Het mooie is van WoW dat het allemaal seamless is, als ze dit gaan aanpassen wordt het guildwars.khrin schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 10:23:
[...]
... BAM! Cheap shot op mijn Shaman, trinket, ghost wolf, wolves, etc... tot ik einde van zone bereik.
Loading Screen
Escaped
Zone borders functioneren dan als een aggro reset, pvp escape van diegene met de snelste computer voor het loading screen?
Het andere is om hele contintenten te instancen, maar een hele battlegroup in Oggrimar of Ironforge, maakt het leven er niet beter op.
Ik snap ook niet wat er zoo moeilijk is aan reizen? Je zegt dat het gemakklijker gemaakt wordt? Maw een flightpath nemen en naar de wc gaan, daarna op een boot stappen en alt tabben om een ander muziekje op te zetten wordt als moeilijk gezien?
Het punt van mensen in de wereld ben ik wel mee eens, maar ik denk dat ze met de volgende punten in the Cataclysm daar wel verbetering in brenging via:
- Instances moeten ontdekt worden voor je LFG ervoor kunt gebruiken
- Veel nieuwe gebieden bevinden zich in de twee oude continenten
- Heel veel quests worden verandert doordat Deathwing een beetje Simcity desasters op ons los liet. Dit laaste betekent ook een beetje het volgende: Waarom zou ik een alt levelen terwijl er in Cata allemaal nieuwe quests te doen zijn ipv de gewone sleur?
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.