sabriel schreef op maandag 17 mei 2010 @ 14:33:
*Dagboek*
Ik las zelf dat de stacks voor 5min blijven, voor mijn gevoel is dat maar 30s, is de tijd dat de buff actief blijft afhankelijk van het aantal stacks dat je hebt ? Tevens heb ik het gevoel dat ik te weinig wolken pak in de emerald dream, kan je aoe doen om sneller buffs te stacken om moet je er echt doorheen vliegen en wachten totdat hij "ploft"
De buff duurt 40 seconden tegenwoordig geloof ik.
Maar je gaat de portal in, pakt zoveel mogelijk clouds voordat je eruit gegooit word en dan heal je Dreamwalker.
Voordat je buff afloopt zijn er al weer nieuwe portals gespawned die je weer asap in gaat om je stack omhoog te krijgen.
Je moet echt wachten tot de wolk ontploft zegmaar, aoe effecten werken naar mijn weten niet.
Wel schijnen swim speed potions en crusador aura te werken om sneller rond de vliegen. De potions heb ik nog nooit geprobeerd, crusador aura heb ik eigelijk niet echt op gelet of je nou daadwerkelijk sneller gaat maar het zal wel

Waar je ook op kan letten is dat je met z'n 2e tegelijk een wolk pakt om beide de buff te krijgen.
Als je dus een wolk nadert en je ziet dat iemand anders er ook naar toe op weg is, kan je dus even een seconde wachten zodat jullie beide de buff krijgen.
Op 10 man heroic kom ik zelf rond de25 stacks uit wat een leuke 25k HPS op kan leveren.
Ik pak ongeveer tussen de 4 en de 6 stacks op per portal ronde.
Gebruik ook gewoon je grootste heal, mana is toch geen issue

Wijzelf hebben eigelijk altijd resto druid of priest buiten en shaman en pala's binnen in de portals.
Zeker op heroic is belangrijk dat die disease gedispelled word dus dan wil je dus een priest buiten houden.
Nog een truukje is een hunter pet naast Dreamwalker zetten die die increase healing effect talent heeft.
Een Holy pala doet nu Beacon op Dreamwalker en begint de pet te spammen.
Onze Holy pala heeft hiermee geloof ik tegen de 50k HPS aangezeten op 25 man hc.
Wij gebruiken trouwens bloodlust als de shamans en/of pala's een leuke hoeveelheid stacks hebben (20+) en dan pakken we de portals niet meer en healen we gewoon tot ze vol is. Meestal is dit de laatste 15% ongeveer en die is dan ook binnen een minuut afgelopen
Shamans en paladins zijn trouwens de beste portal healers
[
Voor 15% gewijzigd door
Radiance op 17-05-2010 15:28
]