik heb hem op mn lock alt van lvl 80 met best crappy gear en stuurde hem in wintergrasp achter een hunter aan die onderwater elementals aan het farmen was (voor die quest denk ik)

en hij maakte hem gewoon helemaal af,leuke van die pet is dat doordat demonlogy talents/spells er niet op werken iets sterker is gemaakt,gebruik hem meestal in av ofzo dan kan je die summon spell doen (beter dan CoD op konijntjes spammen) minder leuk is dat er een flinke CD op zit en je er een reagent voor nodig hebt..

hij heeft verder wel leuke spells (beetje vanalles wat inclusief een AOE/rain of fire spell)

vooral in pvp kan ie nog wel eens leuk uit de hoek komen omdat je hem vrijwel niet tegenkomt,laat als ik op mn lock alt zit ook vaak een infernaltje vallen op de meute in wg..maarja lock is meer een disenchant whore

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-06 22:30
Doomlord Kazzak waar je vermoedelijk naar refereert is een random spawn die spawnt bij de ingang van de grote steden. Volgens mij bij de release van TBC spawnde hij op willekeurige plekken. Bij elke kill die hij maakt gaat zijn health omhoog.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
HawVer schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 12:15:
[...]

Doomlord Kazzak waar je vermoedelijk naar refereert is een random spawn die spawnt bij de ingang van de grote steden. Volgens mij bij de release van TBC spawnde hij op willekeurige plekken. Bij elke kill die hij maakt gaat zijn health omhoog.
Nope :)

Doomlord kazzak zat in de blasted lands dus iemand heeft hem helemaal gekite naar SW.
Nu staat hij in Hellfire in outland.
Doom Lord Kazzak is a level ?? (boss) elite demon located at the Throne of Kil'jaeden, a mountain on the northern edge of Hellfire Peninsula in Outland. Originally known just as Lord Kazzak, he was once located in the Tainted Scar in the Blasted Lands. However, Kazzak found an artifact to reopen the Dark Portal and traveled through the portal to Outland, where he now commands the Burning Legion's war effort in Outland in the name of his master, Kil'jaeden. Lord Kazzak's replacement on Azeroth after the re-opening of the Dark Portal is Highlord Kruul, one of Kazzak's minions.

He hits decently geared tanks for 7000-11000, and anyone else doesn't really stand a chance.
zie ook mijn filmpje en meerdere op youtube's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shin_Alu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:12

Shin_Alu

Ranger/Ninja

HawVer schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 12:15:
[...]

Er was een andere Doomlord die inderdaad rondliep rond de TBC release. Maar hiervoor hebben mensen het één en ander richting steden lopen pullen, waaronder inderdaad Kazzak. Verder had je daar nog andere mobs die alleen dood konden door de steen te slopen vlak naast hun als ze bijna dood waren. Maar dat lukt dus niet als je ze naar Stormwind haalt :)
Dan had je dus guards die op een onsterfelijke koe liepen in te hakken totdat een GM het doorhad.

Taru tossing moet een olympische sport worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Shin_Alu schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 12:20:
[...]

Er was een andere Doomlord die inderdaad rondliep rond de TBC release. Maar hiervoor hebben mensen het één en ander richting steden lopen pullen, waaronder inderdaad Kazzak. Verder had je daar nog andere mobs die alleen dood konden door de steen te slopen vlak naast hun als ze bijna dood waren. Maar dat lukt dus niet als je ze naar Stormwind haalt :)
Dan had je dus guards die op een onsterfelijke koe liepen in te hakken totdat een GM het doorhad.
Met zulke mensen was je blij in classic :P kon je lekker je weaponskill trainen hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:09
Hehe goede oude tijden! Je had ook een draak in Blasted Lands die je naar SW kon kiten als hunter. En Hakkar's ziekte was ook een goede grap totdat het gepatched werd. Ziekte op je pet gooien en dismissen dan HS naar een stad en pet weer summonen in een AH.

De grap met Kazzak was dat hij healde voor iedere speler die dood ging; dus het was in een stad vrijwel onmogelijk om hem neer te krijgen. De AoE shadowbolts zorgen namelijk dat er wel genoeg mensen dood blijven gaan :)

Maar goed, Blizzard heeft wel geleerd van dit soort fouten dus ik vermoed niet dat we het terug zullen zien in Cata. Sowieso lijken ze een beetje uitgekeken op het concept van world bosses wat ik op zich wel jammer vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xiD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:26

xiD

12345

Prachtig was dat die Outdoor World Bosses.. Zie ook;
http://tweakers.net/nieuw...or-world-of-warcraft.html

67890

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Morrar schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 12:34:
Hehe goede oude tijden! Je had ook een draak in Blasted Lands die je naar SW kon kiten als hunter. En Hakkar's ziekte was ook een goede grap totdat het gepatched werd. Ziekte op je pet gooien en dismissen dan HS naar een stad en pet weer summonen in een AH.

De grap met Kazzak was dat hij healde voor iedere speler die dood ging; dus het was in een stad vrijwel onmogelijk om hem neer te krijgen. De AoE shadowbolts zorgen namelijk dat er wel genoeg mensen dood blijven gaan :)

Maar goed, Blizzard heeft wel geleerd van dit soort fouten dus ik vermoed niet dat we het terug zullen zien in Cata. Sowieso lijken ze een beetje uitgekeken op het concept van world bosses wat ik op zich wel jammer vind.
Inderdaad erg jammer, zo heb ik die reus in northrend ook nooit gekilled omdat ik het nut er niet van in zie !

World PvP world Bosses, gief !
Meer ganken meer loot en meer lore en spanning :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

Nu we toch een beetje in die richting zijn weet ik ook nog wel een leuke hehe

kan iemand zich nog die Corrupted Blood plague herinneren waarbij bijv een hunter due debuff/ziekte op zijn pet liet komen en hem vervolgens dismisde om er in een major city weer bij te fluiten?

dat was echt leip haha die ziekte sprong over op iedereen die een beetje in de buurt was en hij was zwaar dodelijk hehe beetje net als die Scourge event waarbij iedereen in ghouls veranderde en dat was nog een "Setback" vergeleken met Corrupted blood uit ZG (wel generfed nu,kan je niet meer buiten de instance meenemen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-06 19:16

junglebeast

hier staat iets

Dat pre TBC event was Highlord Kruul.. die dan bij bepaalde steden spawnde..

http://www.youtube.com/watch?v=wRtEGQax-CU

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hox
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:43

Hox

Bij mij thuis is het even geen WoW. Gister werd mijn broertje gehacked terwijl die aan het spelen was. Snel alle wachtwoorden veranderen en gelukkig heeft de hacker alleen nog maar kunnen spammen in trade. Hij kreeg een 3 uur ban hiervoor. Straks de mac maar weer even opnieuw installeren omdat ik denk dat het daar niet goed zit.

Hackers :'(

Ik vind het eigenlijk niet erg dat mmo-champion alle info over Cataclysm weg moet halen. Het liefst wil ik er zo weinig mogelijk over lezen zodat straks bij de launch alles nieuw voor me is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Hox schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 12:56:
Bij mij thuis is het even geen WoW. Gister werd mijn broertje gehacked terwijl die aan het spelen was. Snel alle wachtwoorden veranderen en gelukkig heeft de hacker alleen nog maar kunnen spammen in trade. Hij kreeg een 3 uur ban hiervoor. Straks de mac maar weer even opnieuw installeren omdat ik denk dat het daar niet goed zit.

Ik vind het eigenlijk niet erg dat mmo-champion alle info over Cataclysm weg moet halen. Het liefst wil ik er zo weinig mogelijk over lezen zodat straks bij de launch alles nieuw voor me is.
Oh minder man, bij ons laatst ook iemand in ons guild. Hij speelde, DC'd en wil opnieuw inloggen, gehacked..... erg raar hoe ze dat voor elkaar krijgen. Gelukkig voor hem was er alles snel weer hersteld, alleen wel zijn gold weg

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• khrin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-07-2012
Ook had Kazzak zoiets als Deathbringer Saurfang, dat hij healde als hij iemand doode. Met een oneindige guardspawn en characters onder level 60 was hij dus constant topped off door zijn eigen damage.
(Als ik het me goed herriner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Thorval schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 13:03:
Oh minder man, bij ons laatst ook iemand in ons guild. Hij speelde, DC'd en wil opnieuw inloggen, gehacked..... erg raar hoe ze dat voor elkaar krijgen. Gelukkig voor hem was er alles snel weer hersteld, alleen wel zijn gold weg
Compromised, je wordt nooit 'gehacked' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
SinergyX schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 13:07:
[...]

Compromised, je wordt nooit 'gehacked' :P
Als je ooit nog een lading authenticator's haalt pm me ff :D, moet er nogsteeds 1 hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Hox schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 12:56:

Dacht dat mac geen virussen had? :P wel lastig inderdaad. Maar meestal heb je dan gewoon je eigen gegevens ergens ingevuld ( zie random mailtjes die ik dagelijks ook 20x binnenkrijg om m'n account te verifieren.. ja vast ).

Wel irritant al die mailtjes, gelukkig vraagt blizzard je nooit om ergens in te loggen om iets te verifieren, dus dergelijke bullshit filter je er snel genoeg uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hox
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:43

Hox

Haha, Ondanks dat het anders zou moeten heten weet wel iedereen wat ik bedoel :D Die authenticator zou ook wel een goede zijn. Heb er geen één omdat het 5 jaar goed gaat. Toch maar even kijken of zo op voorraad zijn.

Zijn er eigenlijk keyloggers voor de mac? Iedereen geeft Windows altijd wel de schuld, maar hij speeld bijna altijd op de macbook dus ik denk dat het daar is gebeurd.
Dakreal schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 13:13:
[...]
Dacht dat mac geen virussen had? :P wel lastig inderdaad. Maar meestal heb je dan gewoon je eigen gegevens ergens ingevuld ( zie random mailtjes die ik dagelijks ook 20x binnenkrijg om m'n account te verifieren.. ja vast ).

Wel irritant al die mailtjes, gelukkig vraagt blizzard je nooit om ergens in te loggen om iets te verifieren, dus dergelijke bullshit filter je er snel genoeg uit.
Op die linkjes over gewonnen prijzen, acties of andere zo genaamde Blizzard dingen reageren we al nooit omdat het meteen naar problemen stinkt.

[ Voor 46% gewijzigd door Hox op 12-05-2010 13:16 . Reden: aanpassing na plaatsing reactie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55165

eeek.. begint weer te kriebelen.. ben al 1 tot 1,5 jaar ofzo gestopt maar al mijn vrienden zijn weer zon beetje begonnen .. maar mijn grootste fout: Dit topic doorlezen en dan de vette verhalen van vroeger vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Strikeman225 schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 12:00:
Gisteren ICC10HC. Ook nog Sindragosa en Putricide gister neer. 11/12 10HC. Net zo veel als 25m progression 8)7 . Deze week 4 nieuwe bosses op 10m hc (council, dreamwalker, sindragosa, putricide). Daarbij hadden we nog 30 tries over toen we aan LK 10hc begonnen. We hebben voor de lol wat dingen geprobeerd, alleen we konden hem nog niet over P1 pushen.
Toen op normal gezet en ge1shot, echt lame tbh.

We zaten met ons 10m team al te speculeren: Wat gaat als eerste neer: 25m normal LK of 10m heroic LK...
Tijd om wat dead weight te droppen uit je guild als je tussen 25m normal LK of 10m heroic LK moet tossen... Maar goed, aangezien je niet verder dan P1 heroic komt is het waarschijnlijk wat genuanceerder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Hox schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 13:14:
Haha, Ondanks dat het anders zou moeten heten weet wel iedereen wat ik bedoel :D Die authenticator zou ook wel een goede zijn. Heb er geen één omdat het 5 jaar goed gaat. Toch maar even kijken of zo op voorraad zijn.

Zijn er eigenlijk keyloggers voor de mac? Iedereen geeft Windows altijd wel de schuld, maar hij speeld bijna altijd op de macbook dus ik denk dat het daar is gebeurd.
Draai je MacOsX en Windows in dual boot? Dan heb je heel snel een virus aan je broek op een Mac...
Dakreal schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 13:13:

en eh ja er bestaan wel degelijk keyloggers en virussen voor Mac. Komen er ook steeds meer bij omdat de Mac tegenwoordig enorm populair is en hierdoor dus meer gebruikers heeft. (Nog wel altijd een druppel op een gloeiende plaat vergeleken bij Windows)

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Nu online

Nibbz

Postmaster General

mobile Authenticator werkt ook perfect (hier Android gebruiker).. En die is ook nog eens gratis ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Het is vast vaker voorbij gekomen, maar ik kan helaas geen goed antwoord vinden.

Eergisteren heb ik de trial gedownload en ik zag dat ik alleen kon kiezen tussen Pacific, North america enz. Kennelijk kon ik daar kiezen voor Europe, door op What is my region? te klikken. Daar is het nu te laat voor.

Ik heb nu dus een US account, maar ik wil graag een EU account. Nu zou ik een nieuw account kunnen maken, maar dan moet ik dat op een ander e-mailadres doen en dat doe ik liever niet. Is er een mogelijkheid om dit om te zetten? Ik ben van plan om vanavond te upgraden naar een full account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Om te zetten niet, je zou een RAF kunnen nemen op je mailadres, de code ervoor gebruiken in je battle.net account (add a game).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
saviour schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 13:48:
Het is vast vaker voorbij gekomen, maar ik kan helaas geen goed antwoord vinden.

Eergisteren heb ik de trial gedownload en ik zag dat ik alleen kon kiezen tussen Pacific, North america enz. Kennelijk kon ik daar kiezen voor Europe, door op What is my region? te klikken. Daar is het nu te laat voor.

Ik heb nu dus een US account, maar ik wil graag een EU account. Nu zou ik een nieuw account kunnen maken, maar dan moet ik dat op een ander e-mailadres doen en dat doe ik liever niet. Is er een mogelijkheid om dit om te zetten? Ik ben van plan om vanavond te upgraden naar een full account.
Kun je niet gewoon een EU-box kopen? volgens mij kun je vanalles onder je Battle.Net account hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Dus ik zou WOW op DVD kunnen kopen in de winkel, dat is dan een EU versie neem ik aan, en deze kunnen kopelen aan mijn trial account? Dan zou ik gewoon op de EU servers kunnen spelen?

Als ik zou upgraden via de site, pakt hij dan automatisch de US versie of kan ik dan nog een region kiezen?

[ Voor 23% gewijzigd door saviour op 12-05-2010 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

saviour schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 13:48:

Denk dat je je EU acount gewoon ook op hetzelfde email adres kan doen hoor! ik heb ook 2 acounts (voor de raf mount) op 1 email adres vergeet alleen niet ff je trial op de juiste wow site aan te maken want je hebt een US en een EU site namelijk..

kan je hem niet zo gauw vinden google ff world of warcraft europe dan kom je gelijk op de juiste site uit,werkt hetzelfde voor de armory btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:38
khrin schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 10:23:
Het punt van mensen in de wereld ben ik wel mee eens, maar ik denk dat ze met de volgende punten in the Cataclysm daar wel verbetering in brenging via:
- Instances moeten ontdekt worden voor je LFG ervoor kunt gebruiken
- Veel nieuwe gebieden bevinden zich in de twee oude continenten
- Heel veel quests worden verandert doordat Deathwing een beetje Simcity desasters op ons los liet. Dit laaste betekent ook een beetje het volgende: Waarom zou ik een alt levelen terwijl er in Cata allemaal nieuwe quests te doen zijn ipv de gewone sleur?
Ik ben allemaal bang dat Blizzard ook hier weer portals voor gaat maken om er naartoe te kunnen reizen. Ik hoop zo dat ze dat niet gaan doen. Laat mensen maar hun fly mount of flightpath pakken. Die portals horen wel bij warcraft, maar op dit moment zijn ze veel te erg aanwezig in de spelwereld.

In de warcraft lore kost een portal maken erg veel energie. Jammer dat je dat aspect niet tegenkomt in het spel. Het portal gebruik zou veel interessanter worden als men:
- gold gaat vragen om een portal te mogen gebruiken
- er een cooldown van een half uur opzet net als bij heartstones.
Op die manier dwing je mensen om andere reismogelijkheden te pakken.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Vivaladen schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 14:08:
Denk dat je je EU acount gewoon ook op hetzelfde email adres kan doen hoor! ik heb ook 2 acounts (voor de raf mount) op 1 email adres vergeet alleen niet ff je trial op de juiste wow site aan te maken want je hebt een US en een EU site namelijk..

kan je hem niet zo gauw vinden google ff world of warcraft europe dan kom je gelijk op de juiste site uit,werkt hetzelfde voor de armory btw
Je hebt gelijk, dankjewel. Als ik eerder inlogde op de site dan kon ik alleen maar kiezen voor het invoeren van een key of voor het kopen van de game.

Nu heb ik het geprobeerd via eu.battle.net en daar kun je ook games managen en toevoegen. Nu heb ik daar gewoon de EU trial toegevoegd. All is well! Bedankt voor de hulp.

Dan denk ik dat ik het account ook gewoon upgrade en de game download. Ik hoef niet per se het spel op DVD te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Laatst online: 13-06 10:19
Rakkerzero schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 14:09:
[...]

Ik ben allemaal bang dat Blizzard ook hier weer portals voor gaat maken om er naartoe te kunnen reizen. Ik hoop zo dat ze dat niet gaan doen. Laat mensen maar hun fly mount of flightpath pakken. Die portals horen wel bij warcraft, maar op dit moment zijn ze veel te erg aanwezig in de spelwereld.

In de warcraft lore kost een portal maken erg veel energie. Jammer dat je dat aspect niet tegenkomt in het spel. Het portal gebruik zou veel interessanter worden als men:
- gold gaat vragen om een portal te mogen gebruiken
- er een cooldown van een half uur opzet net als bij heartstones.
Op die manier dwing je mensen om andere reismogelijkheden te pakken.
Ik snap waar je heen wilt, maar ik denk niet dat veel van de spelers hier blij mee zullen zijn.
Niet iedereen vind de timesink die travel met zich meebrengt veel toevoegen aan hun spelervaring (velen zullen het gewoon vervelend vinden)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Om weer terug in oude tijden te gaan, dat mages bagger veel geld verdienen aan portals? Nee, geef dan alle classes een portal ability. Of waar een Northrend UK party begon, maar 4 van de 5 enkel aan de westkant van Northrend waren, je ruim 20 minuten bezig bent om uberhaubt bij UK te komen. Om 20 minuten later weer uit UK te komen, WEER 20 minuten terug vliegen, zojuist 66% van mijn uurtje gametijd verspilt aan rondrennen.

Ga voor de grap eens van Dalaran naar Caverns of Time _zonder_ portals, duurt een freaking eeuwigheid. (flightpoint linksonder, boot orgrimmar, orgrimmar naar flight point, flightpoint naar gadgetzan, kolere eind lopen, dragon naar beneden).

Voer dan de snelheid van die flightpoint beesten op tot 400%, misschien wordt het dan interessant.

Iets wat ze dus nooit moeten doen, iets verplichten. Alles ingame is bijna optioneel, je hoeft geen portal te nemen, je kan het ook op je eigen manier doen. Links en rechts in de Northrend quests werd je al verplicht een flying mount te moeten hebben (welke je gelukkig ook de loaned mount uit K3 voor kan gebruiken), maar dat vind ik meer dan genoeg aan verplichtingen.

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 12-05-2010 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Het hele punt is dat Blizzard gewoon moeten stoppen met luisteren naar die QQ spelers die altijd maar wat te zeiken hebben. Dat ruïneert de game gewoon heel erg. Die QQ'ers bedenken alleen maar functies om het voor hun makkelijker te maken, veel van die functies zijn echt zo onzin als maar zijn kan. Ik ben al blij dat Blizzard het bij duel spec houd en er geen derde bij doet zoals ook al vaak over ge-QQ-ed is op de forums om maar even een voorbeeld te noemen.

Als je een ander spel zou pakken waar je vanaf begin af aan veel moet reizen dan hoor je daar ook geen klachten over. Dus waarom zou dit bij WoW wel moeten.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-06 00:38

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Rakkerzero schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 14:24:
Het hele punt is dat Blizzard gewoon moeten stoppen met luisteren naar die QQ spelers die altijd maar wat te zeiken hebben. Dat ruïneert de game gewoon heel erg. Die QQ'ers bedenken alleen maar functies om het voor hun makkelijker te maken, veel van die functies zijn echt zo onzin als maar zijn kan. Ik ben al blij dat Blizzard het bij duel spec houd en er geen derde bij doet zoals ook al vaak over ge-QQ-ed is op de forums om maar even een voorbeeld te noemen.

Als je een ander spel zou pakken waar je vanaf begin af aan veel moet reizen dan hoor je daar ook geen klachten over. Dus waarom zou dit bij WoW wel moeten.
Als jij wil betalen om de helft van je speeltijd kwijt te zijn aan reizen moet je dat zelf weten, maar ik heb wel betere dingen te doen. Een beetje reistijd mag best, maar even van Darnassus naar Tanaris gaan is geen pretje, of je nu vliegt of het boottruukje doet...

Wat meerdere specs betreft: ik zou heel graag zien dat ze meerdere specs mogelijk maken maar dat je naar de trainer moet en respeckosten moet betalen als je een andere spec wil kiezen dan een van je twee main specs. Hoef ik tenminste niet een half uur te besteden aan het herindelen van mijn UI als ik een keer ga healen.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

Denk ook dat dat voornamelijk zo is omdat de je de mensen die tevreden zijn met hoe het spel is niet hoort op de verschillende forum ennuh als ik daarop kan komen kan blizz het zeker..
miss een ideetje voor blizzard om een keer een grootscheepse Enquete te houden via de mail ofzo?met alle veranderingen van cata erin als die uit is en wat nou wel en wat nou niet zo erg geliefd is en wat er nog verlangt zou worden (instanced Guild hall met thropies aan de muur?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Vivaladen schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 14:39:
[...]

en wat er nog verlangt zou worden (instanced Guild hall met thropies aan de muur?)
Willen ze niet, want als dat een zinnige plek is om te zitten dan sta je altijd met je guildies in de guild hall...en als het geen zinnige plek is om te zitten, dan komt er niemand heen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Noem er eens 1 die zo'n enorme time-sink in travel heeft?

Ik snap het probleem niet, het is optioneel en je hoeft er niet aan mee te doen. Voor 90% is het handig, voor die kleine groep conservatieve mensen die terug willen naar rep-grind en imba dungeons BC-tijdperk, ga lekker dan met je mount rond en skip de portals, lock je XP op 70 en koop LK niet.. ik vraag me echt af wie dan de QQ'ers zijn.

En qua dual-specs, wat is nu de impact? De betere dynamic om snel van job te wisselen waar het nodig is, als er een class uitvalt, iemand anders het goed en snel kan opvullen? De mogelijkheid van een duo/tri-spec class niet 20 minuten in een que te hoeven staan, maar een 'gevraagde' class kan vervullen zodat pure-classes ook sneller aan de beurt zijn? Of heb je liever dat iedereen minimaal 3 paladin's moet maken om de 3 specs en een PVP te mogen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ryderb
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-02 12:47
Het is nog steeds optioneel. Je HOEFT de portals niet te nemen, niemand houdt je tegen als jij alles op je mount wil doen, alleen de meerderheid van de spelers hebben daar (begrijpelijk) geen behoefte aan. Het komt nu een beetje over dat jij andere spelers wilt verplichten om hun mounts te gebruiken, omdat je dat zelf beter/leuker vindt.

Edit: dit was voor Rakkerzero bedoeld.

[ Voor 5% gewijzigd door ryderb op 12-05-2010 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

NMe schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 14:43:
[...]

Willen ze niet, want als dat een zinnige plek is om te zitten dan sta je altijd met je guildies in de guild hall...en als het geen zinnige plek is om te zitten, dan komt er niemand heen. ;)
haha ja weet ik maar het werd wel ff warm toen ik dat las in de mogelijke ideen voor de toekomst en zo'n hoofd van Onyxia hangt gewoon heel vet zo aan de muur haha

en het is ook natuurlijk een vette plek voor Officer meetings enzo waar we die nu nog trouw houden bij dat SI7 gebouw (waar de rogue trainer is) in Ceremonieel Tenue uiteraart (voornamelijk lvl 60 epic sets)

[ Voor 18% gewijzigd door Vivaladen op 12-05-2010 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-06 20:46

Dit zijn zaken waar je zelf toch geen last van hebt? het staat jou vrij om te vliegen en geen portals te gebruiken, waarom wil je perse andermans spelervaring negatief beinvloeden? je bent zeker ook voor attunements of ziek veel grinden voor flasks? (en ja, ik heb volledig vanilla geraid en dat dus allemaal gedaan en ik ben blij dat dat voorbij is: het is NIET leuk)
Hetzelfde voor 3 specs: superhandig en je hebt er absoluut geen last van, dus waarom die neiging to masochisme willen opdringen aan andere mensen?
Het enige waar (terecht) over ge-qq'd kan worden zijn zaken waar je je als speler niet aan kan onttrekken, dwz: wijzigingen in pve of pvp die iedereen beinvloeden, zaken waar je zelf voor kiest daar moet je niet over qq-en ;)

[ Voor 10% gewijzigd door blouweKip op 12-05-2010 14:57 ]

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdevogt
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:37
SinergyX schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 14:43:
[...]

Noem er eens 1 die zo'n enorme time-sink in travel heeft?
Eve online

'Iedereen is gelijk, maar sommigen zijn meer gelijk dan anderen',. -George Orwell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

Op Blizzcon is bevestigd dat Deepholme als hub gaat fungeren, zo'n beetje zoals Dragonblight nu, een enorm groot gebied om in te questen, met verbinding naar zowat alle andere gebieden. Omdat Deepholme echter in de elemental plane ligt (da's waaruit Deathwing ontsnapt) raak je er enkel in en uit met portals. Van portals gaan we dus niet afraken, wel integendeel.

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Grinden = Wel leuk
Farmen = nog leuker
Ganken = Super leuk totdat die gene uitlogt
Resistance gear farmen = Leuk
Attunemends zijn ook prima = als je een redelijke guild hebt hoef je niet constant iedereen te attunen.
Alts moet je maar zelf verzorgen
Tripple Spec = Liever dat je class 1 ding kan dan 1char 3 spec's zodat iedereen nog meer sets moet verzamelen en ze nog meer content uitmelken

Mijn mening imho :).
Je kan nu alles ingame al doen door afk te staan zonder enig moeite te doen. zodra je 80 bent ben je in 1week wat nog overdreven is zeker rond de 5200GS. en als je in een goeie guild zit zelfs hoger.
( zin hierboven is zwaar overdreven )
En nee het is geen Q-Q post, maar meer van waarom zoveel veranderen terwijl het al goed was?
Dat alles zo is zoals het is prima, ik speel wel en blijf ook wel spelen maar de meeste veranderingen zijn niet naar mijn smaak :). ( zo hadden ze Heroic / HM zo als in ulduar moeten houden wat naar mijn idee beter werkte )

+ punten wel. sinds de lichking zijn er steeds meer noobs om af te maken of uit te lachen
+ punt = Dat mensen nog steeds 5/10gold betalen voor een portal
+ punt = Dat door dat het grinden niet nodig meer is de mensen die het wel doen aardig kunnen verdienen op AH met hun proffesions. want iedereen koopt alles
+ punt = Meer tijd heb voor andere games tegelijk op me 2e screen.

edit : grootste minpunt geen voldoening meer gehad ingame sinds Twins Pre-nerf

[ Voor 13% gewijzigd door Mektheb op 12-05-2010 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

edit : grootste minpunt geen voldoening meer gehad ingame sinds Twins Pre-nerf
LK heroic 25 al down dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
blouweKip schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 14:54:
het staat jou vrij om te vliegen en geen portals te gebruiken,
Het is niet dat ik helemaal geen portals wil zien in WoW hoor. Ze mogen er best zijn. Alleen mogen ze van mij beter gepositioneerd worden in de spelwereld. Niet alle portals op een hoop zoals in Dalaran en Shattrah het geval is. Zo vond ik ook de Orb translocator tussen Undercity en Silvermoon echt een goedkope oplossing.
Als je de portals betere posities geeft dan kun je nog steeds snel reizen en zie je ook nog wat van de spelwereld. Het beste van beide dus.

[ Voor 7% gewijzigd door Zeror op 12-05-2010 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Inferno schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 15:35:
[...]
LK heroic 25 al down dan? :P
Nee, maar dat is exact mijn punt lichking had in 1e instantie al de sterkte van heroic moeten hebben, en heroic mode had niet hoeven te bestaan ;)

Ik heb hem zelfs nog niet eens neer op normal 25 of normal 10, simpel weg omdat ik geen zin heb met alts van me guild te gaan 10mannen.
En 25man hebben we nooit genoeg om richting hem te komen. tot sindra verder niet

Snap je punt wel, maar gaf het jouw nou echt zo'n uber gevoel toen je hem op 10man heroic kilde dan op 10man normal ?, kan het me niet voorstellen :)
"betekend dus dat je hem op 4 verschillende modus killed :S"

[ Voor 42% gewijzigd door Mektheb op 12-05-2010 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Rakkerzero schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 15:35:
[...]
Zo vond ik ook de Orb translocator tussen Undercity en Silvermoon echt een goedkope oplossing.
En tamelijk noodzakelijk, of Belfs zouden het enige ras zijn dat na het startgebied zo lvl60 gebied inloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

SnoeiKoei schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 15:44:
En tamelijk noodzakelijk, of Belfs zouden het enige ras zijn dat na het startgebied zo lvl60 gebied inloopt.
Daar is toch ook later een lvl-requirement op die portal gekomen? (in het zuiden van dat startgebied). Meen me te herinneren met mijn eerste belf hunter dat ik dus daar doodleuk binnenliep en ben er uurtje bezig geweest om weer weg te komen. (eastern plaguelands?).
Mektheb schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 15:40:
Nee, maar dat is exact mijn punt lichking had in 1e instantie al de sterkte van heroic moeten hebben, en heroic mode had niet hoeven te bestaan ;)
Het voordeel van een mogelijkheid. Er zijn diverse guilds die nog steeds ploeteren met 10 normal, andere guilds vinden 25man HC mischien al saai worden. Maar om een zo'n groot mogelijk publiek te bedienen, moet je deze variaties wel toevoegen, of je krijgt gezeur met minimaal 1 van deze groepen.

[ Voor 36% gewijzigd door SinergyX op 12-05-2010 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

SinergyX schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 15:47:
[...]

Daar is toch ook later een lvl-requirement op die portal gekomen? (in het zuiden van dat startgebied). Meen me te herinneren met mijn eerste belf hunter dat ik dus daar doodleuk binnenliep en ben er uurtje bezig geweest om weer weg te komen. (eastern plaguelands?).
Geen idee, op mijn enige hordie (belf paladin) ben ik na alle quests in omgeving Silvermoon en Ghostlands gewoon naar UC gegaan, werd er zelfs heen gestuurd voor een quest (aansluiting zoeken bij de horde). Ik heb niet geprobeerd het portal naar EPL te nemen @ low lvl. (wel de translocator naar UC dus)

[ Voor 3% gewijzigd door SnoeiKoei op 12-05-2010 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
SinergyX schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 15:47:
[...]

[...]

Het voordeel van een mogelijkheid. Er zijn diverse guilds die nog steeds ploeteren met 10 normal, andere guilds vinden 25man HC mischien al saai worden. Maar om een zo'n groot mogelijk publiek te bedienen, moet je deze variaties wel toevoegen, of je krijgt gezeur met minimaal 1 van deze groepen.
Dat is ook wel zo en ben ik ook wel met je eens, maar goed ik heb liever 1 soort instance dat Icecrown dus gewoon 25man was geweest niks 10man niks 10man heroic of 25man heroic, maar gewoon zoals BT
Nu heb ik dus continue gezeik dat mensen liever 10man heroic gaan doen dan voor 25man normal signen en al dat soort crap.

En ja mijn server Bladefist helpt erook niet bij, als je daar iemand vindt die niet in Exiled / Symbol / Sanity ( alliance guilds ) zit en het spel snapt mag je het mij vertellen en ook normaal zijn en niet van die 1337 tards.
Soms denk ik was ik maar op Grimbatol gebleven daar ging het een stuk gemoedelijker, alleen de Que's waren scheit irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:00
Mektheb schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 15:40:
[...]

.. gaf het jouw nou echt zo'n uber gevoel toen je hem op 10man heroic kilde dan op 10man normal ?, kan het me niet voorstellen :)
Het gaat mij niet zozeer om de boss zelf, maar wel om de encounter in het algemeen en dat deze down gaat, ja.

10-man is in mijn ogen altijd al een verloren kindje geweest, meer een oefeningsbaan voor de 25-man raiders. Maar 25-man firefighter/yogg+0/anub'arak/lk hc zijn erg leuke encounters waarbij de nerdscreams over VT vliegen als deze down gingen (of gaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Mior schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 15:57:
[...]

Het gaat mij niet zozeer om de boss zelf, maar wel om de encounter in het algemeen en dat deze down gaat, ja.

10-man is in mijn ogen altijd al een verloren kindje geweest, meer een oefeningsbaan voor de 25-man raiders. Maar 25-man firefighter/yogg+0/anub'arak/lk hc zijn erg leuke encounters waarbij de nerdscreams over VT vliegen als deze down gingen (of gaan).
Ja juist, maar dat bedoel ik dus 25man ulduar hardmode's is de zelfde fight maar op een andere manier.
Is 25man heroic LK zoveel anders dan 25man normal lichking ? ( ik ben der niet geweest dus no idea )
Bedoel te zeggen is gewoon je de encounter door middle van een move zoals de red button verandert. en het niet hetzelfde is dat boss X 3x zoveel hp heeft en 2 extra spinnetjes laat komen bv.

[ Voor 12% gewijzigd door Mektheb op 12-05-2010 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
Mektheb schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 15:58:
[...]

Is 25man heroic LK zoveel anders dan 25man normal lichking ? ( ik ben der niet geweest dus no idea )
Yup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Aha, wat is er anders dan? meer hp meer mobjes ? of is de hele encounter gewoon totaal anders of is alles +1

edit: klinkt gewoon raar als ik het zo vraag en stel maar aangezien ik er niet geweest ben weet ik het niet en dont get me wrong als ik het kan doen heroic 10 of 25 zou ik het doen, maar daar is me guild niet nu dus houdt dat op.
Maar snap nog steeds niet waarom die keus is gemaakt ervoor. het was zoals in TBC prima, maar dat komt omdat ik waarschijnlijk me teveel vasthou aan de epic dagen in TBC

[ Voor 47% gewijzigd door Mektheb op 12-05-2010 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Mektheb schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 15:58:
[...]

Ja juist, maar dat bedoel ik dus 25man ulduar hardmode's is de zelfde fight maar op een andere manier.
Bedoel te zeggen is gewoon je de encounter door middle van een move zoals de red button verandert. en het niet hetzelfde is dat boss X 3x zoveel hp heeft en 2 extra spinnetjes laat komen bv.
Precies wat je zegt, het blijft dezelfde baas hoe je het ook wendt of keert.
Nu raid ik zelf helemaal niet meer, 1 omdat ik geen tijd heb ervoor, en 2 omdat ik de verplichtingen van een guild niet meer wil. Dus lekker PvP en wat random heroics is voor mij al voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
Mektheb schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 16:01:
[...]

Aha, wat is er anders dan? meer hp meer mobjes ? of is de hele encounter gewoon totaal anders of is alles +1
Fase 1 heeft shadowtraps, soort voidzones waarbij je, en iedereen die dichtbij staat, weggelanceert wordt van het platform af meestal waardoor combat res onmogelijk is
Fase 2 gaan de val'kyrs niet dood, ze vliegen boven de raid en casten siphon life
Fase 3 gaat de hele raid frostmourne in ipv 1 persoon, en ipv 1 add zijn er spirits die dood moeten en bommen die op de raid vallen

En uiteraard doet alles ook meer auw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Mior schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 16:07:
[...]

Fase 1 heeft shadowtraps, soort voidzones waarbij je, en iedereen die dichtbij staat, weggelanceert wordt van het platform af meestal waardoor combat res onmogelijk is
Fase 2 gaan de val'kyrs niet dood, ze vliegen boven de raid en casten siphon life
Fase 3 gaat de hele raid frostmourne in ipv 1 persoon, en ipv 1 add zijn er spirits die dood moeten en bommen die op de raid vallen

En uiteraard doet alles ook meer auw.
Ok, dat klinkt wel zwaar irritant ! :D zat al te lezen net dat de dingen die hij doet wel meer auw doen.
Maar dat is dan voor de lichking encounter wel goed gedaan :).

Als ik zie Marrowgar alleen maar wat meer leven heeft en die Bonespike's continue doet, en dat Gunship alleen de Rockets een knockback doen, snap ik de epic meerwaarde van heroic bij die fights niet.
Maar als de lichking inderdaad zo anders is zoals je zegt "is aant lezen need to know more before flapping my big mouth" dan kan ik het nog wel snappen bij hem.
Heroic Difficulty

A video has now been released of Heroic Difficulty so changes can now be confirmed.

Shadow Traps in phase one spawn on people's locations, and after a few seconds, launch anyone still on them 1,000 yards off the platform (in an extremely comical manner).

Val'kyr HP triples, however they drop their target at 50% health and fly above the raid and begin casting Siphon Life on the raid until they are killed.

In the third phase the entire raid will be pulled into Frostmourne instead of one person. Wicked Spirits will fall from above which must be dodged/killed. Any deaths will still result in Harvested Soul being applied to the Lich King and it can stack.

Phase four is unchanged.
huhm dit geld dus ook voor 10man dan ?, dan moet ik maar is met alts kingslayer halen op me eigenchar.
Want dan wil ik het wel mee maken.

[ Voor 29% gewijzigd door Mektheb op 12-05-2010 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-06 20:46
En nee het is geen Q-Q post, maar meer van waarom zoveel veranderen terwijl het al goed was?
Waarom klagen over zaken die zelf verkiest niet te doen? als jij de masochist wil uithangen dan kan dat gewoon, al heb ik het gevoel dat dit vooral qq omdat je je nu niet meer speciaal kunt voelen tov andere mensen omdat je of betere gear hebt of veel kan grinden (geef nu maar toe, al deze onlogische QQ is een e-peen issue in vermomming)

Er is niets in deze zaken wat ook maar enige invloed heeft op jou spelervaring zonder dat je er zelf voor kiest.

(speel niet voor gear en e-peen is mijn advies, dan zul je zien dat het spel een stuk leuker is)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
Mektheb schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 16:11:
[...]

huhm dit geld dus ook voor 10man dan ?, dan moet ik maar is met alts kingslayer halen op me eigenchar.
Want dan wil ik het wel mee maken.
Ja, op 10 man heroic gebeurt dat ook allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Mior schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 16:13:
[...]

Ja, op 10 man heroic gebeurt dat ook allemaal.
Ok ! :D nice.
en ook nice gear :9~
blouweKip schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 16:13:
[...]

Waarom klagen over zaken die zelf verkiest niet te doen? als jij de masochist wil uithangen dan kan dat gewoon, al heb ik het gevoel dat dit vooral qq omdat je je nu niet meer speciaal kunt voelen tov andere mensen omdat je of betere gear hebt of veel kan grinden (geef nu maar toe, al deze onlogische QQ is een e-peen issue in vermomming)

Er is niets in deze zaken wat ook maar enige invloed heeft op jou spelervaring zonder dat je er zelf voor kiest.

(speel niet voor gear en e-peen is mijn advies, dan zul je zien dat het spel een stuk leuker is)
Laat ik het even samenvatten.
Ja dat is zo ik heb er een hekel aan iedereen er het zelfde uit ziet en ik wou graag dat er meer verschillende looks kwa spullen items en prestatie's ingame waren behalve achievments / titles / mounts.

Je hebt verder ook echt helemaal gelijk, het systeem zoals het was had mijn voorkeur en trouwens ik heb helemaal niks om mee te showen van ik ben stoerder dan een ander dus kwa e-peen voor mij zit het er toch niet in als ik het vergelijk mt bv Mior ;)

Maar dat wil nog niet zeggen ik het er mee eens ben hoe het systeem werkt

[ Voor 130% gewijzigd door Mektheb op 12-05-2010 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Je hebt zelf geen kingslayer nodig voor HM zolang iemand anders het maar heeft (en je die raid HM end wing bosses cleared). Sowieso vind ik dat je het een beetje onderschat, zelfs normal mode was toch echt wel een stap omhoog vanaf de andere ICC pushover modes (sowieso qua hoeveelheid abilities / complexiteit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Inferno schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 16:31:
Je hebt zelf geen kingslayer nodig voor HM zolang iemand anders het maar heeft (en je die raid HM end wing bosses cleared). Sowieso vind ik dat je het een beetje onderschat, zelfs normal mode was toch echt wel een stap omhoog vanaf de andere ICC pushover modes (sowieso qua hoeveelheid abilities / complexiteit).
Ja dat wist ik :), maar nadeel is mijn guild heeft van die favoritisms die lekker met ze 10e ( beste 10 ofc ) 10man raiden en 10man heroic doen.
En als ze met de rest willen nemen ze hun alts mee. dus ik heb vaak geen kingslayers erbij als ik raid want dan komen we toch niet verder omdat iemand ze alt weer is zit te slacken.
Vandaar ik meer 25man focus, maar daar niet altijd genoeg mensen voor heb

En ja je hebt zoiezo gelijk dat het normal voor de 1e paar x ook moeilijk was.
En dat het allemaal moeilijker word dat ben ik echt helemaal met je eens.
Maar als voorbeeld jullie doen heroic mode's toch?, hoelang doen jullie er over 25man normal op een woensdag bv tot lichking te komen ?.
Ik gok nog geen 2uur ?.

En ik heb zelf die hardcore bosses niet gedaan op heroic laat staan lichking dus ik zou het inderdaad wel onderschatten..
Maar ik zie gewoon nu al bij me zelf ik Icecrown al helemaal zat ben, alleen Sindragosa en BQL kunnen me nog boeien omdat we of die niet neer hebben of nog niet vaak neer gehad maar alles ervoor doet me niks meer en zit ik maar tv te kijken ondertussen. Kan me dus ook niet voorstellen ik straks "25man kingslayer ben" en dan nog is alles op heroic moet gaan doen ook...( als ik er aan denk doe ik al alt f4 )
zegt wss meer over mij dan over anderen en dat betekend niet omdat het moeilijker is ik het niet wil maar omdat het weer hetzelfde is ( maar zoals al gezegt werdt testraks sommige encounters toch heel erg anders zijn en ik dat zelf maar moet beoordelen,) en dat is ook zo maar dat gevoel krijg ik er nu bij

[ Voor 21% gewijzigd door Mektheb op 12-05-2010 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Nou ja, een gedeelte van de hardmodes stelt niet zoveel voor zodra je het door hebt, maar het is gewoon erg makkelijk "achteraf" te praten als iedereen in je raid nu eindelijk snapt wat er moet gebeuren enzo. Plus daarbij dat hardmodes vaak de RNG factor wat verhogen dat er kans is op deaths en dan ben je al snel een paar keer aan het wipen in je progress raids.

Geen idee hoe lang we over een normal 11/12 clear zouden doen, dat gaat ook waarschijnlijk nooit meer gebeuren totdat we 11/12HM 25 hebben en wat achievements voor de drake moeten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verzadigingspunt, het wordt een sleur :P
Ik kan zelfs Naxx nog met plezier doen, Ulduar zou ik graag nog een keer willen doen en zelfs meeste dungeons blijven gewoon leuk om te doen. Maar op mijn tank ben ik dungeons helemaal zat, toen ik mijn tank begon heb ik nonstop HC's gedaan, zoveel mogelijk op een dag, tot alles locked was voor een dag. Doe dat een week of 2 lang en je hebt echt een skijthekel aan elke dungeon die je dan nog moet doen.

Ben ik mn shaman zat, ga ik mn warrior spelen, ben ik die zat of de game, ga ik andere game spelen. Zo voorkom je sleur, zo kan je jaren zonder moeite iets blijven doen :P

En hoe 'makkelijk' dungeons zijn, ik vergelijk het met auto rijden. Hoe was jou eerste rijles, of je vaardigheden met de auto? En hoe gemakkelijk rij je nu? Zelfde principe.

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 12-05-2010 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Inferno schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 16:43:
Nou ja, een gedeelte van de hardmodes stelt niet zoveel voor zodra je het door hebt, maar het is gewoon erg makkelijk "achteraf" te praten als iedereen in je raid nu eindelijk snapt wat er moet gebeuren enzo. Plus daarbij dat hardmodes vaak de RNG factor wat verhogen dat er kans is op deaths en dan ben je al snel een paar keer aan het wipen in je progress raids.

Geen idee hoe lang we over een normal 11/12 clear zouden doen, dat gaat ook waarschijnlijk nooit meer gebeuren totdat we 11/12HM 25 hebben en wat achievements voor de drake moeten :P
Haha ja dat is ook zeker wel zo, als ik al zie dat bij een silly wipe op putricide omdat er een chain van idiots in de goo blijft staan bij p3 begrijp ik dat wel.

Haha!, grimbatol zat je toch ook? Balance ? Aurora Borealis ?( als ik het zo goed zeg )
Kom zelf ook van Grimbatol vandaan nadat de uitbreiding van de lichking begon ben ik gemigrate.
SinergyX schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 16:46:
Ik kan zelfs Naxx nog met plezier doen, Ulduar zou ik graag nog een keer willen doen en zelfs meeste dungeons blijven gewoon leuk om te doen. Maar op mijn tank ben ik dungeons helemaal zat, toen ik mijn tank begon heb ik nonstop HC's gedaan, zoveel mogelijk op een dag, tot alles locked was voor een dag. Doe dat een week of 2 lang en je hebt echt een skijthekel aan elke dungeon die je dan nog moet doen.

Ben ik mn shaman zat, ga ik mn warrior spelen, ben ik die zat of de game, ga ik andere game spelen. Zo voorkom je sleur, zo kan je jaren zonder moeite iets blijven doen :P

En hoe 'makkelijk' dungeons zijn, ik vergelijk het met auto rijden. Hoe was jou eerste rijles, of je vaardigheden met de auto? En hoe gemakkelijk rij je nu? Zelfde principe.
Ja dat is wel een goeie vergelijking.
Ik denk ik me maar is moet gaan verdiepen in een echte alt / twink om uit de sleur te komen

[ Voor 34% gewijzigd door Mektheb op 12-05-2010 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Mektheb schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 16:48:
[...]

Haha ja dat is ook zeker wel zo, als ik al zie dat bij een silly wipe op putricide omdat er een chain van idiots in de goo blijft staan bij p3 begrijp ik dat wel.

Haha!, grimbatol zat je toch ook? Balance ? Aurora Borealis ?( als ik het zo goed zeg )
Kom zelf ook van Grimbatol vandaan nadat de uitbreiding van de lichking begon ben ik gemigrate.
Ik zat nog bij je in Schizo man ;)

Balance is overigens gemigrate naar Executus, zit zelf in Fracture atm (bestond nog niet echt in die tijd dat je wegging). 't is geen hardcore guild, maar de raidtijden zijn dermate relaxed (vanaf 8 uur = ftw) dat ik het kan bijhouden en de progress/sfeer is er :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
Mektheb schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 16:35:
[...]

Maar als voorbeeld jullie doen heroic mode's toch?, hoelang doen jullie er over 25man normal op een woensdag bv tot lichking te komen ?.
Ik gok nog geen 2uur ?.
Normal doen wij niet meer, maar 11/12 HC duurde vorige week 2 uur. Kan veel sneller als mensen niet slacken op trash en als loot niet zo lang zou duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Inferno schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 16:55:
[...]
Ik zat nog bij je in Schizo man ;)

Balance is overigens gemigrate naar Executus, zit zelf in Fracture atm (bestond nog niet echt in die tijd dat je wegging). 't is geen hardcore guild, maar de raidtijden zijn dermate relaxed (vanaf 8 uur = ftw) dat ik het kan bijhouden en de progress/sfeer is er :)
LoL wat is je naam dan ! en zegt die nu pas :D

Balance weg / Symbol weg / Exiled weg gaat lekker dan :P
Raiden vanaf 8uur is inderdaad perfect dat doet mijn huidige guild ook hoe is het met de Que's ? al helemaal weg of nogsteeds ?
Mior schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 16:57:
[...]

Normal doen wij niet meer, maar 11/12 HC duurde vorige week 2 uur. Kan veel sneller als mensen niet slacken op trash en als loot niet zo lang zou duren.
Damn :)

[ Voor 17% gewijzigd door Mektheb op 12-05-2010 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:19
SinergyX schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 16:46:

Yup. En ik denk dat het ook helpt als je bepaalde doelstellingen hebt waar je naar toe werkt. Als ik geen doelstellingen meer over heb, dan verlies ik ook m'n interesse. En dan een tijdje later (1 maand - 6 maanden) begint het te kriebelen en wil ik bijvoorbeeld m'n druid of m'n mage (zoals nu) upgraden kwa gear. Toen we nog BWL raidden hadden we een shadowpriest die echt enorm aan het toewerken was naar het looten van Lok'amir il Romathis. Helemaal happy toen 'ie hem had enzo. Een dag later ofzo kwam 'ie er achter dat 'ie eigenlijk alleen maar WoW aan het spelen was voor die mace, en had er toen genoeg van. Nooit weer teruggezien. Erg balen voor je raid, maar het was helemaal z'n bedoeling niet op die manier te stoppen.

Ik heb zelf ook wel een beetje de neiging af en toe toch tegen heug en meug dingen te blijven doen omdat ik daar nu eenmaal voor gekozen heb. Met wow doe ik dat niet meer; als ik ergens geen zin in heb doe ik het niet.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Hydra schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 17:02:
[...]

Yup. En ik denk dat het ook helpt als je bepaalde doelstellingen hebt waar je naar toe werkt. Als ik geen doelstellingen meer over heb, dan verlies ik ook m'n interesse. En dan een tijdje later (1 maand - 6 maanden) begint het te kriebelen en wil ik bijvoorbeeld m'n druid of m'n mage (zoals nu) upgraden kwa gear. Toen we nog BWL raidden hadden we een shadowpriest die echt enorm aan het toewerken was naar het looten van Lok'amir il Romathis. Helemaal happy toen 'ie hem had enzo. Een dag later ofzo kwam 'ie er achter dat 'ie eigenlijk alleen maar WoW aan het spelen was voor die mace, en had er toen genoeg van. Nooit weer teruggezien. Erg balen voor je raid, maar het was helemaal z'n bedoeling niet op die manier te stoppen.

Ik heb zelf ook wel een beetje de neiging af en toe toch tegen heug en meug dingen te blijven doen omdat ik daar nu eenmaal voor gekozen heb. Met wow doe ik dat niet meer; als ik ergens geen zin in heb doe ik het niet.
Misschien dat dat het is ik heb een hele tijd gedaan om The Exaled en 100 mounts te krijgen, en daar was ik ook altijd lekker mee bezig, sinds ik die heb heb ik geen nieuw doel voor ogen gezet
Toch maar is proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Mektheb schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 16:57:
[...]

LoL wat is je naam dan ! en zegt die nu pas :D

Balance weg / Symbol weg / Exiled weg gaat lekker dan :P
Raiden vanaf 8uur is inderdaad perfect dat doet mijn huidige guild ook hoe is het met de Que's ? al helemaal weg of nogsteeds ?
Was destijds Athena (kan je wel uit afleiden hoe ik zat/zit qua tijd :P)

Al weken geen enkele queue meer gezien. En ik speel eigenlijk alleen nog maar prime-time.
Mektheb schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 17:09:
[...]

Misschien dat dat het is ik heb een hele tijd gedaan om The Exaled en 100 mounts te krijgen, en daar was ik ook altijd lekker mee bezig, sinds ik die heb heb ik geen nieuw doel voor ogen gezet
Battlemaster en Loremaster zijn andere goede fillers als je nog graag tijd kwijt wilt en ze nog niet hebt ;)

Edit: Symbol is volgens mij gemerged met 1 vd top 3 guilds trouwens.

[ Voor 33% gewijzigd door Inferno op 12-05-2010 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Inferno schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 17:10:
[...]
Was destijds Athena (kan je wel uit afleiden hoe ik zat/zit qua tijd :P)

Al weken geen enkele queue meer gezien. En ik speel eigenlijk alleen nog maar prime-time.
Die naam komt me wel bekend voor ja ! ik heb trouwens nog hilarische 2uur durende dronken Solem en Lockrar op Ventrillo op de pc staan ^^

Gelukkig want dat liep echt uit de hand toendertijd !

Loremaster was ik inderderdaad al zachtjes aan mee bezig maar valt me nog vies tegen :P
Battlemaster is met pvp en datis misschien nog wel leuk om gaan doen !

[ Voor 14% gewijzigd door Mektheb op 12-05-2010 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• khrin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-07-2012
Athena als in guild of Athena als in die best palladin of the world met zijn filmpjes?
SinergyX schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 17:17:
[...]

Je moet ook geen onmogelijke doelen stellen, of doelen waar je al van weet dat je uren mindless bezig bent.

...
Of neem een vriendin die wow niet zo leuk vindt en je er automatisch minder tijd aan kan spenderen! Dan ga je zowieszo meer "plannen".

[ Voor 68% gewijzigd door khrin op 12-05-2010 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mektheb schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 17:09:
[...]

Je moet ook geen onmogelijke doelen stellen, of doelen waar je al van weet dat je uren mindless bezig bent.

Mijn hunter had maar 1 doel, 5k GS halen en 5.5k DPS (solo). Actief bezig voor beste upgrades, testen en dungeons afrennen, ben je best tijdje mee bezig als je geen guild hebt (Nouja, Ulduar10 had weinig interessante gear nog voor mij :P). Nu heb ik het gehaald, hij staat verder stof te happen, tot alles weer wat 'makkelijker' (lees: toegankelijker) wordt en ik ga naar volgende doelstelling (251 wapen, 6k DPS, spirit pet etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
khrin schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 17:17:
Athena als in guild of Athena als in die best palladin of the world met zijn filmpjes?

[...]

Of neem een vriendin die wow niet zo leuk vindt en je er automatisch minder tijd aan kan spenderen! Dan ga je zowieszo meer "plannen".
Ik heb een vriendin, die geef ik een LCD TV en een pc om serie's vanaf te streamen.
Kortom ik heb alleen maar meer tijd om te WoWe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

SinergyX schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 17:17:
[...]

Mijn doel is simpel: meer achievement points krijgen dan mijn aartsrivaal. Ik heb hem bijna ingehaald. :+
Hij: http://eu.wowarmory.com/c...?cn=Yoshette&r=Doomhammer
Ik: http://eu.wowarmory.com/c...?cn=Olumdril&r=Doomhammer

De makkelijkste/snelste puntjes haal ik nu uit battlegrounds, dus drie keer raden hoe ik mijn vrije dag morgen ga spenderen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
NMe schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 17:22:
[...]

Mijn doel is simpel: meer achievement points krijgen dan mijn aartsrivaal. Ik heb hem bijna ingehaald. :+
Hij: http://eu.wowarmory.com/c...?cn=Yoshette&r=Doomhammer
Ik: http://eu.wowarmory.com/c...?cn=Olumdril&r=Doomhammer

De makkelijkste/snelste puntjes haal ik nu uit battlegrounds, dus drie keer raden hoe ik mijn vrije dag morgen ga spenderen. :P
Haha ! dat is ook een goeie, helaas heb ik geen echte rivaal en zijn der een hoop achievments die niet mee werken.
Mr pinchy nu al 3 of 4x gevangen en elke x na die 3 wensen krijg ik hem als pet niet :< !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Mektheb schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 17:25:
[...]

Haha ! dat is ook een goeie, helaas heb ik geen echte rivaal en zijn der een hoop achievments die niet mee werken.
Mr pinchy nu al 3 of 4x gevangen en elke x na die 3 wensen krijg ik hem als pet niet :< !
Jij krijgt hem tenminste gevangen.... Ik kom zo ver niet eens. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
NMe schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 17:27:
[...]

Jij krijgt hem tenminste gevangen.... Ik kom zo ver niet eens. 8)7
Trust me heeft mij ook meer als 16+ uur aan vissen gekost om er uberhaudt 1 te vangen :P

heb al een doel voor ogen gehaald nu :).

1)9000 achievment points halen
2) Mount van 10man achievments icc halen
3) Brood of Nozdurmu exalted halen
4) Frenzyheart en Kaluak nog exalted halen
5) Ulduar 10man hm's doen voor me mount en key afmaken voor algalon
6) Starcaller

Zo me lijstje is klaar

[ Voor 36% gewijzigd door Mektheb op 12-05-2010 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-06 19:16

junglebeast

hier staat iets

Mijn doelen zijn:

1. LK dood hebben voor de zomer
2. 9 classes op lvl 80 hebben voor de zomer. Geen warrior.
Ben er bijna, 61 priest, 68 shaman en 71 warlock te gaan.
3. Ongeveer 50k gold hebben als Cata begint..

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:10
NMe schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 00:56:
[...]

Toch zie ik dat liever niet. Brengt vast weer lag teweeg. We weten allemaal nog wel wat er gebeurde met de instance servers toen de nieuwe dungeon tool uitkwam... En vergeten we vooral ook even niet dat met je zo'n instanced zones elke keer als je een zone binnenloopt (of vliegt!) elke keer een laadscherm voor je neus krijgt omdat je van server wisselt? ;) Doe maar niet wat mij betreft.
Elke keer van server wisselt? Je gaat er daarbij dan ook vanuit dat de gehele continenten ieder op 1 fysieke server draaien? Ik weet niet precies hoe de server architectuur van de official wow servers in elkaar steekt, maar iig vroeger was het zo dat je kon disconnecten als je van 1 map naar de andere liep, omdat de server welk 1 zo'n map hoste toevallig offline lag. Toch ook al werden meerdere fysieke servers gebruikt, was er geen laadscherm al switch je maps en daarbij van server.

Ook hier zal dat zeker het geval niet hoeven te zijn, en de enige laadschermen welk wow momenteel heeft is op dungeons en battlegrounds (preloaden zou hier compleet zinloos zijn, dus een laadscherm is een goede methode), plus op locaties waar je switched tussen game versies (preloaden tussen eastern kingdom en BE gebied zou geen probleem moeten zijn, maar in algemeen wrs meer hiervoor gekozen om gewoon de version check safe te kunnen doen). Daarnaast nog laadschermen op de boat trips en underground tram, maar zal grotendeels te maken hebben met de afstanden; overbrug het door dat eruit te halen in een specifieke instance of enkel laadscherm.

Het geleidelijk switchen naar een fysieke server A of B van een zone, is iets wat denk ik goed binnen de mogelijkheden zal liggen. Sterker nog, het zal me nu al niets verbazen als realm A en realm B bepaalde zones op fysieke server A delen, gewoon om de server load zo efficient mogelijk te kunnen verdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Nou ben maar is een beetje aant pvpe gegaan, wat en hel is dat.

AB 4x achter elkaar losses
AV 4x achter elkaar verloren
EOTS verloren
WG in 5 min verloren
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.