Mijn doel; een beetje rondkloten voor achievement points
In iets meer dan een week tijd van 5,2k naar 6,2k gegaan. En het is best leuk om bijvoorbeeld de cooking/fishing achievements te halen
Zo kom je nog ergens en kom ik op TBC en vanilla plaatsen waar ik nog nooit ben geweest (speel pas sinds WotLK). Vorige week mijn eerste Molten Core run gedaan met een healer, was ook wel geinig
Mr. anti-achievements is er eindelijk aan, dat ik dát nog mag meemakenRichardvdD schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 19:38:
Mijn doel; een beetje rondkloten voor achievement pointsIn iets meer dan een week tijd van 5,2k naar 6,2k gegaan. En het is best leuk om bijvoorbeeld de cooking/fishing achievements te halen
Zo kom je nog ergens en kom ik op TBC en vanilla plaatsen waar ik nog nooit ben geweest (speel pas sinds WotLK). Vorige week mijn eerste Molten Core run gedaan met een healer, was ook wel geinig
Tesla M3LR '21
Lich King 25m N down. Eindelijk!
This is the Way.
Zo, nieuw in dit topic maar niet in wow
http://eu.wowarmory.com/c...ml?r=Alleria&cn=Chrominos
Maar uhmm, ik zit op het moment in een duitse server, ja een duitse, aangezien iemand van mijn cod4 clan een duitser is en nieuw tot WoW was wilde ik hem wel helpen. Maarja ik wil wel in een guild maar aangezien ik niet echt zin heb in duits gepraat aan te moeten horen, gaat ik wanneer cataclysm kom even migrate. En dus vandaar vraag ik mij af waar de meeste van jullie spelen zodat ik misschien al enige aansluiting heb op een server. Ohjah uiteraard dan ook Alliance of Horde, lijkt me wel handig
Want op dit moment met ICC enzo ben ik nog maar tot Saurfang gekomen met een PUG en wil uiteindelijk toch wel een keer tot LK komen of tot het eind van Cataclysm high-end raid en dan heb je toch wel een guild nodig dus vandaar ook zoiezo naar een English server
Ik wil nu dan ook meteen maar even een character, op een van de servers waar "jullie" spelen, zodat ik ook een idee krijg van de community daar.
Maar uhmm, ik zit op het moment in een duitse server, ja een duitse, aangezien iemand van mijn cod4 clan een duitser is en nieuw tot WoW was wilde ik hem wel helpen. Maarja ik wil wel in een guild maar aangezien ik niet echt zin heb in duits gepraat aan te moeten horen, gaat ik wanneer cataclysm kom even migrate. En dus vandaar vraag ik mij af waar de meeste van jullie spelen zodat ik misschien al enige aansluiting heb op een server. Ohjah uiteraard dan ook Alliance of Horde, lijkt me wel handig
Want op dit moment met ICC enzo ben ik nog maar tot Saurfang gekomen met een PUG en wil uiteindelijk toch wel een keer tot LK komen of tot het eind van Cataclysm high-end raid en dan heb je toch wel een guild nodig dus vandaar ook zoiezo naar een English server
Ik wil nu dan ook meteen maar even een character, op een van de servers waar "jullie" spelen, zodat ik ook een idee krijg van de community daar.
[ Voor 3% gewijzigd door Chreaker op 12-05-2010 23:13 ]
Phenom II X4 945 @ 3.6Ghz-/-Scythe Mugen 2-/-Gigabyte GA-MA790XT-UD4P-/-Club3D HD4890 1GB-/-Kingston 4GB DDR3-1333-/-Samsung Spinpoint F1 DT 500GB http://eu.battle.net/wow/en/character/Doomhammer/Chreaker/simple
ik zou zeggen probeer "the insane" ben je wel ff mee bezigMektheb schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 17:09:
[...]
Misschien dat dat het is ik heb een hele tijd gedaan om The Exaled en 100 mounts te krijgen, en daar was ik ook altijd lekker mee bezig, sinds ik die heb heb ik geen nieuw doel voor ogen gezet
Toch maar is proberen
Verwijderd
Weer een leuk voordeel van evil RNG. Op mijn mage doe ik zo'n beetje dag de drie ICC heroics en werkelijk elke keer dropt Bronjahm die verrekte Nighttime

Alleen Shendralar / Ravenhold zijn shit :<Banzaibunny schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 00:44:
[...]
ik zou zeggen probeer "the insane" ben je wel ff mee bezig
Heb alle cartels op exalted dus zou dan ff moeten farmen voor BB en dan weer diremaul in.
Zo'n grind is dat niet heb alle cartels al is op exalted gehad,

zou het dus alleen nog een x moeten doen omdat ik eerst The exalted wou halen, wat ik beter andersom kon doen.(doh)
Maar heb op me bank een hele hoop boeken, en ben een rogue aant lvlen die boxes kan gaan doen. dus wie weet
Al zie ik het mezelf nog niet doen het is wel een goeie !
[ Voor 12% gewijzigd door Mektheb op 13-05-2010 00:50 ]
Ik schaam me doodLas Vegas schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 20:01:
[...]
Mr. anti-achievements is er eindelijk aan, dat ik dát nog mag meemaken
Ik sla mijzelf wel voor mijn kop dat ik deze game niet wat eerder ben gaan spelen, al die TBC reps farmen wordt zo'n ramp

[ Voor 26% gewijzigd door Divak op 13-05-2010 00:51 ]
Dubbel feli.NoTimeRemains schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 22:14:
Lich King 25m N down. Eindelijk!
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Alliance zeker? I know how that feels!Mektheb schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 19:31:
Nou ben maar is een beetje aant pvpe gegaan, wat en hel is dat.
AB 4x achter elkaar losses
AV 4x achter elkaar verloren
EOTS verloren
WG in 5 min verloren

Nog even een vraagje trouwens... Is er uberhaupt een BattleGroup waar de Alliance het enigsinds okay doet? Ik heb lang Horde gespeeld en dat was alleen af en toe een uitdaging, wonnen voor de rest meeste Battlegrounds etc wel. Alleen lange queue tijden en PvE queue's op het moment.
Nu ben ik als Alliance begonnen op Haomarush, maar nog geen enkele Wintersgrasp gewonnen (nee, echt) en alleen een enkele NIET-random Battleground.
Wel lekker dat er geen queue tijden zijn en de random Heroics etc ook bijna instant zijn (als dps zelfs!).
Maar goed, ligt het aan mij, of is er gewoon veel meer/betere horde aanwezig op de meeste servers (te zien aan constante wintergrasp verliezen...)? Ook de BG's willen niet echt... PvE wijze is het wel geweldig snel en soepel moet ik zeggen, valt me alles mee!
Nu ben ik als Alliance begonnen op Haomarush, maar nog geen enkele Wintersgrasp gewonnen (nee, echt) en alleen een enkele NIET-random Battleground.
Wel lekker dat er geen queue tijden zijn en de random Heroics etc ook bijna instant zijn (als dps zelfs!).
Maar goed, ligt het aan mij, of is er gewoon veel meer/betere horde aanwezig op de meeste servers (te zien aan constante wintergrasp verliezen...)? Ook de BG's willen niet echt... PvE wijze is het wel geweldig snel en soepel moet ik zeggen, valt me alles mee!
Kent iemand of wie is Menno Anders? Van deze persoon heb ik een heel verrassend emailtje gekregen betreffende Cataclysm.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
wat voor mailtje? 
Gisteraaf weer een lekker avondje raiden achter de rug. Eindelijk Saurfang neer omdat we MEER dan genoeg dps hadden 8/12 Hc icc 25. Tevens van de week ICC10HM LK geprobeerd maar die gast hit als een trein
Gisteraaf weer een lekker avondje raiden achter de rug. Eindelijk Saurfang neer omdat we MEER dan genoeg dps hadden 8/12 Hc icc 25. Tevens van de week ICC10HM LK geprobeerd maar die gast hit als een trein
[ Voor 84% gewijzigd door ph4nt0m op 13-05-2010 10:13 ]
Hier op Bronzebeard Horde hebben we normaalgesproken WG niet.Brutal1ty schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 08:16:
Nog even een vraagje trouwens... Is er uberhaupt een BattleGroup waar de Alliance het enigsinds okay doet? Ik heb lang Horde gespeeld en dat was alleen af en toe een uitdaging, wonnen voor de rest meeste Battlegrounds etc wel. Alleen lange queue tijden en PvE queue's op het moment.
In de log van Archavon in het fort staat iets als
Horde
defense 192
capture 1050
Alliance
defense 1970
capture 1050
in de random bg's heb ik het idee dat de winkans zo rond 50% ligt.
D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh
'join the cataclysm alpha now, sign in here wow-europe-worldofwarcraft.com.loginhacker.cn'-mailtje?Rakkerzero schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 09:31:
Kent iemand of wie is Menno Anders? Van deze persoon heb ik een heel verrassend emailtje gekregen betreffende Cataclysm.
Qua BG heb ik op outland niets te klagen. WG win je als je aanvalt, en je verliest als je verdedigt, en zo gaat dat de hele tijd door. Meeste BG's win ik als alliance, maar daarbij moet ik wel zeggen dat ik ook wel bg's leave als het heel slecht gaat en ik geen zin heb om daar nog langer mee bezig te zijn. Ik denk dat het wel zo'n 50/50 uiteindelijk is.
Je kan het ook terugzien in mijn stats;
516 Battlegrounds played
Warsong Gulch (206) Battleground played the most
329 Battlegrounds won
Warsong Gulch (124) Battleground won the most
Ik win dus gemiddeld 3 vd 5 bg's. Waarbij ik wel moet toegeven dat ik in mijn pve gear soms wel een verschil kan maken.
[ Voor 49% gewijzigd door Kees op 13-05-2010 11:35 ]
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Verwijderd
Ik heb nu eindelijk alle quests gedaan in Northend, De daily questchain in Icecrown voor Crusader title en wil me nu focussen op Loremaster van Outland.
Alleen, ondertussen wil ik ook gaan pvp-en met m'n Feral spec druid, dit om de tijd te doden.
Emblems of Triumph heb ik genoeg, zit nu aal zo'n 900 stuks waar ik niets mee doen, dus een pvp setje kan er wel van af.
Maar daar komt het, ik wil ook natuurlijk pvp gear gemmen, alleen wat ik ook google, alle hits komen met andere op- en aanmerkingen.
De één zegt dat je AGI moet stacken, kan logisch zijn, iig in PVE. Hoge crit percentage, alleen resillence zal dit weer te niet doen. Dus of het logisch is voor Feral pvp, dunno.
De ander zegt, stack STAM. Klinkt logisch, lekker veel stam, veel moeite met het er af slaan. Alle gems STAM dan maar?
Ik weet het dus niet meer. Gold is geen probleem, embels is geen probleem. Als je alle quests in Northend gedaan hebt, ik kan je zeggen, hou je veel gold over.
Iemand tips voor een sad Feral druid?
Overigens, respeccen is geen optie, ik hou het bij Feral en offspec Heal.
Alleen, ondertussen wil ik ook gaan pvp-en met m'n Feral spec druid, dit om de tijd te doden.
Emblems of Triumph heb ik genoeg, zit nu aal zo'n 900 stuks waar ik niets mee doen, dus een pvp setje kan er wel van af.
Maar daar komt het, ik wil ook natuurlijk pvp gear gemmen, alleen wat ik ook google, alle hits komen met andere op- en aanmerkingen.
De één zegt dat je AGI moet stacken, kan logisch zijn, iig in PVE. Hoge crit percentage, alleen resillence zal dit weer te niet doen. Dus of het logisch is voor Feral pvp, dunno.
De ander zegt, stack STAM. Klinkt logisch, lekker veel stam, veel moeite met het er af slaan. Alle gems STAM dan maar?
Ik weet het dus niet meer. Gold is geen probleem, embels is geen probleem. Als je alle quests in Northend gedaan hebt, ik kan je zeggen, hou je veel gold over.
Nee, het is een mailtje met screenshots van Cataclysm Alpha waarin iemand aan het questen is.Kees schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 11:30:
[...]
'join the cataclysm alpha now, sign in here wow-europe-worldofwarcraft.com.loginhacker.cn'-mailtje?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Misschien een lichte vraag tussen al dit vergaande WoW-jargon.
Loont het zich nog om als nieuwe speler te beginnen? Zijn de werelden voor lagere levels niet uitgestorven of vol met overgepimpte alts? Of zijn er "nieuwere" servers om te spelen?
Loont het zich nog om als nieuwe speler te beginnen? Zijn de werelden voor lagere levels niet uitgestorven of vol met overgepimpte alts? Of zijn er "nieuwere" servers om te spelen?
Zelfs als de lagere gebieden vol zitten met overgepimpte alts heb je daar vrij weinig last van wanneer je op een PvE-server speelt.Verwijderd schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 12:54:
Als feral druid heb je niks aan stamina in PvP. In arena's en battlegrounds focust iedereen zich eerst op healers; voor hen is survivability een stuk belangrijker. Wat je als feral wil is zoveel mogelijk resilience krijgen van je PvP gear en vervolgens gemmen voor armor penetration of agility. Let wel: één of het ander, geen combinatie. Ik ga zelf voor armor pen.Verwijderd schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 11:53:
[ Voor 53% gewijzigd door NMe op 13-05-2010 13:12 ]
Thanks! Het is een geweldig verjaardagskado!
We hebben echt te veel tegenslagen gehad. Vanalles van core mensen die server transfer hebben gedaan, kapotte PCs, burnouts, loot QQ, kapotte internet verbindingen. Dit alles zorgde ervoor dat meer en meer core mensen niet meer inlogde en dat het langer duurde voordat we progress maakten.
Gisteren eigenlijk een nood recruit gedaan, we miste een healer om uberhaupt een 25m te doen. En die healer bleek gewoon de doorslag te geven!
Vanaf 30% gewoon nerd chills over m'n lijf. Uiteindelijk dood in 16:53 wat een gevecht
This is the Way.
NoTimeRemains schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 13:40:
[...]
Thanks! Het is een geweldig verjaardagskado!
We hebben echt te veel tegenslagen gehad. Vanalles van core mensen die server transfer hebben gedaan, kapotte PCs, burnouts, loot QQ, kapotte internet verbindingen. Dit alles zorgde ervoor dat meer en meer core mensen niet meer inlogde en dat het langer duurde voordat we progress maakten.

Haha, wij hadden op onze eerste kill ook een speler te weinig, we hadden nog een goeie ranged dps nodig. Uiteindelijk een bevriende speler uit een andere guild die 11/12 hc neer heeft mee gekregen. Hij was top damage uiteraard, ondanks dat 'ie in P3 vrij snel dood was. Onze casters waren niet snel genoeg met de spirits dus pikte hij ze gewoon allemaal op, iceblock op het laatste moment voor de eerste wave. Invis op het laatste moment voor de tweede wave. Blink voor de derde. Op de vierde wave was 'ie te laat met blinken.Gisteren eigenlijk een nood recruit gedaan, we miste een healer om uberhaupt een 25m te doen. En die healer bleek gewoon de doorslag te geven!
Klinkt bekend.Vanaf 30% gewoon nerd chills over m'n lijf. Uiteindelijk dood in 16:53 wat een gevecht
http://www.worldoflogs.co...damageDone/?s=8852&e=9829
Feral zijn op die fight zuigt trouwens.

[ Voor 8% gewijzigd door NMe op 13-05-2010 13:50 ]
Als je op de 'new player' realms gaat spelen is er niets aan 't handje... Dit zijn de servers waar nieuwe accounts meestal naar toegelinkt worden als er automatisch een realm voor ze word gezocht...Verwijderd schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 12:54:
Je komt dan tussen de andere nieuwelingen of mensen die een frisse start willen maken!
Zodra een server weer genoeg spelers heeft gaat de 'new player' status weg, en krijgen 2 andere servers die status... Zo verversen ze steeds 2 servers zeg maar.
En zelfs op een 'oude' realm is goed te beginnen. Ik zou het zeker doen! Ben zelf net opnieuw begonnen aan alliance kant op de Haomarush server. Was tot voor kort ook een new playerrealm =) Helaas gingen er wat 'oud' horde-clans hierheen migreren waardoor het nu nogal lastig is voor de Alliance om bepaalde dingen te winnen maar okay
Conclusie: gewoon doen! Dagelijks nog honderden nieuwelingetjes verspreid over alle servers, en met cataclysm kan je een hele vlaag verwachten...
Van de week kwam ik nog een newbie Paladin tegen toen ik met een vriendin naar Scholomance ging voor haar Loremaster achievement. Gast was echt fresh in game. Level 54. Vroeg nog heleboel dingen enzo. Wij hem door Scholomance en Stratholme meegenomen. Leuke xp boost, aantal nieuwe items en cashen. 10 bedankjes achteraf voor de hulp.
Grappig om te zien.
Grappig om te zien.
Verwijderd
ok, dan ga ik eens kijken. is er een goede beginners guide die iemand van jullie mij aan kan raden? Als ik in de fora zoek dan kom ik namelijk al snel bij veel jargon en vergevorderde spraak uit.
Vanavond kreeg ik ineens whispers van random mensen die een screenshot van me op hyves gevonden zouden hebben.. terwijl ik geen hyves account heb 
Link
Beetje lopen pimpen met mijn chars, hoe is het
Link
Beetje lopen pimpen met mijn chars, hoe is het
Vanavond de stap genomen en m'n WoW installatie verwijderd.
Ik heb hier lang over nagedacht, maar de laatste paar weken boeide het spel me niet genoeg meer. Ik heb lange tijd met veel plezier gespeeld en heb eigenlijk alles gedaan wat ik wilde doen. Ik heb met m'n death knight een hoop van WoTLK gezien als DPS, van Naxxramas tot aan Icecrown Citadel. Met m'n warrior heb ik getanked en met m'n priest gehealed. Ik heb alleen de vervelende eigenschap dat ik redelijk perfectionistisch ben. Ik wil dus de class die ik speel volledig begrijpen en weten hoe ik die het beste kan spelen. Voor mij ging hier te veel tijd in zitten. En toen ik afgelopen week op Twitter een tweet las van iemand die het over de Albert Heijn had, maar het afkortte met AH en ik dat direct opvatte als Auction House kwam ik tot de conclusie dat ik teveel met WoW bezig ben.
Morgen loopt m'n subscription af en die ga ik niet meer verlengen.
Ik heb hier lang over nagedacht, maar de laatste paar weken boeide het spel me niet genoeg meer. Ik heb lange tijd met veel plezier gespeeld en heb eigenlijk alles gedaan wat ik wilde doen. Ik heb met m'n death knight een hoop van WoTLK gezien als DPS, van Naxxramas tot aan Icecrown Citadel. Met m'n warrior heb ik getanked en met m'n priest gehealed. Ik heb alleen de vervelende eigenschap dat ik redelijk perfectionistisch ben. Ik wil dus de class die ik speel volledig begrijpen en weten hoe ik die het beste kan spelen. Voor mij ging hier te veel tijd in zitten. En toen ik afgelopen week op Twitter een tweet las van iemand die het over de Albert Heijn had, maar het afkortte met AH en ik dat direct opvatte als Auction House kwam ik tot de conclusie dat ik teveel met WoW bezig ben.
Vandaag van neutral naar exalted met de Skyguard.. Pfoe
Nog 2 TBC reps te gaan en dan heb ik genoeg voor 25 tabards
[ Voor 36% gewijzigd door Divak op 14-05-2010 01:18 ]
Jij bent toch zo'n uber gegeared tank of niet? Hoe ver zijn jullie nu in de progress?NMe schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 13:48:
[...]
Wij hadden iets vergelijkbaars. Terwijl we met onze progress bezig waren op Sindy verliet ineens de core van ons raiding team tegelijk de guild. Zo'n 10 man tegelijk vervangen is niet leuk.
We hebben 2 maanden nodig gehad om Sindy neer te krijgen... Lich King deden we vervolgens minder dan een maandje over.
[...]
Haha, wij hadden op onze eerste kill ook een speler te weinig, we hadden nog een goeie ranged dps nodig. Uiteindelijk een bevriende speler uit een andere guild die 11/12 hc neer heeft mee gekregen. Hij was top damage uiteraard, ondanks dat 'ie in P3 vrij snel dood was. Onze casters waren niet snel genoeg met de spirits dus pikte hij ze gewoon allemaal op, iceblock op het laatste moment voor de eerste wave. Invis op het laatste moment voor de tweede wave. Blink voor de derde. Op de vierde wave was 'ie te laat met blinken.
[...]
Klinkt bekend.Vooral omdat ik zelf dood op de grond lag omdat ik de eerste spirit wave niet overleefde, voel je je best machteloos.
Wij kregen hem in 16:17 neer afgelopen zondag.
http://www.worldoflogs.co...damageDone/?s=8852&e=9829
Feral zijn op die fight zuigt trouwens.Ik heb nog in Infected Wounds gespect voor een slow op de val'kyr in P2, hielp wel. Maar steeds switchen tussen targets is niet goed voor m'n dps, en elke keer als ik mijn rotatie weer aan de gang had op LK moesten we weer uit elkaar voor defile of overstappen op de val'kyr. *zucht*
Hoewel dit enorme stap voor onze guild is ben ik niet echt tevreden over mijn realm, de kwaliteit van de spelers is enorm verslechterd, dat zie je aan wat we binnen krijgen aan recruits.
Ik wil eigk niet echt bij de guild weg, ik ken iedereen en alles en ik ben een officer. Maar ik wil verder, dingen doen, hogere doelen bereiken enz
En dus ik ben eigk op zoek naar een andere realm/guid, Alliance of Horde dat boeit me eigk niet zoveel. Zijn mensen nog op zoek naar een warlock? Vanaf TBC zeer actieve raider met flink wat ervaring, goed gegeared (5/5 sanct non-hc), ervaring in elke spec.
me
This is the Way.
Begonnen om 0:00: 0/36000 Hated met Bloodsail Buccaneers, 2,5 uur later; 1k/12000 Honored met ze. Let the Insane games begin
.
Tesla M3LR '21
Lijkt mij gewoon een tekort aan disciplinedev10 schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 00:56:
Vanavond de stap genomen en m'n WoW installatie verwijderd.
Anyways
Ook m'n Scrap-E quest gedaan voor field repairbots. daarnaast nog even wat Arena + Random HC + Random BG.
Owja! Ook eindelijk de 5k gearscore doorbroken in m'n pvp gear (woehoe)
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Gister ff vrij, internet deed het weer ff dus flink aan het wowen gegaan.
Kwam om 11 uur online en kreeg gelijk een whisper of ik weekly wilde doen, tuurlijk ff extra emblems pakken!
Ben toen maar al mijn chars afgegaan, weekly en random hc, 56 EoF totaal alles bijelkaar en 40 EoT.
Later op de middag nog een poging gedaan om ICC10 te puggen maar dat was niet echt een succes, tijdens het wachten 1 film kunnen kijken en 'the pacific ep8' ben toen maar random hc gaan doen.
Om een uur of 7 kreeg ik weer een invite voor ICC10 en kreeg commentaar op mijn gear, niet gearscore maar gear op mijn druid, heb er namelijk wat Relentless/Wrathfull spul tussenzitten voorderest is het allemaal T9/Triumph enzo. Eigenlijk zonder problemen bij Saurfang aangekomen en stond wablief met 5.9k dps 2de dmg done, alleen T10/ICC25 pally stond boven mij. Saurfang ging in eerste instantie fout omdat de mage niet switchte bij die blood monstertjes die spawnde dus bloodpower ofzo liep te snel omhoog, 2de poging was heel anders stond 2de met 6.3k dps. Kreeg nog complimenten wat uiteraard leuk is.
Dit was de 3de keer dat ik in ICC ben geweest,3 verschillende chars, eindelijk mijn eerste char friendly
Eerste 2 keer dat ik naar ICC ging resette de hele bende bij saurfang stopte voor iedereen het spel en stonden we ineens buiten en konden ook niet meer terug naar saurfang, ticket aangemaakt en we hadden 'pech' en moesten maar wachten op volgende reset dus ik was er niet echt happig meer op om er te gaan kijken.
Op paladin om half 11 ofzo nog weekly gedaan, zat op 7.2k dps bij Noth dus dat was wel grappig
Kwam om 11 uur online en kreeg gelijk een whisper of ik weekly wilde doen, tuurlijk ff extra emblems pakken!
Ben toen maar al mijn chars afgegaan, weekly en random hc, 56 EoF totaal alles bijelkaar en 40 EoT.
Later op de middag nog een poging gedaan om ICC10 te puggen maar dat was niet echt een succes, tijdens het wachten 1 film kunnen kijken en 'the pacific ep8' ben toen maar random hc gaan doen.
Om een uur of 7 kreeg ik weer een invite voor ICC10 en kreeg commentaar op mijn gear, niet gearscore maar gear op mijn druid, heb er namelijk wat Relentless/Wrathfull spul tussenzitten voorderest is het allemaal T9/Triumph enzo. Eigenlijk zonder problemen bij Saurfang aangekomen en stond wablief met 5.9k dps 2de dmg done, alleen T10/ICC25 pally stond boven mij. Saurfang ging in eerste instantie fout omdat de mage niet switchte bij die blood monstertjes die spawnde dus bloodpower ofzo liep te snel omhoog, 2de poging was heel anders stond 2de met 6.3k dps. Kreeg nog complimenten wat uiteraard leuk is.
Dit was de 3de keer dat ik in ICC ben geweest,3 verschillende chars, eindelijk mijn eerste char friendly
Eerste 2 keer dat ik naar ICC ging resette de hele bende bij saurfang stopte voor iedereen het spel en stonden we ineens buiten en konden ook niet meer terug naar saurfang, ticket aangemaakt en we hadden 'pech' en moesten maar wachten op volgende reset dus ik was er niet echt happig meer op om er te gaan kijken.
Op paladin om half 11 ofzo nog weekly gedaan, zat op 7.2k dps bij Noth dus dat was wel grappig
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Gistere weer een 25man icc gedaan ( werd tijd )
Helaas weer 2 tokens verloren :<
Wel een ring geloot die ik niet ga gebruiken, maar niemand wou em
Ring van Gunship heroic ook verloren :<
Ach kan niet alles hebben !, wel is me pally bijna 67 dus bijna 70 om te twinken !
Heb al een bak honor wat ik ga gebruiken als ik 70 ben, en zag voor een prikkie wrath card voor lvl 70
Edit : en oja Os10 3d zerg faceroll mode de draak ook verloren met 2 verschil 98 en ik 96.
Helaas weer 2 tokens verloren :<
Wel een ring geloot die ik niet ga gebruiken, maar niemand wou em
Ring van Gunship heroic ook verloren :<
Ach kan niet alles hebben !, wel is me pally bijna 67 dus bijna 70 om te twinken !
Heb al een bak honor wat ik ga gebruiken als ik 70 ben, en zag voor een prikkie wrath card voor lvl 70
Edit : en oja Os10 3d zerg faceroll mode de draak ook verloren met 2 verschil 98 en ik 96.
[ Voor 10% gewijzigd door Mektheb op 14-05-2010 10:01 ]
Ben nu aan het "farmen" voor de 100 mounts achievement. Raid meta-mounts zitten er niet in voor mij, dus de keuze is wat beperkter. De huidige stand is:
http://www.warcraftmounts.com/collection.php?id=23139
Heb er nu 86, in de wish-list (20 stuks) staan 4 "koop" mounts (die stel ik zo lang mogelijk uit, 3 lucky drop mounts (voa 3mans mounts, red bug en white polar bear) en de rest is pvp (heb er 2, genoeg stonekeeper's voor nog 2 denk ik) en de AT mounts (de dure). Zou eigenlijk eens moeten proberen om alle Alliance leiders om te leggen.
Heeft iemand nog tips, misschien zie ik iets heel onbenulligs over het hoofd (Halaa is denk ik not done, pvp is er niet veel buiten battlegrounds hier). De celestial steed staat er niet tussen, maar zou ik kunnen overwegen. Ik vind hem alleen niet mooi, al is het wel een all-in-one mount. Rivendare's Charger staat er ook niet tussen, ik heb geen idee of het lekker te doen is om Strat Undead solo te runnen als priest.
Gaat nog wel even duren voor ik deze meta heb denk ik.
Voor de rest, gisteren weer een stukje ICC25 (crimson halls en dreamwalker), heb nu echt helemaal geen PPR/DKP meer maar wel m'n 2e armor token kunnen scoren.
Ook nog een Sunwell run gedaan gisteren, die instance ziet er erg leuk uit. Die is nu dus ook binnen. Nu nog ZA, TK, SSC en BT, Gruul en Maggy voor de meta.
Heb er nu 86, in de wish-list (20 stuks) staan 4 "koop" mounts (die stel ik zo lang mogelijk uit, 3 lucky drop mounts (voa 3mans mounts, red bug en white polar bear) en de rest is pvp (heb er 2, genoeg stonekeeper's voor nog 2 denk ik) en de AT mounts (de dure). Zou eigenlijk eens moeten proberen om alle Alliance leiders om te leggen.
Heeft iemand nog tips, misschien zie ik iets heel onbenulligs over het hoofd (Halaa is denk ik not done, pvp is er niet veel buiten battlegrounds hier). De celestial steed staat er niet tussen, maar zou ik kunnen overwegen. Ik vind hem alleen niet mooi, al is het wel een all-in-one mount. Rivendare's Charger staat er ook niet tussen, ik heb geen idee of het lekker te doen is om Strat Undead solo te runnen als priest.
Voor de rest, gisteren weer een stukje ICC25 (crimson halls en dreamwalker), heb nu echt helemaal geen PPR/DKP meer maar wel m'n 2e armor token kunnen scoren.
Ook nog een Sunwell run gedaan gisteren, die instance ziet er erg leuk uit. Die is nu dus ook binnen. Nu nog ZA, TK, SSC en BT, Gruul en Maggy voor de meta.
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Succes !Neelon schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 10:30:
Ben nu aan het "farmen" voor de 100 mounts achievement. Raid meta-mounts zitten er niet in voor mij, dus de keuze is wat beperkter. De huidige stand is:
Zie je der een paar hebt die ik zoiezo nog wil
White hawkstrider ( ding blijft maar niet droppen )
Green proto drake ( voor de heb )
Ik zit nu op 112 mounts, en de enige tip die ik kan geven is lucky zijn
. Als je de meta mounts niet kan halen is dat je enige optie eigenlijk. Iedere reset ZG/Sethek/Karazhan en MgT doen en lucky zijn. Verder de turtle opvissen, Stratholme doen, inderdaad alle ''dure'' mounts halen (Grand Ice Mammoth, Travellers, Chopper). Zo nodig de TRH (Celestial Steed). Alle PvP mounts alsnog halen, met een premade is dat zo gefixed.`
En 295 dagen Argent Tournament doen voor seals helpt ook

[ Voor 7% gewijzigd door London op 14-05-2010 10:59 ]
Tesla M3LR '21
Ik heb er nu 102, ik kan nog alle AT mounts halen met Seals heb er geen 1 van, ik doe elke reset MGT, helaas geen shettek want ken geen druid of ben geen druid die mee wil / kan.Las Vegas schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 10:58:
Ik zit nu op 112 mounts, en de enige tip die ik kan geven is lucky zijn. Als je de meta mounts niet kan halen is dat je enige optie eigenlijk. Iedere reset ZG/Sethek/Karazhan en MgT doen en lucky zijn. Verder de turtle opvissen, Stratholme doen, inderdaad alle ''dure'' mounts halen (Grand Ice Mammoth, Travellers, Chopper). Zo nodig de TRH (Celestial Steed). Alle PvP mounts alsnog halen, met een premade is dat zo gefixed.`
Instances doe ik eigenlijk niet zoals Ocolus / UK ?. boeit me niet echt haha, maar misschien toch maar is doen.
Green proto drake in het eitje wil maar niet lukken constant die yolk.
Verder kan ik ook nog die Grand Ice Mammoth van Hodir kopen, maar of ik dat doe zie ik nog wel
Rusted Proto drake is bijna in de poket nog 4 achievments ( wel de lastigste )
Ik had altijd een farm groepje, maar die zijn helaas horde geworden om een of andere reden
[ Voor 3% gewijzigd door Mektheb op 14-05-2010 11:10 ]
Don't get me started, ik doe al bijna een jaar lang die klote eieren kopen, en nog niets gekregen. 1x de Blue Proto zien droppen in UP, 15k geboden ofzo en die gast verkocht 'm niet. Oculus mount heb ik wel.
Sarth103D mount kan je ook nog winnen/kopen, zelfde geldt voor 25 man versie (96 roll ftw
)
Sarth103D mount kan je ook nog winnen/kopen, zelfde geldt voor 25 man versie (96 roll ftw
[ Voor 18% gewijzigd door London op 14-05-2010 11:12 ]
Tesla M3LR '21
Zoals ik al zei paar posts hierbovenLas Vegas schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 11:10:
Don't get me started, ik doe al bijna een jaar lang die klote eieren kopen, en nog niets gekregen. 1x de Blue Proto zien droppen in UP, 15k geboden ofzo en die gast verkocht 'm niet. Oculus mount heb ik wel.
Sarth103D mount kan je ook nog winnen/kopen, zelfde geldt voor 25 man versie (96 roll ftw)
Aaaaahrr
Moet nog 3 pvp mounts (raptor, wolf, horse), heb op mn priest bijna 1000 stonekeeper shards, ook nog een onbekend aantal op mn alts. Met een paar keer WG / AV erbij zijn die zo geregeld.Las Vegas schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 10:58:
Ik zit nu op 112 mounts, en de enige tip die ik kan geven is lucky zijn. Als je de meta mounts niet kan halen is dat je enige optie eigenlijk. Iedere reset ZG/Sethek/Karazhan en MgT doen en lucky zijn. Verder de turtle opvissen, Stratholme doen, inderdaad alle ''dure'' mounts halen (Grand Ice Mammoth, Travellers, Chopper). Zo nodig de TRH (Celestial Steed). Alle PvP mounts alsnog halen, met een premade is dat zo gefixed.`
Na deze staat de teller op 89/100.
Heb bijna 100 AT tokens nu, genoeg voor 1 van die mounts, verder met 10 tokens (+ lucky uit bag) iedere 10 dagen (15 voor sommige) de rest. Moet nog een 960 seals hebben als ik goed tel als ik ze allemaal wil/moet halen, maandje of 3 dus. Gelukkig kan ik Chillmaw solo neer halen met de 3 adds, dus hoef ik niemand "lastig" te vallen voor hulp.
Na deze staat de teller op 98/100.
De White Polar Bear zou wel eens kunnen droppen gedurende die tijd (heb al een dubbele op mn DK).
De Zul'Gurub mounts en de Anzu mount heb ik er niet tussen staan omdat dat solo dus echt niet lukt als priest zijnde, misschien eens een druid zoeken voor een dagelijkse SH runs, alleen heeft Det's druid niet de vereiste reputatie bij Lower City, dus deze gaat afvallen denk ik.
Tutrle mount is erg, erg random. Zo veel tijd om te vissen heb ik nu ook weer niet maar in 3 maanden tijd, wie weet.
Een guildie heeft een lvl60 twink guild, er worden dus nog wel eens old-skool raids gedaan inclusief AQ40. Een rode bug zou dus wel kunnen gebeuren.
Een grand black war mammoth, zou ook kunnen in 3 maanden tijd, al is de concurrentie hoog en de drop-rate laag.
Blijven na PVP en AT nog 2 mounts over, en dat is iets van 600 gold voor de armored bear, en misschien in die tijd ook wel geluk gehad met world PVP en de black war bear kunnen scoren, dat zou 100 betekenen dan.
Ik wacht iig het langst met de dure mounts (armored blue wind rider, red drake, traveler's tundra mammoth), en dan vooral die laatste. Wil niet al mn gold "verbrassen" voordat Cataclysm begint.
Zit er trouwens ook stiekem aan te denken om een lvl60 twink aan te maken, dit om een beetje het oude gevoel weer te kunnen beleven al zal het nooit hetzelfde zijn. Nadeel, dan moet ik of characters deleten of een 2e account nemen.
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Ik wacht nog steeds op blizz om een mage mount te maken. Pocket Portals FTW 
Maare al dat mount en pet gedoe heeft me nooit weten te boeien. Leuk voor de ander dat zie ik hier boven wel.
Ik ben meer iemand van die alle chars wil hebben(op 80). Alle profs gemaxed (mis nog BS en Engineering).
Maare al dat mount en pet gedoe heeft me nooit weten te boeien. Leuk voor de ander dat zie ik hier boven wel.
Ik ben meer iemand van die alle chars wil hebben(op 80). Alle profs gemaxed (mis nog BS en Engineering).
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Signed, ik ook behalve mage. want daar vind ik geen zak aan ( dies lvl 64 ofzo ).junglebeast schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 11:59:
Ik wacht nog steed op blizz om een mage mount te maken. Pocket Portals FTW
Daarnaast heb ik 8x lvl 80 en ben nu bezig met een warlock samen met een maat.
Qua profs moet ik alleen nog Alchemy, en die ben ik nu op mijn Lock aan het lvlen. Voor de rest ook alles max
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
hehe inderdaad ieder ze ding !junglebeast schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 11:59:
Zo heb ik een hekel aan questen en lvl ik alles bijna alleen met grinden / instances
Ben nu pas begonnen met echt veel alts lvlen omdat ik het nu pas leuk begin te vindne haha
8 level 80's hier, alle profs gemaxed (en 2x JC, 2x Mining, 2x Alchemy en 3x Herbalism), maar ik heb geen zin meer om voor allemaal dagelijks een frostie run te doen. Kost me teveel tijd en het zijn maar alts, die hoeven niet in 251/264 gear te zitten wat mij betreft.junglebeast schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 11:59:
Ja klopt, niet alles zit in ICC gear ofzo... 3 van me 80's zitten zo rond de i210 ofzo.. genoeg voor een heroic of weekly raid. Heb wel nu een ICC25 Hunter, Rogue en Druid(resto).. en de Druid kan ook aardig tanken in 10m inmiddels. Dus heb alles voorradig qua rollen in een raid.
Gaat me vooral om te leren wat een andere class kan doen. Zo ben je beter georiënteerd als RL of classleader van DPS of iets dergelijks.
Gaat me vooral om te leren wat een andere class kan doen. Zo ben je beter georiënteerd als RL of classleader van DPS of iets dergelijks.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Heb ook 6 80's... veel te veel eigenlijk en merk dat ik 2-3 van hen niet of nauwelijks speel. Da's eigenlijk in de loop der jaren zo ontstaan, de 1e alt doe je met iemand samen, de 2e om de class voor de gein eens te checken, etc etc. Best aardig gegeared nog de meesten maar da's tegenwoordig sowieso een fluitje van een cent, en in Cata helemaal makkelijk zoals het eruit ziet 
Gisteren een dramatische ICC25 nadat woensdag raidavond al verpest was doordat de server plat was (heel de avond): eerst weer te weinig signs daar waar we er 2 weken terug 10 teveel hadden, vervolgens een aantal man DC/lag/afk om wat voor reden dan ook waardoor we teveel tries voor Marrow HC nodig hadden. Lady HC maar even laten zitten voor wat het was, ship ofc wel weer HC en na een paar tries op Saurfang HC maar besloten om die ook normaal te doen. Vervolgens klapt mijn switch eruit en die heeft volledig de geest gegeven, stroom eraf werkt eventjes maar binnen een minuut is ie weer dood.
Even snel bij de buren een switch gehaald want die hadden ineens ook geen internet
en we konden weer verder maar al met al toch WEER een half uur kwijt. Geen focus meer voor Fester en Rot HC dus maar gewoon gecalled, toch jammer.
Verder m'n frost dps specje nog even uitgetest met wat nieuwe gear en dat doet het erg lekker met ArP en haste tegenwoordig, blij dat we niet meer in unholy geforceerd worden
Gisteren een dramatische ICC25 nadat woensdag raidavond al verpest was doordat de server plat was (heel de avond): eerst weer te weinig signs daar waar we er 2 weken terug 10 teveel hadden, vervolgens een aantal man DC/lag/afk om wat voor reden dan ook waardoor we teveel tries voor Marrow HC nodig hadden. Lady HC maar even laten zitten voor wat het was, ship ofc wel weer HC en na een paar tries op Saurfang HC maar besloten om die ook normaal te doen. Vervolgens klapt mijn switch eruit en die heeft volledig de geest gegeven, stroom eraf werkt eventjes maar binnen een minuut is ie weer dood.
Even snel bij de buren een switch gehaald want die hadden ineens ook geen internet
Verder m'n frost dps specje nog even uitgetest met wat nieuwe gear en dat doet het erg lekker met ArP en haste tegenwoordig, blij dat we niet meer in unholy geforceerd worden
Bnet pindle#2913
Dat dacht ik ook toen ik begon met farmen voor dat ding.Neelon schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 11:36:
[...]
Turtle mount is erg, erg random. Zo veel tijd om te vissen heb ik nu ook weer niet maar in 3 maanden tijd, wie weet.
Maar uiteindelijk heeft het me in totaal 2 a 3 uurtjes gekost voor ik m had.
Ik ben gewoon mats voor fish feast gaan farmen. Iedere keer als ik genoeg had voor 20 fish feast ben ik met farmen gestopt en heb ik de gemaakt fish feasts op de ah gemikt. Zo ben je ook niet helemaal zinloos bezig.
Zelf vondt ik de 100 mounts achievement vrij simpel te halen toen ik eenmaal voor mezelf besloten had dat ik de achiement wou.
Ik heb het uiteindelijk gehaald door alle argent tournament mounts te kopen.
En met 13 argent tournament badges per dag gaat dat ook nog redelijk snel.
De pvp mounts zijn nu ook een lachertje om te halen nu ze alleen maar honor kosten.
Wat wel heel erg jammer is, is dat de reward maar een 280% flyer is, daardoor gebruik ik hem nooit.
Mijn collectie: 105 mounts (de 3 gekochte mammoths en green proto drake zijn na de 100 mount achievement toegevoegd)
Even een vraagje aangaande meerdere accounts, er zijn er hier vast wel die meerdere accounts gebruiken.
Ik heb nu 1 account, uiteraard battle.net account en met authenticator.
Hoe gaat dat nu in z'n werk met een 2e account. Voeg je dan gewoon een serial toe aan battle.net en that's it?
Hoe gaat dat nu in z'n werk met een 2e account. Voeg je dan gewoon een serial toe aan battle.net en that's it?
Precies zoals je het zegtNeelon schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 13:09:
Even een vraagje aangaande meerdere accounts, er zijn er hier vast wel die meerdere accounts gebruiken.
[ Voor 6% gewijzigd door Mektheb op 14-05-2010 13:12 ]
Ja tuurlijk. Je logt dan beide met dezelfde inlog gegevens in, en krijg je dan een account selectie scherm oid?Mektheb schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 13:11:
[...]
Precies zoals je het zegt, wel uiteraard voor beide onafhankelijk betalen he per maand
Verwijderd
Jup.Neelon schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 13:31:
[...]
Ja tuurlijk. Je logt dan beide met dezelfde inlog gegevens in, en krijg je dan een account selectie scherm oid?
Zie:Neelon schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 13:31:
[...]
Ja tuurlijk. Je logt dan beide met dezelfde inlog gegevens in, en krijg je dan een account selectie scherm oid?
http://blog.cold-comfort....10/bnet_wow_firsttime.jpg
Ik heb toevallig ooit eens een trial geregistreerd op mijn account en daarna een nieuwe game toegevoegd. Sindsdien krijg ik dat scherm altijd voor me, met normale account en trial account. Facturering e.d. gaat prima, net als extra items zoals de pandaran monk.
http://hawvie.deviantart.com/
Weet iemand hier of je Shadowfrost shards ook krijgt als je de quest alleen hebt en het wapen in je bags? Heb overal op internet zitten zoeken en naast een heleboel random uitspraken die het bevestigen EN ontkennen, heb ik ook een paar posts gezien van mensen die LIJKEN te weten waarover ze het hebben... maar ben nog steeds niet overtuigd:
De eerste week had ik 6 shards, 2 weken terug 2, vorige week maar 1 en deze week geen enkele!!! Het grootste verschil is dat ik Shadow's Edge dus niet meer gebruikte NA de 1e week raiden en ik heel erg bang ben dat ik de bosses ermee gehit moet hebben wil ik kans hebben op 'n shard... magoed het zal vast toevallig en unlucky RNG zijn maar vroeg me af of iemand het zeker wist?
De eerste week had ik 6 shards, 2 weken terug 2, vorige week maar 1 en deze week geen enkele!!! Het grootste verschil is dat ik Shadow's Edge dus niet meer gebruikte NA de 1e week raiden en ik heel erg bang ben dat ik de bosses ermee gehit moet hebben wil ik kans hebben op 'n shard... magoed het zal vast toevallig en unlucky RNG zijn maar vroeg me af of iemand het zeker wist?
Bnet pindle#2913
Lijkt erop dat ik toch niet de enige ben die veel alts heeft.
Heb nu bijna alle classes op 1 account (zou ik ze vanaf mijn andere account transferren dan heb ik ze allemaal).
En ik vermaak me er ook wel mee, zeker als je alle classes geprobeerd hebt kun je beter advies geven, natuurlijk heb ik niet alle specs geprobeerd maar wel op elk char dualspec, bijna alle chars zitten in T9/T10 en wat ToTc25/ICC10 gear.
Elke dag wat anders, ik hou van een beetje afwisseling.
Een vriend van mij heeft 1 char, en hij komt practisch alleen maar online om te raiden, voorderest doet hij niets, raid afgelopen en hij is weer offline. Ja hij heeft bijna 95% ICC25 gear maar ik vindt het leuk om een keertje te gaan pvpen, raiden, lullen in dala/org, prof levelen kan leuk zijn
Ik kan puggen wat ik wil, omdat ik toch zat vergelijkbare chars heb, natuurlijk zit er wel een verschil tussen mijn oudste en nieuwste chars maar toch als ik er 5-6k dps uit kan halen kun je overal meedoen, veel meer dan ICC10 eerste 4 bosses wordt er toch niet gepugged.
Voorderest is het doen van een random HC op 8 chars (binnenkort 9) haast niet te doen op een avondje je bent al snel 30 minuten per char kwijt, weekly is opzich wel de moeite kan ook leuk zijn afhankelijk van de bosses, ik heb het liefst FL want deze is makkelijk te 3 mannen, Malygos/Jaraxus geeft nog weleens problemen.
Wat ik wel denk is dat als ik maar 1 char had gehad ik al lang gestopt was met wow.
In classic was het haast onmogelijk om een alt te maken omdat daar heeel veeel tijd in ging zitten en buiten de raids was je veel bezig met mats farmen voor pots/gear om te kunnen raiden en pvp was ook leuk je hoefde daar geen 'pvp' set voor te hebben.
Heb nu bijna alle classes op 1 account (zou ik ze vanaf mijn andere account transferren dan heb ik ze allemaal).
En ik vermaak me er ook wel mee, zeker als je alle classes geprobeerd hebt kun je beter advies geven, natuurlijk heb ik niet alle specs geprobeerd maar wel op elk char dualspec, bijna alle chars zitten in T9/T10 en wat ToTc25/ICC10 gear.
Elke dag wat anders, ik hou van een beetje afwisseling.
Een vriend van mij heeft 1 char, en hij komt practisch alleen maar online om te raiden, voorderest doet hij niets, raid afgelopen en hij is weer offline. Ja hij heeft bijna 95% ICC25 gear maar ik vindt het leuk om een keertje te gaan pvpen, raiden, lullen in dala/org, prof levelen kan leuk zijn
Ik kan puggen wat ik wil, omdat ik toch zat vergelijkbare chars heb, natuurlijk zit er wel een verschil tussen mijn oudste en nieuwste chars maar toch als ik er 5-6k dps uit kan halen kun je overal meedoen, veel meer dan ICC10 eerste 4 bosses wordt er toch niet gepugged.
Voorderest is het doen van een random HC op 8 chars (binnenkort 9) haast niet te doen op een avondje je bent al snel 30 minuten per char kwijt, weekly is opzich wel de moeite kan ook leuk zijn afhankelijk van de bosses, ik heb het liefst FL want deze is makkelijk te 3 mannen, Malygos/Jaraxus geeft nog weleens problemen.
Wat ik wel denk is dat als ik maar 1 char had gehad ik al lang gestopt was met wow.
In classic was het haast onmogelijk om een alt te maken omdat daar heeel veeel tijd in ging zitten en buiten de raids was je veel bezig met mats farmen voor pots/gear om te kunnen raiden en pvp was ook leuk je hoefde daar geen 'pvp' set voor te hebben.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Ik ben er redelijk zeker van dat je de bosses moet hitten met je wapen. Want een unlucky streak van 3 shards over 36 bosses is.. redelijk klein. Helemaal als je heroic bosses doet.porn* schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 14:05:
Weet iemand hier of je Shadowfrost shards ook krijgt als je de quest alleen hebt en het wapen in je bags? Heb overal op internet zitten zoeken en naast een heleboel random uitspraken die het bevestigen EN ontkennen, heb ik ook een paar posts gezien van mensen die LIJKEN te weten waarover ze het hebben... maar ben nog steeds niet overtuigd:
Als je 11/12 heroic doet kun je uitgaan van een gemiddelde van 8 shards elke week, met alles normaal is dat gemiddeld 3 per week.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Verwijderd
Mijn warrior tank heb ik het mee gezien, elke week ff ICC doen en dan kan je weer op je gat gaan zitten in Dalaran.. jeuj...
Dus ik ben een alt begonnen met 3 vrienden, 1tje tanked, 1tje healt en 2 zijn dps. Constant random dungeons doen, heerlijk
Valt me op hoeveel Nederlanders er zijn btw, maar misschien komt dat omdat ze allemaal reageren op mijn crab "schaamluis"
Dus ik ben een alt begonnen met 3 vrienden, 1tje tanked, 1tje healt en 2 zijn dps. Constant random dungeons doen, heerlijk
Raiden / PvP / Farmen / Achievements / Hordes ganken @ ICCVerwijderd schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 14:16:
Mijn warrior tank heb ik het mee gezien, elke week ff ICC doen en dan kan je weer op je gat gaan zitten in Dalaran.. jeuj...
Dus ik ben een alt begonnen met 3 vrienden, 1tje tanked, 1tje healt en 2 zijn dps. Constant random dungeons doen, heerlijkValt me op hoeveel Nederlanders er zijn btw, maar misschien komt dat omdat ze allemaal reageren op mijn crab "schaamluis"
Kan zoveel dingen bedenken afk staan bijna nooit
Verwijderd
Dat reken ik als AFK, echt AFK ben ik natuurlijk nooit. Stel je voor, niet aan je PC.... Wat zou je dan in godsnaam moeten doen?!Mektheb schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 14:25:
[...]
Kan zoveel dingen bedenken afk staan bijna nooit, wel altijd als en dolle rondjes lopen en springen xD
Haha ja het is een soort van afkVerwijderd schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 14:36:
[...]
Dat reken ik als AFK, echt AFK ben ik natuurlijk nooit. Stel je voor, niet aan je PC.... Wat zou je dan in godsnaam moeten doen?!
Maar 9/10 zit ik films / serie's te kijken of movies of ik zit te starcrafte ondertussen.
Verder moet ik zeggen ik aardig het lvlen van alts onderknie krijg als anti quester !
Pally bijna 70.
Daarna verder met me Shammy en Warrior beide lvl 35
Gister stond ik nog met mijn lvl 59 Belf priest in thrallmar? ik zie het drukker worden met horde. Toen maar besloten om mijn lvl 80 ally rogue te pakken om ze allemaal om ver te maaien
Ganken verveeld nooit
Ganken verveeld nooit
Ja he.... dat was dus wat ik ook begon te denken ondanks dat ik al een paar posts zie a la "confirm... do not need to have weapon equipped". Weer een vbtje "If its on teh internats it must be true!".Kees schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 14:13:
[...]
Ik ben er redelijk zeker van dat je de bosses moet hitten met je wapen. Want een unlucky streak van 3 shards over 36 bosses is.. redelijk klein. Helemaal als je heroic bosses doet.
Als je 11/12 heroic doet kun je uitgaan van een gemiddelde van 8 shards elke week, met alles normaal is dat gemiddeld 3 per week.
We doen niet alles heroic maar twee weken terug 8/12 hc op 10 mans gedaan dus die eerste 8 gaan hopelijk snel komen - Marrow ship en Rotface doen we sowieso elke week heroic dus ik ga toch wel van zo'n 4-5 shards gemiddeld uit.
Ik heb het vermoeden dat die "confirmed" posts komen doordat meer mensen SE hebben, en wanneer dus maar 1 iemand de debuff op de boss gooit EN er iemand is die voor de shards boss bezig is, er een flag gezet wordt dat ie een shard dropped. Magoed dan maar weer eens m'n 2H spec terugspeccen :< thanks voor de visie
IewVerwijderd schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 14:16:
Dus ik ben een alt begonnen met 3 vrienden, 1tje tanked, 1tje healt en 2 zijn dps. Constant random dungeons doen, heerlijkValt me op hoeveel Nederlanders er zijn btw, maar misschien komt dat omdat ze allemaal reageren op mijn crab "schaamluis"
[ Voor 18% gewijzigd door porn* op 14-05-2010 15:15 ]
Bnet pindle#2913
Wat doe je nou ingewikkeld? En hoezo al die posts afwachten? Je kan toch effe je Shadow's Edge equipen, de boss taggen, en weer naar je andere wapens wisselen? Zo doe ik dat ook als tankporn* schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 15:14:
[...]
Ik heb het vermoeden dat die "confirmed" posts komen doordat meer mensen SE hebben, en wanneer dus maar 1 iemand de debuff op de boss gooit EN er iemand is die voor de shards boss bezig is, er een flag gezet wordt dat ie een shard dropped. Magoed dan maar weer eens m'n 2H spec terugspeccen :< thanks voor de visie
Eh... op een wipeavond??? No thanks het is sowieso veel te veel moeite en daarnaast als je het een keer vergeet vernaggel je dus je kans voor die ene boss nothanksRichardvdD schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 15:37:
[...]
Wat doe je nou ingewikkeld? En hoezo al die posts afwachten? Je kan toch effe je Shadow's Edge equipen, de boss taggen, en weer naar je andere wapens wisselen? Zo doe ik dat ook als tank
Sowieso is op het begin wel te doen maar als ik dat doe hebben we de eerste 20 sec 3 dooie hunters en 2-3 dooie locks, die doen 7-10k tps tegenwoordig -.-
Weaponswap is nog steeds een dikke GCD geen attacks (en volgens mij 2 zelfs).
[ Voor 20% gewijzigd door porn* op 14-05-2010 16:14 ]
Bnet pindle#2913
Verwijderd
Je DPS kan ook proberen geen complete retards te zijn en jou even 10 seconde de kans gevenporn* schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 16:12:
[...]
Eh... op een wipeavond??? No thanks het is sowieso veel te veel moeite en daarnaast als je het een keer vergeet vernaggel je dus je kans voor die ene boss nothanks
Sowieso is op het begin wel te doen maar als ik dat doe hebben we de eerste 20 sec 3 dooie hunters en 2-3 dooie locks, die doen 7-10k tps tegenwoordig -.-
Weaponswap is nog steeds een dikke GCD geen attacks (en volgens mij 2 zelfs).
Hmjah, ik weet ook 100% zeker dat de shards droppen als jij niet persoonlijk met het wapen slaat, want ik heb vaak genoeg shards gekregen terwijl ik een boss healde. Maar dan hebben we nog altijd twee man met een shadow's edge, en op de shard quest.
Op sommige hardmodes moeten we toch echt vanaf 0 meteen keihard dpssen hoorVerwijderd schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 16:16:
[...]
Je DPS kan ook proberen geen complete retards te zijn en jou even 10 seconde de kans geven
Daarnaast vind ik dat een tank gewoon zover boven de dps moet staan qua threat dat niemand zich ooit zorgen hoeft te maken, tenzij er speciale features op de bossfight zijn die daar invloed op hebben. Daarnaast krijgen ik altijd de 1e keer tricks/MD en dan nog kunnen locks en hunters in het begin vrij dicht in de buurt komen.
Precies, en da's waar ik bang voor ben: zo werkt dat natuurlijk voor 8/10 guilds. En dan krijg je posts op fora als "Confirmed, ffs idiots u don't need it equipped to get the shard". Aangezien de 2 mensen die bij ons bezig waren met Shadowmourne gestopt of casual zijn gegaan ben ik de volgende. Maar ik ben tank en gebruik een ander wapen om te tanken en dus geeft niemand in de raid de wapen debuff aan de boss (het soul steal debuffje weet ff niet hoe die heet)Kees schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 16:19:
Hmjah, ik weet ook 100% zeker dat de shards droppen als jij niet persoonlijk met het wapen slaat, want ik heb vaak genoeg shards gekregen terwijl ik een boss healde. Maar dan hebben we nog altijd twee man met een shadow's edge, en op de shard quest.
[ Voor 4% gewijzigd door porn* op 14-05-2010 16:41 ]
Bnet pindle#2913
Porn*, vanuit mijn visie als Lock (de 7k zal ik voorlopig niet halen maar doe wel mijn best
) zou ik er geen probleem mee hebben als de tank aangeeft dat hij even een paar seconden nodig heeft om hate op te bouwen.
Vind het wel jammer worden dat steeds meer mensen gericht zijn op het zo snel mogelijk zo veel mogelijk loot binnen halen en beginnen te schreeuwen als iemand per ongeluk een verkeerde knop indrukt of niet de "maximale" dps haalt.
Achter iedere karakter zit een mens en het speelt voor iedereen een stuk leuker als er een beetje rekening met de andere spelers gehouden wordt
In ieder geval, dat vind ik!
Vind het wel jammer worden dat steeds meer mensen gericht zijn op het zo snel mogelijk zo veel mogelijk loot binnen halen en beginnen te schreeuwen als iemand per ongeluk een verkeerde knop indrukt of niet de "maximale" dps haalt.
Achter iedere karakter zit een mens en het speelt voor iedereen een stuk leuker als er een beetje rekening met de andere spelers gehouden wordt
inderdaad zo heb ik ook een guildie die altijd de meters topped, de dikste loot wint en de dikste items heeft.Andiaen schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 16:34:
Porn*, vanuit mijn visie als Lock (de 7k zal ik voorlopig niet halen maar doe wel mijn best) zou ik er geen probleem mee hebben als de tank aangeeft dat hij even een paar seconden nodig heeft om hate op te bouwen.
Achter iedere karakter zit een mens en het speelt voor iedereen een stuk leuker als er een beetje rekening met de andere spelers gehouden wordt![]()
En hij vindt zichzelf ook helemaal geweldig en de rest heeft een bord voor ze kop en l2 etc.
Ik zeg ook altijd in gchat als we raid gaan maken : Invite voldar ( ze naam ) he has pro skill's but lacks social skill's.
Altijd als er iets gebeurd gaat die helemaal uit ze dak tegen anderen, ik zeg altijd tegen em Atleast i have a life.
Worden ze altijd stil van op een 1 of andere manier, heb ook zo'n irritante beter weter engelse dude in me guild. die overall commentaar of grapjes of denkt ze kans berekeningen erop los te kunnen gooien.
Kerel zuigt alleen erg hard en is constant in war met trade channel alleen is hij zo bekend op de server dat iedereen hem wel kent en ook wel mag of juist haat.
Ignore zulke mensen altijd verschrikkelijk

Thanks voor de antwoorden, natuurlijk is het eigenlijk altijd #1 de taak van de dps zelf om niet te overaggroen. Maarrrrrrr we zijn met hardmodes bezig en om enrage timers te halen is vanaf begin meteen nuken soms gewoon nodig, daarbij vind ik het belangrijk (ben gewoon zo) dat ik het maximale eruithaal en dat de dps bij ons dus ook niet op hoeft te letten.
En Andiaen: idd dat zou wel eens bij de loading screen hints mogen komen te staan! Hoe langer ik het speel hoe asocialer de gemiddelde speler is idd.
En Andiaen: idd dat zou wel eens bij de loading screen hints mogen komen te staan! Hoe langer ik het speel hoe asocialer de gemiddelde speler is idd.
Bnet pindle#2913
Een tank die de DPS in de huidige gear niet kan bijbenen doet iets verkeerd. Gisteren Festergut heroic voor het eerst geprobeerd (9% wipeporn* schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 17:01:
Thanks voor de antwoorden, natuurlijk is het eigenlijk altijd #1 de taak van de dps zelf om niet te overaggroen. Maarrrrrrr we zijn met hardmodes bezig en om enrage timers te halen is vanaf begin meteen nuken soms gewoon nodig, daarbij vind ik het belangrijk (ben gewoon zo) dat ik het maximale eruithaal en dat de dps bij ons dus ook niet op hoeft te letten.
Social skills in a Massive Multiplayer Online?
AMAGAWD what's the world coming to?

Nee zonder dollen. Ik merk ook steeds mee asocialiteit... alsof men niet doorheeft dat er echte mensen achter een online avatar schuilgaan...
Nee zonder dollen. Ik merk ook steeds mee asocialiteit... alsof men niet doorheeft dat er echte mensen achter een online avatar schuilgaan...
Ja, vandaag nog een paar meegemaakt. Ik heb net m'n priest naar 80 gelevelled en ben nu een paar heroics en ToC normal enzo ingedoken. Had al o.a. een paladin healer die er alleen voor de frosties was en meteen commentaar gaf op m'n 3.4k gearscore. Tja, ik weet dat ik maar tegen de 2k DPS doe op een boss, maar suck it up. Vroegah was 2k op een boss in een instance erg goed. Later zat 'ie continue op de tank te zeiken (die inderdaad niet erg vlot was, maar deed 't verder prima), was een 'nub' etc. Gekicked voor de laatste boss. Daarna een run in AN, Anub dropt de ilevel 200 epic wand, ik happy, enorme upgrade voor m'n priest en need dus. Duurt een tijd voordat de roll gebeurt en ja hoor, de mage need ook en is meteen weg. Ik armoy hem ff en natuurlijk heeft 'ie gewoon de ilevel 245 wand. Kutitalianen van dat kutcrushridge.Neelon schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 17:14:
Social skills in a Massive Multiplayer Online?
De LFD tool is geweldig om je characters te gearen maar de community is echt he-le-maal weg. Hoe mensen zich gedragen is te triest voor woorden.
https://niels.nu
Heb dat ook al meegemaakt verschillende keren. Ik verwacht ook niet meer dat ik loot meeneem uit een instance, en als het wel zo is is dat mooi meegenomen. Emblems kunnen ze gelukkig niet van me wegkapen en ik koop de emblem gear wel. Er is genoeg om mee te kopen. Blijft aso natuurlijk.Hydra schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 17:29:
[...]
Ja, vandaag nog een paar meegemaakt. Ik heb net m'n priest naar 80 gelevelled en ben nu een paar heroics en ToC normal enzo ingedoken. Had al o.a. een paladin healer die er alleen voor de frosties was en meteen commentaar gaf op m'n 3.4k gearscore. Tja, ik weet dat ik maar tegen de 2k DPS doe op een boss, maar suck it up. Vroegah was 2k op een boss in een instance erg goed. Later zat 'ie continue op de tank te zeiken (die inderdaad niet erg vlot was, maar deed 't verder prima), was een 'nub' etc. Gekicked voor de laatste boss. Daarna een run in AN, Anub dropt de ilevel 200 epic wand, ik happy, enorme upgrade voor m'n priest en need dus. Duurt een tijd voordat de roll gebeurt en ja hoor, de mage need ook en is meteen weg. Ik armoy hem ff en natuurlijk heeft 'ie gewoon de ilevel 245 wand. Kutitalianen van dat kutcrushridge.
De LFD tool is geweldig om je characters te gearen maar de community is echt he-le-maal weg. Hoe mensen zich gedragen is te triest voor woorden.
Haha, geen wapen switchen omdat het een GCD/threat kost. Dat is wel de slechtste smoes die ik ooit gehoord heb om het niet te doen
Daarbij kan je vanaf 30 yards je target taunten met Shadow's Edge (niet op de GCD) waarna je direct naar je normale wapens kan wisselen, waarna je in melee range komt en gewoon verder kan gaan. En anders doe je het effe als je iets dieper in een bossfight zit of op een moment waar je niet de actieve tank bent.. Werkt perfect allemaal.
Nou, vanochtend begonnen met Dire Maul. Nu, na zo'n 7 uur grinden 11000/36000 hated met Steamwheedle Cartel. ~12 Librams, 2 Pristines gevonden ook, dus ik ben tevreden. Lekkere grind dit 
edit: 3 Pristines
edit: 3 Pristines
[ Voor 7% gewijzigd door London op 14-05-2010 23:22 ]
Tesla M3LR '21
Verwijderd
Update voor mijn mage.
Nu ik op 4T9 zit ben ik zo'n beetje op het punt gearriveerd dat emblems of triumph niet meer gebruikt kunnen worden voor betere gear en ik, op wat FoS/PoS/HoR-dingetjes na, ICC en VoA in moet voor upgrades. Toch heb ik het gevoel dat mijn DPS ondermaats is, op een dummy haal ik iets van 3K. Kan ik er meer uitpersen of is dat degelijk genoeg voor iemand van mijn gear level?
Link: http://eu.wowarmory.com/c...rkmoon+Faire&cn=Juneberry
Had mazzel met een VoA25 run laatst, de mammoet dropte van Toravon en ondergetekende heeft hem eerlijk gewonnen
Nu ik op 4T9 zit ben ik zo'n beetje op het punt gearriveerd dat emblems of triumph niet meer gebruikt kunnen worden voor betere gear en ik, op wat FoS/PoS/HoR-dingetjes na, ICC en VoA in moet voor upgrades. Toch heb ik het gevoel dat mijn DPS ondermaats is, op een dummy haal ik iets van 3K. Kan ik er meer uitpersen of is dat degelijk genoeg voor iemand van mijn gear level?
Link: http://eu.wowarmory.com/c...rkmoon+Faire&cn=Juneberry
Had mazzel met een VoA25 run laatst, de mammoet dropte van Toravon en ondergetekende heeft hem eerlijk gewonnen

Even een vraagje aan de experts here,
Ik ga nu 70 EoF en weet niet of het verstandig is om te wachten of meer EoF om meteen twee delen T10 te kopen of dat ik nu al een deel aan kan schaffen.
Omdat ik maar 4 delen velen's heb betekend dat ik mijn set-bonus moet gaan verbreken.
Ik speel als holy priest in ICC10
Dit is mijn character : http://eu.wowarmory.com/c...then+Ring&cn=Sabri%C3%ABl
Ik ga nu 70 EoF en weet niet of het verstandig is om te wachten of meer EoF om meteen twee delen T10 te kopen of dat ik nu al een deel aan kan schaffen.
Omdat ik maar 4 delen velen's heb betekend dat ik mijn set-bonus moet gaan verbreken.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
3 dode hunters is onmogelijk in een raid imo. Ze hebben namelijk die leuke skill genaamd 'misdirect', waardoor jij de aggro van 3 hunters zou moeten hebben. Daarnaast neem ik aan dat de rogues je totten (eventueel in een chain, waarbij rogue 1, rogue 2 tott, rogue 2 tott rogue 3, en rogue 3 tott jou, en dat terwijl ze elke mogelijke cooldown gebruiken (pre-pot, bladeflurry, etc). Dan zou het practisch onmogelijk moeten zijn om aggro te pullen.porn* schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 16:12:
[...]
Eh... op een wipeavond??? No thanks het is sowieso veel te veel moeite en daarnaast als je het een keer vergeet vernaggel je dus je kans voor die ene boss nothanks
En ja, als ik in een raid zit, dan eis ik dat ook. Helemaal op bv queen, waar je 10-20s bursts van 30-40k dps voorbij ziet komen van de mages. Of waar ik zelf ook tegen de 25k dps aanzit gedurende 20s. Nee, dan heb ik liever de MD's en totts goed geregeld

Een tank in de huidige gearsetting houd inderdaad geen aggro by himself, en de dps vragen om te stoppen kan niet met de huidige strakke enrage timers, dus moeten die misdirects goed geregeld zijn.
Ik zou gaan voor de 2-set, en dus nog even doorsparen.sabriel schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 11:48:
Even een vraagje aan de experts here,
Indeed zelf vindt ik de set van priests helemaal niet zo denderend tenzij het sanctified is ofc.Kees schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 12:10:
[...]
Ik zou gaan voor de 2-set, en dus nog even doorsparen.
De bonus blijft hetzelfde hoorMektheb schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 12:29:
[...]
Indeed zelf vindt ik de set van priests helemaal niet zo denderend tenzij het sanctified is ofc.
O rly ?, heb het over stats en alles
Zie vaak zat priests die liever de losse gear van 264 looten en daar beter mee weg komen dan hun "normale T10" en wachten op tokens om in een x door te gaan.
Dussch. Mijn level 49 protection paladin ownt zwaar, meeste DPS en dat soort dingen.
Ik vraag me alleen even iets af. Wordt er nog veel gedaan tegenwoordig op level 60, of heeft iedereen TBC / WotLK en stomen ze keihard door? Want ik heb nog geen zin om de expansions te kopen als ik nog niet eens 'vanilla' WoW helemaal ken ;p.
Ik vraag me alleen even iets af. Wordt er nog veel gedaan tegenwoordig op level 60, of heeft iedereen TBC / WotLK en stomen ze keihard door? Want ik heb nog geen zin om de expansions te kopen als ik nog niet eens 'vanilla' WoW helemaal ken ;p.
Is verschillend, er zijn servers waar guilds zijn die alleen lvl 60 content doen en dus ook DK's etc verbieden.YopY schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 12:48:
Dussch. Mijn level 49 protection paladin ownt zwaar, meeste DPS en dat soort dingen.
En er zijn mensen die gewoon lekker op LvL 70 xp stop zetten en AV farmen en ondertussen hun gear halen in BT / MH door boosts.
Iedereen speeld het zoals iedereen wilt.
Ga je endgame raiden dan skipt iedereen alle content en gaan ze naar 80 en gaan ze raiden en misschien een x een pug joinen om molten core te doen voor je achievment, maar uit mijn ervaring is het toch gebleken dat het gros oude content geen bal aan vindt want er dropt niks wat een upgrade is.
De meeste priests die ik ken hebben liever 2xT9 en 2xT10 wat betreft bonus, en pas de 277-versie van T10 zou daar verandering in brengen.Mektheb schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 12:38:
[...]
Zie vaak zat priests die liever de losse gear van 264 looten en daar beter mee weg komen dan hun "normale T10" en wachten op tokens om in een x door te gaan.
Je hebt het over de 'set' van de priests. Dan neem ik aan dat het dan om de bonussen gaat. Net zoals dat een Ret Paladin liever 2T10 heeft i251 dan offsets i264 oid.Mektheb schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 12:38:
[...]
Ja, maar zo bedoelde ik het niet gewoon de hele set kwa bonussen of niet, 100% de rede geen idee.RichardvdD schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 13:09:
[...]
Je hebt het over de 'set' van de priests. Dan neem ik aan dat het dan om de bonussen gaat. Net zoals dat een Ret Paladin liever 2T10 heeft i251 dan offsets i264 oid.
Maar er zijn genoeg Spriests die ik zie die hun T10 overslaan en wachten op tokens en dan pas halen.
Maar ja ik zou het beter uitleggen wat ik bedoel de volgende x
Het gaat allemaal om de 2 setbonus van t9, die wil je pas inruilen voor bij voorkeur 4xt10 (264) of als je meteen 277 ilevel kan krijgen.Even een vraagje aan de experts here,
Ik swap nog regelmatig mn t10 naar t9 als ik holy ga iig (20% op een van je primaire heals = imba, t10 is pas nuttig als je de 4 setbonus hebt en biij voorkeur de ilevel 277 voor de extra stats)
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Noem je ook wel een vb! Als ik begin met tanken op Fester heb ik door die debuff alleen al aan het eind van de fight 5.5-6k dps gedaan als tank meer op heroicNMe schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 17:13:
[...]
Een tank die de DPS in de huidige gear niet kan bijbenen doet iets verkeerd. Gisteren Festergut heroic voor het eerst geprobeerd (9% wipeop de beste try ) waarbij ik gewoon direct voluit ging met mijn DPS. 15-20k burst DPS vanaf het begin en alsnog geen enkel probleem voor de tank om mij voor te blijven. Ik was netjes tweede op de aggro-lijst.
En nogmaals, aggro is over het algemeen het probleem niet, de enige classes die wel eens moeite hebben single target zijn pallies heb ik het idee.
Kan ook wel, zit niks anders op ben ik bang. Dan nog als dps verlies je op deze manier ook zeker 2-300 dps (ben dw) door 2x GCD magoed tis niet anders... ben gewoon perfectionistisch ik vind dit zondeRichardvdD schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 18:46:
Haha, geen wapen switchen omdat het een GCD/threat kost. Dat is wel de slechtste smoes die ik ooit gehoord heb om het niet te doenDaarbij kan je vanaf 30 yards je target taunten met Shadow's Edge (niet op de GCD) waarna je direct naar je normale wapens kan wisselen, waarna je in melee range komt en gewoon verder kan gaan. En anders doe je het effe als je iets dieper in een bossfight zit of op een moment waar je niet de actieve tank bent.. Werkt perfect allemaal.
Jep vooral op de pull kan het tricky zijn hoor maar dan nog 1 MD en 1 Tricks zorgen er alvoor dat ik 20-25k TPS doe knappen jongen die hem later nog van me aftrekt. En dooie hunter gebeurt niet nee, heel af en toe nog een nub rogue of DK die Saurfang even lekker aan het kietelen is voor ie actief wordt en geoneshot wordt (alhoewel dat met die buff tegenwoordig ook niet meer voorkomt).Kees schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 12:08:
[...]
3 dode hunters is onmogelijk in een raid imo. Ze hebben namelijk die leuke skill genaamd 'misdirect', waardoor jij de aggro van 3 hunters zou moeten hebben. Daarnaast neem ik aan dat de rogues je totten (eventueel in een chain, waarbij rogue 1, rogue 2 tott, rogue 2 tott rogue 3, en rogue 3 tott jou, en dat terwijl ze elke mogelijke cooldown gebruiken (pre-pot, bladeflurry, etc). Dan zou het practisch onmogelijk moeten zijn om aggro te pullen.
En ja, als ik in een raid zit, dan eis ik dat ook. Helemaal op bv queen, waar je 10-20s bursts van 30-40k dps voorbij ziet komen van de mages. Of waar ik zelf ook tegen de 25k dps aanzit gedurende 20s. Nee, dan heb ik liever de MD's en totts goed geregeld
Een tank in de huidige gearsetting houd inderdaad geen aggro by himself, en de dps vragen om te stoppen kan niet met de huidige strakke enrage timers, dus moeten die misdirects goed geregeld zijn.
Dat is uitgaande van de 258 set? 232 zou ik sowieso al swapppen voor 251 en als je T9 245 is... mja als je 264 T10 hebt zou ik m'n T9 helemaal niet meer dragenblouweKip schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 13:49:
[...]
Het gaat allemaal om de 2 setbonus van t9, die wil je pas inruilen voor bij voorkeur 4xt10 (264) of als je meteen 277 ilevel kan krijgen.
Ik swap nog regelmatig mn t10 naar t9 als ik holy ga iig (20% op een van je primaire heals = imba, t10 is pas nuttig als je de 4 setbonus hebt en biij voorkeur de ilevel 277 voor de extra stats)
[ Voor 10% gewijzigd door porn* op 15-05-2010 14:40 ]
Bnet pindle#2913
Die debuff heb je aan het begin nog niet, en dat is ook het enige moment dat je je vroeger nog wel eens in moest houden als DPS. Nu hoeft dat echt niet meer met een beetje een fatsoenlijke tank.porn* schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 14:32:
[...]
Noem je ook wel een vb! Als ik begin met tanken op Fester heb ik door die debuff alleen al aan het eind van de fight 5.5-6k dps gedaan als tank meer op heroic
Krijg je wel snel (1e 10 seconden) en wordt alleen maar beter naarmate de fight vordertNMe schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 14:37:
[...]
Die debuff heb je aan het begin nog niet, en dat is ook het enige moment dat je je vroeger nog wel eens in moest houden als DPS. Nu hoeft dat echt niet meer met een beetje een fatsoenlijke tank.
Ach sinds Blizz onze Icy Touch threat enorm geboost heeft pak ik alle tanks vierkant in als ik wil qua threat, MAAR dan moet ik IT spammen met deathrunes etc., kost me heals (geen deathstrike) en dps (IT sucks voor dmg). Kan allemaal wel maar ik gebruik het eigenlijk alleen als echt nodig...
Edit: en spriests die NIET voor T10 gaan Mek? Geef die eens een rotschop!!!! 251T10 x4 >>>> 264 non T10 die bonus is gewoon te gek voor woorden.
[ Voor 12% gewijzigd door porn* op 15-05-2010 14:44 ]
Bnet pindle#2913
Ja, zie dat dacht ik dus al.porn* schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 14:42:
[...]
Krijg je wel snel (1e 10 seconden) en wordt alleen maar beter naarmate de fight vordert
Ach sinds Blizz onze Icy Touch threat enorm geboost heeft pak ik alle tanks vierkant in als ik wil qua threat, MAAR dan moet ik IT spammen met deathrunes etc., kost me heals (geen deathstrike) en dps (IT sucks voor dmg). Kan allemaal wel maar ik gebruik het eigenlijk alleen als echt nodig...
Edit: en spriests die NIET voor T10 gaan Mek? Geef die eens een rotschop!!!! 251T10 x4 >>>> 264 non T10 die bonus is gewoon te gek voor woorden.
Ik heb dus een paar Spriests die ik ken die 2x T10 hebben 251 en verder alles 264non T10 hebben en dus niet voor een 4set bonus gaan tenzij ze alles 4x Sancti hebben.
http://eu.wowarmory.com/c...ml?r=Bladefist&cn=Rebekah
ook niet de beste speler maar toch vatte ik het al niet
[ Voor 6% gewijzigd door Mektheb op 15-05-2010 14:57 . Reden: Armorylinkje ]
Dus dat is de magische truc achter DK tanksporn* schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 14:42:
[...]
Krijg je wel snel (1e 10 seconden) en wordt alleen maar beter naarmate de fight vordert
Had hem compliment gegeven over zijn tanking, daarna meteen 5 achievements voor GotH gaan doen met diezelfde tank.
Maar geeft howling blast nu ook zoveel threath, of is het enkel icy touch?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Alleen IT is zo geboost (nu zo'n 20k threat in mijn gear terwijl het *dacht* ik vroeger zo'n 5k max was), maar HB is natuurlijk heerlijk op groepen voor threat, en vooral als ie crit (waar je bepaalde procs voor kunt bewaren).SinergyX schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 15:44:
[...]
Dus dat is de magische truc achter DK tanksIk zat in Violet Hold met een vers gegearde 80 (nog zelfs blue gear), maar echt no way dat ik of de warrior agro wisten te pakken (buiten een verloren mob), en niet een beetje agro maar steevast.
Had hem compliment gegeven over zijn tanking, daarna meteen 5 achievements voor GotH gaan doen met diezelfde tank.
Maar geeft howling blast nu ook zoveel threath, of is het enkel icy touch?
Veel te veel hit, dacht eerst dat dat de reden was dat ze (?) 2x set had en niet 4 maar ze heeft shoulders met hit terwijl de set dat niet heeft (sp/haste/crit) dus die moet ze sowieso swappen. Nou dan de gloves zit toch al hit op voor set swappen en ze heeft minder hit meer betere stats en 4x T10. Lijkt me duidelijk ^^Mektheb schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 14:55:
[...]
Ja, zie dat dacht ik dus al.
Ik heb dus een paar Spriests die ik ken die 2x T10 hebben 251 en verder alles 264non T10 hebben en dus niet voor een 4set bonus gaan tenzij ze alles 4x Sancti hebben.
[ Voor 32% gewijzigd door porn* op 15-05-2010 16:37 ]
Bnet pindle#2913
inderdaad, dat dacht ik ook al maarja hoe maak je iemand dat wijs heporn* schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 16:31:
[...]
Alleen IT is zo geboost (nu zo'n 20k threat in mijn gear terwijl het *dacht* ik vroeger zo'n 5k max was), maar HB is natuurlijk heerlijk op groepen voor threat, en vooral als ie crit (waar je bepaalde procs voor kunt bewaren).
[...]
Veel te veel hit, dacht eerst dat dat de reden was dat ze (?) 2x set had en niet 4 maar ze heeft shoulders met hit terwijl de set dat niet heeft (sp/haste/crit) dus die moet ze sowieso swappen. Nou dan de gloves zit toch al hit op voor set swappen en ze heeft minder hit meer betere stats en 4x T10. Lijkt me duidelijk ^^
ik zou stiekem er even informeren
Volgens mij is de T10 4-set bonus voor spriests vrij tot erg lekker. Versimpelt ook nog eens je rotatie (kan voor dps effectief je MB eruit knikkeren). Ik zie voor mij geen redenen om mijn 4 set te vervangen, te meer doordat ik dr in DPS gewoon in achteruit ga (op dummies).Mektheb schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 14:55:
[...]
Ja, zie dat dacht ik dus al.
Zie bijvoorbeeld ook:
http://www.shadowpriest.c...43d056b16fcf42b60#p225705
Ja je zal vast wel gelijk hebben, maar even ter bevesteging ho stop ho ! dit ben ik niet het viel me op bepaalde guildies niet voor hun 4set gingen tenzij het sanctified is !garagaholic schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 19:56:
[...]
Volgens mij is de T10 4-set bonus voor spriests vrij tot erg lekker. Versimpelt ook nog eens je rotatie (kan voor dps effectief je MB eruit knikkeren). Ik zie voor mij geen redenen om mijn 4 set te vervangen, te meer doordat ik dr in DPS gewoon in achteruit ga (op dummies).
Zie bijvoorbeeld ook:
http://www.shadowpriest.c...43d056b16fcf42b60#p225705
Me= Mage
Maar ik ga toch even inlezen om hun op de vingers te kunnen tikken
-_- Insane Dagboekje -_-
Zo, Dire Maul grind dag 2. Verloopt erg voorspoedig moet ik zeggen. Zit inmiddels op 23000/36000 hated met Steamwheedle Cartel, en dat is volgens veel guides al super veel voor 2 dagen farmen. Tevens zit ik nu op;
- 17 Libram of Protection
- 7 Libram of Focus
- 7 Libram of Rapidity
Verder heb ik in 2 dagen 7 (!!!!) Pristine Black Diamonds mogen looten in DM, echt super lucky! Verder heb ik er nog 16 gekocht op Horde AH, en krijg ik er hopelijk vanavond nog 40 (voor 10k gold).
Al met al gaat het echt super voorspoedig, en ik ben er ook nog niet zat van
Tesla M3LR '21
Ik gluurde wel eens vaker in Het Grote World of Warcraft Topic, dus ik heb besloten om nu ook af en toe berichten te plaatsen. Een T.net account was immers zo gemaakt. Nu even mijn korte World of Warcraft geschiedenis voor de geïnteresseerden. In 2006 ben ik d.m.v een trail account begonnen en het begin gebied van de Night Elves sprak me ontzettend aan. Teldrassil leek immens groot en het zag er allemaal zo mooi uit. Wist ik veel dat Teldrassil een klein deel van de wereld was. 
Na een paar dagen rondhuppelen met mijn Druid heb ik toch maar gekozen voor een Gnome Mage. Allereerst op de Realm Sylvanas waar een vriend van mij speelde. Uiteindelijk stopte hij (tijdelijk) en verliet ik mijn level 40+ voor de Realm Silvermoon. Opnieuw maakte ik daar een Gnome Mage en heb ik daarmee gespeeld totdat ik The Burning Crusade zat was. En dat was al snel, haha. Toch maar weer begonnen voordat WotLK uitkwam en gelijk maar een reroll gedaan naar een Draenei Shaman. Die heb ik tot level 61 gekregen, omdat Outlands weer mijn strot uit kwam. WotLK was rond die tijd net uit, maar het interesseerde mij niet zoveel meer.
Totdat een aantal vrienden mij vorig jaar overhaalden om op Grim Batol te gaan spelen. Om de trend door te zetten heb ik destijds een Tauren Shaman gemaakt en ben ik keihard gaan levelen om Northrend te kunnen verkennen. In November ben ik een Nederlandstalige guild gejoined en sindsdien raid ik soms mee als er een plaats vrij is. Mijn Tauren is tegenwoordig een Troll (Armory) en het verbaast mij soms dat ik nog steeds met plezier inlog. Naast mijn Troll heb ik ook nog een aantal alts, die nog allemaal level 80 moeten worden.
Begin deze week heb ik toch maar besloten om even een pauze te nemen van WoW en me voornamelijk te concentreren op mijn studie. Oftewel ik laat een level 80 Troll Shaman tijdelijk achter. Nu is het plan om weer te beginnen als mijn schooljaar afgelopen is. Een level 20 Undead Mage staat al op mij te wachten.
Hehe, wat een lap tekst als introductie.
Na een paar dagen rondhuppelen met mijn Druid heb ik toch maar gekozen voor een Gnome Mage. Allereerst op de Realm Sylvanas waar een vriend van mij speelde. Uiteindelijk stopte hij (tijdelijk) en verliet ik mijn level 40+ voor de Realm Silvermoon. Opnieuw maakte ik daar een Gnome Mage en heb ik daarmee gespeeld totdat ik The Burning Crusade zat was. En dat was al snel, haha. Toch maar weer begonnen voordat WotLK uitkwam en gelijk maar een reroll gedaan naar een Draenei Shaman. Die heb ik tot level 61 gekregen, omdat Outlands weer mijn strot uit kwam. WotLK was rond die tijd net uit, maar het interesseerde mij niet zoveel meer.
Totdat een aantal vrienden mij vorig jaar overhaalden om op Grim Batol te gaan spelen. Om de trend door te zetten heb ik destijds een Tauren Shaman gemaakt en ben ik keihard gaan levelen om Northrend te kunnen verkennen. In November ben ik een Nederlandstalige guild gejoined en sindsdien raid ik soms mee als er een plaats vrij is. Mijn Tauren is tegenwoordig een Troll (Armory) en het verbaast mij soms dat ik nog steeds met plezier inlog. Naast mijn Troll heb ik ook nog een aantal alts, die nog allemaal level 80 moeten worden.
Begin deze week heb ik toch maar besloten om even een pauze te nemen van WoW en me voornamelijk te concentreren op mijn studie. Oftewel ik laat een level 80 Troll Shaman tijdelijk achter. Nu is het plan om weer te beginnen als mijn schooljaar afgelopen is. Een level 20 Undead Mage staat al op mij te wachten.
Hehe, wat een lap tekst als introductie.
Verwijderd
ben nu een level 50 hunter en loop nog met de zelfde pet als die ik bij level 10 heb getamed. is een cat. het maakt toch niet uit of je die houdt of dat je een hoger level gaat tamen wat betreft damage enz? alleen het uiterlijk of type kan uitmaken toch?
Het level maakt niet uit, je pet levelt ook telkens mee met jou namelijk. Als je met je muis op je pet klikt, heeft deze als het goed is hetzelfde level als jou, of 1 level lager als hij nog niet zoveel experience heeft. Verder heb je 3 verschillende soorten pets, en sommige pets hebben ook unieke aanvallen. Petopia is daar een hele gemakkelijke site voor 
http://www.wow-petopia.com/
http://www.wow-petopia.com/
Dit topic is gesloten.