Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 217 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 46.714 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, hier dan ook maar eens posten met een vraagje :P

Wat is een handige stat voor PvP om hoog te hebben als Unholy DK? crit, haste, attack power? (Naast resilience ofc.) :)

Ik dacht zelf attack power en haste, aangezien res. een groot deel van crits teniet doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-09 12:05
STR / Spell Pen

Resilience is zonde om voor te gemmen.

[ Voor 124% gewijzigd door Divak op 16-05-2010 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand zin om met mij te RAFfen? Heb het ook al op mmo-champion en de WoW forums gepost. Hierzo staat wat ik te bieden heb in het engels:

I am looking to recruit someone on Jeadenar EU.

My name is Steven i am 17 years old, and im from The Netherlands. I speak english flawlessly incase you would like to use skype while leveling.

I want to play on the Horde side, since all my characters are there.

Things i can offer:
-Play everyday from 16.15 to 18.00 (dinner break 18.00 to 19.00) and play from 19.00 to 23.00+.
I have 5 level 80's and i know almost all quests on the horde side and leveling wouldn't be a problem. I have done RAF multiple times already with friends of mine and we leveled 1-80 in 2 weeks ( in a vacation that was).
-16 Slots bags x 4
-100g to start with
-My main has almost all glyphs so i can make those aswell
-LVL 20 Mount
-LVL 40 Mount
-LVL 60 Mount
-Dual-spec if i have enough money

If you are interested, add me on msn: negativ1337@hotmail.com

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was dit ook al niet vier keer eerder ofzo hier geplaatst?

Anyway, even over de Barrens. Heb ik iets gemist of was het altijd al zo? Ik kwam vandaag voor het eerst sinds tijden weer in de Barrens en het viel me op dat het er zo ontzettend groen is. Niet dat er echt iets veranderd is, ik denk dat alleen het kleurenfilter een beetje is aangepast. Heel apart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 18:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik blijf maar van die phising mailtjes krijgen :P

Grappig is dat mijn webclient standaard plaintext laat zien en dus URL's puur als 'geschreven' overneemt. Pas als ik HTML weergave inschakel, krijg je pas de link naar de nep-site te zien :P

Ze hebben nog steeds niet gereageerd op mijn RAF/betaling mailtje, kan nu enkel nog via timecards mijn main account levend houden, maar heb mijn 50 euro ook nog niet terug van mijn betalingen van mijn RAF account (+ 3 maanden), terwijl dit wel direct zou gebeuren.

Voor de grap mijn holy priest een shadow spec aangemeten, wat speelt dat eigelijk grappig :P Heel af en toe nog wat mana problemen, maar spammen met de dots en jezelf bijna 100% health houden :D

ICC raiding is chaos, guild ligt nu bijna 1 week stil wegen vertrek, niet-meer-raiden-mensen en overige zooi, nog even en ik ga woensdag gewoon een pug in richting ICC.

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 17-05-2010 09:10 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Heerlijk, een lang weekeinde. Allereerst ben ik samen met mijn broer gaan verder grinden naar 80 toe en zijn we uiteindelijk op zaterdag 80 geworden. Toen we net 80 werden zijn we natuurlijk meteen de dungeonfinder ingedoken om er achter te komen dat we helemaal geen heroics mochten doen :(. Onze gear was namelijk niet goed genoeg volgens deze tool. Dat kan ook wel kloppen aangezien ik rond liep met 4 heirloom stukken en zelfs nog een paar stukken die je al krijgt wanneer je als dk start op 55. Na snel een toc normal gedaan te hebben met een stel vrienden en we mochten nu wel heroics doen (behalve toc hc en hoger). Nu kan het heroic grinden beginnen. Ik zit na een dagje grinden nu in 2t9 en heb maar even de 245 sigil gehaald om die starter sigil te vervangen.

Verder was ik door een van de officers uit de guild uitgenodigd voor een icc10hc met hun groep. Normaal genomen ben ik niet beschikbaar op vrijdag/zaterdag avond maar dit keer toch eens geprobeerd. Marrowgar ging niet erg lekker en na een poging op hc besloten ze maar snel om hem op normal te doen. Tja, waarschijnlijk slechte ervaring ermee. Lady Deathwhisper ging ook niet van een leie dakje, de eerste keer was er bar weinig mensen die actief met de adds bezig waren. Na wat verbaal geweld werd er de tweede poging eindelijk wel opgelet waardoor ze netjes neer ging. Gunship op heroic is eigenlijk hetzelfde als op normal behalve dat je knockback van de mortieren krijgt en als de adds een aantal ranks krijgt doen ze wel pijn. Saurfang is op heroic een stuk strakker afgesteld. De mechanics zijn bijna hetzelfde, je hebt alleen een stuk minder foutmarge. Pas na 2 wipes op Saurfang kwam ik erachter dat ik nog rondliep in mijn 25m gear set (minder hit wegens aanwezigheid van Misery of IFF). Deze maar snel veranderd naar een hitcapped gear set en wonder boven wonder ging hij dit keer wel neer.

Op naar de volgende wing (plague wing) waar we alleen rotface en festergut hebben gedaan. Ik geloof dat we op rotface eenmaal gewiped waren omdat de kiter een big ooze iets wat dicht langs de raid liet komen en dit keer doet zijn aura wel schade (7k+ ticks). Festergut was nog net zo makkelijk als op normal. Wel voor de zekerheid maar 3 inoculated stacks gehaald ipv 2 en (ik zal eerlijk zijn) ik heb één keer een mallable goo gehapt. Ik had mijzelf zo gepositioneerd dat ik Festergut precies voor de professor had staan. Ik zag dus een mallable goo uit de buik van festergut komen en reageerde er te laat op. Hier ergens heb ik nog een Ether-Soaked Bracers kunnen looten (yay hit/haste). Putricide hadden ze overgeslagen en bewaard voor Zaterdag (heb ik niet meegedaan). Healdraakje voelde ook gewoon aan alsof het op normal stond en vormde geen enkel probleem. Sindy hebben ze maar op normal gedaan om even snel de dag af te sluiten, council en lanathel gingen ze ook Zaterdag pas doen. Jammergenoeg heb ik Zaterdag niet meegedaan maar ik heb wel gezien dat ze ook council en lanathel op hc gedaan hebben, putricide heb ik verder niets meer van gehoord.

Met onze 25mans raid zit nu weer op LK en tot dusver nog geen progressie geboekt. We zitten nog steeds te prutsen met defails en valkyr. Ook merk ik dat de laatste paar keer de tank dood gaat tijdens phase switches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:30

ShadowBumble

Professioneel Prutser

deTwisj schreef op maandag 17 mei 2010 @ 09:16:
Met onze 25mans raid zit nu weer op LK en tot dusver nog geen progressie geboekt. We zitten nog steeds te prutsen met defails en valkyr. Ook merk ik dat de laatste paar keer de tank dood gaat tijdens phase switches.
Wij zitten op 25Man op exact hetzelfde punt echter heeft gister onze 3de 10Man group wil LK gekilled waardoor we weer 8 nieuwe Kingslayers hadden ( ik MT ) onze setup voor deze LK kill was alsvolgt

2x Prot Warrior ( MT & OT )
1x Resto Druid
1x Resto Shaman
1x Holy Paladin
1x Assasination Rogue
1x Shadow Priest
1x Frost DK
1x Arms Warrior
1x Destruction Lock

Dus eigenlijk verre van Optimaal, maar jeetje wat een chaotisch fight om te doen met 2 warriors, heerlijk fight 8 mensen hiervan hadden LK wel eens gezien maar na de 9de try hadden we hem neer ( 4x Early wipe omdat Plagua te vroeg dispelled werd en dus de stack niet hoog genoeg waren op de Shamblers ) kortom in 5 echte tries met een serieuze group hadden we hem dan eindelijk neer.

Adrealine rushed natuurlijk dan wel maar vergeleken met Mimi HM Firefighter(10) pre-nerf toch echt een tegenvaller, vond ik persoonlijk erg jammer desalniettemin heb ik me ontzettende vermaakt.

Zo nu de rest van mijn dagboekje :

Mijn Enhance Shammy gaat hard heel hard na gister even in een PUG 2 ULD10 HM's ( voor de drake ) gedaan te hebben, Woensdag Trial of the grand crusader completed voor het eerst en ach als we toch bezig waren gelijk maar even Tribute to Insanity gedaan >:) Gear is ontzettende omhoog gesprongen deze week voor de enhance shammy en ik moet toegeven dat ik het spelen van enhance erg leuk vind.

Vanavond staan General Vezax HM en Yogg+1 op het menu voor mijn tank om de laatste achievements te finishen voor mijn 25 Man Drake.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Zo wat een mooi weekend gehad met ontzettend veel plezier en geluk!

Na lekker m'n fishing en cooking te lvlen kwam ik in Northrend een mooie Glacial Salmon school tegen ik denk.. nou laten we die eens leeghengelen.. en ja hoor.. m'n Sea Turtle mount met 258 fishing ^^ prachtig was dat!

Ook eindelijk m'n battered hilt kunnen fixen en de questline kunnen voltooien, mooie questline met veel lore! al met al een mooi weekend en zeker de moeite weer waard!

Daarnaast nog even gezellig met m'n maat op ons project gewerkt ( het levelen van een rogue en een lock samen ). Op dit moment zitten we op lvl 43 en zijn we lekker bezig in booty bay. Af en toe wel lastig omdat veel mensen voor die achievement aant farmen zijn ( die pirate achiev ). Erg fijn om je quest's dan in te leveren.. maar goed :P we komen er wel!

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 18:58

Neelon

FOR PONY!!!

Weekend verslagje:

2e account genomen omdat nr 1 vol zit, niet alle toons zijn even actief maar ik ga niks deleten (ao vanwege maxed tradeskills).

Dit is puur een classic account, voor oude raids en lvl60 pvp. De account is gemaakt vanaf een raf trial, heb deze al wel ge-upgrade maar moet nog door Blizzard doorgevoerd worden (level cap van 10 is er al af, maar communicatie en trade restricties zitten er nog wel op).

De eerste is een warlock geworden (male, undead), en staat na een weekendje op level 21. heb voor een groot gedeel het oude gevoel wel terug. Weinig bag space, geen level gear, weinig geld etc. Heerlijk eigenlijk dat je niet meer in 1 ruk naar 60 kan levelen zonder een keer je bags leeg te vendoren (bij wijze van). Heb wel een mount nu, maar ik erger me nu al aan de traagheid ervan. Snelle mounts verwennen te snel...

Gister avond dus weer een icc25 raid, alleen Sindy en LK stonden nog. Sindy was een soort van one-shot, maar ook niet meer dan dat. LK was zoals Det al aangaf ouderwets dramatisch. Het hielp ook niet dat er geen resto-druid aanwezig was, en we dus nagenoeg zonder hots zaten. Als klapper op de vuurpijl was tevens ineens de Hellscream buff weg na een aantal wipes, iemand had met hem gepraat blijjkbaar, en (nu vraag ik je...) wist blijkbaar niet dat dat de buff wegnam... raid gecalled dus. Ben bang dat die buff de rest van de reset weg blijft, dus raiden zal er niet veel meer gebeuren deze reset.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ShadowBumble schreef op maandag 17 mei 2010 @ 09:39:
<teamsetup>

Dus eigenlijk verre van Optimaal, maar jeetje wat een chaotisch fight om te doen met 2 warriors, heerlijk fight 8 mensen hiervan hadden LK wel eens gezien maar na de 9de try hadden we hem neer ( 4x Early wipe omdat Plagua te vroeg dispelled werd en dus de stack niet hoog genoeg waren op de Shamblers ) kortom in 5 echte tries met een serieuze group hadden we hem dan eindelijk neer.
Is het nu makkelijker te doen, met meer melee mensen? Wij hadden vorige maar 3 ranged (ele shaman, shadow priest en arcane mage), maar saurfang ging al bizar slecht.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001

ShadowBumble

Professioneel Prutser

SinergyX schreef op maandag 17 mei 2010 @ 10:50:
[...]

Is het nu makkelijker te doen, met meer melee mensen? Wij hadden vorige maar 3 ranged (ele shaman, shadow priest en arcane mage), maar saurfang ging al bizar slecht.
Je verliest natuurlijk veel meer DPS tijd omdat Melee constant moet moven voor Defile waar ranged dit probleem iets minder hebt maar meer melee maakt de Valkyr wel weer super makelijk aangezien je blijft stacken op elkaar en de valkyrs altijd in het midden komen gelijk stunnen en dus gelijk kan targets switchen within range.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
Neelon schreef op maandag 17 mei 2010 @ 10:46:
Ben bang dat die buff de rest van de reset weg blijft, dus raiden zal er niet veel meer gebeuren deze reset.
Hellscream's Warsong wordt na een soft-reset automatisch weer aangezet. Althans dat is wat ik heb gelezen op wowhead. Overigens dat "oops, ik wist niet dat hij dat deed." zo'n ontzettend flauw excuus. Wel vind ik dat ze beter een optie op Hellscream zouden moeten zetten zodat je niet automatisch de buff uit zet wanneer er tegen hem gepraat wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Gisteren met 7m van de guild aangevuld met 1 bekende en 2 pugs ICC10 ingedoken. Vrij kritisch geweest met het inviten van pugs, omdat we meer dan de 1e 4 bosses wilden doen en dat pakte goed uit. Wel jammer dat 1 van de pugs na Saurfang weg moest vanwege RL problemen, maar die was snel vervangen door een andere dpser. De 1e 4 bosses zijn echt een 'moetje' geworden inmiddels. Onze 2 vaste healers (holy pala en boompje) vervelen zich continue dus besloten om lootship en Saurfang te one man healen. Ging wederom meer dan prima. Dreamwalker was ook binnen no time omhoog gehealed (ik switch voor deze fight naar resto en heal samen met de pala dreamwalker, boompje op de raid) en ook Rotface en Fester lagen meteen op hun kont. PP was een messy kill, maar goed, ook een oneshot. Tof om te zien dat je met een niet geweldige raidsetup en mensen die sommige fights nog niet gezien hadden relatief makkelijk er doorheen beukt. En ja, voor de hardcore raiders is dat misschien niet leuk, maar voor mijn guild (max 2 x per week raiden) is het een uitkomst. We hadden 2 wipes op Council, maar op de 3e try lag ook die. Wederom 2m tank tactic (dk tank op Keleseth en Pala op de andere 2) en voor het eerst ook 2m heal. Meteen ook de Orb Whisperer gehaald. Helaas BQ maar 1 try op kunnen doen, want 1 van de puggers kreeg te horen van z'n ouders dat ie offline moest. En je krijgt niet gemakkelijk nog iemand voor 3 kwartier en 1 boss. Beetje jammer dus ^^

Wel besloten om de raidid te extenden voor komende week. BQ, Sindy en LK zijn nog op en mensen zijn er op gebrand om LK down te krijgen. Ben benieuwd dus.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste post hier na lange tijd van meelezen en gelijk een vraag:

Mijn Priest (disc/holy) begint er redelijk uit te zien....Linkje naar de armory

Volgende stats:
SP: 2610 - Crit: 26,26% - Haste: 23,17% - Mana Regen: 853 - Base Mana 32578

Als ik nu met een simulatie (Wowhead.com) alle gems verander in Runed Cardinal Ruby (+23SP) en ik ignore alle slotbonuses kom ik uit op:
SP: 2873 - Crit: 26,45% - Haste: 23,17% - Mana Regen: 741 - Base Mana: 28603

Vraag is nu doen of niet....Sommige zeggen ja andere nee....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dagboekje,

Gister voor de 2e keer LK25 omgelegd en hij dropte 2x de 1h Axe, zelf mocht ik er 1 mee naar huis nemen en onze andere Enhancement Shaman kreeg de 2e. Heb nu dus 2x een axe geequipped en met de orc racial scheelt me dat weer 2,5 expertise gem, wat me dus weer 60 haste opleverde na het regemmen ^^
Het wachten is nog steeds op een heroic Black Bruise of Keleseth's Seducer, maar was al blij genoeg met me bijltje van LK.
Verder gaat het steeds beter met de nieuw opgezette guild, Tank en Healers zijn prima op orde en we krijgen gelukkig ook nog steeds goede DPS applies binnen, want we kunnen nog wel wat mensen gebruiken.
Officer meeting is ook geweest vorige week en ze waren tevreden wat betreft mijn trial, dus ik hoop volgende reset op member status.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op zondag 16 mei 2010 @ 20:11:
Iemand zin om met mij te RAFfen?
Dit is nou al de tweede keer dat je hier loopt te spammen, doe eens niet. :/

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Afgelopen weekend wel leuke progress gemaakt, mijn eerste char is eindelijk friendly met ashen verdict.
Heb weinig zin gehad om te raiden, zit in zo'n 'alt periode' nu bijna alles op 80 behalve hunter op 1 account.

Wil eigenlijk mijn oude favoriet weer op pakken, m'n Shaman, ben al aan het regemmen geweest maar niet het resultaad gehaald wat ik wilde, dmv procs zit ik wel tegen de 900 haste aan, maar heb al gemerkt dat ik heel veel gear upgrades moet halen uit ICC.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

NMe schreef op maandag 17 mei 2010 @ 12:03:
Dit is nou al de tweede keer dat je hier loopt te spammen, doe eens niet. :/
De meeste mensen die gaan RaF'en nu doen het toch voor de X-25, en die krijgt alleen de 'meester' van de 2 accounts, dus denk dat er bijzonder weinig animo voor is.
prutser001 schreef op maandag 17 mei 2010 @ 12:19:
Wil eigenlijk mijn oude favoriet weer op pakken, m'n Shaman, ben al aan het regemmen geweest maar niet het resultaad gehaald wat ik wilde, dmv procs zit ik wel tegen de 900 haste aan, maar heb al gemerkt dat ik heel veel gear upgrades moet halen uit ICC.
Ik heb nu een base gehaald van 921, dan nog die relic erbij en tik ik 1100 aan. Heb uiteindelijk die PVP trinket genomen met 128 haste, gebrek aan enig betere trinket was dit de beste oplossing. Ben benieuwd wat mijn attackspeed zou zijn geweest met een enh setje, 2x die 2.6 maces uit HoR :P

[ Voor 48% gewijzigd door SinergyX op 17-05-2010 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Aangaande "lagere" levels / twinks, heeft iemand een site of zo met spec voorbeelden etc voor level 60 in het huidige wow? Heb al lopen zoeken, maar krijg niet echt iets nuttigs gevonden tot nu toe.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
http://www.wowwiki.com/Portal:Main Paladin build, warrior build etc. Staan per level groep, zeg maar level 60 70 en 80.

Edit. Klein logje:

Goed weekend gehad. Veel dungeons kunnen doen. Eén enkele wipe. Als tank moet je geen dungeons gaan doen die te hoog zijn voor je level. Je bouwt te weinig rage op, waardoor je weer aggro problemen krijgt. Daarna opruiming gehouden in mijn gear en alle oude troep vervangen door waardige gear. Dat leverde 1500 hp op. Op level 66 is dat toch een aanzienlijke verbetering.

[ Voor 62% gewijzigd door HawVer op 17-05-2010 15:54 ]

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Gister eindelijk level 44 geworden op mijn nieuwe hunter.
Nu heb ik eindelijk thunderstomp.
Op level (goeie vraag) tot 40 gebruikte ik explosive trap voor flinke aoe damage.
Vanaf level 40 gebruikte ik Explosive trap -> volley -> feign death -> volley, alleen dan nog was aggro op mijn pet houden niet echt praktisch.

Maar nu met thunderstomp kan ik zorgeloos gaan AoE'en, huge mob packs, here i come!

..of overschat ik thunderstomp nu? Ik herinner me mijn gorilla een hele tijd terug toen thunderstomp een gorilla ability was, en dat deed echt wonderen. Is het nu generfed of nog steeds zo'n threat bomb?

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08 08:39
Verwijderd schreef op maandag 17 mei 2010 @ 11:49:
Eerste post hier na lange tijd van meelezen en gelijk een vraag:

Mijn Priest (disc/holy) begint er redelijk uit te zien....Linkje naar de armory

Volgende stats:
SP: 2610 - Crit: 26,26% - Haste: 23,17% - Mana Regen: 853 - Base Mana 32578

Als ik nu met een simulatie (Wowhead.com) alle gems verander in Runed Cardinal Ruby (+23SP) en ik ignore alle slotbonuses kom ik uit op:
SP: 2873 - Crit: 26,45% - Haste: 23,17% - Mana Regen: 741 - Base Mana: 28603

Vraag is nu doen of niet....Sommige zeggen ja andere nee....
Voor disc spec: ja, maar kijk ook even naar spellpower socket bonus en hou daar rekening mee. Er zijn vast sites te vinden waar de relatieve waardes voor SP/SPi/Haste/Crit te vinden zijn (ik schat een 1/0.8/0.85/0.9 verhouding).

Voor holy kan ik je niet zo snel een antwoord geven, speel zelf nooit holy. Maar volgens mij gemmen de meeste holy priests nog gewoon intellect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

Gisteren maar 12 signups dus een normale 10m ICC. Kon mee op me druid tank voor PP, Princes en dan healing op Dreamwalker.

Mutant zijn op PP had ik nooit gedaan maar naar een stel pogingen ging ie dan ook erg mooi neer.
Council blijft bij ons een apart verhaal. Blijven maar switchen met de orb tanks dus elke keer iemand nieuw inwerken blijft lastig.. dus uiteindelijk maar overgeslagen.

Toen naar Dreamwalker.. ook hier een paar nieuwe mee die het nog niet gezien hadden. Laatste poging strandde op 96%, erg sneu dus. Maar wel een boel ervaringen rijker, en dinsdag zal er wat wat meer plat gaan.

Merkte wel dat druids net als DK's flink wat hardere klappen krijgen. Zit nu rond de 60k buffed met die 15% in ICC10. Dus op zich als ik wat dingen tweak met armor en dodge (en AP) gaat het hopelijk wat beter. (weet zo even niet de nummers van dodge, ap enzo)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

kaluro2 schreef op maandag 17 mei 2010 @ 13:08:
Maar nu met thunderstomp kan ik zorgeloos gaan AoE'en, huge mob packs, here i come!

..of overschat ik thunderstomp nu? Ik herinner me mijn gorilla een hele tijd terug toen thunderstomp een gorilla ability was, en dat deed echt wonderen. Is het nu generfed of nog steeds zo'n threat bomb?
Thunderstomp is nu een family ability geworden, vroeger was het gorilla only, maar nu heeft elke tentacy pet class deze skill. Gorilla heeft als eigen skill nu pummel, een interupt die niet echt nodig is. Beertje heeft swipe, alle mobs voor zich, dus heb je extra agro gain voor je pet.

Op lvl70 krijg je ook nog misdirect, dacht 5 seconde wordt alle agro van jou overgedragen naar jou target (je pet), dit combinatie met BM spec (extra dmg voor je pet) en af en toe feign death, houd je pet makkelijk agro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruntFCA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-09 20:41
Gisteren voor het eerst een heroic dungeon gedaan met m'n lvl 80, ondanks m'n gear ging het goed (kwamen in de Nexus uit). De tank begon natuurlijk over m'n gear maar de rest v/d groep gaf al aan dat iedereen zo begonnen was dus het geen probleem was. Was een goede dungeon, helaas geen leuke gear voor m'n Paladin maar toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

HawVer schreef op maandag 17 mei 2010 @ 13:05:
http://www.wowwiki.com/Portal:Main Paladin build, warrior build etc. Staan per level groep, zeg maar level 60 70 en 80.
Ja, die had ik al gezien.
These are pre-expansion builds designed for level 60. Most of them are non-functional due to talent changes and are only here for posterity.
Tenzij ik op een verkeerd stuk van de wiki aan het kijken ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Lief Dagboekje,

Het weekend was voor mij een weekend van veel oude dungeons :) Heb nu de Classic Dungeon Master Achievement gehaald. Verder met wat guildies wat TBC instances gedaan op normal en Heroic. Erg veel fun om ze te zien, mede omdat ik in de tijd dat die begonnen nog lang niet zover was om erin te gaan en ik ook een periode heb gehad dat ik niet gespeeld heb.

Wel grappig om te zien dat veel van de mobs nu echt binnen een paar tellen liggen.

Verder niet echt veel kunnen doen. Was wel gekozen om ICC te gaan doen gisteren, maar door RL kon ik niet mee. Hebben ze gisteren Rotface neergekregen met een groep met veel nieuwelingen. Baal baal. Maar ja hopelijk woensdag mijn kans!

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
*Dagboek*

Na vrijdag een leuke raid te hebben gehad, 6 bosses neer in ICC normal, zijn we even naar dreamwalker geweest om daar 2 tries op te doen. Helaas niet neer gekregen maar wel een beeld kunnen vormen hoe de fights er aan toe gaan.

Zondag nog even 2 uurtjes geprobeerd, helaas zowel PP als dreamwalker niet neer maar heb wel genoten, je zag het per keer beter gaan maar helaas dus geen kills.

Maar wat is de beste strategie voor dreamwalker 10man

Ik las zelf dat de stacks voor 5min blijven, voor mijn gevoel is dat maar 30s, is de tijd dat de buff actief blijft afhankelijk van het aantal stacks dat je hebt ? Tevens heb ik het gevoel dat ik te weinig wolken pak in de emerald dream, kan je aoe doen om sneller buffs te stacken om moet je er echt doorheen vliegen en wachten totdat hij "ploft"

Tevens was ik de enigste healer die dreamwalker als holy priest aan het healen was, wat me opviel was dat DPS erg vaak snel neer ging, de overige healers zijn shaman en druid.

*einde dagboek*

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Laatst online: 22:10

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Zo, na een week vakantie ben ik ook weer terug van weggeweest. Helaas gisteren geen ICC10 raid gehad omdat één of andere jodokus afgelopen vrijdag de 15% buff uit had gezet :(. Er wordt vermoed dat iemand het expres gedaan heeft die pissed off was omdat hij gewisseld werd. Erg balen, want daardoor werd de raid gecancelled met 4 bosses neer, terwijl de guild 2 weken geleden nog 9 bosses op 1 avond gedaan heeft (kon ik helaas niet bij zijn).

Goed, gisteren dan maar weer eens mijn Warlock opgepakt, daar had ik ineens weer zin in. De demo spec vervangen door een affliction spec voor raids. Op de dummy haal ik nu zo'n 4k DPS hiermee, dus dat ziet er wel goed uit. Qua gear loopt hij flink achter (gearscore is rond de 4500), dus daar ga ik de komende tijd wat aan werken.

Toen eerst maar eens een VoA10 run gejoined. Blijkbaar kan daar nog gefailed worden, want we wipeten 2 keer door tanks die het switchen niet goed deden (hoe moeilijk kan dat zijn?). Toen viel de groep uit elkaar en ben ik maar wat random HC's gaan doen.

Ik weet niet of dat hier al voorbij gekomen is, maar ik zag vanochtend in de PTR patchnotes dat het vanaf patch 3.3.5 mogelijk is om vrienden aan je friendslist toe te voegen met hun Battle.net ID. Hierdoor kun je cross-game, cross-faction en cross-realm met je vrienden communiceren. Leuke ontwikkeling.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dricus schreef op maandag 17 mei 2010 @ 14:42:
Zo, na een week vakantie ben ik ook weer terug van weggeweest. Helaas gisteren geen ICC10 raid gehad omdat één of andere jodokus afgelopen vrijdag de 15% buff uit had gezet :(. Er wordt vermoed dat iemand het expres gedaan heeft die pissed off was omdat hij gewisseld werd. Erg balen, want daardoor werd de raid gecancelled met 4 bosses neer, terwijl de guild 2 weken geleden nog 9 bosses op 1 avond gedaan heeft (kon ik helaas niet bij zijn).
Waarom zou je ICC10 zonder die buff niet kunnen doen? Nog los van het feit dat na een soft reset die buff weer zou moeten resetten bij mijn weten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-09 15:41
Toen eerst maar eens een VoA10 run gejoined. Blijkbaar kan daar nog gefailed worden, want we wipeten 2 keer door tanks die het switchen niet goed deden (hoe moeilijk kan dat zijn?). Toen viel de groep uit elkaar en ben ik maar wat random HC's gaan doen.
Vaak hebben mensen de aanname dat de oudere content altijd goed zou lopen. Ik snap niet helemaal hoe mensen daar bijkomen, als je kijkt naar het gemiddelde niveau van de WoW-er. Ik schat dat misschien 20% van de hele community echt soepel en sociaal een pick-up groep kan uitvoeren. Die dus de skills hebben, het geduld, beetje Engels spreken, enzovoort. De rest is nu eenmaal totaal onkundig, snapt er niks van, wordt kwaad en vertrekt na één wipe. Zal altijd zo blijven. Lagere verwachtingen voorkomen teleurstelling :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

sabriel schreef op maandag 17 mei 2010 @ 14:33:
*Dagboek*

Na vrijdag een leuke raid te hebben gehad, 6 bosses neer in ICC normal, zijn we even naar dreamwalker geweest om daar 2 tries op te doen. Helaas niet neer gekregen maar wel een beeld kunnen vormen hoe de fights er aan toe gaan.

Zondag nog even 2 uurtjes geprobeerd, helaas zowel PP als dreamwalker niet neer maar heb wel genoten, je zag het per keer beter gaan maar helaas dus geen kills.

Maar wat is de beste strategie voor dreamwalker 10man

Ik las zelf dat de stacks voor 5min blijven, voor mijn gevoel is dat maar 30s, is de tijd dat de buff actief blijft afhankelijk van het aantal stacks dat je hebt ? Tevens heb ik het gevoel dat ik te weinig wolken pak in de emerald dream, kan je aoe doen om sneller buffs te stacken om moet je er echt doorheen vliegen en wachten totdat hij "ploft"

Tevens was ik de enigste healer die dreamwalker als holy priest aan het healen was, wat me opviel was dat DPS erg vaak snel neer ging, de overige healers zijn shaman en druid.

*einde dagboek*
Hum... ongeacht welke healersetup je het mee doet moet je echt wel twee healers op Valithria hebben, en één op raidhealing. De raidhealer moet diseases kunnen dispellen van de tank(s) die de Abo's tanken, en het liefst gebruik je voor deze rol een healer die van alle markten thuis is. In jullie setup zou ik aanraden om jou als Holy priest (of eventueel als Disc) op de raid te zetten. Dan moeten je shammy en druid dus Valithria voor hun rekening nemen. En wij hebben gisteravond in exact dezelfde setup de HM versie neergekregen (voor het eerst, daarvoor was de shammy een holy paladin).
Als je raid moeite heeft met zich in leven te houden lijkt het erop dat je een prioriteitsprobleem hebt op de adds.
Voor de normale versie van het gevecht: Blazing Skellies top prio. WAT je DPS ook aan het DPSen is: KILL DEZE ASAP. Daarna zo spoedig mogelijk de Suppressors killen, en daarna de Archmages (op heroic gaan de archmages voor de suppressors door hun manaburn). Als hiervan geen enkele meer in leven is gaat je DPS op de Zombies die in principe gekite kunnen worden, en als absoluut laagste prio gaan de Abominations down. Let wel op als deze laatste down gaan de Blood Worms zsm gekilld worden, want die hebben nogal eens de neiging een caster op te eten als ze te lang in leven blijven.

Wat echter wel aan je DPS duidelijk gemaakt moet worden is dat ze dus echt zo snel mogelijk switchen als er een target spawnt met hogere prioriteit. Veel DPS hebben de neiging een beetje te focused te raken op hun current target, dat ze vergeten naar de Skellies of Suppressors te switchen, en dat is vaak dodelijk.

On a personal note: sindy HM down! Nu alleen nog Putricide HM en dan kunnen we eindelijk ook naar LK HM... HALP!

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

niemand in ICC gekeken dus ?
Duurt een ongeveer halfuur voor de instance 'reset' en de buff terug komt als er al bosses gekilled zijn.
Dus jullie hadden voorzover mijn ervaring gaat (het zelfde 'probleem' hadden wij een week geleden in 25m) gewoon met buff kunnen raiden op zondag als dit vrijdags gebeurt was.

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

NMe schreef op maandag 17 mei 2010 @ 14:45:
Waarom zou je ICC10 zonder die buff niet kunnen doen? Nog los van het feit dat na een soft reset die buff weer zou moeten resetten bij mijn weten. ;)
Was niet mijn beslissing, ik zat toen nog lekker in Frankrijk :). Maargoed, ik ben het wel met je eens dat het ook zonder die buff moet kunnen. Wat is trouwens een soft reset? Hoe doe je die?
geert1 schreef op maandag 17 mei 2010 @ 14:46:
Vaak hebben mensen de aanname dat de oudere content altijd goed zou lopen. Ik snap niet helemaal hoe mensen daar bijkomen, als je kijkt naar het gemiddelde niveau van de WoW-er. Ik schat dat misschien 20% van de hele community echt soepel en sociaal een pick-up groep kan uitvoeren. Die dus de skills hebben, het geduld, beetje Engels spreken, enzovoort. De rest is nu eenmaal totaal onkundig, snapt er niks van, wordt kwaad en vertrekt na één wipe. Zal altijd zo blijven. Lagere verwachtingen voorkomen teleurstelling :D
Tsja, de laatste weken dat ik VoA10/25 op mijn Paladin deed kan ik me niet herinneren dat ik ooit gewiped ben. VoA pug's lopen in mijn ervaring over het algemeen erg soepeltjes op mijn server. In die zin was het toch wel enigszins verrassend dat we wipeten. Daarnaast was het ook verrassend dat niemand de groep verliet na de eerste wipe :+. Ik heb ondertussen te veel meegemaakt om wat dat betreft nog hoge verwachtingen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Als iemand de buff uitzet kan je gewoon de instance uitgaan en resetten, ervan uitgaande dat er nog geen bosses down zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dricus schreef op maandag 17 mei 2010 @ 15:00:
[...]

Was niet mijn beslissing, ik zat toen nog lekker in Frankrijk :). Maargoed, ik ben het wel met je eens dat het ook zonder die buff moet kunnen. Wat is trouwens een soft reset? Hoe doe je die?
20 (30?) minuten niemand in de instance hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-08 17:09
Gister een 11% wipe op LK 10 man met onze alt groep :). Ik was als enige (van de 2) healers nog in leven ( Holy paladin ) en de offtank en 3 ranged dps op 14%. Geen probleem zou je zeggen, bij de volgende Vile Spirits gooi ik Divine Sacrifice aan om de boel te soaken en niemand gaat dood. Kat in het bakkie zou je zeggen... word ik op 12% in frostmourne gezogen..... gevolg: 11% wipe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
sabriel schreef op maandag 17 mei 2010 @ 14:33:
*Dagboek*

De buff duurt 40 seconden tegenwoordig geloof ik.
Maar je gaat de portal in, pakt zoveel mogelijk clouds voordat je eruit gegooit word en dan heal je Dreamwalker.
Voordat je buff afloopt zijn er al weer nieuwe portals gespawned die je weer asap in gaat om je stack omhoog te krijgen.
Je moet echt wachten tot de wolk ontploft zegmaar, aoe effecten werken naar mijn weten niet.
Wel schijnen swim speed potions en crusador aura te werken om sneller rond de vliegen. De potions heb ik nog nooit geprobeerd, crusador aura heb ik eigelijk niet echt op gelet of je nou daadwerkelijk sneller gaat maar het zal wel :P
Waar je ook op kan letten is dat je met z'n 2e tegelijk een wolk pakt om beide de buff te krijgen.
Als je dus een wolk nadert en je ziet dat iemand anders er ook naar toe op weg is, kan je dus even een seconde wachten zodat jullie beide de buff krijgen.
Op 10 man heroic kom ik zelf rond de25 stacks uit wat een leuke 25k HPS op kan leveren.
Ik pak ongeveer tussen de 4 en de 6 stacks op per portal ronde.
Gebruik ook gewoon je grootste heal, mana is toch geen issue :)
Wijzelf hebben eigelijk altijd resto druid of priest buiten en shaman en pala's binnen in de portals.
Zeker op heroic is belangrijk dat die disease gedispelled word dus dan wil je dus een priest buiten houden.

Nog een truukje is een hunter pet naast Dreamwalker zetten die die increase healing effect talent heeft.
Een Holy pala doet nu Beacon op Dreamwalker en begint de pet te spammen.
Onze Holy pala heeft hiermee geloof ik tegen de 50k HPS aangezeten op 25 man hc.

Wij gebruiken trouwens bloodlust als de shamans en/of pala's een leuke hoeveelheid stacks hebben (20+) en dan pakken we de portals niet meer en healen we gewoon tot ze vol is. Meestal is dit de laatste 15% ongeveer en die is dan ook binnen een minuut afgelopen :)

Shamans en paladins zijn trouwens de beste portal healers :)

[ Voor 15% gewijzigd door Radiance op 17-05-2010 15:28 ]

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffeleo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-04 23:20

maffeleo

PSN ID: Klungeltjee

Na 2 jaar stilte ben ik weer per ongeluk begonnen. Zat toevallig even te googlen toen ik een WoW advertentie tegen kwam dat ik dacht hé ik ga weer eens beginnen.

Met mijn lvl 80 blood elf priest moest ik weer aardig wennen aan alle knoppen en dungeons. En wat is er veel veranderd in de game!
Vanavond maar weer eens no-life WoW'en ;-)

(Ik speel op Al'Akir ingame name: klungel Horde blood elf lvl 80) Voor als iemand mij komt vergezellen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Laatst online: 09-09 11:45
Hoe kun je een 80 BE priest hebben als je 2 jaar lang niet hebt gespeeld?

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

_Peter2_ schreef op maandag 17 mei 2010 @ 15:35:
Hij liep 5 maanden voor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Radiance schreef op maandag 17 mei 2010 @ 15:23:
[...]

Nog een truukje is een hunter pet naast Dreamwalker zetten die die increase healing effect talent heeft.
Een Holy pala doet nu Beacon op Dreamwalker en begint de pet te spammen.
Onze Holy pala heeft hiermee geloof ik tegen de 50k HPS aangezeten op 25 man hc.
36 Stacks tot nu toe als beste cloud buff op inderdaad n Tenacity pet parked naast Dreamwalker, beacon op Dreamwalker en Glyph splashes op Dreamwalker doen de rest. Glyph of Holy Light werkt dubbel zeg maar, double dipping ivm de cloud buff, ten eerste wordt de HL al vergroot dus de splash is ook groot maar voordat de splash "landt" op Dreamwalker krijgt deze nog eens de cloud multiplier. Tegen t eind van m'n beste WoL entry zit ik >55k splashes op Dreamwalker, recount/skada laten vreemde getallen zien na dit gevecht, WoL lijkt wat beter. Jammer genoeg was de andere pala in dit gevecht n trial die clouds nog niet helemaal onder controle had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hopelijk gaan wij vanavond Dreamwalker doen, ik moet denk ik 3rde healer gaan spelen (als we geen holy paladin vinden). Nu dacht ik, http://www.wowhead.com/item=41535 met earthshield op dreamwalking, dat moet toch aardig aantikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000

Seraphin

Meep?

Jaahaaaaa!

Na ruim 4 jaar WoW heb ik eindelijk het recht verdiend om in dit topic mee te praten over waar het *echt* om gaat: Warlock Specs! ;)

Zaterdag dingde mijn lock 80. Meteen maar als een bezetene met tailoring aan de gang gegaan om een heroic-instap setje gear te craften. Aangezien ik de afgelopen weken al de daily dungeon had gedaan, had ik meteen precies genoeg emblems om T9 shoulders te kopen.

Kortom; zondag craften, enchanten, en hoppatee de heroics in.

Ging naar omstandigheden best ok. Ik doe nu zo'n 1800 dps (geen CD's, single target). Uiteraard blijft dat nogal achter bij het 3-4k geweld van een fully-geared main, maar ach... als ik op mijn main aan het tanken ben zie ik regelmatig dps voorbij komen die de 1k nog niet eens halen in heroics, dus ik zal de anderen iig niet hebben geïrriteerd denk ik dan ;)

Wat ik me alleen afvraag; ik ben nog levelspec Affliction, maar is dat wel een handige spec voor heroics met een low-geared lock? Iets zegt me dat Destruction op lagere ilvl veel bang for the buck geeft, + heb je als affliction lock het "probleem" dat 95% van de mobs in heroics al dood is voordat je je dots een beetje hebt lopen. (SoC spammen werkt natuurlijk prima, maar dat moet de tank toch maar wel aankunnen).

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
@ SinergyX

Nope dat gaat heel slecht aantikken.
Je hebt oneindig mana, Healing Wave spam is the way to go :)
Als je eenmaal wat stacks hebt opgebouwd crit deze makkelijk over de 80k per keer :)

Nu ben ik zoiezo van de LHW glyph afgestapt, nu moet ik wel zeggen dat ik voornamelijk 25 man raid en met de heavy aoe damage op de meeste gevechten komt de Glyph of Earth Living een stuk beter door z'n recht.
Dit ook omdat deze hot mijn heroic Trauma (jaja /flex :P) kan proccen :D

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffeleo
  • Laatst online: 12-04 23:20

maffeleo

_Peter2_ schreef op maandag 17 mei 2010 @ 15:35:
oké bijna 2 jaar dan...

15/05/10 N/A Seven-Day Exempt Active
29/12/08 N/A 60 Day GameCard Expired

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNiker
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-12-2020
SinergyX schreef op maandag 17 mei 2010 @ 15:47:
Hopelijk gaan wij vanavond Dreamwalker doen, ik moet denk ik 3rde healer gaan spelen (als we geen holy paladin vinden). Nu dacht ik, http://www.wowhead.com/item=41535 met earthshield op dreamwalking, dat moet toch aardig aantikken?
Kan de link niet bekijken hier op mijn werk.

Wat ik doe met mijn shammy is riptide en dan healing wave en riptide up houden voor de totem buff.

De laatste keer dat we daar waren op 10 man normal was de 2de healer een beetje aan het prutsen.
Het kwam erop neer dat ik in mijn eentje zo uit het hoofd 75% deed van de healing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Radiance schreef op maandag 17 mei 2010 @ 15:52:
@ SinergyX

Nope dat gaat heel slecht aantikken.
Je hebt oneindig mana, Healing Wave spam is the way to go :)
Als je eenmaal wat stacks hebt opgebouwd crit deze makkelijk over de 80k per keer :)

Nu ben ik zoiezo van de LHW glyph afgestapt, nu moet ik wel zeggen dat ik voornamelijk 25 man raid en met de heavy aoe damage op de meeste gevechten komt de Glyph of Earth Living een stuk beter door z'n recht.
Dit ook omdat deze hot mijn heroic Trauma (jaja /flex :P) kan proccen :D
Beter gezegt, ik heal nooit :+ Nouja, beste wat ik heb geheald was een keer VoA 10 en dat was puur Grid staren en een leeglopende bar heal spammen :P

Beste healing doe ik in heroics, waar ik eigelijk met LHW al genoeg heb op de tank (met earthshield), enkel in nood ga ik HW gebruiken (wel na riptide, 30% haste erop?).

Blijft moeilijk, die glyph keuzes voor Resto (heb je ook nog chain heal +1 dacht ik?).

Maargoed, doel was een holy paladin aan te trekken, zodat 1 van de 2 healende priests shadow spec gaat (en we dus vervanging van de mage hebben). Dan zou ik niet hoeven te healen, omdat ik betere dps heb (maar weer bagger in AoE tov s.priest omdat ik mijn nova niet geglyphed/talented heb).

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 17-05-2010 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Radiance schreef op maandag 17 mei 2010 @ 15:23:
[...]
Wijzelf hebben eigelijk altijd resto druid of priest buiten en shaman en pala's binnen in de portals.
Zeker op heroic is belangrijk dat die disease gedispelled word dus dan wil je dus een priest buiten houden.

Shamans en paladins zijn trouwens de beste portal healers :)
Doet jullie priest dan ook de gurdian spirit op[ dreamwalker.
Dit is een 40% healing increase for 10s, met een CD van 1min (glyphed)

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Seraphin schreef op maandag 17 mei 2010 @ 15:51:
Wat ik me alleen afvraag; ik ben nog levelspec Affliction, maar is dat wel een handige spec voor heroics met een low-geared lock? Iets zegt me dat Destruction op lagere ilvl veel bang for the buck geeft, + heb je als affliction lock het "probleem" dat 95% van de mobs in heroics al dood is voordat je je dots een beetje hebt lopen. (SoC spammen werkt natuurlijk prima, maar dat moet de tank toch maar wel aankunnen).
Ik zou inderdaad voor een Destruction spec gaan. In Heroics gaan zowel trash als bosses gewoon erg snel neer, dus is Affliction minder effectief omdat de DPS daarvan pas echt lekker gaat lopen als al je DoT's op je target aan het tikken zijn. Met Destruction is het met meer dan 2 mobs Rain of Fire of Seed of Corruption spammen (ik ben er nog steeds niet uit welke nu meer damage doet met een Destruction spec). Als je 1 of 2 mobs hebt, dan gewoon één voor één singletarget afmaken met Immolate, Conflagrate, Chaos Bolt en Incinerate.

Enneeh, veel tanks kunnen de SoC spam van een laag gegearde lock wel aan hoor. Gewoon een keer proberen en als je aggro krijgt je Soul Shatter gebruiken en in het vervolg wat rustiger aan doen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Laag gegeared ben je toch beter af met een demon spec (tm guard, rest in affli)? Die 2 procs zijn heerlijk en doen flinke damage, samen met nightfall (instant shadow bolt) en leuke DPS van je guard. Goed, ik ben pas 74, dus weet nog niet hoe het op 80 is, maar met SoC, RoF en combo van Immo/incinerate (proc spam) gaat het toch bijzonder hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
SinergyX schreef op maandag 17 mei 2010 @ 16:01:
[...]

Beter gezegt, ik heal nooit :+ Nouja, beste wat ik heb geheald was een keer VoA 10 en dat was puur Grid staren en een leeglopende bar heal spammen :P

Beste healing doe ik in heroics, waar ik eigelijk met LHW al genoeg heb op de tank (met earthshield), enkel in nood ga ik HW gebruiken (wel na riptide, 30% haste erop?).

Blijft moeilijk, die glyph keuzes voor Resto (heb je ook nog chain heal +1 dacht ik?).

Maargoed, doel was een holy paladin aan te trekken, zodat 1 van de 2 healende priests shadow spec gaat (en we dus vervanging van de mage hebben). Dan zou ik niet hoeven te healen, omdat ik betere dps heb (maar weer bagger in AoE tov s.priest omdat ik mijn nova niet geglyphed/talented heb).
Op het moment gebruik ik Glyph of Chain Heal (1 extra jump target, 4 dus ipv 3) Glyph of Earth Living (5% meer kans om earth living te proccen) en Glyph of Earth Shield (verhoogt de healing die je Earth Shield doet)
Voor 25 man raid healen levert dit je de meeste HPS op :)

Voor een heroic gebruik ik ook niet meer dan Earth Shield op de tank en Riptide of DPS die weer een aggro pikt, LHW gebruik ik als Riptide op cooldown is, kan ook LHW gebruiken maar ben "te lui" om te casten in heroics :P

Voor Dreamwalker geld wel de regel hoe meer healers hoe sneller het gevecht is afgelopen wat dus de meeste kans op een kill geeft. Zo bekijken wij het tenminste.
Als je dus een holy pala aantrekt kan je die priest gewoon als healer houden en jij kan ook gewoon gaan healen.
3 healers in de portals en 1tje buiten, als je alle portals pakt krijg je nog een leuke achivement ook :P

Ik heb werkelijk waar geen idee of onze priests Guardian Spirit gebruiken.
Als het een increase healing effect geeft zullen ze het ongetwijfeld gebruiken, zoals ik al zij, hoe meer HPS hoe sneller het gevecht klaar is hoe meer kans op een kill :)

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wij hebben nog nooit Dreamwalker gedaan, 1x geprobeerd maar ging finaal fout op de adds (die deden erg au). Dus zo'n portal ben ik ook nooit tegengekomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
Demonology zou ik nemen:

- hoge base spellpower door talents.
- cleavende Pet voor heroics
- Hard hittende SoC door hoge SP
- Metamorph op korte CD voor bossfights op heroic --> goede burst dps.

Glyphs: Meta, Lifetap, Felguard

Naar gelang je gear wat beter wordt zou ik metamorph glyph vervangen voor quick decay glyph.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qanthony
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-08 18:35
Toch maar weer begonnen met WoW. Heb alle endgame van TBC gedaan maar ben toen gestopt. Toen een keer in een bui van verveling mijn char geleveled naar 79 maar toch weer gekapt.

Gister geprobeerd weer WoW te installeren maar kom niet verder dan patch 3.2.0... hij geeft aan dat er een .mp3 file missing is.. Had ook al problemen met installeren via de DVD maar dat heb ik uiteindelijk opgelost door de DVD te mounten. Misschien maar overwegen de patch handmatig te downloaden via een mirror.

(Om niet al te offtopic te gaan, ben nu level 79 UD Shadow Priest @ Bloodscalp EU.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben pas begonnen met WoW en het bevalt me goed. leuke quests en een lekkere actieve community (Horde op Shadowsong). Ik speel na het proberen van verschillende classes op dit moment met een Troll Priest en heb bijna level 20 bereikt.
Ik zit nu met 1 probleem. Ik kan mobs al redelijk snel down krijgen maar daarna moet ik altijd wachten tot mijn mana weer aangevuld is. Op andere fora las ik dat dat bij priests gewoon een fact is op lagere levels. Misschien heeft iemand van jullie een tip hoe ik mana beter gemanaged krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

SinergyX schreef op maandag 17 mei 2010 @ 15:47:
Dat hangt er hoofdzakelijk van af of Earth Shield uberhaupt zal proccen door dmg die Dreamwalker krijgt. Als je een beetje capable tanks & dps hebt zal Dreamwalker erg weinig dmg krijgen. Als je het goed doet zal ze alleen dmg krijgen van de Blazing Skeletons door Lay Waste en van de Archmages door Frostbolt Volley.

Blazing Skeletons wil je zsm dood hebben en vallen bij ons meestal dood neer vlak nadat ze uberhaupt beginnen met de cast (oftewel: 1-2 ticks dmg voor Dreamwalker). De Frostbolt Volleys zijn interruptable (en Archmages krijgen bij ons 2e kill prio) en vallen dood vlak voordat ze een 2e volley casten. Zelfs als ze langer leven (de spawns lijken redelijk willekeurig, dus soms is het wat hectischer) krijgen ze maar zelden een Frostbolt Volley gecast.

Overigens zul je zien dat iedereen erg zal moeten wennen aan deze fight waardoor Dreamwalker bij je 1e attempts wel degelijk vaker geraakt zal worden door deze AoE. Hoe beter je raid echter de fight leert kennen/beheersen, des te minder waarde zal Earth Shield hebben voor de boss.

Moraal van het verhaal: ik betwijfel of de glyph een goed idee is voor deze encounter. Healing Wave icm Riptide lijken mij de betere heals, maar ik heb niet de praktijk ervaring om hier een goed oordeel over te vellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
Ik zit nu met 1 probleem. Ik kan mobs al redelijk snel down krijgen maar daarna moet ik altijd wachten tot mijn mana weer aangevuld is. Op andere fora las ik dat dat bij priests gewoon een fact is op lagere levels. Misschien heeft iemand van jullie een tip hoe ik mana beter gemanaged krijg.
Zorgen dat je een goede wand hebt, en veel wanden na het aanbrengen van mana efficiente dots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Cleetje schreef op maandag 17 mei 2010 @ 16:27:
Dat hangt er hoofdzakelijk van af of Earth Shield uberhaupt zal proccen door dmg die Dreamwalker krijgt. Als je een beetje capable tanks & dps hebt zal Dreamwalker erg weinig dmg krijgen. Als je het goed doet zal ze alleen dmg krijgen van de Blazing Skeletons door Lay Waste en van de Archmages door Frostbolt Volley.
Maar hij hoeft toch niet te proccen? Glyph geeft 20% increase heal met LHW als earth shield active is op je target. Dus ik dacht, hoge haste, leuke crit, spammen maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 17 mei 2010 @ 16:36:
[...]

Maar hij hoeft toch niet te proccen? Glyph geeft 20% increase heal met LHW als earth shield active is op je target. Dus ik dacht, hoge haste, leuke crit, spammen maar :P
Geloof mij, je wilt daar Healing Wave spammen. Géén LHW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Naja, laat ik er van uit gaan dat ik niet hoef te healen, en anders is het inderdaad HW spammen :+

Vandaag bij de post, eerste set wapens van WoW van Dealextreme, netjes gedetaileerd :) (voor dat geld verwacht je geen superspul natuurlijk :P). Foto volgt later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Zorgen dat je tidal waves altijd up hebt (dus om de 2 HW's), en riptide zoveel mogelijk gebruiken om tidal waves te krijgen in plaats van chain heal. En daartussen telkens 2x HW spammen. Misschien werkt puur HW spammen met riptide op CD nog wel beter. Maar het healt wel lekker relaxt die boss :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Dank voor de info; ik ga eerst maar eens een Demo spec doen, al was het maar omdat ik dan lekker kan morphen :)

Voor de fun zal ik eens een paar keer wisselen tussen demo spec / destro. Warlocks zijn leuk! ;)

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op maandag 17 mei 2010 @ 16:26:
Ik zit nu met 1 probleem. Ik kan mobs al redelijk snel down krijgen maar daarna moet ik altijd wachten tot mijn mana weer aangevuld is. Op andere fora las ik dat dat bij priests gewoon een fact is op lagere levels.
Reken er maar op dat het tot level 50 niet veel beter wordt. Vanaf dan wordt het trouwens wel een stuk beter. Dispersion is echt een godsend. :P

Tot die tijd: Devouring Plague niet gebruiken, wel SW:P en Mind Flay (glyphed als het even kan), en niet bang zijn om na het applyen van je SW:P en een mind flay even te shielden en wanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
@Dreamwalker-resto shaman discussie:

Spam healing wave, meer dan dat wil je inderdaad niet. Ik heb wel earth shield op de boss, maar dat is eigenlijk niet nodig. Ik mis/gebruik Riptide voor mijn tier10 2p bonus (extra haste) en voor de rest spam ik niets anders dan healing wave.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
ik ben pas begonnen met WoW en het bevalt me goed. leuke quests en een lekkere actieve community (Horde op Shadowsong). Ik speel na het proberen van verschillende classes op dit moment met een Troll Priest en heb bijna level 20 bereikt.
Zorg ervoor dat je mana regen talents in shadow tree pakt. Wat ik doe is holy fire, mindblast, mindflay en dan wand (of mischien nog een keer mindblast/mindflay). Nooit mana problemen gehad maar ik moet wel zeggen dat ik wat heirloom items heb (2% hp + mana op elke kill etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:59
Naast wat andere al aangeven ben ik zelf iemand welk in zo'n geval aardig wat zal potten. Uiteraard heeft dat wel de nodige financiele impact, dus hangt er een beetje vanaf of je het jezelf kunt veroorloven pots in grote getalen te gebruiken.

Wel enige tips om jezelf dat te vergemakkelijken, als je dungeons doet vooral, raap de textieltjes op; dus linnen cloth, wool cloth, etc. Je verzameld er al snel een hoop, en veelal kun je voor een stuk of 20 al gauw 5 ~ 20 gold vangen (afhankelijk van de economie van je server uiteraard). Doe je een paar van dat soort runs, cash je veel, en vervolgens koop je vrij voordelig pots voor een paar silver per stuk aanvankelijk bij npc's nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08 08:39
Zojuist Sindra op 10M HC down :). Crappy loot voor m'n spriest, maar nu wel LK HC doen!

Da's overigens wel andere koek, even twee tries onvoorbereid doen.. Maar dat waren toch fights van nauwelijks een minuut :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:38
Als ik jouw was zou ik Shadow speccen en niet voor disc gaan. Zodra je wat hoger level wordt en je hebt shadowform, dan begint het pas erg makkelijk te worden :) Maar voordat je shadowform hebt dan is het ook best makkelijk om weinig downtime te hebben.

Wat ik pas erg vind om te levelen is een shaman, totdat je water shield hebt is het een nachmerrie. Lage dps, veel downtime. Tis een heel groot verschil tussen een mage en een priest. Maar gelukkig ben ik al bijna lvl 40. Ik ga toch na het healen met mijn priest over naar een resto shaman. Is wat leuker dan PoM, renew, flash heal, greater heal etc etc. Vind ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Laatst online: 09-09 11:45
Nog even een vraagje over tanken met mijn DK.
Op dit moment gebruik ik de volgende manier voor aggro op een groep:
DnD => DG (op caster of ranged uit groep) => IT => PT => Pestilence => DC => DC => BB => Pestilence

Daar mix ik nog wat heart strikes doorheen.
Ik heb de glyph of disease waardoor met pestilence de IT en PT worden ververst.

Zijn er betere manieren voor groep aggro?

Als de groep kleinder wordt (2 of nog maar 1 mob over) gebruik ik heart strike ipv blood boil.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strikeman225
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-06 14:23
Morguh allemaal,

Gister na cursus van werk aquefietje gehad met guild. Ik ben volgens hun niet active genoeg en daardoor demoted naar social.
Nu begrijp ik wel dat er over het algemeen minder tanks op een server zijn dan (zeker) dps en (in enige mate) healers.

Ik raid over het algemeen 2 - 3 dagen per week 25m content en 2 dagen icc10. Men wil een availability van 75% minimum op de 25m raids (3 dagen). Ik vind 5 dagen per week raiden best veel en kan ik niet elke week opbrengen, zeker nu ik vanwege gezondheidsredenen minder fit ben (a.k.a. minder energie).
Men kijkt over het algemeen niet naar availability van 10m hc (dat is van mij ongeveer 90%) maar alleen naar 25m, terwijl ik het raiden met 10 mensen die kennis van zaken hebben (11/12 hc) ipv 10 + 15 nitwits (11/12 25 normal) toch fijner, maar goed, ik doe mee. Sterker nog, vorige week ben ik nog gebenched als tank omdat ze al 3 tanks hadden. En nu dus social....

Jullie mening plx.

"For me there's only one music: good music" || WoW: Kazzak: Isímode (100 Pala); Al'Akir: Lolalock (90 Lock), Strikeman (Mage), Sherpepunt(Warrior), Dadruid(Druid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Strikeman225 schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 08:15:
Morguh allemaal,

Gister na cursus van werk aquefietje gehad met guild. Ik ben volgens hun niet active genoeg en daardoor demoted naar social.
Nu begrijp ik wel dat er over het algemeen minder tanks op een server zijn dan (zeker) dps en (in enige mate) healers.

Ik raid over het algemeen 2 - 3 dagen per week 25m content en 2 dagen icc10. Men wil een availability van 75% minimum op de 25m raids (3 dagen). Ik vind 5 dagen per week raiden best veel en kan ik niet elke week opbrengen, zeker nu ik vanwege gezondheidsredenen minder fit ben (a.k.a. minder energie).
Men kijkt over het algemeen niet naar availability van 10m hc (dat is van mij ongeveer 90%) maar alleen naar 25m, terwijl ik het raiden met 10 mensen die kennis van zaken hebben (11/12 hc) ipv 10 + 15 nitwits (11/12 25 normal) toch fijner, maar goed, ik doe mee. Sterker nog, vorige week ben ik nog gebenched als tank omdat ze al 3 tanks hadden. En nu dus social....

Jullie mening plx.
Als ik dit zo lees ben jij gewoon toe aan een guild die wat minder "hardcore" raid.
Af en toe is het ook belangrijk om eventjes aan jezelf te denken.
Met priest is het in principe Shadowword Pain casten, gevolgt door een mindflay. En daarna je wand gebruiken om de mob dood te maken. Vervelend genoeg krijg je pas rond de lvl 45-50 de middelen om fatsoenlijk te killen zonder deze taktiek :P

[ Voor 26% gewijzigd door Dakreal op 18-05-2010 08:22 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Laatst online: 09-09 20:11
Morguh allemaal,

Jullie mening plx.
als je niet de eisen van de guild kan voldoen moet je zoeken naar een guild die minder per week raid. je zegt wel dat je op 10s komt opdagen, maar als een guild zich richt op 25m, heb je pech gehad :)

op zich hebben ze gelijk, maar in mijn mening is het niet slim om gelijk een social status te geven.

zo te horen zit je wel goed in de gear als tank. een andere guild zoeken zal niet een probleem zijn lijkt me. als ik jou was zou ik dat gelijk gaan doen. tenzij het zo gezellig is in de guild dat je daar wilt blijven
overigens, 5 dagen raiden en dan nog maar 11/12 zitten is niet best :p

guild waar ik nu in zit doet dat in 1/2 dagen. ze hebben LK 1x gedood. dus ze doen het gemixt met wat heroic modes.

[ Voor 42% gewijzigd door patrickos85 op 18-05-2010 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:53

Rannasha

Does not compute.

Jullie mening plx.
Als een guild met meer dan 3 25mans per week en de huidige 15% buff niet voorbij de LK kan komen, dan is het niet een erg serieuze raiding guild. Zeker als je zelf op 11/12 HC-10 zit, dan raid je gewoon beneden je niveau. Tenzij je sociale binding hebt met de guild, kun je misschien kijken naar een nieuwe guild, er zijn er zat die 3 (of minder) 25mans per week hebben maar al wel bij de lastigere heroics zijn aanbeland.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Dagboekje,

Gisteren weer verder gegaan met mijn Warlock. Eerst maar eens wat goud uitgegeven aan de Bejeweled Wizard's Bracers ter vervanging van mijn ilvl 200 bracers. Veel betere wrists zijn er pre-ICC niet te krijgen was mijn conclusie na een korte zoektocht op wowhead.

Na de random HC en HoR had ik genoeg Triumphs verzameld om de T9 shoulders te kopen ter vervanging van mijn T7 shoulders. Dat was een flinke upgrade. Ook nog FoS en PoS HC gedaan omdat daar voor mij ook nog wel wat upgrades te halen zijn. Helaas niks kunnen looten daar.

Op de valreep ook nog VoA25 gedaan. Ook hier geen upgrades kunnen looten helaas. Wel heb ik even kunnen zien hoe m'n DPS het nu doet. Ik ben meegegaan met m'n Destruction spec. Op de bossfights haalde ik zo'n 5k DPS gemiddeld, met uitschieters naar ongeveer 6.5k. Voor zover ik kan beoordelen is dat best aardig met mijn gear, dus ik ben tot nu toe wel tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:36
Morguh allemaal,

Jullie mening plx.
In guilds waar 25-man content de focus is, zijn over het algemeen de 10-man raids optional. Jouw guild Endgame raid 4 dagen per week 25-mans en krijgt geen LK 25 normal down. Dat is best...zwak als je ziet dat Al'Akir voldoende guilds heeft die 3 dagen per week 25-man raiden en al bezig zijn op heroic content. Al'Akir is een high pop server met zat guilds in veel verschillende vormen van raiddays en contentfocus. Daar moet er toch wel 1 bij zitten voor je. Op Al'Akir is altijd demand naar tanks. En je gear is echt wel voldoende om op een hoger niveau bezig te zijn.

Ik weet toevallig dat Eureka (9/12 HC) 1 van hun MT's kwijt zijn, daar is dus wel ruimte.

Ik speel zelf op Al'Akir in Furious Resurrection by the way :)

[ Voor 7% gewijzigd door JeroenNietDoen op 18-05-2010 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deguchi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 11:10
Verwijderd schreef op maandag 17 mei 2010 @ 16:26:Ik zit nu met 1 probleem. Ik kan mobs al redelijk snel down krijgen maar daarna moet ik altijd wachten tot mijn mana weer aangevuld is. Op andere fora las ik dat dat bij priests gewoon een fact is op lagere levels. Misschien heeft iemand van jullie een tip hoe ik mana beter gemanaged krijg.
Ik ben nu een resto druid aan het levellen en wat ik best kan aanbevelen zijn de ring en de staff van WSG battleground. Dit geeft reeds een mana regen van 7mana/5 sec. Lijkt niet veel, maar dit is toch wel al leuk meegenomen. Verder wat gearen en levellen door middel van dungeons is het snelste voor een priest.
Normaal gezien zou je als healer vrij snel een random dungeon groep moeten vinden. Questen doe je dan onder je level (groene q's). Dit gaat sneller en doordat de mobs een lager level hebben is het makkelijker om je mana te managen.
De uitdaging is jammer genoeg een beetje weg, maar vanaf level 40 (of 41?) kan je Shadowform hebben en dan kan je echt beginnen :D
Kortom: als je snel wil levellen zal je veel tijd doorbrengen in dungeons en battlegrounds...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
_Peter2_ schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 08:08:
DnD => DG (op caster of ranged uit groep) => IT => PT => Pestilence => DC => DC => BB => Pestilence

Als de groep kleinder wordt (2 of nog maar 1 mob over) gebruik ik heart strike ipv blood boil.
Moet je zo vroeg in je rotatie al zoveel Runic Power dumpen? Na een Death & Decay, Icy Touch, Plague Strike heb je toch nog geen 80 Runic Power? Zelf heb ik Rune Strike op m'n abilities gemacro'd zodat hij deze zo snel mogelijk gebruikt wanneer ik parry. Ik gebruik ook wel eens wat Death Strikes om Frost en Unholy runes om te zetten in Death runes. Hierdoor kan ik meer Heart Strike of Blood Boils spammen voor group threat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op maandag 17 mei 2010 @ 17:24:
[...]

Reken er maar op dat het tot level 50 niet veel beter wordt. Vanaf dan wordt het trouwens wel een stuk beter. Dispersion is echt een godsend. :P

Tot die tijd: Devouring Plague niet gebruiken, wel SW:P en Mind Flay (glyphed als het even kan), en niet bang zijn om na het applyen van je SW:P en een mind flay even te shielden en wanden.
Yep, ben nu met mn tweede priest bezig. De eerste tijdens classic geleveld en begon nu op dezelfde manier. Ik redde 7-9 mobs zonder drinken, tot ik devouring plague ging gebruiken. Vanaf dat moment was het 3 mobs en drinken. DP heb ik dus maar weer snel gedropt. Het is nu MB, SW:P, Mind Flay, Shield en Wanden.

Groepsquests soloen: Pre shielden en aanvallen als je forebearance is afgelopen van max range. Mindflayen en kiten naar veilige plek. Daar fearen als mogelijk en lekker mindflay spammen. Nu uiteraard wel DP gebruiken! Wat er lekker werkt als je op laag level solo groepsquests doet: Herbalism: Die heal kan je gebruiken zonder mana en healt op low level redelijk veel. Ook breek je de 5s rule er niet door. Dus als je staat te wanden voor mana en een heal moet hebben gebruik je die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Zo dan, gisteren op advies hier mn verse 80 lock demon gespecced, en het resultaat mag er zijn!
Doe nu easy 2.6k dps in mijn crafting gear, zonder gebruik te maken van glyphs / cd's.
Kortom; nog een beetje fine-tunen (+ hier en daar wat easy upgrades pakken) en ik tik de 3k wel aan; daarmee mag ik me wel vertonen in de 5mans denk ik zo. :)

Bizar om nu tot de ontdekking te komen dat ik locks (& dps doen in het algemeen) zo leuk vind (ik was de afgelopen 4 jaar healer / tank op mn druid). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

SinergyX schreef op maandag 17 mei 2010 @ 16:36:
[...]

Het punt waar ik voornamelijk op doelde is dat je (glyph even buiten beschouwing gelaten) weinig healing krijgt van een ES op de boss (mits adds onder controle zijn). Je zou dus alleen de ES op de boss willen hebben voor de 20% bonus op LHW. Echter, HW scaled veel beter dan LHW, zeker met Tidal Waves, veel spellpower en de vele buffs die je krijgt in deze fight. In het meest positieve geval zal glyphed LHW je evenveel opleveren als HW. Helaas heb je in ruil daarvoor nauwelijks/geen ES procs, dus je feitelijke healing is stiekem lager.

Zou je echter bij Riptide+HW blijven en een ES op 1 v/d tanks gooien, dan procced ES continue en voor belachelijke hoeveelheden (ververs hem steeds zodra je uit de portals komt). Dit zal de raidhealer aardig wat vrije tijd geven (de tank met ES zal nauwelijks healing nodig hebben) waardoor die meer tijd kan besteden aan de boss. Gevolg is een fight die veel sneller afloopt en veel veiliger zal healen.

Bovendien zal je merken dat deze fight echt belachelijk makkelijk wordt naarmate je raid beter presteert. Als de DPS snel genoeg reageert, dan krijgen je tanks weinig damage. Sterker nog, zolang je DPS maar snel genoeg de Blazing Skeletons en Archmages omleggen, zullen de tanks alleen dmg pakken van de Abominations en Zombies. Die laatste zijn erg makkelijk te kiten (laat een DK Chains of Ice gebruiken b.v.) waardoor eigenlijk alleen de Abominations voor dmg zullen zorgen na wat oefening.

Het is veiliger om eerst IT te casten voordat je een DG doet. Zodra je goede DPS tegenover je hebt staan zul je al snel aggro verliezen als je niet eerst een IT op ze gooit (die genereert erg zieke threat).

Wel zou ik je aanraden om Glyph of Disease te vervangen. Tegenwoordig genereert IT zo veel threat dat Glyph of Disease erg weinig voordeel biedt. Daarentegen zijn er simpelweg betere glyphs beschikbaar, zoals de DnD glyph (mocht je aggro problemen hebben met groepen). De belangrijkste tip die ik je kan geven met AoE threat is om er in ieder geval voor te zorgen dat je zo veel mogelijk Death Runes inzet voor Blood Boil (Diseases hebben echter altijd hogere prio).

Een rotatie is wat lastig te geven door de vele factoren (b.v. DnD cooldown, resterende tijd op diseases, etc). Prioriteiten werken veel beter en die komen voor AoE threat simpelweg op het volgende neer:
  • DnD
  • Diseases (minimaal Frost Fever)
  • Blood Boil
  • Death Strike (alleen frost & unholy runes gebruiken)
  • Overige zooi
Zorg dan wel dat je Death Rune Mastery, Epidemic en Morbidity hebt (in geval van lvl 80).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Geen raid, maar wel een holy pala rijker :) Al is het maar om de huidige retri pala te vervangen, die een nieuwe guild gaat oprichten met wat vrienden (waarvan 2 dus bij ons nog zitten, die zie ik ook verdwijnen). Beide van die 2 zijn druid, dus nu nog op zoek naar een druid en rogue en we hebben hopelijk weer een volledig team om ICC in te duiken met de reset op woensdag.

Om toch raiddagen compleet te maken, wordt ToGC ook weer ingevoerd, mocht ICC met de nieuwe mensen nog niet helemaal happy gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Vanavond nog 20 tries ofzo over op Sindragosa 25HC..
Heb er wel zin in :D , zondag hebben ze gewiped op 0.9% dus zou goed moeten komen vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Water drinken. Of andere sappen die out of combat je mana sneller aanvullen :) Zorg dat je de hoogste level zooi koopt en sla een stack of 2 ervan in! Na een aantal mobs ff bij drinken en weer verder gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezr
  • Laatst online: 31-01 15:21

Ezr

_Peter2_ schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 08:08:

misschien dat ik nu hetzelfde zeg als jou maar weet zo ff niet wat de meeste afkortingen inhouden wat ik zelf gebruik = d&d daarna 2 diseases op 1 van de mobs casten pestilence zodat de hele groep de diseases krijgt en meestal voor de rest hoef je niet al te veel te doen :P af en toe blood boil. moet je voor heart strike geen talent adden? zo ja vind ik het toch wel zonde.. ik ben zelf trouwens een blood tank dus rune tap gebruik ik regelmatig ( waar ik ook een increase glyph voor heb ) die geeft ook wel wat aggr. meestal is het zo dat dps toch wel als eerst voor 1 mob gaan daarop gewoon taunten als je het niet bij kan houden death grib erbij moet te doen zijn >:)

[ Voor 8% gewijzigd door Ezr op 18-05-2010 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Heartstrike is toch uit de blood talent? Afaik doet dan ding dmg + 1 target, toch best een talent puntje waard als je blood spec bent (ik ben frost).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezr
  • Laatst online: 31-01 15:21

Ezr

SinergyX schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 10:00:
Heartstrike is toch uit de blood talent? Afaik doet dan ding dmg + 1 target, toch best een talent puntje waard als je blood spec bent (ik ben frost).
vind ik persoonlijk niet damage = hogere aggr dat wel maar voor de rest heb je niks aan die talent als tank ik zou eerder voor andere talents gaan dan hearthstrike kom zo niet op de naam maar er is een aanval voor de dk die 20% van je hp restored als je een aantal diseases op je target hebt die gebruik ik ook regelmatig vaak haal soms rond de 700hps bij hcs met mijn blood dk healers zijn dan nuteloos

[ Voor 22% gewijzigd door Ezr op 18-05-2010 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

kowapanga schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 09:34:
Vanavond nog 20 tries ofzo over op Sindragosa 25HC..
Heb er wel zin in :D , zondag hebben ze gewiped op 0.9% dus zou goed moeten komen vanavond :)
Auw. Sub1% wipes zijn altijd al vrij pijnlijk, maar op een gevecht als Sindy waarbij de eerste 65% eigenlijk niet tellen zijn die extra naar :< Hoe zit dat eigenlijk op 25m Sindy? Nog steeds maar 2 man met Unchained Magic? En nog steeds maar 1 Ice Tomb in Phase2?

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anakin24
  • Laatst online: 02-01-2023
Helleuh allen,

Ben een beetje bezig mezelf netjes te gearen zoals te zien op http://eu.wowarmory.com/c...?r=Karazhan&cn=Anagnorach

GS score is volgens mij rond e 4800.. alleen hoe kan ik mezelf nog beter en sneller gearen?
Ik zit nou niet echt bij een guild die wil aan raiden doet.. en heb er zelf ook niet zoveel tijd voor :)

Ofwel.. advies gevraagd! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ezr schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 10:08:
vind ik persoonlijk niet damage = hogere aggr dat wel maar voor de rest heb je niks aan die talent als tank ik zou eerder voor andere talents gaan dan hearthstrike kom zo niet op de naam maar er is een aanval voor de dk die 20% van je hp restored als je een aantal diseases op je target hebt die gebruik ik ook regelmatig vaak haal soms rond de 700hps bij hcs met mijn blood dk healers zijn dan nuteloos
Deathstrike. Ding kost echter 1 frost/unholy dacht ik, als bloodtank mischien wat ruimer te gebruiken omdat je minder frost/unholy nodig hebt (unholy voor 1x plague, daarna enkel glyphed pestilence). Als frost wil ik echt geen forst/unholy gebruiken (nodig voor obliterate) voor dat beetje selfheal.

Het is beetje vrije keuze, sommige vinden de damage beter en secondair target, andere gooien puntje liever ergens anders in.
anakin24 schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 10:10:
GS score is volgens mij rond e 4800.. alleen hoe kan ik mezelf nog beter en sneller gearen?
Ik zit nou niet echt bij een guild die wil aan raiden doet.. en heb er zelf ook niet zoveel tijd voor :)

Ofwel.. advies gevraagd! :D
Daily heroic doen, weekly raid, VoA10 en 25 voor Frost emblems. Je trinket en je ring primair, secondair via stone keeper shards honor halen voor mogelijk een 264 bracers/belt. (pvp items hebben an sich nog best goeie stats ook). mijn hunter haalt nu net 5100, zou al genoeg zijn voor ICC en ik heb nog aardig wat ruimte voor upgrades.

[ Voor 28% gewijzigd door SinergyX op 18-05-2010 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwand3r3r
  • Laatst online: 06-11-2024
Badges farmen, crafted gear kan heel goed zijn, maar wel duur. Als je guild niet raid ga dan met pug's mee naar 25 man raids. Ik kan hier op het werk je armory niet zien maar kies wel voor een instane die enigzins op je gearniveau zit. Meestal dat ze toch wel 5k GS vragen voor Icecrown, als het niet al hoger is.

Naast het raiden blijft alleen pvp, badges farmen en crafted gear over. Daar ga je niet echt boven de 5.5k GS mee halen. Dus ik zou zeggen, pug die raids. Je kan gaan wanneer je wilt, en je hoeft niet een x aantal dagen erheen om te clearen als je hier geen tijd of zin voor hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Blistimo schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 10:09:
[...]

Auw. Sub1% wipes zijn altijd al vrij pijnlijk, maar op een gevecht als Sindy waarbij de eerste 65% eigenlijk niet tellen zijn die extra naar :< Hoe zit dat eigenlijk op 25m Sindy? Nog steeds maar 2 man met Unchained Magic? En nog steeds maar 1 Ice Tomb in Phase2?
25m normal is volgens mij 4unchained magic en 5 frost beacons in p2

25HC is 5 of 6 unchained magic (met een AoE debuff die de raid raakt) en 6 frost beacons in p2.

Phase 3 is altijd 1 frost beacon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anakin24
Heb al genoeg gefarmed, en alle 5 mans t/m Halls of Refl gedaan.. en de leuke drops gepakt.
Enkel de trinket uit de Forge of Souls mis ik nog (ben een MM hunter).

Maar ja.. duurt lang.. heb al 10 keer de forge gedaan in de hoop dat de trinket dropt.. maar helaas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

anakin24 schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 10:26:
Heb al genoeg gefarmed, en alle 5 mans t/m Halls of Refl gedaan.. en de leuke drops gepakt.
Enkel de trinket uit de Forge of Souls mis ik nog (ben een MM hunter).

Maar ja.. duurt lang.. heb al 10 keer de forge gedaan in de hoop dat de trinket dropt.. maar helaas ;)
Stop met farmen, de trinket is maar matig en waardeloos vergeleken met raiddrops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

kowapanga schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 10:25:
[...]

25m normal is volgens mij 4unchained magic en 5 frost beacons in p2

25HC is 5 of 6 unchained magic (met een AoE debuff die de raid raakt) en 6 frost beacons in p2.

Phase 3 is altijd 1 frost beacon
Ah, wat jij P3 noemt noem ik P2. Doen jullie de hard mode met of zonder Frost Res gear? Het heeft ons erg geholpen afgelopen zondag, aangezien je op 10HM bepaalde momenten maar 1 healer beschikbaar hebt om te healen. Wij zorgen dat de Unchained healer stopt met healen, net zoals de Unchained DPS, en met een beetje pech staat een andere healer uit z'n neus te vreten in een Iceblock. Als op exact dat moment een Frost Breath langskomt... GL zonder Frost Res gear :P Maar op 25 man zul je toch meestal wel 3 healers vrij hebben om te healen lijkt me. 2 Unchained, 1 in Iceblock, 3 over?

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

SinergyX schreef op maandag 17 mei 2010 @ 16:08:
Laag gegeared ben je toch beter af met een demon spec (tm guard, rest in affli)? Die 2 procs zijn heerlijk en doen flinke damage, samen met nightfall (instant shadow bolt) en leuke DPS van je guard. Goed, ik ben pas 74, dus weet nog niet hoe het op 80 is, maar met SoC, RoF en combo van Immo/incinerate (proc spam) gaat het toch bijzonder hard.
Inderdaad ben ook bezig met m'n Warlock als Demo en werkt als een trein, ook geeft de demo tree veel meer SP/Crit/Haste (die gems enchant die je op je wapen kan doen) De Felguard crit voor 900-1000, dit levert op lvl70 toch een leuke 1.2k dps op.

Puur Affli op lvl70 is echt ruk 'raid' spec voor zover mogelijk kwa talent points.
Het verschil is namelijk erg groot.
Affli Demo
7xxSP 11xxSP
10%crit 27%crit

De 'gems' zijn ook een leuke boost als Demo.
Affli 40haste/1%spellpower en 40crit/1%spellpower (ben er niet helemaal zeker van)
Demo 140haste/1%spellpwoer en 140crit/1%spellpower
Het gaat om die 'Firegem' en die andere.

En zelfs op 80 is Demo erg leuk hoor, het is niet zozeer een leveling spec tegenwoordig, laatst in een ICC25 pug was er een Demo Lock die 11k dps op Marrowgar deed.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anakin24
k, dus advies is een paar keer mee raiden en daar de trinket vandaag halen?
Het is het enige ding dat nog niet epic is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Inferno schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 10:37:
Stop met farmen, de trinket is maar matig en waardeloos vergeleken met raiddrops.
En hij zegt ook dat hij geen tijd heeft voor raids :P Enkel lady deathwisper heeft een trinket op 10man normal, http://www.wowhead.com/item=50342, maar dat ding zal gerolled worden door beetje iedereen die physical dps doet :P Enige verschil met Mark of Supremecy is crit vs hit, afhankelijk wat je genoeg hebt, kan je de andere trinket via Frost emblems pakken.

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 18-05-2010 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anakin24
naja, ik zal niet elke week gaan raiden, maar zo 1 keer in de 2 weken moet wel gaan ;)
Maar enkel op die manier kan ik m'n GS dus beter krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Deze kan je nog halen, kost 43k honor (via stone keeper shards)
http://www.wowhead.com/item=51352 43400
(vergelijkend: http://www.wowhead.com/compare?items=51352;40736)

Je boots zijn ook nog een upgrade van te vinden, ToC10 jaxx dropt 232, en die raid kan je makkelijk in komen (onze server wordt die nog regelmatig gedaan). HoR heroic dropt ook Spiked Toestompers, ook 232 boots.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.