Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Dagboekje:

Gisteren icc10 heroic geweest met de guild. op zich best een lekkere run ondanks dat onze groep setup niet optimaal was, met 1 wisseling op saurfang konden we redelijk doorkomen. Ik was wederom tank voor deze run en gelukkig wordt daar de gear ook steeds beter. Mocht op festergut m'n enige stukje loot ontvangen waar ik nog iets aan had. directe upgrade van een item naar de heroic versie, en daarmee ben ik voor het eerst over de 6000 GS heen gegaan (6015 om precies te zijn).

Hopelijk vanavond weer eens een alt run. is lang geleden en kijken of we daar nog een eind kunnen komen.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:10

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Dagboekje,

Gisteren na het sporten nog een paar arena matches gespeeld met m'n 3v3 team. We moesten er wel even inkomen, mede omdat de Shaman gerespecced was van Elemental naar Enhancement en qua gear nog het nodige in te halen heeft. Desalniettemin wonnen we toch de nodige matches waardoor we even boven te 1100 rating uitkwamen. Daarna verloren we er helaas weer een paar waardoor we nu op 1064 rating zitten. Ik denk dat er wel potentie in zit. Als de Shaman z'n gear nog wat verder op orde heeft, en dus meer resilience en HP heeft, dan kan het een erg leuke combo worden.

Mijn nieuwe PvP spec bevalt me erg goed in Arena. Aura Mastery is erg fijn aan het begin met teams die kunnen silencen, de verlengde duur van Sacred Shield is ook erg prettig en Beacon of Light (die ik eerst niet had) verhoogt de survivability van het hele team.

Zijn er hier trouwens mensen die aan het Arena Pass event meedoen of eerder wel eens mee hebben gedaan? Ziet er wel geinig uit zo op het eerste gezicht.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zit hier iemand toevallig op Earie Peaks? Sinds Ensidia en Paragon nu op Lightning's Blade zitten, is /2 niet bepaald leuk meer. Zelf speel ik max uurtje per dag (en dat voor enkel die mount :X), maar laatste paar mensen in de guild zijn nu op zoek naar andere server. Heel vroeger zijn we ooit op Earie peak begonnen, daar nog wat lowbie characters staan.

Het zijn allemaal T9 triumph mensen, enkele nu met 1 frost item. Maar zonder guild (ze zijn veel te casual) kom je onder de 5k (25m 5.5k) GS niet eens in ICC.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo de laatste 2 weken is er veel veranderd voor me,

Waren we toen nog druk aan het progressen in ICC10 heroic, nu is het hele team uit elkaar gevallen.
De overstap van 25 man's guild naar strictly 10 man is een aantal toch niet goed bevallen, waardoor er wat twijfel bij sommige kwamen of we wel verder moesten. Toen er 1 iemand die stap gezet had om naar horde te verhuizen volgde alles zich snel op. Nog 4 mensen gingen met hem mee, 2 anderen zijn gewoon guild geswitched en nu zijn we dus met een paar man over gebleven.

Zelf weet ik het nog niet... graag zou ik weer een leuke raidgroup joinen die niet te veel attendency verwacht (2/3dagen) ofzo. Dat word dus flink rondkijken wat er zoal te vinden is, zal wel server transfer worden want de guilds op Trollbane trekken me verder niet echt.

Ook de Horde guild waar dus een paar maten naar toe zijn gegaan zal lastig worden, ze hebben al 2 enhancement shamans en kan me niet indenken dat ze er nog 1 bij willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren gebombadeerd tot Mage Classleader in m'n Guild. Ik had dan ook aangegeven dat ik de guild wilde helpen.
Eerst kwam onze GM (relaxte peer, al eens ontmoet - zie 'm niet als dictator o.i.d., maar gewoon een leider die op de achtergrond de juiste beslissingen neemt) naar me toe, omdat hij arena samen wilt spelen met m'n Priest en hij op z'n Rogue. Op zich zie ik meer PvP wel zitten, omdat ik de laatste tijd toch meer in BG's en WG te vinden ben... BG's alleen vooral op low level alts tot nu toe.
M'n Priest is mijn eerste character en als Shadow kon ik in de Vanilla tijd in Alterac Valley meerdere Alliance tegelijk aan. Er is sindsdien enorm veel veranderd natuurlijk, maar m'n char ken ik wel redelijk. Alleen in arena ben ik nooit goed geweest, maar wat niet is, kan nog komen. Eerst moet ik wel een PvP spec hebben, dus dat heb ik eerst maar uitgezocht. Daarna SMC:Berserker gekocht voor 140g en m'n enige PvP item tot nu toe aangedaan.
Shadowpriest.com staat vol met PvP tips, dus daar heb ik ook wat leesvoer aan. Op zich lijkt het me wel wat. Spriest / Rogue is een goede combo met redelijk goede controle mogelijkheden. Ik zal wel wat moeten gaan oefenen :D

Toen was het echter tijd om te reloggen voor de raid. Een verse ICC25 welke uiteindelijk maar rommelig was. Paar wipes en voornamelijk chaotische kills. Als Fire Mage stond ik bijna constant boven onze 3 andere Mages, die Arcane zijn ;) Dat gaf wel een lekker gevoel.
Van Uncle Fester heb ik nog mooie boots mogen looten, omdat ik net wat meer RKP had dan alle anderen die ze ook wilde. Mooie SP/Haste/Crit boots, aangezien ik al goed in de hitrating zit.

Vanavond ga ik die maar even verder gemmen en enchanten. Daarna maar wat WG en/of BG's gaan proberen als Shadow. Ik kan als Tailor nog wat beginnensgear craften, voor de slots waar ik nog ilevel 200 PvE gear heb. Emblems en Honor heb ik (nog) niet, maar dat komt vanzelf wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 09:54:
Zelf weet ik het nog niet... graag zou ik weer een leuke raidgroup joinen die niet te veel attendency verwacht (2/3dagen) ofzo. Dat word dus flink rondkijken wat er zoal te vinden is, zal wel server transfer worden want de guilds op Trollbane trekken me verder niet echt.
Ik weet niet of wij een enhancement shaman kunnen gebruiken atm maar wij zijn een 3 dagen guild met aardige progress :) 8/12 ICC25 heroic en gister aantal 10-15% wipes gehad op Lady Deathwhisper heroic dus 9/12 is ook niet gek ver weg meer.
Wij raiden op Draenor aan de horde kant, weet dus ook niet of je en van server en van faction wil veranderen maar toch, kan altijd een kijkje nemen denk ik dan maar :)
Je kan onze guild website vinden op m'n wowhead profile die in me sig staat.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Gisteren hebben we weer een hoop tries gehad op LK25m. onze beste try was toen we phase2 hadden afgerond, maar toen was 3/4 van de raid al dood. probleem waar we nog steeds mee zitten is het op tijd neerhalen van de valkyrs + defile. maar dat gaat al beter dan voorheen.

ik snap nog niet precies wat er fout gaat, maar volgens mij zijn er teveel mensen die korte stuns gebruiken op de valkyrs. bijvoorbeeld paladins met holy wrath. als die 3x word gecast dan kunnen andere ze al bijna niet meer stunnen.

nog een ander waarschijnlijk probleem is dat ik als ret paladin bijna altijd #1 dmg done ben. afaik is dat overal anders :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:06
Gister 2de avond van de week voor ICC25 heroic. Gisteren Dreamwalker toegevoegd aan de kill list en zodoende komen we totaal aan 8/12 heroic. Deathwhisper, Putricide, Sindragosa en Lich King ontbreken nog. Zondag verder...

Verder kan ik sinds deze reset al mijn frost badges spenderen aan Primordial Saronite daar ik klaar ben met T10 gear. Tikt lekker aan 900G per stuk. Nou zat ik al op 22K waar ik niks mee doe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Divine Storm & Concecration in de ghouls op p1 doet wonderen voor jouw damage done gok ik zo? :P
Maar waarom spreken jullie niet gewoon strict af wie wel en wie niet mag stunnen en wanneer ze dit doen, dan krijg je ook geen gedonder met DR op de valks :)
Voor zo ver ik weet stunned onze ret pala ze 1 maal zodra ze spawnen met Holy Wrath en daarna doen rogues en druids het geloof ik met hun langste stuns.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Radiance schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 10:48:
Divine Storm & Concecration in de ghouls op p1 doet wonderen voor jouw damage done gok ik zo? :P
Maar waarom spreken jullie niet gewoon strict af wie wel en wie niet mag stunnen en wanneer ze dit doen, dan krijg je ook geen gedonder met DR op de valks :)
Voor zo ver ik weet stunned onze ret pala ze 1 maal zodra ze spawnen met Holy Wrath en daarna doen rogues en druids het geloof ik met hun langste stuns.
mja p1 doe ik wel het meeste dmg, maar in p2 met valkyrs blijf ik vaak op mijn #1 positie.aangezien we niet verder komen weet ik niet hoe het afloopt :)

ik moet idd maar eens gaan praten met de leiding. ze hadden wel een rotation, maar die bevatte 2 paladins + een warlock met shadow fury. niet de beste stuns. maar jullie gebruiken druid stuns? bedoel je dan entangling roots of the bash van feral?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-09 12:05
prutser001 schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 07:57:
[...]

Zo te zien heb je wel mazzel gehad met drops :P, ik was alleen al een week bezig voor de ToC5 trinket, Chest en bracers laten craften zie ik. En voor ICC10 heb je echt geen 5.5k GS meer nodig, zeker niet met de huidige buff.
5,5k is overdreven ja, maar de PUGs vragen daar wel altijd om. Gelukkig zat de guild dus zonder tank en kon ik toch als 'last resort' nog mee, maar het ging allemaal prima dus. Ook omdat ik op mijn paladin elke week ook tank dus qua tactics zat het ook wel goed.

En geluk met drops.. mwah :P Heb ToC5 ook 9 keer moeten doen, en Azjol Nerub 5 keer. Dat komt wel overeen met de droprates (ToC5 16%, Azjol Nerub 23%). Al heb ik wel geluk gehad in PoS HC, in mijn eerste run kreeg ik direct de axe, en in FoS HC direct de boots. Meer dan terecht overigens, omdat de boots in FoS normal al een aantal keer gestolen zijn door een andere plate DPS, en de Edge of Ruin en Two-Ton Hammer heb ik ook al verschillende keren verloren.

Gewoon veel Heroics spammen, echt geluk met drops is het niet :+
nog een ander waarschijnlijk probleem is dat ik als ret paladin bijna altijd #1 dmg done ben. afaik is dat overal anders :?
Seal of Command op de ghouls zeker? Knap hoor! :o
Verder kan ik sinds deze reset al mijn frost badges spenderen aan Primordial Saronite daar ik klaar ben met T10 gear. Tikt lekker aan 900G per stuk. Nou zat ik al op 22K waar ik niks mee doe...
22k gold lijkt wel veel, ik wist ook niet hoe ik het uit moest geven. Maar de laatste weken is er bijna niets meer over van mijn gold. Ik denk ook telkens 'ach ik doe toch niks met het gold'.. Maarja, toen kocht ik 2x epic flying op twee alts, ging ik een Mekgineer's chopper maken, kocht ik BoE items voor mijn Death Knight en Paladin en 25 saronites voor Shadow's Edge op mijn Paladin.. Dus nu zit ik behoorlijk krap bij kas :P Ik ben toch benieuwd hoe sommige lui aan meer dan 100k gold kunnen komen :P

[ Voor 28% gewijzigd door Divak op 23-04-2010 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Dricus schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 09:37:

Zijn er hier trouwens mensen die aan het Arena Pass event meedoen of eerder wel eens mee hebben gedaan? Ziet er wel geinig uit zo op het eerste gezicht.
Zo dat ziet er gaaf uit!
Heb net toevallig de laatste dagen ene paar Arena filmpjes gekeken van MLG in de US, daar lijkt het me enorm vet.
Vond BG altijd beetje tegenvallen, maar arena lijkt echt super.
Toch iets competitiever dan PvE :P

Gaan er dan een aantal realms zijn voor EU, of komt iedereen bij elkaar?
Wil zelf als rogue gaan spelen. Dat was mijn eerste char, en beviel me altijd erg goed,
alleen toen besloot ik dat ik voor PvE wou tanken dus toen de Pally gestart.

Denk wel dat ik me dus inschrijf :)
Zou best in een teampje willen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Ze kunnen niet geroot worden.
Alleen slow effects met een maximum van 40% en stuns werken.

Ik geloof dat de rogues onze main stunners zijn en onze feral druid tank als back up soms.
Weet de exacte stun rotaties niet altijd.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
RichardvdD schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 10:59:
[...]
5[...]
Seal of Command op de ghouls zeker? Knap hoor! :o
tuurlijk niet met seal of command. LK moet neer, niet de ghouls. ik doe het in p1 met seal of corruption en met valkyrs seal of command. tuurlijk, ik cleave veel. maar dat zit sowieso in mijn rotatie verwerkt.
Radiance schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 11:03:
Ze kunnen niet geroot worden.
Alleen slow effects met een maximum van 40% en stuns werken.

Ik geloof dat de rogues onze main stunners zijn en onze feral druid tank als back up soms.
Weet de exacte stun rotaties niet altijd.
we hebben maar 2 rogues die echt active zijn met raiden. maar ik kan het iig voorstellen om meer individuele stuns te gebruiken ipv groepstuns.

[ Voor 38% gewijzigd door patrickos85 op 23-04-2010 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:23
hmz IE loopt weer eens vast op een reply, herkansing:

Het is idd zeer aan te raden strak af te spreken wie wanneer welke Valkure stunned. In 10 man makkelijk, in 25 man zal je marks af moeten spreken met vaste groepjes. Als Ret kan je om de Valkyre stunnen, en je kan opgepikt worden, dus voor iedere stunner is een backup noodzakelijk (rogue, warrior met shockwave, etc). Als een valk tegen deminishing returns op stuns aanloopt dan gaat het Niet Goed. Open met een lange stun per Valk, zorg dat enkel de afgesproken stunner dat doet. Houdt een kortlopende stun achter de hand zoals holy wrath voor als de ene stun fase plus wat (slowed) gevlieg onvoldoende is om de valk te killen voordat er iemand van het platform wordt geknikkerd.

Het gaat eigenlijk mis met de valk's als meerdere mensen tegelijkertijd of overlappend gaan stunnen gezien de DR mechaniek je dan verkloot, je hebt geen opties meer om een goede tweede stun in te zetten.

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Dutchman! schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 11:18:
hmz IE loopt weer eens vast op een reply, herkansing:

Het is idd zeer aan te raden strak af te spreken wie wanneer welke Valkure stunned. In 10 man makkelijk, in 25 man zal je marks af moeten spreken met vaste groepjes. Als Ret kan je om de Valkyre stunnen, en je kan opgepikt worden, dus voor iedere stunner is een backup noodzakelijk (rogue, warrior met shockwave, etc). Als een valk tegen deminishing returns op stuns aanloopt dan gaat het Niet Goed. Open met een lange stun per Valk, zorg dat enkel de afgesproken stunner dat doet. Houdt een kortlopende stun achter de hand zoals holy wrath voor als de ene stun fase plus wat (slowed) gevlieg onvoldoende is om de valk te killen voordat er iemand van het platform wordt geknikkerd.

Het gaat eigenlijk mis met de valk's als meerdere mensen tegelijkertijd of overlappend gaan stunnen gezien de DR mechaniek je dan verkloot, je hebt geen opties meer om een goede tweede stun in te zetten.
we hebben groepen voor de valkyrs. dat had ik al aangegeven gisteren tijdens de raid en dat deden ze ook even later. ikzelf ben geen officer, al lijkt het er wel een beetje op soms. :P

maar zoals je zei, ik ga proberen te regelen dat de stuns beter georganiseerd worden. de volgende raid is zondag, dus dan kan ik vertellen hoe het is gegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Radiance schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 10:34:
[...]

Ik weet niet of wij een enhancement shaman kunnen gebruiken atm maar wij zijn een 3 dagen guild met aardige progress :) 8/12 ICC25 heroic en gister aantal 10-15% wipes gehad op Lady Deathwhisper heroic dus 9/12 is ook niet gek ver weg meer.
Wij raiden op Draenor aan de horde kant, weet dus ook niet of je en van server en van faction wil veranderen maar toch, kan altijd een kijkje nemen denk ik dan maar :)
Je kan onze guild website vinden op m'n wowhead profile die in me sig staat.
Klinkt erg aantrekkelijk, zal vanavond als ik thuis ben jullie website even raadplegen

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
patrickos85 schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 11:27:
[...]

we hebben groepen voor de valkyrs. dat had ik al aangegeven gisteren tijdens de raid en dat deden ze ook even later. ikzelf ben geen officer, al lijkt het er wel een beetje op soms. :P

maar zoals je zei, ik ga proberen te regelen dat de stuns beter georganiseerd worden. de volgende raid is zondag, dus dan kan ik vertellen hoe het is gegaan :)
Een Unholy DK met 1 of 2 puntjes in Desecration als begin slow is erg handig. Als de Valkyrs komen met zijn allen achter de LK gaan staan en je DK slowt ze gelijk.

Maar het verstandigste is inderdaad om groepen toe te wijzen aan Valkyrs met een stun/slow rotatie. En vergeet ook geen backup stun/slowers voor het geval er mensen die als eerst zouden toeslaan, door een zijn opgepakt.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• khrin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-07-2012
Alhoewel we 1 keer eerder met onze 10 man guild ICC 10 heroic Marrowgar een paark keer hebben geprobeerd, was het gisteren de start van onze eerste heroic run in ICC10.
Groot was mijn verbazing dat we tot en met Heroic Gunship hebben we dus alles geoneshot als guild firsts. Helaas hebben we de daily niet kunnen doen aagenzien het die Donavan kerel was by lady deathwhisper. Op heroic was dat teveel chaos voor ons.
Op Saurfang hebben we 3 of 4 tries nodig gehad voor we hem ook neerlegde op heroic. Man wat slaagt die Saurfang hard als hij rond 25% zit! 12K normale hits en healers overal bezig met marks op te houden, geeft zelf op een 60K health tank griezelige situaties.

Ook gaf de andere tank mijn een paar potions genaamd, "indestructable pots" of zoiets. Ik wist wel van haste pots voor melee, maar ik had nog nooit eigenlijk gedacht dat de tank ook zoiets kan doen voor meer survival.
Mijn tank heeft nu de 2hander van Saurfang veruild voor de heroic versie en is helemaal blij met de extra socket en stamina op het wapen.

Dit weekend ga ik helaas niet veel kunnen spelen, want ik had graag de weekly Satherion (heb ik dat juist gespelled?) gedaan voor de badges op mijn druid.

*Gaat verder post lurken*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-09 12:05
Voor Saurfang helpt het enorm als je Paladins in de raid hebt, vooral op het laatst. Zij kunnen met Divine Sacrifice en Hand of Sacrifice héél erg veel damage reduction geven voor zowel de raid als de mensen met een mark. Zo te lezen ben je een Death Knight tank, zou je je Armory kunnen posten? :D Ik kan niet wachten om met mijn Death Knight de Heroics te tanken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Wat ook helpt om in het begin zijn Runic Power wat te vertragen is Hand of Protection casten op mensen die Boiling Blood krijgen. Dan komen de marks wat later op gang :)

Wtb meer posts btw, verveel me een ongeluk op m'n stage

[ Voor 14% gewijzigd door Radiance op 23-04-2010 12:55 ]

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Radiance schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 12:55:
Wat ook helpt om in het begin zijn Runic Power wat te vertragen is Hand of Protection casten op mensen die Boiling Blood krijgen. Dan komen de marks wat later op gang :)

Wtb meer posts btw, verveel me een ongeluk op m'n stage
ik probeer altijd Sacred Shield te casten op mensen met blood boil. Hand of protection probeer ik te bewaren voor mark. dat scheelt een hoop dmg voor zolang HoP duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Niet veel nieuws te melden. Op mijn nieuwe DK ben ik nog bezig met het levelen van skinning en mining waarbij ik nu vooral op mining foucs.

Mining staat nu op 206 (211 met de gatherer enchant op zijn gloves). Nog 19 skill ups en thorium kan worden gemined. Ook skinning niet verwaarlozen en hij kan zijn gather professions gaan gebruiken in de areas waar hij leveled.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Al een tijdje niet meer op mijn DK gespeelt. Hierdoor ook een beetje kwijt wat nu tegenwoordig toch wel het beste is voor tanking. Wel de blue posts gelezen voor Cata, maar iemand nog een beetje een goede tanking spec?

Met het grote tekort aan tanks bij ons is het wellicht toch wel weer handig dat ik een dual spec DK tank heb staan. :)

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:23
patrickos85 schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 12:58:
[...]

ik probeer altijd Sacred Shield te casten op mensen met blood boil. Hand of protection probeer ik te bewaren voor mark. dat scheelt een hoop dmg voor zolang HoP duurt.
Het voordeel van HoP op een boiling blood is dat Saurfang geen blood power opbouwd. Als je concequent dergelijke immunities gebruikt (iceblock, devine shield, hand of protection) kan je de eerste mark zelfs tientallen procent HP van Saur uitstellen, wat het verschil kan zijn tussen twee marks bij hardmode en drie marks. (bij onze laatste kill iig kregen we nog twee marks, maar geen drie :)) Dit is naar mijn ervaring waardevoller om een hardmode kill te cheffen dan het tijdelijk voorkomen van damage op een mark.

(ervaring = 10 mans strict)

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Dutchman! schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 13:15:
[...]

Het voordeel van HoP op een boiling blood is dat Saurfang geen blood power opbouwd. Als je concequent dergelijke immunities gebruikt (iceblock, devine shield, hand of protection) kan je de eerste mark zelfs tientallen procent HP van Saur uitstellen, wat het verschil kan zijn tussen twee marks bij hardmode en drie marks. (bij onze laatste kill iig kregen we nog twee marks, maar geen drie :)) Dit is naar mijn ervaring waardevoller om een hardmode kill te cheffen dan het tijdelijk voorkomen van damage op een mark.

(ervaring = 10 mans strict)
zit wel een kern van waarheid in op zich :P

het word alleen niet door melee op prijs gesteld als ik ze ineens HoP geef :+

[ Voor 5% gewijzigd door patrickos85 op 23-04-2010 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-09 14:15

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
patrickos85 schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 13:33:
[...]

zit wel een kern van waarheid in op zich :P

het word alleen niet door melee op prijs gesteld als ik ze ineens HoP geef :+
vette pech voor de melee, ze klikken het maar weg :P

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
Radiance schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 12:55:
Dit werkt goed inderdaad.

Woensdag dus weer een nieuwe 25 mans begonnen. Marrowgar HC is op farm dus een 1shot. Toen weer Deathwhisper weer geprobeerd en na een aantal wipes hebben ze die dus ook voor het eerst neer op HC. Lootship is een makkie op heroic.
Saurfang op normal. Zat helemaal in de heroic mode dus ik gooide mijn BoP vrolijk op de 1e blood boil target die ik zag.
Was toevallig op de offtank, en die stond met op het punt om te taunten. Foutje dus. Nog wat pogingen op Dreamwalker maar toen wat de tijd er al op.
Gisteren kon ik niet, maar toen ik inlogde hadden ze Dreamwalker al neer (guild 1st) en niet lang daarna ook voor het eerst Blood Princes neer op heroic.
Zitten nu dus op 9/12 Heroic 25. Alleen Putricide, Syndragosa en LK nog niet gehad. Hoop dat we 1 of meer deze week nog neer krijgen, zodat we server firsts gaan krijgen op BDF. Staan nu weer op gelijke hoogte met de nr 1. Altijd leuk een stukje competitie.

Edit

Wat dutchman ook al aangeeft. Als je het gelijk in het begin gebruikt, kan het je een mark schelen.

[ Voor 4% gewijzigd door Zertaxka op 23-04-2010 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een paar dagen geleden weer een maand gekocht, 2 dagen later m'n computer verneukt door McAfee. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Kees schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 13:37:
[...]

vette pech voor de melee, ze klikken het maar weg :P
als ze HoP wegklikken dan tikt BB toch gewoon door? heeft weinig zin om het te verspillen aan een melee :)
maar wij moeten nog LK op 25m neerkrijgen, dus heroic komt nog niet van pas op 25m niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCG
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-09 13:01

JCG

PA1JCG

Er zit eindelijk weer wat progressie in International Chaos (Balnazzar). Na 3 weken bezig te zijn geweest met Blood Queen hebben we Prof Putricide na 2 tries op 3%. Daarna jammer genoeg telkens irritant DCs. Volgende raid denk ik dat we op 10/12 staan op normal mode 25 man.
Ik hoop dat we de Lich King nog killen voor Cata, wat niet zo heel moeilijk zal worden op met die ICC buff.

Met mijn druid (Woodshade) gaat het ook geweldig, heb gisteren Precious's Ribbon gewonnen :+ . Ik ben zo beetje klaar met frost emblems gear voor mainspec dus nu wordt het tijd om mijn Boomkin set eens te upgraden. Ik kan het niet hebben zo laag op damage done te staan wanneer ik moet dpsen in de raid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
patrickos85 schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 13:58:
[...]

als ze HoP wegklikken dan tikt BB toch gewoon door? heeft weinig zin om het te verspillen aan een melee :)
maar wij moeten nog LK op 25m neerkrijgen, dus heroic komt nog niet van pas op 25m niveau.
Nee. Zodra HoP erop zit is de hele Blood Boil weg, dus die tikt ook niet door voor de runic power. En daarmee bereik je dus ook dat de mark niet zo snel komt.
En wat Kees dus al zegt. Ze klikken het maar weg of maken maar een macro met /cancelaura Hand of Protection.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
patrickos85 schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 13:58:
[...]

Hoe later je marks krijgt des te beter, zeker op 25 man heroic zijn die laatste 30% echt een DPS race.
Zeer healing intensief omdat je dan aardig wat marks op hebt, tanks krijgen aardige damage en met die fenzy krijgen ook de mensen met marks een aardig bak damage binnen.

Dus hoe minder marks, ook als is het er maar 1, hoe beter :)

[ Voor 3% gewijzigd door Radiance op 23-04-2010 14:26 ]

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• khrin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-07-2012
RichardvdD schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 12:44:
...Divine Sacrifice en Hand of Sacrifice héél erg veel damage reduction geven
.....Death Knight tank, zou je je Armory kunnen posten........
Bedankt voor de tip, Palladins zijn zowat de enige classe die ik nog nooit gespeeld heb en dus niet ken!

Mijn armory is link is Click!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Zertaxka schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 14:25:
[...]

Nee. Zodra HoP erop zit is de hele Blood Boil weg, dus die tikt ook niet door voor de runic power. En daarmee bereik je dus ook dat de mark niet zo snel komt.
En wat Kees dus al zegt. Ze klikken het maar weg of maken maar een macro met /cancelaura Hand of Protection.
ah ok, goed om te weten :>
Radiance schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 14:25:
[...]

Hoe later je marks krijgt des te beter, zeker op 25 man heroic zijn die laatste 30% echt een DPS race.
Zeer healing intensief omdat je dan aardig wat marks op hebt, tanks krijgen aardige damage en met die fenzy krijgen ook de mensen met marks een aardig bak damage binnen.

Dus hoe minder marks, ook als is het er maar 1, hoe beter :)
ik ben weer een klein beetje wijzer geworden. hopen dat ik kan regelen dat ze hier op gaan letten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Liefdagboek

Gistere weer een 25man

1e 4 bosses geen probleem, vervolgens door gegaan naar bloodprinces ook een one shto, helaas alleen maar weer mail / leather / plate.
Daarna BQL gedaan maar door het leuke aantal disconnects werd dit een drama en wat mensen die het niet kenden en hun action bar nummer 1 met bartender niet aan hadden, en vervolgens dus MC's kregen waren we naar 1 wipe er wel klaar mee ;)

Vanavond hopen we weer terug te gaan :D. wel voor mezelf een mega update ik deed gemiddeld per boss fullbuffed zoals BQL / Saurfang / Lady / Marrowgar tussen de 11k / 13k DPS
Toch niet slecht voor een mage met mijn gear lvl en crappy trinkets.. en ja ik gebruik ook pots tijdens fights ookal is het een non heroic fight, maar dat komt omdat ik dat erin heb gestampt sinds sunwell en sinsdien standaard is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Mektheb schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 15:09:
Liefdagboek

Gistere weer een 25man

1e 4 bosses geen probleem, vervolgens door gegaan naar bloodprinces ook een one shto, helaas alleen maar weer mail / leather / plate.
Daarna BQL gedaan maar door het leuke aantal disconnects werd dit een drama en wat mensen die het niet kenden en hun action bar nummer 1 met bartender niet aan hadden, en vervolgens dus MC's kregen waren we naar 1 wipe er wel klaar mee ;)

Vanavond hopen we weer terug te gaan :D. wel voor mezelf een mega update ik deed gemiddeld per boss fullbuffed zoals BQL / Saurfang / Lady / Marrowgar tussen de 11k / 13k DPS
Toch niet slecht voor een mage met mijn gear lvl en crappy trinkets.. en ja ik gebruik ook pots tijdens fights ookal is het een non heroic fight, maar dat komt omdat ik dat erin heb gestampt sinds sunwell en sinsdien standaard is geworden.
Ben jij nou ook arcane Mektheb? Zo ja, rotation op boss? AB tot Proc? Of 4 x AB en dan een normale AM? En doe jij nog iets met Arcane Barage (Zo heet dat instant ding toch?)

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-09 15:36

Valkyre

Kitesurf FTW!

Ossi schreef op donderdag 22 april 2010 @ 13:20:
[...]

Heb je wel eens ge-offtanked als palatank en dat je alle abilities gebruikt?
Met 20 seconden ben je gewoon oom, als je geen damage binnenkrijgt. Daar helpt die glyph, die ik uiteraard gebruik, echt niet bij :)
Haal Consecration uit je rotatie en je hebt nauwelijks mana troubles, desnoods Judge je nog wisdom en zou het allemaal goed moeten zijn.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ebayzo schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 16:14:
[...]
Ben jij nou ook arcane Mektheb? Zo ja, rotation op boss? AB tot Proc? Of 4 x AB en dan een normale AM? En doe jij nog iets met Arcane Barage (Zo heet dat instant ding toch?)
Barrage nooit gebruiken vreet alleen maar mana :P, tenzij je moet rennen kan het wel is een xtje.

Ik spam AB tot proc en dan ga ik weer verder, dit kan omdat ik geen issue's met mana heb en wel weet hoe en wanneer ik het beste een gem in me rotation / evocation kan gebruiken.

Maar denk voor jouw beste is 4x ab dan niet geprocced wat anders doen en dan opnieuw, en ja ik ben slacane omdat de andere waarmee ik raid fire zijn geef ik de buff omdat ik arcane ben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

Zijn hier feral tanks, of guilds die ze gebruiken in ICC? Zit er namelijk over na te denken om er een op te bouwen.
Zelf kom ik ze maar heel weinig tegen.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!
junglebeast schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 17:16:
Zijn hier feral tanks, of guilds die ze gebruiken in ICC? Zit er namelijk over na te denken om er een op te bouwen.
Zelf kom ik ze maar heel weinig tegen.
Wij hebben een Druid tank die we gebruiken in icc met 73k hp :D... met alle shit up enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNAxtreme
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-09 23:55
Ik ben zelf nu een druid tank aan het lvlen. op lvl 70 had ik al 18k hp. Nu ben ik 79 (jawel morgen 80) 23/25k hp met mn eigen buffs. Het bevalt me echt super goed. Wil met full 232 wel rond de 40k hp zitten wat denk ik wel mogelijk is. Voordeel is ook dat je geen defcap gezeur enzo hebt omdat je al 6% crit immume wordt door talents. Ik wil met 2 maanden wel in icc zitten met deze. Hoop een plekje te krijgen in de guild waar ik in zit (Dutch Twilight) anachronos alliance. Om daar de weekly raids te kunnen gaan tanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afaik heeft een druid zelfs geen defcap, die is puur door talents immune. Wat uiteindelijk ook voor de andere classes in cataclym zal komen. Mij lukt het maar niet normaal te tanken met beertje, ik mis de easy buttons van paladin :+

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds kort weer begonnen en ik kan niet beslissen welke char ik als eerst naar 80 moet halen. Mijn level 62 warrior of mijn level 70 paladin.

Allebei hebben ze toegang to heirlooms.

Ik heb al een level 80 disc priest en meestal pvp ik en ik zoek een char waarmee ik snel mensen kapot mee kan maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Mektheb schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 16:46:
[...]

Barrage nooit gebruiken vreet alleen maar mana :P, tenzij je moet rennen kan het wel is een xtje.

Ik spam AB tot proc en dan ga ik weer verder, dit kan omdat ik geen issue's met mana heb en wel weet hoe en wanneer ik het beste een gem in me rotation / evocation kan gebruiken.

Maar denk voor jouw beste is 4x ab dan niet geprocced wat anders doen en dan opnieuw, en ja ik ben slacane omdat de andere waarmee ik raid fire zijn geef ik de buff omdat ik arcane ben ;)
Mjah, heb nu (heroics) nog niet echt mana troubles dus misschien is doorgaan tot de proc dan wel een DPS boost? Maar knal je gelijk AM erin als de proc er is? Of wacht je wel tot 4 stacks AB?

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 18:16:
Ik ben sinds kort weer begonnen en ik kan niet beslissen welke char ik als eerst naar 80 moet halen. Mijn level 62 warrior of mijn level 70 paladin.

Ik heb al een level 80 disc priest en meestal pvp ik en ik zoek een char waarmee ik snel mensen kapot mee kan maken
Dat kan elke class, als ze gegeared zijn en je skill hebt ;).
elke class heeft een tegenhanger
Ebayzo schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 18:42:
[...]
Mjah, heb nu (heroics) nog niet echt mana troubles dus misschien is doorgaan tot de proc dan wel een DPS boost? Maar knal je gelijk AM erin als de proc er is? Of wacht je wel tot 4 stacks AB?
Nee ok in heroic's heb je dat niet. doorgaan tot proc is zoiezo dps boost alleen kost je zoiezo meer mana.
nee ik ga altijd door tot 4.

Soms ook niet maar dat ligt een beetje wat ik moet doen als het single nuke boss is dan ja ga ik gewoon door tot 4 voor ik cast. maar soms ook niet ligt een beetje er aan.

[ Voor 37% gewijzigd door Mektheb op 23-04-2010 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is de tegenhanger van paladin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Laatst online: 13-09 16:51
Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 18:16:

Ik heb steengoede fury warriors gezien. Ik vind het een kunst als je met een warrior goed in pvp bent. Maar het is een kwestie van smaak. Maar ik denk dat over het algemeen de warrior het moet afleggen tegen de paladin.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Laatst online: 17-09 09:37
Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 19:15:
Ik denk dat Vivaladen je daar een hele hoop over kan vertellen. ;)
HawVer schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 19:25:
[...]

Maar ik denk dat over het algemeen de warrior het moet afleggen tegen de paladin.
Weet ik wel zeker. Warriors zijn 1v1 niet heel sterk.

[ Voor 37% gewijzigd door dev10 op 23-04-2010 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Laatst online: 17-09 09:37
Double..

[ Voor 96% gewijzigd door dev10 op 23-04-2010 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Laatst online: 13-09 16:51
Over het algemeen hebben warriors en paladins de meeste moeite met mages, omdat het zo moeilijk is om in de juiste range te komen.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 18:43:

Soms ook niet maar dat ligt een beetje wat ik moet doen als het single nuke boss is dan ja ga ik gewoon door tot 4 voor ik cast. maar soms ook niet ligt een beetje er aan.
Wat voor andere rotaties zijn er nog dan meer? Toen ik vorige week 80 dingde met mijn mage en een arcane spec nam had ik al gehoord dat je eigenlijk maar twee spells nodig hebt. Dit werd ook bevestigd toen ik in /trade het nog navroeg.

Ik geloofde het pas echt toen ik het probeerde op een target dummy en met unenchanted, ungemmed blues 1.5K DPS haalde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-09 14:15

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Elke ranged indien fatsoenlijk.

Mage: frostnova, spellsteal HoF, nova nog een keer, deep freeze, doe wat damage, als hij holy light cast, counterspell, laat hem dichtbij komen, shield breaked = nova, blink, doe wat damage, pala gebruikt repentance, wacht tot hij close is, block, nova/shield, blink, win. Bubble is een 5m cd, en zeker in bg's niet vaak beschikbaar.

Priest, disarm-fear/silence, dot hem op, mana burn, houd je shield up.

Shaman, slowing/grounding totem, komt hij te dichtbij, knockback (liefst van een cliff), purge HoF, tegen de tijd dat hij weer in range is istie dood.

Warlock, fear, dot up, deathcoil, fear more

Hunter, just kite, en dispell HoF

rogue: cheapshot, kidneyshot, gauge, vanish, cheapshot, disarm, blind, out of combat, restealth, cheapshot, kidneyshot.

naja, genoeg counters tegen paladins, je moet alleen wel weten hoe die class speelt, en je kan helemaal in een bg, er bijna wel vanuit gaan dat zijn buble op cd is. Als hij AW gebruikt kan hij ook niet bubblen, dus zw dispell/purge/spellsteal is redelijk effectief om hem neer te krijgen.

[ Voor 75% gewijzigd door Kees op 23-04-2010 19:54 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 19:36:
[...]

Wat voor andere rotaties zijn er nog dan meer? Toen ik vorige week 80 dingde met mijn mage en een arcane spec nam had ik al gehoord dat je eigenlijk maar twee spells nodig hebt. Dit werd ook bevestigd toen ik in /trade het nog navroeg.

Ik geloofde het pas echt toen ik het probeerde op een target dummy en met unenchanted, ungemmed blues 1.5K DPS haalde.
Niet andere rotattie, maar soms doe ik het net want anders ene x met cd's andere x zonder, ene x moet je meer lopen dus kan je niet altijd door blijven procce.
Tis eigenlijk automatisme, 1,5dps is zo slecht niet toch dat kon op lvl 70 ook.

En dat het 2 knoppen zijn klopt ook wel, alleen wanneer je wat timed en wanneer je een gem gebruikt of een pot kan je dps increase of jusit voor niks zijn. maar dat heeft elke class toch wel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

The flesh is weak..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Eindelijk eens een beetje geluk

Frostbitten bijna gereed, alleen nog maar pitrudus voor de achievement.
Tevens na 3 maanden dailies : rains of the white polar bear mogen looten.
Met de 6 mounts die ik nog ga scoren via tournement dailies hoef ik nog maar 1 mount te scoren voor de mountain achievement.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mischien eerder al gepost, maar kwam net Rawr 3.0 beta tegen. Geen programma meer, maar volledig webbased, silverlight :)
http://elitistjerks.com/rawr.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:26
Jammer, ik dacht dat rawr 3.0 richting mono/.net ging ipv silverlight (voor zover ik kan zien lijd silverlight weer aan het "winforms" debacle dat ook in .net een aantal jaren terug de compatibiliteit beperkte gtk# ftw)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trolando
  • Laatst online: 25-08 13:47
SinergyX schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 22:40:
Mischien eerder al gepost, maar kwam net Rawr 3.0 beta tegen. Geen programma meer, maar volledig webbased, silverlight :)
Klopt, wordt flink aan gewerkt. Jammer genoeg heb ik niet zoveel tijd de laatste tijd om het Tree onderdeel te doen, dus voor betrouwbare Tree adviezen kun je beter nog de 2.x versie downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

Zo net eerste 4 bazen in ICC10 getanked. Tot aan Saurfang ging het heel aardig. Leuk belt upgrade mogen ontvangen. Smaakt naar meer.. ook een heel andere ervaring vanaf ranged(heal) gezien..

Voor de liefhebbers - Een logje

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net tot en met Prof Putrice gecleared in ICC 10. Het ging allemaal erg soepel, 3 wipes in totaal.
Eentje op het schip en 2 op putrice, alle drie de keren doordat we een tank kwijt raakten.
Ik heb nu de Ashen Verdict ring, waardoor ik eindelijk Faceplate of Thunderous Rampage kon equipen (Ik haat hit :P) en ik mocht Ramaladni's Blade of Cunning looten.
Met trinket proc zit ik nu op 95% Arp, zonder er voor te gemmen.
Marrowgar was weekly bij ons, dus ik had ook nog eens free emblems.

Al met al een geslaagde avond :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2010 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Mektheb schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 20:00:
[...]

Niet andere rotattie, maar soms doe ik het net want anders ene x met cd's andere x zonder, ene x moet je meer lopen dus kan je niet altijd door blijven procce.
Tis eigenlijk automatisme, 1,5dps is zo slecht niet toch dat kon op lvl 70 ook.

En dat het 2 knoppen zijn klopt ook wel, alleen wanneer je wat timed en wanneer je een gem gebruikt of een pot kan je dps increase of jusit voor niks zijn. maar dat heeft elke class toch wel ?
Heb ook een avond mutilate gespeeld met mijn rogue en dat is ook twee knoppen ;D Toch is het leuker met de mage aangezien er big numbers voorbij komen, je een beetje op je CD's moet letten en op de procs. Maar elke class is vrij saai in theorie ;D

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ebayzo schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 08:30:
[...]
Heb ook een avond mutilate gespeeld met mijn rogue en dat is ook twee knoppen ;D Toch is het leuker met de mage aangezien er big numbers voorbij komen, je een beetje op je CD's moet letten en op de procs. Maar elke class is vrij saai in theorie ;D
hahaha tof :D

Moet zeggen ik met me priest wel wat meer gebruik :P maar dat zijn healing spells shields etc, verder ben jij ook een vroege vogel !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Owjeih
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2022
Zit op het werk dus kan nog eens update posten ;)

Vorige week ICC25 pug gedaan want had late shift en ik kon echt niet raiden dan ;) Willen kids in de pug absoluut gunship HC doen. Ze whipen 2x en hup disband!!! ipv Gunship dan normal te runnen :( :(

Deze week ICC25, heb vroege shift en vriendin late shift dus ik zeg duidelijk dat ik héél de avond lekker kan raiden. Stackje flasks gekocht, tijdens de namiddag vissen voor fishfeasts te geven. Lekker op tijd wachten op invite in Dalaran maar nooit invite gekregen? ...Ongelofelijk!!! Ik kreeg 2 weken geleden zowat de belofte dat ik [Rotface Acidic Blood] kreeg, want dat is het allerlaatste item dat ik nog moet hebben voor de [Shadow's Edge]. Omdat we met de guild zéker 8/12 doen, had ik echt gehoopt deze week die Axe te hebben, want ik ben nu nog aan het sukkelen met de ToC25 Axe. Ik ben eigenlijk beetje pissed off @ guild op dit moment.

Dan maar ICC25 pug. Na 4/12 en een whipe op Rotface direct disband natuurlijk. Beetje geluk bij ongeluk is dat ik een Sanctification mark gewonnen heb én een DPS ring van trash die ik natuurlijk direct moet equippen ;)

Volgende week beter zeker? ;) Soon gaan rondzien voor betere guild btw :)

[ Voor 6% gewijzigd door Owjeih op 24-04-2010 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
zo, anders verkoop ik net Teebu's Blazing Longsword voor 19.999g :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 22:40:
Wat een gewelidg programma !.
Om even terug erop te komen, als je bv je char inlaad, ( heb het op de pc staan ) en je kijkt bv bij je gear
dan zie je je gear + potentiele upgrade's is die blauwe balk met cijfertjes erin ernaast wat het item aan DPS doet ?, voor mijn class etc ?

"ik dacht het wel maar denk vragen kan nooit mis "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Owjeih
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2022
addictive schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 09:47:
zo, anders verkoop ik net Teebu's Blazing Longsword voor 19.999g :D
Haha, die 25x Saronite orbs waren gemiddeld 700g/stuk dus dat is al duur genoeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap