Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:52

NoTimeRemains

I know

RichardvdD schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 15:42:
Pff, ik moet 12,5k neerleggen voor een motor, maar een goblin krijgt gratis en voor niets een AUTO?!?!
ik neem aan dat als je als Horde dat ding kan kopen als je exalted bent met de goblins of niet?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Rakkerzero schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 18:10:
[...]

Cool. Hoe is jullie guild? Veel endgame raiding. Wat is jullie progress?

[...]

Al'Akir is Black Out

[...]

Je moet eerst exalted halen met Bloodsail Buccanneers, daarna de Steamweedle Cartel naar exalted. Dan houd je Honored over met de Bloodsail Buccanneers en heb je The Insane binnen.
Dat is niet logisch.. Als je honored hebt gehaald met BC en dan d.m.v. Dire Maul runs rep haalt met SWC dan gaat dat sneller dan exalted met BC worden en dan SC rep naar exalted (farmen).

Riley Gaines: Swimming Against the Current, Fighting for Common Sense in a World That’s Lost its Mind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-04 12:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

RichardvdD schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 15:42:
Pff, ik moet 12,5k neerleggen voor een motor, maar een goblin krijgt gratis en voor niets een AUTO?!?!
Pff, ik moet 12,5k neerleggen voor een motor, maar een gnome krijgt gratis en voor niets een MECHANISCHE KIP?!?!

:+

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nogmaals volgens mij is het niet de racial mount van de goblins maar een quest item die je nodig hebt :).
Zoals de chopper ( aka helicopter) in Fjord ;)

Dat is wat de meeste zeggen die alpha hebben op mmo champion, maar goed kan het ook mis hebben maar goed juig niet te vroeg :)
En ik zit ook op Blackout btw en als ik Que duurt het 10min voor ik in AB zit ? :)

[ Voor 15% gewijzigd door Mektheb op 08-05-2010 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet wel zeker dat ik elke midget in een team ga uitlachen, stel je voor dat die naast paar taurens staan, dan zie je ze niet eens :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
We gaan het volgende deel, met een blast! :):

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/pjibo0Z0zfkzH6ikN9KtVgs0/full.jpg

[ Voor 90% gewijzigd door Zeror op 08-05-2010 20:21 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Rakkerzero schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 20:18:
[...]

Jawel. Want met elke rep die je voor Steamweedle Cartel haalt gaat er, dacht ik, rep voor de Bloodsail Buccanners af.
Dan nog is het niet logisch. Exalted halen met Bloodsail Buccaneers is praktisch onmogelijk. Ja, het kan, maar het duurt zo'n 200 uur langer omdat je van Revered tot Exalted maar kan levellen op 1 mob. Die mob geeft 5 rep per kill, wat dus inhoudt dat je die 4200 keer moet killen om exalted te worden.

:P.

Riley Gaines: Swimming Against the Current, Fighting for Common Sense in a World That’s Lost its Mind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Je hebt de beste man gehoord, op naar Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 217.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.