bloodfeather
lightning's blade
Nou hier dan ook mijn weekend updatje,
Niet al te veel kunnen spelen, andere dingen gedaan

Toch nog een paar stukjes gear gepakt, en het begint er al wat meer op te lijken.
Had in HC TotC ook nog geluk, de 232 prot boots dropten voor mij, samen met de ret boots
DK blij en ik ook blij
Kan ik rawr ook merken dat mn upgrades kleiner worden, 4k punten omhoog ipv de 20k per item eerst
In /2 op Nagrand (horde) was er op een gegeven moment een group aan het vormen voor Nax 10, ik gemeld dat ik best wel mee zou willen maar niet bepaald overgeared ben.
Was geen probleem, ik zou dan OT zijn.
Prima, toen was er discussie over HC/normal, groot aantal mensen had nax nog niet eerder gedaan, dus de logische keuze voor HC te gaan (toch?).
1e Boss gaat neer, vervolgens kiest de RL (na een hoop geschreeuw was hij dat geworden, en MT healer) de boss rechts.
Ik als OT adds pakken om en om met MT die de adds van andere boor pakt, no problem.
Bossy komt naar beneden en weer omhoog en weer naar beneden.
Bijna dood, tank gaat dood? MT healer zegt soz zat niet op te letten

.
Ik pak over, maar het was al te laat.
Raid wiped, np in mijn ogen kan gebeuren, hup weer verzamelen en gaan. (Toch?

)
RL zegt fck dit, DPS zuigt te hard. (Eh WUT? jij laat MT dood gaan omdat je neit oplet)
en de group valt uit elkaar
Nou bleek na navraag raiden op nagrand een drama te zijn

.
Zou het zin hebben om een realm transfer te doen? Wil wel horde side blijven, of is het overal zo'n drama op het moment?
En wat zijn dan geschikte realms?
Wil het liefst in een serieus guild, dat ook afspraken nakomt en toch wel een aantal maal per weerk raid.